Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, meitähän löytyy esim. tuolta treffipuolelta :). Vai joko olet todellakin kirjoittanut jokaiselle tuon ikäiselle naiselle?
19.05.2013 20:40
Kiinnostaako naisia sitten ihan oikeasti tuollaiset koulutus- ja raha-asiat? Mikäs mua vaivaa kun oon näköjään joka asiasta eri mieltä kun kaikki muut palstan naiset. :D
Itseä ei kyllä kiinnosta pätkääkään miehen koulutustaso. En siten tiedä pelotanko kaikki miehet pois kun kerron että olen itse melkein tohtori... Sitä paitsi tunnen monia ammattikoulupohjalla olevia duunareita, jotka ovat mielestäni paljonkin itseäni fiksumpia. Myöskään tulotasoja en kysele, mutta eipä toki kannatakaan, koska olen itsekin tällä hetkellä työtön.
18.05.2013 21:20
Pittää nyt vielä vähän täsmentää, ettette käsitä väärin noita aiempia kommenttejani.
Ei mies minun mielestäni ole mikään paska nahjus, jos ei uskalla lähestyä kiinnostavaa naista. Ymmärrän itsekin tuon tunteen paremmin kuin hyvin. Tuollainen mies olisi itselleni mitä parhainta elämänkumppaniainesta, mutta ongelmia on vain alkuvaiheessa sen kanssa, että miten tunnistaa milloin mies on kiinnostunut, mutta epävarma, ja milloin vain epäkiinnostunut. Tietty sama juttu naisissakin, en itsekään ole mikään flirtin mestari, eli kaikki miehet eivät osaa tulkita eleitäni oikein. (Joo, olen se entinen n32, jonka kanssa eräät täällä jo kinasivat samasta asiasta yhdessä toisessa ketjussa.)
Voi olla etten osaa ilmaista itseäni kovin hyvin, kun jotkut siellä jatkuvasti tulkitsevat minut ylimieliseksi. Tarkoitukseni on kuitenkin vain rohkaista myös arempia miehiä lähestymään naisia (tietysti itsekkäistä syistä; että minuakin joskus lähestyisi joku kunnollinen mies). Ei se, ettei nainen flirttaile suurieleisesti jollekin miehelle välttämättä tarkoita sitä etteikö nainen olisi kiinnostunut. Nainen voi esim. ajatella, ettei noin komea mies voi mitenkään olla vapaa, tai sitten muuten vaan menee konseptit sekaisin mielenkiintoisen miehen ilmestyessä näköpiiriin, kuten minulla aina.
18.05.2013 20:42
En ymmärrä, miksi miehen kaverit olisivat jollekin naiselle jotenkin oleellinen juttu. Mistä ihmeestä olet edes saanut moisen ajatuksen päähäsi? Päivastoin, ylenmääräinen kavereiden kanssa hengaus olisi minusta pikemminkin ärsyttävä piirre miehessä.
18.05.2013 19:41
Luuletko oikeasti meidän miesten aloitetta odottavien naisten ajattelevan, että miehet ovat alhaisia koiria, joiden on polvillaan kejättävä meiltä huomiota?
Sinulla on menneisyydestäsi johtuvat omat syysi olla tekemättä aloitetta ja minulla omani. Olisi hienoa, jos pystysi unohtamaan kurjat kokemukset ja yrittämään uudelleen pettymyksistä huolimatta, mutta ei se aina ole niin helppoa. Tällainen mies ja nainen eivät vain voi päätyä yhteen. Toivon, että kohdallesi osuu joku sinusta todella kiinnostunut, rautaisella itseluottamuksella varustettu nainen, josta myös itse pidät. Niin minäkin odotan miestä, joka huomaa kiinnostuksenosoitukseni ja on itsekin siinä määrin kiinnostunut, että tekee edes jotain konkreettista asian eteen. Tällaisia miehiä kyllä löytyy, paljonkin, mutta ovat vain kaikki tähän mennessä kohtaamani olleet varattuja.
