En vittu tajua

olen ymmälläni

Miten ihmeessä naiset ja miehet tapaavat toisensa? Millaisissa tilanteissa mitään pääsee muka ikinä syntymään? Minusta on esimerkiksi aivan uskomattoman väkinäistä yrittää lähestyä jotain naista pelkästään siksi, että hän näyttää ulkoisesti kivalta. Siis täysin tuntematonta. O_o Mitä helvettiä teidän päässänne oikein liikkuu, normaalit ihmiset?

- Moi
- Moi
- ...
- ...
- Anteeksi vain, olen vähän huono tässä
- (nainen tuijottaa hölmistyneenä)
- (lähden pois)

Muita mahdollisuuksia minulla ei sitten olekaan, koska minulla ei ole kavereita, ryhmäharrastuksia tai töitä. Missä harrastuksessa voisi luontevasti tutustua ihmisiin? Ei sitten mitään joogaa tai tanssikursseja, koska ne eivät kiinnosta minua ja olisin siten vain läpinäkyvästi katsomassa tarjontaa.

Olen tällainen kivannäköinen ja normaalipainoinen 32-vuotias mies, mutta olen huomannut, että minulle ei _koskaan_ tulla puhumaan, ellen aloita sitä itse. Ei edes liikkeissä, joissa asiakaspalvelun pitäisi olla niiden vitun henkilöiden työtä. Ehkä levitän jotain outoa negatiivisuuden auraa tai sitten vaikutan heti syrjäytyneeltä (mitä olenkin), kun käyn ostoksilla keskellä päivää.

Tuntuu vain, että olen täysin normaalin sosiaalisen kanssakäynnin ulkopuolella ja muutenkin jostain eri ulottuvuudesta kuin muut ihmiset. Minulla ei ole riittävää ymmärrystä kaveri- tai seurustelusuhteen aloittamiseen tai niiden ylläpitämiseen. Silti haluaisin ihka ensimmäisen tyttöystävän, oikeastaan enemmän kuin mitään muuta. Mutta ei voi mitään. Ehkäpä joskus tapaan samaan madonreikään tippuneen heimolaseni 0G93II-ulottuvuudesta.

121

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liian hapokass

''vittu vittu vittu''

No oletpas suoranainen positiivisuuden ja reippauden perikuva.

• 11+4

Miten naiset ja miehet tapaavat toisensa?

Valtaosa pariskunnista löytävät toisensa parikymppisinä joko kaveri-tai opiskelupiireistä. Tuttuun tai puolituttuun ihmiseen on paljon helpompaa tutustua romanttisessa mielessä kuin täysin tuntemattomaan.

Jos ei omaa laajaa kaveripiiriä ja mahdolliset opiskeluajat elää sinkkuna, on hyvin todennäköistä, että jää totaalisen yksin ja erakoituu.

Itse olen 35v ikisinkkumies. Sama ongelma minullakin, ei kavereita eikä sellaisia harrastuksia, missä voisi tutustua naisiin. Viihteellä käyminen ei kiinnosta ollenkaan, koska käytän alkoholia erittäin vähän, eikä muutenkaan kiinnosta yksin lähteä mihinkään.

Yksin mennään luultavasti koko elämä ja that's it.

• Samanlaiset lapset leikkivät mielellään yhdessä. Mitä pahaa tavallisuudessa ja käyttäytymisnormiessa on?

• oma itseni, atm
        Ratikkakuski kirjoitti:

Samanlaiset lapset leikkivät mielellään yhdessä. Mitä pahaa tavallisuudessa ja käyttäytymisnormiessa on?

No jos vaikka haluaa tehdä niitä asioita, mitä itse haluaa, eikä jotain tyhmää tai tylsää vain sen takia, että muut tekevät sitä. Osa normeista on hyviä, osa täysin typeriä. Minä en aio luopua omista aivoistani vain sopeutuakseni massaan. Minä myös etsin naista, joka on se mikä on eikä mikään normien seuraaja. Naisissa on jotain vikaa, jos huolivat vain keskivertoihmisen klooneja.

• lkfgjldgjlgk
        oma itseni, atm kirjoitti:

No jos vaikka haluaa tehdä niitä asioita, mitä itse haluaa, eikä jotain tyhmää tai tylsää vain sen takia, että muut tekevät sitä. Osa normeista on hyviä, osa täysin typeriä. Minä en aio luopua omista aivoistani vain sopeutuakseni massaan. Minä myös etsin naista, joka on se mikä on eikä mikään normien seuraaja. Naisissa on jotain vikaa, jos huolivat vain keskivertoihmisen klooneja.

Monille naisille on hyvin tärkeää olla normien seuraaja.

• what's de problem?
        lkfgjldgjlgk kirjoitti:

Monille naisille on hyvin tärkeää olla normien seuraaja.

Moni nainen on itsekin ihan keskiverto, miksipä he eivät siis haluaisi keskivertomiestä. Ei siinä ole mitään vikaa että pariudutaan samantyyppisten kanssa, eihän se ole sinulta "oma itseni, atm" pois, koska sinähän nimenomaan etsit itsesi tyyppistä - ei normien seuraaja - naista.
        En käsitä miksi "massan" keskenään pariutuminen sinua kaivelee, kun et edes tutkaile niitä markkinoita. Eipä ole perus-Pertissäkään mitään vikaa kun "huolii" vaan sen tavis-Marjan, joten päinvastoinkaan en näe tilanteessa ongelmaa.

• Toads

Mitä enemmän teidän juttuja lukee, sitä enemmän tulee sellainen olo ettei edes jaksa yrittää auttaa, kun saatte itsesäälissä kroolaamisesta enemmän tyydytystä kuin ongelman mahdollisesta ratkaisemisesta.

Sosiaaliset ihmiset tykkäävät sosiaalisista ihmisistä, koska epäsosiaalisilla ei ole heille antaa mitään. Epäsosiaalisten on opittava sosiaalisiksi, mikäli eivät tahdo olla yksinään epäsosiaalisia. Ei se sosiaalisempi osapuoli voi ylläpitää keskustelua pystyssä yksin, kyllä siihen tarvitaan molemman panostus ja viihtyminen.

Opetelkaa ensin hankkimaan kavereita molemmista sukupuolista. Vasta sen jälkeen voitte ajatella seurustelua.

• ap.

Aika hiton jäykkää legendaa taas. Anna spesifisempiä neuvoja. Miten työtön, luontaisesti hiljainen, ennestään kaveriton ja rahaton 32-vuotias mies löytää kavereita saman ikäisistä, joista valtaosa seurustelee ja kasvattaa lapsiaan?

• ??????

Miten niitä kavereita opetellaan hankkimaan?

• dkjdsjjks
        ap. kirjoitti:

Aika hiton jäykkää legendaa taas. Anna spesifisempiä neuvoja. Miten työtön, luontaisesti hiljainen, ennestään kaveriton ja rahaton 32-vuotias mies löytää kavereita saman ikäisistä, joista valtaosa seurustelee ja kasvattaa lapsiaan?

Miten olet joutunut tuohon tilanteeseesi? Missä vaiheessa tipuit madonreikääsi?

Jos oikeasti olet tuossa tilanteessa, ei ehkä S24:n palstan neuvoilla siihen järin suuria muutoksia saa. Ei ole tarkoitus lytätä - hyvä, kun jo kyselet täällä, asenne on oikeaan suuntaan- vaan olla realisti.

Luontaisesti hiljaisuus ei johda kaverittomuuteen, ei vaikka perheet ja lapset tulevat kuvioihin.

• oivoisentäs

mitä helvettiä täällä sitte itket yksinäisyyttäsi, kun samaan hengenvetoon käsket " nyssykän" huolehtimaan omasta elämästään? Koita jo ymmärtää, että sä et koskaan tule saamaan naista loppuelämäksesi..saattaa joku uteliaisuuttaan hihaasi tulla roikkumaan, mutta veikkaanpa, että ei siihen kauaksiaikaa jää..pidät itseäsi täydellisenä, ihmettelet, miks naiset eivät rakastu suhun, tule sulle juttelemaan jne...ulosantisi on typerämpää kuin tohvelieläimellä ja kuvaasi katsoessa ei tule mieleen kuin yksi sana: sääli..

• voi morjes taas

Samoilla linjoilla Toadsin kanssa... Palstalla roikkuvat mielensäpahoittajat ja ammattivalittajat eivät todellakaan kaipaa neuvoja, vaan haluavat vain purkaa porukassa pahaa oloa. Eipä siinä mitään, antaa palaa vaan jos se oloa helpottaa. Mä heitin neuvomishanskat tiskiin tällä palstalla jo aikoja sitten ja keskityn ätmien täsmä-ärsyttämiseen.
        Ei näille mene jakeluun ettei se sosiaalinen, elämäniloinen, ihana unelmien nainen varmastikaan halua alkaa kuntouttajaksi epäsosiaaliselle, itsestään överiepävarmalle ätmipojalle.

Tosin, mähän olen taas jäävi puhumaan, mulle kun tulee naiset ihan oma-alotteisesti juttelemaan joten olen varmaan raivostuttavat yt-sonni.

Ja se ettei ne asiakaspalvelijat esim kaupoissa tule kysymään tarvitko apua, se ei ole mitenkään erikoista. Joskus tulevat, joskus eivät - musta on parempi että pysyvät omissa puuhissaan, käyn ihan ite kysymässä jos tarvitsen jotain. Ne on siellä ostajien apuna, ei kohottamassa ätmien itsetuntoa. Jos olet jotain ehkä hankkimassa ja tarvitset apua niin tietty ne sitten jelppaa kun käyt kysymässä.
        Vai lähettekö vaan sieltä kaupasta huuli mutrulla väpättäen kun ei kukaan tullut auttamaan sukkien valinnassa vaikka kuinka pitkään hiippailit pitkin seiniä ja pälyilit lippiksen alta myyjätyttöjä.

"Olisin kyllä tarvinnut sukat mutta en varmaan osta kun ei tultu juttelemaan! Kuljen lopputalven näissä risoissa sukissa sitten... NYYH mua syrjitään, elämä on vaikeaa, itse en voi ekana suutani avata vaikka apua tarvitsisinkin!"

Ätmi kun tippuu laivasta niin ei viitsi edes uida pysyäkseen pinnalla, vaan odottaa että joku varmaan huomaa että hän nyt tippui ja sukeltaa perään, ilman että täytyy edes apua huutaa. Ja kun kukaan ei huomaa niin ätmi vajoaa syvyyksiin kiroten muita, itsessään hän ei näe vikaa. "Mun ei pitäis joutua huutamaan apua, kyllä se on niin että ihmisten pitää tietää millon mä tarvin apua ja rynnätä paikalle ilman että mitenkään ilmaisen apua tarvitsevani. Hukun nyt sitten ja piehtaroin itsesäälissä, mutta todistinpahan olevani oikeassa, HAH!!!!"

• oma itseni, atm

Miksi sosiaalisuus on muka joku positiivinen ominaisuus, joka pitää hankkia? Minä en tykkää liian sosiaalisista ihmisistä - ärsyttää niiden touhotus ja häsääminen ja turha pulina. Haluan yhden naisen, en mitään sosiaalista eläinlaumaa. Sen yhden kanssa pystyn kyllä puhumaan, jos on yhteisiä puheenaiheita. Ihan sama, onko sillä kavereita, kunhan ei vietä liikaa aikaa niiden kanssa.

• oma itseni, atm
        ?????? kirjoitti:

Miten niitä kavereita opetellaan hankkimaan?

Ja mihin niitä kavereita tarvitaan? Jos siis haluaa nimenomaan seurustelukumppanin.

• oma itseni, atm
        voi morjes taas kirjoitti:

Samoilla linjoilla Toadsin kanssa... Palstalla roikkuvat mielensäpahoittajat ja ammattivalittajat eivät todellakaan kaipaa neuvoja, vaan haluavat vain purkaa porukassa pahaa oloa. Eipä siinä mitään, antaa palaa vaan jos se oloa helpottaa. Mä heitin neuvomishanskat tiskiin tällä palstalla jo aikoja sitten ja keskityn ätmien täsmä-ärsyttämiseen.
        Ei näille mene jakeluun ettei se sosiaalinen, elämäniloinen, ihana unelmien nainen varmastikaan halua alkaa kuntouttajaksi epäsosiaaliselle, itsestään överiepävarmalle ätmipojalle.

Tosin, mähän olen taas jäävi puhumaan, mulle kun tulee naiset ihan oma-alotteisesti juttelemaan joten olen varmaan raivostuttavat yt-sonni.

Ja se ettei ne asiakaspalvelijat esim kaupoissa tule kysymään tarvitko apua, se ei ole mitenkään erikoista. Joskus tulevat, joskus eivät - musta on parempi että pysyvät omissa puuhissaan, käyn ihan ite kysymässä jos tarvitsen jotain. Ne on siellä ostajien apuna, ei kohottamassa ätmien itsetuntoa. Jos olet jotain ehkä hankkimassa ja tarvitset apua niin tietty ne sitten jelppaa kun käyt kysymässä.
        Vai lähettekö vaan sieltä kaupasta huuli mutrulla väpättäen kun ei kukaan tullut auttamaan sukkien valinnassa vaikka kuinka pitkään hiippailit pitkin seiniä ja pälyilit lippiksen alta myyjätyttöjä.

"Olisin kyllä tarvinnut sukat mutta en varmaan osta kun ei tultu juttelemaan! Kuljen lopputalven näissä risoissa sukissa sitten... NYYH mua syrjitään, elämä on vaikeaa, itse en voi ekana suutani avata vaikka apua tarvitsisinkin!"

Ätmi kun tippuu laivasta niin ei viitsi edes uida pysyäkseen pinnalla, vaan odottaa että joku varmaan huomaa että hän nyt tippui ja sukeltaa perään, ilman että täytyy edes apua huutaa. Ja kun kukaan ei huomaa niin ätmi vajoaa syvyyksiin kiroten muita, itsessään hän ei näe vikaa. "Mun ei pitäis joutua huutamaan apua, kyllä se on niin että ihmisten pitää tietää millon mä tarvin apua ja rynnätä paikalle ilman että mitenkään ilmaisen apua tarvitsevani. Hukun nyt sitten ja piehtaroin itsesäälissä, mutta todistinpahan olevani oikeassa, HAH!!!!"

Tällähän me palstalla huutelemme koko ajan. Yleensä vastaukset vain ovat tuollaista turhaa haukkumista. Ja sitten kun todetaan, että haukkuminen on haukkumista, niin haukkujat ihmettelevät miksei 'apu' kelpaa.

• ldkfgjlkdfgjl

Ja mihin niitä kavereita tarvitaan? Jos siis haluaa nimenomaan seurustelukumppanin.

Kavereita tarvitaan moneen asiaan, seurustelukumppania kärjistetysti vain seksiin ja lastenhoitoon.

• no, niin

Tällähän me palstalla huutelemme koko ajan. Yleensä vastaukset vain ovat tuollaista turhaa haukkumista. Ja sitten kun todetaan, että haukkuminen on haukkumista, niin haukkujat ihmettelevät miksei 'apu' kelpaa.

Kyllä täällä monikin on joskus ammoisna aikoina pyrkinyt tsemppaamaan ja neuvomaan ihan asiallisesti kaikenlaisia kyselijöitä. Atm-trollit vaan ovat saaneet ne vähätkin mukavat jelppaajat kaikkoamaan, jäljelle jäi ätmi-haterit sun muut "v*ttuilevat ytm-sonnit".

