Teillä kun kuulemma kaikki on niin hyvin, maailma on teitä varten, kaikki onnistuu, ei huolia, ei murheita. Näin alemman tason miehet väittävät, onko se todella niin?
Kertokaa naiset ihanasta elämästänne
44
460
Vastaukset
Ei kaikki suinkaan ole hyvin ja huoletonta, mutta ne on asioita, joille teen aktiivisesti jotain. Siksi en valita elämäni kurjuutta, koska tiedän, että asiat tulevat olemaan toisin.
Kehitän itseäni opiskelemalla, teen ajanpuitteissa sopivasti hommia ja vietän paljon aikaa harrastusten ja ystävien parissa. Kaikki mihin ryhdyn, onnistuu, jos vain niin päätän.
Teen oikeastaan kaikkea sitä mitä haluankin. Rahaa on opiskelijalla vähän, mutta elän yksin, joten pienemmälläkin tulee toimeen.- Totta_vai_tarua1
Hei-hei, vähän parempaa stooria. Kertokaa niistä ihanista matkoista ympäri maailmaa, viiden tähden hotelleista, komeista miehistä jotka tämän kaiken maksaa. Niin ja koti-Suomessa on valtava omakotitalo kaupungin parhaalla paikalla, luxus-kesämökki, hienot autot pihassa jne!
- ätmel
Totta_vai_tarua1 kirjoitti:
Hei-hei, vähän parempaa stooria. Kertokaa niistä ihanista matkoista ympäri maailmaa, viiden tähden hotelleista, komeista miehistä jotka tämän kaiken maksaa. Niin ja koti-Suomessa on valtava omakotitalo kaupungin parhaalla paikalla, luxus-kesämökki, hienot autot pihassa jne!
On aika oireellista, että sinulle ihana elämä tarkoittaa varakkuutta.
- S24.nFemakotRy
Naiset saa pillunsa ansiosta kaikki tarjottimella. Niin komean miehen kun työpaikankin. Näiden mukana varakkuus yms. Ihmettelenkin usein miksi hyvin monien naisten treffi profiileissa lukee harrastuksena matkustelu. On kierretty Thaimaat, Amerikat, Australiat, Afrikat jne vaikka profiilissa lukisi työtön tai opiskelija. Itselläni ei edes kohtuu hyvä palkkaisena työläisenä ole varaa saati aikaa matkustella pitkin poikin mihin näemmä köyhemmät naisetkin kykenee. Kohta alkavaan sotaankaan naisten ei tarvi pakosta osallistua joten kyllä loppuviimein kaikki on maailmassa helpompaa kun omaa pilden. Kaikki saa tarjottimella ja sodan aikanakaan ei tarvi henkensä kaupalla pelätä. Pakollinen asevelvollisuus naisille ja ne helpot äitiys etuudet pois joiden varassa on helppo lusmuilla vuodesta toiseen. Myös jo tasa arvoistettu palkka naisilla reilusti alemmas koska kuitenkin saavat pillunsa avulla rahat pummattua miehiltä.
- saattttttaana
Ketkä saa ja ketkä ei eli ei palkkoja voi alentaa. Rumia naisia ei tartte rankasta kauniitten naisten miesten rahoilla huoraamisesta sentään!!!!
- Totta_vai_tarua1
ätmel kirjoitti:
On aika oireellista, että sinulle ihana elämä tarkoittaa varakkuutta.
Ei minulle tarkoita mutta ätmien juttujen mukaan miehen varakkuus on naisille hirveän tärkeätä. Luulisi silloin että naiset elävät luxuselämää rikkaiden ja komeiden miesten piikkiin.
- IkisM
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Naiset saa pillunsa ansiosta kaikki tarjottimella. Niin komean miehen kun työpaikankin. Näiden mukana varakkuus yms. Ihmettelenkin usein miksi hyvin monien naisten treffi profiileissa lukee harrastuksena matkustelu. On kierretty Thaimaat, Amerikat, Australiat, Afrikat jne vaikka profiilissa lukisi työtön tai opiskelija. Itselläni ei edes kohtuu hyvä palkkaisena työläisenä ole varaa saati aikaa matkustella pitkin poikin mihin näemmä köyhemmät naisetkin kykenee. Kohta alkavaan sotaankaan naisten ei tarvi pakosta osallistua joten kyllä loppuviimein kaikki on maailmassa helpompaa kun omaa pilden. Kaikki saa tarjottimella ja sodan aikanakaan ei tarvi henkensä kaupalla pelätä. Pakollinen asevelvollisuus naisille ja ne helpot äitiys etuudet pois joiden varassa on helppo lusmuilla vuodesta toiseen. Myös jo tasa arvoistettu palkka naisilla reilusti alemmas koska kuitenkin saavat pillunsa avulla rahat pummattua miehiltä.
