Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mäkin saan kohta munaa ihan kaksikin kappaletta, tosin keitettynä. Mukavaa tämä sinkkunaisen elämä. :)
03.01.2015 12:14
Sinulla ja ytmillä minustakin aika hyvää analyysiä.
Ap:n teksti vaikuttaa jotenkin elämään kyllästyneen ja masentuneen ihmisen kirjoittamalta, ja se jos mikä on no-go parisuhdemielessä. Ei kukaan normaali ihminen jaksa katsella noin elämäntuskaista ihmistä, joka ei kykene kohtelemaan muita ihmisenä, vaan kiinnittää huomionsa kokonaisuuden sijaan pieniin yksityiskohtiin ja valittaa niistä.
Ekaksi nuppilekurille hoitamaan masennus pois, ja sen jälkeen vasta sitä parisuhdetta miettimään.
03.01.2015 12:12
Eipä kyllä tuotakaan kannattane ihan suoraan kaikkiin intin käyneisiin naisiin yleistää. itse en ole käynyt, mutta eräs tuttuni on, ja on kyllä nen tyyppinen naisihminen että saattaisi hyvinkin olla täysin kokematon miesasioissa.
02.01.2015 19:52
Ja yhden ainoan tuntemasi partiotyttöporukan perusteella sitten teet tällaisia huikeita johtopäätöksiä.
Ensinnäkin partiolaisten tavat vaihtelevat aika lailla paikkakunnittain, lippukunnittain ja henkilöittäin. Toiseksi, minä en edes ole partiolainen enkä myöskään mitenkään erityisen reipas.
02.01.2015 19:49
No ihan kelpo testi, jolla sopii testailla jos haluaa.
On tuossa kyllä semmoinen ongelma että jos mies juoksee Cooperissa yli 3000, niin minä en pysy enää sen perässä. Sitten en kyllä lähde lenkille sen kanssa, vaan jään kotiin murjottamaan ja syömään suklaata, minkä seurauksena lihon ja syytän siitä miestä. :-)
02.01.2015 19:44
Onhan siinä varmaan mukana sitä epäonnistumisen pelkoa ja varovaisuutta, kun ei ne kersat varman useinkaan se pääasia ole, vaan se, että saisi niin pysyvän parisuhteen että siihen uskaltaisi niitä lapsiakin tehdä ilman jatkuvaa yhäriksi päätymisen pelkoa persiissä. Ei se pitempi yhteiselo vain ihan kenen tahansa kanssa suju vaikka kuinka haluaisi, ja siksi tarttee vähän tuumata ennen ison päätöksen tekoa.
02.01.2015 19:22
Kannattaa myös huomioida että vähän vanhemmat lapsia haluavat naiset saattavat muuttaa sen lapsikysymyksen siitä ”kyllä”-kohdasta ”ehkä joskus”-kohtaan ihan vain siitä syystä etteivät vaikuttaisi ikänsä takia pelkkää siitossonnia vailla olevilta. Muutenkin se että yli kolmekymppinen nainen haluaa niitä lapsia ehdottomasti tuntuu kovin usein olevan miehelle turn-off, kun tulkitsevat naisen vain epätoivoiseksi biologisen kellon tikittäessä.
Luulisi että tuossa iässä jo tietäisi mikäli ei niitä lapsia ikinä haluaisi ja olisi sitten myös täyttänyt profiilinsa sen mukaisesti, ja siksi voisi kuvitella että aika lailla kaikki niistä ”ehkä joskus”-tapauksista niitä lapsia oikeasti haluaisivat, mutta eivät vain viitsi sitä enää niin paljon mainostaa koska tietävät että toiveella on aika suuret todennäköisyydet jäädä toteutumatta. Niinhän tuolla alempana ”trollibensa” jo totesi, että heikkoa todellisuudentajua ilmentävät profiilit eivät ole suosittuja, ja kyllä naiset sen itsekin tajuavat.
02.01.2015 19:16
On sulla kyllä mielikuvitusta. Heti kykenet päättelemään tuosta tekstistä että nainen oli feministi joka ei käyttäytynyt tarpeeksi 50-lukumaisesti. :D
Itse asiassa minusta tuo, että nainen pyytää mieheltä apua joihinkin fyysisesti raskaisiin puuhiin on jotenkin 50-lukumaista, ja tuo mies oli vähän epä-50-lukumainen, kun ei tällaiseen suostunut.
02.01.2015 18:40
Eikö ole varaa osta polkupyörää? Sen kanssa kyllä ainakin minulla menee yli kymppikiloinen reppu kevyesti ruokakaupasta kotiin, enkä lähikaupassani edes ikinä käy, kun kauempana on halvemmat kaupat. Minua tuo nyt tuskin olisi vaivannut, kun en nytkään huomaa kauppareissuista erityisesti vaivaantua, hyvää liikuntaa vain.
