Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
”naiset aina sanovat pitävänsä rehellisistä miehistä”
No ei se pelkkä rehellisyys ihan aina ole se miehen täydelliseksi tekevä ominaisuus, helppoa olisi kumppanin löytyminen, jos noin olisi….
En nyt tiedä miten tosissaan tuo on kirjoitettu, mutta jos joku nyt oikeasti ihmettelee tuollaista asiaa, niin sanoisi, että kannattaa pysytellä vain niissä ”itsensä tasoisissa” naisissa. Kyllä minustakin tuo 57 on mennyt överiksi jo aikaa sitten, ja sitä ei valitettavasti saa pois laihduttamalla, niin kuin liikakilot saisi.
06.04.2014 12:11
No joo, ehkä jokunen palstapoika jaksaisi minun pissillä käyntini muutamaan kertaan katsoakin, mutta en mitenkään jaksa uskoa että pitemmän päälle ketään voisi kiinnostaa minun arkielämäni niin paljon että sitä seurata jaksaisi.
Ja jos tällä palstalla olisi yleisemmin tapana se, että ihmiset esiintyisivät omalla kuvallaan, niin kyllä minäkin sen voisin aivan hyvin tehdä. Sillä ei tietenkään ole mitään merkitystä että joku tuntematon, toisella puolella maata asuva nettiörkki minun kuvaani kommentoisi, mutta himpun verran voisi arveluttaa se, että haluaako kaikkien kavereidensa ja sukulaistensa saavan minusta selville kaiken sen mitä on tullut täällä löpistyä. Mutta eipä sekään nyt mikään varsinainen maailmanloppu olisi, kun kuitenkin olen lähinnä totuudessa pysynyt kirjoittelussani.
04.04.2014 20:24
No eipä ollut kelpaamattomuuden syy ulkonäössä, vaan suomen kielen heikossa osaamisessa. Pitää se Miss-Suomen vähän nimittäin pystyä edustamaankin.
04.04.2014 20:14
Ei pysty kertomaan, on se tasoteoria sen verran haastava tieteenala.
Muistan kyllä oppineeni tältä palstalta sen verran, että jotenkin se naisihmisen taso riippuu seksikumppanien määrästä potenssiin n, mutta en pysty muistamaan, että oliko tässä n positiivinen vai negatiivinen…
04.04.2014 20:10
No en minä nyt tuollaista kameraa mitenkään järjettömän pahana asiana pitäisi, sillä voisin aika varmasti luottaa siihen, ettei kukaan kertakaikkiaan jaksaisi seurata minun elämääni viittä minuuttia kauemmin.
04.04.2014 00:51
Hö, jäipä hirmu jännään kohtaan. Taisi kirjoittaja sammua tai jotain...
03.04.2014 22:56
No mutta viestihän alkaa vaatimuksella, että naisella tulee olla hyvä viinapää, mikä minun nähdäkseni pitää sisällään implisiittisen oletuksen siitä että nainen juo alkoholia säännöllisesti. Tuo lopussa oleva maininta siitä, että raitis nainen olisi kaikista paras, onkin tässä yhteydessä täysin käsittämätön ja antaa vaikutelman, että kirjoittajalla itsellään on joko korkki parhaillaan auki, tai sitten muuten vain ongelmia logiikan kanssa.
Mielenkiintoinen on myös alussa esitetty teoria siitä että fiksuus ja hyvä viinansietokyky jotenkin korreloivat keskenään. Oispa kiva saada viitteet niihin tutkimuksiin joihin tuo väite perustuu.
02.04.2014 12:36
No et sinä kelpaa ap:lle. Hänhän nimenomaan peräänkuuluttaa naista, joka juo alkoholia ehkä reippaastikin, mutta sillä alkoholilla ei vain saisi olla niitä tyypillisiä vaikutuksia.
Eli joko todella lihava nainen, johon ihan pienet määrät eivät enää tehoa, tai sitten sellainen joka on tottunut vetämään viinaa niin paljon, ettei vaikutuksiakaan enää juuri huomaa.
