Vuosikausia vanha profiili. Mitä ajatuksia?

niintainäinvaikonoin

Miehellä ollu profiili jo vuodesta 2008.
Mitä se kertoo? Kaveri on hyvännäköinen eli se ei ainakaan ole este.
Onko aina selkeä pelimiehen merkki vai onko kuinka yleistä.
En tiedä miten suhtautua ja uskallanko luottaa häneen. Mitäs jos pelailee ja tajuan sen vasta liian myöhään?

49

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuodesta2008

Vastaan omalta osaltani. Itselläni on juurikin profiili joka on avattu 2008. Mutta minkäs teet jos ei saa naista. On profiili ollut välillä piilotettunakin mutta saan aina pakit alle kolmessa kuukaudessa niin taas profiili takas ja uuden hakuun. Vaikka olenkin ns vanhalla profiililla olen päivittänyt sitä niin tekstien kuin kuvienkin osalta säännöllisesti. Sen olen huomannut että hyvin harva nainen on tosissaan treffeillä. Otetaan mies kuin joku kesäkissa ja tarpeeksi saatuaan potkitaan pellolle ja uus tilalle. Omalla hakualueellani treen seudulla on ne samat naisten profiilit kuukausista ja vuosista toiseen ja aktiivisesti onlinessa. Jos nämäkin ihan nätit naiset olisivat tosissaan he poistuisivat ukko käsipuolessa palstalta pasissa viikossa.

• Hvetinturhamesta

Kannattaako?

• Daami69

Olen Tampereen seudulta ja olen ollut tyrkyllä vuodesta 2010. Sitä en voi tietää olenko jonkun mielestä nätti, mutta mieleistäni miestä en ole löytänyt. Syyt: olen 40 , minulle vastailevat reilummin vanhemmat tai eivät ketkään, jos joskus vastaa joku mieleinen niin hän lopettaa yhteydenpidon kuin seinään. Yleensä katoamistemppu tapahtuu "mystisesti" jonkin viikonlopun aikana. Siitä voinee päätellä että on viihteellä löytynyt nainen.

Pitäisi kai välittömästi rynnätä tapaamaan miestä joka pari postia on laittanut, mutta parin postin jälkeen koen miehen olevan vielä niin totaalisen ventovieras että tuntuu kiusalliselta ajatella tapaamista. Mielelläni kirjoittelen edes pari viikkoa, mutta ei nämä hätähousut siihen sitten ole valmiita.

Treffeille asti jos pääsee, huomaa ettei ole kemiaa. Mies ei viehätä minua tai hän ei kiinnostu minusta, tai kukaan ei kenestäkään. Erään kerran läheiselleni (nainen) valitin että kun en tuntenut yhtään mitään sitä treffimiestä kohtaan, ja tämä sanoi että olisit nyt edes kesän sen kanssa ollut.

Minä kun haluaisin olla koko loppuelämän, eli en ole mistään pätkäsuhteista kiinnostunut.

• eikiitosei

Tarkoittaa just sitä pelimiestä...valitettavasti.

• tämä-selvä

Siellä on monia naisia joilla ollut 5-6 vuotta profiili. Se kertoo naisista että ovat todella nirsoja.

• ewrftghyrewr

Miten niin nirsoja? Mistäs tiedät ettei syy yksinkertaisesti ole se, ettei kukaan mies heistä kiinnostu! Miksi näissä asioissa aina oletetaan että mies on se josta kukaan ei kiinnostu mutta naisten yksinäisyys johtuu vain siitä että ovat "nirsoja"?

• Rumis
        ewrftghyrewr kirjoitti:

Miten niin nirsoja? Mistäs tiedät ettei syy yksinkertaisesti ole se, ettei kukaan mies heistä kiinnostu! Miksi näissä asioissa aina oletetaan että mies on se josta kukaan ei kiinnostu mutta naisten yksinäisyys johtuu vain siitä että ovat "nirsoja"?