Mutta joo, onhan se tietty vähän eri juttu jos kysymyksessä on pieni ja hento naisihminen ja pyöräily ei jostain syystä ole hyvä ratkaisu. Voipi itse kukanenkin kuvitella tuon kauppakassien kantamisen tilalle jonkin muun sellaisen jutun jota itse inhoaa ja jossa on tosi huono, kun taas kumppanilta sama juttu hoituisi leikiten. Esim. nainen neuloisi lapsille joululahjaksi sukat, ja tasa-arvon nimissä vaatisi että mieskin tekisi saman jutun.
02.01.2015 18:36
No mutta mitä ihmettä tuollaisella menettelyllä sitten kuitenkaan lopulta itselleen saisi? Tuskinpa pystyisi siitä panemisesta nauttimaan tuntemattoman miehen kanssa vaikka kuinka viinaa vetäisi, ja sen jälkeen jos sattuisikin semmoinen elämänkumppaniehdokas löytymään, niin kiva sille sitten selitellä noita panoseikkailujaan ja yrittää vakuuttaa ettei kuitenkaan normaalisti sellaisia harrastaisi.
Eli tuon toteuttaminen lienee femnerdin kaltaiselle naiselle (niin kuin itsellenikin) aika lailla luonteenvastaista, ja sitä paitsi luultavasti karkoittaisi lopullisesti kaikki sellaiset miehet joista nainen itse ylipäätään voisi olla kiinnostunut.
01.01.2015 23:47
Mitä sää oikein höpiset? En minä ainakaan ole yrittämättä koskan mitään miestä saanut, enkä sittenkään vaikka olisin ihan pikkiriikkisen vaivautunut yrittämäänkin, esim. laatimalla nettideittiprofiilin.
01.01.2015 21:12
”onko sinulla mielestäsi ollut hyvää kemiaa jonkun kanssa, vaikka ei ole ollut mitään sanottavaa”
“olet päässyt juttelemaan jonkun kanssa lempiaiheistasi hyvässä yhteisymmärryksessä, mutta kohtaaminen ei ole ollut miellyttävä eli kemiat eivät ole kohdanneet”
No on kyllä tapahtunut molempia. Jos omasta mielestäni mielenkiintoisen oloinen mies vain istuu tuppisuuna eikä edes yritä jutella kanssani, niin päättelen luonnollisesti että se tuntemani kemia jäi tällä kertaa yksipuoliseksi, eikä silloin jutulla tietenkään ole mitään mahdollisuuksia jatkua pitemmälle. Toisaalta joskus on voinut netissä sujua juttu jonkun kanssa oikein hyvin, mutta sitten tavatessa onkin ollut vastassa jotain todella luotaantyöntävää, kuten ala-arvoinen hygienia tai muuten vain olemuksessa jotain pahasti pielessä.
Minusta tuo kemiaksi kutsuttu on nimenomaan yhdistelmä siitä ulkoisesta olemuksesta ja ominaistuoksusta, joita kokonaisuudessaan on hieman hankala etätuttavuudessa päätellä (ulkonäöstä saa toki kuvasta osviittaa, mutta ei sekään koskaan kaikkea kerro, ja yököttävä ominaishaju nyt vain on jotakin mitä ei voi seurustelukumppanilla sietää vaikka kuinka juttua riittäisi).
Kyllähän sillä henkiselläkin tutustumisella on suuri merkitys, ja varmasti juttujensa puolesta kanssani yhteensopiva mies saa paljon anteeksi sitten esim. sillä ulkonäköpuolella. Mutta tarkoitan vain sitä, että ei se henkinen yhteys vain mitenkään voi kaikkea yhteensopivuutta ratkaista, vaan osansa on myös tuolla kemialla, mikä btw ei ainakaan minusta ole millään tavoin mystistä, vaan ihan vain luonnontiedettä.
01.01.2015 21:05
Talkoilla voisikin jonkun itselleen tärkeän asian puolesta, mutta miksi neitsytmiesten saamattomuus olisi minulle sellainen? Minun toivelistallani olisi parisuhteen saaminen, enkä usko että neitsytpoikien korkkaaminen oikein urakalla juurikaan tämän tavoitteen toteutumista edistäisi.
Minusta rakentavampi idea olisi se, että ne neitsytmiehet vain muuttaisivat itsensä hyväksi parisuhdemateriaaliksi ja sitten alkaisivat suhteeseen meidän sinkkunaisten kanssa. Silloin saisi molemmat haluamansa, eli miehet pimppaa ja naiset parisuhteen.
01.01.2015 20:28
Kaverit lienevät olleet kaikki jossain muualla viettämässä uutta vuotta, joten se seuran hankkiminen olisi siten minulta vaatinut sitä että olisin mennyt tuonne ulos raketinlaukaisuporukoita häiritsemään. Baareilua en harrasta, ja hankalaa se olisikin, kun täältä laitakaupungilta on surkeat bussiyhteydet, eli yli puolen yön jos ilta venähtää keskustassa, niin ei auta muu kuin kävellä kotiin 6 kilsaa.
