Loppuihan se, kuten oli arvattavissa

miehenkuvotus

tapailusuhde siis. Tässä olivat palstan pessimistit oikeassa, ja itse väärässä kun hetkeksi luopui pessimismistä. Kyllähän se tällä hetkellä ottaa aivoon kun tapailusuhde loppuu, mutta positiiviset fiilikset jäivät, sitä ei voi kiistää.

Pitkästä aikaa tunsin jotain, jotain mitä ei pysty heti sanoilla selittämään ja se oli positiivista. Todistin, että kykenen tuntemaan ja en ole täysin tunteiltani kuollut ihminen. Sitä tietenkään ei todistettu vielä, että minusta joku nainen oikeasti kiinnostuisi, mutta en halua uskoa näiden parin kuukauden ja kaikkien positiivisten sanomisten olevan täyttä valhettakaan.

71

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari.

Mihin se sitten päättyi?

• miehenkuvotus

Toinen ilmoitti, ettei halua jatkaa. Ei perustellut sen enempää. Kehui minut maasta taivaisiin, ja halusi olla tulevaisuudessa ystävä. Syytä, johon tapailu loppui ei halunnut kommentoida enempää. Sanoi vain, että kemia ei riitä jatkamaan suhteeseen.

• Tyypillistä.
        miehenkuvotus kirjoitti:

Toinen ilmoitti, ettei halua jatkaa. Ei perustellut sen enempää. Kehui minut maasta taivaisiin, ja halusi olla tulevaisuudessa ystävä. Syytä, johon tapailu loppui ei halunnut kommentoida enempää. Sanoi vain, että kemia ei riitä jatkamaan suhteeseen.

Tuon olen minäkin saanut kuulla kymmenet kerrat: "olet todella hyvä mies. Joku nainen saa sinusta tosi hyvän miehen. Meillä ei valitettavasti kuitenkaan ole kemiaa"

• Panitko?

Tapailu tarkoittaa ainakin naisten sanastossa nussimista. Eli pääsitkö panemaan? Millainen oli tavara?

• miehenkuvotus

no asiahan ei sinulle kuulu, mutta seksi oli mukana tapailussa alusta asti.

• Uutta reikää
        miehenkuvotus kirjoitti:

Suhde saavutti täyttymyksensä kun pääsit laskemaan mällit rööriin, joten mitä oikein valitat? Ei muuta kun seuraavalle reiälle!

• miehenkuvotus
        Uutta reikää kirjoitti:

Suhde saavutti täyttymyksensä kun pääsit laskemaan mällit rööriin, joten mitä oikein valitat? Ei muuta kun seuraavalle reiälle!

Reikä nyt vain ei ole kaikille ihmisille se tärkein asia elämässä. Yhdessä oleminen, toisen seurasta nauttiminen ja kaikki muu menee seksin edelle, seksi kyllä täydentää pakettia ei sitä voi kiistää. Varsinkin kun sitä harrastaa ihmisen kanssa, josta on muutenkin kiinnostunut ja jonka haluaa oppia tuntemaan läpikotaisin.

• jhkjhkjhkjhkjh
        miehenkuvotus kirjoitti:

Reikä nyt vain ei ole kaikille ihmisille se tärkein asia elämässä. Yhdessä oleminen, toisen seurasta nauttiminen ja kaikki muu menee seksin edelle, seksi kyllä täydentää pakettia ei sitä voi kiistää. Varsinkin kun sitä harrastaa ihmisen kanssa, josta on muutenkin kiinnostunut ja jonka haluaa oppia tuntemaan läpikotaisin.

Nyt jos alat haikailemaan sen tapaillun perään niin teet kyllä suuren virheen. Kun olet päässyt naisen makuun niin uutta kehiin vaan ja äkkiä kun on vielä vauhti päällä.

• Kiskisu
        jhkjhkjhkjhkjh kirjoitti:

Nyt jos alat haikailemaan sen tapaillun perään niin teet kyllä suuren virheen. Kun olet päässyt naisen makuun niin uutta kehiin vaan ja äkkiä kun on vielä vauhti päällä.

Suosittelen samaa. Ei mitään yhteyttä nyt tähän kemiattomaan naiseen vaikka tulisi jotain vielä mieleen. Luultavasti miehenkuvotus kohteliaana tunteikkaana miehenä on jo tehnyt jonkun läksiäisviestivirheen jota emme voi enää korjata täältä käsin.

Nyt uusia, merkityksettömiä naisia tapailuun ja puolentoista kuukauden kuluttua paksunahkainen tunnusteluviesti tämän kemiattoman suuntaan tyyliin "Moi! Mitä elämääsi kuuluu?" - jos nainen vastaa, ei mitään vastausta enää hänelle päin, kunnes taas kolmen viikon päästä joku typerä viesti tyyliin "Olen ajatellut sinua, suukkoja" - vailla kysymystä tai mitään ehdotusta. Sillä lailla pelimies onkii.

• Uusia naisia kohti

Kuulostaa monesta varmaan "ällöltä", muta minäkin suosittelen ihan samaa.

Nopeasti vaan uusia naisia lähestymään nyt kun on hieman itseluottamusta ja tuore muisto siitä seksistä ja tunteista. Uutta putkeen vaan, vaikka pelkkä seksisuhde tai yhden illan hoito. Sitä kautta tulee enemmän varmuutta ja rohkeutta iskeä sitten se pysyväkin puoliso jossain vaiheessa.

Jos nyt jäät vain voivottelemaan ja rypemään pettymyksessäsi, niin menetät taas täysin varmuutesi ja alat viihtymään siinä pessimismissäsi ilman naisia.