• onnea menestystä

Miksi sosiaalisuus on muka joku positiivinen ominaisuus, joka pitää hankkia? Minä en tykkää liian sosiaalisista ihmisistä - ärsyttää niiden touhotus ja häsääminen ja turha pulina. Haluan yhden naisen, en mitään sosiaalista eläinlaumaa. Sen yhden kanssa pystyn kyllä puhumaan, jos on yhteisiä puheenaiheita. Ihan sama, onko sillä kavereita, kunhan ei vietä liikaa aikaa niiden kanssa.

Enemmistön mielestä sosiaalisuus on positiivinen ominaisuus. Se että sinä et pidä siitä, ei muuta tätä faktaa. Se ettet pidä sosiaalisista ihmisistä rajaa sun naisvaihtoehtoja rajusti. Sillä ei tosin liene suurta merkitystä, kun ilmeisesti etsit muutenkin hyvin "massasta" poikkeavaa naista.
        Mutta siitä on turha itkeä että useimmat naiset arvostavat sosiaalisuutta ja pitävät laumakulttuuristaan, ja useimmat arvottavat kaverinsa korkealle.
        Toki tämä vähentää sulle potentiaalisten naisten määrää, mutta tilanne ei känkkäränkkäämällä mihinkään muutu. Jos haluaisit laveammat naismarkkinat, niin "hankkisit" sitä sosiaalisuutta. Mutta ei se toki kannata kun ei ne massa-naiset sulle kelpaisi muutenkaan. Jatka hyväksi havaitulla linjallasi, kyllä se unelmien prinsessa vielä tulee sut kotoa koneen äärestä alttarille hakemaan!

• ????????????????????
        voi morjes taas kirjoitti:

"Tosin, mähän olen taas jäävi puhumaan, mulle kun tulee naiset ihan oma-alotteisesti juttelemaan joten olen varmaan raivostuttavat yt-sonni."

No kerro nyt sitten edes se että miten ne naiset tulee sulle juttelemaan. Oletko komea? Olis kiva tietää miten saisin itsekkin vedettyä naisia puoleeni kun sellaista ei minullekkaan niinkuin ei nähtävästi tietylle osalle miehistä tapahdu.

• ATM:lle jämät
    • annuliii

Onhan niitä erilaisia yhdistyksiä, asukastupia yms riippuu omasta kiinnostuksesta. Itse ainakin tuollaisessa tilanteessa yrittäisin ensin ns. avautua elämälle, en alkaisi varsinaisesti etsimään seurustelukumppania.
      Miettisin mikä kiinnostaisi, katselisin lehdistä jne. ilmoituksia.
      On työttömien yhdistyksiä ja muuta. menisin vaikka semmoiseen katselemaan ja juomaan kahvia ja juttelemaan ihmisten kanssa. Voisin alkaa osallistua toimintaan ja pikkuhiljaa tutustua uusiin ihmisiin. Silloin ne ihmiskontaktit syntyy luontevasti ja elämä alkaa avartua. Ja saa uskallusta olla muiden kanssa tekemisissä.
      Rohkeasti ja avoimin mielin vain liikkeellee ja ihmisten ilmoille!

• Se vaan on niin ,että yliyrittämisellä ei saa yhtään mitää, en minä ainakaan, en osaa iskeä ketään. Sitten kun on vaan oma hölmö itsensä, niin naiset tippuvat kaulaan.
      - moi Pirjo, mä jo vähän pelkäsin, etten näkisikään sua tänään täällä
      - ....

• kahvihuoneessa

"Miten ihmeessä naiset ja miehet tapaavat toisensa?"

Työpaikoilla.

• HC-ATM

Tuo että edes myyjät kaupoissa eivät tule juttelemaan on tuttu kokemus minullekin. Olen valmistunut yliopistosta ja nykyään olen kokopäivätyössä, enkä kyllä ymmärrä miten ihmiset tapaavat näissäkään ympäristöissä, kun useimmat naiset tuntuvat viimeistään parikymppisinä olevan enemmän tai vähemmän vakiintuneissa parisuhteissa. Kun työelämän ulkopuolinenkin kaveriporukka koostuu lähinnä AT-miehistä ei tilaisuuksia juuri ole. Joitakin kertoja olen baarissa yrittänyt lähestyä naisia ämpärikännissä, tuloksetta.

• Mutta ovatko naiset sinua varten?

• HC-ATM

Kiva tietää, mutta en nyt ehkä ihan ymmärtänyt miten tämä liittyi aloitusviestiin tai omaani. Tässähän oli kyse siitä miten miehet ja naiset löytävät toisensa.

• Ainoa sosiaalisesti hyväksytty paikka on yökerhot tai baarit. Kaikkialla muualla, jos alat lähestymään naista käy juuri noin. Siltä ainakin minusta tuntuu. Ei ole mitään paikkaa baarien, yökerhojen jne ulkopuolella missä voisi tutustua naisiin. Työpaikka voi tietty olla yksi, mutta eiköhän sekin ole sitten ihan työkaveruutta vaan.

Anyways mahdotonta.

• 2+18

"Minulla ei ole riittävää ymmärrystä kaveri- tai seurustelusuhteen aloittamiseen tai niiden ylläpitämiseen. Silti haluaisin ihka ensimmäisen tyttöystävän, oikeastaan enemmän kuin mitään muuta. Mutta ei voi mitään. Ehkäpä joskus tapaan samaan madonreikään tippuneen heimolaseni 0G93II-ulottuvuudesta."

Siis sinulla ei ole ikinä ollut läheistä ihmissuhdetta ystävän tai edes kaverin kanssa?

Voisin kuvitella, että itselleni ainakin olisi aika vaativaa aloittaa parisuhde tuolta pohjalta. Toivottavasti löydät heimolaisen, jonka kanssa voit edetä vaikka kaveruudesta parisuhteeseen tjtn.

Itselleni taas ihmetyttää tätä palstaa lukiessa kaikki syyt miksi suhteita ei ole voinut olla, tai ei tule olemaankaan. Olen kaikkea sitä, millä ei ainakaan pitäisi olla seurusteluun mitään mahiksia, ja olen onnellisesti seurustellut useamman kerran. Minulla ei ole ikinä ollut päässä ihannekuvia ihmisistä, joiden kanssa haluan olla (suhteessa), eikä kaavaa miten lähestymiset, aloitteet, suhteet etc kuuluu tapahtua. Onnekseni olen tavannut kaltaisiani ihmisiä. Muuten kai olisin päätynyt siihen mihin palstan tekstien mukaan kuuluisin eli kasaan "ei parisuhdekelpoinen ihmisjäte" :b.

• "Siis sinulla ei ole ikinä ollut läheistä ihmissuhdetta ystävän tai edes kaverin kanssa?

Voisin kuvitella, että itselleni ainakin olisi aika vaativaa aloittaa parisuhde tuolta pohjalta."

Anteeksi nyt vaan, mutta tätä en ikinä ole tajunnut. Siis mikä on se juttu, jota me seurustelemattomat emme osaa, ja jonka opettaminen on niin työn ja tuskan takana, ettei sitä kannata yrittääkään? Olisin todella kiitollinen, jos joku teistä paljon seurustelleista voisi tähän vastata.

Minä kokemattomana naisena kyllä mielellään kelpuuttaisin kokemattoman miehen kumppanikseni, mutta kun sellaisia on vaan niin tavattoman harvassa. Tältä palstaltahan teitä toki löytyy, mutta tuolla ulkomaailmassa tilanne on toinen.

• tässä neuvoja

Kyllä tuo "negatiivisuuden aura" on ihan oikeasti olemassa. Jos on jotenkin vaivaantunut sosiaalisissa tilanteissa, silloin ihmisen kehonkieli on hyvin torjuvaa, katsekontaktia tulee välteltyä jne. Tuohan sitten vaikuttaa ulospäin siltä, että henkilö ei missään nimessä halua jutella kenellekään. Kyllä ihmiset menevät mieluiten puhumaan sellaisille, jotka jotenkin viestittävät että seura on tervetullutta. Eihän kukaan halua tulla torjutuksi.

En usko että paljon auttaa etsiä ns. luontevia tilanteita tutustumiseen jos ei ensin opettele sitä juttelua. Kyllä se harrastusporukassakin on itse mentävä ja alettava puhumaan.

Neuvojen antamisesta miehille saa täällä yleensä vain haukkumiset palkaksi, mutta toisaalta, mitäpä se minuun vaikuttaa. Joten tässä neuvo tuohon että juttelu tuntuu väkinäiseltä. Voisi auttaa (paitsi ettei mikään tietenkään auta) kun ajattelee, että kyllä se nainenkin tietää mistä on kyse kun mies tulee höpöttämään joutavia. Kyllä aikuinen ihminen yleensä tajuaa mikä tuossa on tarkoituksena. Eli ei se nainen arvioi koko ajan kriittisesti keskustelusuoritusta, vaan ymmärtää kyllä että toinen haluaa tutustua ja ehkä ehdottaa treffejä. Juttele säästä.

Toinen neuvo, joka aiheuttaa varmaan vielä enemmän kiukkua: monet miehet jotka eivät ole ennen seurustelleet, etsivät yleensä huomattavasti nuorempaa naista. Se ei kannata. Lähes kaikki naiset haluavat suunnilleen ikäisensä miehen.

• argumentit

"Mut ei, ku USAssaki moni ruma, lihava ja vanha mieski on saanu nuoren ja kauniin vaimon, ni kyllä munkin kuuluu saada semmonen!!11"

"Ei voi naiselle mennä juttelee ku ne KAIKKI vaan aina tuhahtaa tai v*ttuilee tai nauraa :((((( Oon kokeillu jutella yhelle tytölle yläasteella ja toi oli lopputulos!!! Ikinä en enää mee!"

"Kyllä naisen kuuluu ymmärtää epäsosiaalista miestä ja haluta parantaa mut, vaikka mä oon epävarma ja kyseenalaistan jatkuvasti naisen luotettavuutta. Naisen täytyy olla tästä iloinen ja nauttia olostaan mun kanssa, ku oon mä kuitenkin tosi kiltti ja hyvä mies ku en ainakaan hakkaa, vaikka en osaakaan toimia missään sosiaalisessa tilanteessa muuten ku työntämällä pään hiekkaan."

• HC-ATM

>Toinen neuvo, joka aiheuttaa varmaan vielä enemmän kiukkua: monet miehet jotka eivät ole ennen seurustelleet, etsivät yleensä huomattavasti nuorempaa naista. Se ei kannata. Lähes kaikki naiset haluavat suunnilleen ikäisensä miehen.

Pitää kuitenkin muistaa, että seurustelematon ja nussimaton ATM on henkiseltä kehitykseltään ja sosiaalisilta kyvyiltään usein pahasti jälkeenjäänyt. Voisin itse hyvin kuvitella olevani hädin tuskin samalla aallonpituudella jonkun 16-vuotiaan urheilijapoikien kanssa panneen tytön kanssa.

• -M-

Millaisia neuvoja sinulla on antaa ihmiselle joka on yrittänyt kaikkensa että aura ei olisi negatiivinen ja siltikään kukaan ei tule juttelemaan, ei istumaan samaan pöytään eikä edes lähelle jos mahdollista? Olen istunut rennosti, hymyillyt, ollut vakava, asiallinen, mietiskelevä, kaikkea mahdollista ihan yhtä onnettomalla menestyksellä.

Mutta tuo katsekontakti on sellainen jota miehen kannattaa välttää jos haluaa että nainen lähestyisi. Samalla hetkellä kun katsekontakti syntyy niin kaikki vastuu siirtyy miehelle.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Millaisia neuvoja sinulla on antaa ihmiselle joka on yrittänyt kaikkensa että aura ei olisi negatiivinen ja siltikään kukaan ei tule juttelemaan, ei istumaan samaan pöytään eikä edes lähelle jos mahdollista? Olen istunut rennosti, hymyillyt, ollut vakava, asiallinen, mietiskelevä, kaikkea mahdollista ihan yhtä onnettomalla menestyksellä.

Mutta tuo katsekontakti on sellainen jota miehen kannattaa välttää jos haluaa että nainen lähestyisi. Samalla hetkellä kun katsekontakti syntyy niin kaikki vastuu siirtyy miehelle.

Olet siis tehnyt kaiken mitä tehtävissä on ja kukaan ei halua edes tulla lähellesi. Naiset eivät tee mitään, sinä raadat ja ponnistelet saadaksesi edes hymyn - turhaan.

Neuvoni sinulle on, että olet aivan liian hyvä naisten seuraan. Saat varmasti hyvityksen kärsimyksistäsi seuraavassa elämässä.

• ehkä ätmi?

Haiskahti v*ttuilulta. Mäkin oon varmaan "ätmiksi" luokiteltavissa vaikka muutama naiskokemus löytyykin, on niistä sen verran jo aikaa. Emmä silti odota kenenkään naisen haluavan ruveta "kuntouttamaan" mua, ei se oo parisuhteen tarkoitus vaan pönkittää toisen haurasta itsetuntoa. Jos oisin tosi seurallinen ja muutenkin ns. yhteiskunnallisesti kunnossa ni en mäkään ottais huono itsetuntoista ja epäsosialista naista ristikseni. Olishan se kiva jos joku nainen olis niin auttamishaluinen että lähtis suhteeseen tämmösen ujon ja kaverittoman, melko suhde-kokemattoman miehen kanssa, vois tulla sitä itseluottamusta ja sen suhteen kautta muitaki ihmiskontakteja. Mut en voi sanoa ettenkö ymmärtäis sitä, ettei monikaan nainen semmoseen lähe. Olishan se raskasta sille vaikka ätmille oliskin palkitseva kokemus. Mut ei tää elämä oo mitään hyväntekeväisyyttä...

• ikisinkkum35
        HC-ATM kirjoitti:

>Toinen neuvo, joka aiheuttaa varmaan vielä enemmän kiukkua: monet miehet jotka eivät ole ennen seurustelleet, etsivät yleensä huomattavasti nuorempaa naista. Se ei kannata. Lähes kaikki naiset haluavat suunnilleen ikäisensä miehen.

Pitää kuitenkin muistaa, että seurustelematon ja nussimaton ATM on henkiseltä kehitykseltään ja sosiaalisilta kyvyiltään usein pahasti jälkeenjäänyt. Voisin itse hyvin kuvitella olevani hädin tuskin samalla aallonpituudella jonkun 16-vuotiaan urheilijapoikien kanssa panneen tytön kanssa.

Mulle kävis kyllä samanikäinen nainen. Kuinka moni sellainen voisi kiinnostua miehestä jolla ei ole seurustelukokemuksia lainkaan? Niinpä.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Olet siis tehnyt kaiken mitä tehtävissä on ja kukaan ei halua edes tulla lähellesi. Naiset eivät tee mitään, sinä raadat ja ponnistelet saadaksesi edes hymyn - turhaan.

Neuvoni sinulle on, että olet aivan liian hyvä naisten seuraan. Saat varmasti hyvityksen kärsimyksistäsi seuraavassa elämässä.