Vähemmänkin kauniita naisia piirittää aina miehet ja mitä kauniimpi sen suurempaa on piiritys. Olen ihmetellyt samaa miksi ne kauniit naiset roikkuvat palstalla kuukausia vaikka saisivat sieltä heti sen mieleisensä komistuksen. Joko syy on vain itsetunnon pönkittämisestä ja ketään ei edes haeta tai sitten nirsoudesta eli se ytmien ytmi vain hakusessa jota piirittää myös ne kaikki muutkin naiset. Tavalliset miehet ei kiinnosta ollenkaan. Siksi oletus on se koska itse olen roikkunut palstalla vuosia selkeillä kuvilla ja monipuolisella profiililla ja ketään en kiinnosta. Olisko syy se että en ole ytmi vaan ruma ätmi. Komeilla on aina vientiä ja kysyntää saman todistaa ytmi kaverinikin profiili joka pyörittää netti naisia pelkkinä panoina miten lystää ja ketään ei tunnu edes se harmittavan vaikka hän on naimisissa ja lapsiperheen isä. Siellä hän kuvallaan "sinkkuna" hakee seuraa ja kyllä vain viestejä satelee mitä hän on joskus kaljapäissään profiiliaan mulle esittänyt. Tavatessaan ei kuulemma haittaa vaikka paljastaakin että on varattu.

• anelman_kanssa
        ewrftghyrewr kirjoitti:

Olipa tällä Suoli24:n treffipalstalla vuosikausia muuan mimmi joka vaikutti kiinnostavalta. Pääsinkin hänelle kahvit tarjoamaan, mutta oli enemmän kiinnostunut niistä kahveista kuin minusta. Paljon myöhemmin häneen taas otin yhteyttä kun en muistanut, että oltiin jo nähty. Hänpä tunnisti minut ja sitten kun kerroin, että oli silloin aiemmin enemmän kiinnostunut kahveista kuin minusta, niin taisi vähän närkästyä.
        No hommapa ei jatkunut sen pitemmälle. Profiili oli netissä vielä muutaman vuoden, mutta on nyt poistunut. Jokohan löysi etsimänsä vai miten lienee mennyt?

• TaisiOllaHyvääKahvia

Mikähän oli pointtisi? Että ahneet naiset litkivät sinun sinun laskuusi kahvia? Kyllä minäkin köyhä olen, mutta en sentään niin köyhä, että ilmaisen kahvin perässä kävisin treffeillä. Tai että jaksaisin monen vuoden päästä itkeä kun jouduin tarjoamaan jollekin kupillisen. Jatkossa kerro jo ennen treffejä, että kumpikin maksaa oman kahvin, niin ei tarvitse jälkeen päin harmitella.

Aina ei ole kemiaa. Aina ei edes juttu luista. Sellaista se vain on.

Missä noin mainiota kahvia saa?

• ÄläJaksaTotaSamaa
        TaisiOllaHyvääKahvia kirjoitti:

Mikähän oli pointtisi? Että ahneet naiset litkivät sinun sinun laskuusi kahvia? Kyllä minäkin köyhä olen, mutta en sentään niin köyhä, että ilmaisen kahvin perässä kävisin treffeillä. Tai että jaksaisin monen vuoden päästä itkeä kun jouduin tarjoamaan jollekin kupillisen. Jatkossa kerro jo ennen treffejä, että kumpikin maksaa oman kahvin, niin ei tarvitse jälkeen päin harmitella.

Aina ei ole kemiaa. Aina ei edes juttu luista. Sellaista se vain on.

Missä noin mainiota kahvia saa?

Tunge se kemias perseeseen! Ulkonäön ja statuksen perässä juokseva pikkuhuora sinäkin olet!

• JaksanKyllä
        ÄläJaksaTotaSamaa kirjoitti:

Tunge se kemias perseeseen! Ulkonäön ja statuksen perässä juokseva pikkuhuora sinäkin olet!

En tiedä antaisiko edes pikkuhuora kahvikupposella muuta kuin päänsilitystä.

Ja tunge ihan itte se pieni olematon egosi omaan anukseesi.

• sdbsdb

Ni hitostakos tiedät vaikka se profiili olis vaan jääny sinne, täälläpäin ei ainakaan ole ku treffeistä häipyneiden ämmien kummitusprofiileja ku koko treffisysteemi näyttää olevan niin vammainen ettei mitenkään poista tai piilota profiileja joihin ei ole kirjauduttu esim. 5 vuoteen.

