atm miehet kierrän kaukaa!

viisas nainen

Täällä vauvat itkee kuinka nainen ei vastannut baarissa kun häntä yritti moikata ja muuta yhtä pissismäistä ja pidetään naisia epäkohteliaina. Mutta kyllä voidaan järkyttävin sanoin haukkua esim yh äitejä jotka pitävät huolta lapsistaan vaikka lasten isät olisivatkin psykopaatteja joita ei kiinnosta oman lapsen hyvinvointi.

En ikinä enkä missään tilanteessa ottaisi tollasta kakaraa mieheksi. Mieluummin ihan mitä vaan. Sitten teillä ei ole käsitystä miksi normaalit naiset teitä karttaa.

mun ei ikinä onneksi tarvi olla niin epätoivoinen että ottaisin noin tasottoman miehen jolla ei todella ole suotu pienintäkään aivosolua koskien normaalin elämän ja ihmisyyden ymmärtämiseen. ei sitten minkäänlaista järkeä teidän jutuissa.

Vaikka en ikinä saisi aviomiestä ja lasta niin tämän palstan jälkeen kierrän atm miehet hyvin kaukaa. Onneksi mua ovat kosineet myös ytm miehet. Mieluummin pettäjä ja juoppo kuin psykopaatti atm joka joka haukkuu naisia ja silti itkee kuin vauva kun häntä haukutaan. kuvittelette vielä olevanne miehiä!

57

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuvottavaa.

En yhtään ihmettele miksi olet sinkku.

• viisas nainen

Voi ku vauvat itkee. En ole edes sinkku. Ja mitä enemmän luen täällä näitä kirjoituksia sitä iloisempi olen miehestäni. Vaikka se pettäisi mua en ikikuuna päivänä vaihtaisi sitä johonkin naisia ja eroperheissä asuvia lapsiparkoja haukkuvaan psykopaattiin joka vaan näkee että häntä on kiusattu.

kyllä teidän kaltaisia miehiä pitäisikin miehiksi kasvattaa. On tainnut äippä vaan lelliä ja luulette yhä että kaikkien pitäisi.

Elämässä kaikilla on vaikeuksia. Toiset ottaa ne haasteina ja selviää ja kasvattaa vaikka yksin lapset.

Mutta te olette vauvoja täällä itkemässä.

itse olen köyhästä perheestä jossa ei ollut aikaa hoivata mutta äiti rakasti. Luen lääkäriksi ja sain upean miehen. En jäänyt itkemään kotiin tietsikan ääreen kuinka mua lapsena kiusattiin. Enkä ole itse ikinä pienempien kimpussa vaan huolehdin niistä. Te olette roskaa.

• Kuvottavaa.
        viisas nainen kirjoitti:

Voi ku vauvat itkee. En ole edes sinkku. Ja mitä enemmän luen täällä näitä kirjoituksia sitä iloisempi olen miehestäni. Vaikka se pettäisi mua en ikikuuna päivänä vaihtaisi sitä johonkin naisia ja eroperheissä asuvia lapsiparkoja haukkuvaan psykopaattiin joka vaan näkee että häntä on kiusattu.

kyllä teidän kaltaisia miehiä pitäisikin miehiksi kasvattaa. On tainnut äippä vaan lelliä ja luulette yhä että kaikkien pitäisi.

Elämässä kaikilla on vaikeuksia. Toiset ottaa ne haasteina ja selviää ja kasvattaa vaikka yksin lapset.

itse olen köyhästä perheestä jossa ei ollut aikaa hoivata mutta äiti rakasti. Luen lääkäriksi ja sain upean miehen. En jäänyt itkemään kotiin tietsikan ääreen kuinka mua lapsena kiusattiin. Enkä ole itse ikinä pienempien kimpussa vaan huolehdin niistä. Te olette roskaa.

Eipä taida teidän suhde olla kovin vakaalla pohjalla, kun pyörit sinkut palstalla!

• viisaampi mies
        viisas nainen kirjoitti:

Mitä hu0ra?

• ap.
        Kuvottavaa. kirjoitti:

Eipä taida teidän suhde olla kovin vakaalla pohjalla, kun pyörit sinkut palstalla!

En pyöri. Olen lukenut näitä muutaman kerran ja järkytyin ja kyllästyin. Suhde olisi huono jos olisin baareissa. Täällä en ikinä hakisi miesseuraa.

• tiedon jyvänen
        ap. kirjoitti:

En pyöri. Olen lukenut näitä muutaman kerran ja järkytyin ja kyllästyin. Suhde olisi huono jos olisin baareissa. Täällä en ikinä hakisi miesseuraa.

Ei tämä olekaan mikään senssipalsta.

• viisaampi mies kirjoitti:

Mitä hu0ra?

"Mitä hu0ra?"

Tällaiset viestit jätetään tänne, mutta sitten pitkä vääntö otettiin pois. Jäin edelleen ihmettelemään sitä, että kun aloituksessa kritisoidaan joidenkin miesten ilmaisemaa naisvihaa kovinkin kärkkäästi, niin silti mies32 sai aloituspuheenvuoron pitäjältä (tai sellainen käsitys minulle jäi) haukut siitä, että "vääntelee" asiaa "kuin nainen".

• ota mitä saat

Siis pettävä juoppo on mielestäsi ytm. Kertoo kaiken tasostasi.

