kassien_heiluttaja

![]()
Aloituksia
12
Kommenttia
3
t
Tasainen jyskytys pihinä sitten lyönti kirkko on hyvin paikallaan ei ajattele ohimenevää jyskytystä pihinää tekevätkö ne049- 164
- 063
- 053
Hopea
Älä mene kolikon toiselle puolelle pidänhän sinua aina taskussa kummatkin puolet piilossa visusti velihopea ehkä olin ta174Itku
Miksi pelätä itkua mitä se on yön jäljiltä vuoteet levällään aamulla sinun kauneutesi minun omani jossain muualla myttyn057Ongelma
Hei, tietääkö joku miten saa netin selaimen suojatuksi ja selaamisen suojatuksi? Ruudulle tuli teksti että vain suojattu4164runo
Tulet valoon naurat auringosta tai silmistä mutta miten rakkaus olisi kivessä on pimeyttä koko metsä hämärä sen ympärill184runo
Ei enkelin siipi nyrkki kasvaa sinusta ja minustakin se kaunis käsi lepää kuitenkin joskus sormet ehkä taipuvat kauas k054runo
Olisi ne ikkunat joista näkyy ulos verhot ikkunoita varten minua myös jos nukun uni on vain kaukana ikkunalla olen tässä063runo
Kivi syvällä maassa päällä sammaltakin on varmaan kauan ollut tuossa kertoo jotain kivestä muustakin mikä on kiveä ymp168- 063