• järki-käyttöönnnnn

Riippuu sivustosta. Esim. suomi24:n haussa on näkyvästi tyrkyllä ruksi, että näytä vain 2 vko sisällä kirjautuneet. Tai jos jossain voi esim. lajitella tulokset kirjautumisajan mukaan, ei kannata selata sinne sivulle 30 asti.

• NaistenSyy

Itselläkin taitaa olla profiili vuodesta 2008 ja samaa mieltä kuin edellinenkin miesvastaaja, jos ei saa naista pitkään parisuhteeseen niin ei ole syytä sulkea profiiliakaan. Vaikea miehenä päästä edes treffeille..

• mkllkjmkl

Omani on 5 v. vanha, välillä ollut pari kk piilotettuna. Ei vain löydy naista. Profiilitiedot olen pitänyt ajantasaisina.

• olkoonnytsiellä

...joo, mullaki ollut kuvallinen profiili kahdellakin eri palstalla vuodesta 08. Ja oman ikäistä daamia haeskelen 40 - 50 v. Koko aikana oon tavannu livenä vaan kolmea naista. Eli vastaus ap:lle: se on vaan niin pirun tahmeeta, ku naiset on passiivisia ja itellä ei kokoajan riitä tarmoa tehdä aloitteita. Ja en todellakaan ole jännä pelimies, nih..

• eikiitosei

Teissä pelimiehissä on yksi pahanlaatuinen vika...ja sen te kaikki tiedätte myös itse.

• poikamiekkonen

Minulla on ollut profiili lähes kymmenen vuotta. Sinkkuna olen ollut koko ikäni. Ulkonäköä on, mutta luonne on hiljainen ja epäsosiaalinen.
      Kapakoissa en käy, tansseissa en käy, harrastuksissa en tapaa naisia, työpaikalla ei ole vapaita naisia, kaupan kassajonostako se muija pitäisi iskeä, häh?
      Netti on oikeastaan ainoa väylä löytää nainen, vaikken enää usko siihenkään.
      Netissä naisten taso on aika kuraa, eivät vastaa edes viesteihin, vaikka olen tositarkoituksella liikkeellä ja pelimiestä minusta ei saa tekemälläkään. Tosin nämä suomalaisnaiset taitaa olla enemmän niiden pelimiesten perään...
      Suomi24:ssä on kymmeniä naisia, joilla on ollut profiili reilusti yli vuoden ja vieläpä kuvalla. Ei voi kuin nauraa, monikohan mies on heitä lähestynyt ja kukaan ei kelpaa!

• MetstäväMetsuri

Ihan sama. Naiset sanoo et harrastuksista löytää. No mä harrastan metsästystä ja ei ainoatakaan naista ole tullut harrastuksissa vastaan. Metsästystä harrastaa 300 000 ihmistä. Harrastan myös kalastusta ja vapaa ajan kalastusta harrastaa 2miljoonaa suomalaista. Ei siinäkään ainoatakaan naista tullu vastaan. Töistä kuulemma löytää naisia. Olen metsuri. Ei yhtäkään kolleegaa ole samassa ammatissa joka olis nainen. Olen ollu vuosia netti treffeillä eikä yksikään nainen ole vastannut profiiliini. Herää kysymys mikä niitä naisia oikein edes kiinnostaa? Olen kai surkeassa duunari ammatissa mutta elättänyt sillä itseni ja päässyt jopa velattomaan elämään työlläni mut kun en kiinnosta naisia niin en kiinnosta. En enään tiedä mitä tekisin.

• MetstäväMetsuri kirjoitti:

Ihan sama. Naiset sanoo et harrastuksista löytää. No mä harrastan metsästystä ja ei ainoatakaan naista ole tullut harrastuksissa vastaan. Metsästystä harrastaa 300 000 ihmistä. Harrastan myös kalastusta ja vapaa ajan kalastusta harrastaa 2miljoonaa suomalaista. Ei siinäkään ainoatakaan naista tullu vastaan. Töistä kuulemma löytää naisia. Olen metsuri. Ei yhtäkään kolleegaa ole samassa ammatissa joka olis nainen. Olen ollu vuosia netti treffeillä eikä yksikään nainen ole vastannut profiiliini. Herää kysymys mikä niitä naisia oikein edes kiinnostaa? Olen kai surkeassa duunari ammatissa mutta elättänyt sillä itseni ja päässyt jopa velattomaan elämään työlläni mut kun en kiinnosta naisia niin en kiinnosta. En enään tiedä mitä tekisin.

