Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Saattaahan se vaikka tullakin. :)
  2. Pitänee minunkin ripittäytyä ja tunnustaa että olen syyllistynyt vastaamatta jättämiseen seuraavanlaisissa tilanteissa:

Törkyviestit:
    Siis mitä te arvoisat miehet oikein haluatte näihin vastaukseksi? Jotain tällaistako: ”Ei, en aio istua naamallesi, mutta vaikutat mukavalta mieheltä ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Mitä harrastat?”

Feikeiksi epäilemäni profiilit:
    Jos profiili on selvästi tehty ilman minkäänlaista tositarkoitusta (minkä huomaa esim. sisäisistä ristiriitaisuuksista: politiikka yhdentekevää, ja samalla äärioikeistolainen tms.), niin en vastaa koska en jaksa tuhlata aikaani siihen että selvittäisin yhteensopivuuttani spämmibotin kanssa.

Useasta profiilista pommittavat miehet:
    Useammin kuin kerran minulle on käynyt niin että sama mies on laittanut viestiä kahdesta eri profiilista, ja vielä luonut profiilitkin niin identtisiksi, ettei tuota mitenkään voi olla huomaamatta. Kyllä todellakin loppuu viestittely ilman mitään selityksiä siihen paikkaan, jos tuollainen pelleily on miehen mielestä hauskaakin ajanvietettä.

Piiloutujat:
    Varmaankin n. viisi kertaa on tapahtunut niin että mies laittaa minulle viestiä, ja ennen kuin ehdin edes lukea viestiä niin mies on piilottanut profiilinsa niin etten voi vastata hänelle (aikaa tuosta viestin lähettämisestä oli siis näissä tapauksissa kulunut yhdestä päivästä ehkä viikkoon, jos olen ollut reissussa). Okei, onhan se kai mahdollista että siinä yhden vuorokauden aikana löytääkin jonkun toisen naisen, jonka kanssa alkaa seurustelu ja sovitaan profiilien poistosta…

Mistään muusta syystä en ole vielä toistaiseksi jättänyt viestiin vastaamatta, vaan vastaan myös totaali-turn-offeille ja kriteereistäni valovuosien päässä oleville miehille mikäli viestit ovat asiallisia ja profiili älylliseltä vaikuttavan olennon tekemä.