Noinhan se menee, naisen ei tarvitse koskaan kysyä itseltään "Entä jos" ja varautua pahaan päivään niin kuin miehen täytyy koska miehellä ei ole turvaverkkoja. Nainen voi ajatella aina tyyliin "sitten kun" ja toteuttaa itseään mielin määrin vailla huolta huomisesta. Jos raha-asiat kusee laittaa vaan itsensä vähän nätimmäksi ja valitsee hyvävaraisen miehen laajasta tarjonnasta, voi sitten keskittyä kuluttamaan sen säästöjä, jos matkan varrella löytyy parempi kupattava aina voi vaihtaakin lennosta. Itsekin kun joskus vilkaisin nettitreffejä ihmettelin miten paljon siellä oli naisilla matkustuskokemusta ja kuitenkin täysin persaukisia suunnilleen kaikki, kertoi paljon siitä miten paljon helpompaa naisen on tehdä irtiottoja lomailuun kun ei ole mitään työtehtäviä mitkä pitäisi saada suunnilleen aikataulussa valmiiksi, naisen euroa silti riittää lomailuun...tai onhan ne usein miehen eurojakin millä matkustellaan.
Ei minulle tarkoita mutta ätmien juttujen mukaan miehen varakkuus on naisille hirveän tärkeätä. Luulisi silloin että naiset elävät luxuselämää rikkaiden ja komeiden miesten piikkiin.
No mä en elä luxusasunnossa tai omista mökkiä eikä ole autoakaan. Kulut on minimissä, joten saan säästettyä sen verran, että pääsen näin opiskelijanakin pikkusen reissaamaan. Työelämässä kuin olin, niin matkustin 3-4 kertaa vuodessa. Valintakysymyksiähän nämä ovat; itse laitan rahani uusiin kokemuksiin ennemmin, kun vaikka autoon.
- IkisM
Pimppaloora nyt vähän opiskelee ensin ja etsii itseään, ottaa sitten vasta kun valmistunut jokun ihanan varakkaan könsikkään vakituiseksi.
- vaimoneuro
Ihan se on siitä kiinni, miten rahansa sijoittaa. Oli sitte nainen tai mies. Miehille näyttää useasti olevan tärkeetä esitellä rahojaan ja varallisuutta ulospäin ja pitää olla kaikenmaailman jatkeita pihat ja puutarhat täynnä. Joskus se miehelle tuntuu tuo vaimon palkka kelpaavan kummasti, kun omat rahat on juotu tai huoriin menny! Mutta älä jos vaimo lähteekin aurinkoon, niin johan tuli kateelliset panetteleen.
- Kaikkea_sitä_kuulee
S24.nFemakotRy kirjoitti:
"Naiset saa pillunsa ansiosta kaikki tarjottimella. Niin komean miehen kun työpaikankin. Näiden mukana varakkuus yms. Ihmettelenkin usein miksi hyvin monien naisten treffi profiileissa lukee harrastuksena matkustelu."
Pitää olla kyllä todella hyvännäköinen ja seksikäs nainen että tuo pitää paikkansa. Sellaisia on alle prosentti joten 99% joutuu luottamaan vähän muuhunkin kuin ulkonäköönsä. S24.nFemakotRy kirjoitti:
Juu juu. Eihän tässä tarvitse työhakemukseenkaan muuta laittaa kuin piirtää kirkkoveneen kuva, niin heti aukeavat ovet mihin tahansa hyväpalkkaisen työhön...
stellaria81 kirjoitti:
Juu juu. Eihän tässä tarvitse työhakemukseenkaan muuta laittaa kuin piirtää kirkkoveneen kuva, niin heti aukeavat ovet mihin tahansa hyväpalkkaisen työhön...
joo kirkkoveneen kuvallahan hyvän duunin saa eihän sitä koulutusta saati kokemusta tarvita.perkeles että jotku mollaa muijia tosissaan ei se niillekkään työelämä eikä muukaan elämä ole yhtään helpompaa.taitavat suunniillen huorana pitää kaikkia naisia,kun pankin päällä istuvat.mistä näitä turvennuijia riittää
stellaria81 kirjoitti:
No perskules! Siitäkös tää onkin ollut kiinni koko ajan! Mä olen niin huono piirtämään, et ehkä laitan suoraan valokuvan värkistäni seuraavaan hakemukseen! :D
- ToistaiseksiPakkosinkku
saattttttaana kirjoitti:
Ketkä saa ja ketkä ei eli ei palkkoja voi alentaa. Rumia naisia ei tartte rankasta kauniitten naisten miesten rahoilla huoraamisesta sentään!!!!
Ruma nainen ihan samassa asemassa kuin kauniskin nainen.
