Olisivat loistavia äitihahmo-rakastajattaria jollekin kokemattomalle kolmekymppiselle aikamiespojalle.
Palstan pullantuoksuiset naiset
56
386
Vastaukset
- Valkoinenvaaraseon
Mitä tarkoitat "pullantuoksuisella"? Ainakaan minä en leivo pullaa.
Miksi pitäisi olla äitihahmo? En oikein usko että se minulta onnistuisi, vaikka pullan leipominen kyllä tarvittaessa onnistuu.
Mä leivon, mutta en halua ruveta äidiksi kenellekään aikuiselle ihmiselle. Oletan, että miehellä on jo äiti ja on myöskin siitä jo vieroitettu.
- Blunder
Minun kyllä tekisi mieli sitä pullaa.
Tuotteko ihan kotiovelle?
Ei tarvitse olla äitihahmo, muut asiat hoituu paitsi leipominen.- 1212
Tuovat kyllä jos olet YTM.
- Blunder
1212 kirjoitti:
Tuovat kyllä jos olet YTM.
Entä jos kerjää säälipullaa...?
- NoPulla4U
Blunder kirjoitti:
Entä jos kerjää säälipullaa...?
Säälipulla on urbaani legenda.
- Blunder
NoPulla4U kirjoitti:
Säälipulla on urbaani legenda.
Ei voi mitään. Täytää sitten hakea töistä palatessa leipomosta maksullista.
- pinppiä_kö
ei tarvi olla pullan tuoksuinen, mutta pillun tuoksuinen kyllä kävisi, mieluiten pesemättömän.
- IkisM
Varo mitä toivot, se saattaa toteutua:
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/kuinka-huolellisesti-naiset-oikeasti-huolehtivat-hygieniastaan/23/71533 - kilttiatm
IkisM kirjoitti:
Varo mitä toivot, se saattaa toteutua:
http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/kuinka-huolellisesti-naiset-oikeasti-huolehtivat-hygieniastaan/23/71533Hyi naiset, itse käyn suihkussa joka päivä ja vaihdan aina vaatteet.
- jota_saisi_pussailla
juu ei äitimäinen tarvitsekkaan olla mutta hyvä vaimo saisi olla sellainen vaimomainen joka leipoo ja pitää hyvää huolta ja jota haluaa lempiä ja rakastella
- poiuyt
Syökö joku vielä oikeasti pullaa? Siis valkoisia jauhoja, sokeria, hiivaa ja maitoa?
No jos runsaspovinen, pyöreävatsainen, pullukkapeppuinen ja punaposkinen emäntä on tosiaan haussa niin silloin tuo 'pullantuoksuinen' on oikein sopiva hakusana. Fitness-misuista haaveilevien kannattaa sen sijaan unohtaa hakusanoista nopeat hiilarit, maito ja hiiva.- ätmel
Kyllä kiitos yksi emäntä!
- löytyiski
tosiaan sinä sen sanoit tuollaista emäntää itse etsinkin tykkään xl-xxl tytöistä nyt tekisikin mieli kahvia ja korvapuustia mutta omppu piirakkakin kävisi
- erkki-täti
Joo, kannattaa fitness-misua hakiessa laittaa hakusanaksi ainakin klenbuterol.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2015022019231208_ur.shtml
On kyllä hupaisaa, kun ihmiset pelkäävät jotain pullaakin nykyään..Kyllä tervesieluinen ihminen voi syödä pullaakin joskus :) Ja saa siitä pullasta tykätäkin! - IkisM
Fitness-misulla saattaa henki haista karpaattiruokavalion vuoksi. Sopivasti pullaa syövä hoikka nainen on ok, ei se laatu vaan se määrä.
- ätmel
erkki-täti kirjoitti:
Joo, kannattaa fitness-misua hakiessa laittaa hakusanaksi ainakin klenbuterol.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2015022019231208_ur.shtml
On kyllä hupaisaa, kun ihmiset pelkäävät jotain pullaakin nykyään..Kyllä tervesieluinen ihminen voi syödä pullaakin joskus :) Ja saa siitä pullasta tykätäkin!Naurattaa ton jutun kommenteissa fitness-hörhöt, jotka sössöttää leuka väpättäen, miten "kukaan ei niinku oikeesti ymmärrä mitään ja olis vaan hiljaa ku ei ymmärrä mitään ja fitness on kovaa työtä ja itte ootte vaan perse penkissä ja..."
