Oletteko naiset huomioineet saman minkä itse, eli kun olet kirjoitellut miehen kanssa, niin sitten hän ei saavu moneen päivään linjoille, jotta voisi jatkaa tutustumista ?
Tiedän kyllä, että voi olla vähän vaikea olla linjoilla samaan aikaan, mutta kun kaveria ei näy moneen päivään ??
Tottakai sitä käydään jonkun kanssa treffeillä, mutta olisi mukava, jos edes käytäisiin katsomassa onko toinen laittanut jotain viestiä tai, että itse laittaisi viestin naiselle.
No, ehkä toivon liikoja.
Miehet voisi myös kommentoida tätä ilmiöitä.
Miesten katoaminen linjoilta moneksi päiväksi?
39
602
Vastaukset
- 1+16
Miehillä saattaa mennä niin ettei saa viestejä moneen kuukauteen joten miksi kirjautua esim päivittäin tuossa tilanteessa?
- määvaan
huomasitko että ap kysyi tilanteesta kun viestejä on jo vaihdeltu??
- sdgsd
mitäs ihmeellistä tuossa, nyt miehenä kun edes yhden naisen satuin saamaan viestienpäähän niin tämä vastailee maltillisesti n. viikon välein. Että naisetko ne saa ottaa viestittelyn kanssa lunkisti mutta miehen pitäis olla välittömästi palvelemassa ja vastailemassa? Mukavaahan se on kun ei tiedä häipyikö toinen vai tuleeko sieltä se viesti viikon päästä.
- yksinkertaista
Varattu.
- PyhäYksinkertaisuus
Kuinkas olisi jos tiedustelisit asiaa mieheltä itseltään sen sijaan että ruikutat mutu-arvauksia netissä.
No mitäs järkeä nyt tuommoisia olisi mennä tivaamaan, jos muutenkin on se miehen vastaaminen niin vaikeaa? On itselläkin tuommoisesta tilanteesta kokemusta, eikä siinä minusta se suoraan kysyminen tuntunut oikein luontevalta tavalta, vaan olisin tuntenut itseni takertujaksi jos olisin heti ollut selitystä vaatimassa.
Jos tuollainen viestitauko tapahtuu vasta ekakertaa, niin voi olla että on tapahtunut jokin yllättävä juttu jonka takia mies ei ole päässyt edes nettiin (esim. loukkaantuneena sairaalassa tms.). Mutta jos asia toistuu useamman kerran, niin kyllä minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi.
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”.- ihuggy
stellaria81 kirjoitti:
No mitäs järkeä nyt tuommoisia olisi mennä tivaamaan, jos muutenkin on se miehen vastaaminen niin vaikeaa? On itselläkin tuommoisesta tilanteesta kokemusta, eikä siinä minusta se suoraan kysyminen tuntunut oikein luontevalta tavalta, vaan olisin tuntenut itseni takertujaksi jos olisin heti ollut selitystä vaatimassa.
Jos tuollainen viestitauko tapahtuu vasta ekakertaa, niin voi olla että on tapahtunut jokin yllättävä juttu jonka takia mies ei ole päässyt edes nettiin (esim. loukkaantuneena sairaalassa tms.). Mutta jos asia toistuu useamman kerran, niin kyllä minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi.
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”.Kiinnostuksen puute keskustelukumppanilla. Seuraava. Turha tivailla mitään, ellei sitten omaa oloaan kohentaakseen.
- onnettomuus...???
stellaria81 kirjoitti:
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”.Millä todennäköisyydellä mies joutuu onnettomuuteen ja on sairaalassa? Se ei ole mahdotonta, mutta aika harvinaista ja tapahtuu useammin elokuvissa kuin tosielämässä.
Siinä vaiheessa, kun nainen selittelee miehen joutuneen onnettomuuteen ja sen olevan vastaamattomuuden syy, nainen mitä todennäköisimmin elää kuvitelmissaan.
Jos miehellä kestää vastata, todennäköisimmin miehellä on työ- tai opiskelukiireitä, joku ystävä / sukulainen kylässä, seuraa jotain mm-kilpailuja, käy treffeillä jonkun muun kanssa, jonka kanssa on ehkä kirjoitellut jo aiemmin tai ei ole vaan kiinnostunut enää. Tai ehkä hänkin voi joskus tarvita aikaa ajatella ilman että taka-ajatuksena on pyrkimys heivata nainen näköpiiristä. - PyhäYksinkertaisuus2
stellaria81 kirjoitti:
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”."No mitäs järkeä nyt tuommoisia olisi mennä tivaamaan, jos muutenkin on se miehen vastaaminen niin vaikeaa?"
Aivan! paljon järkevämpäähän on tulla tivaan arvauksia selän takana anonyymeiltä nettikommentoijilta :D Kuka hullu sitä nyt suoraan mitään kysyy?
"minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi. "
Joo, se on nähty, että naiset ovat kovia tekemään asioista TULKINTOJA! Kato nyt vielä horoskoopista varmuuden vuoksi, miksi mies sinua välttelee.
"jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää"
Jep, kaikki miehethän ovat niin SAMANLAISIA, että tietävät toistensa ajatuksetkin. Sitä hyväveli-telepatiaa.
No okei!
