Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No jopas osasi olla aika h**vetin saapas naisekseen, eipä ollut moisen menetys kovin iso vahinko. Tuollaisesta käytöksestä ansaitsisi melkeinpä päästä nimensä ja kuvansa kera tänne palstalle riepoteltavaksi, ettei vain kukaan toinen mies enää noin tyhmään akkaan aikaansa tuhlaisi…
06.11.2013 21:25
Hassu kysymys! Olisit vielä kysynyt, että oletko ikinä nähnyt tällaista pipoa käyttävän miehen käsipuolessa naista :D
Minusta kaikki muut oli han yhtä hyviä, paitsi tuo kakkonen (valkoinen, musta kuvio) joka oli vaan jotenkin pöhkö.
Olen siis nainen, 32 v.
05.11.2013 22:24
Nainen sanoi että ei TARVITSE apua, eikä tietenkän tarvinnutkaan, kyllä ne ostokset sieltä yksinäänkin saa kerättyä. Olisi kuitenkin voinut olla avusta kiitollinen. Tai riippuu tietty tilanteesta, jos siinä nyt oli vaan pari tavaraa nostettavana niin nopeamminhan sen melkein yksinään tekee.
Minulla oli kerran pyöräntarakalla 3 kilon lanttusäkki ja se meni rikki ja lantut levisivät pitkin autotietä. Ei näkynyt silloin niitä ritareita kyllä missään ja noloa oli niitä sieltä metsästää reppuunsa pyörimästä. :(
05.11.2013 22:19
Aikamoista. Itselleni on hyvin vaikea edes kuvitella naista joka lyö miestään. Ei vaan mielikuvitus riitä.
No minulle ainakin tulisi ekana mieleen jokin sairaus, ainakin jos tuollainen väkivalta on ilmaantunut kuvioihin vasta hiljattain. Onko naisen persoonallisuus muuten muuttunut millään tavon? Esim. alkavan dementian oireisiin voi kuulua agressioita ja outoa käytöstä. Eikä muuten ollut mikään vitsi; dementia (esim. Alzheimer) oikeasti voi iskeä melko nuoreenkin henkilöön, mutta mitä varhaisemmassa vaiheessa pääsee hoitoon, sitä paremmat mahdollisuudet on hidastaa taudin kehittymistä.
05.11.2013 22:11
En kyllä nyt tajunnut yhtään, että miten tuo pelaaminen tässä minuun tuli liitettyä. Pointtihan oli se, että jos mies perääntyy naisen aloitteesta, niin mitä ihmettä siinä oikein on enää tehtävissä? Pitäiskö lähteä jahtaamaan miesparkaa, jolloin varmasti pelkäisi kuollakseen kaikkia naisia lopun ikäänsä.
Mieshän siinä pikemminkin ”pelailee” vaikeasti tavoiteltavaa, ei välttämättä tahallaan, mutta mikä minä olen siitä pelaamisen syystä selvää ottamaan. Kuuluu minusta ihan vain hyviin tapoihin antaa miehen olla rauhassa, jos näyttää siltä että seurani aiheuttaa hämminkiä.
05.11.2013 14:48
No voi miten ikävästi kävi, tiedän kyllä tunteen. :(
Voi olla että ehdotus tuli hänelle jotenkin liian nopeasti ja puun takaa. Toisaalta jos et aiemmin ollut kirjoitellut vakinikillä, niin hän ei voinut tietää sinusta ja ajatuksistasi yhtään mitään, mikä saattoi myös arveluttaa. Eihän tuosta nyt kuitenkaan niin hirmu pitkä aika vielä ole, etteikö saattaisi vielä muuttaakin mieltään ja kirjoittaa, ja jos näin käy, niin ymmärtämystä kehiin. Minun mokani saattoi olla se, että sitten kun vastaus monen kk:n päästä viimein tuli, niin annoin närkästyksen paistaa omasta tekstistäni sen verran läpi, että silloin viimeistään mies päätti antaa asian olla. Mutta varmuuttahan tähän tuskin koskaan tulen saamaan.
05.11.2013 14:44
Vaikeatahan se nettideittailu on ja vaatii lukemattomia yrityksiä ennen kuin löytyy joku jonka kanssa edes viestittely jatkuu vähänkin pitempään. Mutta turha tässä on aina sitä toista sukupuolta alkaa syyttelemään. Kyllä, olen lopettanut kirjoittelun miesten kanssa jotka eivät minua millään tavoin kiinnosta, mutta suunnilleen yhtä usein on mies ollut se joka lopettaa.
