ei taida olla mitän toivoa. Täytyy siis tyytyä haaveiluihin. On se kyllä kurjaa kun niin monet seurustelee, kaikki tutut ja itse joutuu olemaan ihan yksin.
Haaveilen parisuhteesta
20
366
Vastaukset
- halit ja pusut ;D
Haaveet toteutuvat.
Jos haaveilet, ettet saa parisuhdetta, näin käy. Jos haaveilet, että saat parisuhteen, näin käy. - yksinäinen.
Kun on ollut jo niin kauan yksin niin ei usko enään parisuhteeseen. Olen jo ainakin luovuttanut kun ei 20 vuoden aikana ole ketään minusta tykännyt. Saahan sitä haaveilla et olis joku läheinen jonka kanssa tekis kaikkee kesälläkin, matkustelis ja menis rannalle, kävin tapahtumissa ja sellasta. Mut yksin se on vaan oltava..
Luovuttanut? Miten niin olet luovuttanut, kun päivittäin postaat monta avausta samasta aiheesta? Ihminen, joka on luovuttanut, ei edes vieraile parisuhde- tai nettideittailupalstoilla vaan tekee elämässään jotain muuta.
Jos on 20 vuotta halunnut parisuhdetta onnistumatta, niin silloin on tehnyt jotain väärin ja nyt pitää muuttaa toimintaa. On varmasti tullut erittäin selväksi, että nykyiset keinot eivät toimi. Sinuna aloittaisin unohtamalla nettideittailun, koska profiilin pitäminen tuo mukanaan vain väärää kuvitelmaa siitä, että nyt "teet aktiivisesti jotain löytääksesi parisuhteen". Ja veikkaan, että vaikka kukaan ei vierailisi profiilissasi moneen päivään niin "on pakko" olla koko ajan netissä siltä varalta/siinä toivossa, että joltain tulisi viesti, eli se lisää nettiriippuvuutta. Heivaa hemmettiin koko nettideittailu ja netti ylipäänsä ja lähde tapaamaan ihmisiä ulos.
Tai jatka jankutustasi täällä, oma valintasi.
- läskimies.
Mäkin haaveilen mut ei niin ei. Yksin on oltava
- haaveilen52p8
Minä haaveilen siitä lopullisesta elämänkumppanista, jonka kanssa voi elää yhdessä ja joka pysyy rinnalla! Aikuisesta miehestä, enkä mistään poikasesta joka ei tiedä mitä haluaa!!! Ennen minullakin on ollut sitä, etten ole ollut varma mitä haluan. Nyt kun alkaa olla ikää lisää, tiedän että haluan kestävän suhteen, sillä en ihan yksin tahdo elää. Ongelma on se, että mistä löytää KUNNOLLISEN miehen? Kaiken maailman epäkelpoja miehiä on tarjolla pilvin pimein.
- mies37.
Minä olen kunnollinen mies. En käy baareissa enkä juo joka viikonloppu, enkä edes ka toinen viikonloppu.
- jörö jukka
On paljon hyviä miehiä jotka ei saa koskaan rakkautta. Se on vaan kestettävä.
- prkele4
Nyt kaikki yksinäiset, jos deittaatte, niin voluumia siihen profiiliin.
Mitkään hissuttelut ja vähättelyt, ei täällä pure. - valivalivali,,
Kunnollisen miehen piirteet eivät välttämättä ole, ettei mies käy koskaan baareissa tai juo harvoin. Monet kunnolliset ja kiltit miehet osoittautuvat todellisuudessa aivan muuksi mitä naisille väittävät. Useimmat kunnolliset ovat hankalia ja vaikeita ihmisiä, jonka takia ihmissuhteet hajoavat helposti. Väkivaltaa saattaa olla vaikka mies ei joisi tippaakaan. Nämä valittajamiehet "en saa koskaan ketään" voisivat katsoa peiliin ja tehdä asialle jotain. Tuollaisella valittamisella ei ainakaan saa naista.
- seliseliseli...
Joissain tapauksissa varmaan näinkin, mutta luulen kyllä, että se viskisieppo pistää kännipäissään todennäköisemmin turpiin.
- sepäs se
Jaa no. Mä ainakin tunnen itteni ja en ole väkivaltainen vaikka olisin kuinka kännissä. Alkoholia osaa nauttia sivistyneesti eikä se aiheuta mussa mitään agressivisuutta.
- seliseliseli...
Hienoa, edellinen viestini on kumottu, koska juuri sinustahan minä tässä kirjoitinkin!
- nauku nauku
Minä haaveilen seurustelukumppanista. Emme asuisi yhdessä, mutta
suht lähellä, jotta voisi lähteä vaikka mato-ongelle illalla, tai ihan mitä
vaan (ei pelkkää seksiä) mutta joskus sitäkin..
Saisi jutella, nauraa ja hupsutella. Niinpähän niin, saahan sitä unelmoida,
kun ei maksakkaan mitään. - itkuimpo
itketään yhdessä !
- einaarata
Ei tuu kyynel, ovat kuivuneet kanavat, mut itke sää, niin sehän lupas sadetta
huomiseks.
Mulle kelpais nainen joka tykkää mato-ongelle lähteä. itse oon kalastanut varmaan 5 vuotiaasta saakka ja kesäisin käyn kalassa usein. Vois sitä muutakin tehdä vaikka katsoa auringon laskua
Kun saisi miehen jolla olisi edes hiukan samankaltainen elämäntyyli ja samanhenkisiä ajatuksia kuin itsellä. Olen yrittänyt profiilissani aika laveasti kuvailla itseäni, mutta kun ei, ainoastaan täysin erilaiset miehet kiinnostuvat. On se kumma että jotkut miehet haluavat niin täysin erilaisen naisen kuin mitä itse ovat.
- ajattelen sinua
No mitä sinä ajattelet ja miten elät?
ajattelen sinua kirjoitti:
No mitä sinä ajattelet ja miten elät?
No siellähän se profiilitekstissä lukee :). Tosin ei oo treffiprofiili tällä samalla nimimerkillä, ettei tulisi joltakulta turn offia ihan vaan tämän palstapulinani perusteella. Sieltä vaan omilla spekseillä hakemaan ja kirjoittelemaan sille, joka sopivalta tuntuu. :)
- TheTruthTalker
Lopeta haaveilut. Käy huorissa ja nauti elämästä. Kohtele naisia niinkun pitää eli spermaviemäriä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174336
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251260Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 113918
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830