17.05.2013 23:42
No siellähän se profiilitekstissä lukee :). Tosin ei oo treffiprofiili tällä samalla nimimerkillä, ettei tulisi joltakulta turn offia ihan vaan tämän palstapulinani perusteella. Sieltä vaan omilla spekseillä hakemaan ja kirjoittelemaan sille, joka sopivalta tuntuu. :)
17.05.2013 23:17
Kattelin vähän tuota pleieri-blogia, ja siellähän on ihan asiaa. Kyllä mut ainakin saisi noita neuvoja noudattamalla nalkkiin alta aikayksikön. :)
17.05.2013 21:43
No onpas kyllä älytön väite, ei todellakaan pidä paikkaansa. :D
Joo'o, avuton olen. Kerran elämässäni olen yrittänyt tehdä aloitetta miehelle. Turpin tuli ja pahasti. Ei tule toistumaan enää ikinä.
17.05.2013 21:25
Kymmenen, pyh, eihän tuo nyt ole vielä mitään. :D
17.05.2013 21:11
Kun saisi miehen jolla olisi edes hiukan samankaltainen elämäntyyli ja samanhenkisiä ajatuksia kuin itsellä. Olen yrittänyt profiilissani aika laveasti kuvailla itseäni, mutta kun ei, ainoastaan täysin erilaiset miehet kiinnostuvat. On se kumma että jotkut miehet haluavat niin täysin erilaisen naisen kuin mitä itse ovat.
17.05.2013 21:02
En uskallakaan. Enkä haluu mennä baariin.
16.05.2013 22:47
Itse en naisena tykkää tehdä aloitetta miehelle josta en yhtään voi tietää että pitääkö se minua rumana tai jotain. Eli pistä itte sitä viestiä jos musta oot kiinnostunut.
"Tällainen käytös on täysin normaalia, naiset vain mittaavat markkina-arvoaan ja ovat katsomassa tarjontaa. Suurin osa ei ole mitään seuraa etsimässä."
Kyllähän sitä jollain tavalla haluaakin markkina-arvoaan testata, ja se tuntuukin olevan huomattavasti alhaisempi kuin olin kuvitellut, eli kolmikymppinen urheilullinen, lapseton nainen olisi sopiva kumppani 50+ eronneelle, ylipainoiselle miehlle, jolla on lapsia. :(
Olen kuitenkin tosissani sitä elämänkumppania sieltä etsimässä, kun ei mistään muualtakaan ole sitä löytynyt. Taitaa vaan noilla 30+ miehillä olla aikamoiset vaatimukset naisen suhteen.
16.05.2013 22:31
Olipas mielenkiintoista ja koskettavaa analyysiä tässä kejussa. Laitetaanpas tähän hieman naisnäkökulmaakin.
Minä olen ikisinkku 30+ nainen, en ruma enkä läski, enkä normaalisti mikään erityisen ujokaan. Suurin ongelmani taitaa olla se, että kun joku mies osoittaa kiinnostusta, niin en hitto vie osaa suhtautua siihen luontevasti. Menen ihan sekaisin ja lukkoon ja mykäksi ja ennen kuin saan koottua itseäni sen vertaa että saisin hymyn naamalleni tai jonkun sanan suustani ulos, on mies jo häipynyt ajatellen että "v*ttu mikä ylimielinen kana". Tiedän kyllä että vaikutan tylyltä, mutta kun en yksinkertaisesti OSAA käyttäytyä järkevästi tuollaisessa tilanteessa.
Ja näin käy silloin ja vain silloin kun minua lähestyvä mies on mielestäni kiinnostava. Minulla on aika paljon miehiä ihan vain kavereina ja näiden seurassa käytökseni on toisinaan aika ronskiakin. Mutta annas olla kun joku puoleensavetävä mies liittyy siihen seuraan. En pysty edes katsomaan kohti. :(
16.05.2013 21:46
Jaa, mää taas en ole kaupunkiympäristössä ikinä kurppaa kohdannut. Sen sijaan kun on iltanuotiolla jossain metsän keskellä kesäaikaan, niin melkein joka kerta ilmestyy se kurppa siihen lentelemään ja pitämään hauskaa ääntä. En myöskään ole ikinä kohdannut pahalla päällä olevaa kurppaa, musta ne vaikuttaa aika rennoilta otuksilta.