Minulle olisi kelvannut se rumakin nainen, ja olen monesti postannut tänne puhelinnumeronkin,idean a että jos joku (vaikka sitten rumakin) nainen mut haluaaniin tule ja ota.
Mutta eihän suominaiselle kelpaa hellä ja rakastava mies, ei edes rumalle.
Noh, tällä hetkellä etsin sitten ulkomaista naista, kun ei suomalaiselle kelpaa.
Toki tännekin voi soitaa jos joku haluaa:
99533639395315056 ( 0,26 €/min pvm/mpml ).
Että sinulle ruma nainen: minut olisit kyllä saanut mutta kun et viitsinyt viimeisen n. 12 vuoden aikana soittaa vaikka numeroa oli tarjolla useampaan kertaankin, niin olepa sitten ilman.
Toki voit tulla treffeillekin jos haluat (lentokoneella).
maanantaina olin viimeks treffeillä, tosin tämäkään tyttö ei ollut innokas.
Yhden ihanan innokkaankin tytön olen täällä tavannut, mutta ikävä kyllä jäi 1 kertaan kun isosisko ei kuulemma salli tavata uudelleen, ei vaikka tytöllä oli ikääkin jo 25 v.
Nämä paikalliset ovat kuin aivopestyjä, eli 100% sukulaistensa määräiltävissä.
Ei ole vaimon löytäminen helppoa täälläkään, vaikka puhelinnumeroita saa helposti, ja treffeillekin ainakin joidenkin naisten kanssa pääsee (ei toiki kaikkien).
Ero Suomeen on kuitenkinmerkittävä, siinä missä suomityttö pihtaa jo puhelinnumeroa, täällä naisen puhelinnumeron yleensä saa sen kun pyytää.
Niin, ja kun ihmiset ovat keskimäärin hyvinkin köyhiä, se houkuttelee ostamaan halvimman mahdollisen (paikallista tuotemerkkiä olevan) puhelimen.
Mutta kun puhelin (latureineen ja akkuineen) maksaa kuluttajalle alle 10 euroa, niin tuohon hintaan on tingitty laadusta joka kohdassa:
(tehdashinta vielä halvempi, kun kuluttajahinnasta vähennetään ALV sekä jälleenmyyjän ja tukkufirman kate sekä kuljetuskustannukset)
1) heikkolaatuinen mikrofoni / mikrofoniesivahvistin / AD -muunnin / puhekoodekki
2) heikkolaatuinen radio-osa, eli heikossa kentässä puhelut katkeilevat tai eivät edes muodostu, siinä missä laadukkaammalla puhelimella ei ole mitään muuta ongelmaa paitsi se, että virta akusta kuluu nopeammin, jos heikon kentän takia lähetintä joudutaan ajamaan täydellä teholla
3) heikkolaatuinen akku. Pitää varauksen kehnosti jo uutena, ja tilanne huononee lisää, kun akulle kertyy ikää
4) heikkolaatuinen laturi, törkeimmillään sähköturvallisuudestakin on ehkä tingitty, jolloin joku huono-onninnen saattaa saada puhelimestaan sähköiskun jos puhuu ja pitää samaan aikaan laturia kytkettynä
Eli pahimmillaan numeroon voi vain tekstata, mutta puhelujen kanssa voi olla huonosti, jos puhelu ei muodostu tai äänenlaatu tännepäin on heikko (eli ääni epäselvä ja/tai liian hiljainen). - Hikkyluuseri8
reppumies1970 kirjoitti:
joo kirkkoveneen kuvallahan hyvän duunin saa eihän sitä koulutusta saati kokemusta tarvita.perkeles että jotku mollaa muijia tosissaan ei se niillekkään työelämä eikä muukaan elämä ole yhtään helpompaa.taitavat suunniillen huorana pitää kaikkia naisia,kun pankin päällä istuvat.mistä näitä turvennuijia riittää
Valkoritari spotted
- hfgdhndfjvgch
Monen kolme-nelikymppisen vanhan piian perhe-elämän korvikkeena toimivat koira ja dildo. Koiraa hoivataan kuin vauvaa ja dildo toimii miehen korvikkeena. Koiraparan takia toivon ettei piika koskaan sekoita näitä kahta.
- hmmmmmmm
24-vuotias nainen olen ja aika masentunut tapaus. Opiskelen yliopistossa luonnontieteellisellä alalla ja menestynkin keskivertoa paremmin, mutta mitään ei tee mieli tehdä. En jaksa rampata baareissa tai mitään. Kavereita on jonkin verran, muutama ystäväkin.