05.11.2013 14:30
Se tuntuu kyllä olevan totta että paradoksaalisesti juuri ne oikeasti ”parisuhdekelpoiset” ihmiset, joiden uskoisi hyötyvän aloitteiden teosta, eivät niitä uskalla tehdä (toivottavasti koskee myös itseäni, heh). Mikäli olen yhtään osannut miesten tunteita tulkita, niin juuri nuo aremmat tapaukset jotka eivät ottaneet kontaktia, näyttivät olevan aidommin kiinnostuneita, kun taas näillä seuraan tunkeneilla oli vähän semmoinen piittaamaton ”kokeilenpa nyt huvikseni totakin muijaa” –asenne.
Kunpa vain osaisi rohkaista niitä oikeasti kiinnostuneita ja kiinnostavia sillälailla sopivasti, ettei olisi iian hyökkäävä. Myönnättehän toki miehetkin, ettei kovin röyhkeä lähestyminen ole naisellekaan sopivaa.
05.11.2013 14:08
Oletkos kuullut ikinä semmoisesta asiasta, että jos miehellä on huono itsetunto ja nainen tekee hänelle aloitteen, niin mies ihan vain sen itseinhonsa takia antaa pakit, koska ei usko, että nainen oikeasti olisi hänestä kiinnostunut? Eli huonoitsetuntoiselle miehelle sitä aloitetta nyt ei ainakaan kannata mennä naisen tekemään.
04.11.2013 22:23
"olen kuitenkin pohjattoman tyhmä ja sivistymätön"
Tämä oli varmaankin vitsi, mutta pakko sanoa, että tällä kertaa aika huono sellainen…
Kyllä Lordi minusta ainakin tämän palstan kirjoittelijoista fiksuin, enkä takuulla ole ainoa joka on tätä mieltä. Tietysti se livefiksuus vaatii vähän eri asioita kuin nettifiksuus. Mutta en kuitenkaan usko että oikea fiksuus siellä livessäkään kovin kauaa piilossa pysyisi, tutustumisen alkuvaiheessa ehkä vähän.
Liekö se LB kokeillut nettitreffejä? Olisi ainakin kirjoitustaidot hanskassa, toisin kuin niin monella muulla miehellä siellä. Pitää vain sitten keksiä joku tekosyy, minkä takia ei voi sitä kuvaansa ainakaan alkuvaiheessa lähettää, olen nääs kuullut että sieltä saattaa niitä ulkonäkökeskeisiäkin naisia löytyä.
04.11.2013 22:17
Ei ulkonäössäni mielestäni mitään erityistä vikaa ole, vaikka missitasoa en toki ole, enkä kaikkia voi miellyttää. Luonne, hmm, no ehkä joskus tulee sanottua eriävät mielipiteensä aika jyrkästi, eli puolitutut saattavat pitää minua vähän kiukkupussina. Yleensä minut paremmin tuntevat kyllä tuntuvat viihtyvän seurassani.
Ei sillä etteikö minusta joskus olisi joku mies kiinnostunut ollut, varmasti on ja jopa ihan molemminpuolisen kiinnostuksen ihmekin on muutaman kerran päässyt tapahtumaan. Mutta kun ei onnistu niin ei onnistu. Jaksa näistä aloitevastuista enää alkaa vääntämään kun kuitenkin saa turpiini tällä palstalla. Ihmettelenpä vain, että miksi näillä vanhoilla juopoilla sekä toisaalta kehitysvammaisen tasolla olevilla nuorilla miehillä sitä aloiteintoa ja rohkeutta on vaikka muille jakaa, mutta näiltä fiksuilta ja muutenkin minulle kaikin puolin sopivilta miehiltä se puuttuu täysin. Siis vaikka muuten näyttäisivätkin olevan minusta kiinnostuneita.
04.11.2013 22:07
No joo, sori, tuli kirjoitettua tuo viesti vähän häijynoloiseen sävyyn, vaikka ei todellakaan ollut tarkoitus :D. Ja kyllähän nyt muutenkin (jopa naiset) lihashuollon ymmärtää, eikä joka päivä pidäkään voimatreeniä vetää.
Tuli vain mieleen eräs minun kuntosalillani hiipparoiva tyyppi, joka ei oikeasti tee siellä koskaan mitään järkevää, ei edes polje pyörää eikä venyttele. Se vaan hiipii siellä seinänvieriä pitkin tunnin-pari ja korkeintaan yhden 10 toiston sarjan pikkupainoilla saa sinä aikana tehtyä. Tekisi mieli joskus kysyä siltä että mitä se luulee siellä käyttämästään ajasta hyötyvänsä. Jos ei halua tehdä salilla mitään sellaista mitä varten se kuntosali on perustettu, niin miksi ihmeessä sinne täytyy väkisin tulla roikkumaan, ei ymmärrä…
03.11.2013 21:47
Mitähän se nainen on mahtanut sinun mielenterveydestäsi ajatella, jos tulet salille ilman tarkoitustakaan treenata? Pyörää voi polkea ulkona ja venytellä voi kotona.
