naisille

sokeria.

mitä tekisit jos ovesi taakse tulisi ihastuksesi ilman housuja sokeria lainaamaan päästäisitkö sisään jos niin mitä tekisit hänelle siellä kuvaile

52

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenko mä ainoa, joka ihmettelee, että miksi sitä pitää ilman housuja lähteä kotoaan?

• Et. :D

• sokeria.

jos olisi käynyt niin että housut olisi vielä jalassa kuvaile

• troublebird

"housut olisi vielä jalassa"

Siis ottaisi housut siinä ovella pois..Miksi?

• housut.
        troublebird kirjoitti:

"housut olisi vielä jalassa"

Siis ottaisi housut siinä ovella pois..Miksi?

jos kävisi niin onnellisesti että päästäisit sisään ja löytyy kipinää ja naurattaa ja muistat miehen himosi niin olisiko mahdottomuus ajatella housujeni pudottamista en kerro kenellekään

• troublebird
        housut. kirjoitti:

jos kävisi niin onnellisesti että päästäisit sisään ja löytyy kipinää ja naurattaa ja muistat miehen himosi niin olisiko mahdottomuus ajatella housujeni pudottamista en kerro kenellekään

"olisiko mahdottomuus ajatella housujeni pudottamista"

Olisi. Yleensä on ollut tapana tutustua hieman enemmän.

Ai siis sinäkö toimit noin, että käyt lainailemassa sokeria ilman housuja..No, toivottavasti onnistaa niin ei tarvi täällä kysellä asiaa...

• sokeria.
        troublebird kirjoitti:

"olisiko mahdottomuus ajatella housujeni pudottamista"

Olisi. Yleensä on ollut tapana tutustua hieman enemmän.

Ai siis sinäkö toimit noin, että käyt lainailemassa sokeria ilman housuja..No, toivottavasti onnistaa niin ei tarvi täällä kysellä asiaa...

olisiko antaa vinkkiä naisten suhteen jos on vähän hiljaisempi ja naiset joskus kuitenkin odottavat miestä ovensa taakse kun joskus tekee miestä mieli ja pystyn rauhassa tutustumaan naiseen kontaktin ottaminen muuten vaikeaa muuten kuin soittamalla ovikelloa naisen vai missä voisin jutella naiselle

• troublebird
        sokeria. kirjoitti:

olisiko antaa vinkkiä naisten suhteen jos on vähän hiljaisempi ja naiset joskus kuitenkin odottavat miestä ovensa taakse kun joskus tekee miestä mieli ja pystyn rauhassa tutustumaan naiseen kontaktin ottaminen muuten vaikeaa muuten kuin soittamalla ovikelloa naisen vai missä voisin jutella naiselle

No voi käydä ihan perinteisesti treffeillä jossain yleisellä paikalla. Jos siis jotenkin on naista treffeille pyytänyt ensin.

Tuollainen oven taakse tuleminen ilman housuja antaisi todella oudon (ja pelottavankin) kuvan ihmisestä. Ja jos tosiaan olisi ihastukseni niin "ei jatkoon". Ja vaikka olisi housut jalassakin niin ei niitä kovin lyhyen tuntemisen jälkeen vielä riisuttaisi.

• erkki-täti

En koskaan voisi ihastua sellaiseen mieheen, joka kuljeksii ilman housuja muiden ihmisten seassa.

Että ihastukseni ei koskaan tulisi oveni taakse ilman housuja lainaamaan sokeria.

Jos jostain syystä oveni taakse joskus ilmestyisi mies ilman housuja, ja se mies haluaisi sokeria lainaksi, niin olisi kaksi vaihtoehtoa: a) kyselisin hieman tarkemmin, ja ehdottaisin että soitetaan yhdessä mielenterveysyksikköön tai b) antaisin euron, jotta mies voi käydä ostamassa sokeria lähikaupasta, toivottavasti ilman housuja.

Tuollainen paikkojensa paljastelunhalu on usein merkki syvästä seksuaalisesta turhautumisesta. Tai sitten se on vain puhdasta exhibitionismia.

• nainennnnm

Oletpas sinä rajoittunut kun kirjoitat:
        En ikinä voisi ihastua.....
        Mitä jos se onkin vaan Aku Hirviniemen tai Duutsonien kepponen niin kyllä minä ainakin kepposia tekeviin rohkeisiin miehiin ihastun.
        Unohdetaan ne mt ongelmat edes hetkeksi.

• troublebird
        nainennnnm kirjoitti:

Mitä jos se onkin vaan Aku Hirviniemen tai Duutsonien kepponen niin kyllä minä ainakin kepposia tekeviin rohkeisiin miehiin ihastun.

Tuo "Porin mies" ei taida olla mikään Aku Hirviniemi tai Duudsoni...Ehkä oman elämänsä Duudsoni...

