Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulla on väärää tietoa asiasta. Ei sitä ihan kaikkea pidä uskoa mitä isot pojat sanoo. :D
18.03.2014 14:33
Tatuoinnit ovat tällä palstalla white trashin tunnusmerkkejä. Itse en pidä tatuointia sinänsä mitenkään niin kummoisena juttuna että vaikuttaisi parinvalintaani oikein mitenkään. Totta kyllä on, että monet tatuoinnit ovat aivan tolkuttoman mauttomia, mutta olenpa joitakin todella hienojakin teoksia nähnyt. Kumpa ihmiset vain harkitsisivat himpun verran pitempään että mitä siihen iholleen kirjoituttavat, eivätkä ottaisi sitä kuvaston ekasivulta löytynyttä naurettavaa tribaalia tmv. jollainen on joka toisella vastaantulijalla. Silloin olisi maailma ainakin jonkin verran tyylikkäämpi paikka.
18.03.2014 14:28
NO KUN OLEN SINKU.
09.03.2014 23:32
Niinpä, ensimäinen seksikokemus vasta lähes 10 vuotiaana, on sulla ollut kestämistä kun olet niin kauan saanut odotella...
09.03.2014 23:31
No ei kyllä ole tasan kukaan sanonut, ei edes omat vanhemmat. Mutta eihän se nyt tietenkään tarkoita, että en olisi vanhemmilleni tärkeä.
09.03.2014 21:16
Mitä tuo nyt oikein on tarkoittavinaan? Ei tajua enää tähän aikaan pe-illasta.
07.03.2014 21:27
No jaa, ehkä mahdollista, että on tämä riesa hieman pienentynyt pahimmista vuosista. Paljon on fiksuja ja siistejä koiraihmisiä liikenteessä ja heille kuuluukin iso kiitos. Mutta valitettavasti jo muutama vähän tyhmempi tapaus riittää aiheuttamaan aikamoisen määrän sotkua ja vihaa yleisestikin koiranomistajia kohtaan, sillä siinä lapsen kengänpohjan kautta olohuoneen matolle kulkeutuneessa paskassa kun ei ole enää sitä sen tehneen koiran omistajan nimeä näkyvissä.
07.03.2014 19:13
No väittäisin, että kyllä se paska kengänpohjassa haisee pikkuisen pahemmalta kuin oksennus. Sitä paitsi aika paljon enemmän sitä koiranpaskaa ympäristöstä löytyy kuin ihmisjätöksiä.
07.03.2014 19:02
Hyvin tehty. Uskon että suurin osa koiranomistajista huolehtii jätöksistä ihan asiallisesti, mutta sitten on näitä muutamia änkyröitä, joiden ansiosta koko korttelin on paskan vallassa. Jo yhdenkin tällaisen ääliön opettaminen tavoille voi siis parantaa ympäristön viihtyvyyttä huomattavasti.
Itsekin olin vähällä kerran tehdä jotain vastaavaa kun näin erään naisen paskottavan koiransa keskelle kevyen liikenteen väylää. Tätä ennen olin jo pitemmän aikaa ihmetellyt, että miksi juuri tällä tietyllä alueella on koiranpaskat keskellä katua, mutta muualla ei juurikaan, eli selvästi tämän yhden ja saman henkilön (koiran) aikaansaannosta koko sotku. Hillitsin itseni sillä kertaa, mutta vähän on kyllä harmittanut jälkeenpäin, kun ei tullut mitään tehtyä.
07.03.2014 19:00
"Minulta eivät kyllä saa yhtäkään tulppaania eikä tule clubileipääkään eipä sillä, siitäs saatte, mitäs olette niin olevinanne. Kehukaa lisää itse itseänne tuolla:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288662588740.html "
Ihanaa, nyt meneekin koko tämä ilta ja huominen päiväkin tuon kehugeneraattorin kanssa pelatessa. :D
07.03.2014 17:59
Porkkanoiden rääkkäystä!!!
04.03.2014 22:20
Miks ei näy nuo tähtisanat? Mää en ymmärrä kontekstia muuten.
04.03.2014 22:19
Hö, miten se nyt muka tuommoisesta voi alkaa? Olisi voinut selvittää yksityskohtia vähäsen tarkemmin, eli kuka teki sitten ja mitä.
04.03.2014 21:43
No aika lailla tunnutte te kasvissyöjätkin päättelevän lihaa syövien ihmisten älykkyydestä yhtä ja toista. Eikä ketjun aloittajakaan kovin kompromissihakuiselta vaikuttanut kysyessään, että voisiko mies ryhtyä hänen takiaan kasvissyöjäksi.
Omaan älykkyyteeni en ota nyt kantaa, mutta voin paljastaa, että minun syyni vastustaa kasvissyöntiä (siis siinä mielessä, etten itse alkaisi kasvissyöjäksi, ei minulla kuitenkaan ole mitään muiden ihmisten kasvissyöntiä vastaan) on se, että uskon mahdollisimman luomupitoisen sekaruokavalion olevan kaikkein terveellisin vaihtoehto itselleni. Sekaruoka on väistämättä monipuolisempaa kuin kasvisruoka, vaikka miten lisäravinteiden kanssa yrittäisi kikkailla (ja itse en lisäravinteita juurikaa käytä).
Ainakin vegaanit jotka harrastavat rankkaa liikuntaa, joutuvat usein turvautumaan soijaan proteiininlähteenä, mikä on terveyden kannalta erittäin arveluttavaa: http://thedeliciousrevolution.com/cleanse/why-avoid-soy/ . Lisäksi tietääkseni B12-vitamiini ja omega-3 –rasvahapot ovat veganismissa jonkin asteen issue. Kasviperäiset omega3:t kun ei toimi elimistössä yhtä hyvin kuin eläinperäiset, ja B12:ta jos nappaa purkista tai syö sillä rikastettuja tuotteita, niin eiköhän senkin vitamiinin alkuperä jossakin teurastamolla liene.