• ap.

Missä kohti sanoin että olen pettävän juopon kanssa? Sanoin että sekin olisi parempi.

• .....

Kenelle puhut? Yhdistelet mielivaltaisesti juttuja useista eri ketjuista ja pidät niitä jonkun saman ihmisen kirjoittamina. Kaiken kruunaa nimimerkkisi. Bravo.

• ap.

Kyllä noissa samoissa teksteissä itketään naisten käytöstä ja haukutaan yh äidit ym ja käytetään naisista kamalaa kieltä. Paljon pahempaa kuin sanomani vauva ym.

• mies 86
        ap. kirjoitti:

Kyllä noissa samoissa teksteissä itketään naisten käytöstä ja haukutaan yh äidit ym ja käytetään naisista kamalaa kieltä. Paljon pahempaa kuin sanomani vauva ym.

Tuolla asenteella et saa muuta kuin sontaa niskaasi tällä palstalla. Jos oikeasti haluaisit olla ns. AT-miehiä parempi, niin et tuhlaisi aikaa tällaiseen kunnianhimoiseen manifestiin omasta "paremmuudestasi" ihmisenä. Ei se haukku nyt välttämättä haavaa tee, muttei kyllä tässä tapauksessa eroakaan. You should know better.

Eikä pelkkä yliopistoon pääsy, alasta riippumatta, itsessään ole mikään meriitti.

• ap.
        mies 86 kirjoitti:

Tuolla asenteella et saa muuta kuin sontaa niskaasi tällä palstalla. Jos oikeasti haluaisit olla ns. AT-miehiä parempi, niin et tuhlaisi aikaa tällaiseen kunnianhimoiseen manifestiin omasta "paremmuudestasi" ihmisenä. Ei se haukku nyt välttämättä haavaa tee, muttei kyllä tässä tapauksessa eroakaan. You should know better.

Eikä pelkkä yliopistoon pääsy, alasta riippumatta, itsessään ole mikään meriitti.

En oikeastaan välitä näytänkö nyt paremmalta vai huonommalta kuin tänne kirjoittavat miehet. Halusin lähinnä puollustaa lapsia jotka myös käyttävät nykyään nettiä jo hyvin pieninä. Tunnen 5v lapsia jotka osaavat lukea.

Täällä palstalla tarvittaisiin oikeita miehiä puhumaan oikeasta elämästä eikä lässyttämään täyttä sontaa elämästä jota he eivät käsitä. Jos ei elä on turha puhua muiden elämästä kun ei sitä pysty käsittämään.

Minulle suurin meriitti on sydämen sivistys. Mies joka on mies ja rohkea ja puollustaa naisia ja lapsia ja jolla on älyä myös tehdä niin. Sydämeltä sivistynyt voi olla vaikka palomies tai hoitaja.

• mies 86
        ap. kirjoitti:

En oikeastaan välitä näytänkö nyt paremmalta vai huonommalta kuin tänne kirjoittavat miehet. Halusin lähinnä puollustaa lapsia jotka myös käyttävät nykyään nettiä jo hyvin pieninä. Tunnen 5v lapsia jotka osaavat lukea.

Täällä palstalla tarvittaisiin oikeita miehiä puhumaan oikeasta elämästä eikä lässyttämään täyttä sontaa elämästä jota he eivät käsitä. Jos ei elä on turha puhua muiden elämästä kun ei sitä pysty käsittämään.

Minulle suurin meriitti on sydämen sivistys. Mies joka on mies ja rohkea ja puollustaa naisia ja lapsia ja jolla on älyä myös tehdä niin. Sydämeltä sivistynyt voi olla vaikka palomies tai hoitaja.

En tiedä mistä kulttuurista tulet, mutta oikeesti... voi jessus sentään että osaat olla tyhmä. Ensinnäkin, LAPSET eivät käy lukemassa tätä palstaa. 99,5% sinkut-palstan käyttäjistä on aikuisia tai vähintäänkin siinä 17-18 vuotiaita teinejä, ja jos niiden hermot ei kestä näitä tekstejä niin se ei ole palstalaisten vika vaan vian täytyy olla jossain ihan muualla. Jos tälle palstalle jonakin päivänä eksyisi se mainitsemasi viisivuotias niin paljoapa sitä nyt muutenkaan kiinnostaisi nämä jutut.

Toiseksi, tällä palstalla on paljon hyviäkin ketjuja. On aika jännä että olet päässyt lääkikseen mutta et ensinnäkään näe metsää puilta saatikka osaa erotella jyviä akanoista. Tunnut vetävän kaikki palstan miehet saman kamman ylitse.

Kolmanneksi, sinulle suurin meriitti on sydämen sivistys. No SIVISTÄ SITTEN SYDÄNTÄSI äläkä sorra niitä joilla on asiat itseäsi paskemmin!

• ap.
        mies 86 kirjoitti:

En tiedä mistä kulttuurista tulet, mutta oikeesti... voi jessus sentään että osaat olla tyhmä. Ensinnäkin, LAPSET eivät käy lukemassa tätä palstaa. 99,5% sinkut-palstan käyttäjistä on aikuisia tai vähintäänkin siinä 17-18 vuotiaita teinejä, ja jos niiden hermot ei kestä näitä tekstejä niin se ei ole palstalaisten vika vaan vian täytyy olla jossain ihan muualla. Jos tälle palstalle jonakin päivänä eksyisi se mainitsemasi viisivuotias niin paljoapa sitä nyt muutenkaan kiinnostaisi nämä jutut.