Tässä sitten se "selitys" jonka palstan naiset haluavat kuulla .>
Se mies oli vain SOVINISTINEN HÄNTÄHEIKKI, jolla nyt vaan sattuu olemaan niin paljon muitakin naisia jonossa, ettei millään meinaa ehtiä viestitellä kaikkien kanssa:)
Kelpaako selitys? onnettomuus...??? kirjoitti:
Millä todennäköisyydellä mies joutuu onnettomuuteen ja on sairaalassa? Se ei ole mahdotonta, mutta aika harvinaista ja tapahtuu useammin elokuvissa kuin tosielämässä.
Siinä vaiheessa, kun nainen selittelee miehen joutuneen onnettomuuteen ja sen olevan vastaamattomuuden syy, nainen mitä todennäköisimmin elää kuvitelmissaan.
Jos miehellä kestää vastata, todennäköisimmin miehellä on työ- tai opiskelukiireitä, joku ystävä / sukulainen kylässä, seuraa jotain mm-kilpailuja, käy treffeillä jonkun muun kanssa, jonka kanssa on ehkä kirjoitellut jo aiemmin tai ei ole vaan kiinnostunut enää. Tai ehkä hänkin voi joskus tarvita aikaa ajatella ilman että taka-ajatuksena on pyrkimys heivata nainen näköpiiristä.No nähtävästi sitten voi olla erilaisia ajattelutapoja. Mutta jos itse olen oikeasti jostain nettimiehestä kiinnostunut, niin todellakin pidän tärkeänä ilmoittaa jos on kiireitä tai reissua tiedossa, nimenomaan siitä syystä ettei mies luule kiinnostukseni lopahtaneen ja siirrä omaa mielenkiintoaan muualle. Kirjautumiseen ja viestin laittamiseen menee minuutti, joten ei voi kyllä ajanpuutteesta olla se ilmoittaminen kiinni.
En nyt väitä että hylkäisin miehen kokonaan tuollaisen viestitaukoilun takia, mutta päättelen, ettei se mies nyt minusta aivan innoissaan ole, ja yritän siten suhteuttaa sen oman innokkuuteni vähän samalle tasolle.
”useammin elokuvissa kuin tosielämässä.”
Kuule kyllä tuolla liikenteessä rytisee ihan päivittäin ja ihmisiä joutuu sairaalakuntoon. Vaikken mikään leffadatan asiantuntija olekaan, niin veikkaisin että elokuvat jäävät onnettomuuksien määrässä aika isosti kakkoseksi.
Minulle nyt vain tuo äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen kiinnostunut. Eli minun tapauksessani tuo todennäköisyys sairaalassaololle olisi yksi miinus todennäköisyys sille, että mies jonka kanssa kirjoittelen on mielestäni idiootti. :)PyhäYksinkertaisuus2 kirjoitti:
"No mitäs järkeä nyt tuommoisia olisi mennä tivaamaan, jos muutenkin on se miehen vastaaminen niin vaikeaa?"
Aivan! paljon järkevämpäähän on tulla tivaan arvauksia selän takana anonyymeiltä nettikommentoijilta :D Kuka hullu sitä nyt suoraan mitään kysyy?
"minä ainakin tulkitsen sen kiinnostuksen puutteeksi. "
Joo, se on nähty, että naiset ovat kovia tekemään asioista TULKINTOJA! Kato nyt vielä horoskoopista varmuuden vuoksi, miksi mies sinua välttelee.
"jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää"
Jep, kaikki miehethän ovat niin SAMANLAISIA, että tietävät toistensa ajatuksetkin. Sitä hyväveli-telepatiaa.
No okei!
Tässä sitten se "selitys" jonka palstan naiset haluavat kuulla .>
Se mies oli vain SOVINISTINEN HÄNTÄHEIKKI, jolla nyt vaan sattuu olemaan niin paljon muitakin naisia jonossa, ettei millään meinaa ehtiä viestitellä kaikkien kanssa:)
Kelpaako selitys?Sinullako sitten riittää loputtomasti uskoa siihen, että nainen on kiinnostunut vain ja ainoastaan sinusta, vaikka vastailisi viesteihisi huomattavasti laiskemmin kuin sinä vastaa hänen viesteihinsä? No, toivossa on hyvä elää, tavallaan…
- PyhäYksinjertaisuus3
stellaria81 kirjoitti:
Sinullako sitten riittää loputtomasti uskoa siihen, että nainen on kiinnostunut vain ja ainoastaan sinusta, vaikka vastailisi viesteihisi huomattavasti laiskemmin kuin sinä vastaa hänen viesteihinsä? No, toivossa on hyvä elää, tavallaan…
Onko joku tosiaan niin naivi, että luulee jonkun nettideittailijan kiinnostuvan vain ja ainoastaan yhdestä profiilista? :) (no okei! ehkä yhdestä vain KERRALLAAN)
Siis kuka hölmö nyt rakastuu pelkän nettikirjoittelun perusteella edes tapaamatta kyseistä henkilöä. - MisoGyyninen
stellaria81 kirjoitti:
Eli jos teillä miehillä on olemassa tuolle jokin muukin selitys kuin miehen välinpitämättömyys, niin olkaa hyvä ja selittäkää, älkääkö jaelko tuollaisia tilanteeseen sopimattomia ”neuvoja”.Puhut asiaa. Päteekö tämä myös toisin päin? Jos nainen vastailee vain lyhyesti tai ei ollenkaan, onko se silloin naisen välinpitämättömyyttä? Vai mikä mahtaisi olla se "muu" selitys asialle.