14.05.2013 22:55
No, en ole täyttänyt työssäkäyntikohtaa, koska olen tällä hetkellä työtön. En oikein kehtaa itseäni opiskelijaksikaan sanoa, sillä opiskelen vain sivutoimisesti, jotta en menettäisi työttömyysetuuttani. Isommat opinnot aloitan vasta syksyllä.
Kerron asian heti kun se tuntuu luontevalta. Muutama mies on jättänyt viestittelyn siihen.
14.05.2013 22:30
Kurpat on mukavia. Menkääs ihmiset mettään yöksi, niin melko varmasti tulee joku kurppa sinne hengaamaan. Määkin olin viimevkloppuna :).
14.05.2013 21:49
Öhhöh, pitäisköhän itsekin kommentoida jotain tähän omituiseen ketjuun. En jaksa kaikkea lukea, sori jos on toistoa. :)
Ensinnäkiin, hei haloo, tämä on sinkkupalsta, jolla hengaa joitakin oikeasti lähes epätoivon partaalla olevia ihmisiä. Olisihan se nyt ihme, jos toisen sukupuolen käytöstä jatkuvasti vain ihannoitaisiin.
Toiseksi, missä niitä yh-äitejä nyt niin järkyttävin sanoin on haukuttu? Onko se loukkaus jos ilmaisee, ettei mielellään ota kumppania jolla on jo ennestään lapsia? En itsekään halua sellaista miestä, jos vain onnistun lapsettoman vielä saamaan. Onhan täällä sitä paitsi ollut myös semmoisia ketjuja, joissa lapseton mies nimenomaan olisi halunnut yh-äidin (ja ainakin jossain tuollaisessa ketjussa sitten oltiin heti epäilemässä k.o. miestä pedofiiliksi..).
Kolmanneksi, en kykene käsittämään miten kukaan voi ottaa tällaiset netissä anonyymisti roiskitut solvaukset kovin tosissaan. Minun nähdäkseni osa kirjoituksista on vain synkistelyksi naamioitua huumoria ja osa taas hetkellisen turhautuneen kiukunpuuskan tuotoksia. Vain harvat viestit ovat minusta aidosti negatiivisia sävyltään, ja tämän ketjun aloitus on juuri yksi niistä.
14.05.2013 00:22
Kyllä mulle kelpaisi ihan hyvin semmoinen sentin pari itseä lyhyempikin mies (oon 169 cm). Eihän tuollaista pituuseroa paljon huomaakaan. Vähän ihmetyttää tuo joidenkin naisten "vähintään 10 cm itseä pidempi"-vaatimus. Vai onko ne korkokengät sitten todellakin jollekin parisuhteen löytymistä tärkeämpi asia?
Mutta joo, sen verran pinnallinen kai sitten olen, että ihan selvästi monta senttiä itseä lyhyempi mies ei oikein sytytä. Ei vaan olisi kivaa olla naisena se isompi puolisko.
Mites sitten lyhyet miehet, oisko teistä ok, jos nainen olisi reilusti pitempi? Joskus kun on vain saanut vähän semmoisen käsityksen, että selvä pituusero naisen hyväksi saattaisi vähän kaivella miestäkin...
13.05.2013 23:54
Niinpä, tämähän olisikin oiva ratkaisu ongelmiimme. Ois kyllä aika kiva jos joku oikeasti tekisi noin. :)
13.05.2013 23:42
Ai niin, olen siis tuo entinen n32, vaihdoin vain nimimerkkini johonkin omaperäisempään. :)
13.05.2013 23:34
136 / 137