• miehenkuvotus
        Kiskisu kirjoitti:

Suosittelen samaa. Ei mitään yhteyttä nyt tähän kemiattomaan naiseen vaikka tulisi jotain vielä mieleen. Luultavasti miehenkuvotus kohteliaana tunteikkaana miehenä on jo tehnyt jonkun läksiäisviestivirheen jota emme voi enää korjata täältä käsin.

Nyt uusia, merkityksettömiä naisia tapailuun ja puolentoista kuukauden kuluttua paksunahkainen tunnusteluviesti tämän kemiattoman suuntaan tyyliin "Moi! Mitä elämääsi kuuluu?" - jos nainen vastaa, ei mitään vastausta enää hänelle päin, kunnes taas kolmen viikon päästä joku typerä viesti tyyliin "Olen ajatellut sinua, suukkoja" - vailla kysymystä tai mitään ehdotusta. Sillä lailla pelimies onkii.

Juu lähetin viestin, jolla lopetin yhteydenpidon, kun hän olisi halunnut pysyä ystävänä. Olin viestissä kohtelias, mutta sanoin, etten halua nyt olla sen enempää yhteyksissä. Hän vielä pyysi ottamaan myöhemmin yhteyttä, jos haluan vaihtaa kuulumisia. En luvannut, mutta en täysin kieltäytynytkään. Nyt haluan kuitenkin hänet pois päivittäisestä elämästäni.

• miehenkuvotus
        Uusia naisia kohti kirjoitti:

Kuulostaa monesta varmaan "ällöltä", muta minäkin suosittelen ihan samaa.

Nopeasti vaan uusia naisia lähestymään nyt kun on hieman itseluottamusta ja tuore muisto siitä seksistä ja tunteista. Uutta putkeen vaan, vaikka pelkkä seksisuhde tai yhden illan hoito. Sitä kautta tulee enemmän varmuutta ja rohkeutta iskeä sitten se pysyväkin puoliso jossain vaiheessa.

Jos nyt jäät vain voivottelemaan ja rypemään pettymyksessäsi, niin menetät taas täysin varmuutesi ja alat viihtymään siinä pessimismissäsi ilman naisia.

Olen nyt päässyt aika hyvin pettymyksestä yli ja en ole rypenyt pessimismissä. Mutta valitettavasti taitaa nyt jäädä naisten iskeminen vähälle seuraavina parina kuukautena. Tuli otettua töissä uusi vastuualue ja se tulee lisäämään työkuormaa merkittävästi (eli 40h/vko ei tule riittämään alkuunkaan), ja luultavasti myös muuttoa uudella paikkakunnalle lähiaikoina (viimeistään loppuvuonna).

• miehenkuvotus

Mistä ihmeestä kaivatte näitä oletuksia, että naisia noin vain löytäisi treffailtavaksi. Ei täällä syrjäkylillä ole vapaita kolmekymppisiä naisia. Hirveä työ, että sai nettitreffien kauttta viime vuonna muutamat treffit järjestettyä, ja jokaiseen välimatka vähintään 60 kilsaa. Niin asun hieman yli 30 000 asukkaan kaupungissa alle 300 km Helsingistä, ei niitä naisia vain treffailtavaksi ole!

• Kiskisu
        miehenkuvotus kirjoitti:

Mistä ihmeestä kaivatte näitä oletuksia, että naisia noin vain löytäisi treffailtavaksi. Ei täällä syrjäkylillä ole vapaita kolmekymppisiä naisia. Hirveä työ, että sai nettitreffien kauttta viime vuonna muutamat treffit järjestettyä, ja jokaiseen välimatka vähintään 60 kilsaa. Niin asun hieman yli 30 000 asukkaan kaupungissa alle 300 km Helsingistä, ei niitä naisia vain treffailtavaksi ole!

No edes viestittelyä, jotain kontaktia. Kesä on tulossa, kai silloin voi vaikka kotimaanmatkailla. Harmi että meni syteen lupaava juttu.

Eihän sitä pakko ole mitään yrittää jos tuntuu hyvältä olla omissa oloissaan, mutta jotenkin tämänkin palstan juttujen perusteella vaikuttaa, että yksinäisyys eskaloituu. Parempi kun olisi edes pientä vipinää siellä ja täällä jos vaan on mahdollisuus.

• miehenkuvotus
        Kiskisu kirjoitti:

No edes viestittelyä, jotain kontaktia. Kesä on tulossa, kai silloin voi vaikka kotimaanmatkailla. Harmi että meni syteen lupaava juttu.

Eihän sitä pakko ole mitään yrittää jos tuntuu hyvältä olla omissa oloissaan, mutta jotenkin tämänkin palstan juttujen perusteella vaikuttaa, että yksinäisyys eskaloituu. Parempi kun olisi edes pientä vipinää siellä ja täällä jos vaan on mahdollisuus.

No kyllähän yksinkin on välillä mukava olla, mutta en kyllä komeroidu kämppääni. Aika usein tulee viikonloppuisin lähdettyä kavereiden luo, ja se tarkoittaa pääasiassa auton rattiin hyppäämistä ja ajelua vähän kauemmas. Tottakai tälläkin paikkakunnalla on tuttuja, joiden luona voi kyläillä. En minä nyt ajatellut pelkästään palstalla itkeä ja kotona murjottaa.

