osaatko laittaa ruokaa?

irti arjesta

Osaavatko sinkut palstan väki laittaa ruokaa vai tyydyttekö eineksiin, käytte vain ulkona syömässä tai äitinne laittaa teille vain ruokaa?

10

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irti pyhästä

Kaikkea noita vaihtoehtoja tulee harrastettua,..

• mies 86

Osaan tehdä jauhelihasta kaikenlaista. Myös keittoja tykkään tehdä.

• Pleikka viina runkku

McDonalds minut ruokkii. Siellä on usein myös teininaisia eli silmänruokaa.

• krabazukIsDead

Olet erittäin hyvä ruuanlaittaja. Minulla on jopa omia reseptejä. On vain paljon mitä en voi syödä joten yksikseen ei tule niin laitettua.

• sillitrooli

Osaan laittaa ruokaa, mutta yksin ei jaksa panostaa. Syön siis ravinneköyhää roskaa.

Olisi kiva kokkailla yhdessä jonkun naisen kanssa. Siitä tulee aina hyvä mieli kun kokkaa kumppanin kanssa. Minulle ainakin. Tietty sillä oletuksella, että nainen ei kauheasti nalkuta tekemisistäni.

• Ikisinkku M

Osaan laittaa, luultavasti paremmin kuin moni parisuhteellinen. Eineksiä ja puolivalmisteitakin tulee syötyä mutta niistä ei likikään kaikki kelpaa, ulkona tulee toisinaan syötyä ja äiti laittaa ruokaa silloin kun tulee siellä käytyä.

• Itse tietenkin. Eineksiin en ole koskenut vuosiin.

• Tykkään tehdä itse ruokaa. Tänään söin lounaaksi paistettua kanafilettä, tummaa riisiä sekä keitettyjä vihanneksia. Oikea huippu-urheilijan ruoka siis. Toisinaan ostan myös valmisaterioita, mutta olen pyrkinyt viime aikoina tekemään enemmän itse. On ainakin terveellisempää ja tulee halvemmaksi.

• Jack Dempsey

Pataruuat ovat parasta osaamistani jos ruuanlaitosta puhutaan.

• Osaan kyllä, enkä eineksiä pahemmin syö. Mutta eipä sitä arjen kiireissä mitään hienouksia jaksa alkaa vain itseään varten kokkailemaan. Mahdollisimman nopeaa ja helppoa tulee yleensä laitettua.

Mahtaiskohan asia muuttua, jos löytyisi mies? Enpäs tiedä, ei ainakaan lisää tunteja vuorokauteen ole kovin helposti saatavilla.

Ai niin mutta sittenhän mun ei tarttisikaan enää tällä palstalla roikkua, siitähän kyllä jäisi jonkin verran aikaa muuhun puuhaan. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      328
      7121
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4338
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3165
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2967
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1800
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1577
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe