Palstalla pitäisi olla naamapakko

Normaalipainoinen M

Sinkkumiehet ajattelevat jokaista naista potentiaalisena kumppanina kunnes toisin todistetaan. Tämä alkaa AINA ensin ulkonäöstä. Olen täysin turhaan suuttunut palstanaisten jutuista, koska mistäpä minä tiedän, miltä he näyttävät. Varmasti yli 90% olisi sen näköisiä, että heidän jutuilleen voisi vain hyväntuulisesti naurahtaa. Kun kuitenkin olen herrasmies ja miehillä on myös tietynlainen perusteeton optimismi anonyymeja nettinaisia kohtaan, niin tietysti minulla on mielikuvissa, että palstan naiset ovat pääasiassa hyvännäköisiä. Siksi otan itseeni todella helposti täällä.

Sen sijaan siis, että jatkaisin päivääni normaaleissa fiiliksissä, haluan palstasession jälkeen tappaa itseni, koska luen, että yksikään palstanainen ei haluaisi tällaisen miehen kanssa olla. Jos jokaisella olisi naamat esillä, niin säästyisin monelta murheelta...

33

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marianne89

Hyvä idea. Aloitetaan sillä, että postaat tänne oman naamasi. Varmaankin olet valmis toimimaan myös käytännössä edelläkävijänä tässä hienossa ideassasi?

• uimarineito

Ehdit ennen, Marianne. :)

Munkin piti esittää sama ehdotus.

• Normaalipainoinen M

Ei ole mitään järkeä postata naamaansa, jos sitä ei ole ylläpidon mukaan määritelty säännöksi. Tämä oli ikään kuin toive sinne suuntaan. Facebook on jo olemassa, miksei Sinkut-book?

• Marianne89
        Normaalipainoinen M kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä postata naamaansa, jos sitä ei ole ylläpidon mukaan määritelty säännöksi. Tämä oli ikään kuin toive sinne suuntaan. Facebook on jo olemassa, miksei Sinkut-book?

Facebookia voi käyttää moneen, myös Sinkut-bookina jos vaan haluaa. Kyllähän siellä on kaikenmaailman parinhakusovellukset kiertäneet jo melko alusta asti. Lisäksi facebookissa on erilaisia sinkkuryhmiä. Sinne vain liittymään, mikäli sellaiset kiinnostavat. :)

• Normaalipainoinen M
        Marianne89 kirjoitti:

Facebookia voi käyttää moneen, myös Sinkut-bookina jos vaan haluaa. Kyllähän siellä on kaikenmaailman parinhakusovellukset kiertäneet jo melko alusta asti. Lisäksi facebookissa on erilaisia sinkkuryhmiä. Sinne vain liittymään, mikäli sellaiset kiinnostavat. :)

En ole Facebookissa, koska se on Paholaisen vakoilukoneisto.

• Neuvoja miehille

En ole Facebookissa, koska se on Paholaisen vakoilukoneisto.

Mitä pelkäät paljastuvan? Jos on puhtaat jauhot pussissa, ei haittaa vaikka joku syynäisi elämäsi munaskuita myöten. :)

Hyvä omatunto on paras päänalunen.

• Marianne89
        Neuvoja miehille kirjoitti:

Mitä pelkäät paljastuvan? Jos on puhtaat jauhot pussissa, ei haittaa vaikka joku syynäisi elämäsi munaskuita myöten. :)

Näinpä, ja ei siellä Facebookissa ole pakko kaikkea kertoa. Itse en pistä sinne koskaan mitään yksityisasioitani, vaikka "virallisesti" vain kaverini voivatkin nähdä profiilini. Harvemmin lisään kuvia itsestänikään, vaan lähes kaikki postaamani kuvat ovat maisemakuvia.

• No minä olen kohtala

Nimeäni ei löydä Internetistä ollenkaan ja minusta on hyvä niin. Voisihan Faceenkin mennä tietysti jollain feikkinimellä tai vaikka jollain "Anonyymi nr. 666" -nimimerkillä.

• Normaalipainoinen M
        No minä olen kohtala kirjoitti:

Nimeäni ei löydä Internetistä ollenkaan ja minusta on hyvä niin. Voisihan Faceenkin mennä tietysti jollain feikkinimellä tai vaikka jollain "Anonyymi nr. 666" -nimimerkillä.

Minä kirjoitin tuon. En tajua mistä "No minä olen kohtala" tuli tuohon.

• Hämärän rajoilta

Sivukommenttina: harva asia vituttaa minua niin paljon kuin aina vain pahenevaa holhous- ja kontrolliyhteiskuntaa puolustavat lampaat, jotka vetoavat argumenttiin "jos olet rehellinen, valvonta ei haittaa (ja kääntäen: jos vastustat sitä, sinulla ei selvästikään ole puhtaita jauhoja pussissasi)".

Ottaisitko itse asuntosi jokaiseen huoneeseen vessaa myöten kameran, joka kuvaa 24 tuntia vuorokaudessa? Jos et ottaisi, olet tekopyhä, sillä eihän sinulla rehellisenä ihmisenä ollut mitään salattavaa...