04.03.2014 21:36
Joo, sori, luin aloituksen nopeasti ja tulkitsin kysymyksen vähän väärin. Eihän siinä tosiaan mitään kumppanin kasvissyöjäksi käännytystä ollutkaan tarkoitus suorittaa, vaan ainoastaan toive samanhenkisestä kumppanista, missä ei tietenkään ole mitään vikaa.
Mutta selitystä pukkaa sille, että miksi minä (ja ehkäpä monet muutkin tämän ketjun kirjoittajat) ovat taipuvaisia ymmärtämään tuon väärin:
Itse en jotenkin vain osaa yhdistää kahta niin eriluonteista asiaa kuin syöminen ja ideologia toisiinsa. Minusta on täysin absurdi ajatus, että joku kyylää mitä suuhuni pistän ja päättelee sen perusteella että minä vihaan eläimiä. Oletko sinä vegaanina sattunut koskaan syömään esim. Israelilaisia kirsikkatomaatteja? Minä voisin samalla tavoin tämän perusteella päätellä, että haluat tarkoituksellisesti sortaa palestiinalaisia. Tai no, jos tuo esimerkki ei osunut, niin yritä kuvitella jokin muu vastaava tilanne, jossa toinen ihminen vetää jostain tekemisistäsi sinua koskevia kummallisia johtopäätöksiä, joita sinä itse et ole koskaan tullut edes ajatelleeksi.
En syö lihaa siksi että iloitsisin eläinten kärsimyksestä, vaan siksi että koen sen ravitsevan kehoani paljon paremmin kuin pelkkä kasvis-maito-muna-tyyppinen ruoka. Pärjään kyllä lakto-ovo-vegetaarisella ruoalla hyvin ehkä viikon tjsp, mutta sitten tuntuu että keho alkaa vaatia punaista lihaa, varsinkin jos tulee liikuttua paljon ja rankasti. Eli energia tuntuu jotenkin vähenevän, mutta liha-aterian jälkeen on taas hyvä olo. Hengissä minäkin varmasti selviäisin kasvisruuallakin, mutta en olisi parhaassa mahdollisessa kunnossa pelkästään sen turvin.
Olen myös taipuvainen uskomaan, että tuo kasvissyöjäksi ryhtymisen helppous riippuu jonkin verran ihmisen geeneistä, eli on toisille paljon helpompaa kuin toisille. Joku voi bodatakin pelkän kasvisravinnon voimalla, mutta minulta se ei onnistuisi, vaan tuntusin oloni aneemiseksi ja aliravituksi.
26.02.2014 19:03
No oletpa itsellesi ongelman kyhännyt :D. Ihan turha valittaa, ettei miehiä löydy, jos noin nirsoksi on ryhtynyt.
Itselleni ei tulisi mieleenkään vaatia toista ihmistä muuttamaan ruokailutottumuksiaan minun takiani. täysin naurettava ajatus. Eikä kasvissyönti ole sitä paitsi edes terveellistä, miksi haluat että myös miehesi tuhoaa terveytensä jos sinä niin haluat tehdä? Vähän sama asia kuin jos itse deittailisit tupakoitsijaa/alkkista/narkkia ja hän haluaisi sinunkin aloittavan tupakoinnin/ryyppäämisen/narkkauksen. Suostuisitko siihen?
26.02.2014 11:40
No, mistäpäs sitä voi varmaksi tietää. Jos kenellä olisi ylimääräistä aikaa, niin voisi analysoida alkuperäisen miehenkuvotuksen tekstejä ja tutkia onko kirjoitustyyli riittävän samanlainen kuin tässä aloituksessa. :)
26.02.2014 11:36
Joo, taidetaan olla luusereita tässä sängynleveys-skabassa :(.
Mutta sen verran minun on kyllä ihan pakko kehaista, että minun sänkyni saa sentään levitettyä niin, että tulee toiset 80 cm lisää tilaa, eli olen sentään jotenkin varautunut sinkkuuden mahdolliseen päättymiseen joskus tulevaisuudessa. Jos ei edes levittämään pysty 80cm sänkyä, niin sitten taitaa kyllä valitettavasti olla asiat jo vähän ikisinkummalla tolalla.
26.02.2014 11:32
No jopas on harmillista. Vaikutti niin lupaavalta se juttu kertomustesi perusteella. Kaipa asia sitten lienee juuri niin kuin nainen on sanonut, elikkä että hänen puoleltaan ei vain kemiat riittäneet, ja parasta varmasti lopulta näin, sillä olisit kyllä itsekin jonkin ajan päästä huomannut suhteessa olevan jotain pielessä, jos nainen ei olisi ollut tosissaan mukana.
Tietysti tuosta seksin harrastamisen aloitusajankohdasta voi olla montaa mieltä, mutta minulle ei kyllä varmaankaan tuo ”alusta asti kuvioissa”-metodi olisi ehkä se paras mahdollinen. Itseasiassa minusta pari kuukauttakin on aika lyhyt aika, jos tutustumisessa ihan nollasta lähdetään liikkeelle. Mutta määhän olenkin tämmöinen pihtarikurppa…
26.02.2014 11:19
Sinä vaadit naiselta flegmaattisuutta, ja joo, on se ehkä vähän liikaa vaadittu.
25.02.2014 21:32
104 / 137