Suomi24/treffit
ikä 25-35v
status : Ei lapsia ja työtön
löyty 1 kpl ja sekin oli jo naimisissa ja etsi vain ystäviä :DDD
naistarjonta netissä
19
256
Vastaukset
- On joo
Ei väliä vaikka olis 1001kpl, ei ne kuitenkaan vastaa
- hyvin on tarjontaa
Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.
- ...
hyvin on tarjontaa kirjoitti:
Turhapa tässä on mitään omaa kroppaansa treenata, tai panostaa omaan markkina-arvoon, kun ei ole edes ketään naista olemassa, vaikka itse olisikin miten hyvä tahansa.
:D Tällä palstalla ei ole yhtä ainoaa hyvää miestä. :D
- turha elämä
Juu, ei ne vastaa mitään vaikka siel ois miljoona niitä naisia. Korkeintaan tatuoidut ähkijät saa vastauksia.
- Äh ja puh!
Ota tatska ja ala ähkiä!
- vinkki..
Työttömyyttä ei yleensä mainosteta, vaikka oliskin työtön. Ja työttömäksi voi helposti päätyä.
Etsit siis vain joltakin tietyltä alueelta, koska kyllä koko Suomesta löytyy noilla spekseillä äskeisen tarkistukseni mukaan 88 kpl.
Mutta siis varsinainen asiani oli se, että suurin osa työttömistä ei välttämättä halua sitä työttömyyttään deittiprofiilissa korostaa, vaan jättää ehkä mieluummin sen työssäkäynti-kohdan tyhjäksi; tällaisia on pikalaskelmani mukaan 25-35 v naisissa 1355 kpl.- Marianne89
Miksi pitää olla työtön? Eikö se olisi vain plussaa, ettei nainen ole riippuvainen miehen rahoista?
- hyvin on tarjontaa
Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.
- Hyh hyh!
hyvin on tarjontaa kirjoitti:
Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.
Eli luuseri.
- ätmi
hyvin on tarjontaa kirjoitti:
Ei ole plussaa, koska naiset vaativat vähintään samoja tuloja mieheltä lähes aina ja itsekin olen työtön.
Nainen mielellään elättää sua, jos olet riittävän jännittävä ähkijä.
- ..................
Hyh hyh! kirjoitti:
Eli luuseri.
jep kuten 500 000 muutakin, vai onko jo 600 000 nykyään
Sanoppa muuta, tarjonta ja siis nimenomaan mieleinen tarjonta tuntuu olevan olematonta. Vähänkään mielenkiintonen kun on niin asuu jossain ns. meren takana.
- niin...
Jos olisin työtön, en käyttäisi aikaani nettitreffeihin, vaan töiden etsimiseen ja hakemiseen. En ole ollut koskaan paria viikkoa kauempaa ilman ansiotyötä. Parissa viikossa ehdin kyllä sitten myös muuttaa työn perässä toiselle puolelle maata.
- 5+15
Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.
- huooooh.......
5+15 kirjoitti:
Just sen takia sinun kaltaiset yksilöt onkin täysin parisuhde kelvottomia.
Ihan hyvin on parisuhteeni toimineet. Aloittaja ei tainnut ihmetellä kenenkään parisuhdekelpoisuutta, vaan sitä, miksi treffeissä ei ole työttömiä, tiettyyn ikäryhmään kuuluvia naisia. Kaltaisilleni naisille syy on se, että työn etsiminen on meille työttömänä tärkeämpää kuin parisuhteen etsiminen.
- tykäri
Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.
Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.
Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille? - niin....
tykäri kirjoitti:
Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.
Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.
Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?Missä väitin kenenkään olevan huono parisuhdemarkkinoille?
Koska en ollut tyytyväinen työttömänä, oli se työn saaminen ihan ykkösprioriteetti. En usko olevani asian suhteen mitenkään uniikki, eli on varmasti muitakin, jotka tekevät kaikkensa saadakseen työpaikan, eikä silloin jaksa miettiä parisuhteen hankkimista. - ...
tykäri kirjoitti:
Ihme hötkyilyä jonkun ansiotyön takia.
Nyt olen ollut kuusi kuukautta ilman ansiotyötä ja yhden työhakemuksen olen lähettänyt. Muutenkin olen ollut viimeisen 15 vuoden aikana noin 41 kuukautta töissä.
Miksi nuo tilastoni tekevät minusta huonon parisuhdemarkkinoille?Koska jos saat lapsia, ei sinulla ole varaa tarjota heille mukavaa elämää, vaan se jää täysin lasten äidin tehtäväksi, mikä on hankalaa, kun nainen kuitenkin haluaisi olla ainakin jonkin aikaa vauvan kanssa kotona.
Haluan oman talon ja miehen, joka pystyy maksamaan siitä puolet. Siihen ei työtön pysty. Enkä ole halukas elättämään aikuista miestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592