Olen kyllä hoikka (alipainoinen oikeastaan), pitkätukkainen ja siro neiti, mutta persoonallisuuteni karkoittaa kaikki pois ja itse karkoitan myös kaikki pois. Olin lapsena kiusattu ja siksi epäilen kaikkia ihmisiä enkä päästä ketään lähelleni. Uskon usein, että miehet haluavat käyttää minua jotenkin hyväkseen, joten olen koko elämäni koettanut pysyä niistä kaukana (siksi olenkin neitsytsedän naaraspuolinen vastine, lollll). Nyt aikuisiällä aloitteita tulee yliopistolla, baareissa (jos käyn) ja joskus jopa kadulla, mutta sanon vain "ei kiitos" kaikille ja jatkan matkaani.
Jotenkin olen turhautunut omaan itseeni. En pidä ihmisistä, en muista enkä itsestäni. Tätä palstaa luen isolla ilolla ja erityisen huvittuneena, koska täällä tuntuu olevan yhtä elämään kyllästynyttä porukkaa kuin minä, joskin aivan eri syistä.
Mitään en ole saanut tarjottimella. Rahaa säästän ja toivon saavani joskus oman alan töitä. Jos en saa niin, sitten kai olen marisematta kaupan kassana. Tai tapan itseni.
Ja inhoan lapsia, perhettä en tahdo.- ätmel
Mennäänkö naimisiin?
- Ikisinkkumies
Nainen ei tarvitse työkokemusta kun saavat töitä aika helposti. Toista se on miehellä niin ei saa töitä vaikka olisi kuinka paljon kokemusta.
- Kysyn_vaan
Naisia kuitenkin on paljon työttöminä, miten se voi olla mahdollista jos se saavat työpaikan helposti? Niin ja on myös köyhiä naisia, miksi he eivät elä rikkaan miehen siivellä?
- 6plus2
Kysyn_vaan kirjoitti:
Naisia kuitenkin on paljon työttöminä, miten se voi olla mahdollista jos se saavat työpaikan helposti? Niin ja on myös köyhiä naisia, miksi he eivät elä rikkaan miehen siivellä?
Jos nainen on työttömänä, niin vähintäänkin sillä on mies. Ehkä iso kaveripiirikin vielä lisäksi.
Naista, joka olisi yhtä huonossa asemassa yhteiskunnassa kuin keskimääräinen alemman tason tai alemman keskitason mies, ei ole olemassa. ATM:t ja AKTM:t ovat pitkiä aikoja elämästään naisettomia, ja nykyisessä 2008 alkaneessa taloustilanteessa usein myös työttömiä, köyhiä ja kaverittomia. Suomalainen nainen ei voi ikinä käsittää suomalaisen miehen kärsimystä. Arabinainen voisi ehkä samaistua suomalaisen miehen kärsimykseen.
Provosoiva aloitus, mutta naisen elämä on helpompaa kuin miehen.
Muihin asioihin en nyt ota kantaa kuin seksin ja parisuhteen saamiseen. Ne asiat nainen saa niin että on syntynyt naiseksi. Ytm on melko samassa asemassa.
Parisuhde ja seksi on kuitenkin todella tärkeitä asioita elämässä. Jotkut jäävät niitä ilman, koska sattuvat sytymään rumiksi miehiksi. Nainen taas saa ne asiat ihan vain niin että on sattunut syntymään naiseksi.- Mullameneeparemmin
Olen nainen, työtön, 2 vakavaa kroonista sairautta ja terveysongelmien vuoksi asunnoton. Tuun tälle palstalle lukemaan siitä miten miehet valittaa kun niillä on vaikeaa koska ei ole naista, kun se saa mut tuntemaan, että edes joku on maailmassa mun alapuolella.
Koska mulla on muuten asiat kunossa: mulla on ihania ystäviä, en oo katkeruuteen tai kateuteen kuolemassa (niin kuin monet miehet täällä). Pystyn nauttimaan monista asioista elämässäni, nyt vaikka siitä että voin kävellä vaikka tunnin ilman että jalkoihin sattuu (vuos sitten se ei olis ollut mahdollista), ja kohta lähdenkin ystävän kanssa ulos auringonpaisteeseen (sitäkin kestä, ei tartte laittaa aurinkovoidetta vielä eikä tuu hirvee päänsärky vaikka ei olis aurinkolaseja, voin nähdä kaikki kauniit luonnon ja kaupungin värit ilman tummentavia linssejä) kävelylle.
Että kyllä mun kelpaa kun elämässä on paljon hienoja merityksellisiä asioita, joista osaan nauttia kun tajuan että ne eivät ole itsestäänselvyyksiä. Niitä monet valittajat eivät tajua ja siksi minulla menee niitä paremmin. - ihanTavisSS
1. Teen töitä yksityisellä sektorilla toimistoalalla. Olen lähettänyt SATOJA työpaikkahakemuksia, jotta pääsisin pois tästä työpaikasta, jossa joudun kokemaan työpaikkakiusaamista eikä palkkaanikaan ole nostettu viime vuosina. Monista työpaikoista tulee palaute sähköpostilla, että hakemuksia on tullut SATOJA. Haastatteluihin olen päässyt vain aniharvoin eikä nekään ole johtaneet mihinkään. Pitäisikö siis sitä omaa kirkkovenettä vilautella työhaastattelussa vai pitikö se kuva laittaa ansioluetteloon kuvana?