Tästä elämästä jää kieltämättä ikävä maku siksi että satuin syntymään niin mitättömäksi olennoksi kuin suomalaiseksi mieheksi. Syntymään maahan jossa on kuulemma maailman tasa-arvoisimmat, aktiivisimmat ja rohkeimmat naiset, joista silti yksikään ei edes istu samaan pöytään. Maahan jonka naiset ovat kuulemma miehiin nähden ylivertaisia sosiaalisilta taidoiltaan, mutta valitettavasti kieltäytyvät käyttämästä niitä.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Tästä elämästä jää kieltämättä ikävä maku siksi että satuin syntymään niin mitättömäksi olennoksi kuin suomalaiseksi mieheksi. Syntymään maahan jossa on kuulemma maailman tasa-arvoisimmat, aktiivisimmat ja rohkeimmat naiset, joista silti yksikään ei edes istu samaan pöytään. Maahan jonka naiset ovat kuulemma miehiin nähden ylivertaisia sosiaalisilta taidoiltaan, mutta valitettavasti kieltäytyvät käyttämästä niitä.

Naiset ovat täällä tasa-arvoisia ja aktiivisia ja tekevät aloitteita - niille miehille joille itse haluavat.

Se, ettet ole kenenkään mielestä niin kiinnostava että kannattaisi tulla juttelemaan, on sinun ongelmasi. Ja sinulla on vastuu sen korjaamisesta. Sen sijaan että tekisit itse jotain, neuvot jopa välttelemään katsekontaktia jotta voisi itse välttää kaiken vastuun.

Enkä kyllä ole tätä ennen kuullut kenenkään väittävän, että suomalaiset naiset olisivat sosiaalisilta taidoiltaan ylivertaisia suomalaisiin miehiin nähden.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Naiset ovat täällä tasa-arvoisia ja aktiivisia ja tekevät aloitteita - niille miehille joille itse haluavat.

Se, ettet ole kenenkään mielestä niin kiinnostava että kannattaisi tulla juttelemaan, on sinun ongelmasi. Ja sinulla on vastuu sen korjaamisesta. Sen sijaan että tekisit itse jotain, neuvot jopa välttelemään katsekontaktia jotta voisi itse välttää kaiken vastuun.

Enkä kyllä ole tätä ennen kuullut kenenkään väittävän, että suomalaiset naiset olisivat sosiaalisilta taidoiltaan ylivertaisia suomalaisiin miehiin nähden.

Olen ollut joskus niin kiinnostava että minuun on ihastuttu ja rakastuttu. Olen ollut niin kiinnostava että minun on toivottu tulevan juttelemaan. En ole kuitenkaan ollut niin kiinnostava että minulle olisi tultu juttelemaan. Onhan siinä jotain pientä ristiriitaa enkä ilmeisesti osaa sitä ongelmaani korjata. Sen olen tehnyt minkä pystyn mutta enempää en.

Tietysti katsekontakti on hyvä asia jos mies on valmis hoitamaan sen jälkeen perinteiset soidinmenot. Omien kokemusteni mukaan pelkkä katsekontakti ei koskaan johda siihen että nainen veisi asiaa sen pidemmälle. Jos jollain miehellä on asiat paremmin niin olen iloinen hänen puolestaan, ja tietysti kateellinen myös.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Olen ollut joskus niin kiinnostava että minuun on ihastuttu ja rakastuttu. Olen ollut niin kiinnostava että minun on toivottu tulevan juttelemaan. En ole kuitenkaan ollut niin kiinnostava että minulle olisi tultu juttelemaan. Onhan siinä jotain pientä ristiriitaa enkä ilmeisesti osaa sitä ongelmaani korjata. Sen olen tehnyt minkä pystyn mutta enempää en.

Tietysti katsekontakti on hyvä asia jos mies on valmis hoitamaan sen jälkeen perinteiset soidinmenot. Omien kokemusteni mukaan pelkkä katsekontakti ei koskaan johda siihen että nainen veisi asiaa sen pidemmälle. Jos jollain miehellä on asiat paremmin niin olen iloinen hänen puolestaan, ja tietysti kateellinen myös.

Tiedät siis, että sinun on toivottu tulevan juttelemaan mutta et ole mennyt. Ja mielestäsi olet tehnyt sen minkä pystyt, eli... istunut rennosti, hymyillyt ja vältellyt katsekontaktia? Sinulla on erikoinen taktiikka.

"Tietysti katsekontakti on hyvä asia jos mies on valmis hoitamaan sen jälkeen perinteiset soidinmenot. Omien kokemusteni mukaan pelkkä katsekontakti ei koskaan johda siihen että nainen veisi asiaa sen pidemmälle."

Joten ratkaisuna tähän on se, että mies välttää katsekontaktia jotta nainen ottaisi hoitaakseen perinteiset soidinmenot?

• tässä neuvoja
        ikisinkkum35 kirjoitti:

Mulle kävis kyllä samanikäinen nainen. Kuinka moni sellainen voisi kiinnostua miehestä jolla ei ole seurustelukokemuksia lainkaan? Niinpä.

Niin no, eivät ne nuoremmatkaan kyllä kiinnostu. Luulen, että samanikäisen naisen suhteen olisi kuitenkin paremmat mahdollisuudet.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Tiedät siis, että sinun on toivottu tulevan juttelemaan mutta et ole mennyt. Ja mielestäsi olet tehnyt sen minkä pystyt, eli... istunut rennosti, hymyillyt ja vältellyt katsekontaktia? Sinulla on erikoinen taktiikka.

"Tietysti katsekontakti on hyvä asia jos mies on valmis hoitamaan sen jälkeen perinteiset soidinmenot. Omien kokemusteni mukaan pelkkä katsekontakti ei koskaan johda siihen että nainen veisi asiaa sen pidemmälle."

Joten ratkaisuna tähän on se, että mies välttää katsekontaktia jotta nainen ottaisi hoitaakseen perinteiset soidinmenot?

Silloin kun jaksoin vielä hoitaa miehen roolini kunnialla niin menin juttelemaan ja sain kuulla että "jo oli aikakin että tulit" tms. Katsekontaktitkin olivat usein sentyylisiä että niistä ei voinut erehtyä. Siihen se sitten onkin jäänyt naisten taholta.

En tietenkään ole tehnyt kaikkea minkä pystyn saadakseni seuraa. Sehän on helppoa kun vaan juo niin paljon että pystyy voittamaan pelkonsa ja näyttelee sen roolin joka siinä tilanteessa kuuluu näytellä.

Katsekontakti ei ole koskaan johtanut naisen aloitteeseen minun kohdallani. Ymmärrän sen niin että vastuu siirtyy silloin täysin minulle. Enhän minä katsekontaktin välttämistäkään pidä minään kummoisena ratkaisuna mutta ainakin haluan välttää nykyään sitä inhottavaa vastuunsiirtoa.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Silloin kun jaksoin vielä hoitaa miehen roolini kunnialla niin menin juttelemaan ja sain kuulla että "jo oli aikakin että tulit" tms. Katsekontaktitkin olivat usein sentyylisiä että niistä ei voinut erehtyä. Siihen se sitten onkin jäänyt naisten taholta.

En tietenkään ole tehnyt kaikkea minkä pystyn saadakseni seuraa. Sehän on helppoa kun vaan juo niin paljon että pystyy voittamaan pelkonsa ja näyttelee sen roolin joka siinä tilanteessa kuuluu näytellä.

Katsekontakti ei ole koskaan johtanut naisen aloitteeseen minun kohdallani. Ymmärrän sen niin että vastuu siirtyy silloin täysin minulle. Enhän minä katsekontaktin välttämistäkään pidä minään kummoisena ratkaisuna mutta ainakin haluan välttää nykyään sitä inhottavaa vastuunsiirtoa.

"Katsekontaktitkin olivat usein sentyylisiä että niistä ei voinut erehtyä. Siihen se sitten onkin jäänyt naisten taholta."

Kyllä tuossa on jo aivan riittävästi naisen taholta.

"Enhän minä katsekontaktin välttämistäkään pidä minään kummoisena ratkaisuna mutta ainakin haluan välttää nykyään sitä inhottavaa vastuunsiirtoa."

Et ole onnistunut, koska siirrät vastuun inhottavasti naiselle. Ja kuten oletkin huomannut, naisia ei kiinnosta ottaa tyrkyttämääsi vastuuta. Toki voit vapaasti olla loppuelämäsi ilman seuraa jos se juttelemaan meneminen on niin kertakaikkisen ylivoimaista.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

"Katsekontaktitkin olivat usein sentyylisiä että niistä ei voinut erehtyä. Siihen se sitten onkin jäänyt naisten taholta."

"Enhän minä katsekontaktin välttämistäkään pidä minään kummoisena ratkaisuna mutta ainakin haluan välttää nykyään sitä inhottavaa vastuunsiirtoa."

Et ole onnistunut, koska siirrät vastuun inhottavasti naiselle. Ja kuten oletkin huomannut, naisia ei kiinnosta ottaa tyrkyttämääsi vastuuta. Toki voit vapaasti olla loppuelämäsi ilman seuraa jos se juttelemaan meneminen on niin kertakaikkisen ylivoimaista.

Miksi tuollainen asenne? Kysyn ihan vilpittömin mielin. En toivo kenellekään pahaa; rauhaa ja rakkautta vain, ja edes hieman tasa-arvoa näissäkin asiossa.

• Citynainen
        tässä neuvoja kirjoitti:

Itse ainakin väärin tulkinneena en lähtisi pelkän katsekontaktin perusteella tekemään aloitetta. Joskus sitä on luullut että juuri minua tarkoitettiin ja oltiin kiinnostuneita mutta se olikin lähipiirissä olevan tekemiset ja ikäänkuin ymmärsin sen jälkeen katsoa ulkopuolisin silmin niin ettei asia koske minua. Muut flirttailkoot ja minä en ole tietääkseenkään.
        Seuranhakupalsta ehkä paras tapa hakea seuraa koska tietää toisenkin hakevan seuraa mutta palstoilla kin ikävä kyllä paljon feikkejä joten luottamus on jossain määrin mennyt. En väitä että olisin itsekkään aina asiallinen ollut ja mokat hävettää pitkää. Varsinkin aina ne joissa on ollut silminnäkijä eli lähes kaikissa mokissa. Eikä teot ole aina puolusteltavissa.
        Nyt en kuitenkaan hae seuraa. En ole valmis jollain tapaa.

• ehkä ätmi? kirjoitti:

Haiskahti v*ttuilulta. Mäkin oon varmaan "ätmiksi" luokiteltavissa vaikka muutama naiskokemus löytyykin, on niistä sen verran jo aikaa. Emmä silti odota kenenkään naisen haluavan ruveta "kuntouttamaan" mua, ei se oo parisuhteen tarkoitus vaan pönkittää toisen haurasta itsetuntoa. Jos oisin tosi seurallinen ja muutenkin ns. yhteiskunnallisesti kunnossa ni en mäkään ottais huono itsetuntoista ja epäsosialista naista ristikseni. Olishan se kiva jos joku nainen olis niin auttamishaluinen että lähtis suhteeseen tämmösen ujon ja kaverittoman, melko suhde-kokemattoman miehen kanssa, vois tulla sitä itseluottamusta ja sen suhteen kautta muitaki ihmiskontakteja. Mut en voi sanoa ettenkö ymmärtäis sitä, ettei monikaan nainen semmoseen lähe. Olishan se raskasta sille vaikka ätmille oliskin palkitseva kokemus. Mut ei tää elämä oo mitään hyväntekeväisyyttä...

Koetko siis itsesi kuntoutusta tarvitsevaksi potilaaksi? Aikas jännää, itse en osaa nähdä itseäni mitenkään kovin viallisena yksilönä, vaikka arka ja sosiaalisesti kömpelö olenkin. Rajoittaahan tämä toki elämää jollain tavalla, mutta minusta kyse on luonteenpiirteestä, ei sairaudesta.

• -M- kirjoitti:

Miksi tuollainen asenne? Kysyn ihan vilpittömin mielin. En toivo kenellekään pahaa; rauhaa ja rakkautta vain, ja edes hieman tasa-arvoa näissäkin asiossa.

Mitäs kuvittelet naisten ajattelevan tuollaisesta käytöksestä? "Ooh, mikä uljas tasa.arvon puolustaja, menenpä oitis juttelemaan!"

Valitettavasti naiset ovat aika yksinkertaisia olentoja. Joku nainen saattaa olla jopa niin tyhmä, että tulkitsee katsekontaktin välttelyn siten, että et vain ole kiinnostunut.

• -M-
        stellaria81 kirjoitti:

Mitäs kuvittelet naisten ajattelevan tuollaisesta käytöksestä? "Ooh, mikä uljas tasa.arvon puolustaja, menenpä oitis juttelemaan!"

Valitettavasti naiset ovat aika yksinkertaisia olentoja. Joku nainen saattaa olla jopa niin tyhmä, että tulkitsee katsekontaktin välttelyn siten, että et vain ole kiinnostunut.

Ja taas väärinkäsityksiä oikomaan...

Myönnän että kerran on tolkuttomassa humalassa ollut nainen tullut juttelemaan minulle. Se tapahtui täysin yllättäen, niin etten ollut edes nähnyt koko naista. Pieni otanta kieltämättä mutta sellaista se on miehen elämä. Silloin kun katsekontakti on syntynyt niin tällaista ihmettä ei ole minulle tapahtunut. Tästä tapauksesta otanta on hieman suurempi. Siinä se asia pähkinänkuoressa. Se ei ollut mikään ohje. Ohjeita voivat jakaa ne ihmiset jotka ovat minua paremmassa asemassa.

En usko että edes nainen pystyy ensisilmäyksellä määrittelemään näkemänsä miehen tasa-arvon puolustajaksi. Vai mitä mieltä olet? Ja vaikka pystyisikin, niin eikö tasa-arvo ole muistaakseni hyvä asia?

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Miksi itselläsi on tuollainen asenne, kysyn vielä vilpittömämmin? Minä haluan pelkkää hyvää koko ihmiskunnalle. Sinä se jaksat ilkeillä ja syyttää naisia, kun he eivät oletetun velvollisuutensa mukaan kiinnostu sinusta tarpeeksi.

Sinun tasa-arvosi on sitä, että haluat istua ja odottaa että naiset tulevat juttelemaan vaikka et suostu edes silmiin katsomaan, ja syyllistät naisia siitä että me emme sitä tee.

Ymmärrätkö ollenkaan kuinka paha olo minulla on syyllistämisesi takia, vaikka en ole koskaan tehnyt pahaa kärpäsellekään?

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Miksi itselläsi on tuollainen asenne, kysyn vielä vilpittömämmin? Minä haluan pelkkää hyvää koko ihmiskunnalle. Sinä se jaksat ilkeillä ja syyttää naisia, kun he eivät oletetun velvollisuutensa mukaan kiinnostu sinusta tarpeeksi.

Sinun tasa-arvosi on sitä, että haluat istua ja odottaa että naiset tulevat juttelemaan vaikka et suostu edes silmiin katsomaan, ja syyllistät naisia siitä että me emme sitä tee.

Ymmärrätkö ollenkaan kuinka paha olo minulla on syyllistämisesi takia, vaikka en ole koskaan tehnyt pahaa kärpäsellekään?

Vääristelet tahallasi sanomisiani mutta ei se mitään. En ymmärrä mikä muu asenteessani on vikana kuin se että peräänkuulutan tasa-arvoa. Jos katseet kohtaavat niin yhtä hyvin nainen voisi tulla juttelemaan. Tiedätkö kuinka mukavalta sellainen tuntuisi?

Sanotaan nyt vielä selvyyden vuoksi, vaikka se itsestäänselvää onkin, että kenenkään ei tarvitse kiinnostua minusta. Eikä kukaan juuri kiinnostukaan, älä pelkää. Jos näin kuitenkin humalatilan, huonon arviointikyvyn tai muun syyn takia käy, niin minulle voisi tulla juttelemaan. Ilahtuisin jopa. Sekö tässä onkin se pahin uhkakuva?