Itsehän olen sitä mieltä että pitäisi sanoa suoraan jos ei vaan nappaa, niin ei menis aikaa hukkaan. Jos taas on jokin hyvä syy miksi ei pysty olemaan yhtä aktiivinen treffailija kuin se toinen niin se pitäisi sit sanoa. - onnettomuus
stellaria81 kirjoitti:
No nähtävästi sitten voi olla erilaisia ajattelutapoja. Mutta jos itse olen oikeasti jostain nettimiehestä kiinnostunut, niin todellakin pidän tärkeänä ilmoittaa jos on kiireitä tai reissua tiedossa, nimenomaan siitä syystä ettei mies luule kiinnostukseni lopahtaneen ja siirrä omaa mielenkiintoaan muualle. Kirjautumiseen ja viestin laittamiseen menee minuutti, joten ei voi kyllä ajanpuutteesta olla se ilmoittaminen kiinni.
En nyt väitä että hylkäisin miehen kokonaan tuollaisen viestitaukoilun takia, mutta päättelen, ettei se mies nyt minusta aivan innoissaan ole, ja yritän siten suhteuttaa sen oman innokkuuteni vähän samalle tasolle.
”useammin elokuvissa kuin tosielämässä.”
Kuule kyllä tuolla liikenteessä rytisee ihan päivittäin ja ihmisiä joutuu sairaalakuntoon. Vaikken mikään leffadatan asiantuntija olekaan, niin veikkaisin että elokuvat jäävät onnettomuuksien määrässä aika isosti kakkoseksi.
Minulle nyt vain tuo äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen kiinnostunut. Eli minun tapauksessani tuo todennäköisyys sairaalassaololle olisi yksi miinus todennäköisyys sille, että mies jonka kanssa kirjoittelen on mielestäni idiootti. :)Kuinka moni naispuolinen kaverisi tai tuttavasi on odottanut jossain vaiheessa mieheltä viestiä ja on myöhemmin käynyt ilmi, että mies makaa sairaalassa?
Todennäköisesti aika moni nainen tuskailee aika ajoin, kun haluaisi saada mieheltä viestin nopeammin, mutta luulenpa että noita sairaalakuntoon onnettomuuden vuoksi joutuneita miehiä on noissa tapauksissa suhteellisesti aika vähän. Muussa tapauksessa jokainen varmaan vähintään tuntisi jonkun, jolle olisi käynyt noin.
Ihan varmasti liikenteessä sattuu ja tapahtuu, mutta ei ne kaikki sairaalakuntoon joutuneet ole nettitreffailua harrastavia miehiä. Ihan yhtä lailla liikenteessä sattuu ja tapahtuu muillekin ihmisille. Tämä tietysti pienentää treffailevan miehen todennäköisyyttä olla juuri se onnettomuuteen joutunut, juuri sinun kanssasi kirjoittava mies ja suurin osa kai selviää jalan tai käden paketoimisella(toivottavasti ainakin) ja pääsee kotiin suht pian.
Kirjoitit, että sinulle tuo äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta vähään aikaa. En pidä itsestään selvyytenä, että selviää liikenteessä kolhuitta enkä halua väheksyä onnettomuuksia. Mielestäni rasitat kuitenkin mieltäsi, jos tuskailet aina miehen makaavan sairaalassa, kun vastausta ei kuulu vähään aikaan. Sitä tulee varmasti ajatelleeksi, että siinäkö meni elämän rakkaus... tällainenko oli kohtalo... ja samaan aikaan mies on ehkä jo unohtanut sinut tai ei vain muiden kiireiden vuoksi ole ehtinyt kirjoittaa sinulle, vaikka on sinusta kiinnostunut. Kuten itsekin kirjoitit, ihmisillä on erilaisia ajattelutapoja - tai ehkä vain erilainen kirjoitustahti. onnettomuus kirjoitti:
Kuinka moni naispuolinen kaverisi tai tuttavasi on odottanut jossain vaiheessa mieheltä viestiä ja on myöhemmin käynyt ilmi, että mies makaa sairaalassa?
Todennäköisesti aika moni nainen tuskailee aika ajoin, kun haluaisi saada mieheltä viestin nopeammin, mutta luulenpa että noita sairaalakuntoon onnettomuuden vuoksi joutuneita miehiä on noissa tapauksissa suhteellisesti aika vähän. Muussa tapauksessa jokainen varmaan vähintään tuntisi jonkun, jolle olisi käynyt noin.
Ihan varmasti liikenteessä sattuu ja tapahtuu, mutta ei ne kaikki sairaalakuntoon joutuneet ole nettitreffailua harrastavia miehiä. Ihan yhtä lailla liikenteessä sattuu ja tapahtuu muillekin ihmisille. Tämä tietysti pienentää treffailevan miehen todennäköisyyttä olla juuri se onnettomuuteen joutunut, juuri sinun kanssasi kirjoittava mies ja suurin osa kai selviää jalan tai käden paketoimisella(toivottavasti ainakin) ja pääsee kotiin suht pian.
Kirjoitit, että sinulle tuo äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta vähään aikaa. En pidä itsestään selvyytenä, että selviää liikenteessä kolhuitta enkä halua väheksyä onnettomuuksia. Mielestäni rasitat kuitenkin mieltäsi, jos tuskailet aina miehen makaavan sairaalassa, kun vastausta ei kuulu vähään aikaan. Sitä tulee varmasti ajatelleeksi, että siinäkö meni elämän rakkaus... tällainenko oli kohtalo... ja samaan aikaan mies on ehkä jo unohtanut sinut tai ei vain muiden kiireiden vuoksi ole ehtinyt kirjoittaa sinulle, vaikka on sinusta kiinnostunut. Kuten itsekin kirjoitit, ihmisillä on erilaisia ajattelutapoja - tai ehkä vain erilainen kirjoitustahti.Sulla ei nyt oikein taida tuo teksti mennä sinne päämajaan asti tai jotain..
