Liian nuori, ei muotoja, tyylitön pukeutuminen, liikaa meikkiä. ATN?
http://i304.photobucket.com/albums/nn199/MARQUS_13/DEMOTIVATE/80682017_zps07a649c2.jpg
Vaikea kuvitella että aikuinen miesopettaja tiirailisi jotain teinejä, vai mitä?
Miten arvioisitte kuvan nuoren naisen tason?
35
375
Vastaukset
- jhrykggy
Horo, ei muuta voi sanoa.
- 2+12
Periaatteessa YTN, mutta jos alle baari-ikäinen niin joutuu vielä tyytymään mopopoikiin.
En ole ihan varma onko sarkasmitutkani kunnossa tänään. Mutta luulisin että jos miesopettajan aivot pääsevät valahtamaan sinne housuihin, niin tuon näköiset tytöt saattaisivat saada aiheetonta jälki-istuntoa…
Joka tapauksessa olen varma että tuo tyttö kuuluu oppilaiden tasoluokituksessa sinne ihan ylimpään kärkeen, eli on varsinainen HC-YTN. Niin kaukana kiusatusta ja yksinäisestä nörttitytöstä kuin vain on mahdollista olla.- 30+30
Oliko stellaria koulussa HC-YTN?
30+30 kirjoitti:
Oliko stellaria koulussa HC-YTN?
No en tosiaan ollut. Teini-iässä olin ihan oikeasti ruma kuin perse, ja muutenkin itsetunto oli aivan pohjamudissa ala-asteen kiusaamisen takia. Eipä siinä tarvinnut paljoa pelätä yhdenkään toista sukupuolta edustavan otuksen kiinnostusta minua kohtaan.
- 30+30
stellaria81 kirjoitti:
No en tosiaan ollut. Teini-iässä olin ihan oikeasti ruma kuin perse, ja muutenkin itsetunto oli aivan pohjamudissa ala-asteen kiusaamisen takia. Eipä siinä tarvinnut paljoa pelätä yhdenkään toista sukupuolta edustavan otuksen kiinnostusta minua kohtaan.
Kurjaa :( Onko itsetunto ja ulkonäkö parantuneet sitten kouluaikojen?
30+30 kirjoitti:
Kurjaa :( Onko itsetunto ja ulkonäkö parantuneet sitten kouluaikojen?
On toki parantuneet molemmat noista ajoista, mutta eipä nyt edelleenkään ole kummatkaan sitä ihan huipputasoa, eli ulkonäkö ei riitä siihen että miehet tekisivät aloitteita, eikä itsetunto siihen että tekisi aloitteita itse.
- elä huijjaa
stellaria81 kirjoitti:
On toki parantuneet molemmat noista ajoista, mutta eipä nyt edelleenkään ole kummatkaan sitä ihan huipputasoa, eli ulkonäkö ei riitä siihen että miehet tekisivät aloitteita, eikä itsetunto siihen että tekisi aloitteita itse.
Oonhan minä tehnyt sulle täällä palstalla vähän väliä alotteita.
- Mies.
Helkkarin nätti. Tykkään just tollasist pienen kokoisit naisist. Ton kroppa on varmaan tosi seksikäs.
- helppo luokitus
Hyvä esimerkki YTN:stä. Mitään muuta kuin ulkonäkö ei nimittäin tarvitse tietää, selvä tapaus. Saa lähes jokaisen miehen ajattelemaan seksiä ainakin nopeasti sillä hetkellä kun kävelee vastaan. Todella seksikäs.
- lisäys
Tuommoinen pystyy juoksuttamaan YTM:iä.
- Totuus.
Rumahan se on, mutta silti ytn, niin kuin melkein kaikki naiset.
- makunen
Perusnätti, hyvä nuoren tytön hoikka kroppa, mauton pukeutuminen.
- Opettajasetä
Niinhän sinä kurppa kuvittelet. Pantava narttu siinä on, ehkä vähän liian vanha ja liian käytetty minun makuuni.
- pаnisin!
Kuka tahansa heteromies upottaisi mielellään kyrрänsä tuollaisen teinilutkаn tiukkaan рilluun.
- sarkasmiajoo
Jos 40-50v. nainen pysyy hoikkana, hänellä voi olla tuon tason vartalo. Ainakin Virossa noita löytyy. Pukeutuminen yleensä tyylikkäämpää, vaikka eihän tuollaisella kropalla kannata sentään tädiksi ryhtyä.