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Vääristelet tahallasi sanomisiani mutta ei se mitään. En ymmärrä mikä muu asenteessani on vikana kuin se että peräänkuulutan tasa-arvoa. Jos katseet kohtaavat niin yhtä hyvin nainen voisi tulla juttelemaan. Tiedätkö kuinka mukavalta sellainen tuntuisi?

Sanotaan nyt vielä selvyyden vuoksi, vaikka se itsestäänselvää onkin, että kenenkään ei tarvitse kiinnostua minusta. Eikä kukaan juuri kiinnostukaan, älä pelkää. Jos näin kuitenkin humalatilan, huonon arviointikyvyn tai muun syyn takia käy, niin minulle voisi tulla juttelemaan. Ilahtuisin jopa. Sekö tässä onkin se pahin uhkakuva?

Et sinä mitään tasa-arvoa peräänkuuluta, vaan haluat siirtää vastuun kokonaan naisille. Juuri noilla puheilla siitä, miten miehen pitää vältellä katsekontaktia jotta mies ei joutuisi tekemään mitään. Kuten olen monesti sanonut. Mutta hoet vain samoja asioita uudestaan. Et puhunut aikaisemmin mitään katseiden kohtaamisesta, vaan suosittelit nimeomaan katseen välttelyä. Jotta vastuu siirtyisi naiselle.

En muuten vääristellyt sanomisiasi vaan pilkkasin tuota marttyyriasennettasi. Näköjään jatkat vielä samalla linjalla.

"Jos näin kuitenkin humalatilan, huonon arviointikyvyn tai muun syyn takia käy, niin minulle voisi tulla juttelemaan. Ilahtuisin jopa. Sekö tässä onkin se pahin uhkakuva? "

Uskotko, että en välitä vähääkään mahdollisesta ilahtumisestasi. Minua ei häiritse jos et ilahdu. Minua ei häiritse jos ilahdut. Eikä se varmasti ole mikään uhkakuva.

Tiedätkö yhtään, miten mukavalta minusta tuntuisi, jos täällä keskustelupalstoilla ei tarvitsi jatkuvasti kuunnella tuota iänikuista valitusta siitä miten naiset eivät tee mitään tutustumisen eteen? Et välitä siitä? Sitähän minäkin.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Et sinä mitään tasa-arvoa peräänkuuluta, vaan haluat siirtää vastuun kokonaan naisille. Juuri noilla puheilla siitä, miten miehen pitää vältellä katsekontaktia jotta mies ei joutuisi tekemään mitään. Kuten olen monesti sanonut. Mutta hoet vain samoja asioita uudestaan. Et puhunut aikaisemmin mitään katseiden kohtaamisesta, vaan suosittelit nimeomaan katseen välttelyä. Jotta vastuu siirtyisi naiselle.

En muuten vääristellyt sanomisiasi vaan pilkkasin tuota marttyyriasennettasi. Näköjään jatkat vielä samalla linjalla.

"Jos näin kuitenkin humalatilan, huonon arviointikyvyn tai muun syyn takia käy, niin minulle voisi tulla juttelemaan. Ilahtuisin jopa. Sekö tässä onkin se pahin uhkakuva? "

Uskotko, että en välitä vähääkään mahdollisesta ilahtumisestasi. Minua ei häiritse jos et ilahdu. Minua ei häiritse jos ilahdut. Eikä se varmasti ole mikään uhkakuva.

Tiedätkö yhtään, miten mukavalta minusta tuntuisi, jos täällä keskustelupalstoilla ei tarvitsi jatkuvasti kuunnella tuota iänikuista valitusta siitä miten naiset eivät tee mitään tutustumisen eteen? Et välitä siitä? Sitähän minäkin.

Siitä katseen välttely-jutusta sait hyvän tekosyyn olla ymmärtämättä. Mielestäni olisi reilua jos naiset tekisivät puolet aloitteista. Miehet toisen puolen. Ei se sen kummallisempaa ole eikä siitä kannata mieltään pahoittaa.

• NörttiN
        ikisinkkum35 kirjoitti:

Aika moni. Älä säikähdä, kun sellainen tai vanhempi ottaa kontaktia.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Siitä katseen välttely-jutusta sait hyvän tekosyyn olla ymmärtämättä. Mielestäni olisi reilua jos naiset tekisivät puolet aloitteista. Miehet toisen puolen. Ei se sen kummallisempaa ole eikä siitä kannata mieltään pahoittaa.

Ei tässä ole mitään tekosyytä olla ymmärtämättä. Sinä vain menit möläyttämään melkoisen typeryyden, mikä aloitti tämän pikku jupakan. Ja nyt yrität perääntyä.

Enkä suinkaan ole pahoittanut mieltäni, vaan pidän väittelystä. Erityisesti silloin kun olen voitolla.

Ja pyysit neuvoja joten annoin niitä. On merkityksetöntä mitä pidät reiluna. Kukaan ei ala laskea aloitteiden määriä. Tosielämässä naiset menevät juttelemaan miehille jotka ovat riittävän kiinnostavia. Eivät koskaan siksi, että murehtisivat saako epäkiinnostava mies nyt reilua kohtelua.

Saahan toki siis toivoa sitä 50/50 jakoa, mutta ei siitä hyötyä ole. Ja jos sitä jää vatvomaan eikä siksi mene juttelemaan, tekee vahinkoa vain itselleen.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Ei tässä ole mitään tekosyytä olla ymmärtämättä. Sinä vain menit möläyttämään melkoisen typeryyden, mikä aloitti tämän pikku jupakan. Ja nyt yrität perääntyä.

Enkä suinkaan ole pahoittanut mieltäni, vaan pidän väittelystä. Erityisesti silloin kun olen voitolla.

Ja pyysit neuvoja joten annoin niitä. On merkityksetöntä mitä pidät reiluna. Kukaan ei ala laskea aloitteiden määriä. Tosielämässä naiset menevät juttelemaan miehille jotka ovat riittävän kiinnostavia. Eivät koskaan siksi, että murehtisivat saako epäkiinnostava mies nyt reilua kohtelua.

Saahan toki siis toivoa sitä 50/50 jakoa, mutta ei siitä hyötyä ole. Ja jos sitä jää vatvomaan eikä siksi mene juttelemaan, tekee vahinkoa vain itselleen.

Tietysti olet tässä asiassa voitolla koska olet nainen ja sen myötä valtaapitävässä asemassa. Minun kirjoittelu on lähinnä häviäjän hiljaista jupinaa.

Naiset eivät mene läheskään aina juttelemaan edes niille miehille joita pitävät kiinnostavina. Se on nähty ja koettu. Siihen asiaan olisi kiva saada muutosta.

Typeryyksiä en ole mielestäni möläyttänyt. Vain jotain hieman raflaavaa ajatusta siitä miten periaatteessa voisi olla mahdollista saada naisen lähestymään. Periaatteessa. Ei siis mikään varma keino todellakaan.

• sumffarallaa
        HC-ATM kirjoitti:

Aluksi on parisuhteeseen liittyvissä jutuissa jäljessä, mutta en mä ainakaan kokenut olevani sosiaalisesti muuten jäljessä ensimmäistä tyttökaveriani, joka oli seurustellut aiemmin.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Tietysti olet tässä asiassa voitolla koska olet nainen ja sen myötä valtaapitävässä asemassa. Minun kirjoittelu on lähinnä häviäjän hiljaista jupinaa.

Naiset eivät mene läheskään aina juttelemaan edes niille miehille joita pitävät kiinnostavina. Se on nähty ja koettu. Siihen asiaan olisi kiva saada muutosta.

Typeryyksiä en ole mielestäni möläyttänyt. Vain jotain hieman raflaavaa ajatusta siitä miten periaatteessa voisi olla mahdollista saada naisen lähestymään. Periaatteessa. Ei siis mikään varma keino todellakaan.

Olet häviöllä siksi, että et osaa muuta kuin uikuttaa sitä miten väärin julma maailma sinua kohtelee vaikka haluat vain rauhaa ja rakkautta. Miehet eivät ole sellaisia häviäjiä, vain jotkut miehet ovat. Onneksi.

Sinua pidettiin sen verran kiinnostavana että kanssasi haluttiin puhua kun tulit itse juttelemaan. Ei niin kiinnostavana että olisi kannattanut nähdä vaivaa ja mennä itse juttelemaan ensin. Mikä tässä on sellainen asia joka vaatisi muutosta?

Ei siis ole typeryyttä neuvoa miehiä välttelemään katsekontaktia, jotta pakottaisi naisen ottamaan kaiken vastuun tutustumisesta? Millä perusteella? Jos se ei todellakaan ole varma keino, eli toimii ehkä 0,1 %:ssa tapauksista, kannattaako tuollaista neuvoa nyt mennä jakelemaan? Kukaan normaalijärjellä varustettu mies ei tuota neuvoa noudata, mutta sen sijaan houkuttelet jonkun rauhaa ja rakkautta vihaavan nettinaisen repimään sinut palasiksi.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Olet häviöllä siksi, että et osaa muuta kuin uikuttaa sitä miten väärin julma maailma sinua kohtelee vaikka haluat vain rauhaa ja rakkautta. Miehet eivät ole sellaisia häviäjiä, vain jotkut miehet ovat. Onneksi.

Sinua pidettiin sen verran kiinnostavana että kanssasi haluttiin puhua kun tulit itse juttelemaan. Ei niin kiinnostavana että olisi kannattanut nähdä vaivaa ja mennä itse juttelemaan ensin. Mikä tässä on sellainen asia joka vaatisi muutosta?

Ei siis ole typeryyttä neuvoa miehiä välttelemään katsekontaktia, jotta pakottaisi naisen ottamaan kaiken vastuun tutustumisesta? Millä perusteella? Jos se ei todellakaan ole varma keino, eli toimii ehkä 0,1 %:ssa tapauksista, kannattaako tuollaista neuvoa nyt mennä jakelemaan? Kukaan normaalijärjellä varustettu mies ei tuota neuvoa noudata, mutta sen sijaan houkuttelet jonkun rauhaa ja rakkautta vihaavan nettinaisen repimään sinut palasiksi.

Sinähän myöhään nukuit. Muutosta vaatisi se asia että kaikki ne naiset joilla on periaate "miehen on tehtävä aloite" opettelisivat uuden ajatusmallin. Ikäänkuin päivittäisivät ajattelunsa tälle vuosituhannelle. Minä olen ainakin törmännyt näihin naisiin usein joten kyllä heitä riittää. He myöntävät (tai lähes ylpeilevät) että eivät tee minkäänlaista aloitetta vaikka mies olisi kuinka kiinnostava.

Taidat ymmärtää vähän kummallisesti tuon "kaiken vastuun ottamisen". Jos mies toivoo että edes yhden ainoan kerran nainen ottaisi vastuun, niin ei se nyt niin kamalalta vääryydeltä mielestäni tunnu. Uskon edelleen että katsekontaktin välttäminen on parempi keino saada nainen tekemään aloite kuin katsekontaktin hakeminen. Nolla prosenttia on kuitenkin vielä vähemmän kuin 0,1 %.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Sinähän myöhään nukuit. Muutosta vaatisi se asia että kaikki ne naiset joilla on periaate "miehen on tehtävä aloite" opettelisivat uuden ajatusmallin. Ikäänkuin päivittäisivät ajattelunsa tälle vuosituhannelle. Minä olen ainakin törmännyt näihin naisiin usein joten kyllä heitä riittää. He myöntävät (tai lähes ylpeilevät) että eivät tee minkäänlaista aloitetta vaikka mies olisi kuinka kiinnostava.

Taidat ymmärtää vähän kummallisesti tuon "kaiken vastuun ottamisen". Jos mies toivoo että edes yhden ainoan kerran nainen ottaisi vastuun, niin ei se nyt niin kamalalta vääryydeltä mielestäni tunnu. Uskon edelleen että katsekontaktin välttäminen on parempi keino saada nainen tekemään aloite kuin katsekontaktin hakeminen. Nolla prosenttia on kuitenkin vielä vähemmän kuin 0,1 %.

Päivystätkö itse oikeasti koko valveillaoloaikasi täällä?

Miksi noiden naisten pitäisi päivittää ajattelutapaansa, kun tuollakin toiminnalla saa miehiä? Myönnetään, pidän itsekin tuota hieman nahjusmaisena käytöksenä, mutta miksi toimivaa tapaa pitäisi mennä muuttamaan ja nähdä ylimääräistä vaivaa? Kun ei kerran tarvitse. Ja nahjusmaista on myös se, että mies on vaatimassa että naisen pitää hoitaa se keskustelun aloitus.

"Jos mies toivoo että edes yhden ainoan kerran nainen ottaisi vastuun, niin ei se nyt niin kamalalta vääryydeltä mielestäni tunnu."

Et ole aikaisemmin puhunut mitään yhdestä ainoasta kerrasta, vaan suosittelit tuota vastuun siirtämistä naiselle. Et kokeiluluontoisena yhtenä kertana, vaan yleisesti. Niin, kyllä tuo minusta muuten tuntuu kamalalta vääryydeltä. En itse ole koskaan toivonut, että mies ottaisi vastuun. Tuntisin itseni heikoksi. Enkä koskaan voisi kiinnostua miehestä, joka toivoo minun ottavan vastuun. Silloin mies tuntuisi heikolta. Silloin mennään juttelemaan kun siltä tuntuu. Kun ei tunnu, silloin ei mennä. Ei minkään "naisen pitää/miehen pitää" -periaatteen noudattamisen vuoksi.

"Uskon edelleen että katsekontaktin välttäminen on parempi keino saada nainen tekemään aloite kuin katsekontaktin hakeminen."

Minä taas en usko. Miksi ihmeessä joku kiinnostuisi juuri siitä vieraasta ihmisestä, joka ei edes katso sinuun päin? Ei kukaan ole niin äärettömän kiinnostava, että joku haluaisi aivan väkisin mennä juttelemaan juuri hänelle, vaikka toinen ei anna kerta kaikkiaan mitään rohkaisua.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

Päivystätkö itse oikeasti koko valveillaoloaikasi täällä?

Miksi noiden naisten pitäisi päivittää ajattelutapaansa, kun tuollakin toiminnalla saa miehiä? Myönnetään, pidän itsekin tuota hieman nahjusmaisena käytöksenä, mutta miksi toimivaa tapaa pitäisi mennä muuttamaan ja nähdä ylimääräistä vaivaa? Kun ei kerran tarvitse. Ja nahjusmaista on myös se, että mies on vaatimassa että naisen pitää hoitaa se keskustelun aloitus.

"Jos mies toivoo että edes yhden ainoan kerran nainen ottaisi vastuun, niin ei se nyt niin kamalalta vääryydeltä mielestäni tunnu."

Et ole aikaisemmin puhunut mitään yhdestä ainoasta kerrasta, vaan suosittelit tuota vastuun siirtämistä naiselle. Et kokeiluluontoisena yhtenä kertana, vaan yleisesti. Niin, kyllä tuo minusta muuten tuntuu kamalalta vääryydeltä. En itse ole koskaan toivonut, että mies ottaisi vastuun. Tuntisin itseni heikoksi. Enkä koskaan voisi kiinnostua miehestä, joka toivoo minun ottavan vastuun. Silloin mies tuntuisi heikolta. Silloin mennään juttelemaan kun siltä tuntuu. Kun ei tunnu, silloin ei mennä. Ei minkään "naisen pitää/miehen pitää" -periaatteen noudattamisen vuoksi.

