Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mää käytän aina valkoisia mummokalsareita. Tai no, joskus myös mustia tai puuterinvärisiä, kun niitä tuli joskus sloggin tarjouspaketin mukana, mutta valkoiset on minusta silti kaikista parhaimmat.
01.03.2015 09:04
Voi ei. Oletko joutunut koko yön koneen äärellä odottelemaan kommenttejamme naapurin naisen makaronilaatikosta? Pahoittelen, sillä menin itse eilen tavallista aikaisemmin nukkumaan, enkä tiennyt että täällä on näinkin tärkeä ja akuutti asia esillä.
No jos itse sattuisin olemaan tuo naapurin nainen, niin luultavasti olisin laittanut noista tarjousjauhelihapaketeista kaksi pakkaseen, sillä en omista niin isoa vuokaa että siihen mahtuisi kolme jauhelihapakettia vetävä makaronilaatikko. Olisin siis tehnyt siitä yhdestä jauhelihapaketista makaroonilaatikkoa ensi viikon iltaruuaksi ja todellakin juuston kanssa että lähtee nälkä, kun luultavasti on ensi viikkokin liikunnan puolesta vähän normaalia rankempi ja muutenkin kiireinen.
Joskus tulen kyllä kotiin vähän epämääräiseen aikaan aamuyöstä, mutta se johtuu bussiaikatauluista, kun kohtuu säännöllisesti pitää semmoista vähän pitempää matkaa reissata. Miehiä ei kyllä noihin minun epämääräisiin reissuihini liity millään tavoin, joten eipä tarvitse sitten tekstareitakaan keneltäkään odotella.
Suklaalevyn ja täytelakupussin säästän loppukuussa olevalle viikon mittaiselle hiihtovaellukselle Lapissa.
01.03.2015 09:01
Tuota minäkin ihmettelin että mitä ihmeen ruuanlaittoa se semmoinen on jos pyttipannukin pitää tehdä valmispakasteesta. muutenkin minusta pyttis on semmoista jämäruokaa jota tehdään yli jääneistä keitetyistä perunoista ja heitetään sekaan mitä sattuu jääkaapista löytymään. En minä vain kiinnostavalle miehelle semmoista kehtaisi tarjota, vaan jotain vähän parempaa sentään, vaikka ei nyt niin ylettömäsi olekaan rahaa käytettävissä.
28.02.2015 19:12
Vai niin. Minulle ei kyllä valitettavasti kelpaa noin huonolla päättelykyvyllä varustettu mies. Kannattaisi ehkä ihan ekaksi tutusta logiikan alkeisiin, ja sitten vasta kun nämä syy-seuraussuhteet yms. peruskäsitteet ovat edes jollain tasolla hallussa alkaa harkitsemaan sitä naisen hankkimista.
28.02.2015 10:46
No minähän en oikeasti voi tietää että mitä muiden akateemisten naisten päässä liikkuu jos eivät vastaa, mutta erikoiseltahan tuo kuulostaa jos vastausprosentti on noinkin pieni. Kannattaa tosiaan vähän tuumata että onko se avausviesti sellainen ettei se vaikuta massapostaukselta, sillä voivathan naisetkin joskus erehtyä ihan aitoa kiinnostuksen osoitusta spämmäykseksi luulemaan. Tokihan nyt samaa viestipohjaa voi käyttää useammalekin kirjoittaessa, mutta kannattaa lukea se naisen profiili huolella ja vaikka poimia siitä jotain lisäjuttuja/kysymyksiä viestiinsä, jotta se vaikuttaisi ihan ajatuksella tehdyltä ja juuri kyseiselle naiselle osoitetulta.
Niinpä. Tuntuu että nimenomaan ne oikeasti kumppania hakevat miehet ovatkin kaikki jo lakanneet yrittämästä ja jäljellä ovat vain ne joka ikiseltä naiselta pimppaa vonkaavat spämmibotit. Harmi vain etten itse ehtinyt tähän nettideittailuun mukaan vielä siinä vaiheessa kun tämä edes jollain tasolla toimi.
28.02.2015 10:40
On kyllä vähän niinkin ettei siellä profiilissa nyt ehkä jaksa kertoa niin tarkasti siitä harmaasta arjestaan, vaan mielummin poimii niitä itselleenkin merkityksellisempiä juttuja siihen esille nostetavaksi. Toki on hölmöä väittää harrastavansa sellaista mitä on vain kokeillut pari kertaa eikä enää nykyään tee sitä säännöllisesti.
