Olen suunnitellut stellarian kosijoille viisiosaisen testin:
1. Cooperin testi
= hyvä, voisit lenkkeillä stellun kanssa
2. Yöpyminen teltassa
- sinun on selvittävä yö metsässä, ja tietysti omistettava erävarusteet. Teltan pystyttämisen ja ruuan valmistamisen pitää sujua kätsysti. Yöpymispaikkaan poljet maastopyörällä, matka luonnollisesti kellotetaan
3. Oikeinkirjoituskoe
- sinun on kirjoitettava 2 000-sanainen essee partiotoiminnasta, aikaa 30 minuuttia. Et saa tehdä kielioppivirheitä, pilkkusääntöjen mokaamisesta seuraa välittömästi hylätty
4. Monivalintakoe
- samanlainen kuin armeijan "kukkakauppiastesti". Tällä selvitetään onko sinulla pelimiestaipumuksia. Flirttailu, liiallinen nauraminen ja vitsailu ovat pahoja merkkejä
5. Geenitesti
- selvitetään tieteellisesti saisiko lapsenne kunnon geenit
Ketkä palstalaisista läpäisisivät testin?
stellarian treffitesti miehille
23
182
Vastaukset
- klhgfdsadfghjkl
0/5, ett se siitä sitten.. :D
- piohhtr5
Kukaan ei selvitä tuota testiä ja siksi stellaria81 onkin sinkku. Hän odottelee yliopiston kirjaston pimeimmässä nurkassa, että Veikka Gustafsson opiskelee suomen kielen tohtoriksi ja iskee sitten hänet sieltä yliopiston kirjaston pimeimmästä nurkasta.
- N39
Ei ole stellarian vika jos miehet on niin heikkokuntoisia nykyään :)
- zadha
2500-3000 ei ole heikkokuntoista, vaan keskimääräistä parempi 30 miehen tulos.
- Alpha Female
zadha kirjoitti:
2500-3000 ei ole heikkokuntoista, vaan keskimääräistä parempi 30 miehen tulos.
Keskimääräinen 30 mies on rapakunnossa.
- penkki 100kg
Alpha Female kirjoitti:
Keskimääräinen 30 mies on rapakunnossa.
Aika kummallista, kun ekaksi naisten vaatimuslistoissa suunnilleen aina ilmoitetaan hyvin ilkein sanankääntein, että " mitään pulkannarua en sitten ota!" tai että "hyi hoikat miehet yököttää!".
Sitten kuitenkin vaaditaan, että aikuinen mies juoksisi cooperin yli 3000, mikä tarkoittaa keskimääräiselle miehelle sitä, että ei ole voinut harrastaa lihaksia kasvattavaa kuntoilua viime vuosina ollenkaan, vaan on täytynyt keskityä aerobiseen kuntoon. No, tuollainen aerobisen kunnon pitkäaikainen harjoittaminen, ilman lihasten kasvatusta, tarkoittaa sitä, että mies on joko tikkulaiha, laiha, tai hoikka.
Että vähän on ristiriitaisia nämä naisten toiveet, mutta se nyt ei kai ollut kellekään mikään uusi asia.
Eipä tekisi tiukkaakaan selviytyä tuosta, mut en välitä enää tälläiällä kauhéasti telttailla, enkä lässyttää partiojuttuja. Sinällään erämiehenä luonnossa liikkuminen oleminen ja kaikki siihen liittyvä on luontaista minulle.
- 9+15
Kaikki tietämäni pari-kolmekymppiset partiotytöt ovat erittäin sosiaalisia, erittäin meneviä, ja valitettavasti myös erittäin lorttoja. En tiedä miten yökerhosta ja tinderistä jatkuvasti uuden miesseuran pokailu sopii partiotyttöjen ihanteisiin, mutta ainakin ne tuntemani partiotytöt ovat tässä varsin aktiivisia.
Palstalla harvoin vierailevana, kysymys siis kuuluu: Onko stellaria myös tällainen partiotyttö?- aerjqetj
Omituista. Partiotyttöjen olisin kuvitellut viimeisenä olevan lorttoja. En ole kyllä ollut itse koskaan partiossa. Onko se pääasiassa miesten kansoittama harrastus? Esim. intin muijat olivat kyllä pahemman luokan kikkelikirsejä.
- 12+12
"Palstalla harvoin vierailevana, kysymys siis kuuluu: Onko stellaria myös tällainen partiotyttö?"
Stellaria taitaa olla ihan oikeasti unelmanainen palstamiehille jotka haluaa kivan naapurin tytön eikä mitään lorttoa. Mutta ikävä kyllä nirso, ja käsittääkseni asuu jossain korvessa (?). - 18+18
aerjqetj kirjoitti:
Omituista. Partiotyttöjen olisin kuvitellut viimeisenä olevan lorttoja. En ole kyllä ollut itse koskaan partiossa. Onko se pääasiassa miesten kansoittama harrastus? Esim. intin muijat olivat kyllä pahemman luokan kikkelikirsejä.
> Onko se pääasiassa miesten kansoittama harrastus?
Vähintään puolet partiolaisista on nykyään tyttöjä.
>Partiotyttöjen olisin kuvitellut viimeisenä olevan lorttoja.
Niinhän sitä kuvittelisi, itsekin ajattelin joskus niin. Sittemmin, kun olen tiennyt yhden porukan tällaisia aikuisia partiotyttöjä, niin olen oppinut että ei kovin puhtoisia ole. Ovat ne keskimääräistä nuorta naista reippaampia tyttöjä, se on totta, ja sillä tavalla kunnollisempia "emäntäehdokkaita". Mutta syystä tai toisesta, vaikuttavat olevan myös varsin reippaita otteissaan näissä miesjutuissa. Miehiä tulee sänkyyn ja miehiä lähtee sängystä, varsin reippaasti. - 12+12
aerjqetj kirjoitti:
"Esim. intin muijat olivat kyllä pahemman luokan kikkelikirsejä."