Aika monelle naiselle nuo harrastukset ovat raskaan sortin turn-off. Todennäköisesti myös asut maalla tai pienessä kaupungissa, ja se on toinen, mikä auttamatta karsii naisia.

Kyse ei siis välttämättä ole siitä, ettet olisi riittävän kiinnostava, vaan siitä että kohderyhmä on alun alkaenkin toivottoman pieni (tietyn ikäiset naiset, jotka olisivat valmiita muuttamaan maalle/pieneen kaupunkiin ja joille metsästysharrastus ei ole este).

• MetstäväMetsuri kirjoitti:

Oliko tämä vitsi? :D

Ihan siltä varalta ettei ollut, niin huomautan, että luultavasti niillä jotka sanoivat naisen löytyvän harrastuksista tai töistä oli mielessä jotakin muuta kuin metsästys/kalastus tai metsurin ammatti. Nimenomaan, jos harrastuspiiri on tuollainen, niin silloin ei kyllä ole toivoakaan löytää naista ns. sattumalta, vaan on pakko tehdä asian eteen jotakin aktiivisesti, vaikkapa sitten menemällä sinne nettideittiin ja myös tekemällä siellä aloitteita jollekin.

• stellaria81 kirjoitti:

Oliko tämä vitsi? :D

Ihan siltä varalta ettei ollut, niin huomautan, että luultavasti niillä jotka sanoivat naisen löytyvän harrastuksista tai töistä oli mielessä jotakin muuta kuin metsästys/kalastus tai metsurin ammatti. Nimenomaan, jos harrastuspiiri on tuollainen, niin silloin ei kyllä ole toivoakaan löytää naista ns. sattumalta, vaan on pakko tehdä asian eteen jotakin aktiivisesti, vaikkapa sitten menemällä sinne nettideittiin ja myös tekemällä siellä aloitteita jollekin.

Äh, sori, en taaskaan lukenut kunnolla tuota viestiä. Eli olit siis lähestynyt naisia, mutta he eivät olleet kiinnostuneita.

No itse en osaa varsinaisesti sitten sanoa että mikä mättää, sillä ei minulle ainakaan metsästys/kalastusharrastus olisi mikään turn-offi, vaan päinvastoin kiinnostavia, koska itsekin tykkään liikkua luonnossa (harrastan erävaellusta yms.). Kannattaisi minusta siis ainakin valikoida naisista sellaisia jotka tuntuvat profiilin perusteella olevan luontoihmisiä, sillä näiden joukosta voisi löytyäkin noita harrastuksia ymmärtävää seuraa.

• Daami69

Minkä takia täällä joitakin kommentteja voi lainata ja joitakin ei? No, enivei, poikamiekkonen tuolla nauraa että ei voi tietää montako miestä on lähestynyt naisia ja kukaan ei kelpaa. Voin kertoa että Suomi24:ssä oman ikäiset miehet omalta alueelta EIVÄT lähesty. Itse lähestyin aikoinaan oman ikäisiä miehiä, vastausta saamatta. Jostain syystä tänne on kai sitten jämähtänyt sellainen sakki jonka jäsenistä kukaan ei kiinnosta ketään.

Valitettavasti en itse olisi hiljaisesta miehestä kiinnostunut, koska olen suhteellisen puheliaahko ja jos olen itse kokoajan äänessä, tunnen itseni ääliöksi. Mitään haudanhiljaisuutta eli että kumpikin vain mököttää omalla tahollaan en kuitenkaan voisi sietää, koska lapsuuden kodissani kukaan ei puhunut kenellekään ja menneessä parisuhteessani myös viime vuodet oltiin varsin hiljaa. Koen jatkuvan vaikenemisen ahdistavana ja alan pelkäämään että mies suunnittelee jättävänsä minut.