Elämä jatkuu, ja viikonloppupaikkakunnatkin vaihtuu... Itseasiassa ensiviikolla ajattelin ottaa töissä puheeksi sen, että siirtymistäni toiselle paikkakunnalle aikaistettaisiin hieman ja siirto tapahtuisi parin kuukauden sisään. Vähenisi tämä viikottainen paikkakuntien välinen sahaaminen.

Kyllä varmasti tulee naisrintamallakin aktivoiduttua, mutta ihan helppoahan se ei ole. Niitä deittejä ei saa helpolla järjestettyä, mutta pitää yrittää. Pääkaupunkiseudulla asuu monta kaveria, joten aina saa yhdistettyä vaikka kaverin luona vierailun ja treffit :D Tietenkään monet ei ole avoimia treffailemaan muualla kuin pääkaupunkiseudulla asuvia. Paikkakunnan vaihdos helpottaisi ystävien näkemistäkin kun matka lyhenisi lähes kaikkien luo, varsinkin Helsinkiin.

Kesäloma - sitä odotellessa. Jää nyt talviloma väliin niin kesällä on luvassa kuutisen viikkoa lomaa! Viimeistään kesällä pitää yrittää jotain pientä "lomaromanssin" poikasta järjestää... Mutta varmasti jotain vipinää pitää yrittää järkätä ennen sitäkin. Ainoa vaan että, nyt tulee olemaan yli kuukausi todella tiukkaa töissä.

Kesälomaa olisi näillä näkymin tulossa 6 viikkoa

• palstaparittaja
        miehenkuvotus kirjoitti:

No kyllähän yksinkin on välillä mukava olla, mutta en kyllä komeroidu kämppääni. Aika usein tulee viikonloppuisin lähdettyä kavereiden luo, ja se tarkoittaa pääasiassa auton rattiin hyppäämistä ja ajelua vähän kauemmas. Tottakai tälläkin paikkakunnalla on tuttuja, joiden luona voi kyläillä. En minä nyt ajatellut pelkästään palstalla itkeä ja kotona murjottaa.

Elämä jatkuu, ja viikonloppupaikkakunnatkin vaihtuu... Itseasiassa ensiviikolla ajattelin ottaa töissä puheeksi sen, että siirtymistäni toiselle paikkakunnalle aikaistettaisiin hieman ja siirto tapahtuisi parin kuukauden sisään. Vähenisi tämä viikottainen paikkakuntien välinen sahaaminen.

Kyllä varmasti tulee naisrintamallakin aktivoiduttua, mutta ihan helppoahan se ei ole. Niitä deittejä ei saa helpolla järjestettyä, mutta pitää yrittää. Pääkaupunkiseudulla asuu monta kaveria, joten aina saa yhdistettyä vaikka kaverin luona vierailun ja treffit :D Tietenkään monet ei ole avoimia treffailemaan muualla kuin pääkaupunkiseudulla asuvia. Paikkakunnan vaihdos helpottaisi ystävien näkemistäkin kun matka lyhenisi lähes kaikkien luo, varsinkin Helsinkiin.

Kesäloma - sitä odotellessa. Jää nyt talviloma väliin niin kesällä on luvassa kuutisen viikkoa lomaa! Viimeistään kesällä pitää yrittää jotain pientä "lomaromanssin" poikasta järjestää... Mutta varmasti jotain vipinää pitää yrittää järkätä ennen sitäkin. Ainoa vaan että, nyt tulee olemaan yli kuukausi todella tiukkaa töissä.

Kesälomaa olisi näillä näkymin tulossa 6 viikkoa

Ei muuta kuin Kisusta seuraa(vaa), tuntuu huomiota kerjäävän...

• Kiskisu
        palstaparittaja kirjoitti:

Ei muuta kuin Kisusta seuraa(vaa), tuntuu huomiota kerjäävän...

Harmittaako jokin? Minua ei kannata suositella kenellekään, olen tositarkoituksella sinkku.

• nainen vastaa bhhy
        miehenkuvotus kirjoitti:

Kuulostaa sitten siltä, että ap on mukava mies muuten, mutta seksi oli huonoa=ei kemiaa, vaikka oli seksiä siis ollut alusta alkaen. Kannattaa tilata netsitä vaikka kymmenen opaskirjaa miten nainen tyydytetään, niin seuraavalla kerralla onnistuu!

• nainen vastaa bhhy kirjoitti:

Kuulostaa sitten siltä, että ap on mukava mies muuten, mutta seksi oli huonoa=ei kemiaa, vaikka oli seksiä siis ollut alusta alkaen. Kannattaa tilata netsitä vaikka kymmenen opaskirjaa miten nainen tyydytetään, niin seuraavalla kerralla onnistuu!

Kyllähän sitä parhaani yritin kaikkien taitojeni mukaan, saatoin kyllä olla huonokin mistäpä sitä toisen mielipiteitä tietää. Kysyin kyllä, että mitä toivoisi enemmän, että hän saisi eniten nautintoa ja sanoin, että minua kyllä voi neuvoa tai ohjastaa - en loukkaannu. Se kyllä saattoi olla indikaatio epävarmuudesta ja turn off, mutta minun kanssani pitää pystyä kaikista asioista keskustelemaan, ja seksi on eräs niistä.

• aasdaas

niimpä ATM=ATM=ATM, ei siitä mihinkään pääse. Vaikka joku nainen tilapäisessä mielenhäiriössä yrittäisi tapailla ätmiä, niin tulee ennen pitkää järkiinsä.

• optimajolla

No niin, on pantu, jörnitty, ähkitty ja spermattu!

Saatananperkele!

Täällä on 30 poikuustallella miehiäkin! Jotain hienotunteisuutta. En mä tässä voi sulle parisusuhteeksi muuttua mutta muuta tuo nimimerkkisi jos et ihan kehari-naista deittaillut. Perkele.