Totta, meilläkin panivat kokelaita/kessuja intin saunassa. Pari skappariakin petti rakkaita vaimojaan nuorien alikessunaisten kanssa. Perusvarusmiehiin eivät koskeneet tikullakaan,.eli hypergamia piti tässäkin kutinsa. 18+18 kirjoitti:
> Onko se pääasiassa miesten kansoittama harrastus?
Vähintään puolet partiolaisista on nykyään tyttöjä.
>Partiotyttöjen olisin kuvitellut viimeisenä olevan lorttoja.
Niinhän sitä kuvittelisi, itsekin ajattelin joskus niin. Sittemmin, kun olen tiennyt yhden porukan tällaisia aikuisia partiotyttöjä, niin olen oppinut että ei kovin puhtoisia ole. Ovat ne keskimääräistä nuorta naista reippaampia tyttöjä, se on totta, ja sillä tavalla kunnollisempia "emäntäehdokkaita". Mutta syystä tai toisesta, vaikuttavat olevan myös varsin reippaita otteissaan näissä miesjutuissa. Miehiä tulee sänkyyn ja miehiä lähtee sängystä, varsin reippaasti.Ja yhden ainoan tuntemasi partiotyttöporukan perusteella sitten teet tällaisia huikeita johtopäätöksiä.
Ensinnäkin partiolaisten tavat vaihtelevat aika lailla paikkakunnittain, lippukunnittain ja henkilöittäin. Toiseksi, minä en edes ole partiolainen enkä myöskään mitenkään erityisen reipas.12+12 kirjoitti:
Totta, meilläkin panivat kokelaita/kessuja intin saunassa. Pari skappariakin petti rakkaita vaimojaan nuorien alikessunaisten kanssa. Perusvarusmiehiin eivät koskeneet tikullakaan,.eli hypergamia piti tässäkin kutinsa.Eipä kyllä tuotakaan kannattane ihan suoraan kaikkiin intin käyneisiin naisiin yleistää. itse en ole käynyt, mutta eräs tuttuni on, ja on kyllä nen tyyppinen naisihminen että saattaisi hyvinkin olla täysin kokematon miesasioissa.
- 2+0349+0
stellaria81 kirjoitti:
Eipä kyllä tuotakaan kannattane ihan suoraan kaikkiin intin käyneisiin naisiin yleistää. itse en ole käynyt, mutta eräs tuttuni on, ja on kyllä nen tyyppinen naisihminen että saattaisi hyvinkin olla täysin kokematon miesasioissa.
Intin käyneet naiset ovat pahamaineisia jakorasioita. Itsekin tiedän yhden, jota laitettiin useampaan kertaan ns. sandwich-moodilla, eli meetwurstia kumpaankin reikään yhtäaikaa.
12+12 kirjoitti:
Totta, meilläkin panivat kokelaita/kessuja intin saunassa. Pari skappariakin petti rakkaita vaimojaan nuorien alikessunaisten kanssa. Perusvarusmiehiin eivät koskeneet tikullakaan,.eli hypergamia piti tässäkin kutinsa.Itse asiassa minulla oli pieni juttu spol-alikersantin (nainen) kanssa, vaikka olin tavallinen solttu ja lisäksi b-mies.. Eli hypergamia ei pätenyt aina.
- vai niin
outsider1 kirjoitti:
Itse asiassa minulla oli pieni juttu spol-alikersantin (nainen) kanssa, vaikka olin tavallinen solttu ja lisäksi b-mies.. Eli hypergamia ei pätenyt aina.
Ei ole vaikea arvata kumpi oli suhteen mies. :DDD
Stressitestiltä tää kuulostaa... :D
No ihan kelpo testi, jolla sopii testailla jos haluaa.
On tuossa kyllä semmoinen ongelma että jos mies juoksee Cooperissa yli 3000, niin minä en pysy enää sen perässä. Sitten en kyllä lähde lenkille sen kanssa, vaan jään kotiin murjottamaan ja syömään suklaata, minkä seurauksena lihon ja syytän siitä miestä. :-)- Ikisinkku M
Siinä vaiheessahan sinulla on parsiuhde niin tekisithän sinä sen sitten jo muutenkin :D
- Veikka Gustafsson
Sain 4/5 :(
- Gammaromeo
En ole ajatellut kosia Stellaria, mutta jos hänet tapaisin niin teoriassa voisin tulla toisiin aatoksiin. 3/5 saan testissä. Luonnossa liikun välillä paljonkin, mutta partiotoiminta tai siitä kirjoittaminen ei ole minun juttu. Maks. 8 tuntia saatan olla luonnossa reippailemassa, mutta yöksi sänkyyn. Telttailu on minulla jäänyt olemattomiin. Mutta tänä vuonna on suunnitelmissa yöpyä kesällä teltassa, jos ei puolustusvoimilta tule kutsua ennen sitä "telttaretkelle".
- (1-2)/5
Eka menee kirkkaasti läpi (valitettavasti se taisi kääntyä jo päälailleen), ja nelonenkin menee noilla vaatimuksilla. Kolmosesta ei olisi mitään toivoakaan päästä läpi. Kakkonen taitaisi kolahtaa kätsyyn teltanpystyttämiseen ja safkan laittoon. Todennäköisesti viitonen ei menisi myöskään läpi, sillä tuskin olsin silloin sinkku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172274Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2221899Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071762Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021441Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481326Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541159Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1761132- 891041
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.148947Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14891