mutta vielä ehtii tutustumaan johonkin kivaan mieheen ennen joulua ja voittekin viettää joulun yhdessä ja uuden vuoden aloittaakin sitten seurustellen ja varattuna ja keväällä muuttoa yhteen hommatkaa nyt äkkiä miehet itsellenne
palsta naisilla tulee kiire
22
133
Vastaukset
- angry bird
Mulla on muutenkin jo joulustressi muun stressin lisäksi niin en mä mitään miestä enää vaivoikseni tähän kaikkeen halua.
- aamulla jo
kyllä tuleva miehesi lopettaa turhan joulustressin ja muut stressit jättää unholaan mutta elämäsi muuttuisi paljon onnellisemmaksi ja jos liikaa stressaat jostakin niin suukko on oivaa lääkettä siihen ei muuta kuin huomenna etsimään miestä itsellesi
- angry bird
aamulla jo kirjoitti:
kyllä tuleva miehesi lopettaa turhan joulustressin ja muut stressit jättää unholaan mutta elämäsi muuttuisi paljon onnellisemmaksi ja jos liikaa stressaat jostakin niin suukko on oivaa lääkettä siihen ei muuta kuin huomenna etsimään miestä itsellesi
No se voi varmaan sitten mennä mun puolesta töihin ja huolehtia muutenkin kaikista asioista...
- voisin auttaa etsimi
angry bird kirjoitti:
No se voi varmaan sitten mennä mun puolesta töihin ja huolehtia muutenkin kaikista asioista...
yhdessä hoitaisitte yhteiset askareet kyllä kaikki asiat siitä sutviutuu kun yhdessä teette ja pussailette samalla ja kummallekkin tulisi ihanin joulu iki muistoisin ja aina ihanemmat joulut siitä eteenpäin
- angry bird
voisin auttaa etsimi kirjoitti:
yhdessä hoitaisitte yhteiset askareet kyllä kaikki asiat siitä sutviutuu kun yhdessä teette ja pussailette samalla ja kummallekkin tulisi ihanin joulu iki muistoisin ja aina ihanemmat joulut siitä eteenpäin
Ei se ole ihan noin yksinkertaista..Pitää ajatella muitakin kuin itseänsä.
- ei monimutkaista
angry bird kirjoitti:
Ei se ole ihan noin yksinkertaista..Pitää ajatella muitakin kuin itseänsä.
niin naapurin mietteitäkö vai työkaverin vai kaupan kanssan ei tarvitse ajatella kuin itseäsi ja tulevaa miestäsi
- angry bird
ei monimutkaista kirjoitti:
niin naapurin mietteitäkö vai työkaverin vai kaupan kanssan ei tarvitse ajatella kuin itseäsi ja tulevaa miestäsi
Sulle on turha mitään selittää kun sulla on ilmeisesti liian helppoa.
- helpollakin pääsee
angry bird kirjoitti:
Sulle on turha mitään selittää kun sulla on ilmeisesti liian helppoa.
mikä seurustelusta nyt niin vaikeaa on teet sen itse vaikeaksi miksi etkö halua olla onnellinen ei saa tehdä asioista vaikeaa
- angry bird
helpollakin pääsee kirjoitti:
mikä seurustelusta nyt niin vaikeaa on teet sen itse vaikeaksi miksi etkö halua olla onnellinen ei saa tehdä asioista vaikeaa
Kato kun joillain ihmisillä on kaikenlaisia velvotteita ja vastuita. Miehillä kai onkin helppoa, sen kun unohtaa vaan kaikki muut asiat...
- älä tee vaikeaksi
angry bird kirjoitti:
Kato kun joillain ihmisillä on kaikenlaisia velvotteita ja vastuita. Miehillä kai onkin helppoa, sen kun unohtaa vaan kaikki muut asiat...
sanos nyt mitä velvoitteita on oletko vankilassa sitten on kyllä pieni este ja velvoite
Parhaiten naisilta saa helmikuussa, tipattomaan kuukauden jälkeen, ehkä he tammikuussa vältyvät rakastelusta.
- ei tarvetta
Jouluksi mies lähetetään pois sinne anoppillaan, ja Uusi vuosi menee mukavasti kavereiden kanssa.
- pian itsekkin sinkku
kaveritko on tärkeitä taitavat nekin olla sinkkuja mutta olisivatko kaverit kanssasi jos olisivat varattuja tuskimpa
- ei tarvetta
pian itsekkin sinkku kirjoitti:
kaveritko on tärkeitä taitavat nekin olla sinkkuja mutta olisivatko kaverit kanssasi jos olisivat varattuja tuskimpa
Mä olen sinkku, ja joulu on perhejuhla, silloin ollaan sukulaisten kanssa...ja jos jokaisel omat, hankala toteutus.
- kaikki ymmärtää
ei tarvetta kirjoitti:
Mä olen sinkku, ja joulu on perhejuhla, silloin ollaan sukulaisten kanssa...ja jos jokaisel omat, hankala toteutus.
kyllä sukulaiset ymmärtävät tai toivovat että sinkku löytäisi jonkun ja viettäisivät joulun kahdestaan tai tulevat käymään joulupäivinä pika kyläilemässä
Varsin heillä joilla on pieniä lapsia, ei tapaa enää kavereita kovin usein.
- miehet on kivoi
ei jaksa miehii
voi niitä katella muttei jaksa semmosen kaa seurustella - helppohelpompihelpoi
Aloittaja, saat kaiken kuulostamaan niin helpolta;)
- simppeli juttu
mikä siinä nyt monimutkaista ja ylitse pääsemätöntä on
Miehet kivoja, miehet ovat monenlaisia sama naiset.
- jiihaa!!!!
Tämä ketju on oikea kirjoitustaidon riemuvoitto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963