"Uskon edelleen että katsekontaktin välttäminen on parempi keino saada nainen tekemään aloite kuin katsekontaktin hakeminen."

Minä taas en usko. Miksi ihmeessä joku kiinnostuisi juuri siitä vieraasta ihmisestä, joka ei edes katso sinuun päin? Ei kukaan ole niin äärettömän kiinnostava, että joku haluaisi aivan väkisin mennä juttelemaan juuri hänelle, vaikka toinen ei anna kerta kaikkiaan mitään rohkaisua.

"Minä taas en usko. Miksi ihmeessä joku kiinnostuisi juuri siitä vieraasta ihmisestä, joka ei edes katso sinuun päin? Ei kukaan ole niin äärettömän kiinnostava, että joku haluaisi aivan väkisin mennä juttelemaan juuri hänelle, vaikka toinen ei anna kerta kaikkiaan mitään rohkaisua."

Ei se niin mene koskaan että mies antaa naiselle rohkaisua. Nainen ilmeisesti olettaa että ok, katsekontakti on nyt hoidettu, seuraavaksi miehen kuuluu lähestyä. Näin se tuntuu olevan, valitettavasti. Harmillista myös niiden naisten kannalta jotka ovat roolinsa vankeja.

Käytöstä pitäisi päivittää koska se on epäreilua miehiä kohtaan. Ei kai siihen muuta syytä ole jos nainen itse on tyytyväinen tilanteeseen.

En ole antanut yleispätevää ohjetta että miesten pitäisi muuttua nahjuksiksi. Itse haluaisin edes yhden kerran olla nahjus. Se tuntuisi oikein mukavalta kun olen antanut niin usein naisten olla nahjuksia. Minun vuoro, viimeinkin!

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

"Minä taas en usko. Miksi ihmeessä joku kiinnostuisi juuri siitä vieraasta ihmisestä, joka ei edes katso sinuun päin? Ei kukaan ole niin äärettömän kiinnostava, että joku haluaisi aivan väkisin mennä juttelemaan juuri hänelle, vaikka toinen ei anna kerta kaikkiaan mitään rohkaisua."

Ei se niin mene koskaan että mies antaa naiselle rohkaisua. Nainen ilmeisesti olettaa että ok, katsekontakti on nyt hoidettu, seuraavaksi miehen kuuluu lähestyä. Näin se tuntuu olevan, valitettavasti. Harmillista myös niiden naisten kannalta jotka ovat roolinsa vankeja.

Käytöstä pitäisi päivittää koska se on epäreilua miehiä kohtaan. Ei kai siihen muuta syytä ole jos nainen itse on tyytyväinen tilanteeseen.

En ole antanut yleispätevää ohjetta että miesten pitäisi muuttua nahjuksiksi. Itse haluaisin edes yhden kerran olla nahjus. Se tuntuisi oikein mukavalta kun olen antanut niin usein naisten olla nahjuksia. Minun vuoro, viimeinkin!

"Nainen ilmeisesti olettaa että ok, katsekontakti on nyt hoidettu, seuraavaksi miehen kuuluu lähestyä."

Noin se on mennyt sinulla ilmeisesti. Se ei tarkoita että kaikki naiset olettaisivat että nyt mies tulee juttelemaan. Luulisin, että sinulle ei tulla juttelemaan siksi että tuo itsesäälinen ja passiivinen asenteesi, mikä tässä keskustelussakin on tullut ilmi, näkyy päälle päin. Juuri aloitteelliset ja aktiiviset naiset pitävät sitä erittäin luotaantyöntävänä. Passiivisille naisille se voisi olla OK, mutta he eivät sitten olekaan niitä jotka menevät juttelemaan miehille.

On paljon naisia jotka olettavat että mies tulee juttelemaan. On paljon miehiä jotka ajattelevat että mies on se joka aloittaa keskustelun. Kukaan ei ole tuossa "roolinsa vanki" vaan ihmiset toimivat kuten luontevalta tuntuu. Siinä ei ole mitään epäreilua ketään kohtaan.

"Itse haluaisin edes yhden kerran olla nahjus. Se tuntuisi oikein mukavalta kun olen antanut niin usein naisten olla nahjuksia."

Kyllä sinä aika hyvin hoidat sen nahjuksena olemisen, kun vain istut ja odotat että nainen tulee tekemään tuttavuutta. Vaikka olet huomannut ettei se toimi. Jos olisit nainen, tuo toimisi. Eikä kukaan ota huolekseen korjata tätä huutavaa vääryyttä, kun jokainen etsii onnea vain itselleen. Kukaan ei ota tehtäväkseen unohtaa omia toiveitaan ja keskity vain sinuun.

Tasa-arvo on sitä, että kaikki voivat sukupuolesta riippumatta opiskella ja valita mieleisensä ammatin, päättää omista asioistaan. Tasa-arvo ei ole sitä että naiset ja miehet yrittävät väkisin olla samanlaisia ja että molempien pitää pyrkiä päämääriinsä samanlaisin keinoin. Eli et voi tasa-arvoon vedoten kiristää naisia käyttäytymään sosiaalisissa tilanteissa tavalla, joka ei naisesta tunnu luontevalta.

• -M-
        tässä neuvoja kirjoitti:

"Nainen ilmeisesti olettaa että ok, katsekontakti on nyt hoidettu, seuraavaksi miehen kuuluu lähestyä."

Noin se on mennyt sinulla ilmeisesti. Se ei tarkoita että kaikki naiset olettaisivat että nyt mies tulee juttelemaan. Luulisin, että sinulle ei tulla juttelemaan siksi että tuo itsesäälinen ja passiivinen asenteesi, mikä tässä keskustelussakin on tullut ilmi, näkyy päälle päin. Juuri aloitteelliset ja aktiiviset naiset pitävät sitä erittäin luotaantyöntävänä. Passiivisille naisille se voisi olla OK, mutta he eivät sitten olekaan niitä jotka menevät juttelemaan miehille.

On paljon naisia jotka olettavat että mies tulee juttelemaan. On paljon miehiä jotka ajattelevat että mies on se joka aloittaa keskustelun. Kukaan ei ole tuossa "roolinsa vanki" vaan ihmiset toimivat kuten luontevalta tuntuu. Siinä ei ole mitään epäreilua ketään kohtaan.

"Itse haluaisin edes yhden kerran olla nahjus. Se tuntuisi oikein mukavalta kun olen antanut niin usein naisten olla nahjuksia."

Kyllä sinä aika hyvin hoidat sen nahjuksena olemisen, kun vain istut ja odotat että nainen tulee tekemään tuttavuutta. Vaikka olet huomannut ettei se toimi. Jos olisit nainen, tuo toimisi. Eikä kukaan ota huolekseen korjata tätä huutavaa vääryyttä, kun jokainen etsii onnea vain itselleen. Kukaan ei ota tehtäväkseen unohtaa omia toiveitaan ja keskity vain sinuun.

Tasa-arvo on sitä, että kaikki voivat sukupuolesta riippumatta opiskella ja valita mieleisensä ammatin, päättää omista asioistaan. Tasa-arvo ei ole sitä että naiset ja miehet yrittävät väkisin olla samanlaisia ja että molempien pitää pyrkiä päämääriinsä samanlaisin keinoin. Eli et voi tasa-arvoon vedoten kiristää naisia käyttäytymään sosiaalisissa tilanteissa tavalla, joka ei naisesta tunnu luontevalta.

Nyt tekstisi oli jo aika looginen ja taisit ymmärtää pointin joten tähän on hyvä päättää. Tietyistä asioista olen toki eri mieltä, kuten siitä että itsesäälivä asenteeni näkyisi aina, mutta sitä on tässä mahdotonta todistaa.

Myös se että vääryyksiä ei korjata, kuulostaa vähän oudolta. Monia muitakin vääryyksiä yritetään korjata. Tiedän toki että miesten ongelmat ovat aina vain "ongelmia" ja ratkaisu on aina se että miesten tulisi vain lopettaa valittaminen niin sillä asia korjaantuu.

• 16+7
        stellaria81 kirjoitti:

Koetko siis itsesi kuntoutusta tarvitsevaksi potilaaksi? Aikas jännää, itse en osaa nähdä itseäni mitenkään kovin viallisena yksilönä, vaikka arka ja sosiaalisesti kömpelö olenkin. Rajoittaahan tämä toki elämää jollain tavalla, mutta minusta kyse on luonteenpiirteestä, ei sairaudesta.

Minä ainakin olen kuntoutusta vaativa potilas kun en sosiaalisten pelkojeni takia uskalla mennä edes puhumaan naisille. Tästä syystä elämä on muutenkin vaikeaa. Ei mikään ihme että meinaa elämänilo olla kateissa.

• tässä neuvoja
        -M- kirjoitti:

Nyt tekstisi oli jo aika looginen ja taisit ymmärtää pointin joten tähän on hyvä päättää. Tietyistä asioista olen toki eri mieltä, kuten siitä että itsesäälivä asenteeni näkyisi aina, mutta sitä on tässä mahdotonta todistaa.

Myös se että vääryyksiä ei korjata, kuulostaa vähän oudolta. Monia muitakin vääryyksiä yritetään korjata. Tiedän toki että miesten ongelmat ovat aina vain "ongelmia" ja ratkaisu on aina se että miesten tulisi vain lopettaa valittaminen niin sillä asia korjaantuu.

Esitystapasi oli sen verran kehno että et suinkaan voi kehua sitä miten sait minut ymmärtämään pointtisi. Et ole saanut minua kannallesi missään asiassa ja äsken sanomani asiat olivat täysin omia mielipiteitäni. Ei ole millään tavalla sinun ansiotasi että tekstini on loogista. Se on aivan oma suoritukseni. Säälittävä ja salakavala yritys ottaa kunnia ja, se myönnettäköön, myös todella ärsyttävä. Tiedän kyllä että päätit iskeä tuohon kohtaan, koska suoraan myönsin pitäväni väittelyn voittamisesta.

Ei ole mikään vääryys että jokainen saa käyttäytyä sosiaalisessa tilanteessa tavalla, jota pitää luontevana. On todella vastenmielistä, miten yrität saada koko mieskunnan näyttämään säälittäviltä uhreilta. Sinä voit sellaisena esiintyä, mutta se ei onneksi ole mikään miesten ominaisuus.

• ujjvcxzzxxcc

Menepä salille zumbaamaan tai vastaavaa, hyvällä säkällä satut olemaan ainoa äijä ryhmässä.

• ei ole auttanut

Kokeiltu on tuotakin. Ei se suhde vaan sielläkään mitenkään itsestään ala. Naiset eivät todellakaan tule sinulle juttelemaan vaikka oletkin ainoa tai melkein mies ryhmässä. Sitten kun joskus vähän jotain puhut jollekin naiselle, niin heti viimeistään toisessa lauseessa nainen mainitsee jotain miehestään tai poikaystävästään.

• 989898787878
        ei ole auttanut kirjoitti:

Kokeiltu on tuotakin. Ei se suhde vaan sielläkään mitenkään itsestään ala. Naiset eivät todellakaan tule sinulle juttelemaan vaikka oletkin ainoa tai melkein mies ryhmässä. Sitten kun joskus vähän jotain puhut jollekin naiselle, niin heti viimeistään toisessa lauseessa nainen mainitsee jotain miehestään tai poikaystävästään.

Tottakai se on myöskin itsestään kiinni jollei osaa jutella. On niitä muitakin paikkoja, itse esim. olen ollut hommissa sairaalan osastolla ja ainoana miehenä melkeinpä hoitsujen lemmikki.

• ei ole auttanut kirjoitti:

Niinpä. 30 ikäluokassa sinkkutiheys tuollaisissa "normaaleissa" harrastus- ja työpaikoissa on kovin alhainen. Sinun olisi pitänyt käydä läpi ainakin puolet salin naisista, ennenkuin sinkun löytyminen olisi alkanut olla hieman todennäköisempää.

Mikähän voisi sitten olla semmoinen harrastus, joka vetäisi erityisesti sinkkuja? Kertokaas jos keksitte.

Tai pitäisköhän meidän täällä palstalla yhteisesti sopia, että mennään kaikki sinkut esim. zumbakurssille. :D

• hyvä idea
        stellaria81 kirjoitti:

Niinpä. 30 ikäluokassa sinkkutiheys tuollaisissa "normaaleissa" harrastus- ja työpaikoissa on kovin alhainen. Sinun olisi pitänyt käydä läpi ainakin puolet salin naisista, ennenkuin sinkun löytyminen olisi alkanut olla hieman todennäköisempää.

Mikähän voisi sitten olla semmoinen harrastus, joka vetäisi erityisesti sinkkuja? Kertokaas jos keksitte.

Tai pitäisköhän meidän täällä palstalla yhteisesti sopia, että mennään kaikki sinkut esim. zumbakurssille. :D

Pitäisi ilman muuta. Olisi mukavaa saada kavereita harrastuksiin ja tavata muita sinkkuja.

• hytkyy hatun alla
        stellaria81 kirjoitti:

Jos miehillä pitää olla se tv-mainoksen mukainen lierihattu jumpatessaan, jätän väliin.

• täh? ...

Pakko kysyä että mitä aloittaja kuvittelit naisen vastaavan kun sanot että "anteeksi vain, olen vähän huono tässä"? Nainen varmaan odotti jotain jatkoa tuolle lauseelle, ei mikään ihme että hölmistyi jos tuossa oli koko keskustelu.

Oliskohan joku "moi, miten on päivä mennyt? Oot hyvännäköinen ja aattelin kysäistä josko lähtisit joku päivä kahville tutustumaan?" toiminu vähän paremmin. Ainakin siihen olis saanut jonkun vastauksen, oli se sitten "sori mutta mulla on poikaystävä" mutta olisit saanut edes jonkunnäköistä keskustelua aikaan. Keskustelun aloittajalla on yleensä jotain mielessä ja siksi on hänen tehtävänsä saada se toinen mukaan siihen jutteluun. Toki toiselta osapuolelta vaaditaan myös osallistumista että siitä oikeasti syntyy keskustelu, mutta sen huomion kiinnittäminen on lähestyjän harteilla. Vaikka se kuinka v*tuttaisikin, mutta tilanne ei siitä muuksi muutu.

• tyhmäkin tajuaa

Siinähän oli niitä repliikkiviivoja ja pisteitä välissä, eli jotain keskustelua. AP näytti meille alun ja lopun.

• No mulla noi on tapahtuneet joko alkoholin avustuksella, kun nainen on halunnut seksiä.

Tai sitten niin että olen ollut jossain missä altistus on pidempi. Eli koulussa, töissä jne. Se tutustuminen tapahtuu siis ajan kanssa. Ei sillä, että eikö siinäkin ole aloitteen kynnys, mutta niin se tapahtuu luontevammin... puoliksi itsestään.

• en tiedä.

En tajua minäkään. Kaverit eroo ja löytää jo viikon päästä uuden naisen vaikka ovat täysin juoppoja ja alkoholisteja. Ilmeisesti tarvii olla juoppo et saa naisen. Olen kyllä aika hiljainen, rauhallinen, en käy baareissa. En mä ujo ole. Olen pyytänyt treffeille naisia mut ei ole kukaan suostunut. Ja sit kaverit menee baariin ja tulee baarista naisen kanssa ulos räkäkännissä.