03.11.2013 21:01
Minua on jo parikymppisestä lähtien täditelty, mutta toisaalta hyvitykseksi on sitten myös tytötelty. :)
Mutta eihän tuo tädittely nyt muutenkaan mitään ole. Silloin vasta olet todella joutunut kokemaan kovia jos sinua on MUMMOTELTU. Kerran kun olin ehkä n. 25 v ja tienposkessa vadelmia poimimassa, niin pari pikkupoikaa ajoi siitä pyörillä ohi ja toinen sanoi toiselle: ”Kato tuolla puskassa on joku mummo”. Se oli järkytys, vaikka eiväthän pojat minua oikeasti kunnolla nähneet ja oli vaatteinakin vähän semmoiset mummomaiset mökkirytkyt ja huivi päässä.
03.11.2013 20:53
No ihmisiä ainakin tapaa useimmiten kun lähtee ulos, ellei sitten asu jossain perähikiällä.
Fakta on se, että jos mies on naisen mielestä kiinnostava, niin lähestyä saa aivan missä tahansa ja milloin tahansa eikä varmasti tule pakkeja. Ongelma onkin sitten siinä, että ollakseen ensinäkemältä naisesta kiinnostava pitää miehellä olla sitä ulkonäköä ihan jonkin verran. Varmasti useimmat vähemmän komeat, mutta muuten mukavat ja fiksut miehet saisivat naiset kiinnostumaan itsestään, kunhan vain ensin tutustuisivat heihin ja näyttäisivät millaisia oikeasti ovat, ennen kuin alkavat treffeille vaatimaan.
Aloittajan kannalta tämä on tietty ihan turha vastaus, jos ei kerta kaikkiaan tapaa missään niitä naisia joihin tutustua, pahoittelen. Juuri ap:n kaltaisia ihmisiä vartenhan nettideittailu lienee alun perin keksitty, ja lienee joskus muinoin toiminutkin, mutta ei näy toimivan enää. Jossain vaiheessa miehet huomasivat, etteivät ne kaikkein suosituimmat naiset ehdi vastata jokaiselle ja yleistivät tämän vastaamattomuuden koskemaan kaikkia naisia. Siispä miehet lopettivat kirjoittelun tykkänään. En usko että siellä enää edes suositut naiset saavat paljoa viestejä ja tavisnaiset eivät yhtään.
03.11.2013 20:42
ATM = Aivan Täydellinen Mies :)
03.11.2013 20:18
No jopas nyt jotakin. Mahtaakohan tästä toimivaksi havaitusta iskutaktiikasta tulla muoti- ilmiö?
Mua on muuten varmaan monestikin yrittänyt joku autoilijamies iskeä tuohon tyyliin. Pahaksi onneksi olen ollut pyörällä liikenteessä, jolloin on saattanut mennä ne miehen hyvät aikeet vähän ohi huomion...
02.11.2013 21:29
Osaan kyllä, enkä eineksiä pahemmin syö. Mutta eipä sitä arjen kiireissä mitään hienouksia jaksa alkaa vain itseään varten kokkailemaan. Mahdollisimman nopeaa ja helppoa tulee yleensä laitettua.
Mahtaiskohan asia muuttua, jos löytyisi mies? Enpäs tiedä, ei ainakaan lisää tunteja vuorokauteen ole kovin helposti saatavilla.
Ai niin mutta sittenhän mun ei tarttisikaan enää tällä palstalla roikkua, siitähän kyllä jäisi jonkin verran aikaa muuhun puuhaan. :D
02.11.2013 21:23
Kummia naisia te kyllä kykenette löytämään. Minun tuttavapiiriini ei kyllä taida kuulua ainoatakaan naista joka joisi alkoholia kuin korkeintaan muutaman kerran vuodessa juhlapäivinä.
Tietysti jos ainoa paikka josta niitä naisia yritätte pokata on baari, niin sitten voi olla se naisvalikoimakin vähän erilainen. Mutta se iskupaikka on ihan oma valintanne, joten turha sitten asiasta täällä palstalla kitistä, jos ei sopivaa naista löydy.
02.11.2013 21:13
No jopas on vaikeeta ja aikaavievää ähräämistä. :D
Nälkäisen Notskilohi tehdään metalliritilän avulla suoraan liekin päällä ja jätetään puoliraa’aksi. Aikaa en ole ottanut, mutta tuskinpa nyt varttia kauempaa menee. Ja on muuten ihan sairaan hyvää, varsinkin yhdistettynä paleluun pakkasyössä…
01.11.2013 20:54
121 / 137