Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
fari.g
profiilit
fari.g
fari.g
Vapaa kuvaus
Aloituksia
18
Kommenttia
9589
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+ne+Jeesuksen+seuraajat+nähty,+maailma+on+antisemitismia+täynnä.++Mikä+Messias+se+sellainen+on,+joka+vihaa+panee+kylvämään.++
Pelastaa+ja+puolustaa+piti.
30.05.2019 09:06
Pelottaako+teitä+ollenkaan,+että+mitä+Juudas+sanoo+teille+siellä+toisella+puolella,+kun+olette+häpäisseet+hänen+nimensä+ja+lukeneet+hänet+pahantekijöiden+joukkoon+kaikella+valheen+voimalla+ja+pahalla+puheella.+
Eihän+Juudas+tarinassakaan+syntiä+tehnyt,+koska+se+mitä+tapahtui+oli+Jumalan+tahto.++Ennaltamäärätty.
29.05.2019 10:43
Korvan+sivallus..
Hyrkanos+II+
"Vuonna+40+eaa.+Aristobuloksen+poika+Antigonos+syrjäytti+Hyrkanoksen+parthialaisten+avustuksella.+Antigonos+julistettiin+Judean+kuninkaaksi+ja+ylimmäksi+papiksi.
+Antigonos+antoi+leikata+Hyrkanoksen+korvat+pois+jotta+tämä+ei+voisi+tulevaisuudessa+päästä+kuninkaaksi+tai+papiksi.+
Hyrkanos+vietiin+vangiksi+Babyloniin,+mutta+hänet+päästettiin+palaamaan+Jerusalemiin+sen+jälkeen+kun+Herodes+oli+päässyt+Judean+kuninkaaksi.+Herodes+ei+kuitenkaan+luottanut+Hyrkanokseen,+vaan+antoi+surmata+tämän.+"+
Aristobulos+oli+Hyrkanoksen+veli+ja+Antigonos+siis+veljen+poika.+
Toinen+versio...eevan-kelissä...
Jeesukaen+kaveri+sivaltaa+papin+apulaiselta+korvan.++Ja+syntyy+lentävä+lause,+Kellä+korva+on,+se+kuulkoon.
29.05.2019 10:19
"Lähtekää+liikkeelle+siitä,+mikä+ei+näy,+ja+pyrkikää+löytämään+näkyvän+päämäärä.+Silloin+ajatus+virtaa+esiin+ja+paljastaa+teille,+kuinka+usko+näkymättömiin+on+ollut+niissä,+jotka+ovat+näkyviä,+mutta+kuuluvat+syntymättömälle+Isälle.+Jolla+on+korvat,+se+kuulkoon!"+
Eikö+näkymätön+virrannut+näkyväiseksi+jo+luomistapahtumassa+?++"+Alussa+Jumaa+loi+taivaan+ja+maan"++Mitään+ei+vielä+ollut.+
"+Herran+henki+liikkui+vetten+päällä.+"
Se+toinen+tarina;+"+Jeesus+kävelee+vetten+päällä+"
29.05.2019 09:33
Kaanaan+häät.+
Johannes+
"Jokainen+panee+asille+hyvän+viinin+ja+sitten+kun+juopuvat,+huonomman.+Sinä+olet+säästänyt+hyvän+viinin+tähän+asti+"
Jesaja+oli+jo+sanonut:+
"+Olen+säästänyt+parhaan+viinin+viimeiseksi+ja+nyt+minä+kaadan+sen+kansalleni+.+He+juhlivat+ihanuudesta+läsnäolossani+"+++
Apollonios++tyanalainen,+filosofi+sanoi.++"+Filosofi+voi+antaa+henkensä+milloin+haluaa+ja+ottaa+sen+taas+takaisin.+"
Jeesus+sanoo:++"+Minä+itse+annan+henkeni,+ei+kukaan+sitä+minulta+ota,+minä+voin+antaa+henkeni+ja+ottaa+se+taas+takaisin.+"
29.05.2019 09:13
"Tosi+jumala+tosi+jumalasta.+"++jumalasta...ei+siis+sama.+
Eli+jumala+synnytti+toisen+jumalan,+mutta+sanoi,+että+älä+pidä+muita+jumalia+minun+rinnallani.+++
Jeesus+on+siis+kompastuskivi,+jolla+Jumala+kokeilee+ihmisten+uskollisuutta.++Tai+juutalaisten.
29.05.2019 08:48
"Tämä+on+pahennukseksi+juutalaisille++"++...Paavali+ja+Luther++Jeesuksen+sanoin.++
Psalmi+14++moittii....