Mutta ihmettelen vain että mihin kumppania tarvitsee, jos ei hänen kanssaan oikeasti halua olla? Voihan sitä hakea pelkkää seksiäkin, niin saa mitä haluaa eikä tarvitse vaivautua enempään?

• vaihtoehtoja
        MetstäväMetsuri kirjoitti:

No ala katstella niitä metsänomistajia / niiden tyttäriä. Tai sitten vaikka jos metsäyhtiön ostonaisissa olisi tarjontaa. :D Tai sitten vaan vedät kovat kaulaan, ja sinne kylän tanssipaikkaan uittamaan rapalaa, niin kuin on jo miljoonat sinua ennenkin tehneet.

• HelekamaVaiHusovaarna
        helka kirjoitti:

Aika monelle naiselle nuo harrastukset ovat raskaan sortin turn-off. Todennäköisesti myös asut maalla tai pienessä kaupungissa, ja se on toinen, mikä auttamatta karsii naisia.

Kyse ei siis välttämättä ole siitä, ettet olisi riittävän kiinnostava, vaan siitä että kohderyhmä on alun alkaenkin toivottoman pieni (tietyn ikäiset naiset, jotka olisivat valmiita muuttamaan maalle/pieneen kaupunkiin ja joille metsästysharrastus ei ole este).

Helkalta perus metsästys vihaajalta ei tässä olla kysytty mitään! Jos sinä et tykkää metsästäjästä joka asuu muualla kuin kaupungin keskustassa porkkanaa purien niin sellainen ei ole perus vaihtoehto nainen alkuunkaan. Mitä sinä harrastat? zumbaa? Ehdoton turn off jota moni mies ei suosuí kumppanissa eiks niin??

• poikhoi
        helka kirjoitti:

Kenelle naiselle on turn-off, jos mies metsästää ja kalastaa? Minä en juurikaan ole sellaisia naisia tavannut. Minunkin mies metsästää, ja olen oikein mielissäni siitä. Hirveä perheellä pakkasessa riittämiin.:)

Mutta sen ymmärrän, että sellaisista harrastuksista ei naista löydä. Ne ovat enemmän miesten juttuja, joten nainen kannattaa hakea muualta. Voihan sitä noiden harrastusten lisäksi käydä vaikka tanssimassa, salilla, laskettelemassa, kirjakerhossa tai missä tahansa, mikä myös voisi itsenä kiinnostaa, ja missä olisi naisiakin.

• Spring-15

Ei välttämättä ole mikään pelimies.Etsii vain sitä oikeaa, jota ei vielä kohdalle ole osunut.Itse seurustelen parhaillaan miehen kanssa, jolla profiili vuodelta 2008. Lyhyitä suhteita hänellä ollut ja profiili välillä piilossa. Ihan rehellinen mies , kaikki Ok.Avoimin kortein pelaa.Tavattu molempien lapset, vierailtu kodeissa ja puhuttu asiat halki poikki ja pinoon...Hyvin menee kaikin puolin, mutta aika tietysti näyttää mihin kaikki johtaa. Treffailtu nyt 2 kk.

• pokpieu

Heips. Sama tarina minulla. Eli tapasin n. 40v miehen, joka oli sinkku valtaosan elämästään. Vain lyhyitä tai kohtuullisen lyhyitä suhteita. Niitä oli toki ehtinyt olla paljon, mutta kaikkia kohdellut hyvin. Monen kanssa yhä hyvän päivän tuttu/kaveri. Kunnollinen mies, joka oli vain nirso... Ei kukaan tuntunut tarpeeksi sopivalta eri kantilta katsottuna. Tutustuimme hyvin rauhassa, ajan kanssa. Tutustuttuaan muhun hyvin mies koki, että olin paras mahdollinen juuri hänelle. Itse ajattelin ja ajattelen yhä samoin hänestä. Yhdessä eletty jo vuosia uusperheessä. Kaikki kolahti hyvin yhteen.