• Ätmos
        Marianne89 kirjoitti:

Näinpä, ja ei siellä Facebookissa ole pakko kaikkea kertoa. Itse en pistä sinne koskaan mitään yksityisasioitani, vaikka "virallisesti" vain kaverini voivatkin nähdä profiilini. Harvemmin lisään kuvia itsestänikään, vaan lähes kaikki postaamani kuvat ovat maisemakuvia.

Facebook kerää tietoa paljon enemmän kuin vain sen, mitä sinne itse kirjoitat. Se mm. kerää tietoa nettisurffailustasi.

• Hämärän rajoilta kirjoitti:

Sivukommenttina: harva asia vituttaa minua niin paljon kuin aina vain pahenevaa holhous- ja kontrolliyhteiskuntaa puolustavat lampaat, jotka vetoavat argumenttiin "jos olet rehellinen, valvonta ei haittaa (ja kääntäen: jos vastustat sitä, sinulla ei selvästikään ole puhtaita jauhoja pussissasi)".

Ottaisitko itse asuntosi jokaiseen huoneeseen vessaa myöten kameran, joka kuvaa 24 tuntia vuorokaudessa? Jos et ottaisi, olet tekopyhä, sillä eihän sinulla rehellisenä ihmisenä ollut mitään salattavaa...

No en minä nyt tuollaista kameraa mitenkään järjettömän pahana asiana pitäisi, sillä voisin aika varmasti luottaa siihen, ettei kukaan kertakaikkiaan jaksaisi seurata minun elämääni viittä minuuttia kauemmin.

• 10+15
        stellaria81 kirjoitti:

No en minä nyt tuollaista kameraa mitenkään järjettömän pahana asiana pitäisi, sillä voisin aika varmasti luottaa siihen, ettei kukaan kertakaikkiaan jaksaisi seurata minun elämääni viittä minuuttia kauemmin.

Helposti jaksaisi, olethan täälläkin huomattavasti tasokkaampi kirjoittelija kuin moni muu naikkonen.

• 10+15 kirjoitti:

Helposti jaksaisi, olethan täälläkin huomattavasti tasokkaampi kirjoittelija kuin moni muu naikkonen.

No joo, ehkä jokunen palstapoika jaksaisi minun pissillä käyntini muutamaan kertaan katsoakin, mutta en mitenkään jaksa uskoa että pitemmän päälle ketään voisi kiinnostaa minun arkielämäni niin paljon että sitä seurata jaksaisi.

Ja jos tällä palstalla olisi yleisemmin tapana se, että ihmiset esiintyisivät omalla kuvallaan, niin kyllä minäkin sen voisin aivan hyvin tehdä. Sillä ei tietenkään ole mitään merkitystä että joku tuntematon, toisella puolella maata asuva nettiörkki minun kuvaani kommentoisi, mutta himpun verran voisi arveluttaa se, että haluaako kaikkien kavereidensa ja sukulaistensa saavan minusta selville kaiken sen mitä on tullut täällä löpistyä. Mutta eipä sekään nyt mikään varsinainen maailmanloppu olisi, kun kuitenkin olen lähinnä totuudessa pysynyt kirjoittelussani.

• erkki-täti
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

Tässä asiassa olen kyllä Hämiksen kanssa samaa mieltä.

Naulan kantaan.

• sinkkumies.

Mun naama on jo tuolla treffi palstallla ja on aika selvää ettei kukaan koskaan vastaa tän näköiselle.

• aina oppii uutta

Nyt en ymmärrä. Suutut siis hyvännäköisille, mutta rumille tai taviksille et suuttuisi?

Luulin sen olevan juuri toisinpäin näillä palstoilla. Että kauniit saavat anteeksi mitä vain ja heille hymistellään ja ollaan kohteliaita ja jos tiedetään rumaksi lauotaan mitä vain.. Kuten tässä kävi eräälle kuvalliselle naisprofiilille.

Minä kirjoitan yleensä toisaalle, mutta tämä vahvisti vain sitä, että omaa naamaansa ei todellakaan kannata näyttää, etenkään jos on ok näköinen.

• ätmi

Miksi miestä harmittaisi se, mitä joku ruma nainen ajattelee hänestä? Rumalla naisella ei tee mitään.

• ....................
        ätmi kirjoitti:

Miksi miestä harmittaisi se, mitä joku ruma nainen ajattelee hänestä? Rumalla naisella ei tee mitään.

Ei sen puoleen rumalla ätmilläkään.

• simopälli
        ätmi kirjoitti:

ätmi ei tee naisilla yleensäkään mitään,ei kauniilla eikä rumilla, paitsi haukkuu niitä omasta saamattomuudestaan

• aina oppii uutta
        ätmi kirjoitti:

Mutta oletetaan, että olen kaunis ja laitan kuvani profiiliin ja jatkan keskustelua. Miehet siis alkavat suuttua kommenteistani ja arvostella ja haukkua minua aloittajan mukaan tämän jälkeen. Jos olisin ruma, miehet vain hymähtelisivät ja olisivat asiallisia. Kumpaako luulet minun haluavan, asiallista vai arvostelevaa ja haukkuvaa kohtelua?