Toiseksi, tällä palstalla on paljon hyviäkin ketjuja. On aika jännä että olet päässyt lääkikseen mutta et ensinnäkään näe metsää puilta saatikka osaa erotella jyviä akanoista. Tunnut vetävän kaikki palstan miehet saman kamman ylitse.

Kolmanneksi, sinulle suurin meriitti on sydämen sivistys. No SIVISTÄ SITTEN SYDÄNTÄSI äläkä sorra niitä joilla on asiat itseäsi paskemmin!

Ensinnäkin lapset lukevat tätä palstaa tiedän sen faktana. Ja pääsevät netissä joka paikkaan mistä ollaan huolissaan ihan populaarilehdissäkin.

Ja toisekseen onko sairaampaa kuin haukkua sitten näitten lasten äitejä? Heitäkö on oikeus haukkua vaikka ovat suomen tukipilari kun kantavat lapsista huolen. Moni yh äiti elää vain lapsilleen ja työlle. En tarkoita että lähibaarin juoppoa tarvisi pitää sankarina, mutta tavallisia yh äitejä kylläkin. mitä sä teet suomen hyväksi?

Ja viimeisenä miten mä nyt sorran ketään kun käsken lapsia ja naisia haukkuvia tökeröitä miehiä kasvamaan aikuiseksi?

olen takulla noussut heikommista asemista kuin kukaan haukkuja täällä. Se ei ole heikkoasemaista jos on saanut kaiken ilmaiseksi ja siksi olettaa että myös aikuisena pitää niin käydä. Että nainenkin vain tilataan postimyynnistä ja se passaa yhtä hyvin kuin äiti.

• dffdddddddd

Ap:lla on se ongelma, että kuvittelee aina AT-miehet ainoastaan sellaisiksi miehiksi jotka haukkuvat naisia tai halveksivat yksinhuoltajia. Monet YT-miehet ovat vielä parempia tai pahempia naisten haukkujia kun muut normimiehet.

Mistä sinä tiedät mitä ne miehet, joita olet tapaillut ja ovat olleet sinusta "niin ihania" puhuvat sinusta kavereilleen ? Sen verran paljon kavereissa on sekä ns. at-tapauksia että yt-tapauksia jotta voin sanoa että tuo ei todellakaan ole se määräävin tekijä.

Joskus aikoja sitten jo kirjotin tänne että tämä palstan neitsyysihanne ja yh-naisten halveksunta juontaa juurensa varmaan monella ainakin tällä palstalla siitä, että at-miehillä on siinä edes yksi asia, jolla voivat olla tiukkoja naisten suhteen joita kelpuuttavat.

• ap.

Sydämen sivistys on se tekijä joka kyllä tulee esiin miehessä jota tapailee. Ei sellaista voi teeskennellä. Mies jolla on elämänkokemusta ja joka välittää lapsista ja heikompiosaisista on minun makuun. Jos on elämän viettänyt tietokoneella eikä tiedä muusta maailmasta on liian tietämätön ihmisenä. Sellainen voi arvostella naosta siksi vaikka että naisella on lapsi mutta elämää nähnyt mies jolla on sydän näkee että hän saa huolehtia ihanasta naisesta ja lapsesta. Niin se vaan yleensä menee.

• Mies 24

Ja tuollainen idiootti jolla ei edes ole minkäänlaista sisälukutaitoa vielä lukee muka lääkäriksi. Salli minun nauraa. En voi kuin sääliä aloittajaa tai tarkemmin sanottuna en kykene edes säälimään. Aloittaja on täyttä paskaa ihmisenä.

• ....................

Aloittajan mielestä on sitten näköjään oikein lytätä täysin myös kaikki luonteeltaan kiltit, empatiakykyiset naisettomat miehet. Noin tekee vain elämästä mitään ymmärtämätön sydämetön moukka jolla ei ole minkäänlaista sivistystasoa.

Ei se tee sinusta mitenkään parempaa ihmistä jolla olis muka joku oikeus tuomita mielivaltaisesti kaikki kunnolliset miehet vaikka sinulla onkin tissit ja se reikä jolla voit koukuttaa miehiä. Onneksi tuollainen ihminen ei kuitenkaan kovin todennäköisesti tule lääkäriksi pääsemään.

• ap.
        .................... kirjoitti:

Aloittajan mielestä on sitten näköjään oikein lytätä täysin myös kaikki luonteeltaan kiltit, empatiakykyiset naisettomat miehet. Noin tekee vain elämästä mitään ymmärtämätön sydämetön moukka jolla ei ole minkäänlaista sivistystasoa.

Ei se tee sinusta mitenkään parempaa ihmistä jolla olis muka joku oikeus tuomita mielivaltaisesti kaikki kunnolliset miehet vaikka sinulla onkin tissit ja se reikä jolla voit koukuttaa miehiä. Onneksi tuollainen ihminen ei kuitenkaan kovin todennäköisesti tule lääkäriksi pääsemään.

Ne kiltithän mä tässä juuri lyttäsin. Niin juuri kirjoitinkin että kilteissä on vikaa. Missäköhän se oma sisälukutaito on ja missäköhän ne kiltit naisettomat miehet täällä on? Jos niitä olisi niin ne puollustaisivat esim lapsia mutta eipä sellaista täällä näy. pelkästään haukkumista ja valitusta.

Niinkuin kirjoitin, olen jopa yhtä naisetonta miestä auttanut elämässä eteenpäin. Te täällä haukkuvat tuskin olette tehneet edes sitä.

• ap.

Kyllä täysin paska olen ihmisenä kun uskallan joitain miehiä haukkua. Lasten ja naisten lyttääjät on tosi jees ihmisinä ja niitä pitää ymmärtää kun niillä on niin vaikeeta ilman naista. Mutta että miehiä arvosteleva. Siis haukkuu miehiä jotka parjaa lapsia. siis täysin alhainen ihminen. En varmasti tule pärjäämään lääkärinä. Niin kamalahan mä olen. Mut voi ei pidätkö sä mua säälittävänä? Sehän pilaa täysin mun itsetunnon.

• mies 86
        ap. kirjoitti:

Kyllä täysin paska olen ihmisenä kun uskallan joitain miehiä haukkua. Lasten ja naisten lyttääjät on tosi jees ihmisinä ja niitä pitää ymmärtää kun niillä on niin vaikeeta ilman naista. Mutta että miehiä arvosteleva. Siis haukkuu miehiä jotka parjaa lapsia. siis täysin alhainen ihminen. En varmasti tule pärjäämään lääkärinä. Niin kamalahan mä olen. Mut voi ei pidätkö sä mua säälittävänä? Sehän pilaa täysin mun itsetunnon.

No niin, menepähän nyt muualle sivistämään sydäntäsi. Kiveksiäkin kiinnostaa.

• yliopistossa minäkin
        mies 86 kirjoitti:

No niin, menepähän nyt muualle sivistämään sydäntäsi. Kiveksiäkin kiinnostaa.

Ymmärrän ap: n pointin. Olen monesti ajatellut samaa!!!! Eikös sitä sanota,että se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa.

• nuori nainen
        ap. kirjoitti:

Ne kiltithän mä tässä juuri lyttäsin. Niin juuri kirjoitinkin että kilteissä on vikaa. Missäköhän se oma sisälukutaito on ja missäköhän ne kiltit naisettomat miehet täällä on? Jos niitä olisi niin ne puollustaisivat esim lapsia mutta eipä sellaista täällä näy. pelkästään haukkumista ja valitusta.

Niinkuin kirjoitin, olen jopa yhtä naisetonta miestä auttanut elämässä eteenpäin. Te täällä haukkuvat tuskin olette tehneet edes sitä.

Samaa olen ihmetellyt. Kyllä sitä naisettomien miesten kiltteyttä ja kunnollisuutta kovasti mainostetaan, mutta ei se missään näy.

• 6+4

Älä ap. välitä näistä viesteistä. Ei nää osaa kuin haukkua. Kertoo siitä että heillä on itellään paha olo, mutta eivät halua sitä käsitellä rakentavasti vaan purkavat sen muihin.

• mies32

Ja millä tavalla sinun tai ap:n viestit olivat muuta kuin rakentamatonta haukkumista? Ai sitenkö, kun ne eivät kohdistuneet väärään suuntaan sinun mielestäsi?

Samalla saanen ilmaista ihmetykseni samasta aiheesta kuin Boredomkin, miksi tähänkin ketjuun on saanut jäädä "mitä hu0ra?"-lausunto (koska sitä ei kukaan ole edes ilmoittanut, toisin kuin jokaisen minun viestini), mutta kaikki perustellummin ap:n "virheet" osoittavat viestit poistettu? Ei voi olla ajattelematta, että syynä on se, etteivät nuo hu0rittelut oikeasti satu edes kurppiin, toisin kuin sellaiset viestit, jotka perustellusti osoittavat kurpan typeryyden ja pahantahtoisuuden.

• autstökötstök
        mies32 kirjoitti:

Ja millä tavalla sinun tai ap:n viestit olivat muuta kuin rakentamatonta haukkumista? Ai sitenkö, kun ne eivät kohdistuneet väärään suuntaan sinun mielestäsi?

Samalla saanen ilmaista ihmetykseni samasta aiheesta kuin Boredomkin, miksi tähänkin ketjuun on saanut jäädä "mitä hu0ra?"-lausunto (koska sitä ei kukaan ole edes ilmoittanut, toisin kuin jokaisen minun viestini), mutta kaikki perustellummin ap:n "virheet" osoittavat viestit poistettu? Ei voi olla ajattelematta, että syynä on se, etteivät nuo hu0rittelut oikeasti satu edes kurppiin, toisin kuin sellaiset viestit, jotka perustellusti osoittavat kurpan typeryyden ja pahantahtoisuuden.

Ehkä "kurppa" on niin poliittisesti epäkorrekti sana, että ylläpidon ja jonkun naislukijan mittari sanoo poks!

• Mies32
        autstökötstök kirjoitti:

Ehkä "kurppa" on niin poliittisesti epäkorrekti sana, että ylläpidon ja jonkun naislukijan mittari sanoo poks!

Niin varmaan. Sen sijaan aloitus, jossa leimataan naisettomat miehet psykopaateiksi on vain rakentavaa kritiikkiä.