Noita mömmökaheleita ihan selvästi häiritsee kaikkein eniten se, että toi akka jäi kiinni. Ja sitten tuolla yksi valkoritari vielä määkii, että tästä on tehty numero vain koska kyseessä on nainen. Voitais käydä kysymässä Mika Myllylältä, että mikä on dopingista kiinni jääneen miehen kohtalo Suomessa, mutta valitettavasti se veti itsensä jojoon. - meni_yöunet
tuo fittnes nainen ja kaikki fittnes naiset on rumia kuvassa oleva on järkyttävä söisi pullaa että kaunistuisi ja tulisi ihmisen näköiseksi ja naisellisemmaksi järkyttävä näky
- erkki-täti
ätmel kirjoitti:
Naurattaa ton jutun kommenteissa fitness-hörhöt, jotka sössöttää leuka väpättäen, miten "kukaan ei niinku oikeesti ymmärrä mitään ja olis vaan hiljaa ku ei ymmärrä mitään ja fitness on kovaa työtä ja itte ootte vaan perse penkissä ja..."
Noita mömmökaheleita ihan selvästi häiritsee kaikkein eniten se, että toi akka jäi kiinni. Ja sitten tuolla yksi valkoritari vielä määkii, että tästä on tehty numero vain koska kyseessä on nainen. Voitais käydä kysymässä Mika Myllylältä, että mikä on dopingista kiinni jääneen miehen kohtalo Suomessa, mutta valitettavasti se veti itsensä jojoon.Mun mielestä tuo rouva fitnessurheilija on päässyt hommasta kovin helpolla. Ei ole suostunut kommentoimaan mitenkään, eikä silti ole kukaan revitellyt asiasta isompia otsikoita. Kuten esim. tapaus Myllylästä aikoinaan revittiin. Myllylä taisi olla pohjimmiltaan liian rehti ja kunnollinen, että kävi sitten omantunnon päälle tuo urheilun pimeä puoli..tai näin minä olen asian itselleni selittänyt, vaikka en asiasta mitään faktaa tiedäkään sen kummemmin.
Se on tuo pullanpelko ja yleensäkin kaikenlaiset ylitiukat ruokavaliot ja treenit meidän aikamme yksi kuva. Kun elämässä nykyään on niin kovin moni asia epävarmaa, ja kaikkea ärsykettä tulvii liikaa, niin on turvallista kun on edes joku asia mitä voi elämässään hallita ja ennustaa. Se on sitten syöminen (omat ja joskus jopa muiden syömiset). Niiden kautta arvotetaan itseä ja rakennetaan identiteettiä. Aika surkuhupaisaa, joskus jopa surullista kun se oikein lyö yli.
- ExPUA
Yksi melko kiintoista seikka on muuten siinä, että tapaamani parikymppiset neitokaiset, joiden kanssa on ollut sellaista "kipinää", ovat aina ottaneet puheeksi miten he osaavat joko leipoa, tai laittaa ruokaa. Tämä on ollut todella posiitivinen yllätys, ja on saanut minut tuntemaan heitä kohtaan voimistuneita, ja lempeitä tunteita, joiden päämääränä on rakkaus.
Ehkä uusi nais-sukupolvi on sellainen missä on vielä toivoa?
Muutenhan nämä ovat sitten näitä kurppia, jotka raakkuvat miten miehen on oltava MIES!, mutta eivät osaa itse tehdä paskaakaan ruokaa, kotitöitä, tai muita 100% välttämättömiä asioita joita pitkään, monogamiseen parisuhteeseen tehtävään naisen on osattava, ja HALUTTAVA tehdä.- IkisM
Varmaankin nuoret naiset on heränneet huomaamaan että heistäkin tulee ylikoulutettuja mitään osaamattomia vanhoja piikoja jos ei ala tyyli muuttumaan pikkuhiljaa.
No minulle ainakin tuo ruuanlaittotaito on niin itsestäänselvä asia ettei sitä tulisi edes mieleen mainostaa treffikumppanilleni eikä sen puoleen kauheasti täällä palstallakaan. Totta hemmetissä sitä kokkaamista nyt tulee harjoiteltua joka ikinen päivä jos ei kiinnosta valmisruokia syödä eikä ole varaa syödä ulkona.
- viis.pullasta
Vai vielä ylikoulutettuja ja mitään osaamattomia vanhoja piikoja. Kyllä minä ainakin toivon, että esim. lääkärini osaa diagnosoida mieluummin kuin leipoa pullaa.
