Miksi naiset tekevät deitti-ilmoituksen, kun he eivät kuitenkaan vastaa miesten lähettämiin viesteihin yhtään mitään. Aloitteitahan naiset eivät tee ikinä.
Mikä tässä nettideittailussa on se idea? Oikeasti.
Nainen!!! Miksi teet deitti-ilmoituksen?
48
761
Vastaukset
- 18+2
Testata omaa tasoaan ja viehätys sekä markkina arvoaan. Ei mikään muu syy.
- 78g
Onko se mitään tasonsa ja viehättävyytensä testaamista jos nainen kuin nainen saa viestejä ovista ja ikkunoista vain siksi että on nainen? Nettideitissä saa yhteydenottoja kuka tahansa vaatimattomankin näköinen nainen jos on kuvallinen profiili ja tekstiosiossa ainoana kirjoitusmerkkinä piste, tai "Hei!" tai "seura kelpais".
Jo pelkkä profiili, jossa on sukupuoleksi merkitty nainen ja jossa ei ole kuvaa ja tekstinä pelkästään vaikka "Haussa seuraa hauskasta toiminnan miehestä" saa yhteydenottoja.
Ehkä naiset itse eivät vaan tajua tuota. Ehkä sitä oikeasti kuvitellaan että koska viestejä tulee olipa ne sitten 99% seksinvonkausviestejä 20-40 vuotta vanhemmilta äijiltä, niin vaikka itse ei olisi kummoinenkaan eikä itsellä olisi mitään tarjottavana miehelle niin luullaan oikeasti, että muka saadaan joku komea ja rikas ja kaikinpuolin omiin pinnallisiin vaatimuksiin sopiva mies. Tosimielellä liikkeellä olevien miesten viesteihin ei vastata mitään, koska niissä on tämä, tuo tai se asia vikana. Mitä muka kuvittelevat..kuinka edes julkeavat ottaa yhteyttä ylempiarvoiseen arvon neitiin.
Kumma kyllä, sitä täydellistä miestä ei sen kelpaavuuslistansa kanssa deittailevalle nirppanokalle kuitenkaan koskaan löydy.
Yleistäen voi sanoa että nettideitti tekee naisista ylimielisiä ja omaa tasoaan rankasti yliarvioivia ja miehistä epätoivoisia ja omaa tasoaan rankasti aliarvioivia. - yyyyäääkk
78g kirjoitti:
Onko se mitään tasonsa ja viehättävyytensä testaamista jos nainen kuin nainen saa viestejä ovista ja ikkunoista vain siksi että on nainen? Nettideitissä saa yhteydenottoja kuka tahansa vaatimattomankin näköinen nainen jos on kuvallinen profiili ja tekstiosiossa ainoana kirjoitusmerkkinä piste, tai "Hei!" tai "seura kelpais".
Jo pelkkä profiili, jossa on sukupuoleksi merkitty nainen ja jossa ei ole kuvaa ja tekstinä pelkästään vaikka "Haussa seuraa hauskasta toiminnan miehestä" saa yhteydenottoja.
Ehkä naiset itse eivät vaan tajua tuota. Ehkä sitä oikeasti kuvitellaan että koska viestejä tulee olipa ne sitten 99% seksinvonkausviestejä 20-40 vuotta vanhemmilta äijiltä, niin vaikka itse ei olisi kummoinenkaan eikä itsellä olisi mitään tarjottavana miehelle niin luullaan oikeasti, että muka saadaan joku komea ja rikas ja kaikinpuolin omiin pinnallisiin vaatimuksiin sopiva mies. Tosimielellä liikkeellä olevien miesten viesteihin ei vastata mitään, koska niissä on tämä, tuo tai se asia vikana. Mitä muka kuvittelevat..kuinka edes julkeavat ottaa yhteyttä ylempiarvoiseen arvon neitiin.
Kumma kyllä, sitä täydellistä miestä ei sen kelpaavuuslistansa kanssa deittailevalle nirppanokalle kuitenkaan koskaan löydy.
Yleistäen voi sanoa että nettideitti tekee naisista ylimielisiä ja omaa tasoaan rankasti yliarvioivia ja miehistä epätoivoisia ja omaa tasoaan rankasti aliarvioivia.Ja mikähän se on, kun teinit tosiaankin saa ylenpalttisesti viestejä, jopa yli viiskymppisiltä ukoilta, mutta kun ikä pompsahtaa 25v yli, niin naisetkin saa olla ihan tyhjän sähköpostilootan kanssa...
Siinä miehille myös miettimistä. Ei varmaan tule vastauksia, jos lähettelette niitä vihjailevia viestejä teinitytöile, jotka lähinnä vaan säikähtää niitä. ääääkk
Jos laittaa iäksi vaikk 35v ja tiedot ja kuvat samat, niin ei tuu yhtään viestiä. Kokeilkaa vaikka.