2. Minulla on iso asuntolaina. En voi luopua työstäni, koska silloin menettäisin asuntoni ja sen jälkeenkin pitäisi jossain asua. Yksityisillä markkinoilla on niin kalliit asunnot, että en pystyisi maksamaan vuokraa. Kaupungin vuokralähiöihin en enää halua. Pankissakin muuten ne virkailijat ovat aina olleet naisia. Saako asuntolainaan paremmat ehdot, jos vilautan kirkkovenettä?
3. Opiskelen työn ohessa jatkuvasti kesälomaa lukuunottamatta. Tällä hetkellä opiskelu vie vapaa-ajasta arviolta 5 tuntia viikossa eli pääsen aika helpolla. Työnantaja ei kouluta lainkaan suorittavan tason työntekijöitä, joten maksan koulutukseni itse. Miespuoliselle pomolleni en kyllä kirkkovenettäni näytä, vaikka hän olisi viimeinen mies maailmassa!
4. Ulkomailla olen ollut noin 4 vuotta sitten viimeksi ja silloinkin Tallinnassa päiväristeilyllä kummipojan kanssa ns. mummoristeilyllä. Kukaan mies ei tullut juttelemaan. Olisiko pitänyt taas sitä kirkkovenettä vilauttaa? Kun netistä varaan matkan, niin missä kohdassa vilautetaan webcam-kuvaa kirkkoveneestä?
5. Äitini sairastaa Alzheimerin tautia eikä isänikään ole enää nuoruutensa iskussa. Käyn auttamassa vanhempiani noin joka toinen viikonloppu (pitkä välimatka). Miten tässä auttaa kirkkovene? Itse asiassa veljeni käy auttamassa vanhempiani paljon vähemmän? Missä kohtaa tässä asiassa pääsen helpommalla kuin miehet?
6. En käy baareissa oikeastaan koskaan. En harrasta yhden yön juttuja. Edellisestä seksikerrasta on aikaa muutama vuosi, jolloin edellinen seurustelusuhteeni päättyi. Olen etsinyt netin kautta seurustelukumppania, olen panostanut esittelytekstiin, valokuva on tuore ilman photoshoppausta, olen tehnyt aloitteita netissä. Olen saanut vastauksia vaini ulkomaalaisilta, seksivonkaajilta tai isäni ikäisiltä vanhoilta miehiltä. Saako seurustelukumppanin, jos vilauttaa kirkkovenettä?
7. Minulla on onneksi kaksi rakasta ystävää. Jonkun verran on myös kavereita, joita näen harvakseltaan. Aika paljon pariskunnat näkevät toisiaan ja jään niistä helposti ulkopuoliseksi. Miten nämä ihmissuhteet liittyvät kirkkoveneeseen?
8. Minulla on muutama rakas harrastus. Luen paljon ja kuuntelen musiikkia, sillä niitä voi onneksi harrastaa ilmaiseksi. Liikuntaakin voi harrastaa ilmaiseksi. En vain ymmärrä, että miten kävelylenkit tai musan kuuntelu Spotifystä liittyy kirkkoveneeseen?
9. Olen seurustellut pari kertaa elämäni aikana. Takanani on siis pitkiä ihmissuhteita. Kun olen asunut avoliitossa, olemme maksaneet kulut puoliksi. Myös asuntolaina on otettu puoliksi. Näissä suhteissa miehellä on ollut hieman paremmat tulot, mutta ikinä mies ei ole ollut mikään äveriäs pukumies tms. Kotityöt on tehty suunnilleen puoliksi. Hellyydessä ja seksissä ei ole pihtailtu, vaan suhteet ovat olleet hyviä kaikin puolin. Suhteet ovat päättyneet muista kuin rahasyistä (esim. muutto toiselle paikkakunnalle työn perässä). Miten olen näissä suhteissa hyötynyt kirkkoveneestäni?
10. En ole koskaan ollut 5 tähden hotellissa enkä edes hienon auton kyydissä. Ei ole rahaa sellaiseen. Oma auto on, mutta sekin jo vanha romu. Onneksi sentään velaton. En edes muista, että milloin olen yöpynyt hotellissa viimeksi, mutta varmaa on, että se on ollut mahdollisimman edullinen hotelli. Miten kirkkovene liittyy tähän, kun en harrasta maksullista seksiä enkä yhden yön juttuja? Kirkkovenettäni olen uittanut korkeintaan kylpyammeessa, koska kodissani ei ole ammetta ja tykkään vaahtokylvyistä.