Tuon ikäisillä tytöillä on suomessa usein jo plösöt vartalot. Valitettavasti tuo ei edusta tyypillistä suomalaista teinivartaloa.- Setämiesz
"Jos 40-50v. nainen pysyy hoikkana, hänellä voi olla tuon tason vartalo. Ainakin Virossa noita löytyy. Pukeutuminen yleensä tyylikkäämpää, vaikka eihän tuollaisella kropalla kannata sentään tädiksi ryhtyä."
En usko. Voi näyttää siltä kun päällä on slimmaava musta hame ja sukkikset, mutta alasti yksikään 40 nainen ei näytä tuon tasoiselta.
"Tuon ikäisillä tytöillä on suomessa usein jo plösöt vartalot. Valitettavasti tuo ei edusta tyypillistä suomalaista teinivartaloa."
Tämä on ikävä kyllä totta. - sarkasmiajoo
Setämiesz kirjoitti:
"Jos 40-50v. nainen pysyy hoikkana, hänellä voi olla tuon tason vartalo. Ainakin Virossa noita löytyy. Pukeutuminen yleensä tyylikkäämpää, vaikka eihän tuollaisella kropalla kannata sentään tädiksi ryhtyä."
En usko. Voi näyttää siltä kun päällä on slimmaava musta hame ja sukkikset, mutta alasti yksikään 40 nainen ei näytä tuon tasoiselta.
"Tuon ikäisillä tytöillä on suomessa usein jo plösöt vartalot. Valitettavasti tuo ei edusta tyypillistä suomalaista teinivartaloa."
Tämä on ikävä kyllä totta.Olen nähnyt alasti tuon tasoisia kroppia muutamalla, synnyttäneellä 40-50v. Yksi oli jopa suomalainen. Naisia on niin helvetisti laidasta laitaan.
- Setämiesz
sarkasmiajoo kirjoitti:
Olen nähnyt alasti tuon tasoisia kroppia muutamalla, synnyttäneellä 40-50v. Yksi oli jopa suomalainen. Naisia on niin helvetisti laidasta laitaan.
"Olen nähnyt alasti tuon tasoisia kroppia muutamalla, synnyttäneellä 40-50v. Yksi oli jopa suomalainen. Naisia on niin helvetisti laidasta laitaan."
Muilta osin hyviä kroppia näkee, mutta peppu on sellainen lattana. Ei pyöreä ja tiukka, niin kuin 16-22v teininaisilla. - sarkasmiajoo
Setämiesz kirjoitti:
"Olen nähnyt alasti tuon tasoisia kroppia muutamalla, synnyttäneellä 40-50v. Yksi oli jopa suomalainen. Naisia on niin helvetisti laidasta laitaan."
Muilta osin hyviä kroppia näkee, mutta peppu on sellainen lattana. Ei pyöreä ja tiukka, niin kuin 16-22v teininaisilla.Vakavissasiko meinaat, että tarkoitan hyvävartaloisella lattapersettä? Minä, persemies henkeen ja vereen. Ei hyväperseisestä nuoresta naisesta tule lattapersettä aikuisenakaan. Lattaperseämmät on lattaperseitä myös teininä.
- Setämiesz
sarkasmiajoo kirjoitti:
Vakavissasiko meinaat, että tarkoitan hyvävartaloisella lattapersettä? Minä, persemies henkeen ja vereen. Ei hyväperseisestä nuoresta naisesta tule lattapersettä aikuisenakaan. Lattaperseämmät on lattaperseitä myös teininä.
"Vakavissasiko meinaat, että tarkoitan hyvävartaloisella lattapersettä? Minä, persemies henkeen ja vereen. Ei hyväperseisestä nuoresta naisesta tule lattapersettä aikuisenakaan. Lattaperseämmät on lattaperseitä myös teininä."
En suinkaan aikonut loukata, olemme vannoutuneita persemiehiä molemmat. Harvalla suominaisella on hyvä perse, melkein kaikki ovat lattaperseitä. 16-18v ikäluokassa on kuitenkin ihan hyviä perseitä, ehkä koska sellaista tyttömäistä pyöreyttä on vielä jäljellä. Sitten kun tämä katoaa, enemmistö pysyy lattaperseisenä...vain leveys vaihtelee.