• Normaalipainoinen M
        aina oppii uutta kirjoitti:

Mutta oletetaan, että olen kaunis ja laitan kuvani profiiliin ja jatkan keskustelua. Miehet siis alkavat suuttua kommenteistani ja arvostella ja haukkua minua aloittajan mukaan tämän jälkeen. Jos olisin ruma, miehet vain hymähtelisivät ja olisivat asiallisia. Kumpaako luulet minun haluavan, asiallista vai arvostelevaa ja haukkuvaa kohtelua?

Riippuu ihan luonteestasi. Monet naiset kaipaavat karua kohtelua ja siksi naisia palstalla onkin. En tajua, miksi ihmeessä täällä muuten viihtyisitte.

• aina oppii uutta

Riippuu ihan luonteestasi. Monet naiset kaipaavat karua kohtelua ja siksi naisia palstalla onkin. En tajua, miksi ihmeessä täällä muuten viihtyisitte.

Miksi tunnet vihaa kauniita naisia kohtaan?

• aina oppii uutta

Eli etkö voisi suhtautua myös kauniisiin tai kauniiksi olettamiin naisiin kuin rumiin?

• Normaalipainoinen M

Miksi tunnet vihaa kauniita naisia kohtaan?

Koska haluaisin seurustella sellaisen kanssa, mutta ei ole tarpeeksi supliikkia, kavereita ja töitä, vaikka ulkonäköni riittääkin. Miksei naiset voi vaatia mieheltä samaa? Että mies olisi vain kiva ja hyvännäköinen, siinä kaikki.

• Marianne89

Omatkin suhteeni ovat päättyneet siksi, että miehet eivät ole ymmärtäneet ottaa ronskisti polvelleen ja läimiä pyllyäni kämmenellään.

• Normaalipainoinen M
        Marianne89 kirjoitti:

Omatkin suhteeni ovat päättyneet siksi, että miehet eivät ole ymmärtäneet ottaa ronskisti polvelleen ja läimiä pyllyäni kämmenellään.

Minä voisin. ;)

• aina oppii uutta

Koska haluaisin seurustella sellaisen kanssa, mutta ei ole tarpeeksi supliikkia, kavereita ja töitä, vaikka ulkonäköni riittääkin. Miksei naiset voi vaatia mieheltä samaa? Että mies olisi vain kiva ja hyvännäköinen, siinä kaikki.

Sinulle on varmaan turha sanoa, että niin ne haluavatkin. Mutta niin ne haluavatkin.

Mutta tämä tästä, pitää mennä. Mutta opin tästä aloituksesta sen, että ikinä, ei ikinä kannata laittaa näille sivuille kuvaansa jos on ns. kaunis, siitä ei siis ole kuin harmia. Näin kyllä olin epäillytkin. Kiitos vahvistuksesta ja hyvää päivän jatkoa.

• Normaalipainoinen M

Sinulle on varmaan turha sanoa, että niin ne haluavatkin. Mutta niin ne haluavatkin.

Mutta tämä tästä, pitää mennä. Mutta opin tästä aloituksesta sen, että ikinä, ei ikinä kannata laittaa näille sivuille kuvaansa jos on ns. kaunis, siitä ei siis ole kuin harmia. Näin kyllä olin epäillytkin. Kiitos vahvistuksesta ja hyvää päivän jatkoa.

Eli ei tarvitse olla yhtäkään kaveria eikä tarvitse käydä töissä tai opiskella? Sain vähän toivoa tästä...

• Marianne89
        Marianne89 kirjoitti:

Hohhoijaa... On trollilla ollut tavallista vauhdikkaampi päivä.

• Normaalipainoinen M
        Marianne89 kirjoitti:

Hohhoijaa... On trollilla ollut tavallista vauhdikkaampi päivä.

Kyllähän tuollaisen naisen seurassa vauhtiin pääsee. :P

• joopa joo ja niinpä niin

Eihän se ulkonäkö silloin riitä. Jos riittäisi, naiset - ne kauneimmatkin - tulisivat tykösi, veisivät, vaikka ei supliikkia löytyisi edes vikisemiseen.

Mistä täällä riittää näitä miehiä, jotka uskovat omaavansa ulkonäköä aina komeuteen saakka, mutta silti ei naiset kiinnostu heistä? Laittakaa nettiin ilmoitus, jossa pyydätte päästä oikeasti naistenkin mielestä komean miehen mukaan päiväksi normiarkeen ja illaksi bilettämään. Noin voitte saada käsityksen, miten naiset kohtelevat komeina pidettyjä miehiä.

• ätmi-sinkku

Eikö siinä ole jo tarpeeksi että joutuu omaa naamaansa kaupungilla joka päivä näyttämään. Naisilla ei tietenkään ole hätää koska ne saa aina seuraa oli naama millainen tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2494
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1876
    3. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1501
    4. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      57
      1487
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1416
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      197
      1277
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1170
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1085
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      995
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      868
    Aihe