Kirjoitin, että ”äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen KIINNOSTUNUT”. Jos mies ei kiinnosta, niin jätän tietty vastaamatta ihan vain sen kiinnostamattomuuden takia, ei siihen mitään sen ihmeempiä syitä tarvita.
Ihan tästä syystä oletan, että todennäköisin syy myös miehen vastaamattomuudelle on se, ettei mies ole minusta kovin kiinnostunut. Nuo aiemmassa viestissäsi todennäköisimmiksi väittämäsi työ- ja opiskelukiireet ovat minun näkökulmastani epätodennäköisiä, sillä kyllä minulla ainakin se oikeasti kiinnostava henkilö pyörisi mielessä sen verran että löytäisin aikaa edes ilmoittaa miksi viestit saattavat viipyä.
Ok, väitteesi mukaan siis on myös mahdollista että mies on minusta ihan täpinöissään, mutta yhden ainoan lyhyenkin viestin kirjoittaminen nyt vain sattuu kestämään hänellä alun toista viikkoa. Uskon että tällaisessakin tilanteessa miehen unohtaminen on minun itseni kannalta paras ratkaisu, sillä tällä miehellä on kyllä se toisen huomioonottaminen aivan toisella tasolla, kuin mitä itse parisuhteelta odottaisin, tai sitten aivorappeuma edennyt jo niin pitkälle, että suhteen arki voisi muodostua turhan raskaaksi.MisoGyyninen kirjoitti:
Puhut asiaa. Päteekö tämä myös toisin päin? Jos nainen vastailee vain lyhyesti tai ei ollenkaan, onko se silloin naisen välinpitämättömyyttä? Vai mikä mahtaisi olla se "muu" selitys asialle.
Itsehän olen sitä mieltä että pitäisi sanoa suoraan jos ei vaan nappaa, niin ei menis aikaa hukkaan. Jos taas on jokin hyvä syy miksi ei pysty olemaan yhtä aktiivinen treffailija kuin se toinen niin se pitäisi sit sanoa.No kyllä ainakin minun tapauksessani, jos vastaan kovin vitkutellen, niin eipä sitä kiinnostusta kyseistä miestä kohtaan enemmälti ole. Voi olla esim. mielenkiintoinen keskustelu jonkin toisen miehen kanssa meneillään, jolloin olen vähän laiska edes tutustumaan muihin yhteydenottajiin, kun haluan keskittyä enempi siihen kiinnostavaan tapaukseen.
Tietysti olisi hyvä jos sanoisi suoraan ettei kiinnosta, mutta kun se suoraan sanominen nyt ei vain ole useimmilla miehilläkään tapana, niin en jaksa yrittää olla se ainoa pyhimys joka tekee nettideitissä kaiken niin pilkun päälle korrektisti.
Toinen juttu on tietty se, että usein kiinnostamattomuus johtuu ainoastaan huonosta ajoituksesta, eli siitä että on hetkellisesti kiinnostuneempi jostain toisesta. (Muistakaamme myös tämä nettideittailun paradoksi, että jos viestittelee jonkun kanssa päivittäin, on myös enemmän esillä sen ahkeran kirjautumisensa takia, jolloin myös saa viestejä muilta enemmän – nimenomaan sellaisella hetkellä jolloin niistä viesteistä on mahdollisimman vähän hyötyä lähettäjänsä kannalta.) Nyt sitten jos tämä hetkellisesti kiinnostavampi osoittautuukin mahdottomaksi (esim. valehtelija), niin jos olisin suoraan sanonut kaikille muille ettei kiinnosta, en oikein voisi enää ottaa näihin yhteyttä vaikka olisinkin nyt kiinnostunut.
Jos siis vastaukseni viipyvät, niin kaikkein todennäköisintä on, että pidän miestä varalla, eli hän ei ole niin huono että haluaisin suoraan heittää roskakoriin, mutta ei myöskään mikään sen hetken ykkösvaihtoehto. Toinen mahis on, etten vain keksi miten sanoa miehelle nätisti että hän on no-go.- onnettomuus
stellaria81 kirjoitti:
Sulla ei nyt oikein taida tuo teksti mennä sinne päämajaan asti tai jotain..
Kirjoitin, että ”äkillinen sairaalaan joutuminen on ainoa mieleen tuleva järkevä syy olla vastaamatta miehelle josta olen KIINNOSTUNUT”. Jos mies ei kiinnosta, niin jätän tietty vastaamatta ihan vain sen kiinnostamattomuuden takia, ei siihen mitään sen ihmeempiä syitä tarvita.
Ihan tästä syystä oletan, että todennäköisin syy myös miehen vastaamattomuudelle on se, ettei mies ole minusta kovin kiinnostunut. Nuo aiemmassa viestissäsi todennäköisimmiksi väittämäsi työ- ja opiskelukiireet ovat minun näkökulmastani epätodennäköisiä, sillä kyllä minulla ainakin se oikeasti kiinnostava henkilö pyörisi mielessä sen verran että löytäisin aikaa edes ilmoittaa miksi viestit saattavat viipyä.
Ok, väitteesi mukaan siis on myös mahdollista että mies on minusta ihan täpinöissään, mutta yhden ainoan lyhyenkin viestin kirjoittaminen nyt vain sattuu kestämään hänellä alun toista viikkoa. Uskon että tällaisessakin tilanteessa miehen unohtaminen on minun itseni kannalta paras ratkaisu, sillä tällä miehellä on kyllä se toisen huomioonottaminen aivan toisella tasolla, kuin mitä itse parisuhteelta odottaisin, tai sitten aivorappeuma edennyt jo niin pitkälle, että suhteen arki voisi muodostua turhan raskaaksi.Kyllä viesti on mennyt päämajaan. Toivottavasti ymmärrät myös minun kantani. Olen vain yrittänyt sanoa, että mielestäni harvoin vastaamattomuuden syy lienee sairaalassa makaaminen (en jaksa enää toistaa tätä ja tämän halusin alunperinkin sanoa vain omaksi parhaaksesi) ja ihmiset ovat erilaisia. Jos sinulla menee aikaa vastaamiseen siksi, että sinä et ole toisesta kiinnostunut, niin jollakin toisella ihmisellä syy voi olla jokin muu, joskus varmasti myös se, ettei enää kiinnosta. Toki jokaisella on oikeus vetää omat johtopäätöksensä tilanteesta.
Mitä tulee tuohon, että viestiin vastaamiseen menee aikaa toista viikkoa, niin sitä et ole maininnut tässä viestiketjussa aiemmin. Tottakai tilanteen tulkintaan vaikuttaa, onko kyse muutamien päivien, yli viikon vai kahden viikon tauosta. Yleensä ihmisillä on jokin yleinen yhteinen käsitys kohteliaisuustavoista, mutta jollekin jokin aika x voi olla pitkä, jollekin ihan ok vastausaika, varsinkin jos on muitakin velvollisuuksia kuin nettitreffailu.
- treffimatematikkaa
Joo, saman olen huomannut...
itse käyn kurkkimassa profiilia päivittäin useamman kerran jos olen jonkun kanssa jutellut. Eihän siihen mene kuin muutama minuutti!!
Olen tullut siihen tulokseen että jos viestejä ei kuulu muutamaan päivään...eikä toinen ole ilmoittanut olevansa esim reissussa niin katson että kiinnostusta ei ole ja siirryn eteenpäin...
ja jos viestejä tulee viikolla "virka-aikaan" mutta illat ja viikonloput on hiljaista...silloin mies on varattu...
tai jos viestejä tulee tiheämmin ja sitten häviää 4-5 päiväksi ja palaa takaisin...kävi treffeillä muttei miellyttänyt...joten varalla ollaan :-/”.joten varalla ollaan ”
Ei minusta nyt kuitenkaan kannata tuosta varalla olemisesta niin itseensä ottaa että sen takia kirjoittelun jättäisi omalta puoleltaan sikseen. Ehkäpä kaveri on kirjoitellut jonkin toisen naisen kanssa jo pitempäänkin ja ollut tästä kiinnostunut, kunnes tapaaminen on vain osoittanut homman toimimattomaksi. Minun nähdäkseni nettideittailun pointti on vain mahdollistaa sinkkujen kohtaaminen, ja olisi aika naiivia olettaa että on itse sen kumppanin ainoa potentiaalinen kohde.
- naisetjust
...Joo naiset tekee tuota ihan samaa...juuri kun on päästy juttelemaan,niin joko vastaukset muuttuu yksi sanaisiksi,tai sitten loppuu kokonaan ilman mitään selitystä!!Naiset pitää niiinnn pilkkanaan miehiä deittipalstalla,heti kun tulee kovemman oloinen panomies kohdalle,niin edellinen jää kuin sitä ei olisi ollutkaan heh heh
- voi vide
Niin tämähän on ihan yleistä naisten toiminta tapaa ja ajatusmaailmaa mutta kun mies tekee vastavaa niin se on kauheaa.
Jos satuin olemaan samaan aikaan online tilassa netissä naisen kanssa ja kun on se ihmeellinen ajatusmaailma että mies on se joka aloittaa sen siinäkin tilanteessa viestittelyn (mies metsästä ja nainen saalis?!) niin vastauksen saat joskus tunnin kuluttua ja sekin muutamalla sanalla että pitäis päivystää koska se "prinsessa" suvaitsee vastata kun samaan aikaan muualle kirjoittaa.
Itselleni kanssa merkkaa jos nainen käy 5päivän välein lukemassa viestinsä ja saat parin sanan vastauksen niin onko tämä nainen edes tosissaan nettideittailemassa ja kiinnostuksen minuakin kohtaan ja siitä vedän omat johtopäätökset...
Juu ei tätä tarvitse ottaa verenmakusuussa ja elämäähän on muutakin kuin nettiä saan vastauksia tähänkin mutta kun ne "kissanristiäisetkin" on tärkeämpiä jotain käytöstapoja pitäisi naisillakin olla.
Kerran kävi minullakin tälläisen 5pv kanssa kun olimme samaan aikaan online tilassa niin viestittelin muualle niin oli tullut tulenpalavia viestejä häneltä kun en vastaa tällä punaisellaminuutilla juuri hänelle mutta kun olin katsonut sen eräänlaisen kiinnostumattomuuden puutteeksi hänen puoleltaan....saimme muuten lopulta järjestettyä ne treffitkin lopulta niin tämä "prinsessa" kanssa istui autossaan parkkipaikalla eikä sovitussa kahvilassa sisällä ja vielä väärään aikaan vaikka mustaa valkoisella olikin ja kehtas haukkua minutkin kun tein "oharit" ?!