- IkisM
stellaria81 kirjoitti:
No minulle ainakin tuo ruuanlaittotaito on niin itsestäänselvä asia ettei sitä tulisi edes mieleen mainostaa treffikumppanilleni eikä sen puoleen kauheasti täällä palstallakaan. Totta hemmetissä sitä kokkaamista nyt tulee harjoiteltua joka ikinen päivä jos ei kiinnosta valmisruokia syödä eikä ole varaa syödä ulkona.
kannattaisi mainostaa, se kun ei ole mikään itsestäänselvyys nykyään ja semmoinen juttu jolla ohittaa monta muuta jotka sitä ei mainosta. Vielä jos sanoo tykkäävänsä siivouksesta ja muistakin taloustöistä kyllä mies arvostaa jos ei ihan tomppeli ole.
- IkisM
viis.pullasta kirjoitti:
Vai vielä ylikoulutettuja ja mitään osaamattomia vanhoja piikoja. Kyllä minä ainakin toivon, että esim. lääkärini osaa diagnosoida mieluummin kuin leipoa pullaa.
Minä taas mieluummin menisin punkkaan suloisen piirakkaleipurittaren kanssa kuin lääkärin.
- leffaa
IkisM kirjoitti:
kannattaisi mainostaa, se kun ei ole mikään itsestäänselvyys nykyään ja semmoinen juttu jolla ohittaa monta muuta jotka sitä ei mainosta. Vielä jos sanoo tykkäävänsä siivouksesta ja muistakin taloustöistä kyllä mies arvostaa jos ei ihan tomppeli ole.
Piikahan Ikikseltä kuitenkin puuttuu.
- viis.pullasta
Ehkä se piirakkaleipuritar haluaisi tehdä elämässään muutakin kuin leipoa sinulle piirakoita ja jakaa sinulle piparia.
- IkisM
viis.pullasta kirjoitti:
Ehkä se piirakkaleipuritar haluaisi tehdä elämässään muutakin kuin leipoa sinulle piirakoita ja jakaa sinulle piparia.
Ehkäpä, ja sitten kun juna meni jo huomaisi sen kaiken muun tekemisen olleen ihan turhaa kun olisi voinut saada paljon helpomman ja onnellisemman elämän kera kivan kumppanin liikoja säntäilemättä :)
- IkisM
Jatkan vielä eli tällainen nainen ei jää yksin ikinä, aina löytyy ottaja:
http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/i/2012/231/b/8/50__s_housewife_by_hagarn237-d5bn9j9.jpg - ExPUA
IkisM kirjoitti:
Varmaankin nuoret naiset on heränneet huomaamaan että heistäkin tulee ylikoulutettuja mitään osaamattomia vanhoja piikoja jos ei ala tyyli muuttumaan pikkuhiljaa.
Olen kanssa miettinyt samaa, että jostain he ovat sen oivaltaneet, koska se tuntuu olemaan yleistymään päin. Aina noin ei ole ollut!
Olen yllättynyt, että tämä teema on tullut esiin niiden nuorten naisten kanssa jotka ovat olleet juuri siinä 20 alkupäässä (19-24 haarukka).
He ovat yleensä tehneet sen siten, että ovat ottaneet asian puheeksi vieläpä itse ja jonkun satunnaisen seikan kautta. Naisten sellaista epäsuoraa kommunikointia, mistä kuitenkin pointti tuli selväksi (olisiko Cosmo ruvennut vihdoinkin antamaan parempia neuvoja kuin että "ilahduta miestä kertomalla hänelle viime viikonlopun panorinkikokemuksestasi, näin hän tietää ettet ole vain helppo, vaan varma"). Eräs tuon ikäinen naistuttavani totesikin hyvin, kun sanoi että jotkut naiset ovat ylpeitä siitä etteivät osaa laittaa ruokaa, eivätkä edes tajua miten se on pikemminkin noloa.
