Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinullako sitten riittää loputtomasti uskoa siihen, että nainen on kiinnostunut vain ja ainoastaan sinusta, vaikka vastailisi viesteihisi huomattavasti laiskemmin kuin sinä vastaa hänen viesteihinsä? No, toivossa on hyvä elää, tavallaan…
08.12.2014 22:07
No minusta tuntuu että monet järkevät mieskirjoittajatkin on jättäneet palstailun viimeaikoina vähemmälle. Välillä suurin osa avauksista on joko darkkista koskevaa, tai sitten tätä aina yhtä tuoretta ja mielenkiintoista ”naiset antaa vain jännämiehille”-mantraa. Kyllähän minäkin tätä päivittäin luen, mutta ei aina väsyneenä jaksa vastata, ellei sitten jotain oikeasti mielenkiintoista satu löytymään.
08.12.2014 21:59
No nähtävästi sitten voi olla erilaisia ajattelutapoja. Mutta jos itse olen oikeasti jostain nettimiehestä kiinnostunut, niin todellakin pidän tärkeänä ilmoittaa jos on kiireitä tai reissua tiedossa, nimenomaan siitä syystä ettei mies luule kiinnostukseni lopahtaneen ja siirrä omaa mielenkiintoaan muualle. Kirjautumiseen ja viestin laittamiseen menee minuutti, joten ei voi kyllä ajanpuutteesta olla se ilmoittaminen kiinni.
En nyt väitä että hylkäisin miehen kokonaan tuollaisen viestitaukoilun takia, mutta päättelen, ettei se mies nyt minusta aivan innoissaan ole, ja yritän siten suhteuttaa sen oman innokkuuteni vähän samalle tasolle.
”useammin elokuvissa kuin tosielämässä.”
Kuule kyllä tuolla liikenteessä rytisee ihan päivittäin ja ihmisiä joutuu sairaalakuntoon. Vaikken mikään leffadatan asiantuntija olekaan, niin veikkaisin että elokuvat jäävät onnettomuuksien määrässä aika isosti kakkoseksi.
Minulle nyt vain tuo äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen kiinnostunut. Eli minun tapauksessani tuo todennäköisyys sairaalassaololle olisi yksi miinus todennäköisyys sille, että mies jonka kanssa kirjoittelen on mielestäni idiootti. :)
08.12.2014 21:38
Epäilemättä trollaat, sillä eihän kukaan voi oikeasti olla noin äärettömän tyhmä. Siis miten se nainen edes voisi olla kiinnostunut jos ei ole mitään hajua siitä että kenestä pitäisi olla kiinnostunut? Jos ei henkilöllisyyttään uskalla paljastaa, niin kyllä minä ainakin olettaisin, että kyseessä on joku varattu 6-kymppinen kehitysvammainen äijä, enkä todellakaan reagoisi tuommoiseen pelleilyyn millään tavoin.
08.12.2014 20:14
Mitä sulla on lasissa?
07.12.2014 23:45
No totta hemmetissä 40 euroa yöpaidasta on ihan liikaa. Yleensä ostan tuommoiset kirppikseltä neljän euron kilohintaan, ja tarvittaessa muokkaan sopivammiksi ompelukoneella.
07.12.2014 23:04
No määhän oon täti-iässä, ja sitäpaitsi tykkään tuommoisista isoista paidoista yöasuina. :)
07.12.2014 22:04
Viikon vitsi tosiaan :D
Annas kun mietin, olisinkohan minä kiinnostunut jostakin täysin tuntemattomasta miehestä joka lähettelee minulle ihan umpihulluja viestejä, hmm…
07.12.2014 20:38
”.joten varalla ollaan ”
Ei minusta nyt kuitenkaan kannata tuosta varalla olemisesta niin itseensä ottaa että sen takia kirjoittelun jättäisi omalta puoleltaan sikseen. Ehkäpä kaveri on kirjoitellut jonkin toisen naisen kanssa jo pitempäänkin ja ollut tästä kiinnostunut, kunnes tapaaminen on vain osoittanut homman toimimattomaksi. Minun nähdäkseni nettideittailun pointti on vain mahdollistaa sinkkujen kohtaaminen, ja olisi aika naiivia olettaa että on itse sen kumppanin ainoa potentiaalinen kohde.
07.12.2014 20:26
No mitäs järkeä nyt tuommoisia olisi mennä tivaamaan, jos muutenkin on se miehen vastaaminen niin vaikeaa? On itselläkin tuommoisesta tilanteesta kokemusta, eikä siinä minusta se suoraan kysyminen tuntunut oikein luontevalta tavalta, vaan olisin tuntenut itseni takertujaksi jos olisin heti ollut selitystä vaatimassa.
Jos tuollainen viestitauko tapahtuu vasta ekakertaa, niin voi olla että on tapahtunut jokin yllättävä juttu jonka takia mies ei ole päässyt edes nettiin (esim. loukkaantuneena sairaalassa tms.). Mutta jos asia toistuu useamman kerran, niin kyllä minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi.
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”.