• sokeria.
        nainennnnm kirjoitti:

ehkä se voisi olla niin.

• erkki-täti
        nainennnnm kirjoitti:

Ja kaikenmaailman Akut ja Duudsonit ovat kyllä sellaista kuraa, että eipä ihastuta.

Olen mielelläni rajani tunteva, eli mielestäsi rajoittunut.

• kepponen.
        erkki-täti kirjoitti:

Ja kaikenmaailman Akut ja Duudsonit ovat kyllä sellaista kuraa, että eipä ihastuta.

Olen mielelläni rajani tunteva, eli mielestäsi rajoittunut.

ihan mukava jos nainen ihastuu keppostelevaan ja rohkeaan mieheen en ole Aku enkä jukka

• sokeria.

mies olisi sivistyneesti mikki hiiri-bokserit jalassa siinä ja anova katse silmissä ja tärisevin käsin pitelisi kuppia johon haluaisi sokeria antaisitko sokeria vai suolaa sokerina vai päästäisitkö sisään vai et jos päästäisit niin mitä tekisit sille kuvaile ja värähtäisikö

• pervoätmi

Mitä jos tuun ilman boksereita?

• erkki-täti

Ymmärrätkö sinä alituisesti sokerinlainaamisesta puhuva mies, että tuollainen käytös tuntuisi naisesta pelottavalta?

• Lahjoittaisin todennäköisesti hiipparille jotkin vanhat lökärit. Tuolla on aika kylmä heilua munasilleen, tai kalsareissa. Ei tartte palauttaa. Ja jos nyt hätätilanne ni voin lahjoittaa sokeritkin, mutta asuntoon ei ole asiaa.

• troublebird

Mihin se mies sitä sokeria tarvis? Onko siksi ilman housuja, että on ollut leipomassa ja pelkää, että pyhähousut likaantuvat? Vai aikooko käyttää sokeria (alapäänsä) karvojen poistoon?

Joo, mä olen kyllä ennenkin ihmetellyt samaa kysymystä ja olen vastannut, että soittaisin poliisit jos joku tulisi ilman housuja oveni taakse. Tai sitten voisi tehdä kuten Erkki-täti eli haastatella ja ottaa yhteyttä johonkin mielenterveyspuolen yksikköön. Toki poliisitkin voivat viedä tyypin sinne. Sitä mä aiemmin tarkoitin sillä että poliisit soittaisin.

• sokeria.

Erinis on kiva koska antaisi housut koska on kylmä ja tullut kiire pukea ja antaisi sokeria muut vain nauraisivat päin naamaa ja tulisi paha mieli

• No emmehän me toki nauraisi, vaan yrittäisimme saattaa miesparan asianmukaiseen hoitoon mahdollisimman pian. Mulle tuli kans mieleen että melko pitkälle edennyt Alzheimerin tauti saattaisi aiheuttaa tuollaista käytöstä…

Mulla ei sitä paitsi valitettavasti taida olla yksiäkään housuja jotka semmoiselle suunnilleen normaalikokoiselle miehelle mahtuisivat.

• ätmi
        stellaria81 kirjoitti:

No emmehän me toki nauraisi, vaan yrittäisimme saattaa miesparan asianmukaiseen hoitoon mahdollisimman pian. Mulle tuli kans mieleen että melko pitkälle edennyt Alzheimerin tauti saattaisi aiheuttaa tuollaista käytöstä…

Mulla ei sitä paitsi valitettavasti taida olla yksiäkään housuja jotka semmoiselle suunnilleen normaalikokoiselle miehelle mahtuisivat.

"melko pitkälle edennyt Alzheimer"

Alzheimer ALKAA siitä, kun et muista missä olet ja mitä teet. Se loppuu siihen, kun et kykene tekemään enää mitään. Alzheimerin tauti ei ole pelkkä muistisairaus, vaan siinä aivojen rakenne ihan fyysisesti alkaa tuhoutua, kunnes ihminen ei kykene enää edes nielemään omatoimisesti.

• no sugar for you

Minä antaisin sokerin sijasta sinulle ihan ilmaiseksi jonkun suomen kielen oppikirjan, koska et selvästikään osaa käyttää välimerkkejä.

• Minä antaisin sille sokerin puutteessa olevalle miehellä sellaisen neuvon, että housut vaan jalkaan ja paita päälle ennen kuin oven taakse menee. Ja typerän sokerin pyuytämisen sijaan voisi ottaa vaikka pullon punkkua ja pari viinilasia mukaan. Sit vaan soittaisi ovikelloa ja ja kysyisi, että haluaisiko nainen mahdollisesti nauttia lasillisen tai kaksi hänen kanssa. Et uskokaan kuin onnelliseksi tekisit sillä tavalla sinuun ihastuneen naisen...

