naistarjonta netissä

hyvin on tarjontaa

Suomi24/treffit
ikä 25-35v
status : Ei lapsia ja työtön

löyty 1 kpl ja sekin oli jo naimisissa ja etsi vain ystäviä :DDD

19

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On joo

      Ei väliä vaikka olis 1001kpl, ei ne kuitenkaan vastaa

      • hyvin on tarjontaa

        Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.


      • ...
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.

        :D Tällä palstalla ei ole yhtä ainoaa hyvää miestä. :D


    • turha elämä

      Juu, ei ne vastaa mitään vaikka siel ois miljoona niitä naisia. Korkeintaan tatuoidut ähkijät saa vastauksia.

      • Äh ja puh!

        Ota tatska ja ala ähkiä!


    • vinkki..

      Työttömyyttä ei yleensä mainosteta, vaikka oliskin työtön. Ja työttömäksi voi helposti päätyä.

    • Etsit siis vain joltakin tietyltä alueelta, koska kyllä koko Suomesta löytyy noilla spekseillä äskeisen tarkistukseni mukaan 88 kpl.

      Mutta siis varsinainen asiani oli se, että suurin osa työttömistä ei välttämättä halua sitä työttömyyttään deittiprofiilissa korostaa, vaan jättää ehkä mieluummin sen työssäkäynti-kohdan tyhjäksi; tällaisia on pikalaskelmani mukaan 25-35 v naisissa 1355 kpl.

    • Marianne89

      Miksi pitää olla työtön? Eikö se olisi vain plussaa, ettei nainen ole riippuvainen miehen rahoista?

      • hyvin on tarjontaa

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.


      • Hyh hyh!
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

        Eli luuseri.


      • ätmi
        hyvin on tarjontaa kirjoitti:

        Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.

        Nainen mielellään elättää sua, jos olet riittävän jännittävä ähkijä.


      • ..................
        Hyh hyh! kirjoitti:

        Eli luuseri.

        jep kuten 500 000 muutakin, vai onko jo 600 000 nykyään


    • Sanoppa muuta, tarjonta ja siis nimenomaan mieleinen tarjonta tuntuu olevan olematonta. Vähänkään mielenkiintonen kun on niin asuu jossain ns. meren takana.

    • niin...

      Jos olisin työtön, en käyttäisi aikaani nettitreffeihin, vaan töiden etsimiseen ja hakemiseen. En ole ollut koskaan paria viikkoa kauempaa ilman ansiotyötä. Parissa viikossa ehdin kyllä sitten myös muuttaa työn perässä toiselle puolelle maata.

      • 5+15

        Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.


      • huooooh.......
        5+15 kirjoitti:

        Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.

        Ihan hyvin on parisuhteeni toimineet. Aloittaja ei tainnut ihmetellä kenenkään parisuhdekelpoisuutta, vaan sitä, miksi treffeissä ei ole työttömiä, tiettyyn ikäryhmään kuuluvia naisia. Kaltaisilleni naisille syy on se, että työn etsiminen on meille työttömänä tärkeämpää kuin parisuhteen etsiminen.


      • tykäri

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?


      • niin....
        tykäri kirjoitti:

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?

        Missä väitin kenenkään olevan huono parisuhdemarkkinoille?

        Koska en ollut tyytyväinen työttömänä, oli se työn saaminen ihan ykkösprioriteetti. En usko olevani asian suhteen mitenkään uniikki, eli on varmasti muitakin, jotka tekevät kaikkensa saadakseen työpaikan, eikä silloin jaksa miettiä parisuhteen hankkimista.


      • ...
        tykäri kirjoitti:

        Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.

        Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.

        Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?

        Koska jos saat lapsia, ei sinulla ole varaa tarjota heille mukavaa elämää, vaan se jää täysin lasten äidin tehtäväksi, mikä on hankalaa, kun nainen kuitenkin haluaisi olla ainakin jonkin aikaa vauvan kanssa kotona.

        Haluan oman talon ja miehen, joka pystyy maksamaan siitä puolet. Siihen ei työtön pysty. Enkä ole halukas elättämään aikuista miestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe