Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa, missäköhän puistoissa sit oot käynyt, sillä rohkenen olla eri mieltä. Oman kokemukseni mukaan nimenomaan kansallispuistoissa se nuotion aikaansaaminen on suurimman sahaus- ja kirveenheilutustyön takana, sillä ne puut on siellä varastossa semmoisina 4m pitkinä, 30 cm paksuisina tukkeina, ja joskus on vielä kirveet ja sahatkin joku saanut hajotettua. Parempi siellä on varuilta omiakin työkalusia olla mukana jos haluaa varmistaa keittelytulet.
12.11.2014 23:14
Saattaahan se vaikka tullakin. :)
12.11.2014 23:01
Olisi mukava nukkua jonkun ison otuksen kyljessä kiinni. Ja muutenkin harrastaa kaikkea hauskaa yhdessä ja keskustella kaikenlaisesta. En myöskään haluaisi vaihtaa otusta usein, vaan mieluiten sama otus koko loppuelämäksi.
12.11.2014 22:59
No olisi se kyllä kivampi ainakin vähän aikaa ekaksi kirjoitella ja mahdollisesti muutenkin tavata ennen kuin lähtisi retkelle jonkun kanssa. siellä kuitenkin kanniskellaan mukana puukkoja, kirveitä sun muita, niin olisi hyvä varmistua siitä että sopu säilyy siinä retken aikana.
Tosin jos Erä Jorma on korkeintaan 150-senttiä pitkä ja hyvin hintelä, niin saattaisin ehkä uskaltautua sinne metsään jo ekatreffeillä....
12.11.2014 21:00
KELA:n virkailijat noudattavat vain lakia ja lain on laatinut näköjään apinalauma…
12.11.2014 20:51
Miksi ihmeessä kuvittelet että noiden viestien lähettäjät olisivat tässä vaiheessa jollakin tavoin kiinnostuneita siitä vittupäästä joka jätti heidän viesteihinsä vastaamatta silloin monta kuukautta sitten?
12.11.2014 20:40
No emmehän me toki nauraisi, vaan yrittäisimme saattaa miesparan asianmukaiseen hoitoon mahdollisimman pian. Mulle tuli kans mieleen että melko pitkälle edennyt Alzheimerin tauti saattaisi aiheuttaa tuollaista käytöstä…
Mulla ei sitä paitsi valitettavasti taida olla yksiäkään housuja jotka semmoiselle suunnilleen normaalikokoiselle miehelle mahtuisivat.
12.11.2014 20:35
Kumpikohan sinua sitten oikeasti mahtoi kiinnostaa enemmän: ne käännökset ja poliittiset uutiset, vaiko sen seuraaminen että mitä ne tytöt oikein katsovat?
12.11.2014 20:31
No mitä hemmettiä sää niillä vanhoilla viesteillä oikein teet? Voithan kopioida ne ajoissa itsellesi talteen, jos siellä jotain kirjallisia mestariteoksia mielestäsi on. :D
12.11.2014 20:26
Olis nyt ap edes voinut mainita että mistä treffisivustosta motkottaa, kun tämä s24:hän tosiaan on ilmainen jos ei kaikkia ominaisuuksia tarvitse käyttöönsä.
Itse en kyllä liittyisi maksulliseen sivustoon sillä järkeilen, että jos itseäni ei huvita seuranhausta maksaa niin ei se huvita muitakaan, jolloin kyseisissä palveluissa ei juuri valinnanvaraa ole. Olen kyllä hetken aikaa ollut joissakin semmoisissakin joissa kaikki järkevä toiminta on maksullista (tais olla eliittikumppani ja match), mutta lopetin niiden tilit. Kyllä muistaakseni kaikista kokeilemistani s24:ssä on niitä profiileja ylivoimaisesti eniten, ja sehän on käytännössä ainoa realistinen treffipalvelun laadun mittari.
12.11.2014 20:24
Mitähän nyt oikein tarkoitat tappelijan näköisellä miehellä? Minulle kun tulee siitä mieleen vain ruumiillisesti voimakas, urheilullinen mies joka kyllä on lähes poikkeuksetta silmää miellyttävä tapaus. (En siis ole tippaakaan kiinnostunut tappelijoista sinänsä, mutta ”tappelijan näköisestä” tässä mielessä kylläkin.)
Eivätköhän naiset kuitenkin yleisesti ottaen koe rumiksi lähinnä ne sairaalloisen lihavat tai laihat, sekä fyysisesti huonokuntoiset miehet joista ei varmasti tappelemaan olisi vaikka haluaisivatkin.