Ällöä. - Deittaileva nainen
yyyyäääkk kirjoitti:
Ja mikähän se on, kun teinit tosiaankin saa ylenpalttisesti viestejä, jopa yli viiskymppisiltä ukoilta, mutta kun ikä pompsahtaa 25v yli, niin naisetkin saa olla ihan tyhjän sähköpostilootan kanssa...
Siinä miehille myös miettimistä. Ei varmaan tule vastauksia, jos lähettelette niitä vihjailevia viestejä teinitytöile, jotka lähinnä vaan säikähtää niitä. ääääkk
Jos laittaa iäksi vaikk 35v ja tiedot ja kuvat samat, niin ei tuu yhtään viestiä. Kokeilkaa vaikka.
Ällöä.Joo olen kokenut tämän itse, vanhat, jopa 50-60 vuotiaat äijänkäppyrät laittavat viestiä että voisinko tavata heidän kanssaan. No en voi enkä halua, eiköhän se ole ihan ymmärrettävää koska olen itse vasta 21 vuotias. Miten he voivat edes kuvitella että heistä ja minusta tulisi pari!? Kyllä huomaa että miehillä ne vasta onkin suuret luulot itsestään. En minä odota että yhteyttä ottaisi mikään mallipoju, ihan tavallinen mies kelpaa. En tosin ole mitenkään ruma ja kehuja saan kuulla ulkonäöstäni jatkuvasti, joten ihan mihin tahansa ei minun tarvitse tyytyä.
- normis
78g kirjoitti:
Yleistäen voi sanoa että nettideitti tekee naisista ylimielisiä ja omaa tasoaan rankasti yliarvioivia ja miehistä epätoivoisia ja omaa tasoaan rankasti aliarvioivia.Niinpä niin, tällä mun naisköyhällä alueellakin samat profiilit pääosin kuin melkein vuosi sitten, jotku välillä hävinneet mutta tulleet taas takasin... missä mättää kun ei neidoille muka miestä löydy? Eihän se millään voi johtua siitä että rima liian korkeella, eihän...
- BEM
Deittaileva nainen kirjoitti:
Joo olen kokenut tämän itse, vanhat, jopa 50-60 vuotiaat äijänkäppyrät laittavat viestiä että voisinko tavata heidän kanssaan. No en voi enkä halua, eiköhän se ole ihan ymmärrettävää koska olen itse vasta 21 vuotias. Miten he voivat edes kuvitella että heistä ja minusta tulisi pari!? Kyllä huomaa että miehillä ne vasta onkin suuret luulot itsestään. En minä odota että yhteyttä ottaisi mikään mallipoju, ihan tavallinen mies kelpaa. En tosin ole mitenkään ruma ja kehuja saan kuulla ulkonäöstäni jatkuvasti, joten ihan mihin tahansa ei minun tarvitse tyytyä.
"Miten he voivat edes kuvitella että heistä ja minusta tulisi pari!?"
Ei ne kuvittelekaan. Seksiä ne on vonkaamassa, mutta verhoavat sen noin.
- 16+1
Ja sitten tuon lisäksi kelpuuttaa se täydellinen mies jos sellainen sattuu tekemään aloitteen naiselle.
- 4+4
Kokemusteni mukaan suurin osa naisten ilmoituksista taitaa olla pelkkiä feikkejä. Ovat vain testaamassa siis markkina-arvoaan.
Tämän tästä kuitenkin kuulee tarinoita, kuinka joku pariskunta löysi toisensa netin kautta. Esim. siskoni ja hänen kaverinsa löysivät miehet netistä.
Siskolikka ja hänen kaverinsa olivat menetelleet niin, että olivat tehneet vaatimattomat profiilit suomi24 treffeille, sitten olivat ottaneet yhteyttä muutamaan mielenkiintoiseen mieheen ja käyneet treffeillä. Kumpikin naisista löysi miehen itselleen alle viikossa.
Toisin sanoen, jos nainen haluaa löytää miehen netistä, se on hänelle todella helppoa.
Ei noille suomi24:n lehmille, joilla on profiili kuukausitolkulla, kannata mitään viestejä lähettää.
Jos mies haluaa löytää naisen netistä, hänen kannattaa panostaa profiiliin, jotta nainen kiinnostuu. Aloitteidenteko on turhaa. - kyllästynyt tähän
Voi yhden kerran...
jos mies lukee profiilin ja vastaa suunnilleen kriteereitä vastaan tietenkin!