• Huippu ATM

Saat kiertää. En tule estämään.

• mies32

Missä se viesti nyt on, jossa haukutaan lapsia ja samalla voivotellaan omaa naisettomuutta? Vai onko ap nähnyt pahoja unia ja tullut niistä syyttämään ätminkäisiä?

• urpo.

Kai sitä saa sanoa oman mielipiteen siitä miten naiset on tylyjä ja epäkohteliaita. Kerran katsoin naista baarissa ja se sanoi että saat 50 euroa jos poistut baarista ettei hänen tarvii katsoa minua koska olen ruma. En kä mitään puhunut edes naiselle, vähän vaan vilkaisin ja sitten saa tollasta kohtelua. Aloitajan on syytä pitää turpa kiinni. Toivon että menet sen ytm miehen kanssa naimisiin joka sitten pettää ja hakkaa sua kännissä. Olen aina parempi mies kuin sellainen ytm. Hienoa että olet itse noin täydelline joka kelpaa ytm miehille.

• atm-luuseri

Täällä on aloittajalle aivan liian hyviä miehiä joten parempi mennäkiin muualle. Atm tietää elämästä paljon enemmän kuin joku ytm joka sua pn paneskellut.

Naiset varmaan pitääkin huolta lapsestaan mut miksi sen naisen pitää olla vuosikausia miehen kanssa joka pahoinpitelee ja ryyppää joka viikonloppu. Olen ehkä atm mut en sentään juopotele joka viikonloppu enkä ikinä löisi naista. Olenko siis huonompi mies kuin se pettäjä juoppo jonka sinä kelpuutat.?

• 7+1

Haha. AP ei seuraa palstaa säännöllisesti, mutta silti päivystää koko yön postaillen uusia katkeria viestejä.

Eipä oo tainnut AP:n valinnat ATM-miesten ulkopuolelta toimia kovin hyvin tuosta valituksen määrästä päätellen. Joka ei siis tarkoita sitä, että ATM olisi 100% varmuudella toimiva valinta. Tuskinpa sentään. Kaipa noita hyviä ja "huonoja" löytyy statuksesta huolimatta niin miehissä kuin naisissa.

• nuori nainen

Joskus ajattelin, että koska olen itse kokematon seurusteluasioissa, niin samanlainen mies olisi minulle sopiva. Tapailinkin yhtä sellaista jonkin aikaa, ja ihmettelin sitä alemmuudentuntoista ja piilovihamielistä asennetta.

Sen jälkeen eksyin tänne palstalle. Ja kyllä on aivan varma asia, että jos tästedes edes epäilen miehen olevan ns. ATM, niin juoksen pakoon niin nopeasti kuin suinkin.

En ikinä olisi uskonut, että noissa omissa oloissaan pysyttelevissä naisettomissa miehissä on näin suunnaton määrä vihaa. En ole missään keskustelupalstalla nähnyt aivan samanlaista menoa. Ja eniten puistattaa se, että minä olen tuon vihan kohteena. Vain siksi että olen nainen.

Usein selitetään että täällä on vain muutama vihainen mies meluamassa. Mutta silloin niitä vihaisia yksilöitä pitäisi olla yhtä paljon muillakin palstoilla. Eli en usko selitystä, että nämä olisivat poikkeustapauksia.

Miuluummin olen loppuikäni yksin, kuin kelpuutan yhdenkään tämän palstan ATM:n. Yhdenkään.

• Mies32

Miksi sinä itse sitten kokemattomana olit / olet kokematonta miestä parempi?

• jhjhjhjhjhj

En tsekannut onko sanottu vielä, mutta onko sun mielestä mitään eroa siinä, miten livetilanteessa käyttäydytään (tylyt pakit) tai mitä joku netissä suoltaa näppikseltään, yleensä kohdistamatta sitä kehenkään tiettyyn?
      (ei yh:ita tarvi mun mielestä haukkua)

• atm aina

Kyllä minä ainaki tiedän että olen sinkkuna koko elämäni kun ei tähän ikään mennessä kukaan nainen ole halunnut tutustua. Onneksi on horoja joten en ihan pil.lutta jää

• ....................

"Samaa olen ihmetellyt. Kyllä sitä naisettomien miesten kiltteyttä ja kunnollisuutta kovasti mainostetaan, mutta ei se missään näy."

Ei varmaan täällä näykkään mutta tosielämässä kyllä. Te naiset ette vain huomaa meitä kilttejä nurkassa yksin istuvia hiljaisia miehiä. Kyllä naisia mielestäni silloin saa arvostella kun siihen aihetta on. Tarkoitan näitä naisia jotka jatkuvasti harrastaa irtosuhteita pelimiesten kanssa ja jättää meidät kunnolliset miehet kaiken ulkopuolelle. Arvostelu on silloin mielestäni täysin oikeutettua ja jos sitä ei kestä niin se on sitten voi voi. Lapsia en ole koskaan arvostellut.

• Mies 24

"Samaa olen ihmetellyt. Kyllä sitä naisettomien miesten kiltteyttä ja kunnollisuutta kovasti mainostetaan, mutta ei se missään näy."