11. Rakastan elämää. Koen itseni onnelliseksi, vaikka en ole lähtöisin rikkaasta kodista eikä elämässäni ole tiedossa missään vaiheessa paljon rahaa, menestystä ja mainetta. Olen valmis tekemään työtä, opiskelemaan ja näkemään vaivaa, jotta pärjään. Sen tiedän, että millään kirkkoveneellä en onnellisuutta enkä tavallista kummempaa elämää tule saavuttamaan. Oletko sinä, hyvä tekstini lukija, kateellinen sittenkin aiheettomasti kirkkoveneestä?- 3plus2
Rumat naiset voi valittaa kuten ätmit kun pillulla ei ihan kaikkea saa. Laihduta ja laita joka aamu kilo maalia naamaan niin sitä "kirkkovenettäs" alkais ihmiset haluamaan ja saisit sillä ansaittua helpon elämän. Rumakin nainen saa koska vaan haluaa jos ei nirsoilisi.
- einäätajua
Hyvä kirjoitus.
Kirkkoveneelle kateelliset eivät halaja kuin seksiä(tietysti itsekkäin perustein), he eivät ymmärrä oikeista tunteista mitään(aito välittäminen ei tule luo kirkkovenettä vilauttamalla).
- hiljaaeiosataolla
Todellinen naisten elämä niin kuin yleensäkin todellinen elämä on näille palstaätmeille liikaa. Kivempi istua koneen ääressä, lukea väkivaltajuttuja internetistä ja leikkiä kuvitelmilla naisten helposta elämästä.
- tätä.tämä.on
Todellinen naisten elämä = todellinen elämä yleensäkin. Kaukana näiden palstatyyppien "todellisuudesta", joka on hakittu lukemalla laatujulkaisuja kuten "mitä vittua"-verkkolehteä, pelaamalla pleikkaria 24/7 ja runkkaamalla pornolle.
- minäminä64
Minäpä kerron, enkä lukenut muiden vastauksia. Oletan että niissä on paljon seksin puutetta ja sen saamista.
Olen eläkkeellä pitkän työrupeaman jälkeen. Minulla on kaunis velaton koti, olen kouluttanut ainoa poikani ja hän on minulle suuri ilo. Minut palkittiin äsken työstäni. Poikani matkustelee kyllä paljon, ja saisi käydä äidin luona useammin, mutta olen tyytyväinen että hän on löytänyt paikkansa elämässä.
Olen haudannut molemmat vanhempani, hoidin heitä loppuun saakka. Jouduin myös lemmikkini viemään viimeiselle matkalle.
Olen riekkunut, rakastuntu, pettynyt, uskonut ja toivonut. Olen luottanut ja sitten taas en.
Olen onnellinen ettei kukaan mäkätä minulle roikkuvista tisseistä, tai pikkasen pömpöttävästä vatsasta. Olen onnellinen ettei kukaan vaadi minulta, yhtään mitään.
Kukaan ei mäkätä liian vahvasta kahvista, tai muistakaan makuasioista esim. maustetuista ruuista. Juustot, vihannekset ja juurekset saan valita ihan itse, samoin kuin kaiken muun kaupassa.
Voin laittaa ruokaa, tai olla laittamatta.
Voin lähteä matkalle, sinne minne haluan. Koska minulla on paljon sukulaisia ja ystäviä, en ole koskaan mennyt matkoille yksin. Jos yksi ei tykkää Kreikasta, toinen tykkää kyllä.
Kukaan ei sotke kotiani, eikä mäkätä että tuossa on pölyä pitäisikö siivota. Kukaan ei jätä likaisia vaatteitaan mihin sattuu.
Pesen pyykkiä silloin kun tahdon, ja vain omaani.
Vaihdan lakanat usein, koska on ihanaa mennä saunan jälkeen puhtaiden lakanoiden väliin.
Ainoa jota kaipaan on se, kun aamun lehteä lukiessa en voi keskustella maailman tapahtumista ja muista uutisista. Tai elokuvaa katsoessa, turista siitä mitä tapahtui, mutta onneksi on netti. Näitä käyn läpi kerran viikossa samaan aikaan eläkkeelle jääneen työkaverin kanssa, koska hänen miehellään on taas omat menonsa.
Jos tahdon ostaa hajuveden tai uuden jakun, kukaan ei mäkätä, että taasko, onhan sinulla noita.
Jos tahdon mennä nukkumaan, menen. Jos tahdon lukea ihanaa kirjaa vaikka kolmeen saakka yöllä luen.
Jos tahdon miestä, sitäkin saa, jos tahdon.
