Naisen ostokset kieri pitkin pihaa ja meinasin auttaa mutta nainen sanoi että ei tarvitse apua. Ritarillisuus ei kannata siis nykypäivänä.
Nainen ei halunnut apua
17
266
Vastaukset
- eitiiem
Se on kuka auttaa ja minkä näköinen. Ei ATM-miehen apu kelpaa.
- lottamari<3
Kaaduin pitkin pituuttani miehen eteen...ei tehnyt elettäkään ottaakseen minut himokkaaseen syliinsä,..ööö .
Tästä tuli mieleen sekin kerta, kun bussissa viereeni istunut, samassa työpaikassa työskentelevä kuuma ja seksikäs täti pudotti melkein edessäni "vahingossa" tupakka-askin. Paniikin jälkeen olen miettinyt - edelleen siis mietin - olisiko pitänyt ritaroida.
Mutta tietenkin kyse oli vain testistä minulle, olenko lammasmainen nöyristelijä (eli olisin nostanut sen hänelle), pelkuri (paniikissa en tee mitään) vai makkarin puolelle päästettävä korskea YTM-sonni (olisin potkaissut askin hevonkuuseen ja huutanut täyttä kurkkua naisen kasvoille hampurilaisaterian penistä kasvattavasta vaikutuksesta).- 13+17
Joo luultavasti se oli se kuuluisa shit-testi, nyt olet lähempänä alfaa naisen mielestä.
Muillekin vinkiksi että, naista ei koskaan kannata mielistellä eikä hänen takiaan tehdä mitään palveluja. - VuodenTolloPalkinto!
13+17 kirjoitti:
Joo luultavasti se oli se kuuluisa shit-testi, nyt olet lähempänä alfaa naisen mielestä.
Muillekin vinkiksi että, naista ei koskaan kannata mielistellä eikä hänen takiaan tehdä mitään palveluja.Tämä tekniikka on selvästi toiminut sinun kohdallasi, kun olet sinkut palstalla. Jatka ihmeessä samaan malliin, niin olet loppuelämäsikin tällä palstalla jakelemassa näitä neuvojasi ja varmistamassa muidenkin onnettoman elämän sen sijaan, että olisit viettämässä aikaa parisuhteessa.
- kakkatesti
Sun olis pitänyt napata aski omaan taskuun ja sanoa "tää on nyt mun" ja kävellä pois ja mahdollisesti vielä pyyhkiä kullisi johonkin verhoon, jos sellainen on lähistöllä.
- 13+17
VuodenTolloPalkinto! kirjoitti:
Tämä tekniikka on selvästi toiminut sinun kohdallasi, kun olet sinkut palstalla. Jatka ihmeessä samaan malliin, niin olet loppuelämäsikin tällä palstalla jakelemassa näitä neuvojasi ja varmistamassa muidenkin onnettoman elämän sen sijaan, että olisit viettämässä aikaa parisuhteessa.
Väärin, en ole noudattanut näitä oppeja ja siksi varmaan ollutkin naiseton jo 27 vuotta. Ehkä jos ryhdyn kusipääksi niin pääsen pois tältä palstalta, naiset ei tunnu tykkäävän mukavista kohteliaista miehistä.
- Olen moukka
Tämä antoi minulle flashbackin lukiovuosistani. Olin tuolloin vielä ujompi ja arempi kuin nykyään.
Oli talvi ja kiiruhdin lukioon pimeällä tiellä. Edessäni kulki ihan söpö, hoikkavartaloinen, silmälasipäinen tyttö naapuriluokalta, samaa ikäluokkaa. Yht'äkkiä tyttö vetää ritolat perseelleen, kun tie onkin aivan peilikirkkaan jään peitossa.
Mikä täydellinen tilaisuus herrasmiehelle mennä auttamaan tyttöä, ja ehkä jopa päästä juttelemaan ja kulkea loppumatka koululle yhdessä. Paitsi että olen patologisen ujo, olen myös täydellinen MOUKKA! En tietenkään uskaltanut auttaa tyttöä ja kysellä vointia, vaan kierrän jään ja jatkan matkaani vilkaistuani syrjäsilmällä, että hän kutakuinkin näytti olevan kunnossa.
Sisälläni kiehui ristiriita ja toisaalta solvasin itseäni arkuudestani, toisaalta koitin selittää, että ehkä tyttökin piti parempana etten minä siihen alkanut tuppautumaan. Häpesin.
Toki nykypäivänä kun pahin arkuus on väistynyt koetan auttaa ihmisiä. Olen todelliselta luonteeltani avulias, mutta kun ne naiset ovat niin pelottavia. - bbvvcgghhbvcfft44332
Eivät normaalit käytöstavat ole ritarillisuutta.
- MachoMan
Nyky naiselle pitää näyttää naisen paikka, kerätköön suttura rojunsa itse, tosimies ei naisen edessä kyyki!
Nainen sanoi että ei TARVITSE apua, eikä tietenkän tarvinnutkaan, kyllä ne ostokset sieltä yksinäänkin saa kerättyä. Olisi kuitenkin voinut olla avusta kiitollinen. Tai riippuu tietty tilanteesta, jos siinä nyt oli vaan pari tavaraa nostettavana niin nopeamminhan sen melkein yksinään tekee.
Minulla oli kerran pyöräntarakalla 3 kilon lanttusäkki ja se meni rikki ja lantut levisivät pitkin autotietä. Ei näkynyt silloin niitä ritareita kyllä missään ja noloa oli niitä sieltä metsästää reppuunsa pyörimästä. :(- nnnnnn
Toivoisin apua sellaisissa tilanteissa joissa tarvitsen sitä, en muissa. Liian auttamisintoinen mies on epäilyttävä. Jos tuollainen mies vaikuttaa mitäänsanomattomalta niin pelkään että hän haluaa oikeasti seksiä, jos on minulle liian komea niin tuntuu että hän suhtautuu minuun vähättelevästi.
- ----
Naiset tekee yksinkertaisista asioista monimutkaisia.
- ätmi ritari
Yritin kerran auttaa teini naista kun se kaatui mopolla ojaan takapihallani olevaan siis. Se huusi mulle lujaa että ei tarvii apua. Läksin sitten menemään ja kuulin kun se alkoi itkemään. Se varmaan näki että olen ätmi joten apu ei kelvannut.
- spekulointia
Tai sitä nolotti niin ettei halunnut olla jonkun ulkopuolisen pällisteltävänä. Teinit ovat todella turhamaisia ja heillä on huono itsetunto.
Taikka pelkäsi että olet namusetä.
Aloituksen tapaus ehkä pelkäsi että "ritari" on varas. - Empatiaa teinille
Kyllähän teininaisella itkua pukkaa helposti kun ensin näkee auttajan lähestyvän ja ehtii jo ajatella, että nythän tämä menee ihan niin kun romanttisissa elokuvissa eli ytmi tulee, pelastaa, panee ja tarjoutuu poikaystäväksi. Mutta sitten totuus iskee päin näköä ja sieltä tuleekin joku surkea atmi. Ymmärrän tytön järkytyksen täysin.
- Miten ei kannata?
Ritarillisuus ei kannata? Mitä siis olisit odottanut vaivojesi palkaksi, jos olisitkin saanut kerätä tavaroita kokoon? Mikä olisi kannattanut eli maksanut vaivan? Kahvikupillinen? Kyyti kotiin? Yhdyntä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169