02.04.2014 00:23
Ai onko se eräs fiksuuden muoto, että on niin hyvä viinapää, ettei ala hölmöilemään kännissäkään?
Aina oppii...
01.04.2014 23:52
Hä, millä logiikalla sinä tuon ätmien työksi päättelet? Eihän ne ressukat nyt tuommoisia jouda tekemään kun pitää päivystää sinkkupalstalla...
01.04.2014 20:20
Etsit siis vain joltakin tietyltä alueelta, koska kyllä koko Suomesta löytyy noilla spekseillä äskeisen tarkistukseni mukaan 88 kpl.
Mutta siis varsinainen asiani oli se, että suurin osa työttömistä ei välttämättä halua sitä työttömyyttään deittiprofiilissa korostaa, vaan jättää ehkä mieluummin sen työssäkäynti-kohdan tyhjäksi; tällaisia on pikalaskelmani mukaan 25-35 v naisissa 1355 kpl.
01.04.2014 20:14
Miten tämä kommentti mahtaa liittyä topikkiin?
31.03.2014 20:42
No ei kai mihinkään kuumeeseen tai mahatautiin lääkkeitä tarvitse. Sen kun potee muutaman päivän kotonaan niin tauti menee ohi. Ruokakauppaan pääsy on paljon oleellisempaa, ja joskus sitä on vain otettava itseä niskasta kiinni ja lähdettävä vaikka ei jaksaisikaan.
31.03.2014 20:06
No on kyllä kieltämättä aika omituista käytöstä. En keksi muuta selitystä, kuin sen että nainen oli vähän huonomuistinen, ja yhtäkkiä hänelle muistuikin mieleen että hänellähän on jo poikaystävä ennestään…
31.03.2014 19:54
Vaikka sinänsä arvostankin ekologista elämäntapaa, niin tuon deittisivuston idea on minusta kyllä harvinaisen pälli. Kun on olemassa jo pilvin pimein yleisiä deittipalveluita, joihin ei riitä väkeä, niin miten joku voi kuvitella että asiakaskunnaltaan noin tarkoin rajattuun palveluun ikinä voisi liittyä ihmisiä niin paljoa että homma alkaisi rullata.
Ja sitten vielä tuo nimi: Ekodeitti. En voi mitään sille, että mulle tulee siitä mieleen kierrätys semmoisessa vähemmän positiivisessa mielessä…
31.03.2014 19:45
No niinpä näkyy olevan. Ehkä ne kompensoivat ihmiskatoa harrastamalla ahkeraa kierrätystä, niinkuin ekohenkisyyteen kuuluukin....
31.03.2014 19:37
Joo, ihan tosi friikkiä. :)
31.03.2014 19:29
Ai tarkoittaako treffeillä olo aina automaattisesti panemista?
Voihan sitä lähteä vaellukselle talvellakin, ja siinä sitten onkin vähän haastetta, että miten pystytään 30 asteen pakkasessa panemaan niin ettei kummallekaan tule kylmä. Mutta Ikikseltähän tämä tietysti hoituu leikiten, ja lopuksi hän suorittaa siistiytymistoimensa urheasti lumessa...
30.03.2014 21:37
Minä taas arvelen, että nainen totesi ihan kelvolliseksi sen testaamansa miehen hiilikuitu-täysjousto-maastopyörän, vaikka toki itsellänsä vähän parempi menopeli onkin…
Mutta vaikeahan meidän on tässä arvailla, kun ei ap:ltä kauheasti mitään lisäinfoa tapaukseen liityen herunut.
30.03.2014 21:23
Hyvä idea!
Mutta pitäisi vain löytää ohjaaja, jolla on riittävä asiantuntemus asiaan liittyen, ja mietin vain, että mahtaako ne yliopiston lehtorit ja professorit täällä ihan alvariinsa hengata.
Sen sijaan gradua itsenäisempää tutkimusta, kuten väitöskirjaa voisi varmaan palstalegendoihin liittyen tehdä kuka tahansa asiaan riittävästi perehtynyt. Mitähän tieteenalaa tämä työ sitten mahtaisi koskea?
30.03.2014 21:12
101 / 137