Heh, mut housuton sokerinpummaaja... En halua edes ajatella minkälaisesta naisesta on kyse, jos on ihastunut housuttomaan sokerinpummaajaan...

• mulle kelpais

Toi viinijuttu on hyvä.

• mulle kelpais kirjoitti:

Toi viinijuttu on hyvä.

Tuunko soittaan sun ovikelloa? ;)

Mut mulla ei nyt ole tässä punkkua ja handelikin on jo kiinni... :(

• Genio.Mente kirjoitti:

Tuunko soittaan sun ovikelloa? ;)

Mut mulla ei nyt ole tässä punkkua ja handelikin on jo kiinni... :(

Ja on mulla tässä asiassa toinenkin ongelma... Samassa rapussa asuu aika monta viehättävää naista. Tuottaa hieman vaikeuksia päättää kenen ovikelloa lähtisin pimputtaan.

Äh, ehkä jätän sen homman väliin. Ei tule kenellekään paha mieli...

• VOIJETTA!

VOITELISIN CANESTENIA KYRPPÄÄN?!

• lääkäriin mars

onko hiivasieni tullunna...

• kaupat auki

Kuule huomenna on päivä uusi...

• kehut.

missä voisin asiallisesti kohdata naisen missä naiset tykkäisi jossa mies tulisi juttelemaan ja olisiko kiva jos esittelee itsensä ensin ja kehuu naista ulkoisesti

• Ikisinkku M

Naiset täällä aina valehtelee, tottakai ne ottaisi jännän ja kaavoista poikkeavan kaverin ilolla vastaan, vetäisivät munasta peremmälle ja naisivat sulta aivot pellolle. Kannattaa ainakin siinä tapauksessa kokeilla jos sulla sattuu olemaan linnatatskoja, jos ei niin hommaa niitä ensin, mielellään naamaan ja kaulaan.

• troublebird

Eikös sun sitten kannattaisi kokeilla tuota taktiikkaa jos se mielestäsi toimii? Voit kyllä joutua seisomaan aika monen oven takana ennenkuin löytyy se oikea vyötärö-lantio -suhde....

• Ikisinkku M
        troublebird kirjoitti:

Eikös sun sitten kannattaisi kokeilla tuota taktiikkaa jos se mielestäsi toimii? Voit kyllä joutua seisomaan aika monen oven takana ennenkuin löytyy se oikea vyötärö-lantio -suhde....

Ei minun kannata kun minulla ei ole rasvaista ihoa isoa finniä otsassa ja kaulatatuointia, ei vaan onnistuisi näillä eväillä.

• troublebird
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei minun kannata kun minulla ei ole rasvaista ihoa isoa finniä otsassa ja kaulatatuointia, ei vaan onnistuisi näillä eväillä.

Ai kuuluuko "iso rasvainen finni" jännämiehen tuntomerkkeihin? :D. Ja jos ei ole tatskaa nin onhan niitä jotain lapsille tarkoitettuja siirtokuvia tai hennatatskoja...

• Ikisinkku M
        troublebird kirjoitti:

Ai kuuluuko "iso rasvainen finni" jännämiehen tuntomerkkeihin? :D. Ja jos ei ole tatskaa nin onhan niitä jotain lapsille tarkoitettuja siirtokuvia tai hennatatskoja...

Näyttää se kuuluvan tai ainakin kovasti avittavan paritteluhommiin pääsyä, tälläkin kaverilla 4 lasta kolmelle eri äidille:

http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1414729657666

• sokeria.

onko noin että valehtelevat toisilleen ja kelpaisi sokerinlainuu verukkeella kontaktia ottava mukava mies vaikkei olisi jalassa kuin mikki hiiri-bokserit

• troublebird

Ei valehdella, vaikka tuo Ikis väittää tietävänsäkin paremmin naisten asiat kuin naiset itse...

• Ikisinkku M

Ei mukava tai hymyilevä mies kelpaa, pitää olla jännävärinää. Heti ovella kun lataat turpaan niin sitä syntyy kuin itsestään ja naisen kiima nousee huippuunsa ilman isompia esileikkejä.

• troublebird
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei mukava tai hymyilevä mies kelpaa, pitää olla jännävärinää. Heti ovella kun lataat turpaan niin sitä syntyy kuin itsestään ja naisen kiima nousee huippuunsa ilman isompia esileikkejä.

Mulle olis kyllä vähän liian jännää se, jos joku hyypiö tulisi ovelleni ilman housuja..

