Onko kukaan koskaan sanonut näitä sanoja sinulle?

atm porvoo

^Minä rakastan sinua"

19

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • acts speak louder

On sanonut. Onko sulle? Ootko ite sanonu?

• atm porvoo

En ja en.

• ppppppppppääääääääää

No eipä tuollaisilla fraaseilla niin suurta painoa olisi vaikka niitä paljonkin kuullut olisi. Ja tietenkin tällaisten fraasien merkitys riippuu paljon siitäkin kuka niitä on sanomassa ja missä tilanteessa ja missä tarkoituksessa.
      Sen jos on n.s. romanttisessa mielesssä kiinnostunut voi kyllä osoittaa niin hyvin ilman mitään tällaisia sanoja puheissa ja varsinkin vielä muuten. Minulle ei kyllä ole suoraan tällaista osoitettu kuin kauan sitten nuoruudessani ennen 21 vuoden ikääni kahden nuoren naisen taholta. Myöhemmin oli 3-kymppisenä yksi vähän jo vanhempi nainen, mutta ne tunteet oli silloin enemmänkin vain naisen taholta.

• kuultu on

Onhan sitä tullut pari kertaa sanottua ja kuultua, mutta eipä tuntunut paljon olevan merkitystä. Nainen joka sanoo rakastavansa voi silti hyljätä ihan siinä samassa, kun ne "tunteet katoavat" myöhemmin.

• atm pervo

Ei ole, mutta mieluummin haluaisinkin kuulla: "Setä, nussi litimärkää kireää neitseellistä teinipimppiäni isolla kyrvälläsi ja vie neitsyyteni, pliide pliide!"

• ätmi

Omistukseen korkkaamisen ainutkertainen side kahden ihmisen välillä on paljon vahvempi kuin tyhjät sanat, jotka sylki on suuhun tuonut.

• Korkkari omistaa
        ätmi kirjoitti:

Omistukseen korkkaamisen ainutkertainen side kahden ihmisen välillä on paljon vahvempi kuin tyhjät sanat, jotka sylki on suuhun tuonut.

Aivan. Nainen voi rakastaa elämänsä aikana useaa eri miestä ja synnyttää lapsia monille miehille, mutta tulla vain yhden korkkaamaksi. Ja tuolle korkkaajalleen hän kuuluu eikä mikään voi heitä toisistaan erottaa. Olisikin hyvä tapa haudata nainen korkkaajansa alle eikä ns. aviomiehen viereen.

• Poikani

Mun 9-vuotias poika sanoo joka päivä ja moneen kertaan.

• Hyvä ihminen

Ei ole, eikä toisinpäin - eikä haittaa.
      Kesää ja "valoa kohti" mennään hyvin mielin!!

• ätmi-sinkku

Ei ole. Ei edes äiti :(

• atm+

Samat meikällä. Mielestäni ihmisestä ei kasvakaan kovin normaalia, jos hän ei saa kokea olevansa lapsena rakastettu.

• On

• Isä Timppa

Joskus varmastikin on mutta en muista milloin viimeksi.

• atm helsinki

Ei.

• Naisasialooseri.

On kyllä. Kamunainen sanoi minulle juuri nuo sanat ja lähti sitten silloisen miehensä kanssa kämpilleen nussimaan.

• No ei kyllä ole tasan kukaan sanonut, ei edes omat vanhemmat. Mutta eihän se nyt tietenkään tarkoita, että en olisi vanhemmilleni tärkeä.

• Sisko on sanonut. Ja jokunen kaveri kirjotellut netin välityksellä, mutta kasvokkain eivät ole sanoneet.

• nimimerkki x

Ei sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Hyvä päätös

Ei kukaan, ei koskaan. Siksi aloinkin opetella rakastamaan itse itseäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3413
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3101
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2114
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108