Ei varmaan täällä näykkään mutta tosielämässä kyllä. Te naiset ette vain huomaa meitä kilttejä nurkassa yksin istuvia hiljaisia miehiä. Kyllä naisia mielestäni silloin saa arvostella kun siihen aihetta on. Tarkoitan näitä naisia jotka jatkuvasti harrastaa irtosuhteita pelimiesten kanssa ja jättää meidät kunnolliset miehet kaiken ulkopuolelle. Arvostelu on silloin mielestäni täysin oikeutettua ja jos sitä ei kestä niin se on sitten voi voi. Lapsia en ole koskaan arvostellut.

Tämän viestiketjun aloittajasta suorastaan huokuu ylimielinen ja kunnollisia miehiä halveksuva asenne. Ei läheskään kaikki kiltit ja kunnolliset miehet hauku naisia ja lapsia. Aloittaja on itse vähintäänkin joku narsisti joka kuvittelee olevansa jossain ylijumalan asemassa josta käsin voi tuomita kaikki kunnolliset miehet. Kertoohan sen jo tuo tarve korostaa omaa erinomaisuuttaan kun sitä ollaan lukemassa oikein lääkäriksi ja tarve leuhkia kun itsellä on muka "parempi" mies. Minkähänlainen reppana tuollaisen naisen on erehtynyt ottamaan.

Aloittaja kuvittelee olevansa jotenkin muita parempi ihminen vaikka ei sitä todellakaan ole. Naiset saa aina tehdä mitä tahansa ja ovat silti aina oikeassa. Mies kun vähänkin kritisoi naista niin on heti terapian tarpeessa. Näköjään on myös täysin oikein tuomita kaikki naisettomat miehet psykopaateiksi ilman mitään järkeviä perusteluja. Senkus menette panemaan niiden väkivaltaisten psykopaatti juoppomiestenne kanssa. Sehän teistä ainoastaan tekee parempia ihmisiä kun teillä on tissit ja se pillu. Sehän on se asia mikä antaa oikeutuksen kohdella hyviä miehiä todella törkeästi. Menkää nyt jo panemaan niitä "parempia" miehiänne, menkää!!!! Menkää nyt jo!!!! Mitäs helvettiä te täällä enää vänkäätte, häh!?

• mies32
        Mies 24 kirjoitti:

Tämän viestiketjun aloittajasta suorastaan huokuu ylimielinen ja kunnollisia miehiä halveksuva asenne. Ei läheskään kaikki kiltit ja kunnolliset miehet hauku naisia ja lapsia. Aloittaja on itse vähintäänkin joku narsisti joka kuvittelee olevansa jossain ylijumalan asemassa josta käsin voi tuomita kaikki kunnolliset miehet. Kertoohan sen jo tuo tarve korostaa omaa erinomaisuuttaan kun sitä ollaan lukemassa oikein lääkäriksi ja tarve leuhkia kun itsellä on muka "parempi" mies. Minkähänlainen reppana tuollaisen naisen on erehtynyt ottamaan.

Aloittaja kuvittelee olevansa jotenkin muita parempi ihminen vaikka ei sitä todellakaan ole. Naiset saa aina tehdä mitä tahansa ja ovat silti aina oikeassa. Mies kun vähänkin kritisoi naista niin on heti terapian tarpeessa. Näköjään on myös täysin oikein tuomita kaikki naisettomat miehet psykopaateiksi ilman mitään järkeviä perusteluja. Senkus menette panemaan niiden väkivaltaisten psykopaatti juoppomiestenne kanssa. Sehän teistä ainoastaan tekee parempia ihmisiä kun teillä on tissit ja se pillu. Sehän on se asia mikä antaa oikeutuksen kohdella hyviä miehiä todella törkeästi. Menkää nyt jo panemaan niitä "parempia" miehiänne, menkää!!!! Menkää nyt jo!!!! Mitäs helvettiä te täällä enää vänkäätte, häh!?

Tuota minäkin ihmettelen, että mikä on tuo tarve tulla rääkymään naisettomille miehille jos kerran itsellä on elämä kunnossa? Kärsivätkö huonosta omastatunnosta jos tuntevat antavansa torttua "väärille" miehille, kuten yleinen ätmien väite kuuluu? Siksikö pitää tulla tänne perustelemaan, että tatskatulle ähkijälle antaminen onkin oikeasti se ihan paras valinta ja kiusattuja kuuluukin kiusata? Muutenhan tulisi morkkis.

• Doctor mad
        Mies 24 kirjoitti:

No jos se kerran on lukemassa lääkäriksi niin se tulee joitamaan monia naisia joiden mies on hakannut ja pahoinpidellyt naisia. Ap: itsekkin ottaa mielummin juopon kuin atm miehen joten on hyvä että opiskelee lääkäriksi koska saa todennäköisesti itsekkin sitten siltä juopolta turpaan niin osaa sitten ainakin hoitaa itseään. Alkoholistit on usein väkivaltaisia mulk.kuja. niin ja eikös ne juopotkin hauku naisia?

• nuori nainen

Kyllä tällä palstalla on nähty, millaisia ovat ne hiljaiset miehet. Onneksi eivät oikeassa elämässä lähde sieltä nurkasta, muuten tässä ei uskaltaisi enää ulos mennäkään. Jos silloin saisi samanlaisen haukkumisryöpyn niskaansa.

Eikä nurkassa istuminen ja "aiheellinen" naisten arvostelu ole osoitus kiltteydestä eikä kunnollisuudesta.