Esim. minä olen laittanut harrastuksikseni maastopyöräilyn ja erävaelluksen, vaikka ajankäytöllisesti ajateltuna harrastankin paljon enemmän netin roskapalstoilla pyörimistä. Tosin eipä siellä taida niissä harrastusvaihtoehdoissakaan olla tätä jälkimmäistä, varmaankin suhteellisen yleistä harrastusta mainittuna…
28.02.2015 10:24
No jos jauheliha on ollut erikoistarjouksessa, niin pakkohan sitä silloin on ostaa useampi paketti kerralla ja pistää osa pakkaseen. Tosin en kyllä ymmärrä mitä järkeä tosiaan on sitten ostaa samalla kertaa niitä lihapullia, ellei sitten ole heti samana iltana lähdössä johonkin reissuun jossa tarvii olla evästä mukana eikä ehtisi sitä jauhelihaa kypsentää ennen lähtöä.
Jauheliha, voi, juusto ja kevytmaito ovat semmoisia mitä itsekin ostan usein, mutta muuten nuo kyllä vaikuttaa joihinkin kemuihin ostetuilta ruuilta.
27.02.2015 23:25
No mutta ei kai ketjun aloittajalla tainnut olla varsinaisena tarkoituksena että miehet tämän aloituksen perusteella hänestä kiinnostuisivat. Eiköhän nyt useimmat ihmiset siellä treffiprofiilissaan jollakin tavoin valota niitä harrastuksiaan ja muutenkin yritä avata sitä persoonaansa sen verran että siitä voisi joku jotakin kiinnostavaa löytää. Itse ainakin olen kirjoittanut profiiliini melko pitkästikin juuri tällaisia juttuja joista kuvittelisin helposti saavan kiinni ja jutun aihetta, mikäli miestäkin samantyyppiset jutut sattuisivat kiinnostamaan.
Edelleenkään ei ole mitään velvollisuutta kirjoittaa ellei siitä naisen profiilista mitään kiinnostavaa löydy. Mutta aika kahjoa on kyllä jättää kiinnostavalle naiselle kirjoittamatta siksi että jollain hemmetin huuhaa-intuitiolla kuvittelee tietävänsä ettei nainen kuitenkaan vastaa. Itse en ainakaan ole koskaan jättänyt vastaamatta muihin kuin pervoihin tai kahjoihin viesteihin (jälkimmäinen sisältää myös selvästikin profiilia lukematta massapostatut viestit).
Ja ainakin minun mielestäni esim. yhteiset harrastukset ja mielenkiinnon kohteet voisivat olla yhdistävä tekijä. Mutta miehet taitavat sitten ajatella täysin eri tavalla, sillä yleensä ne itseäni harrastusten puolesta kiinnostavat miehet eivät edes käy vastavierailulla profiilissani, joten turha kai näille olisikaan mitään kirjoittaa. Minuun yhteyttä ottavien miesten mielestä ainakin suhteen osapuolia yhdistävä tekijä tuntuisi olevan mahdollisimman suuri ikäero suuntaan tai toiseen, sekä täysin erilaiset elämän- ja vapaa-ajanviettotavat…
26.02.2015 22:16
No good for you, jos sinulla on hottiksia sinkkumiehiä naapureina. Minun molemmat naapurinmieheni ovat kyllä juoneet aivonsa pellolle jo toistakymmentä vuotta sitten.
26.02.2015 22:01
No, IkisM on noista ainoa jota en ole nähnyt ja huonoksi todennut…
26.02.2015 21:39
Saako ihan ilmaiseksi, ja minkä kokoisiin kennoihin ne munat on pakattu? Varsinkin luomumunat kylä kelpaisi, kun ovat sen verran kalliita ettei niitä raski työttömänä ostaa.
26.02.2015 21:04
No aikamoista, kastraatio palkinnoksi yhden illan jutusta josta ei edes muista mitään. Tietysti tuollainen elintenryöväys on äärimmäisen julmaa toimintaa, mutta itseppä tuo naimisissa oleva mies oli kuitenkin alun perin suostunut saunomaan sen nuoren blondin kanssa.
26.02.2015 20:52
Jaa, meinaakko että pitäisi nyt olla munattomalla dieetillä koko maaliskuu ja sitten pääsiäismunia saisi syödä ihan niin paljon kuin ikinä jaksaa?
26.02.2015 19:33
Ja höps. Nimenomaan tuon miehen kasvonpiirteissä ei ole yhtään mitään vikaa, vaan se on nimenomaan tuo akne mikä tekee hänestä epämiellyttävän näköisen.
Itsellänihän ei ole henkilökohtaista aknekokemusta, mutta monenlaista (tässäkin ketjussa mainittua) konstia mielestäni kannattaa yrittää itsekin eikä aina vain ostella niitä lääkärin määräämiä myrkkyjä. Ihan tällaisen mutu-lääkärin ominaisuudessa suosittelisin ehkäpä tuolle miehelle gluteenitonta ja muutenkin terveellistä ruokavaliota sekä mineraaliöljypohjaisten hoitotuotteiden käytön lopettamista ja muistuttaisin että ne tulokset eivät ehkä näy ihan viikossa, vaan kokeilua pitäisi jatkaa pitempään ennen kuin voi sanoa onko siitä apua.