• lakko.
        troublebird kirjoitti:

Mulle olis kyllä vähän liian jännää se, jos joku hyypiö tulisi ovelleni ilman housuja..

entä jos hän olisi ihastuksesi ja hän tärisevin käsin pitelisi kuppia johon haluaisi sokeria vai nauraisitko päin naamaa vai oletko nyt mieslakossa

• troublebird
        lakko. kirjoitti:

entä jos hän olisi ihastuksesi ja hän tärisevin käsin pitelisi kuppia johon haluaisi sokeria vai nauraisitko päin naamaa vai oletko nyt mieslakossa

Mä olen jo tähän ketjuun kommentoinut kyseistä asiaa eli en enää aio toistaa. Hyvää yötä.

• Ikisinkku M
        troublebird kirjoitti:

Ei valehdella, vaikka tuo Ikis väittää tietävänsäkin paremmin naisten asiat kuin naiset itse...

Näytän tietävän eikä se ole edes kovin vaikeaa. Joka päivä suoltaa netti uutisia missä kerrotaan naisten tykänneen jäädä jännäp..an pieksämiksi tai kenties jopa tapettavaksi kun taas koskaan ei ole uutista tavallisemman miehen kanssa tyytyväisenä elelevästä naisesta. Teidän palstaväittämät kadonnee heti taivaan tuuliin kun jännään törmäätte ja oikein hinkuatte sitten saada osanne p..kaa niskaan siltä.

• troublebird
        Ikisinkku M kirjoitti:

Näytän tietävän eikä se ole edes kovin vaikeaa. Joka päivä suoltaa netti uutisia missä kerrotaan naisten tykänneen jäädä jännäp..an pieksämiksi tai kenties jopa tapettavaksi kun taas koskaan ei ole uutista tavallisemman miehen kanssa tyytyväisenä elelevästä naisesta. Teidän palstaväittämät kadonnee heti taivaan tuuliin kun jännään törmäätte ja oikein hinkuatte sitten saada osanne p..kaa niskaan siltä.

Mulla on tässä 43 vuoden aikana ollut aika kauan aikaa "törmätä jännään"...Ei ole ollut jännää eikä tule. Ei myöskään "kiltiksi mieheksi" itseään tituleeraavaa joka onkin oikeasti "piilojännä".

Mieti nyt hitto jotain muuta kuin niitä jännämiehiä...ja varsinkaan sitä jotain "lumenpudottajaa".

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tavallisen miehen kanssa tyytyväisesti elelevä nainen ei ole uutinen. Se on liian tavallinen ja jokapäiväinen asia siis, eikä ylitä uutiskynnystä.

Ihmettelen logiikkaasi.

• Ikisinkku M
        troublebird kirjoitti:

Mulla on tässä 43 vuoden aikana ollut aika kauan aikaa "törmätä jännään"...Ei ole ollut jännää eikä tule. Ei myöskään "kiltiksi mieheksi" itseään tituleeraavaa joka onkin oikeasti "piilojännä".

Mieti nyt hitto jotain muuta kuin niitä jännämiehiä...ja varsinkaan sitä jotain "lumenpudottajaa".

Joo mietin, tänäänhän ajattelemisen aihetta antoi Jungner muijineen jolle kyllä pullaa paistetaan, vaihdetaan lakanat ja pestään pyykit mutta ei minulle.

• troublebird
        Ikisinkku M kirjoitti:

Joo mietin, tänäänhän ajattelemisen aihetta antoi Jungner muijineen jolle kyllä pullaa paistetaan, vaihdetaan lakanat ja pestään pyykit mutta ei minulle.

"mutta ei minulle."

Onko sulla sitten siellä kotonasi joku? Kyllä sinäkin naisen saisit mutta kun pitää olla sellainen ja ei saa olla sellainen ja sellainen...Varsinkin se vyötärö-lantiosuhde on hyvin tärkeä asia.l

• Ikisinkku M
        troublebird kirjoitti:

"mutta ei minulle."

Onko sulla sitten siellä kotonasi joku? Kyllä sinäkin naisen saisit mutta kun pitää olla sellainen ja ei saa olla sellainen ja sellainen...Varsinkin se vyötärö-lantiosuhde on hyvin tärkeä asia.l

Kai tuolla jungnerinkin naisella jonkinlainen vyötärö-lantiosuhde on ja varmaan lumenpudottajan naisillakin on ollut ja silti ne on saaneet ne itseään palvelemaan, miksi minun pitäisi tyytyä vähempään vaikka itse pyykkini pesenkin ja lakanatkin vaihtelen?

• 3+4

Aloittajasta saa mielikuvan miehestä, joka käy pyörävarastossa nuuhkimassa naapurinrouvan pyörän satulaa.

• huumori.

on hyvä että mielikuvitus lentää ja huumori

• Humör

Huumorimiehiä siis. Sokerikupin tilalla vain pullollinen viiniä ja a vot kyllä natsaa!

• ryppis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8283
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      167
      2627
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      860
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe