Useimmat sinkut voidaan luokitella kolmeen eri tasoon:
* Alatason mies/nainen (ATM / ATN)
* Keskitason mies/nainen (KTM / KTN)
* Ylätason mies/nainen (YTM / YTN)
Toki noihin väleihinkin mahtuu erilaisia tasoja (esim. HC-ATM), mutta nuo ovat ne päätasot. Mikä olet omasta mielestäsi ja miten perustelet sen?
Itse luokittelen itseni KTM:si: seksipartnereiden ja seurustelukumppanien määrän pystyy laskemaan kahden käden sormilla, mutta en sanoisin että olen mitenkään erityisen kyvykäs sosiaalisesti tai sen näköinen, että kääntäisin päitä. Onnistun kuitenkin löytämään treffiseuraa joten en ole ainakaan täysin vastenmielisen näköinen. Kroppa on hyvässä kunnossa, olen hygieeninen ja työssä missä on riittävä palkka.
Mikä on tasosi?
32
270
Vastaukset
- piiloalfa
KTM. Olen ollut yhden naisen kanssa ja palstan testin mukaan olin myös KTM - yhden pisteen yli ATM:n rajan.
- ikiatm
ATM. Olen 30-vuotias ja en ole koskaan edes pitänyt naisen kädestä kiinni...
- Marianne89
Ei mikään. Olen deitannut keskenään hyvin eritasoisia miehiä. Ainoa jokaista yhdistävä tekijä ollut mukava luonne ja luotettava vaikutus. Joten se siitä MAT:sta.
- 14+4
Eli olet vähintään KTN, koska olet tapaillut monenlaisia miehiä. Sinänsä deittailtavien miesten (tai naisten) laatu ei niin paljon vaikuta käsittääkseni vaikuta niin paljon ATN / KTN- tasoihin
- Marianne89
14+4 kirjoitti:
Eli olet vähintään KTN, koska olet tapaillut monenlaisia miehiä. Sinänsä deittailtavien miesten (tai naisten) laatu ei niin paljon vaikuta käsittääkseni vaikuta niin paljon ATN / KTN- tasoihin
Vaikka olisin deittaillut pelkästään "YTM"-miehiä, en pitäisi itseäni YTN:nä. En usko siihen, että ihmisen voi pistää tarkasti rajattuihin lokerikkoihin. Voin kyllä rehellisesti todeta että vielä yläasteella ja lukiossa olin erittäin epäsuosittu, myös "ATM"-miesten osalta eikä kukaan ATM:kään voinut kuvitella kuin naureskelevansa mulle siihen aikaan. Mutta se ei silti sano vielä mitään, koska molemmat entiset poikaystäväni olivat tavallisia sekä pidemmissä suhteissa että myös jonkin verran yhden illan jutuissa olleita miehiä. Usein oma kulloinen asennekin ratkaisee paljon.
- firebird
Listasta puuttuu alfamiehet ja alfanaiset. Oon tähän jo vastannut.
- firebird
Ja myöskin bottom-miehet. Omani on kertomansa mukaan sellainen.
Se on viettänyt paljon aikaa (melko ulkonäkökeskeisten) mieskaveriensa kanssa viime aikoina. Mitäköhän tuo bottom oikein tarkoittaa?
Ne muut miehet siinä porukassa ovat kuulemma top-miehiä. Ota tästä nyt selvää. Kovin lyhyin askelin töpöttäen mieheni noiden tapaamistensa jälkeen kulkee.. - firebird
firebird kirjoitti:
Ja myöskin bottom-miehet. Omani on kertomansa mukaan sellainen.
Se on viettänyt paljon aikaa (melko ulkonäkökeskeisten) mieskaveriensa kanssa viime aikoina. Mitäköhän tuo bottom oikein tarkoittaa?
Ne muut miehet siinä porukassa ovat kuulemma top-miehiä. Ota tästä nyt selvää. Kovin lyhyin askelin töpöttäen mieheni noiden tapaamistensa jälkeen kulkee..Öö, firebird2, oletan, että tuo on kuvaus seksielämästäsi.
- lottamari<3
Puuttuu vielä ne luuserieliitit.
- firebird
En panis Bill Gatesia vaikka saisin sen kaikki rahat...
- Marianne89
firebird kirjoitti:
En minäkään.
- Bill Gates
firebird kirjoitti:
We did fuck yesterday, though. You did it for free. :-)
- piiloalfa
firebird kirjoitti:
Minä panisin. Olen kauhea huora.
- Darkkis
Olen YTM! Parhaimmat nuoruusvuodet ovat edessä ja laivaristeilyjä riittää!
- Blondin valeasussa
Liityn joukkoon, olen YTN. Hoikka blondi, joka kääntää miesten katseita.