12.11.2014 20:05
Onpa taas ihan hemmetin nerokasta poimia jostain pari riviä asiayhteydestä erilleen ja jättää kaikki lähdeviitteet mainitsematta…
12.11.2014 20:02
Tämä vastaus lienee lopulta se asiallisin, kun ottaa huomioon tuon aloittajan lausunnon:
”asiassa ei ole kysymys pelkästään seksistä vaan sen laadusta”
11.11.2014 22:05
Tämä ei ole minun treffiprofiilini, vaan tällaista yleistä kakanjauhantaa varten tehty sivuprofiili, josta en muistaakseni ole mitään aloiteviestejä kenellekään laitellut. Ja sp:llä voi kyllä viestejä laittaa, vaikka profiili onkin piilossa.
11.11.2014 22:01
On toki parantuneet molemmat noista ajoista, mutta eipä nyt edelleenkään ole kummatkaan sitä ihan huipputasoa, eli ulkonäkö ei riitä siihen että miehet tekisivät aloitteita, eikä itsetunto siihen että tekisi aloitteita itse.
11.11.2014 21:57
Mahtaa olla aikamoiset viettelynlahjat jos on noinkin monta naista saanut huijattua geeniensä jatkajaksi. Itse miettisin pitkään ennen kuin alkaisin seurustelemaan edes yhdelle naiselle lapsia tehneen eronneen miehen kanssa, mutta jos niitä lapsia olisi kahdelle naiselle, niin luultavasti nauraisin kyllä äijän suohon jos edes yrittäisi minua tulla iskemään.
11.11.2014 21:52
No en tosiaan ollut. Teini-iässä olin ihan oikeasti ruma kuin perse, ja muutenkin itsetunto oli aivan pohjamudissa ala-asteen kiusaamisen takia. Eipä siinä tarvinnut paljoa pelätä yhdenkään toista sukupuolta edustavan otuksen kiinnostusta minua kohtaan.
11.11.2014 19:52
En ole ihan varma onko sarkasmitutkani kunnossa tänään. Mutta luulisin että jos miesopettajan aivot pääsevät valahtamaan sinne housuihin, niin tuon näköiset tytöt saattaisivat saada aiheetonta jälki-istuntoa…
Joka tapauksessa olen varma että tuo tyttö kuuluu oppilaiden tasoluokituksessa sinne ihan ylimpään kärkeen, eli on varsinainen HC-YTN. Niin kaukana kiusatusta ja yksinäisestä nörttitytöstä kuin vain on mahdollista olla.
11.11.2014 19:43
”munaa ei saada kovaksi”
Ajatella. Mikähän meitä kaikkia nykyajan naisia oikein vaivaa? Kyllä silloin kultaisella 80-luvulla kaikki oli epäilemättä aivan toisin…
11.11.2014 19:31
Pitänee minunkin ripittäytyä ja tunnustaa että olen syyllistynyt vastaamatta jättämiseen seuraavanlaisissa tilanteissa:
Törkyviestit:
Siis mitä te arvoisat miehet oikein haluatte näihin vastaukseksi? Jotain tällaistako: ”Ei, en aio istua naamallesi, mutta vaikutat mukavalta mieheltä ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Mitä harrastat?”
Feikeiksi epäilemäni profiilit:
Jos profiili on selvästi tehty ilman minkäänlaista tositarkoitusta (minkä huomaa esim. sisäisistä ristiriitaisuuksista: politiikka yhdentekevää, ja samalla äärioikeistolainen tms.), niin en vastaa koska en jaksa tuhlata aikaani siihen että selvittäisin yhteensopivuuttani spämmibotin kanssa.
Useasta profiilista pommittavat miehet:
Useammin kuin kerran minulle on käynyt niin että sama mies on laittanut viestiä kahdesta eri profiilista, ja vielä luonut profiilitkin niin identtisiksi, ettei tuota mitenkään voi olla huomaamatta. Kyllä todellakin loppuu viestittely ilman mitään selityksiä siihen paikkaan, jos tuollainen pelleily on miehen mielestä hauskaakin ajanvietettä.
Piiloutujat:
Varmaankin n. viisi kertaa on tapahtunut niin että mies laittaa minulle viestiä, ja ennen kuin ehdin edes lukea viestiä niin mies on piilottanut profiilinsa niin etten voi vastata hänelle (aikaa tuosta viestin lähettämisestä oli siis näissä tapauksissa kulunut yhdestä päivästä ehkä viikkoon, jos olen ollut reissussa). Okei, onhan se kai mahdollista että siinä yhden vuorokauden aikana löytääkin jonkun toisen naisen, jonka kanssa alkaa seurustelu ja sovitaan profiilien poistosta…
Mistään muusta syystä en ole vielä toistaiseksi jättänyt viestiin vastaamatta, vaan vastaan myös totaali-turn-offeille ja kriteereistäni valovuosien päässä oleville miehille mikäli viestit ovat asiallisia ja profiili älylliseltä vaikuttavan olennon tekemä.
11.11.2014 19:19
52 / 137