4+++"+Eivätkö+ne+mitään+käsitä++kaikki+nuo+väärintekijät,+jotka+saavat+leipänsä+syömällä+minun+kansaani,+eivätkä+avuksensa+huuda+Herran+nimeä.++"++
6+"+Te+saatatte+häpeään+sorretun+aikeet,+mutta+Herra+on+heidän+turvansa.++(7)++++Oi+että+Israelin+pelastus+tulisi+Siionista!++Kun+Herra+kääntää+kansansa+kohtalon,+silloin+Jaakob+riemuitsee.+Israel+iloitsee.+"
Laura+Huhtasaari+aikoi+puolustaa+kristilisiä+arvoja+Euroopassa.+Aikooko+hän+olla+pahennukseksi+juutalaisille,+vaikka+antisemitismi+on+taas+lisääntynyt+Euroopassa?
29.05.2019 08:32
Edelliseen+viitaten
Aineksia+on+otettu+VT:n+puolelta+ja+kirjoitettu+niistä+eri+tarina,+tällaista+peukalointia,+mutta+lähteet+on+kylllä+mainittu+joissakin+raamatuissa,+joten+jokainen+voi+itse+tutkia,+että+mitä+tapahtui+alkuperäsessä+asiayhteydessä.+
Ja+miten+se+on+muutettu+ja+väitetty,+että+tämä+muutos+on+se+uusi+testamentti+ja+totuus,++tuo+vanha+on+hylätty.+++Jonkun+mielestä+tällainenkin+toiminta+on+oikein,+mutta++minun+mielestäni+ei,+koska+alkuperäinen+on+toisen+kansan+kultuuriperintöä+ja+se+on+heille+arvokas+sellaisenaan,+ei+muutettuna.
28.05.2019 15:57
Onko+tämä+kritiikkiä.+
Kun+Sakarja+pyytää+palkkaa+ja+hänelle+punnitaan+kolmekymmentä+hopearahaa.+Ja+herra+sanoo+Sakarjalle;+++Viskaa+ne+savenvalajalle+tuo+kallis+hinta,+joksi+he+ovat+minut+arvioineet.++Ja+Sakarja+ottaa+ne+kolmekymmentä+hopearaha+ja+viskaa+ne+Herran+huoneeseen+savenvalajalle.++++
Evankeliumissa+tarina+muuttuu,++se+on+Juudas+joka+saa+kolmekymmentä+hopearaa+ja+ostaa+niillä+Savenvalajan+pellon++Akeldamasta.+Tämä+oli+muka+Jeremiassa+kerrottu.++
Jeremiassa+on+kyllä+pellon+osto,+mutta+ei+Akeldamasta,+vaan+Anatotista,+eikä+se+maksanut+kolmekymmentä+hoperahaa,+vaan+seitsemäntoista+sekeliä+hopeaa.+
Ja+Josefuksen+kirjasta+selviää,+että+Juudas+niminen+henkilö+kuoli++kyllä+Akedama+nimisessä+paikassa,+mutta+++se+tapahtui+ennen+Jeesusta+ja+sodassa.
28.05.2019 15:49
"Mutta+oikeamieliset+perivät+maan+ja+iloitsevat+suuresta+Rauhasta.+"+
"+Autuaita+ovat+Rauhan+tekijät,+heidät+pitää+Jumalan+lapsiksi+kutsuttaman.+"++++
Näin++lupaa++VT:n,+++kristillisten+mielestä,++paha+Jumala,+jota+he+myös+perkeleeksi+kutsuvat.++Isä+perkele.+++
"Minkä+minä+teen,+kuka+sen+peruuttaa."+
"+Minä+lyön+ja+minä+parannan,+eikä+kukaan+voi+pelastaa+minun+kädestäni.+"
28.05.2019 11:05
Mutta+oikeamieliset+perivät+maan+.
28.05.2019 10:30
Ehkä+pitäisi+sanoa,+että+tuleehan+se+Jeesus+takaisin,+ratsastaa+taivaasta+alas+enkelien+ja+kerugien+kanssa+ja+noukkii+kaikki,++jotka+ovat++monistaneet+leiviskänsä+ja+heittää+muut+menemään.++
Sitten+palataan+takaisin+hänen+valtakuntaansa,++joka+on+jossain+tuiki+tuntemattomassa+paikassa.++++
Jeesus+rakentaa+temppelin+ja+tekee+teistä+temppelin+pylväitä+ja+sieltä+te+ette+pääse+koskaan+pois.+++
Itse+hän+käyskentelee+puutarhassa+muutamien+laordikean+neitsytmiesten+kanssa,+jotka+eivät+ole+koskeneet+naiseen,+ja+joilla+on+vaipat+pysynyt+puhtaana.
27.05.2019 17:07
Ei+se+ole+vihaa,+se+on+nuhtelua.
27.05.2019 16:51
Onko+palestiinalaiset+äärioikeistolaisia+?
27.05.2019 16:48
Ei+kai+se+estä+Isistä++valloittamasta+Palestiinaa,+jos+sillä+olisi+oma+valtio.+
Päinvastoin.
27.05.2019 16:39
Kyllä+kristikansa+vieläkin+sanoo+juutalaisia+koronkiskureiksi.
27.05.2019 16:28
Sana+Kristus+tarkoittaa+kuulemma+voitelua.+
Minä+voitelen+itseni+sisäisesti+ottamalla+kulauksen+oliiviöljyä+aamuisin,++se+tarkoittaa;++Hyviä+rasvoja.++
Suolisto+ja+vatsa+voivat+ihan+taivaallisesti+tällä+voitelulla.++
Voidelkaa+siis+itsenne+Hyvillä+rasvoilla.+++
Liikaa+suolaa+kehoitan+varomaan.++Verenpaine+nousee.
27.05.2019 14:01
Onko+sitten+jonkun+Kohtalo+syntyä+ei-+toivottuna,++miksi+tällainen+Kohtalo+olisi+jollekkin+luotu+jo+ennen+syntymää+?+++
Miksi+jonkun+pitäisi+kantaa+raskaampi+taakka+kuin+muiden.+
Tuntuisi+ainakin,+että+jokaisen+lapsen+oikeus+olisi+syntyä+toivottuna+ja+odotettuna.++Sekään+ei+vielä+takaa+mitään,++elämä+voi+viedä+vanhemman+ja+toisenkin,+mutta+he+ovat+kuitenkin+olleet+ja+heitä+voi+muistella++kauniisti.
27.05.2019 13:22
Joskus+aikoinaan+on+uskottu+myös+kohtaloon,+koska+sillä+on+voitu+selittää+vaikeita+tilanteita,+joille+ei+löydy+selitystä.++On+ollut+tapana+sanoa;++"Se+oli+hänen+kohtalonsa.+"++
Toinen+on+Sallimus.+++"Jumala+sallli+tämän+tapahtua.+"+Aivan+kuin+henki+voisi+ottaa+ainetta+niskasta+kiinni+ja+sanoa,+ei+noin,+tuo+on+väärin.++
Tällä+on+selitetty+paljon+juutalaisille+tehtyjä+vääryyksiä,+"+Jumala+salli.+"
Jos+joku+onnettomuus+on+vältetty,+++oli+Varjelus+mukana.++
Lisäksi+on+Kaitselmus,+joka+on+kaiken+yllä.++Joku+kaitsee+jossakin,+mutta+sitä+on+vaikea+nähdä,+koska+me+olemme+ajassa,+ja+Kaitselmus+ajattomuudessa.+++Lisäksi+meillä+on+huono+muisti,+emme+muista+mitä+akaisemmin+tapahtui+ja+mitä+siitä+saattoi+seurata.+
Kaitselmusta+sanotaan+ensimmäiseksi+näkymättömän+hengen+luomukseksi.+++Kun+taivaallisia+tarinoita+luotiin.
27.05.2019 13:01
Mennään+nyt+toiseen+ulottuvuuteen.++Eli+hengestä+syntymiseen.+
Herrat+(+miehet)+,+naisetkin,++voivat+kyllä+synnyttää+hengestä+vaikka+kuinka+paljon+poikia,+Aleksis+Kivikin+synnytti+seitsemän+veljestä+ja++Herrat+sanovat+meitä+Impivaaralaisiksi,++sen+takia,++että+nuo+pojat+olivat+tyhmiä+ja+yksinkertaisia.++
+Aivan+kuin+nuo+pojat+olisivat+oikeasti+olleet+olemassa+ja+kaikki+kansa+olisi+heidän+jälkeläisiään.++Paitsi+Herrat,+jotka+ovat+sivistyneitä,+mutta+eivät+niin+sivistyneitä,+että+oivaltaisivat+että+nuo+pojat+olivat+romaanihenkilöitä.+++Kuviteltuja+hahmoja.+
Aleksis+Kivi+oli+heidän+luojansa.++En+muista+mikä+oli+äidin+nimi,+mutta+ei+Aleksis+häneen+mitenkään+kajonnut,+äitikin+syntyi+Aleksin+hengestä.
27.05.2019 12:45
38 / 480