Eli kaukaa kierrän jatkossa minäkin tuommoiset miehet. Toivottavasti olette nyt saaneet aikaan sen mitä olette palstalla haukkumisillanne halunneet.

• kf93kf3
        nuori nainen kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla on nähty, millaisia ovat ne hiljaiset miehet. Onneksi eivät oikeassa elämässä lähde sieltä nurkasta, muuten tässä ei uskaltaisi enää ulos mennäkään. Jos silloin saisi samanlaisen haukkumisryöpyn niskaansa.

Eikä nurkassa istuminen ja "aiheellinen" naisten arvostelu ole osoitus kiltteydestä eikä kunnollisuudesta.

Eli kaukaa kierrän jatkossa minäkin tuommoiset miehet. Toivottavasti olette nyt saaneet aikaan sen mitä olette palstalla haukkumisillanne halunneet.

"Eli kaukaa kierrän jatkossa minäkin tuommoiset miehet. Toivottavasti olette nyt saaneet aikaan sen mitä olette palstalla haukkumisillanne halunneet."

Tyypillinen ylimielinen nainen olettaa, että ne miehet ovat nyt valtavan pettyneitä, kun juuri sinunlainen "saalis" jääkin nyt saamatta. Laskeudu nyt alas sieltä vítun pilvilinnastasi meidän muiden ihmisten tasolle.

• mies32
        nuori nainen kirjoitti:

Miten aiot käytännössä toteuttaa tuon kiertämisesi? Olet vain selkeiden rikollisten kanssa? Vain sellaisten kanssa, joiden jo ensikohtaamisella näet tekevän jotain ilkeää ja rikollista? Miehen pitää vetää sua turpaan ennenkuin reidet aukeaa, muuten saattaa olla kyseessä liian kiltti mies?

• sarah92
        nuori nainen kirjoitti:

Komppaan nuorta naista. Muutaman hassun kerran tälle palstalle eksyneenä olen vaan tyytyväinen, ettei livessä tarvii näihin hikikomeroissaan näppistä runkkaaviin neitsytpoikiin törmätä. Nämä kun ovat vain täällä, tuolla ulkona on ne oikeasti kunnon miehet, eikä heillä ole vaikeuksia tulla naisten kanssa toimeen, eikä naisilla heidän kanssaan. Hyvää kesää kättenne kanssa :).

• Okei?

Älä yleistä, kiitos?

• Okei?

=Nuori nainen.

• Annapildeehoro

Monenko nussima olet? Moniko nussijoistasi oli WT tai ei-suomalaista syntyperää? Anna pillua!

• fghfgfghfhfg

voooooooih mä taas on aika varma et naisen logiikassa nuo YTM miehet on just niitä jotka rellestää päissään tuolla kaupungin vilskeessä ja jättää lapset yksin kotiin parkumaan, ATM miehet on just niitä jotka välittää ja rakastaa tykkää olla kotona

• unelmiesi atm-mies

Sä kuulostat ihan mun unelmien prinsessalta!

Oon tosin atm-mies, mutta onko siitä tosiaan haittaa? Tuu panemaan mua jooko?

• Öhhöh, pitäisköhän itsekin kommentoida jotain tähän omituiseen ketjuun. En jaksa kaikkea lukea, sori jos on toistoa. :)

Ensinnäkiin, hei haloo, tämä on sinkkupalsta, jolla hengaa joitakin oikeasti lähes epätoivon partaalla olevia ihmisiä. Olisihan se nyt ihme, jos toisen sukupuolen käytöstä jatkuvasti vain ihannoitaisiin.

Toiseksi, missä niitä yh-äitejä nyt niin järkyttävin sanoin on haukuttu? Onko se loukkaus jos ilmaisee, ettei mielellään ota kumppania jolla on jo ennestään lapsia? En itsekään halua sellaista miestä, jos vain onnistun lapsettoman vielä saamaan. Onhan täällä sitä paitsi ollut myös semmoisia ketjuja, joissa lapseton mies nimenomaan olisi halunnut yh-äidin (ja ainakin jossain tuollaisessa ketjussa sitten oltiin heti epäilemässä k.o. miestä pedofiiliksi..).

Kolmanneksi, en kykene käsittämään miten kukaan voi ottaa tällaiset netissä anonyymisti roiskitut solvaukset kovin tosissaan. Minun nähdäkseni osa kirjoituksista on vain synkistelyksi naamioitua huumoria ja osa taas hetkellisen turhautuneen kiukunpuuskan tuotoksia. Vain harvat viestit ovat minusta aidosti negatiivisia sävyltään, ja tämän ketjun aloitus on juuri yksi niistä.

• "Minun nähdäkseni osa kirjoituksista on vain synkistelyksi naamioitua huumoria ja osa taas hetkellisen turhautuneen kiukunpuuskan tuotoksia."

Onhan se näinkin, ja toisekseen netissä pitäisi aina muistaa, että ihmiset ilmaisevat itseään eri tavoin. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä, mutta tarkoitan sitä, että tavallisen viestinkin voi lukea monella eri tavalla. Näinpä jos melko pieneen yhteisöön tulee vierailija, ja lukee ensin kaikki kiukunpurkaukset, sitten mustan huumorin kukkaset ja vielä ymmärtää jonkun viestin vihamielisemmäksi kuin se on tarkoitettu, voi reaktio olla että kaikkihan täällä on päästään vialla.

