Pittää nyt vielä vähän täsmentää, ettette käsitä väärin noita aiempia kommenttejani.

Ei mies minun mielestäni ole mikään paska nahjus, jos ei uskalla lähestyä kiinnostavaa naista. Ymmärrän itsekin tuon tunteen paremmin kuin hyvin. Tuollainen mies olisi itselleni mitä parhainta elämänkumppaniainesta, mutta ongelmia on vain alkuvaiheessa sen kanssa, että miten tunnistaa milloin mies on kiinnostunut, mutta epävarma, ja milloin vain epäkiinnostunut. Tietty sama juttu naisissakin, en itsekään ole mikään flirtin mestari, eli kaikki miehet eivät osaa tulkita eleitäni oikein. (Joo, olen se entinen n32, jonka kanssa eräät täällä jo kinasivat samasta asiasta yhdessä toisessa ketjussa.)

Voi olla etten osaa ilmaista itseäni kovin hyvin, kun jotkut siellä jatkuvasti tulkitsevat minut ylimieliseksi. Tarkoitukseni on kuitenkin vain rohkaista myös arempia miehiä lähestymään naisia (tietysti itsekkäistä syistä; että minuakin joskus lähestyisi joku kunnollinen mies). Ei se, ettei nainen flirttaile suurieleisesti jollekin miehelle välttämättä tarkoita sitä etteikö nainen olisi kiinnostunut. Nainen voi esim. ajatella, ettei noin komea mies voi mitenkään olla vapaa, tai sitten muuten vaan menee konseptit sekaisin mielenkiintoisen miehen ilmestyessä näköpiiriin, kuten minulla aina.