• miehenkuvotus

muutetaan muutetaan, mutta pitihän se tuoda täällä ilmi et tapailu päättyi. Jos oisin mimimerkin muuttanut jo etukäteen ni eihän sitä kukaan olisi yhdistänyt. Mikään ei suo toiselle ätmille sitä tyytydystä kuin se ettei kaveri noussutkaan suosta.

• lottamari.

Mielenkiintoista oli tuo sinun tapasi testata, että et olekaan tunteeton,.mikä sai sinut epäilemään, että et tuntisi mitään?? Ehkä sinulla tosiaan ei riittänyt paukkuja, kemiaa, tunteita tuon pidemmälle...ehkä parisi huomasi sen ja perääntyi..ehkä hän olikin sinulle vaan vakipano..mmh..mm??

• miehenkuvotus

No en lähtenyt tähän vain testatakseni olenko tunteeton. Huomasin vain, että en ole, kuten olin luullut. Ehkä minulla ei riittänyt paukkuja, tai sitten hänellä ei riittänyt. Mutta mitäpä sillä on väliä, kun tilanne on tämä. Vakipano hän ei ollut, olin kyllä mukana täysillä ja molemmat haimme kumppania, emme vakipanoa.

• No jopas on harmillista. Vaikutti niin lupaavalta se juttu kertomustesi perusteella. Kaipa asia sitten lienee juuri niin kuin nainen on sanonut, elikkä että hänen puoleltaan ei vain kemiat riittäneet, ja parasta varmasti lopulta näin, sillä olisit kyllä itsekin jonkin ajan päästä huomannut suhteessa olevan jotain pielessä, jos nainen ei olisi ollut tosissaan mukana.

Tietysti tuosta seksin harrastamisen aloitusajankohdasta voi olla montaa mieltä, mutta minulle ei kyllä varmaankaan tuo ”alusta asti kuvioissa”-metodi olisi ehkä se paras mahdollinen. Itseasiassa minusta pari kuukauttakin on aika lyhyt aika, jos tutustumisessa ihan nollasta lähdetään liikkeelle. Mutta määhän olenkin tämmöinen pihtarikurppa…

• miehenkuvotus

No eise nyt aivan ensimmäisistä treffeistä asti tietenkään ollut kuvioissa mukana, mutta siitä kun siirryttiin tiiviimmän/ läheisemmän tapailun vaiheelle. ja oltiin keskusteltu siitä, että kiinnostus on molemminpuoleista ja suunnat halutulle suhteelle ovat samat.

Lupaavaltahan se tuntui, mutta olet oikeassa ei aina kemiat kohtaa, ja se tulee esiin ennemmin tai myöhemmin - nyt ennemmin. Eikä alkuvaiheessa olevaa suhdetta kannata jatkaa, jos jommalla kummalla on tunne ettei tästä syystä tai toisesta voi mitään tulla.

• Kympin Nainen

Oletteko kaikki sitä mieltä, että aloittaja on alkuperäinen miehenkuvotus?

Kunhan täs mietin...

• No, mistäpäs sitä voi varmaksi tietää. Jos kenellä olisi ylimääräistä aikaa, niin voisi analysoida alkuperäisen miehenkuvotuksen tekstejä ja tutkia onko kirjoitustyyli riittävän samanlainen kuin tässä aloituksessa. :)

• Alkuun tuli epäily, että kyseessä olisi feikki. Tuolla on vanhempi ketju, jossa joku kysyy miehenkuvotuksen tilanteesta
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12083408

Mutu-tuntuma on että teksti olisi alkuperäisen miehenkuvotuksen, vaikka en analysointeja ole tehnyt enkä kovinkaan paljon hänen tekstejään lukenut. Tuntuma perustuu vain miehen viimeisimpiin kirjoituksiin.
        Mutta olen ollut väärässä ennenkin, toivottavasti olen nytkin

• ......

Herää epäilys jos ätmi sanoo saaneensa pillua. Kympin nainenkin on sitä mieltä, että ATM=ATM=ATM.

• Kympin Nainen
        ...... kirjoitti:

Herää epäilys jos ätmi sanoo saaneensa pillua. Kympin nainenkin on sitä mieltä, että ATM=ATM=ATM.

Höpsistä. Alkuperäinen miehenkuvotushan on sanonut aiemminkin saaneensa/antaneensa.

Epäilys kirjoittajan identiteetistä heräsi joidenkin pienten asioiden vuoksi, mm. kirjoitustapaan ja sävyyn liittyen.

Joten tuota mantraa on ihan turha yrittää minun suuhuni laittaa, ainakaan tilanteessa jossa ei todellakaan päde :)

• Kympin Nainen kirjoitti:

Höpsistä. Alkuperäinen miehenkuvotushan on sanonut aiemminkin saaneensa/antaneensa.

Epäilys kirjoittajan identiteetistä heräsi joidenkin pienten asioiden vuoksi, mm. kirjoitustapaan ja sävyyn liittyen.

Joten tuota mantraa on ihan turha yrittää minun suuhuni laittaa, ainakaan tilanteessa jossa ei todellakaan päde :)

Kirjoitustavasta en osaa sanoa vaikka olisi muuttunut, mutta sävystä kyllä. Jotenkin fiilis ei vain ole niin pessimistinen kuin aikaisemmin. Johtuneeko hyvin onnistuneesta kuntoilusta, lähestyvästä keväästä vai onnistuneista työkuvioista...

• Kympin Nainen
        miehenk kirjoitti:

Kirjoitustavasta en osaa sanoa vaikka olisi muuttunut, mutta sävystä kyllä. Jotenkin fiilis ei vain ole niin pessimistinen kuin aikaisemmin. Johtuneeko hyvin onnistuneesta kuntoilusta, lähestyvästä keväästä vai onnistuneista työkuvioista...

No nyt kun olet enemmän tähän ketjuun kirjoittanut, niin olen taipuvainen uskomaan, että samasta miehestä on kyse - kai...

Se oli pääasiassa juuri tuo sävyero, joka sai minut hieman epäileväiseksi. Ehkä myös yllätys, koska suhteen alku kuulosti niin lupaavalta ja sitä kemiaa tuntui olevan reippaasti ainakin niiden edellisten treffien jälkeen.

Mutta nuo kaikki mainitsemasi - positiivisuus, itseinhon puuttuminen, kuntoilut, työkuviot - kuulostavat tosi hyvältä, kiva kuulla. Ei muuta kuin kevättä kohti vain :)

• Kympin Nainen kirjoitti:

No nyt kun olet enemmän tähän ketjuun kirjoittanut, niin olen taipuvainen uskomaan, että samasta miehestä on kyse - kai...

Se oli pääasiassa juuri tuo sävyero, joka sai minut hieman epäileväiseksi. Ehkä myös yllätys, koska suhteen alku kuulosti niin lupaavalta ja sitä kemiaa tuntui olevan reippaasti ainakin niiden edellisten treffien jälkeen.

Mutta nuo kaikki mainitsemasi - positiivisuus, itseinhon puuttuminen, kuntoilut, työkuviot - kuulostavat tosi hyvältä, kiva kuulla. Ei muuta kuin kevättä kohti vain :)

Juu ja niiden jälkeen oli useammat hyvät treffit, juttelusta / viesteistä ei voinut etukäteen päätellä, että on loppumassa. Viimeisenä kertana kun nähtiin, niin näin jälkikäteen analysoiden oli ehkä jotain huomattavissa. Mutta mikäpä minä olen toiden fiiliksiä analysoimaan. Mukavaa oli sen mitä kesti, eipä sille mitään voi. Turha alkaa ylianalysoimaan ja märehtimään.

Kyllähän siinä pari päivää meni aika maassa mut sitten on ollut hyvä fiilis. Töistä tuli hyviä uutisia ja ehkäpä tässä saa pikaisestikkin taas alkaa muuttoa suunnittelemaan. Uutta kaupunkia kohti taas vaihteeksi. Ei olekkaan vasta kuin neljäs paikkakunnan muutos kahteen vuoteen.

OIkein hyvää alkavaa kevättä sinnekkin!

• Olen surullinen ja pahoillani puolestasi.

"Pitkästä aikaa tunsin jotain, jotain mitä ei pysty heti sanoilla selittämään ja se oli positiivista. Todistin, että kykenen tuntemaan ja en ole täysin tunteiltani kuollut ihminen."

Opit tästä hyviä asioita itsestäsi ja tulevaisuutta varten. Uskon, että tämä lisää itsetuntoasi ja uskoa ja luottamusta itseesi.

• miehenkuvotus

Minä olen harmistunut siitä, että päättyi, mutta en siitä, että tapahtui. Tämä tietenkin opetti taas asioita itsestäni ja toivottavasti niistä on hyötyä tulevaisuudessa. Tottakai tämä herättää kysymyksiä puutteistani, mitkä aiheuttivat loppumisen. Toisaalta olen kuitenkin, ihme kyllä, sillä linjalla, ettei kyseessä välttämättä ollut mikään yksittäinen ratkaiseva vika itsessäni, vaan kokonaisuudessaan kyse on kahden ihmisen sopivuudesta yhteen. Itseänikin ihmetyttää tämä pessimismin ja itseinhon puute!

Ja viestin kirjoittajan aitoudesta sen verran, että olen alkuperäinen miehenkuvotus. Sitä uskooko sitä kukaan, on eri asia.

• piiloalfa

Olen kuulevinani tyytyväistä hyräilyä patterin kautta. Asuuko Kiskisu naapurissani?

• Ikisinkku M

"Tässä olivat palstan pessimistit oikeassa, ja itse väärässä kun hetkeksi luopui pessimismistä."

Ei se ollut pessimisimiä vaan realismintajua, kertomastasi päätellen olit niin friendzonelle menossa ettei se olisi mihinkään muuhunkaan voinut johtaa kuin nyt tähän lopputulokseen. Ensikerralla sitten ei niin tyytyväisenä, ilmeisesti naisellekin olit hehkuttanut onneasi, eikä niin herrasmiehenä se aloitus niin voi johtaakin johonkin ja sitä kemiaa riittä pidempään kun nainen joutuu ponnistelemaan sinun takiasi.

• miehenkuvotus

Eli siis mielestäsi selkeästi mennään friendzonelle, kun melko alusta lähtien kanssakäyminen on myös intiimiä, ja molemmat ovat samoilla linjoilla, että vakavampaa suhdetta ollaan hakemassa.

Tottakai sanoin naiselle olevani onnellinen hänen tapaamisesta kun hän mainitsi juuri samaa ollessani vieressä. Olisiko tässä pitänyt mielestäsi vain tuhahtaa ja tuumata " että voisihan tässä kotonakin makoilla"?

En kyllä ala edes yrittään suhdetta henkilön kanssa, jonka läsnä olo ei tuota tyytyväisyyden tunnetta.