• liioittelua

Kyllähän raivoraittiin mielestä kaikki jotka vähänkin ottavat ovat pelkkiä juoppoja.

• Citynainen
        liioittelua kirjoitti:

Kyllähän raivoraittiin mielestä kaikki jotka vähänkin ottavat ovat pelkkiä juoppoja.

Monet enemmän juovat kyllä vasrmasti löytävät seuraa paremmin kuin kuivemmin elävät? Kuule. Kyllä ongelmajuojan aika nopeasti tunnistaa. Ei tarvitse olla raivoraitis mutta terve suhtautuminen alkoholiin,..

• liioittelua
        Citynainen kirjoitti:

Monet enemmän juovat kyllä vasrmasti löytävät seuraa paremmin kuin kuivemmin elävät? Kuule. Kyllä ongelmajuojan aika nopeasti tunnistaa. Ei tarvitse olla raivoraitis mutta terve suhtautuminen alkoholiin,..

Tässä oli kai tarkoituksena väittää minulle vastaan (?), mutta en saa kyllä mitään tolkkua tästä kommentista.

• 12+16

Ei ainakaan minulla toimi vaikka juoppo olenkin. En tosin käy usein baareissa vaan tissuttelen enimmäkseen kotona. Tiedän ettei se baareissa käyminenkään auttaisi koska olen juovuksissakin niin ujo etten uskalla mennä juttelemaan naisille.

Olis varmaan parasta lopettaa tämä älytön tissuttelu kun ei siitä muuta hyötyä ole kuin hetken helpotus masennukseen ja vitutukseen. Sen jälkeen tilanne on vain entistä pahempi. Sitä itsekin kyllä mietin että millä tavalla nämä ihmiset toimii jotka löytää aina uuden suhteen tai seksiseuraa. Miten pitäis käyttäytyä ja mitä pitäis puhua että kävis flaksi?

• HC-ATM

Olen itse alkoholin suurkuluttaja, eikä se ole lainkaan edistänyt naisseuran saamista (vaan eipä sitä naisseuraa ollut silloinkaan kun vielä ensimmäisinä yliopistovuosinani olin raitis). Asiaa ehkä auttaisi jos muuttuisin kännissä sellaiseksi ADHD-ilopilleriksi kuten jotkut, mutta valitettavasti olen ihan yhtä alempitasoinen kännissä kuin selvin päin. Harvat lähestymisyritykseni olen tosin tehnyt poikkeuksellisen kovassa räkäkännissä, joten sikäli ehkä jotain edistystä voi vielä tapahtua.

• Toads

Muutama vuosi sitten erehdyin ihastumaan nettipalstalla ATM-mieheen. Seurustelimme vajaan vuoden, josta asuimme yhdessä yli puoli vuotta. Mies piti itseään "hyvänä miehenä”, koska oli korkeasti koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä, suhteellisen komea ja omasta mielestään kiltti. Suhde ”kiltin miehen” kanssa repi minut hajalle ja aiheutti seksuaalisuuteeni suuren loven, jonka paikkaamiseen tarvittiin paljon pitkiä keskusteluja ystävien ja uuden miehen kanssa.

AT-miehessä oli useita huonoja puolia, jotka häiritsivät minua. Eivät ole missään järjestyksessä.

1. Kyvytön näkemään elämän positiiviset puolet

Aina jokaisessa ihmisessä oli joku vika tai huono piirre, joka häntä ärsytti. Hänen mielestään kaverini vain hyötyivät minusta ja sen takia minunkin olisi pitänyt karsia elämästäni kaikki muut ihmiset paitsi tärkeimmät sukulaiset ja avopuoliso. Työ oli stressaavaa, rasittavaa ja kuluttavaa, lisäksi hän oli väärällä alalla, mutta ei tahtonut enää opiskella. Yliopisto on paska laitos, joten minunkin olisi pitänyt hänen laillaan valmistua neljässä vuodessa. Elämässä oli vain muutama asia, joista hän piti ja niistä hän maalailikin yliromantisoituja kuvitelmia ja tipahteli sitten pilvilinnoista rytinällä, kun kuvitelmat eivät vastanneet todellisuutta. Esimerkiksi avoliiton auvon pilasivat tieto siitä, että minäkin vuodan verta alapäästäni kuukausittain.

2. Ystävättömyys

Asia, jota yritin hyväksyä, mutta jonka totesin häiritsevän minua liikaa. Minulla itselläni on paljon kavereita, joiden kanssa vietän aikaa, joten tuntui luonnottomalta että toisella ei ollutkaan omia. Oli mustasukkainen ystävistäni ja arvosteli heitä.

3. Mustasukkaisuus

Koki itsensä uhatuksi kun laittauduin baarireissulle. En olisi saanut tavata tiettyjä ystäviäni tai eksääni, vertasi aina itseään eksääni ja hoki olevansa häntä parempi mies. Hänen mielestään miehet eivät kyenneet olemaan kanssani kavereita. En tietenkään alistunut näihin sääntöihin vaan tapasin ketä halusin.

4. Huono seksi

Tästä kokemuksesta oppineena en jatka suhdetta, jos seksi ei ole hyvää ensimmäisten kymmenen kerran jälkeen. En ole kenenkään henkilökohtainen seksiterapeutti, jonka täytyy aina ymmärtää toisen ongelmia saamatta itse ymmärrystä omien epävarmuuksieni kanssa. Jos miehelle on ongelma aiempien seksikumppanieni määrä, en ala vääntää asiasta hänen kanssaan. Tämä ATM koki itsensä uhatuksi minun kokeneisuuteni edessä ja muistutteli minulle aina riidellessämme siitä kuinka en ollut ”puhdas” tavatessani hänet.

Oli myös paska opettamaan miten häntä miellytetään (suihinottaessani makasi vain paikoillaan elehtimättä ja hiljaa kuin kivi) ja haukkui minut paskaksi kun en osannut tyydyttää juuri häntä. Hän ei osannut panna kuin kahdessa asennossa, joissa minä en saanut liikkua jotten ”pilaisi hänen rytmiään”, en myöskään saanut katsoa häntä kasvoihin koska hän koki sen tuijottamisena enkä kosketella häntä ”ohjailevasti”. Koska tällainen lahnapaneminen ei ole minun juttuni, tyydytin itseni vibraattorilla hänen ollessaan poissa. Seksin väheneminen oli minun vikani.

Ei ymmärtänyt mitä ”rajummat otteet” tarkoittaa.

5. Kyvyttömyys olla onnellinen puolestani

Pääsin opiskelemaan yliopistoon alaa, joka oli hänenkin unelmansa. Onnitteli kyllä, mutta kuulemma minun olisi pitänyt hankkia ammattikorkeasta tai amiksesta ”jokin kiva ammatti” ja mennä duunariksi, koska en ollut hänen mielestään lukutyyppiä. Sanoi että olisi päässyt itse sisään jos olisi vain jaksanut hakea, mutta minusta ei sille alalle kuulemma ole.

6. Kyvytön olemaan mies

Epävarmat otteet kaikissa asioissa, päättämättömyys, naiselliset huudahdukset, äidinpalvonta, kyvyttömyys hoitaa asiat käytännöllisesti ja nopeasti, loputon pohtiminen ja samojen ajatusten vatkaaminen

Kiitos tilaisuudesta avautua! Tämän tekstin voisi ajatella toimivan ATM:lle vähän kuin ohjeena, miten naisen kanssa ei kannata käyttäytyä.

• toinen ATM

Huh huh, miten ihmeessä tuo ATM pääsi kanssasi suhteeseen? Kuulostaa aivan urpolta jopa tällaisen ATM:n mielestä. Itselleni tuskin noista muodostuisi ongelmaksi kuin tuo huono seksi kohta.

• Toads
        toinen ATM kirjoitti:

Huh huh, miten ihmeessä tuo ATM pääsi kanssasi suhteeseen? Kuulostaa aivan urpolta jopa tällaisen ATM:n mielestä. Itselleni tuskin noista muodostuisi ongelmaksi kuin tuo huono seksi kohta.

Ihastuin hänen nettipersoonaansa ja katsoin paljon läpi sormien irl. Lisäksi ajattelin, että monet epäonnistumiset naisrintamalla ovat jättäneet häneen jälkensä ja että minä voin ”pelastaa” hänet antamalla hänelle mahdollisuuden.

Opin sen, että pelastaminen ei kannata. Siksi jokaisen ATM:n on pelastettava ensin itse itsensä tuhoavalta käytösmalliltaan ja vasta sen jälkeen keskittyä etsimään parisuhdetta. Vasta kun on itse kokonainen, pystyy panostamaan toiseen ihmiseen parisuhteen vaatimalla intensiteetillä.

• 5+6

Mitä oikeasti tapahtui: sinä sinä sinä, seksi seksi seksi! Et saanut tarpeeksi mitä SINÄ halusit, miehenhän kuuluu olla naiselle kuin joku palvelija. Eritoten seksin saralla. Kaikki parisuhteet jossa NAINEN ei saa omasta mielestään tarpeeksi seksuaalista tyydytystä päätyvät joko eroon, tai sitten nainen etsii jonkun jyystärikarjun, jonka luona käy itseään salaa panettamassa. Lisäksi kavereiden mielipiteet ratkaisevat: status status ja status! Sitä ei kavereidesi mielestä tällä miehellä tainnut tarpeeksi olla? Montako kertaa petit tätä miestä ignoroidun itsekkyytesi vallassa? Vai löysitkö jonkun uuden, jolla oli paljon suosiota, valtaa ja rahaa?

• toinen ATM
        Toads kirjoitti:

Ihastuin hänen nettipersoonaansa ja katsoin paljon läpi sormien irl. Lisäksi ajattelin, että monet epäonnistumiset naisrintamalla ovat jättäneet häneen jälkensä ja että minä voin ”pelastaa” hänet antamalla hänelle mahdollisuuden.

Opin sen, että pelastaminen ei kannata. Siksi jokaisen ATM:n on pelastettava ensin itse itsensä tuhoavalta käytösmalliltaan ja vasta sen jälkeen keskittyä etsimään parisuhdetta. Vasta kun on itse kokonainen, pystyy panostamaan toiseen ihmiseen parisuhteen vaatimalla intensiteetillä.

Jos tuollainen tyyppi onnistui pariutumaan naisen kanssa niin teoriassahan se voisi olla mahdollista minullekin... No voittaahan jotkut ihmiset lotossakin päävoittoja vaikka todennäköisyys on pieni.

• toads
        5+6 kirjoitti:

Mitä oikeasti tapahtui: sinä sinä sinä, seksi seksi seksi! Et saanut tarpeeksi mitä SINÄ halusit, miehenhän kuuluu olla naiselle kuin joku palvelija. Eritoten seksin saralla. Kaikki parisuhteet jossa NAINEN ei saa omasta mielestään tarpeeksi seksuaalista tyydytystä päätyvät joko eroon, tai sitten nainen etsii jonkun jyystärikarjun, jonka luona käy itseään salaa panettamassa. Lisäksi kavereiden mielipiteet ratkaisevat: status status ja status! Sitä ei kavereidesi mielestä tällä miehellä tainnut tarpeeksi olla? Montako kertaa petit tätä miestä ignoroidun itsekkyytesi vallassa? Vai löysitkö jonkun uuden, jolla oli paljon suosiota, valtaa ja rahaa?

Kyllä mulla alkaa muut miehet kiinnostaa siinä vaiheessa, mikäli oma mies ei minua osaa seksuaalisesti tyydyttää. Eikä tuosta nyt tarvitse lehauttaa marttyyrinlippua salkoon ja itkeä, että taas oli nainen paha ja ymmärtämätön. Otin itse pahasti takkiini tuon miehen kanssa yrittäessäni hioa seksielämäämme parempaan suuntaan. Mies oli kuitenkin erittäin arka ja kykenemätön ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä.

Olin kuulemma todella huono antamaan suuseksiä. Tosin sitä olivat kaikki muutkin naiset, jotka kuvittelivat itsestään liikoja. Makasin paikallani kuin lahna. Ikävää, mutta en keksinyt oikein mitään mitä voisin tehdä, koska koskettelu, katsominen, liikkuminen ja kaikki muu paitsi lähetyssaarnaaja-asento olivat bannissa, jotta hän pystyi keskittymään ”suoritukseensa”. Ääntelehdinkin liian lujaa, ei seksin kuulemma pidä kuulostaa siltä että sikaa teurastettaisiin. Ilmoitti voivansa hakata mut niin halutessani, kun kysyin mitä mieltä hän on siitä että kaipaisin joskus vähän rajumpia otteita. Sain kuulla usein olevani likainen ja huora.

Aika pitkään olin surullinen noista. Tunsin itseni kamalan huonoksi enkä tahtonut enää edes yrittää. Kuulin vielä pahempia juttuja hänen suustaan kun erosimme. Kun tapasin nykyisen mieheni, kesti minulla aika pitkään että pystyin olemaan hänen kanssaan rennosti sängyssä, vaikka hänelläkin oli verrattain vähän kokemuksia naisista.

• toads
        toinen ATM kirjoitti:

Jos tuollainen tyyppi onnistui pariutumaan naisen kanssa niin teoriassahan se voisi olla mahdollista minullekin... No voittaahan jotkut ihmiset lotossakin päävoittoja vaikka todennäköisyys on pieni.

Kannattaa yrittää löytää joku kiltti tyttö. Huomioi, että se kiltti tyttö ei ole aina kaikista hiljaisin!

• ''''''''''''

En tiedä olenko jotenkin poikkeustapaus, mutta olen täysin erilainen, vaikka ns. ATM olenkin. Olen varmaan huono tunneilmaisussa ja puhumaan seksistä (mutten huono seksissä, sen yhden lyhyen suhteen perusteella, jossa nainen kehui).

Ystäviä minulla ei juuri ole, mutta se ei häiritse minua, eikä tee mustasukkaiseksi naisen ystävistä. Hyvä vaan, jos poistuu välillä kotoa, niin saan olla yksinkin. Poistun kyllä itsekin kotoa esim. salille, lenkille ja kirjastoon tai muuten vain kaupungille monta kertaa viikossa.

Koen olevani iloisempi kuin suurin osa suomalaisista ja muutenkin ehkä poikkeuksellisen positiivinen ja itseensä uskova suomalaiseksi. Siitäkin huolimatta, että kavereita, töitä tai tyttöystävää ei tällä hetkellä ole.

Tämä palsta ei tee hyvää meille suhteeseen pystyville ATM:ille siinä mielessä, että naiset saavat ATM:istä täällä hyvin stereotyyppisen kuvan ja kavahtavat tosielämässä heti, jos sellainen mies tulee vastaan. Toisaalta en kyllä edes usko, että tällä palstalla hakemani naistyyppi paljon pyörii...

• toads
        '''''''''''' kirjoitti:

En tiedä olenko jotenkin poikkeustapaus, mutta olen täysin erilainen, vaikka ns. ATM olenkin. Olen varmaan huono tunneilmaisussa ja puhumaan seksistä (mutten huono seksissä, sen yhden lyhyen suhteen perusteella, jossa nainen kehui).

Ystäviä minulla ei juuri ole, mutta se ei häiritse minua, eikä tee mustasukkaiseksi naisen ystävistä. Hyvä vaan, jos poistuu välillä kotoa, niin saan olla yksinkin. Poistun kyllä itsekin kotoa esim. salille, lenkille ja kirjastoon tai muuten vain kaupungille monta kertaa viikossa.