• eivoitietää

MIkä nyt kenenkin mielestä on hyvän näköinen. Itseänikin joku on erehtynyt komeaksi sanomaan, mutta eipä tuo ihan totuus tainnut olla kun viitisen vuotta taisi profiili olla ennen kuin kyllästyin. Pari lyhyttä juttua oli, mutta pääasiassa ei naiset vastanneet mitään saati sitten itse kirjoittaneet. Naisten kanssa nyt oli vaan aika hankala päästä treffeille edes pari kertaa vuoteen, joten kovin hyvät tsäännsit sen oikean löytämiselle ei ollut.

Jos se kundi on sinusta mukava, ja hänestä tykkäät, niin ei ole merkitystä tuolla pitkällä ajalla. Eipähän vain ole löytänyt etsimäänsä. Ja jos kundi vaikuttaa siltä ettei itsekkään tiedä mitä etsii / oletko sinä sitä mitä hän etsii, niin jatkat matkaasi. Voihan se olla että kaveri kokee netin niin menestyksekkääksi naistenkaatopaikaksi, että ei malta lopettaa. Sen kaltaista suhtautumista olen huomannut joillain mimmeillä, joilla seuran saanti nyt harvemmin on ongelma. Mutta tuo selviää vain ottamalla selvää

• 1plus4

Daami69 voisi lähestyä itse. Lupaan vastata, jos vaan yhtään osuu arvot kohdalleen. Treen seudulta itsekin, suurin piirtein ikäisesi.

• OtaSelvää

Voi olla näistä mikä tahansa: pelimies, kranttu, vikoja liikaa, ei sitoudu, alkoholisti jne.

• vcvxcmnbzc

Tai voi myös olla, että ei vain ole löytänyt sopivaa (eri asia kuin kranttuus, jotkut vain ovat niin erilaisia että tavalliset ihmiset eivät ole sopivia).

• löytyijo

Ei profiilin ikä kerro mitään. Minulla koulutetulla ja rennolla 40 v naisella meni 6 vuotta löytää pysyvä kumppani. Tietty profiili oli kiinni välillä lyhyenpään ja välillä pidempään. mutta lopullisesti vasta kun löysin nykyisen kumppanini. Yrittänyttä ei laiteta, vaikka heti ei löydykään kumppania

• SeuraaNetistä
    • fsgfsf

Tuollaista on turha miettiä ja spekuloida. Syitä voi olla lukemattomia. Tutustumalla se varmasti selviää mikä on miehiään.

• Kilttis

On minulla ollut profiili ainakin 8 vuotta mutta en ole saanut naisilta vastauksia takaisin.
      Niin se vaan on että olen niin ruma että ei kukaan halua tutustua. Olen siis ihmiskunnan kakkaa ja naiset mielellään ampuisi minut jos vain niillä olisi pyssy.

• häntä_pystyyn_vaan

No tuo ei nyt ihan pidä paikkaansa. Kaikille on joku vastapari. Suurin piirtein samaa tasoa oleva. On turha luulla, että on niin ruma ettei kelpaa. Ei siinä ole muuta kuin vaan se, että se sopiva löytyy kohdalle. Liiallinen itsensä mollaaminen ei taatusti auta asiassa. Häntä pystyyn ja katse kohti tulevaa ja iloisempi ilme naamaan sillä se löytyy.

• 1971N43

Kumpi sitten on parempi... Olla samalla profiililla (itsellä vuodesta 2007) vai tehdä vuosittain uusi...

• uuttaProfiiliaVäsäämään

Tee jo uusi....itse ainakin peräännyin heti jos miehellä ollut profiili yli 2v.
        Yleensä nämä ovat pelimiehiä.

• 1971N43

Mutta jos on uusi profiili, niin et voi silti tietää vaikka olisi jo yli 10 vuotta sivustolla pyörinyt.
        No ehkä teen uuden profiilin... Pitänee jättää kuva pois :)

• kauvas

kannattaa tehdä uusi profiili vähän massasta poikeava oman näköisen sivun kun sitä oikeaa kumpania etsii.

• 01010101

Onko täällä oikeasti ihmisiä, joilla on ollut sama profiili vuodesta 2007 tai 2008? Siis eikö teidän elämässänne ja teissä itsessänne ole tapahtunut mitään merkittävää muutosta tai kehitystä 7-8 vuoden aikana???