Ulkomailla taitaa olla eri asia, kun geenit ovat erilaiset? Suomessa yli 30v hyväperseinen nainen on harvinaisuus, ja useimmat näistäkin ovat ainakin osittain ulkomaista alkuperää.
Harmi juttu, kasvot ja rinnat ovat (normaalipainoisilla) suominaisilla ihan kunnossa. - sarkasmiajoo
Setämiesz kirjoitti:
"Vakavissasiko meinaat, että tarkoitan hyvävartaloisella lattapersettä? Minä, persemies henkeen ja vereen. Ei hyväperseisestä nuoresta naisesta tule lattapersettä aikuisenakaan. Lattaperseämmät on lattaperseitä myös teininä."
En suinkaan aikonut loukata, olemme vannoutuneita persemiehiä molemmat. Harvalla suominaisella on hyvä perse, melkein kaikki ovat lattaperseitä. 16-18v ikäluokassa on kuitenkin ihan hyviä perseitä, ehkä koska sellaista tyttömäistä pyöreyttä on vielä jäljellä. Sitten kun tämä katoaa, enemmistö pysyy lattaperseisenä...vain leveys vaihtelee.
Ulkomailla taitaa olla eri asia, kun geenit ovat erilaiset? Suomessa yli 30v hyväperseinen nainen on harvinaisuus, ja useimmat näistäkin ovat ainakin osittain ulkomaista alkuperää.
Harmi juttu, kasvot ja rinnat ovat (normaalipainoisilla) suominaisilla ihan kunnossa.Olen kyllä havainnut muutamankin suomalaisen 40 naisen, jolla on hyvä perse, siis myös sivusuunnasta. Notkoselänhän se vaatii ja kapean vyötärön suhteessa lantioon sekä laardit just oikean kohtaan,eikä valahtaneina liikaa reisiin eikä etenkään vyötärölle. Mutta havaittu on, ei toivotonta. Yleensä hyväperseisillä on pienehköt rinnat, nekin hyvin säilyneet. Tiedä sitten, mistä johtuu.
- Ex PUA
Antaisin arvion 2/10. Joten en panisi..
Sen sijaan negaisin sitä, ja kertoisin DHV-tarinan. Bimbo
- Gammaromeo
Kuvan perusteella päihittää ulkoisesti 85-95 % ikäisistään oman makuni mukaan.
- alfa.
kasin nainen.
pärstä möhkälemäinen, meikilla saatu nätiksi. Kroppa tietysti huipputikissä. - Ei epäselvyyttä
Ihan selvä YTN, hoikka, kaunis, siro, isorintainen ja nuori blondi.
- piiloalfa
Timmit tisut
Kapea vyötärö
Todennäköisesti kauniit kasvot, kuva kyllä liian huonolaatuinen
Yleisilmeeltään melko siro. Kuitenkin...
- Leveähköt hartiat
- Ohuet reidet, jotka yleensä tarkoittavat myös lättää peppua
- Kapea lantio
- Mauton tyyli, mikä kertoo visuaalisen älykkyyden puutteesta
Naisen taso on yKTN.- Ihan selvä ytn
Ei tuolla naisella ole leveät hartiat, hänen ruumiinrakenteensa on kauttaaltaan siro. Ja mieluummin kapeat reidet kuin valtavat läskijalat.
- Superhcätmi.
Supernätti 18 kesäinen.
Kellistäisin sänkyyni, jos osaisin. - bobbis
Omassa ikäluokassaan YTN- tai KTN
Koska nuori, tietysti YTN - noita nähty
Tuollaisella on nimikin:Pakkelihuora.
- 8e45tj4
On hyvät muodot, mutta tosiaan tylsä pukeutuminen ja liikaa meikkiä. En tiedä onko tämä sopivaa myöntää tällä palstalla, mutta kuvassa olevaa naista muistuttava nainen kerran ilmaisia kiinnostuksensa minuun... tunne ei kylläkään ollut molemminpuoleinen.
- firefox.
Tuommonen nätti pikku bimbohan se on. Ei tee kummoista vaikutusta. Vähän kypsempi hakusessa.
- Outoa
Aika yllättävää että moni täällä ei tykkää tuollaisesta naisesta, luulisi että kaikki miehet kuolaisivat tuon näköisen naisen perään. Jos tapaisitte kyseisen naisen kasvotusten, luulenpa että moni muuttaisi mielensä. Netissä on niin helppo arvostella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725