Koen olevani iloisempi kuin suurin osa suomalaisista ja muutenkin ehkä poikkeuksellisen positiivinen ja itseensä uskova suomalaiseksi. Siitäkin huolimatta, että kavereita, töitä tai tyttöystävää ei tällä hetkellä ole.

Tämä palsta ei tee hyvää meille suhteeseen pystyville ATM:ille siinä mielessä, että naiset saavat ATM:istä täällä hyvin stereotyyppisen kuvan ja kavahtavat tosielämässä heti, jos sellainen mies tulee vastaan. Toisaalta en kyllä edes usko, että tällä palstalla hakemani naistyyppi paljon pyörii...

Hyvä sängyssä ei tarkoita samaa kuin seksuaalisesti kokenut. Minulle kyvykkyys sängyssä tarkoittaa enemmän asennetta, kykyä keskustella ja ”luontaisia otteita” itse asiaan kuin varsinaisia kikkoja, joita ehtii opetella yhdessä kunhan nuo kolme perusasiaa ovat kunnossa.

Asenteella tarkoitan halua oppia ja sitä, ettei ota seksiä suorituksena. Tahtoo ottaa ja tahtoo antaa. Arvostaa toista osapuolta.

Keskustelutaito tarkoittaa, että osaa avata suunsa ja kertoa mistä tykkää ja kysellä toiselta mistä hän tykkää. Osaa myös kertoa jos jokin asia vaivaa, tuntuu pahalta, hyvältä jne.

”Luontaiset otteet” on vähän hankalampi termi. Jotkut tykkäävät rauhallisemmasta menosta ja koskettelu on sen mukaista; keveää ja kokeilevaa. Jotkut taas haluavat luonnostaan panna vähän rajummin. Riippuu ihmisen mieltymyksistä mistä tykkää. Voihan niitä keskenään poikkeavia mieltymyksiä yrittää sovittaa yhteen, mutta omista haluista ei kannata tinkiä, sillä silloin seksielämä väljehtyy ajan myötä.

• ldfkjglgfllgd
        toads kirjoitti:

Kyllä mulla alkaa muut miehet kiinnostaa siinä vaiheessa, mikäli oma mies ei minua osaa seksuaalisesti tyydyttää. Eikä tuosta nyt tarvitse lehauttaa marttyyrinlippua salkoon ja itkeä, että taas oli nainen paha ja ymmärtämätön. Otin itse pahasti takkiini tuon miehen kanssa yrittäessäni hioa seksielämäämme parempaan suuntaan. Mies oli kuitenkin erittäin arka ja kykenemätön ottamaan vastaan rakentavaa kritiikkiä.

Olin kuulemma todella huono antamaan suuseksiä. Tosin sitä olivat kaikki muutkin naiset, jotka kuvittelivat itsestään liikoja. Makasin paikallani kuin lahna. Ikävää, mutta en keksinyt oikein mitään mitä voisin tehdä, koska koskettelu, katsominen, liikkuminen ja kaikki muu paitsi lähetyssaarnaaja-asento olivat bannissa, jotta hän pystyi keskittymään ”suoritukseensa”. Ääntelehdinkin liian lujaa, ei seksin kuulemma pidä kuulostaa siltä että sikaa teurastettaisiin. Ilmoitti voivansa hakata mut niin halutessani, kun kysyin mitä mieltä hän on siitä että kaipaisin joskus vähän rajumpia otteita. Sain kuulla usein olevani likainen ja huora.

Aika pitkään olin surullinen noista. Tunsin itseni kamalan huonoksi enkä tahtonut enää edes yrittää. Kuulin vielä pahempia juttuja hänen suustaan kun erosimme. Kun tapasin nykyisen mieheni, kesti minulla aika pitkään että pystyin olemaan hänen kanssaan rennosti sängyssä, vaikka hänelläkin oli verrattain vähän kokemuksia naisista.

"Olin kuulemma todella huono antamaan suuseksiä. Tosin sitä olivat kaikki muutkin naiset, jotka kuvittelivat itsestään liikoja. Makasin paikallani kuin lahna. Ikävää, mutta en keksinyt oikein mitään mitä voisin tehdä, koska koskettelu, katsominen, liikkuminen ja kaikki muu paitsi lähetyssaarnaaja-asento olivat bannissa, jotta hän pystyi keskittymään ”suoritukseensa”. Ääntelehdinkin liian lujaa, ei seksin kuulemma pidä kuulostaa siltä että sikaa teurastettaisiin. Ilmoitti voivansa hakata mut niin halutessani, kun kysyin mitä mieltä hän on siitä että kaipaisin joskus vähän rajumpia otteita. Sain kuulla usein olevani likainen ja *****."

Harvinaisen pösilön oloinen tyyppi, täytyy miehenäkin sanoa. Ihme että jaksoit kaveria puolikin vuotta.

• ätmi vanhus
        toads kirjoitti:

Hyvä sängyssä ei tarkoita samaa kuin seksuaalisesti kokenut. Minulle kyvykkyys sängyssä tarkoittaa enemmän asennetta, kykyä keskustella ja ”luontaisia otteita” itse asiaan kuin varsinaisia kikkoja, joita ehtii opetella yhdessä kunhan nuo kolme perusasiaa ovat kunnossa.

Asenteella tarkoitan halua oppia ja sitä, ettei ota seksiä suorituksena. Tahtoo ottaa ja tahtoo antaa. Arvostaa toista osapuolta.

Keskustelutaito tarkoittaa, että osaa avata suunsa ja kertoa mistä tykkää ja kysellä toiselta mistä hän tykkää. Osaa myös kertoa jos jokin asia vaivaa, tuntuu pahalta, hyvältä jne.

”Luontaiset otteet” on vähän hankalampi termi. Jotkut tykkäävät rauhallisemmasta menosta ja koskettelu on sen mukaista; keveää ja kokeilevaa. Jotkut taas haluavat luonnostaan panna vähän rajummin. Riippuu ihmisen mieltymyksistä mistä tykkää. Voihan niitä keskenään poikkeavia mieltymyksiä yrittää sovittaa yhteen, mutta omista haluista ei kannata tinkiä, sillä silloin seksielämä väljehtyy ajan myötä.

Oletpas fiksu 22 vuotiaaksi.

• Se 'la Vie!

Naiselliset huudahdukset?

• toads
        Se 'la Vie! kirjoitti:

Naiselliset huudahdukset?

Olin kerran unohtanut käytetyn tamponin vessan roskiksen päällimmäiseksi. Mennessään vessaan minun jälkeen mies huudahti kimeällä äänellä ”Siis hyi!” ja vaati kädet silmillään minua peittämään verisen tamponin vessapaperilla. :D

Joskus mies ei osannut avata kaljapulloa kun avaaja oli mennyt hukkaan. Meni hermot siihen tuloksettomaan ähertämiseen, joten avasin pullon hänelle lusikalla. Tähänkin mies huudahti, että ”kamalaa!”

Muutenkin huudahteli aina ”hyi”, ”hirveää” ja ”ei naisen kuulu tehdä noin”, jos tein jotain vähänkin ronskimpaa, kuten vaikka räkäisin kadulle.

En mä koe olevani mitenkään erityisen miehekäs. Toivon kyllä, että mies on enemmän äijä kuin minä itse, sillä koin tuollaiset tilanteet jotenkin tosi häiritsevinä.

• ätmi
        toads kirjoitti:

Olin kerran unohtanut käytetyn tamponin vessan roskiksen päällimmäiseksi. Mennessään vessaan minun jälkeen mies huudahti kimeällä äänellä ”Siis hyi!” ja vaati kädet silmillään minua peittämään verisen tamponin vessapaperilla. :D

Joskus mies ei osannut avata kaljapulloa kun avaaja oli mennyt hukkaan. Meni hermot siihen tuloksettomaan ähertämiseen, joten avasin pullon hänelle lusikalla. Tähänkin mies huudahti, että ”kamalaa!”

Muutenkin huudahteli aina ”hyi”, ”hirveää” ja ”ei naisen kuulu tehdä noin”, jos tein jotain vähänkin ronskimpaa, kuten vaikka räkäisin kadulle.

En mä koe olevani mitenkään erityisen miehekäs. Toivon kyllä, että mies on enemmän äijä kuin minä itse, sillä koin tuollaiset tilanteet jotenkin tosi häiritsevinä.

Nyt kyllä kuulostaa jo liian uskomattomalta. Taitaa olla mielikuvitushenkilö.

• kiltti?
        toads kirjoitti:

Kannattaa yrittää löytää joku kiltti tyttö. Huomioi, että se kiltti tyttö ei ole aina kaikista hiljaisin!

Täältä pieni vastalause usein "kiltiksi tytöksi" kutsutulta.

Kaikki hankalat ja ongelmaiset ihmiset ovat aina etsimässä kilttejä ja kunnollisia naisia. Myös muut rohkaisevat heitä siihen. Oletuksena kai on että kiltti ihminen ei ansaitse onnea elämäänsä, vaan hänen kuuluukin tuhlata aikaansa ongelmatapauksiin ja hoitaa nämä terveeksi. Mutta kilttejä on helppo käyttää hyväksi.

Nuo ongelmatapaukset ovatkin joskus kokeilleet onneaan kanssani ja ovat olleet aika katkeria, kun minua ei kiinnostanut ryhtyä heitä auttamaan. "Mutta kun vaikutit niin kiltiltä ja oletkin tuommoinen..."

• Pelastusta
        Toads kirjoitti:

On kyllä uskomattoman paskan kuuloinen tapaus. Väittäisin jopa, että onnistuit poimimaan sen mädän omenan muiden kilttien miesten korista, mutta mistä sitä tietää.

Voisin vain kuvitella tapaavani esim. sinutkin netissä, ja kun paljastuu, että en ole ennen seurustellut, se olisi samantien hyvästit tämän idiootin rääpäleen takia. "Pelastaminen" saattaa kannattaa, vaikka tuossa tapauksessa se ei varmasti kannattanut.

• Toads kirjoitti:

No olipa siinä kyllä kauhutarinaa kerrakseen. :D

Haluaisin kuitenkin uskoa, että syynä miehen käytökseen ei varsinaisesti ollut se, että hän oli kokematon, vaan se että hän taisi olla hieman, hmmm, erikoinen luonne.

• toads
        stellaria81 kirjoitti:

No olipa siinä kyllä kauhutarinaa kerrakseen. :D

Haluaisin kuitenkin uskoa, että syynä miehen käytökseen ei varsinaisesti ollut se, että hän oli kokematon, vaan se että hän taisi olla hieman, hmmm, erikoinen luonne.

Syy ei missään nimessä ollut se, että oli kokematon! :) Kokemattomissa miehissä ei ole yhtään mitään vikaa, kunhan asenne on kohdallaan.

Pikemminkin syy käytäkseen oli se, että hän osannut käsitellä epämiellyttäviä asioita. Mielessään hän pyöritteli asiat niin, että hänessä itsessään ei ollut vikaa vaan aina vika oli kaikissa muissa.

• menkööt mäkeen

- jos mies näyttää baarissa murjottavan tai katselevan kengänkärkiään, annan hänen olla. En ole ajatustenlukija enkä voi tietää, että suunnitteleeko hän itsaria vai onko hän vain ujo ja odottaa naisen tulevan juttelemaan. Kerran tein sen virheen, että menin juttelemaan kaljatuoppiaan tuijottavan miehen kanssa, joka näytti mielestäni nallekarhumaiselta.

- jos mies ei osaa keskustella suunnilleen mistään, niin mitä ihmettä tekisimme parisuhteessa? Olen ollut suhteessa parisuhdekokemattoman miehen kanssa, niin tämän miehen oli erittäin vaikea hyväksyä muita mielipiteitä kuin hänen omansa

- jos minulla on kavereita ja miehellä ei ainuttakaan, niin en aio jatkossakaan luopua ystävistäni vain siksi, ettei miehellä ole ystäviä. Miehen mököttäminen kotona ja syyllistävä tekstailu ei paranna asiaa. Ei ihme, jos ei ole kertynyt kavereita, kun hänelle kaveruudessa paistaa katkeruus ja kateus esille koko ajan sekä koko ajan pitää olla oikeassa.

- rakastan vanhempiani ja läheisiäni. Jos mies ei halua tutustua heihin eikä halua nähdä heissä juuri mitään hyvää, niin aika raskaalta tuntuisi sekin, että mies haluaa viettää kaikki juhlapyhät omien vanhempiensa kanssa eikä halua koskaan lähteä mukaani omien vanhempieni luokse.

- seksissä mies ei uskaltanut tehdä aloitteita ja jos minä tein aloitteita väärään aikaan, hän rankaisi minua pihtaamalla esim. kaksi viikkoa. Mies ei kertonut mistä pitää ja hän ei suostunut antamaan minulle suuseksiä, vaikken taatusti haise pahalle. Miehen lempiasento oli maata selällään niin, että minä teen kaikki hommat. Orgasmia en saanut kertaakaan. Orgasmittomuus sinällään ei ollut syynä eroon, vaan ennemminkin hänen asenteensa siitä, että hän ei halua oppia mitään eikä halua keskustella ylipäätään mistään.

Miehessä oli hyviäkin asioita esim. älykkyys, tietoviisaus, tunnollisuus työntekijänä ja hän oli erittäin avulias vanhempiaan kohtaan. Pahinta oli hänen ylemmyydentuntonsa ja kyvyttömyytensä asettua toisen asemaan. Hänellä ei ollut halua oppia parisuhdetaitoja ja kommunikoinnissa tarvittavaa keskustelutaitoa.

Totesin, että en halua seurustella enää hänen kanssaan. Halusimme elämältä ihan eri asioita. Uskon, että en ole varmasti ainoa, jolla on samantyyppisiä kokemuksia seurustelusta yksinäisen miehen kanssa. Miehen itsensä mielestä hän on ujo ja sen vuoksi naisen löytäminen on vaikeaa. Minusta taas hänellä ei ollut halua oppia enää mitään uutta yhtään mistään asiasta eikä hän halunnut tehdä mitään kompromisseja. Kyllästyin olemaan aina se joustava osapuoli.

• toads

Voin allekirjoittaa viimeisen kappaleen täysin. Hyvinä päivinä elo hänen kanssaan oli parhaimmillaan mukavaa ja hauskaakin, mutta epämukavissa tilanteissa hän meni aivan lukkoon eikä osannut keskustella rakentavasti. Hän joko oli hiljaa tai sitten huusi, tiuski tai äyski. Koskaan ei tiennyt onko hän tosissaan sanomistensa kanssa vai sanooko niitä vain saadakseen minulle pahan mielen. Ei halunnut oppia keskustelemaan tai tekemään kompromisseja, koska koki olevansa kaikessa oikeassa.

• vaikeaako muka?

Alkuperäiselle kysyjälle: Minä ainakin kun menen juttelemaan miehelle, niin sanon esim. seuraavanlaisia juttuja:

- moi mitä kuuluu? Onko sulla jo juttuseuraa? Voinko istua alas?
      - käytkö usein täällä?
      - mitäpä sulla on lasissa? Ootko olut- vai siideri-ihmisiä?
      - oletkos seurannut lätkää paljon?
      - ootko kavereiden kanssa vai lähtenyt ihan itseksesi liikkeelle?
      - kiva ilma tänään. Varmaan terasseilla ollut tänään paljon porukkaa
      - oletko paikkakuntalaisia?
      - opiskeletko vai oletko töissä?