• Ikisinkku M
        miehenkuvotus kirjoitti:

Eli siis mielestäsi selkeästi mennään friendzonelle, kun melko alusta lähtien kanssakäyminen on myös intiimiä, ja molemmat ovat samoilla linjoilla, että vakavampaa suhdetta ollaan hakemassa.

Tottakai sanoin naiselle olevani onnellinen hänen tapaamisesta kun hän mainitsi juuri samaa ollessani vieressä. Olisiko tässä pitänyt mielestäsi vain tuhahtaa ja tuumata " että voisihan tässä kotonakin makoilla"?

En kyllä ala edes yrittään suhdetta henkilön kanssa, jonka läsnä olo ei tuota tyytyväisyyden tunnetta.

Valitettavasti tämähän se on täällä palstallakin miljoonaan kertaan todettu totuus että me kiltit herrasmiehet joudutaan frienzonelle kun ei osata tai kyetä riittävään töykeyteen. Luultavasti kipinän ylläpitämiseksi sinun olisi pitänyt viimeistään kolmansilla treffeillä saada mustasukkainen raivokohtaus, antaa pari litsaria ja ovet paukkuen kadota kapakkaan muka tyytymättömänä. Seuraavana päivänä olisit muka katuvaisena pyydellyt anteeksi ja vakuutellut rakkauttasi häneen ja ehkä yölläkin joku kännipuhelu olisi varmaan toiminut. Toki olisit johonkin väliin lipsauttanut että siellä baarissa olisi ollut kyllä vientiä muuallekin.

• miehenkuvotus
        Ikisinkku M kirjoitti:

Valitettavasti tämähän se on täällä palstallakin miljoonaan kertaan todettu totuus että me kiltit herrasmiehet joudutaan frienzonelle kun ei osata tai kyetä riittävään töykeyteen. Luultavasti kipinän ylläpitämiseksi sinun olisi pitänyt viimeistään kolmansilla treffeillä saada mustasukkainen raivokohtaus, antaa pari litsaria ja ovet paukkuen kadota kapakkaan muka tyytymättömänä. Seuraavana päivänä olisit muka katuvaisena pyydellyt anteeksi ja vakuutellut rakkauttasi häneen ja ehkä yölläkin joku kännipuhelu olisi varmaan toiminut. Toki olisit johonkin väliin lipsauttanut että siellä baarissa olisi ollut kyllä vientiä muuallekin.

Just joo, empä tunne kaveripiirissäni yhtään miestä, joka seurustelee ja olisi toiminut nuin. Mutta jos noin pitää toimia, niin elän mielummin yksin.

• Ikisinkku M
        miehenkuvotus kirjoitti:

Just joo, empä tunne kaveripiirissäni yhtään miestä, joka seurustelee ja olisi toiminut nuin. Mutta jos noin pitää toimia, niin elän mielummin yksin.

Miksipä luuket että minä olen sinkku :) Se ettei itse kykenisi noin käyttäytymään ei silti estä olemasta tietoinen siitä miten aika moni mies naisen saa pidettyä pauloissaan.

• oikea syy
        Ikisinkku M kirjoitti:

Miksipä luuket että minä olen sinkku :) Se ettei itse kykenisi noin käyttäytymään ei silti estä olemasta tietoinen siitä miten aika moni mies naisen saa pidettyä pauloissaan.

Syy, miksi olet sinkkuna on se, että olet hyvin itsekeskeinen ja katkera etkä tajua naisista ja heidän tarpeistaan yhtään mitään.

• r6t
        oikea syy kirjoitti:

Syy, miksi olet sinkkuna on se, että olet hyvin itsekeskeinen ja katkera etkä tajua naisista ja heidän tarpeistaan yhtään mitään.

Loistavasti tiivistettynä minunkin ajatukseni tuosta nilviäisestä.

• Ikisinkku M
        r6t kirjoitti:

Loistavasti tiivistettynä minunkin ajatukseni tuosta nilviäisestä.

Juuri tähän kohtaan kaivattiinkin oletettavasti ylipainoisen jakariyhärin painavaa mielipidettä. Yrittäisit sinäkin joskus ihan oikeasti keskustella täällä katkeran puskista huutelun sijaan.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Juuri tähän kohtaan kaivattiinkin oletettavasti ylipainoisen jakariyhärin painavaa mielipidettä. Yrittäisit sinäkin joskus ihan oikeasti keskustella täällä katkeran puskista huutelun sijaan.

Hieman kun analysoit tuota tekstiäsi huomaat ehkä syyn miksi sinua pidetään nilviäisenä.

• Ikisinkku M
        miehenk kirjoitti:

Hieman kun analysoit tuota tekstiäsi huomaat ehkä syyn miksi sinua pidetään nilviäisenä.

Hieman kun itse analysoit sitä että spermaviemäri kutsui ensin minua nilviäiseksi täysin ilman perusteita, itse en henk.koht. nimittelyä koskaan aloita vaikka olisin eri mieltä asioista, niin ymmärrtänet että minun oli tavallaan pakko vastata samalla mitalla takaisin.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Hieman kun itse analysoit sitä että spermaviemäri kutsui ensin minua nilviäiseksi täysin ilman perusteita, itse en henk.koht. nimittelyä koskaan aloita vaikka olisin eri mieltä asioista, niin ymmärrtänet että minun oli tavallaan pakko vastata samalla mitalla takaisin.

Nilviäiseksi kutsuminen saatta johtua aikasemmista viesteistäsi palstalla. Tai sitten tilapäisestä mielenhäiriöstä, joka kohdistui herrasmieheen, joka kutsuu kirjoittajaa spermaviemäriksi... Mutta oli niin tai näin niin en ihmettele. Mut tunnetustihan olen monesta asiasta väärässä, kuten esimerkiksi siitä mistä tämä ketju on saanut alkunsa.

