Olen onnellinen nainen minula on oma kulta
Olen onnelinen
12
198
Vastaukset
- Ystävällinen
Ihanaa kun kirjoitit tänne! Tänne tarvitaankin lisää iloisten naisten kommentteja, ettei mene ihan valittavien miesten palstaksi. :) Kerro lisää kuulumisistasi. :)
- ....
Hienoa, että olet onnellinen. Kysyisin kuitenkin, että kannattaako vuokrallakaan asuminen? Miten se kannattaa ja ketä? Nämä asiat aina ihmisiä puhuttaa puolesta ja vastaan.
- Vuokralla-asujaM1977
Vuokralla-asuminen kannattaa aina. Lainan lyhentäminen stressaa ja kestää vuosikymmeniä. Mielummin elän vuosikymmeneni reilusti vuokralla maksaen kuukaudesta kerrallaan ja säilyttäen mielenrauhan, kun asua "muka omassa" asunnossa, jota en kuitenkaan kokisi omakseni vasta kun viimeinen penni olisi maksettu ja lisäksi asuessa kärsiä lainan tuomasta henkisestä paineesta.
Vuokralla paras. Mukavan vapautunut olo kun ei ole velkoja! Vuokra-asuminen reippppaasti parempi vaihtoehto, kuin "mukaoman" asunnon hommaaminen. Ainoa tapa jolloin voisin harkita oman asunnon ostamista olisi jos voittaisin lotossa ja voisin maksaa asunnon samantien kokonaan.
Mutta jees. Vuokralla paras. - ....
Vuokralla-asujaM1977 kirjoitti:
Vuokralla-asuminen kannattaa aina. Lainan lyhentäminen stressaa ja kestää vuosikymmeniä. Mielummin elän vuosikymmeneni reilusti vuokralla maksaen kuukaudesta kerrallaan ja säilyttäen mielenrauhan, kun asua "muka omassa" asunnossa, jota en kuitenkaan kokisi omakseni vasta kun viimeinen penni olisi maksettu ja lisäksi asuessa kärsiä lainan tuomasta henkisestä paineesta.
Vuokralla paras. Mukavan vapautunut olo kun ei ole velkoja! Vuokra-asuminen reippppaasti parempi vaihtoehto, kuin "mukaoman" asunnon hommaaminen. Ainoa tapa jolloin voisin harkita oman asunnon ostamista olisi jos voittaisin lotossa ja voisin maksaa asunnon samantien kokonaan.
Mutta jees. Vuokralla paras.Okei. Mä kyllä stressaisin ihan samalla tavalla sitä vuokran maksamistakin, kuin lainanlyhennystäkin jos rahaa ei ole maksaa. Mulla on itselläni ollut asuntolaina jo 22-vuotiaana ja en ole osannut sitä stressata sen enempää kuin aikoinaan vuokrallakaan ollessa. Lyhennys on mitoitettu sellaiseksi, että sen saa maksetuksi.
Kyllä se joskus oma on, kun ei ahnehdi ylisuurta velkaa. Tottakai kai korkojen takia hintaa tulee vain paljon enemmän, mitä itse asunnon hinta oli ostettaessa. Hyvällä tuurilla siitä saa kuitenkin joskus omansa pois, jos onnistuu tekemään hyvät sijoitukset kohteesta jonka arvon saa reippaasti nousemaan rempalla ja sijainnilla. On kokemusta kuinka talon arvo nousee remontoimalla vuosien aikana markka ajasta euroaikaan. 120.000 markasta 140 000 euroon. Ei se minusta huono sijoitus ole silloin.
- jaettu onni paras on
saanko minäkin alkaa kullaksesi
- Elähän hoppuile
Odota kun ne ruusunpunaiset lasit tippuu silmiltä. Suurin osa liitoista päättyy eroon. Sitten asut vuokralla pakosta.
Minäkin olen vanhana onnellinen, kun eläkkeeni riittää muuhunkin kuin vuoran maksuun. ;-)
- Ilona
Minäkin olen erittäin onnellinen nainen.
Mutta en selitä täällä syitä siihen.
Intiimiys on in, not out. ;)- Onnellinen kolari
Kas kummaa,meitä onnellisiikin löytyy.Mua lykästi vaikka pienet tulot.Kestoonnee piisannut,vvaikka keskinäisestä pienestä peltikolarista alkoikin,sovittuamme hymyssäsuin asian.Narava nainen lopuks sanoi,TÖRMÄILLÄÄN ja sopuisaa törmäilyä kestänyt jo23 v.
Onnellinen kolari kirjoitti:
Kas kummaa,meitä onnellisiikin löytyy.Mua lykästi vaikka pienet tulot.Kestoonnee piisannut,vvaikka keskinäisestä pienestä peltikolarista alkoikin,sovittuamme hymyssäsuin asian.Narava nainen lopuks sanoi,TÖRMÄILLÄÄN ja sopuisaa törmäilyä kestänyt jo23 v.
No jopas nyt jotakin. Mahtaakohan tästä toimivaksi havaitusta iskutaktiikasta tulla muoti- ilmiö?
Mua on muuten varmaan monestikin yrittänyt joku autoilijamies iskeä tuohon tyyliin. Pahaksi onneksi olen ollut pyörällä liikenteessä, jolloin on saattanut mennä ne miehen hyvät aikeet vähän ohi huomion...
Olen online.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau343265Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433060Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342936Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1661920Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat261456- 341253
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 761169