Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

3

1. t

Tasainen jyskytys pihinä sitten lyönti kirkko on hyvin paikallaan ei ajattele ohimenevää jyskytystä pihinää tekevätkö ne
    Kirjallisuus
    0
    49
  2. u

Uimisesta märkiä kauan sitten näkyviä pisaroita nämä silmät ihollasi itketti.
    Runot
    1
    64
  3. t

Tiedostanko tajunnan älä sano tatajana se on sinun laulusi.
    Runot
    0
    63
  4. s

Nyt on sudennälkä voisin syödä sinut.
    Runot
    0
    53
  5. Hopea

Älä mene kolikon toiselle puolelle pidänhän sinua aina taskussa kummatkin puolet piilossa visusti velihopea ehkä olin ta
    Runot
    1
    74
  6. Itku

Miksi pelätä itkua mitä se on yön jäljiltä vuoteet levällään aamulla sinun kauneutesi minun omani jossain muualla myttyn
    Runot
    0
    57
  7. Ongelma

Hei, tietääkö joku miten saa netin selaimen suojatuksi ja selaamisen suojatuksi? Ruudulle tuli teksti että vain suojattu
    Verkkoselaimet
    4
    164
  8. runo

Tulet valoon naurat auringosta tai silmistä mutta miten rakkaus olisi kivessä on pimeyttä koko metsä hämärä sen ympärill
    Runot
    1
    84
  9. runo

Ei enkelin siipi nyrkki kasvaa sinusta ja minustakin se kaunis käsi lepää kuitenkin joskus sormet ehkä taipuvat kauas k
    Runot
    0
    54
  10. runo

Olisi ne ikkunat joista näkyy ulos verhot ikkunoita varten minua myös jos nukun uni on vain kaukana ikkunalla olen tässä
    Runot
    0
    63
  11. runo

Kivi syvällä maassa päällä sammaltakin on varmaan kauan ollut tuossa kertoo jotain kivestä muustakin mikä on kiveä ymp
    Runot
    1
    68
  12. runo

Sinä olit joskus siinä lähellä sydän minussa en osannut kaivata sinua.
    Runot
    0
    63