26.02.2015 15:27
Pahoittelen jos olin vähän jyrkkä tuossa edellisessä vastauksessani. Itse naisena näen tyhmyytenä sen että yrittää iskeä jotakuta joka on omasta mielestä ruma, mutta ehkäpä tuo joidenkin miesten ”reikä se on rinkelissäkin” –ajattelutapa tekisi tuosta ihan järkeenkäypää toimintaa.
Mää olen kyllä aina ihmetellyt tuota kun joku sanoo omaavansa todella rumat kasvonpiirteet. En oikein osaa kuvitella tilannetta jossa nimenomaan ne kasvonpiirteet olisivat se juttu joka tekisi muuten hyväkuntoisesta ja terveestä miehestä vastenmielisen. Laittakaa toki kuvia jotta hieman selkeytyisi tuo ajatus meille naisillekin.
Myöskään pituus ei ole sinänsä ongelma. Tunnen monia miehiä joita en yksinkertaisesti ole edes noteerannut mitenkään tavanomaista lyhyemmiksi (170 cm kieppeillä) ennen kuin sitä pituudesta on tullut jotain kautta puhetta. Yhteistä näille miehille on toki ollut hyvä itsetunto ja se etteivät jotenkin tunnu edes itse muistavan olevansa lyhyitä.
Akne on toki huono homma jos on kovasti paha eikä mikään tunnut auttavan. Itselläni ei ole koskaan ollut aknea, mutta kuitenkin atooppista ihottumaa joskus nuorempana, ja pääsin siitä eroon vasta kuin aloin pyyhkimään persettäni kaikkien lääkärien antamilla kortisoniresepteillä ja kieltäydyin jyrkästi laittamasta iholleni mitään muuta kuin luomulaatuista oliivi- tai kookosöljyä. En tietty voi olla varma että mikä toimii itse kukasellakin, mutta minun tapauksessani iho-ongelmat kuitenkin tuntuivat johtuvan jostakin liiallisesta kemikaalikuormasta, sillä alettuani kiinnittää ihovoiteiden koostumukseen huomiota on ihottuma pysynyt kokonaan poissa jo toistakymmentä vuotta.
25.02.2015 23:35
Mää sain tämmöisen tuloksen:
”Älykkyysosamääräsi on noin 130 , joka on korkeampi kuin 97.7 prosentilla väestöstä”
Meni kyllä loppupään vaikeammat tehtävät aika lailla arvailuksi, kun ei jaksanut enää keskittyä eikä päässyt yhtään hajulle niiden ideasta. Tieteen kuvalehden älykkyystestistä sain muistaakseni joskus 138, mutta siinä oli kyllä muitakin kuin noita palikkatestejä.
25.02.2015 23:10
No tuo haastattelu nyt oli vain tuommoinen tynkä joka ei oikein anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä. Itse olen jutellut tuon äijän kanssa muutaman kerran, ja kyllä sillä jotenkin se juttu kulkee livenä, vaikka pikkarit kyllä pysyykin harvinaisen kuivina, ainakin minulla. Se on livenä enemmänkin semmoinen hassu vanha setä jonka narinaa politiikkaan liittyen on joskus ihan hauska kuunnella, eikä se minua ainakaan käsittääkseni yrittänytkään iskeä.
25.02.2015 16:44
Olet HC-ATM, vieläpä harvinaisen selvä tapaus noin nuoreksi. Lisäksi asialle voi olla hyvin vaikea tehdä mitään, koska hc-ätmiytesi johtuu henkisestä rumuudesta. Ne miehet jotka ovat hc-ätmejä jonkin muutettavissa olevan ulkoisen syyn takia (kuten lihavuus, laihuus, huono iho) ovat paljon paremmassa asemassa, koska voivat itse tilanteeseensa vaikuttaa, mutta sinulle nyt näköjään on jaettu harvinaisen paskat kortit tyhmyyden muodossa.
25.02.2015 16:40
Täh. Siis äijä pitää sormusta vasemmassa nimettömässä ja yrittää iskeä nuoria naisia yliopiston kirjastosta? :D
Siis eihän tuo Manu sinänsä ihan idiootti ole, vaan on sillä ihan teräviäkin mielipiteitä joistakin asioista, mutta naisasioiden suhteen ei kyllä tunnu olevan mikään penaalin terävin kynä.
25.02.2015 14:16
Juu juu. Eihän tässä tarvitse työhakemukseenkaan muuta laittaa kuin piirtää kirkkoveneen kuva, niin heti aukeavat ovet mihin tahansa hyväpalkkaisen työhön...
24.02.2015 21:42
20 / 137