07.12.2014 20:17
Nimettömät viestit ei kyllä minusta ole mikään paras mahdollinen taktiikka. Antaa vähän huonon kuvan miehestä jos tärkeintä on se oman selustan turvaaminen ja vetäytymismahdollisuus, kun naisen taas pitäisi jo eka viestiin vastata että kiinnostaako vai ei (ja enpä tosiaan usko että pahemmin kiinnostaa mies josta ei tiedä yhtään mitään). Eli nimi nyt ainaskin viesteihin mukaan, sillä ei ole niin suurta merkitystä että tietääkö nainen nimesi vai ei, mutta nimen mainitseminen antaa heti semmoisen kuvan että ei ihan pelkästä pelleilystä ole kysymys.
Kannattaa tietysti aloittaa ihan asialinjalla, eli eka viestin sisältö voisi minusta aivan hyvin olla vaikka tiedustelu siitä että haluaisiko hän lähteä kahville joku päivä. Mitään hillitöntä romaania ei siihen kannata yrittää taiteilla, vaan lyhyt viesti on ihan ok.
07.12.2014 15:09
No äitisi ainakin taitaa sitten olla hieman yksinkertainen. Tuolla menolla hän kyllä torpedoi sinulta ne viimeisetkin naisensaantimahdollisuudet.
07.12.2014 00:45
Tai no, kyllä mullekin voisi paituli kelvata, kun alkaa kaikki yövaatteet olemaan vähän kulahtaneita. Mutta sen pitäisi sitten olla semmoinen mistä itse tykkään, kuten esim. tuommoinen: http://www.boozt.com/fi/fi/nanso/ladies-big-shirt-lankku_6940652/6940969?navId=59746&group=brandwall
tai tuommoinen: https://www.marimekko.fi/verkkokauppa/tuote/hiekka-yopaita-041635-591
Vaikka pirun kalliita nuo kyllä ovatkin. Saisi toki olla halvempikin, kunhan olisi muuten tyylikäs.
07.12.2014 00:42
No juu, siis eihän tuo Ela siis naamaltaan ole mitenkään klassisen komea miesmallityyliin. Mutta jokin vain tuossa yleispositiivisessa olemuksessa tekee siitä selkeästi tasokkaan miehen. Tietty statustakin löytyy, mutta voipi olla että sille statukselle on joitakin luontaiseen karismaan liittyviä syitä.
07.12.2014 00:33
No ei ainakaan mitään helvatan hajuvesiä tai koruja tai alusvaatteita.
Uusi maastopyörä olisi aika loistolahja, mutta jos nyt ei semmoiseen ole varaa, niin vaikka muutamat ketjut, uusi rataspakka ja pönikkä laadukasta ketjuöljyä kelpais myös.
06.12.2014 23:53
Elastinen on saman ikäinen kuin minä, ja riittävän liikunnallinen myös minun makuuni. Nappaisinkohan tuosta itselleni miehen…?
06.12.2014 23:40
Vai käsinpesu hauska harrastus, ei juma että kykenee joillakin ihmisillä huvinsa olemaan :D. Luulenpa myös että sen sormiliikunnan terveysvaikutukset jäävät ”hiukkasen” pienemmiksi kuin juoksulenkin tai kuntosalin, joita ehtii mainiosti harrastamaan, mikäli vain malttaa jättää sen rakkaan nyrkkipyykkiharrastuksensa vähemmälle. Jyrkkään mielipiteeseeni tosin saattaa vaikuttaa sekin, että minulla on ehkä tavallista vankempi kokemus nyrkkipyyykin pesusta lapsena, kun ei ollut pyykkikonetta eikä myöskään rahaa pestä vaatteita taloyhtiön pyykkituvassa.
Muutenkin jäi nyt tämän kommentin pointti hiukka epäselväksi. Ihan kuin ekaksi olisit kritisoinut yltiöhygieenisyyttä, mutta seuraavaksi kauhistellut pyykin heittämistä samaan koneeseen jossa muut pesevät pyykkiään.
Ja minä siis pesen pyykkini taloyhtiön ainokaisessa, 80-luvulta peräisin olevalla vanhalla kunnon PekoMatic:illa (jota luoja varjelkoon hajoamasta), ja koen olevani erittäin onnellisessa asemassa kun tällaiseen on ilmaiseksi mahdollisuus.
06.12.2014 23:19
Noinko te kaikki miehet ajattelette? Enpä silloin ihmettelekään yhtään, että pakkeja satelee, jos menette aina sitä kiukkuisimman näköistä naista iskemään.
06.12.2014 00:04
Siis kyllä mää ihan oikeasti pidän niitä laitteiden rohmuajia tosi v*ttumaisina tyyppeinä kun vievät minun kallista aikaani estämällä tehokkaan harjoittelun. Kyllä tosin joskus vaikuttaa siltä että nämä neandertalilaiset tulkitsevat minun kiukkua kihisevän tuijotukseni ihailevaksi katseeksi…
05.12.2014 23:47
Eli isket vain rumia naisia, mutta et kuitenkaan ole koskaan halunnut sänkyyn näiden kanssa? No ei se haittaa, eihän siinä mitään häpeämistä ole vaikka onkin se poikuus vielä tallella.
05.12.2014 21:25
43 / 137