Läheisyyttä selvästi kaipaan, mutta meillä on nykyään tapana aina halata kun tapaamme ystävien kanssa toisiamme ja poikani tykkää halata äitiä kun tulee ja menee, se tuntuu läheiseltä ja hyvältä.
Olen tullut herkäksi, rakastan läheisiä mutta en kaikkia.
Olenkohan liikaa aina ajatellut muita ja nyt sitten vain ja ainoastaan itseäni. Näin se lääkärikin taisi äsken sanoa, kun mittasi verenpaineen.
Kun perintömme on jaettu, haluan yhden kolmesta synnyin kotini kiikkustuolin . Juuri sen ikivanhan, jossa tahdon muistella menneitä. Sisareni sanoi, että etkö tahdo sitä uusinta, sanoin että en missään tapauksessa vanha riittää vallan mainiosti.- Nagsheu
Hienoa! Arvostan kovasti sitä, mitä olet tehnyt tullaksesi onnelliseksi. Olet oivaltanut, että elämässä ei saa kaikkea, mutta ihan riittävästi, jotta voi elää ihan mukavaa elämää. Ilman kovaa työtä ei saa saavutettua niitä asioita, joita pitää tärkeänä.
- Rumis
Nagsheu kirjoitti:
Hienoa! Arvostan kovasti sitä, mitä olet tehnyt tullaksesi onnelliseksi. Olet oivaltanut, että elämässä ei saa kaikkea, mutta ihan riittävästi, jotta voi elää ihan mukavaa elämää. Ilman kovaa työtä ei saa saavutettua niitä asioita, joita pitää tärkeänä.
Heh:) "elämässä ei saa kaikkea" mutta kuten tekstistä huomasit "jos tahdon miestä sitäkin saa jos tahdon" Tässä miehen ja naisen epäsuhta. Nainen saa aina miestä mutta mies ei saa välttämättä naista koskaan. Mä olen saanu elämässäni toteutettua oikeastaan kaikki haaveeni ja olen onnellinen. Surullinen olen että yhtä haavetta en ole saanut enkä tule saamaan toteuttaa on nainen ja lapsi. Kun synnyt rumaksi niin kortit on silloin jaettu halutaanko mua tai saanko edes lapsia. Muuten ruma voi elää lähes normaalia elämää.
- Kurppa_kurppanen
On huolia ja murheita, kissa on kipeä, lääkärille menee paljon rahaa :/
- SUOMI-Maija
Eipä ole paljoa kehumista. Muutama vuosi sitten tulin raskaaksi tatuoidulle jyystäripaskalle, jonka olin kännipäissäni raahannut kotiin pieneen neuvostokuutiooni nussimaan, ja asiat vain ikään kuin "tapahtuivat". Myöhemmin mies otti hatkat saatuaan tietää raskaudestani ja nykyään minulla on kaksi hänen siittämää lasta huolehdittavani ja olen sitä paitsi työtön.
- Nainenvastaa
Elämä on annettu lahjaksi. Merkitystä on miten suhtaudut tähän lahjaan, nyrpistätkö nenääsi, koska katsot että olisi voinut olla jotakin muuta, vai otatko vastaan kiitollisuudella ja näet lahjan arvokkaana.
kiitos elämälle :) - ainayksinäinen
Isä kuoli pari viikkoa sitten. En usko että toivun tästä täysin koskaan. Huolia on muutenkin rutkasti sekä työelämässä että muutoin ja murheita ihan vaikka muille asti. Rahahuolet yms. jatkuvia. Olen ollut koko elämäni sosiaalisesti syrjäytynyt.
- kaikkeniyrittäny
just meinasin tulla samantapasta kirjoittaan et mikäs tässä äitillä suurinpiirtein kuukausi elinaikaa isä nyt on kuollu jo kun olin lapsi..rahahuolia uutta työpaikkaa ei lyödy.. ei tässä ainakaan oo mitkään deittailut ainakaan mielessä... näitä nyt olis niin paljon että elämä potkinu vaan päähän
Niin kauan kuin on terve, kaikki muut huolet ovat pieniä. Ystäväpiirissä tapahtuneet vakavat sairastumiset ja erään ystävän puolison yllättävä kuolema ovat taas muistuttaneet siitä, mikä elämässä on oikeasti tärkeää.
Elämä ON ihanaa ja kevättä kohti se tuntuu entistä ihanammalta. Kohta on pimein vuodenaika taas selätetty ja kesä lähestyy. Työt rullaavat ok, näitä työmatkoja on enemmän kuin toivoisin (päivät venyvät pitkiksi), palkka ei ole koskaan riittävän hyvä, vaikka sitä vuoden alussa tarkistettiinkin. Opinnot eivät etene ihan niin vauhdikkaasti kuin toivoin, johtuen juuri näistä pitkistä päivistä ja siitä, että viikonloput haluaisin viettää Jännämieheni kainalossa enkä oppimistehtäviä tehden. Toisaalta harrastushan opiskelu on enimmäkseen muutenkin ollut, ei nämä nykyiset opinnot suoraan vaikuta töissä etenemiseen tai pärjäämiseen.
