naistarjonta netissä

hyvin on tarjontaa

Suomi24/treffit
ikä 25-35v
status : Ei lapsia ja työtön

löyty 1 kpl ja sekin oli jo naimisissa ja etsi vain ystäviä :DDD

19

231

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joo

      Ei väliä vaikka olis 1001kpl, ei ne kuitenkaan vastaa

      • hyvin on tarjontaa

        Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.


      • ...
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.

        :D Tällä palstalla ei ole yhtä ainoaa hyvää miestä. :D


    • turha elämä

      Juu, ei ne vastaa mitään vaikka siel ois miljoona niitä naisia. Korkeintaan tatuoidut ähkijät saa vastauksia.

      • Äh ja puh!

        Ota tatska ja ala ähkiä!


    • vinkki..

      Työttömyyttä ei yleensä mainosteta, vaikka oliskin työtön. Ja työttömäksi voi helposti päätyä.

    • Etsit siis vain joltakin tietyltä alueelta, koska kyllä koko Suomesta löytyy noilla spekseillä äskeisen tarkistukseni mukaan 88 kpl.

      Mutta siis varsinainen asiani oli se, että suurin osa työttömistä ei välttämättä halua sitä työttömyyttään deittiprofiilissa korostaa, vaan jättää ehkä mieluummin sen työssäkäynti-kohdan tyhjäksi; tällaisia on pikalaskelmani mukaan 25-35 v naisissa 1355 kpl.

    • Marianne89

      Miksi pitää olla työtön? Eikö se olisi vain plussaa, ettei nainen ole riippuvainen miehen rahoista?

      • hyvin on tarjontaa

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.


      • Hyh hyh!
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

        Eli luuseri.


      • ätmi
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

        Nainen mielellään elättää sua, jos olet riittävän jännittävä ähkijä.


      • ..................
        Hyh hyh! kirjoitti:

        Eli luuseri.

        jep kuten 500 000 muutakin, vai onko jo 600 000 nykyään


    • Sanoppa muuta, tarjonta ja siis nimenomaan mieleinen tarjonta tuntuu olevan olematonta. Vähänkään mielenkiintonen kun on niin asuu jossain ns. meren takana.

    • niin...

      Jos olisin työtön, en käyttäisi aikaani nettitreffeihin, vaan töiden etsimiseen ja hakemiseen. En ole ollut koskaan paria viikkoa kauempaa ilman ansiotyötä. Parissa viikossa ehdin kyllä sitten myös muuttaa työn perässä toiselle puolelle maata.

      • 5+15

        Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.


      • huooooh.......
        5+15 kirjoitti:

        Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.

        Ihan hyvin on parisuhteeni toimineet. Aloittaja ei tainnut ihmetellä kenenkään parisuhdekelpoisuutta, vaan sitä, miksi treffeissä ei ole työttömiä, tiettyyn ikäryhmään kuuluvia naisia. Kaltaisilleni naisille syy on se, että työn etsiminen on meille työttömänä tärkeämpää kuin parisuhteen etsiminen.


      • tykäri

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?


      • niin....
        tykäri kirjoitti:

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?

        Missä väitin kenenkään olevan huono parisuhdemarkkinoille?

        Koska en ollut tyytyväinen työttömänä, oli se työn saaminen ihan ykkösprioriteetti. En usko olevani asian suhteen mitenkään uniikki, eli on varmasti muitakin, jotka tekevät kaikkensa saadakseen työpaikan, eikä silloin jaksa miettiä parisuhteen hankkimista.


      • ...
        tykäri kirjoitti:

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?

        Koska jos saat lapsia, ei sinulla ole varaa tarjota heille mukavaa elämää, vaan se jää täysin lasten äidin tehtäväksi, mikä on hankalaa, kun nainen kuitenkin haluaisi olla ainakin jonkin aikaa vauvan kanssa kotona.

        Haluan oman talon ja miehen, joka pystyy maksamaan siitä puolet. Siihen ei työtön pysty. Enkä ole halukas elättämään aikuista miestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3164
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      96
      1738
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1396
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      194
      1268
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1023
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      25
      992
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    8. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      965
    9. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      952
    Aihe