Voi vide mitä ajatusmaailmaa naisillakin on nettideittailusta.- aikanaan selvis
Miehiltähän tuo tyyli on tullut opittua...
- Onneksi on
No, voisikohan olla niin että joillakin elämää on myös Suomi24 ulkopuolella?
- one line
Muutama vuosi sitten pidettiin outoina sellaisia ihmisiä jotka roikkui 24/7 netissä. Nykyään niitä pidetään outoina, joilla on vielä netin ulkopuolista elämää.
Voihan sitä muutakin elämää olla, kyllä minullakin välillä on jäänyt pariin viikkoon kirjautumatta, kun oli muuta puuhaa, eikä oikein muistanutkaan että on treffiprofiili auki. Mutta tämä tapahtui sellaisena ajankohtana, kun ei ollut ketään mielenkiintoista kirjoittelukaveria tiedossa.
Tässä ketjussa sen sijaan miehet antavat ymmärtää, että vaikka heillä olisi viestittely meneillään jonkun todella mielenkiintoisen oloisen naisen kanssa, niin silti he vitkuttelevat sen vastaamisen kanssa. Eli vaikka nainen parisuhdemielessä olisikin kiinnostava, niin hänen viestinsä eivät kuitenkaan sen vertaa jaksaa kiinnostaa, että mies vaivautuisi edes kirjautumaan palveluun, saati sitten vastaamaan viesteihin. Miestäkö ei siis lainkaan kiinnosta tietää millainen nainen on luonteeltaan, mitä puuhaa arkisin (treffaileeko kenties kymmeniä muitakin miehiä samanaikaisesti), tai ylipäätään viedä sitä tutustumisasiaa millään tavoin eteenpäin. Hänelle riittää että on saanut yhteyden kiinnostavaan naiseen, ja sen jälkeen voikin antaa koko asian olla enempää sillä päätään vaivaamatta.
Tämä on se juttu mikä minua hieman näissä joidenkin miesten vastauksissa ihmetyttää. Mutta en ala vänkäämään, sillä en ole mies enkä voi miesten aivoituksia tietää. Ihan vain vinkkinä voisin kuitenkin sanoa, että minuun ei tuommoinen korostetun passiivinen viestintä oikein tehoa. Jos siis sattuu olemaan joku aktiivisempikin mies kirjoittelemassa samanaikaisesti, niin aivan varmasti hän vie voiton mielenkiintoni suhteen, vaikka muut speksit olivatkin vähän heikommat kuin sillä muuten täydellisellä, joka ei jaksa viesteihini vastailla.- Kuka keksi telefonin
stellaria81 kirjoitti:
Voihan sitä muutakin elämää olla, kyllä minullakin välillä on jäänyt pariin viikkoon kirjautumatta, kun oli muuta puuhaa, eikä oikein muistanutkaan että on treffiprofiili auki. Mutta tämä tapahtui sellaisena ajankohtana, kun ei ollut ketään mielenkiintoista kirjoittelukaveria tiedossa.
Tässä ketjussa sen sijaan miehet antavat ymmärtää, että vaikka heillä olisi viestittely meneillään jonkun todella mielenkiintoisen oloisen naisen kanssa, niin silti he vitkuttelevat sen vastaamisen kanssa. Eli vaikka nainen parisuhdemielessä olisikin kiinnostava, niin hänen viestinsä eivät kuitenkaan sen vertaa jaksaa kiinnostaa, että mies vaivautuisi edes kirjautumaan palveluun, saati sitten vastaamaan viesteihin. Miestäkö ei siis lainkaan kiinnosta tietää millainen nainen on luonteeltaan, mitä puuhaa arkisin (treffaileeko kenties kymmeniä muitakin miehiä samanaikaisesti), tai ylipäätään viedä sitä tutustumisasiaa millään tavoin eteenpäin. Hänelle riittää että on saanut yhteyden kiinnostavaan naiseen, ja sen jälkeen voikin antaa koko asian olla enempää sillä päätään vaivaamatta.
Tämä on se juttu mikä minua hieman näissä joidenkin miesten vastauksissa ihmetyttää. Mutta en ala vänkäämään, sillä en ole mies enkä voi miesten aivoituksia tietää. Ihan vain vinkkinä voisin kuitenkin sanoa, että minuun ei tuommoinen korostetun passiivinen viestintä oikein tehoa. Jos siis sattuu olemaan joku aktiivisempikin mies kirjoittelemassa samanaikaisesti, niin aivan varmasti hän vie voiton mielenkiintoni suhteen, vaikka muut speksit olivatkin vähän heikommat kuin sillä muuten täydellisellä, joka ei jaksa viesteihini vastailla." Eli vaikka nainen parisuhdemielessä olisikin kiinnostava, niin hänen viestinsä eivät kuitenkaan sen vertaa jaksaa kiinnostaa, että mies vaivautuisi edes kirjautumaan palveluun, saati sitten vastaamaan viesteihin. Miestäkö ei siis lainkaan kiinnosta tietää millainen nainen on luonteeltaan, mitä puuhaa arkisin (treffaileeko kenties kymmeniä muitakin miehiä samanaikaisesti), tai ylipäätään viedä sitä tutustumisasiaa millään tavoin eteenpäin. Hänelle riittää että on saanut yhteyden kiinnostavaan naiseen, ja sen jälkeen voikin antaa koko asian olla enempää sillä päätään vaivaamatta."