Tämän tyyppisistä ihan tavallisista jutuista juttelu lähtee yleensä käyntiin. Jos vastaukset ovat sellaisia, että ne eivät miellytä minua tai mies vastaa esim. ylimielisesti tai muuten osoittaa, ettei seurani kiinnosta, niin sitten vaan sanon, että kiitti juttelusta, mä menen etsimään kaveriani.

Kun juttelee, niin yleensä sitä saa kiinni hänen sanomisistaan jotakin esim. jos hän sanoo olevansa kotoisin vaikkapa Porista, niin sitten kerron, että olenko ollut siellä ikinä tai että mitä tiedän kyseisestä kaupungista tai että onko se kiva paikka. Jos mies kertoo opiskelevansa, niin sitten voi kysyä, että onko se hänen unelma-alaansa, tykkääkö hän opiskelusta, montako vuotta on jäljellä jne.

Minusta jutteluun oppii, kun sitä harjoittelee. Olen itse kohtuullisen hiljainen, mutta tiedän, että joudun tämäntyyppisissä tilanteissa tsemppaamaan varsinkin, kun olen selvinpäin liikkeellä (olen aina autolla liikkeellä). Harjoitus tekee kuitenkin mestarin. Jokaisen pitää itse miettiä, että pysytteletkö vaan vuosikymmenestä toiseen ujona tekemättä asialle mitään vai voisiko yrittää joka kerta vähän olla enempi aktiivinen kuin ennen.

Jutella voi kenelle vaan. Joskus saat vastauksia, joskus et. Joskus juttelu voi lähteä liikkeelle vaikka kellonajan kysymisestä tai siitä, että kysyt, että tietääkö hän vaikkapa, että missä on lähin pankkiautomaatti tms. Sen jälkeen voisikin kiitellä avusta ja jos hän hymyilee ystävällisesti takaisin, niin voisi vaikka kysyä, että lähtisikö hän läheiseen kahvilaan, jos sinä lupaat tarjota hänelle. Jos hän kieltäytyy, niin toivota vaan hyvää päivänjatkoa.

• mies38.

En osais vastata naisen kysymyksiin. En ole jutellut nais ihmisen kanssa moneen vuosiin. Vastaisin vaan jotain jaa, ei, kyllä, juu, niimpä, olutta juon, Yksin kun ei ole kavereita... Nainen kyllästyisi heti ja lähtis pois. Ei mulla ole oikeesti nais kavereita eikä pahemmin mies kavereitakaan joten ei naiset kiinnostusi minusta edes. No baareissa en edes käy et ei ole mahista et nainen tulis juttelee.

• toads

Ei naisille tarvitse jutella sen kummemmin kuin miehille.

Nainen: Mitä sulla on lasissa?
        Sinä: Olutta juon, ei mulle oikein siiderit ja lonkerot mene alas. Sulla vissiin menee?

Johon nainen voi taas kommentoida jotain, ja johon voit sitten taas vastata ja esittää vaikka vastakysymyksen. Voit itsekin kysyä jotain, jos kysymyksiä herää.

Opettele! Ota vastuu omasta elämästäsi äläkä vajoa tuollaiseen itsesääliajatteluun, että ”en mä voi, ei mulla ole naiskavereita, en ole jutellut naisille vuosiin..” SE TILANNE EI MUUTU JOS ET ITSE MUUTA SITÄ.

• hiljaa hyvä jne
        toads kirjoitti:

Ei naisille tarvitse jutella sen kummemmin kuin miehille.

Nainen: Mitä sulla on lasissa?
        Sinä: Olutta juon, ei mulle oikein siiderit ja lonkerot mene alas. Sulla vissiin menee?

Johon nainen voi taas kommentoida jotain, ja johon voit sitten taas vastata ja esittää vaikka vastakysymyksen. Voit itsekin kysyä jotain, jos kysymyksiä herää.

Opettele! Ota vastuu omasta elämästäsi äläkä vajoa tuollaiseen itsesääliajatteluun, että ”en mä voi, ei mulla ole naiskavereita, en ole jutellut naisille vuosiin..” SE TILANNE EI MUUTU JOS ET ITSE MUUTA SITÄ.

Samaa mieltä. Jos jotakin asiaa ei osaa, sitten sitä opetellaan. Koko elämä on loppupeleissä opettelua: opetellaan kävelemään, puhumaan, uimaan, hiihtämään, luistelemaan, ajamaan autoa jne. Ihan kuten työelämässäkin, niin sitä käydään ATK-kurssia, parannetaan kielitaitoa ja kouluttaudutaan, mutta sitten työelämässä otetaan saatu oppi käyttöön ja harjoitellaan.

On harhaluulo, ettäkö sosiaaliset taidot olisi jotenkin synnynnäisiä. Ei ne ole. Niitä nimenomaan opitaan ja opetellaan koko ikä. Minä olen opetellut ulospäinsuuntautuneisuutta teini-iästä alkaen, jolloin olin sairaalloisen ujo, mikä esti minua tekemästä haluamiani asioita. Yritin vahvistaa itsetuntoa ja vähitellen pakotin itseni tekemään asioita, jotka pelottivat. Mitä useamman kerran tekee asioita ja pistää itsensä likoon, niin sitä varmemmin niistä oppii selviytymään.

Itse asiassa nykyisin työelämässä vaikutan todella sosiaaliselta ja teen jopa sellaista työtä, joka edellyttää päivittäin kommunikointia asiakkaiden kanssa. Ujous piinaa enää niissä tilanteissa, kun pitäisi kommunikoida todella kiinnostavan miehen kanssa. Olen siis parisuhdeasioissa vielä alisuoriutuja, mutta tarkoituksenani on rohkaistua siinäkin asiassa.

• mies38.

Eipä ole naiset halunneet jutella vaikka alotteita olen tehnyt. Nyt enään ei vaan ole kiinnostanut tehdä alotteita kun naiset on niin tylyjä.

• .hännänpää

Kuinka ymmälläsi olet nyt nämä stoorit luettuasi?

• Viriilit Vaarit Oy

Taiteilija on poistunut areenalta harrastamaan metsästystä äitienpäivänä. Lycka till vaan nuorellemiehelle, ehkä hän onnistuu siinä, missä vanhat ovat epäonnistuneet jo vuosikymmenet.

• Atm5
        Viriilit Vaarit Oy kirjoitti:

Taiteilija on poistunut areenalta harrastamaan metsästystä äitienpäivänä. Lycka till vaan nuorellemiehelle, ehkä hän onnistuu siinä, missä vanhat ovat epäonnistuneet jo vuosikymmenet.

"On paljon naisia jotka olettavat että mies tulee juttelemaan. On paljon miehiä jotka ajattelevat että mies on se joka aloittaa keskustelun. Kukaan ei ole tuossa "roolinsa vanki" vaan ihmiset toimivat kuten luontevalta tuntuu. Siinä ei ole mitään epäreilua ketään kohtaan."

Minusta ei tunnu ollenkaan luontevalta lähestyä naisia koska olen niin arka etten uskalla tehdä aloitteita joten olis reilua että naiset hoitais sen homman. En silti voi asettaa naisten päähän ajatuksia että lähestykää nyt minua tai pakottaa naisia kiinnostumaan itsestäni jos näin ei tapahdu. On se minunkin mielestäni epäreilua ettei naisten tarvite kuin olla vain passiivisia ja seuraa silti riittää.

• 10+20
        Atm5 kirjoitti:

"On paljon naisia jotka olettavat että mies tulee juttelemaan. On paljon miehiä jotka ajattelevat että mies on se joka aloittaa keskustelun. Kukaan ei ole tuossa "roolinsa vanki" vaan ihmiset toimivat kuten luontevalta tuntuu. Siinä ei ole mitään epäreilua ketään kohtaan."

Minusta ei tunnu ollenkaan luontevalta lähestyä naisia koska olen niin arka etten uskalla tehdä aloitteita joten olis reilua että naiset hoitais sen homman. En silti voi asettaa naisten päähän ajatuksia että lähestykää nyt minua tai pakottaa naisia kiinnostumaan itsestäni jos näin ei tapahdu. On se minunkin mielestäni epäreilua ettei naisten tarvite kuin olla vain passiivisia ja seuraa silti riittää.

"No mulla noi on tapahtuneet joko alkoholin avustuksella, kun nainen on halunnut seksiä."

Lähes kaikille muille kyllä tuntuu tapahtuvan mutta ei minulle. Ei minuun kukaan nainen halua tutustua saati seksiä harrastaa minun kanssa olin sitten täysin selvinpäin, pienessä hiprakassa tai aivan räkäkännissä. Enkä ole edes ruma tai lihava vaikka itse sanonkin. Olen kai sitten vain mitäänsanomaton tylsä tavis naisten silmissä.

• helppoa kuin mikä

Mun mielestä aika helppo tapa lähestyä naista on se kun menee kysymään naisen isältä saako tämän tyttären omaksi. Siitä voi toki maksaa sen 10 kultarahaa jos isä edellyttää tätä toimenpidettä.

• Niinpä, tämähän olisikin oiva ratkaisu ongelmiimme. Ois kyllä aika kiva jos joku oikeasti tekisi noin. :)

• tyjtyjj

Oot just perikuva nyky-yhteiskunnan tuotoksesta. Koska sul ei oo ollu hirveesti kavereita niin uskot ja luulet että tuollaisena olet epäkelpo vaikka juurikin olet tän yhteiskunnan perikuvatyyppituotos.

Tai sit toi koko alotus oli provo. Aika lapselliselta tekstiltä kuulostaa 32 vuotiaalta. Luuletko tosiaan että niitä suhteita luodaan jossain kaupungilla kävellessä. Ja jos menet jutteleen jonkun kaa niin ittehän sä ton esimerkkis perusteella luovutit jo ennen kunnon alotusta.

Alota vaikka menemällä vapaaehtoistöihin ja koita ajatella ihmisiä muunakin kuin jonain iskuyritysten kohteena. Sukujuhlissa ym. kannattaa jutella vanhojen sukulaistensa kanssa edes jostain. kannattaa vanhojen kavereiden, tuttujen, sukulaisten, työkavereiden keskellä antaa ittestään aidosti jotain eli infota lähipiiriä hienovaraisesti siitä että olisit kaverin tarpeessa. Se vaatii rohkeutta mutta vain siten voit löytää toisia ihmisiä joilla myöskin saattaa sydämen päällä kalvaa yksinäisyys. Lisäksi tosiaan kannattaa olla tarkkaavaisena jos itse saa vastaavia vihjeitä toisilta, että sitten antaa vastakaikua jos joku vaikuttaa kaipaavan seuraa. Eikä saa olla liian kranttu.

• Pitkään yksin

Aloita arkisilla tai jokapäiväisillä asioilla, eikä suoraan hakemalla seuraa, johan sitä heti pelästyy. Kylläpä on pitkä jono, aurinkokin vihdoin paistaa jne. Parempia tietysti, onpa Sinulla kauniit hiukset tms.

• rexaus hexaus
    • Kattelin vähän tuota pleieri-blogia, ja siellähän on ihan asiaa. Kyllä mut ainakin saisi noita neuvoja noudattamalla nalkkiin alta aikayksikön. :)

• Lissuhanibeibe

Ite kanssa pidän naisena noista neuvoista. Eli suositellaan oikeesti olemaan miehiä. Onko sulla tarpeeks munaa, että uskallat mennä juttelemaan naiselle? Onko sulla tarpeeks munaa kerroa heti alkuvaiheilla, että oot oikeesti kiinnostunut naisesta? Onko sulla tarpeeks pelisilmää siihen, että osaat viedä asioita kosketuksen tasolle heti alusta alkaen?

Sit totuuden kertominen siitä, että miehen pitää oikeasti olla riittävän komea/tyylikäs, jos se haluaa saada panna hyvännäkösiä naisia säännöllisesti.'

Eikä oo mitään naisten huijamiista vaan lähdetään siitä, että jos toista ei nappaa niin mitä sitten? Seuraavan naisen luokse.

Lyhyemminkin noi olis voinu kertoa mut ehkäpä se kertaus on opintojen äiti?

Toivottavasti miehet noudattaa noita ohjeita niin saatais enemmän kunnollisia miehiä :)

• ---------------
        Lissuhanibeibe kirjoitti:

Ite kanssa pidän naisena noista neuvoista. Eli suositellaan oikeesti olemaan miehiä. Onko sulla tarpeeks munaa, että uskallat mennä juttelemaan naiselle? Onko sulla tarpeeks munaa kerroa heti alkuvaiheilla, että oot oikeesti kiinnostunut naisesta? Onko sulla tarpeeks pelisilmää siihen, että osaat viedä asioita kosketuksen tasolle heti alusta alkaen?

Sit totuuden kertominen siitä, että miehen pitää oikeasti olla riittävän komea/tyylikäs, jos se haluaa saada panna hyvännäkösiä naisia säännöllisesti.'

Eikä oo mitään naisten huijamiista vaan lähdetään siitä, että jos toista ei nappaa niin mitä sitten? Seuraavan naisen luokse.

Toivottavasti miehet noudattaa noita ohjeita niin saatais enemmän kunnollisia miehiä :)

Toivottavasti te naiset pukeudutte naisellisesti myös arkena kotona, laitatte hiukset kauniisti ja teette hyvää ruokaa. Miksi tosimies lähestyisi ketään muuta kuin todella naisellista ja kaunista, normaalipainoista ja vähän alistuvaa naista?

• 1+1
        Lissuhanibeibe kirjoitti:

Onko sulla tarpeeks munaa, että uskallat mennä juttelemaan naiselle? Onko sulla tarpeeks munaa kerroa heti alkuvaiheilla, että oot oikeesti kiinnostunut naisesta? Onko sulla tarpeeks pelisilmää siihen, että osaat viedä asioita kosketuksen tasolle heti alusta alkaen?

Ei, ei, ei.

• Jassu..
        --------------- kirjoitti:

Toivottavasti te naiset pukeudutte naisellisesti myös arkena kotona, laitatte hiukset kauniisti ja teette hyvää ruokaa. Miksi tosimies lähestyisi ketään muuta kuin todella naisellista ja kaunista, normaalipainoista ja vähän alistuvaa naista?

Juuri näin. Seksikäs pukeutuminen, avoimuus jne. kuuluu luonteeseeni kaikissa tilanteissa.

Olen mielelläni suhteessa se miellyttävä osapuoli kunhan mies on todella miehekäs ja ansaitsee naisellisuuteni. Muuten haluan olla yksin kuin surkean miehen kanssa.

Treenaan lantionpohjan lihaksiani, pilluni on tiukka, otan hyvin suihin (etenkin, jos kuukautiset) annan panna kakkoseen, jos mies haluaa, kuntosalilla käyn, pidän hiukseni pitkänä.

Pakko koska haluan parhaita miehiä. Kuka tosimies haluaa poikatukkaisen feministin?

• vellihousuharjoitus
        1+1 kirjoitti:

Onko sulla tarpeeks munaa, että uskallat mennä juttelemaan naiselle? Onko sulla tarpeeks munaa kerroa heti alkuvaiheilla, että oot oikeesti kiinnostunut naisesta? Onko sulla tarpeeks pelisilmää siihen, että osaat viedä asioita kosketuksen tasolle heti alusta alkaen?

Ei, ei, ei.

http://pleieri.blogspot.com/2013/05/vellihousuille-harjoitus.html on ku sulle siis tehty

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      44
      8411
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      72
      4846
    3. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      1
      4740
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      37
      3530
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      248
      3156
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      51
      2986
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2905
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      40
      2880
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      2166
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1827
    Aihe