Eli sori, en keksi mitään oikeaa valittamisen aihetta. En kyllä liioin elä tässäkään maailmassa: "Kertokaa niistä ihanista matkoista ympäri maailmaa, viiden tähden hotelleista, komeista miehistä jotka tämän kaiken maksaa. Niin ja koti-Suomessa on valtava omakotitalo kaupungin parhaalla paikalla, luxus-kesämökki, hienot autot pihassa jne!" Kyllä tämä elämä on ihan tavallista taapertamista kodin, työn ja Jännämiehen kanssa vietetyn ajan välillä.
Ja tämä palstakin on ilmeisesti ihan entisellään.- tältänäyttää
Tätä ketjua ja ehkä paria muuta lukuunottamatta palsta lienee sisällöllisesti surkeimmillaan kautta aikojen, koska kirjoittelevat naiset ovat kaikonneet lähes täysin. Johtuu, kun on jäljellä lähinnä mielipuolisia huuteluja("Kuka antaa pillua..."), pua- ym teorioita ja juorulinkkejä, pimppaloora jaksaa joskus hieman ojentaa.... ;)
- 18plus6
Et keksi valittamisen aihetta? Aina metsästystä vastustava ituhippi helka kyllä valittaa milloin mistäkin palstalla mikä vaan liittyy miehiin. Lopeta se valittaminen odota sitä vitun kevättä. Itseäni harmittaa et yleensä taas se kuumuutta hohkaava kesä saapuu ja kaikki onnelliset pariskunnat paneskelevat pitkin julkisia paikkoja kun tavismiehet saavat aina olla yksin.
- tukkaauki
...ja kaiken aikaa,kun te ressukat riitelette ja haukutte naisia,minä tyttö elän sitä jos nyt ei ihanaa mutta todella hyvää elämää!
Asun yksin, omasta tahdostani. Minulla on työ jossa pääsen liikkumaan melko paljon,keskim. joka kolmas kuukausi matkustan työn puitteissa mm.ulkomaille. Lomani vietän aina ulkomailla, pääosin kaupunkilomalla, koska omistamme sisareni kanssa lomaosakkeen jota molemmat vuorollaan käytämme. Häneltä on mies kuollut, minulla ei sellaista mitenkään vakituisesti ole ollutkaan.
En ole rikas(?) no, rahallisesti katsoen ainakaan, mutta rikas ja hyvä elämä minulla on! :-D
Minä olense kameli joka kulkee, kun koirat haukkuvat. - 8888
Ei minun elämässäni kaikki ole hyvin, mutta nautin kyllä elämästäni.. Esimerkiksi eilen oli vapaapäivä ja vietin sen siivoamalla koko asunnon ja pyykkäämällä pyykkikorin tyhjäksi. Laittelin myös ruokaa. Säästeliäästi tein edelliseltä päivältä jääneestä perunamuussista jauhelihaperunasoselaatikkoa. Myöhemmin illalla kävin lenkillä, ihan omaksi ilokseni ja tietenkin jota kroppa pysyy kuosissa. Sitten ihana suihku ja karvanpoisto-operaatio. Ennen nukkumaanmenoa katselin vähän telkkaria ja lueskelin kirjaa. Hyvin tavallista, mutta ihan hyvää elämää.
- oopper
5 tähden hotelleista tms en tiedä mitään. Sen sijaan koen olevani onnellinen, koska kykenen tuntemaan asioita esimerkiksi:
- rakastan kävellä luonnossa
- pidän siitä, kun saan viestin Facebookissa kaverilta, josta en ole kuullut mitään moneen kuukauteen
- ruoanlaitto, tuoksut ja hyvä maku. Itse tehty ruoka on sellaista, josta saa nauttia joka päivä
- äitini. Hän on tärkein ihminen elämässäni
- mökki. Omaan mökkiin ei ole rahaa, mutta pääsen pari kertaa vuodessa enon mökille. En maksa mökistä, mutta teen esim. halkoja korvatakseni mökin käytön
- terveys
- nautin fyysisestä rasituksesta esim. juoksemisesta
- vesi. Vesi on paras juoma ja pidän myös uimisesta
Luulenpa, että aika moni mieskin pystyy tulemaan noista asioista onnelliseksi. - Nainee
Asiat joista tulen onnelliseksi: lapseni ,sukulaiset, ystävät ja terveys. Hyvä ruoka , puhtaus, koti, sauna, hyvä ulkoilu ilma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478