Jos nainen on parisuhdemielessä kiinnostava, ja tosissaan seuraa etsimässä ei hän jaksa montaa viestiä netissä kirjoitella. Vaan silloin sovitaan treffit ja katsotaa livenä lentääkö ne kipinät vai ei. Netissä kirjoittelu kun tuntuu monesta miehestä ( itseni mukaan lukien) olevan ajan hukkaa, niin eipä sitä juuri jaksa seurailla. Koska ei sitä ruudulta kuitenkaan näe miten synkkaa. - mies.
stellaria81 kirjoitti:
Tämä on se juttu mikä minua hieman näissä joidenkin miesten vastauksissa ihmetyttää. Mutta en ala vänkäämään, sillä en ole mies enkä voi miesten aivoituksia tietää. Ihan vain vinkkinä voisin kuitenkin sanoa, että minuun ei tuommoinen korostetun passiivinen viestintä oikein tehoa. Jos siis sattuu olemaan joku aktiivisempikin mies kirjoittelemassa samanaikaisesti, niin aivan varmasti hän vie voiton mielenkiintoni suhteen, vaikka muut speksit olivatkin vähän heikommat kuin sillä muuten täydellisellä, joka ei jaksa viesteihini vastailla.Viestittelystä vähän. Sellaisia naisia on paljon treffeillä, jotka vain viestittelis vaikka vuosikausia, eikä heitä saa ihan oikeille treffeille, ei sitten millään. Onhan se hyvä kirjoitella ensin vähän puolin ja toisin, että noin suunnilleen tietää toisesta jotain, mutta jo puolen tunnin livetapaamisen aikana saa ihmisestä enemmän selville, kuin kirjoittelemalla tuhat tuntia netissä.
- täysin sama
mies. kirjoitti:
Viestittelystä vähän. Sellaisia naisia on paljon treffeillä, jotka vain viestittelis vaikka vuosikausia, eikä heitä saa ihan oikeille treffeille, ei sitten millään. Onhan se hyvä kirjoitella ensin vähän puolin ja toisin, että noin suunnilleen tietää toisesta jotain, mutta jo puolen tunnin livetapaamisen aikana saa ihmisestä enemmän selville, kuin kirjoittelemalla tuhat tuntia netissä.
kokemus miehistä. Jaariteltas niitä näitä ja diipadaapa kuukausitolkulla, mutta sitä näkemisehdotusta ei vaan kuulu.... lopulta kun en jaksa enää (ja jollei vetkuttelija oo lopulta ite yhtäkkisesti kadonnu) niin ihmetellään mikä nyt tuli ja mihin katosin!!
- mies .
täysin sama kirjoitti:
kokemus miehistä. Jaariteltas niitä näitä ja diipadaapa kuukausitolkulla, mutta sitä näkemisehdotusta ei vaan kuulu.... lopulta kun en jaksa enää (ja jollei vetkuttelija oo lopulta ite yhtäkkisesti kadonnu) niin ihmetellään mikä nyt tuli ja mihin katosin!!
Sen ymmärrän, että naiset on varovaisia, koska onhan netti mainio paikka kaiken maailman auervaaroille ja kuspäille, mutta jos lähtee päiväsaikaan jonnekkin ihmisten ilmoille vaikka kahville, niin mitä pelättävää siinä on. Itse en etsi mitään kirjoittelukaveria, vaan naista, joka on läsnä ja mukana ihan tavallisessa arjessa puuhasteluineen ja kainalossakin, aina kun naisella sellaisen tarvetta ilmenee.
- pelihermanni
Pelimies ja paaaljooon naisia kierroksessa myös suoli24 ulkopuolella.
Ja tuollein ku pelailee et häipyy välillä niin siitä se pelimies tietää kuka jäi eniten kaipailemaa. Siitä sitten valkkailee ne helpoimmin pyöriteltävät naisset itselleen. - Pojat on poikia.
Varattu se on mutta ei ole päässyt irti deittailuistaan. Mun 'rakas' ukkokulta on ollut kanssani puolen vuotta mutta käy edelleen deitillään epäsäännöllisen säännöllisesti. Älkää ihmetelkö jos ette saa sitä linjoille tai livetreffeille silloin kun haluatte, on luonani kuitenkin niin usein ;)
- just joo
Ja sinä sitten tyydyt tollaseen kohteluun??
- kuka keksi telefonin
Miksi et laita sille ukolle puhelinnumeroasi ja pyydä soittelemaan? En minä ainakaan jaksanut kovin tiheään / pitkään suomi24:ää päivystää, koska a) tämä sivusto on todella usein ihan jumissa, b) ei vaan jaksa aina kirjautua tsekkailemaan viestejä.
Puhelin mulla taas on taskussa lähes aina ja sitä kautta saa kiinni. Sen vuoksi totesinkin usein mimmeille, että en ole kovin aktiivinen profiilin seuraaja, vaan tässä numero josta saa kiinni. Sitten kun on jutusteltu puhelimitse, niin ei muuta kuin livenä treffeille. Itsellä ainakin oli etusijalla ne naiset jotka laittoivat numeronsa, tai vaivautuivat laittamaan viestiä minun laittamaani numeroon. Ja kyllä. olin sellainen siake että treffailin useita naisia samaan aikaan. Aivan varmasti likatkin tekivät niin. Sitten kun tuli mukava tapaus vastaan, poistin profiilin ja panostin siihen yhteen.