Kun vertaa sitten 30v naiseen, joka on hyvännäköinen (profiili löytyy palvelusta nimeltä AS), ja ihan mukavakin se oli, mutta kun häneltä tätä kysyin, tuli vastauksena tyyliin "osaan lämmittää valmisruokaa johon lisätään jauheliha". Se kertoi sen vielä niin vilpittömän avoimesti, ja kuin vähän ylpeänä, etten osannut edes suuttua siitä. :D
Joten sinunkin ehkä kannattaa katsella niitä nuorempia, sillä olisihan harmi jos nuo fiksut ja viehättävät nuoret naiset ovat turhaan panostaneet tuollaisiin taitoihin. ;) Kuitenkaan epäkypsät finninaamaiset lippalakkipojat eivät ymmärrä mitään sellaisen päälle, liekö itsekin jonkun YH-kurpan lapsia, joille on lämmitetty kytkinlevypitsoja koko elämänsä ajan. Poikarassut. - ExPUA
viis.pullasta kirjoitti:
Se voi mennä minun puolestani tekemään sitä jotain muuta, minä en katsele kuitenkaan itsekästä ja avutonta ämmää, joka koittaa leikkiä jotain toimitusjohtajaa.
- ExPUA
stellaria81 kirjoitti:
Hyviä puolia kannattaa tuoda esille.
Jos osaat laittaa ruokaa, niin kerro se.
Samoin, minä tykkäsin siitä kuinka kerroit siitä miten hieroisit miehen hartioita, ja pitäisit tätä hyvänä jne.
Tuollaiset ovat tärkeitä naisessa, kun kyse on pitkästä, monogamisesta suhteesta.
Itsse olen etenkin pelimies-aikoinani törmännyt naisiin joilta tuo puutuu, ja huomannut että sen paskanjauhannan ja nussimisen jälkeen, ei paljoa jäänyt mitään yhteistä. Puuttui sellainen feminiininen tartuntapinta kokonaan, ja vetovoima syntyi lähinnä ulkonäöstä. - viis.pullasta
Siis aina joko tai naiselle, mutta ei miehelle. Naiselle joko helppoa ja onnellista elämää kivan kumppanin kanssa tai sitten koulutusta ja älyllisiä haasteita, mutta ei kumppania. Mies taas saa molemmat. Hän voi haastaa itsensä älyllisesti ja olettaa, että kumppani odottaa kotona piirakka ja pipari lämpiminä.
- ExPUA
viis.pullasta kirjoitti:
Siis aina joko tai naiselle, mutta ei miehelle. Naiselle joko helppoa ja onnellista elämää kivan kumppanin kanssa tai sitten koulutusta ja älyllisiä haasteita, mutta ei kumppania. Mies taas saa molemmat. Hän voi haastaa itsensä älyllisesti ja olettaa, että kumppani odottaa kotona piirakka ja pipari lämpiminä.
Jaa ei ole joko tai miehelle?
Miehen on oltava rikas bodarijuristi, joka aina kun ei ole miesmallin hommissa, johtaa jotain vitun pankkia.
Naisten älylliset haasteet puolestaan ovat lähinnä vitsi, ja muutenkin, mistä saakka niiden paikka on ollut parisuhteessa?
Se on parisuhde eikä mikään helkkarin sudokufestari. :D
Miehet eivät välitä naisen saavutuksista, sillä he eivät ole samanlaisia materialisteja kuin naiset, jotka kostuvat jostain täysin turhanpäiväisestä kuten statuksesta. - erkki-täti
viis.pullasta kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä..Miten koulutus tai älyllisyys olisivat sellaisia ominaisuuksia, jotka sulkisivat pois esim. ruoanlaittotaidot tai jotkut leipomistaidot?
Voihan sitä suunnitella työkseen vaikka hiukkaskiihdyttimiä, ja silti kotona nauttia hyvästä, itsetehdystä ruoasta yhdessä puolison kanssa. - ExPUA
erkki-täti kirjoitti:
Nyt en kyllä ymmärrä..Miten koulutus tai älyllisyys olisivat sellaisia ominaisuuksia, jotka sulkisivat pois esim. ruoanlaittotaidot tai jotkut leipomistaidot?
Voihan sitä suunnitella työkseen vaikka hiukkaskiihdyttimiä, ja silti kotona nauttia hyvästä, itsetehdystä ruoasta yhdessä puolison kanssa.No niin!
Kerrankin ollaan samoilla linjoilla jossain asiassa.
Tuota minäkin hieman ihmettelin, että miten nainen joka osaa tehdä diagnoosin, ei osaa valmistaa minulle maittavaa liharuokaa? :D
Esim. riitteleminen olisi suorastaan pöyristyttävää tyhjin vatsoin! - viis.pullasta
Parisuhteeseen kuuluu ehdottomasti toisen ihmisen tukeminen hänen tavoitteissaan ja haaveissaan, myös koulutukseen tai ammattiin liittyvissä, joten älyllisyyskin kuuluu parisuhteeseen.