Tuo olisi jo itselleni hyvä syy olla kiinnostumatta ihmisestä.

• samanikki

Voihan profiilia päivittää. Harvemmalla kai kuitenkaan on samat tiedot, kun profiilin alku aikana.

• 01010101
        samanikki kirjoitti:

Voihan profiilia päivittää. Harvemmalla kai kuitenkaan on samat tiedot, kun profiilin alku aikana.

No joo... Mutta onko se sitten enää sama profiili, jos iso osa tiedoista ja sisällöstä on muutettu? Jos profiili on yhtä kuin nikki, niin sitten tietysti on.

Nämä lienevät tulkintakysymyksiä. Minusta olennaista on sen ilmoituksen sisältö eikä se, milloin se on ensimmäisen kerran laadittu ja laitettu sivustolle. Äärimmäisessä tapauksessahan profiili voi esim. 7-8 vuodessa muuttua niin paljon, että yhteistä ekan ja vikan version välillä on kenties vain sukupuoli, etninen identiteetti ja kenties pituus. :)

• 01010101
        01010101 kirjoitti:

No joo... Mutta onko se sitten enää sama profiili, jos iso osa tiedoista ja sisällöstä on muutettu? Jos profiili on yhtä kuin nikki, niin sitten tietysti on.

Nämä lienevät tulkintakysymyksiä. Minusta olennaista on sen ilmoituksen sisältö eikä se, milloin se on ensimmäisen kerran laadittu ja laitettu sivustolle. Äärimmäisessä tapauksessahan profiili voi esim. 7-8 vuodessa muuttua niin paljon, että yhteistä ekan ja vikan version välillä on kenties vain sukupuoli, etninen identiteetti ja kenties pituus. :)

Niin, ja silmienkin väri kai pysyy samana vuodesta toiseen....mutta pointti kai tuli esille. :D

• kensenkertois

tarkoittaa sitä että verkot vesillä, aina ja iankaikkisesti. jos suhteessa välillä ilmoitus ei siltikään poistu, ehkä hetkeksi.
      tai sitten se on henki ja elämä se profiili, ei haluta/osata luopua kun se on ollut AINA.

• suorastaankihisen

Seurustelin kahden vanhemman miehen kanssa vuoden, toisen kanssa kaksi mutta sinä aikana eivät luopuneet profiileistaan, kuulemma pitää käydä lukemassa sähköpostit (eli naisten viestit), ja lukemassa mitä porukka kirjoittelee 'seinälle'.
      Voi taivahan vallat, kaikenlaisia selityksiä. Ja kun mulla on Facebook en olisi saanut sitä käyttää, kuulemma deittailen miesten kanssa! Heillä ei sitä ollut, ja sitäkös kehuttiin usein. luoja mitä ääliöitä!

• EtOleMuitaParempi

Face profiili on käytännössä sama kuin deitti profiili sillä hyvin moni nainen deittailee salaa facen kautta ja iskee miehiä. Kaverit ja sosiaalinen media on vaan selityksiä. Yhteyttä ystäviin voi pitää muutenkin vaikkapa soitellen tai tekstaillen tai sitten ihan vaan tapaamalla, Jos pidät facea niin hyväksy sitten miehillekin deittiprofiili.

• voihankiesus
        EtOleMuitaParempi kirjoitti:

Face profiili on käytännössä sama kuin deitti profiili sillä hyvin moni nainen deittailee salaa facen kautta ja iskee miehiä. Kaverit ja sosiaalinen media on vaan selityksiä. Yhteyttä ystäviin voi pitää muutenkin vaikkapa soitellen tai tekstaillen tai sitten ihan vaan tapaamalla, Jos pidät facea niin hyväksy sitten miehillekin deittiprofiili.

Siis mitä? Onko facesta tullut deittipaikka? Missä siellä on niitä kumppaniehdokkaita, miten haku toimii, paikkakunta/ikä jne hakukriteerit?
        Ei tod voi verrata noita ed mainittuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      148
      8188
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      32
      3260
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      405
      2441
    4. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      38
      2199
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      290
      1894
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      168
      1809
    7. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1710
    8. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1535
    9. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1374
    10. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    Aihe