Mutta joo, ihan tyytyväinen olin kyllä kotioloissakin, sillä en oikein koe jollekin satunnaiselle ja parisuhdemielessä epäkiinnostavalle miehelle juttelua itselleni mitenkään kovin tärkeänä asiana.
01.01.2015 20:20
Kyl mää oon, niinkuin lupasin. Kävin kyllä äsken katselemassa raketteja pihalla, mutta kyllästyin, kun ei nähnyt kunnolla ja tuli vähän kylmä.
01.01.2015 00:10
Toivon todella ettei mieheni käyttäisi sentään aivan koko palkkaansa ylipäätään kenenkään kenkiin, ja että muutenkin siellä päässä liikkuisi edes joskus jotain muitakin asioita. Minun kenkiini, vaatteisiini tai muihinkaan tavaroihini ei miehen todellakaan tarvitse käyttää senttiäkään. Miksi laittaisin miehen ostelemaan minulla kamoja, kun kuitenkin ostaa ihan vääränlaisia?
31.12.2014 22:03
Mitenkäs mää semmoisen kivan herrasmiehen sieltä baarista muka löytäisin, kun siellä on vain pil.lua jahtaavia kännisiä äijiä? Ei huvita sotkea vaatteitansa ja kämppäänsä, joten tuon kuvauksesi ansiosta sitä suuremmalla syyllä jätän baarireissun tänään väliin ja lähden varhain huomen aamulla juoksulenkille.
31.12.2014 21:57
No kyllä kai 30+ naisellakin on tiedossa se, että monet liitot päättyvät eroon, eikä todellakaan ole itsetarkoitus tehdä niitä lapsia kenen tahansa kanssa. Minusta eroon päättyvä liitto tuntuisi pahemman luokan epäonnistumiselta, ja siksi olenkin vähän nirso enkä lähde suhteeseen kenen tahansa kanssa.
Mutta kun välillä tuntuu että itseni ikäisille miehille nimenomainen dealbreaker on se, että tunnustan vielä toivovani saada joskus lapsia, ja tähän loppuu se kaikki tutustumisenhalu, ilman mitään tiedustelua siitä minkälaisella aikataululla olisi tarkoitus edetä. Reilusti vanhemmat miehet kyllä olisivat kiinnostuneita siitä lapsenteosta, ja nuoremmatkin ainakin osoittavat kiinnostusta tutustumiseen, mutta juuri oman ikäisillä muuten sopivan oloisilla miehillä tuntuu olevan tämä irrationaalinen pelko siitä että aion hankkiutua raskaaksi heti kunhan vain saan miehen sänkyyni.
Eli jos kuitenkin haluaisin suunnilleen itseni ikäisen miehen, niin mitäs tässä nyt sitten olisi tehtävissä muuta kuin valehdella etten missään tapauksessa halua koskaan lapsia?
Ja mikä sitten onkaan edessä näillä 30+miehillä jotka eivät kelpuuta itsensä ikästä, ehkä vielä lapsia haluavaa naista, mutta joilla ei myöskään rahkeet riitä niiden nuorempien naisten koukuttamiseen pysyvään parisuhteeseen? Voipi hyvinkin olla että nuo netissä minua lapsentekoon ruinaavat 5kybäset äijät ovat juuri näitä samoja kavereita 10 vuotta vanhempina, eivätkä vieläkään ole tajunneet että ovat minulle edelleenkin liian vanhoja ja sellaisina tulevat pysymään.
31.12.2014 21:50
No onhan minulla mennyt tuolla lailla useampikin uuden vuoden ilta. Ei oikein ole kaveripiirissä tapana järkätä mitään yhteistä uuden vuoden menoa, eikä viitsi yksinäänkään tuonne ulos lähteä haahuilemaan, vaikka kylläkin varmaan käyn tuossa pihalla vähän raketteja katselemassa sitten puoliltaöin. Muutenkin on vähän väsy, kun eilisen vr:n jo perinteeksi tulleen lumisadekaaoksen tuli eilisiltana vietettyä aika monta tuntia erinäisillä rautatieasemilla myöhästyneitä junia varrotessa.
31.12.2014 20:15
Näinhän se menee aika monella, itseni mukaan lukien. Nuorempana olin niin kiinni muissa jutuissa etten oikeastaan ehtinyt edes parisuhdetta pahemmin kaivata, ja nyt yli kolmekymppisenä olen ikäisteni miesten silmissä pelkkä kävelevä biologinen kello, ellen ole vielä lopullisesti kuopannut ajatusta omasta perheestä.
Eihän siinä vapaaehtoisessa lapsettomuudessa toki mitään vikaa ole, mutta toivoa vain sopii että se päätös sitten pitää koko loppuelämän. Ei nimittäin ole aivan tavatonta että se mieli muuttuu vanhempana, mistä seuraa viisikymppisten miesten epätoivoisen oloinen kiinnostus alle kolmekymppisiä naisia kohtaan.
31.12.2014 20:03
38 / 137