• nuori nainen

En kyllä ymmärrä miten kukaan voi kuvitella tällä palstalla sanottujen törkeyksien olevan huumoria tai pelkkiä kiukunpuuskia. Kyllä silloin on omassakin ajatusmaailmassa jotain pahasti vialla, jos näihin teksteihin rennosti suhtautuu.

Olkoon vaikka miten anonyymiä, jos ihminen pystyy kirjoittamaan täällä nähtyjä hirveyksiä kaiken päivää, se ei ole normaalia. Samoin käyttäytyisivät livenäkin jos uskaltaisivat. Eli tahtoa kyllä riittää. Ja jos noiden ihmisten kanssa ryhtyisi tekemisiin livenä, niin ennen pitkää rohkaistuisivat olemaan omia itsejään. Ja kun se tapahtuu, en halua olla lähelläkään.

En edes ole viitsinyt lukea, mitä törkeyksiä minullekin on todennäköisesti täällä sanottu, kun kerroin että AT-miehen kanssa en ota mitään riskejä. Ajattelin vain, että on hyvä varoittaa tätä palstaa lukevia muita naisia.

• mies32
        nuori nainen kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten kukaan voi kuvitella tällä palstalla sanottujen törkeyksien olevan huumoria tai pelkkiä kiukunpuuskia. Kyllä silloin on omassakin ajatusmaailmassa jotain pahasti vialla, jos näihin teksteihin rennosti suhtautuu.

Olkoon vaikka miten anonyymiä, jos ihminen pystyy kirjoittamaan täällä nähtyjä hirveyksiä kaiken päivää, se ei ole normaalia. Samoin käyttäytyisivät livenäkin jos uskaltaisivat. Eli tahtoa kyllä riittää. Ja jos noiden ihmisten kanssa ryhtyisi tekemisiin livenä, niin ennen pitkää rohkaistuisivat olemaan omia itsejään. Ja kun se tapahtuu, en halua olla lähelläkään.

En edes ole viitsinyt lukea, mitä törkeyksiä minullekin on todennäköisesti täällä sanottu, kun kerroin että AT-miehen kanssa en ota mitään riskejä. Ajattelin vain, että on hyvä varoittaa tätä palstaa lukevia muita naisia.

Joo, mutta pystytkö lainkaan ymmärtämään, etteivät kaikki "at-miehet" ole samasta puusta veistettyjä? Eivätkä kaikki tämän palstan törkeydet edes ole varsinaisten atm:ien tekosia. Riippuen toki määritelmästä, mutta kyllä pahinta tekstiä puskevat mm. 40 pillun atm ja isä Timppa, jotka siis ovat naista saaneet. Jos nyt edes ovat todellisia henkilöitä.
        Nimimerkillisistä varsinaisista naisettomista miehistä en nyt ainakaan heti äkkiseltään muista ketään, joka kirjoittelisi törkeyksiä naisista.

• mies32
        mies32 kirjoitti:

Joo, mutta pystytkö lainkaan ymmärtämään, etteivät kaikki "at-miehet" ole samasta puusta veistettyjä? Eivätkä kaikki tämän palstan törkeydet edes ole varsinaisten atm:ien tekosia. Riippuen toki määritelmästä, mutta kyllä pahinta tekstiä puskevat mm. 40 pillun atm ja isä Timppa, jotka siis ovat naista saaneet. Jos nyt edes ovat todellisia henkilöitä.
        Nimimerkillisistä varsinaisista naisettomista miehistä en nyt ainakaan heti äkkiseltään muista ketään, joka kirjoittelisi törkeyksiä naisista.

No Persumies nyt tuli mieleen, hän kyllä osaa huoranvitutella. Sitten on se yksi nimimerkitön vakkari, joka aina vaatii itselleenkin huoranvittua, jota ei ole koskaan saanut. Mutta edelleen, jos sinun ja ap:n logiikalla yleistäisi, niin naiset olisivat miehiä vihaavia kurppia, joista on paras pysyä erossa.

• aateeämmä
        nuori nainen kirjoitti:

Mistä meinasitte tunnistaa atm:n? Sitä ei näe ulkonäöstä, sitä ei kuule puheesta, sitä ei voi tunnistaa eleistä. Atm-statukseen riittää, että mies on hieman introvertti ja ei liiku sellaisessa ympäristössä, jossa tapaisi naisia. Siis tavallinen työssä ja harrastuksissa käyvä mies.

Vai katkeaako alkanut suhde siihen, kun mies on rehellinen ja kertoo, että ei omaa paljon kokemusta naisista?

• 1atm

Kylläpä tulee sairasta ja ennakkoluuloista tekstiä aloittajalta. Ihan samaan kategoriaan menee vaikka rotusyrjinnän tai noiden lutkittelijoiden kanssa.

Tuomitset ison miesjoukon muutaman mädän ja äänekkään tapauksen perusteella. Entäs väkivaltaiset ja mielenterveysongelmista kärsivät naiset? Pitäisikö sinutkin verbaalisesti kivittää varmuuden vuoksi, koska joku nainen jossain on tehnyt väärin miehelleen? Vihapuheesi antaisi siihen kyllä aihetta.

T. Atm

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4346
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2489
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1290
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      113
      928
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      894
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe