Haluan, että naiseni ei ole nirppanokka prinsessa, joka kuvittelee olevansa maailman napa. Nainen, tyttöystävä, avovaimo tai sitten vaimo, mitä termiä nyt käytetäänkin, on minulle tärkeä, mutta ei pääasia elämässäni. En ala maksamaan toisen elämistä ja juoksemaan toisen perässä kaupoissa yms. kotkotuksissa. Se on luuserimiesten hommaa. Juoksevat perässä sen toivossa, että pimeässä piilossa peiton alla tulisi muutaman minuutin väännöt.
Odotan naiselta reippautta ja realismia: Tervettä suhtautumista itsenäisyyteen ja kohtuuttomista vaatimuksista luopumista. Mies ei juuri muutu parisuhteessa. Toinen täytyy hyväksyä sellaisena kuin on.
1. vaatimukseni naiselle
7
167
Vastaukset
- Selvä pyy
Aivan kohtuullinen vaatimus.
- vasemmistoanarkisti
Mä vaadin naiselta paljon vähemmän ja silti se on palstan mukaan liikaa vaadittu.
vasemmistoanarkisti kirjoitti:
Mä vaadin naiselta paljon vähemmän ja silti se on palstan mukaan liikaa vaadittu.
Sinä vaadit naiselta flegmaattisuutta, ja joo, on se ehkä vähän liikaa vaadittu.
- vasemmistoanarkisti
stellaria81 kirjoitti:
Sinä vaadit naiselta flegmaattisuutta, ja joo, on se ehkä vähän liikaa vaadittu.
En vaadi. Mun puolesta nainen saa säätää koko päivän kaikenlaista ja olla aktiivinen, kunhan ei vaan tee sitä rahan takia.
- morkkis se tuokin
No voi voi eikö BTM stä löytynyt piliä viikonloppuna ap?
- korkkaaja
Luulin että ehjä immenkalvo.
- naisenpuhe
Hyvä! Mulla on avain sama vaatimus miehelle. Jos mies ei ole itsenäinen ja haluaa ripustautua parisuhteen, se suhde on mennyttä. Itsenäisyyttä on myös, että en halua miehen holhoavan minua, vastaan itse asioistani ja teoistani (ja irvileuoille tiedoksi: nyt ei puhuta seksistä eikä jakamisesta yms).
Odotan miehiltä myös realismia, oman ja toisen kunnioittamista ihmisinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604813
- 653878
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2213423- 1143111
- 482934
- 232598
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192236Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2552124- 381933
- 1081892