- ätmi
Olen pesunkestävä ATM.
- PohPuhPih
Minä puolestani pesukoneen kestävä RTM.
ATN, tietenkin ja alatasona vielä HC-ATN.
www.youtube.com/watch?v=Hjz5qtOuWfU- AKTM:kö?
Olen varmaan alemman tason KTM, koska seurustelen, naiseni vain on minua painavampi vaikka itse olen keskivertoa lihaksikkaampi mies.
- nöösi_poika
Olen ATM.
Ikää yli 30 vuotta, naisia ollut nolla kappaletta elämän aikana.- minusssa
Et ole ATM, olet HC-ATM.
- nöösi_poika
minusssa kirjoitti:
Et ole ATM, olet HC-ATM.
Onko kyseessä kunniamaininta? Jotain josta voin olla ylpeä?
En ole eläissäni edes suudellut kertaakaan tytön kanssa. Tässä on monessa asiassa vielä eka kerta kokematta. Joskus pääsen varmaan kulkemaan käsi-kädessä kadulla tytön kanssa. Ehkä.
Hitaita pääsin tanssimaan ala-asteen limudiskossa, joten olen sentään aika kokenut!
- mbgitw
KTN. En saa negatiivisia kommentteja ulkonäöstä ja muutaman kerran on sanottu kauniiksi. Myös tuntemattomat hetero/bi-naiset haluavat fyysistä kontaktia kanssani humalassa.
Minulle ihan hyvin riittäisi oman tyyppinen KTM. Yleensä se josta kiinnostun onkin vakaassa parisuhteessa oleva mies. Voi voi. - xyxy
ATN, sanoisin.
Ei pysty kertomaan, on se tasoteoria sen verran haastava tieteenala.
Muistan kyllä oppineeni tältä palstalta sen verran, että jotenkin se naisihmisen taso riippuu seksikumppanien määrästä potenssiin n, mutta en pysty muistamaan, että oliko tässä n positiivinen vai negatiivinen…- briggy
Olen varmaan ylemmän tason nainen, koska olen maisteri koulutukseltani, ja malli/missitasoa ulkonäöltäni.. Eli voisin rohjeta kuvailla siis itseäni kauniiksi ja äkykkääksi. Tosin, olen melko sitoutumiskammoinen, en tiedä alentaako tämän luonteiset seikat naisen tasoa....
- briggy
Ja siis osaan kyllä kirjoittaa, toisin kuin aiemmasta viestistäni saattaisi päätellä ;)
- ..............
Sitoutumiskammoinen -> paljon irtoseksiä -> atn.
- mvo
.............. kirjoitti:
Sitoutumiskammoinen -> paljon irtoseksiä -> atn.
Atn on nainen joka harrastaa paljon seksiä? Mihin frigidit naisett sijoittuvat? hardcore-atn-tasolle?
- Atn
Olen 10kg ylipainoinen työtön mielenterveysongelmainen nainen. Siis atn?
Takana seurustelua viimeksi 10 vuotta sitten. Panoja viimeksi viime vuonna. Suudelllut useaa, tosin naista, tänä vuonna. Nyt en halua seurustella, vaikka kiinnostuneita, sekä naisia että miehiä oliiskin. Tuskin sillä silti vielä keskitasolle päästään. ;)
Palstaa olen sen verran seurannut että tiedän saavani lutkittelua. Siitä en välitä, vaan katson että aikuisella ihmisellä on oikeus seksuaalisuuteensa niin ettei se loukkaa ketään suhteiden osapuolta. Ulkopuolisille eivät toisten seksiasiat kuulu, jos joku niistä nokkiinsa ottaa niin se on sitten sen oma ongelma.- läskit
Ylipainoinen nainen on aina automaattisesti ATN
- M36-KTM
KTM ehdottomasti. Ominaisuudet ja duunari-status ei riitä YTM-tasolle. Nuorempana tuli kaadettuna naista ihan kiitettävästi ja välillä pyöritän 2-4 naista panoringissä, kunnes kyllästyn siihen ja tyydyn vain etsimään sitä oikeaa. Seurustelut olen vain kerran, useamman vuoden missitason naisen kanssa, mutta tämäkin oli luultavasti mahdollista vain sen takia, että nainen kärsi heikosta itsetunnosta. Seurusteluun olisi kyllä mahdollisuuksia KTN:ien kanssa ollut useastikin, tosin yhtä useasti on myös tullut rukkaset. Olen asunut kohta 10 vuotta omakotitalossa ja ajan kuukauden vanhalla autolla, mutta niillä ei YTM:ksi vielä nousta, eikä juurikaan lisää menekkiä naismarkkinoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172494Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071876Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021501Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571487Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491416Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1971277- 941170
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511085Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks17995Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136868