• minäminäminäminämisinä
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mikä pahvi.

• ätmi

vedä käteen

• heeheeheee

Ei sen tarvitse. Toisin kuin sinun.

• Ällötys

Mikä tekee sinusta kuvotuksen? Sekö, että tapailet naisia ja saat seksiä?

• puhdas immyt-poika

No on se aika kuvottavaa jos on kyrpä pilluliman ja edellisten nussijoiden mällien peitossa ja haisee mädälle kalalle. Ei varmaan neitsyen immenkalvoa pamauttanut, vaan joltzuaan huljutteli muiden miesten mälleissä.

• fhfhf

Kyllä minä ainakin koen itseni ällötykseksi, koska en näytä kelpaavan muille kuin pyöreille vaatimattomammille naisille niin että seksiäkin varmaan heruisi, siinä missä yksikään normivartaloinen ja naisellisempi tapaus ei vilkaisekaan. Vaikka itse olen hoikkavartaloinen mielestäni normaalin näköinen mies. Ilmeisesti olen tuomittu päätymään tähän "hoikka mies pyöreä nainen"-asetelmaan?

• kynnä vaan
        fhfhf kirjoitti:

Kyllä minä ainakin koen itseni ällötykseksi, koska en näytä kelpaavan muille kuin pyöreille vaatimattomammille naisille niin että seksiäkin varmaan heruisi, siinä missä yksikään normivartaloinen ja naisellisempi tapaus ei vilkaisekaan. Vaikka itse olen hoikkavartaloinen mielestäni normaalin näköinen mies. Ilmeisesti olen tuomittu päätymään tähän "hoikka mies pyöreä nainen"-asetelmaan?

Pyöreä voi myös laihtua, joten älä unohda sitä. Sitä paitsi esim. monissa seksiasennoissa (esim. sinä istut sohvalla ja nainen on jalkojesi välissä lattialla polvillaan) naisen painolla ei ole mitään merkitystä.

Jos siis ei ole vielä oikein mitään parisuhde- tai seksikokemusta, niin ei kannata heti alkaa nirsoilla. Muuten voi jäädä kokonaan ilman.

• Mies 25v

En ymmärrä miksi kutsut itseäsi miehen kuvotukseksi kun kerran kelpaat naisille ja saat seksiäkin.

• Mies 25v

Mitäs oikeat ätmit sitten ovat?

• Yleisön pyynnöstä nimimerkki muuttuu ja kuvotus poistuu areenalta. miehenkuvotus on jatkossako miehenk

• naisasianainen

Ei kai kukaan itseensäarvostava nainen halua miehekseen jotain ääliötä, joka luuhaa tuntikaudet sinkkupalstalla.... haukkumassa sinkkuja !!!
      Taitaa jäädä tuo seksielämäkin sellaisilla TODELLA olemattomaksi !!!

• ssddds

Itselläni huomenillalla treffit yhden naisen kanssa jonka kanssa olen kirjoitellut netissä.

• ssddds

Siis, huomisen jälkeen taitaa kirjoittelutkin hänen kanssaan päättyä kun olemme tavanneet livenä. Noin on käynyt kaikilla muillakin kerroilla kun olen ensin kirjoitellut jonkun naisen kanssa ja sitten olemme tavanneet.

• Ehdota panoa
        ssddds kirjoitti:

Siis, huomisen jälkeen taitaa kirjoittelutkin hänen kanssaan päättyä kun olemme tavanneet livenä. Noin on käynyt kaikilla muillakin kerroilla kun olen ensin kirjoitellut jonkun naisen kanssa ja sitten olemme tavanneet.

Yritä päästä panemaan!

• Reipas Mies

Muista kipinä. Lead, sarge ja peacock. Kunnioita itseäsi enemmän kuin treffattavaa naista. Ole jännä mysteeri mies jolla on tunteita mutta ne on naisen aiheutettava.

Suojaa itsesi kipinättömyydeltä, huuda treffien jälkeen lattekuppi nurkkaan viskaten " et herätä minussa parisuhteen tunteita, m ä luulin että voisin rakastua".

Myös ylipainoinen nainen on nainen. Ei ne p/s-markkinat vaan toimi sillä tavalla että jokainen pallinaama-jaska saisi itse valita kirsikat kakusta, siellä tarvitaan niitä kilttejä kunnon miehiä yhärinaisille, juosseille naisille etc. Tuossa oli hyvää settiä millainen ON kilttimies, ja kyllähän se siitä selvisikin että moni kilttimies onkin sellainen luuserimies jota naiset eivät voi poikaystävänään nähdä. Parempi olla kaljan hajuinen pummi joka reilusti on köyhä, työtön, ja ajatukseton.

Se että on todellinen atm johtaa siihen että ei pääse minkäänlaisen naisen kanssa treffeille. Jos pääset treffeille ja pääset edes kamumieheksi, on sekin jo erävoitto.

Treffailu on monella tapaa kuin matematiikan opetus lapselle, jos on matalat tavoitteet, ei voi tulla korkeat tulokset.

• tsemppiiii
        Ehdota panoa kirjoitti:

Yritä päästä panemaan!

Ainakin voisi olla reipas ja iloinen eikä jo valmiiksi masentuneen näköinen. Yritä myös kehua, koska se tehoaa yllättävän hyvin esim. voit sanoa, että näytät nätimmältä kuin kuvassa tms.