Eikä ollut mitään puhetta siitä mitä mies tai nainen haluaa kumppaninsa saavuttavan hyötyäkseen tästä jotain, vaan siitä, mitä nainen voi toivoa elämältään. Jos mies saa käyttää päätään ja hankkia parisuhteen, sen tulisi olla naisellekin aivan yhtä sallittua. Naisen elämä ei ole pelkkää miehen palvelemista, vaikka ätmit tuntuvat haluavan naisen, joka kokonaan omistautuu heille. Miehen kuuluu olla naisen kumppani elämässä, ei naisen koko elämä. - onnellisia
koska lääkärit on tehnyt ruokaa aamusti heräävät niin suoraan sairaalan henkilöstö ruokalaan aamupalalle ja päivän mittaan lounas päivällinen siellä ja jopa iltapala kotiin nukkumaan ja sama taas ehkä muutama iso lasillinen konjakkia päähän mutta perunaa ei osaa ostaa kaupasta hihitellään mitä ihmiset tekee kaupassa miten täällä käyttäydytään eli perunan ostossa koulutuksesta viis kaikki yhtä tyhmiä eli arki elämässä kadulla kaupassa kaikki yhtä tyhmiä ja kaikilla yhtä tyhmät jutut koulutuksesta viis tai oli tohtorin tutkinto tai kouluja käymätön uudehkossa autossa yhtäkkiä ilman syytä hälytin päälle kaikki yhtä avuttomia auton kaukosäädin tai avaimen perä ei sammutakkaan sitä missään ei näy älyn jättiläistä mutta lääkärin työn osaa ei muuta oikeesti missä koulutettu tekee ruokaa tai leipoo arkisin nukutaan vain kotona ja viikonloput tuskaa koska riitelevät ja saleilla ja kyläilyllä vietetään viikonloppu sekin kotona vain nukkumaan seksiä ei lainkaan mutta kumpikin käy vieraissa rahan takia yhdessä ja että heitä arvostetaan sairaala maailmassa koska ovat aviopari ja viis pullasta aika puuduttavaa on kanssasi keskustella arvon koulutettu yli ihminen otatko maitoa en herra lääkäreitten lääkäri jeesuksien jeesus sekö on viisasta ja älykästä puhetta sairasta se on mutta normaalia naista kunnioittaa ja haluaa auttaa häntä joka leipoo pullaa niin hän rakkautta ja arvostusta saa ja sinkku pullan leipojan luona se lääkäreitten lääkärikin viihtyy nyt hän tuli kotiin ja sekstailee ja on onnellinen saan olla naisen ihmisen kanssa kiroaa eroaako vaimostaan vitut.aa mennä luolaan sen kanssa nukkumaan mutta omaisuus menee ja arvostus saat.na pakko mennä sen viereen nukkumaan mutta heti silmät avattuaan töihin
- ExPUA
viis.pullasta kirjoitti:
Parisuhteeseen kuuluu ehdottomasti toisen ihmisen tukeminen hänen tavoitteissaan ja haaveissaan, myös koulutukseen tai ammattiin liittyvissä, joten älyllisyyskin kuuluu parisuhteeseen.
Eikä ollut mitään puhetta siitä mitä mies tai nainen haluaa kumppaninsa saavuttavan hyötyäkseen tästä jotain, vaan siitä, mitä nainen voi toivoa elämältään. Jos mies saa käyttää päätään ja hankkia parisuhteen, sen tulisi olla naisellekin aivan yhtä sallittua. Naisen elämä ei ole pelkkää miehen palvelemista, vaikka ätmit tuntuvat haluavan naisen, joka kokonaan omistautuu heille. Miehen kuuluu olla naisen kumppani elämässä, ei naisen koko elämä.Naisen pitääkin omistautua miehelleen, muuten hän edustaa mainitulla tavalla vääriä prioriteetteja asettelevaa miehen kilpailijaa, joka ei voi olla koskaan tytyväinen mihinkään.
Nainen on luontaisesti alistuva ja seuraaja. Nainen on hypergaminen ja hierarkinen, ja tästä syystä johtuen hänen täytyy saada katsoa miestä ylöspäin.
Tuo femakkojen miespelkoinen ja miehiä vihaava "meidän pitää kilpailla miesten kanssa"-malli ei kestä, eikä edes naisetkaan halua sitä.
Feministit ovat naisia, jotka ovat luontaisesti viallisia, sillä kukaan terve nainen ei voisi haluta tuollaista. - IkisM
erkki-täti kirjoitti:
Voihan sitä suunnitella työkseen vaikka hiukkaskiihdyttimiä, ja silti kotona nauttia hyvästä, itsetehdystä ruoasta yhdessä puolison kanssa.Joo en minäkään ymmärrä miksi trendikkäät uranaiset ei halua laittaa hyvää ruokaa, ei ka se niin miestä haittaisi se uran luominen jos ne perinteikkäät naisten työt onnistuisi siinä sivussa. Mutta kun ne onnistu eikä niitä haluta tehdä, halutaan ulos syömään ja trendikahvilaan puputtamaan toisten tekemää pullaa. Se on miehelle huono juttu koska se trendikäs nainen aina haluaa että mies maksaa, tulee kalliiksi pidemmän pääälle miehenkin ravata ulkona syömässä jatkuvasti pelkästään sitä uranaista ruokkimassa tai vaikka se kävisi itsekseenkin mies silti joutuisi aina itse laitttamaan ruuat eikä kotona leivotusta pullasta tietoakaan.
- trollisiili
Minusta olisi mukava laittaa ruokaa yhdessä naisen kanssa. Ei naisen tarvitsisi edes osata valmiiksi välttämättä mitenkään erityisesti, mikä on ihan luonnollista varsinkin jos puhutaan nuoremmista naisista. En ole itsekään mikään mestarikokki, ja leipoa en osaa käytännössä ollenkaan. Mutta tykkään kuitenkin ruoanlaitosta.
Aika monelta naiselta olen kuullut mielipiteitä, ettei edes halua laittaa ruokaa itse. Siinä kohdassa joku pullanleipominen menee jo hifistelyksi. Ihan sama onko pullaa vai ei, mutta olis se nyt kiva, jos olisi edes sellainen nainen, joka mieluummin puuhailee kanssani kotona vaikka ruokaa laittaen, kuin että on sellainen joka juoksee tukkaputkella bileissä ja trenditapahtumissa ja shoppailemassa niin että ruoatkin täytyy tilata pitsapaikasta tai syödä leipää. En leivo pullaa, vaikka osaan kyllä. Syön pulla mielelläni. En ole kuitenkaan läski pullapoika ulkomuodoltani.
En tosiaankaan vaatisi naista lepomaan pullaa, enkä edes odottaisi hänen sitä tekevän, ellei itse haluaisi. Jos nainen tahtoisi minun leipovan pullaa, niin se olisi ihan ok, jos hän samalla puolestaan vaikka korjaisi kesämökkiä tai autoa.- boleaalis
Palstan paskan tuoksuiset trollit paremminkin.
- nainen38_
Kyllä miehistäkin nykyään löytyy paljon niitä, jotka tykkäävät ruoanlaitosta, ja osaavat myös tehdä. mikä on tietenkin plussaa. Ja mikäs sen mukavampaa, kun laittaa sitä ruokaa yhdessä. ehkä nämä aikamiespojatkin oppisivat pullaa leipomaan, jos ei sitä tarvitsisi yksinään opetella.
- HoikkaNainen
Alkoi tehdä mieli pullaa. Ihanaa, jos uunista tulisi paistuvan, kardemummaisen pullan tuoksu. Päällä ei tarvitsisi olla kuin sokerinen voisilmä tai raesokeria. Kauniin kullanruskeaksi paistunut, tuore pulla kylmän maidon kanssa. Ai että.
Haluaisiko joku palstan nainen tulla minulle pullantuoksuiseksi emännäksi.
Olen kylläkin heteronainen, mutta inhoan leipomista ja rakastan tuoretta pullaa ;-)- KaljamahaMies
Voin tulla leipoon sun munkkeja.
- erkki-täti
Muuta mun naapuriin, niin silloin tällöin saat lämmintä pullaa. Itse nimittäin olen ottanut tavaksi pakastamisen sijaan jakaa naapureille. Ja olen sitten itsekin saanut mm. maissileipää maistiaisiksi ja joitakin kakkuja, ja pari kertaa sämpylöitä.
Turhan pientä satsia ei kannata leipoa, mutta ei sitä pakastimeenkaan kannata sulloa, vaan jakaa iloa naapureille! Ensin itse vähän ujostelin, ja nolostelinkin(kun vein jotain lämpimäisiä ekoja kertoja), mutta asiasta kehkeytyi ihan kiva juttu. Eikä siis mikään joka viikon koettelemus, vaan iloinen yllätys silloin tällöin puolin ja toisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289