Aika simppeliä mielestäni? Eikö? Jos sitä miestä ei huvita puhelimitsekkaan olla yhteydessä, niin se on oikeasti liian kiireinen tai sitten sitä ei vaan kiinnosta tarpeeksi.Minusta taas nimenomaan puhelimitse viestiminen on ärsyttävää, kun se toinen voi soittaa tavattoman hankalaan aikaan. Minulla on puhelin repussa, ja kyllä se on aina pienimuotoisen raivokohtauksen paikka kun se alkaa pärisemään pyöräillessä, kaupassa, tai ylipäätään jossain semmoisessa paikassa missä haluaisi vain saada hommansa hoidettua ilman häiriöitä. Myös esim. opettajan työ on semmoista ettei siinä vain voi vastata puhelimeen milloin sattuu. Viestit ovat paljon mukavampia, kun niitä oi kirjoitella illalla rennosti itseksensä ilman muita häiriötekijöitä.
Tokihan sitä saa olla ihmisillä erilaisia mieltymyksiä, eikä varmasti huvitakaan se kirjautuminen jatkuvasti, jos ei esim. ole nettiä kotona, tai muuten vain homma on hankalaa. Mutta näitä juttuja olisi ehkä hyvä ottaa puheeksi ettei syntyisi turhia väärinkäsityksiä. Jos mies ilmoittaisi että viestii mieluummin puhelimitse, ja kykenee vieläpä ottaman huomioon ne minulle sopivat ajat jolloin voi soittaa, niin sitten minusta on ihan ok siirtyä puhelinviestintäänkin.- Kuka keksi telefonin
stellaria81 kirjoitti:
Minusta taas nimenomaan puhelimitse viestiminen on ärsyttävää, kun se toinen voi soittaa tavattoman hankalaan aikaan. Minulla on puhelin repussa, ja kyllä se on aina pienimuotoisen raivokohtauksen paikka kun se alkaa pärisemään pyöräillessä, kaupassa, tai ylipäätään jossain semmoisessa paikassa missä haluaisi vain saada hommansa hoidettua ilman häiriöitä. Myös esim. opettajan työ on semmoista ettei siinä vain voi vastata puhelimeen milloin sattuu. Viestit ovat paljon mukavampia, kun niitä oi kirjoitella illalla rennosti itseksensä ilman muita häiriötekijöitä.
Tokihan sitä saa olla ihmisillä erilaisia mieltymyksiä, eikä varmasti huvitakaan se kirjautuminen jatkuvasti, jos ei esim. ole nettiä kotona, tai muuten vain homma on hankalaa. Mutta näitä juttuja olisi ehkä hyvä ottaa puheeksi ettei syntyisi turhia väärinkäsityksiä. Jos mies ilmoittaisi että viestii mieluummin puhelimitse, ja kykenee vieläpä ottaman huomioon ne minulle sopivat ajat jolloin voi soittaa, niin sitten minusta on ihan ok siirtyä puhelinviestintäänkin."Minusta taas nimenomaan puhelimitse viestiminen on ärsyttävää, kun se toinen voi soittaa tavattoman hankalaan aikaan. Minulla on puhelin repussa, ja kyllä se on aina pienimuotoisen raivokohtauksen paikka kun se alkaa pärisemään pyöräillessä, kaupassa, tai ylipäätään jossain semmoisessa paikassa missä haluaisi vain saada hommansa hoidettua ilman häiriöitä. Myös esim. opettajan työ on semmoista ettei siinä vain voi vastata puhelimeen milloin sattuu. Viestit ovat paljon mukavampia, kun niitä oi kirjoitella illalla rennosti itseksensä ilman muita häiriötekijöitä. "
No joo. Totta tuokin. Silloin kun treffailin, niin yleensä pyrin vähän selvittämään toiselta etukäteen, että milloin olisi hyvä aika soitella yms. Juuri tuosta syystä ettei tulisi soiteltua väärään aikaan. Varsinkin kun on ihan vieras ihminen kyseessä. Tais sitten vain odottelin että hän soittaa sitten kun kiinnostaa / on aikaa. 8-16 duunarina jonka ainoa harrastus on sali 4 kertaa viikossa olen aika hyvin tavoitettavissa.
Mutta kukin tyylillään. Itse vaan ymmärrän aika hyvin, että moni mies ei jaksa sivustoa paljon päivystää. Oma ennätys taisi olla kaksi kuukautta kirjautumatta. Ja sinä aikana ei muuten ollut edes yhtään vierailua profiiliin tehty oma-aloitteisesti, joten eipä se kovin motivoivaa ollut. Tietysti silloin kun itse kirjoittelin jonkun kanssa niin koitin saada kontakitin pysymään paremmin ja siirtämään keskustelut puhelin/livetasolle.
Ehkä mä olin siinä suhteessa naivi, että mulla ei edes ollut salaista numeroa käytössä, vaan se oli samalla henkilöllisyyden paljastus. Jos nainen teki samoin, niin siinä oli ainakin itselle jotain kiehtovaa ns. avoimuutta. Moni varmaan pitää tuota sekopäisenä touhuna, mutta itse totesin, että jos toinen on vedättämässä niin ei se muuksi muutu siitä vaihtaako sata vaiko kymmenen viestiä.
- Jospa hän..
..yrittää välttää turhia takertujia, ettehän te naimisissa sentään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182582Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081919Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591619Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491446Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1991296- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511115Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13897