• .....
        Reipas Mies kirjoitti:

Muista kipinä. Lead, sarge ja peacock. Kunnioita itseäsi enemmän kuin treffattavaa naista. Ole jännä mysteeri mies jolla on tunteita mutta ne on naisen aiheutettava.

Suojaa itsesi kipinättömyydeltä, huuda treffien jälkeen lattekuppi nurkkaan viskaten " et herätä minussa parisuhteen tunteita, m ä luulin että voisin rakastua".

Myös ylipainoinen nainen on nainen. Ei ne p/s-markkinat vaan toimi sillä tavalla että jokainen pallinaama-jaska saisi itse valita kirsikat kakusta, siellä tarvitaan niitä kilttejä kunnon miehiä yhärinaisille, juosseille naisille etc. Tuossa oli hyvää settiä millainen ON kilttimies, ja kyllähän se siitä selvisikin että moni kilttimies onkin sellainen luuserimies jota naiset eivät voi poikaystävänään nähdä. Parempi olla kaljan hajuinen pummi joka reilusti on köyhä, työtön, ja ajatukseton.

Se että on todellinen atm johtaa siihen että ei pääse minkäänlaisen naisen kanssa treffeille. Jos pääset treffeille ja pääset edes kamumieheksi, on sekin jo erävoitto.

Treffailu on monella tapaa kuin matematiikan opetus lapselle, jos on matalat tavoitteet, ei voi tulla korkeat tulokset.

Sun pitäis kirjoittaa kirja näistä aiheista. Niin on suvereenisti sana hallussa.

• ssddds

Nyt voin kertoa miten kävi treffeillä. Toisin sanoen, olen käynyt kymmenillä treffeillä ja vain kerran on saman naisen kanssa seurannut toisetkin treffit mutta ei hänenkään kanssaan sen enempää, muiden kanssa sen yhden kerran jälkeen yhteydenpito on lakannut kuin seinään.

Tämänpäiväinen kyllä kuitenkin teki jo pohjat. Nimittäin, olin sopinut nettitreffituttavani kanssa että tapaamme eräässä hampurilaisbaarissa. Minulle tuli tekstari, että hän on jo siellä. Kun sitten astuin ko baariin ja silmäilin ympärilleni, että kukahan paikalla olevista itsekseen olevista naisista voisi olla ikänsä puolesta se tuttavani.

Yhden luokse menin ja kysyin:

-Hei, odotatko jotakuta?
      -Kyllä
      -Mahdanko se olla minä?
      -Ei, hän on naispuolinen
      -Anteeksi

Sitten huomasin toisen naisen ja kysyin:

-Anteeksi, odotatko jotakuta
      -Kyllä, tytärtäni
      -Anteeksi luulin sinua yhdeksi toiseksi

Sen jälkeen aloin olla jo ihmeissäni ja yritin soittaa siihen numeroon josta tekstari tuli. Ei vastausta lainkaan. Pari kertaa uudestaan ja sama juttu ja samalla yritin silmäillä että onko paikalla uusia naisia jotka voisi olla se tuttavani.

Lopulta tuli tekstari: Tapasin mukavan miehen täällä jota ensin luulin sinuksi. Tapaan hänet uudestaan enkä aio tavata muita.

Tuossa vaiheessa jo bullshit-tutka värähti ja muistan kun kyselemältäni kahden naisen kohdalla jälkimmäisen luo todellakin tuli nuori tyttö ja he istuutuivat aterioimaan mutta se ensimmäinen lähti omia aikojansa pois eikä mitään toista naista ilmaantunut.

Toisin sanoen, se ensimmäinen nainen oli se tuttavani mutta minut nähdessään hän teki sekunnin murto-osassa päätöksen, että hyi saatana, tuon kanssa en todellakaan halua olla missään tekemisissä ja heitti hätävalheen naispuolisesta kaverista. Sitten myöhemmin sepitti tarinan jostain mukavasta miehestä jonka tapasi.

Oli niin tai näin, jos hänen tarinansa on totta enkä oikeasti edes tavannutkaan tuttuani niin enhän sille voi mitään mutta mikäli se nainen jolta ensin kysyin oli se tuttavani ja hän sepitti sadun että pääsi diplomaattisesti minusta eroon niin aika lapsellista käytöstä mutta tuosta on turha alkaa vääntää enempää. Jos aikuisella naisella ei riitä pokkaa sanoa livenä, että ei oikein kiinnosta vaan pitää keksiä satuja niin olkoot sitten.

• I feel for you. Itselläni on tällä hetkellä takana kahdettoista treffit, joista ainoastaan yksi halusi tavata toisen kerran. Eilen olin viimeksi treffeillä ja pettymyksen tunne oli jälkikäteen melko karvas.

• ssddds

Ei varmasti ollut ihan ex tempore tuo hätävalhe naispuolisen ystävän odottamisesta vaan oli varmasti etukäteen päättänyt että heittää tuon jutun jos treffikumppani on kammottavan näköinen mies.

• Kuvottava mies

Olen sitten varmaan itsekkin miehenkuvotus sillä en ole päässyt elämäni aikana panemaan kuin pyöreitä tai lihavia naisia vaikka olen jo lähempänä 30 kuin 20 ikävuotta.

• sdaas

Taas nähtiin kuinka nainen yritti ätmin kanssa seurustella, ja eihän siitä mitään tullut. Ei sitä kukaan pysty vastenmielistä otusta katseleen kauaa, vaikka kuinka biologinen kello kilisis. Täytyy kyllä olla epätoivoinen nainen kun ees yrittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108