Miksi sitten mies ei vastaa jos lähetän aloitteen...
montakohan keskutelua tästäkin aiheesta on aloitettu??- 6+13
Omien kokemusteni perusteella oot poikkeus. Tsekkasin ainakin itse aina mahtuvani ihannekumppanin kriteereihin ja muuhun vaatimuslistaan ennen viestin lähettämistä. Ja yleensä kyselin lisää jostain naisen profiilista bongatusta jutusta yms. Päälle kohteliaan päivän jatkot ja olisi mukava tutustua lisääkin.
Vastausprosentti vaihteli ajoittain 10-30% välillä. Keväällä vastasivat paremmin. Suurin osa tosiaan ei vastaa viesteihin mitään. Sen näki myöhemmin myös kun ostin tositarkoituksella paketin. Nätillä naisella vastaanotetut viestit oli jotain 200 luokkaa. Normi naisella 100 viestin luokkaa, ja vähän noh. haasteellisemman näköisillä muutamia kymmeniä. Silti lähetetyt viestit heillä oli yleensä tuota 10-30% luokkaa saapuneista.
Eli naisille on liikaa kysyntää ja liian vähän tarjontaa. - 15+4
6+13 kirjoitti:
Omien kokemusteni perusteella oot poikkeus. Tsekkasin ainakin itse aina mahtuvani ihannekumppanin kriteereihin ja muuhun vaatimuslistaan ennen viestin lähettämistä. Ja yleensä kyselin lisää jostain naisen profiilista bongatusta jutusta yms. Päälle kohteliaan päivän jatkot ja olisi mukava tutustua lisääkin.
Vastausprosentti vaihteli ajoittain 10-30% välillä. Keväällä vastasivat paremmin. Suurin osa tosiaan ei vastaa viesteihin mitään. Sen näki myöhemmin myös kun ostin tositarkoituksella paketin. Nätillä naisella vastaanotetut viestit oli jotain 200 luokkaa. Normi naisella 100 viestin luokkaa, ja vähän noh. haasteellisemman näköisillä muutamia kymmeniä. Silti lähetetyt viestit heillä oli yleensä tuota 10-30% luokkaa saapuneista.
Eli naisille on liikaa kysyntää ja liian vähän tarjontaa.Ja tähän vielä lisäyksenä, että eihän tämä toki teidän naisten vika ole... :D Te vaan omistatte niin kysytyn tavaran, että se väkisinkin vääristää markkinoita, eikä teidän kannata sitä tuhlailla ympäriinsä sellaisiin jotka eivät teitä miellytä.
Älkää tekään mimmit turhautuko ainaiseen nillitykseen miesten taholta ja spämmiviesteihin. Mahtuu sinne ihan normaaleiltakin yksilöitä joukkoon. Niiden kanssa on sitten mukava treffailla, naiskennella ja vaikka parisuhdettakin perustaa. Kuka mistäkin tykkää.
- mentori
netin deittisivustot on täynä epärealistisia, lapsellisia tai narsistisia naisia, jotka keikkuvat vuodesta toiseen ko. sivustoilla. Ei heihin kannattaisi tuhlata yhtään viestiä ikinä, vaan jättää täysin omaan arvoonsa ja keskittyä vaikka live-elämässä etsimään sitä seuraa.
- 17+12
sielää anarkiaa haluavii naisii tykkää vain seikkkailevist raisuist kavereist joitten kaa vopi elää nuoruuttaa pitempään. Kuusikymppisinä ne huomaa tavallisemmatkin nuoret miehet.
http://www.youtube.com/watch?v=o0E6eyEfyZ0 - M48
"Miksi sitten mies ei vastaa jos lähetän aloitteen..."
Koska naisiahan kiinnostaa se 10% miehistä netissä ja tästähän tutkittua tilastoa mustaa valkoisella.Miksi naisen kannattaisi sitten lähettää viesti sellaiselle miehelle, joka ei häntä kiinnosta?
Miksi miehet eivät lähesty naisia, jotka eivät heitä kiinnosta? Ihan varmasti miehetkin saisivat seuraa, jos laajentaisivat ikähaarukkaansa, painohaarukkaansa ja muita vaatimuksia.- 5+20
helka kirjoitti:
Miksi naisen kannattaisi sitten lähettää viesti sellaiselle miehelle, joka ei häntä kiinnosta?
Miksi miehet eivät lähesty naisia, jotka eivät heitä kiinnosta? Ihan varmasti miehetkin saisivat seuraa, jos laajentaisivat ikähaarukkaansa, painohaarukkaansa ja muita vaatimuksia."Miksi miehet eivät lähesty naisia, jotka eivät heitä kiinnosta? Ihan varmasti miehetkin saisivat seuraa, jos laajentaisivat ikähaarukkaansa, painohaarukkaansa ja muita vaatimuksia."
No eipä tuolla juuri ollut merkitystä kun itse viestittelin Mimmeille. Suurin osa ei vaan vastannut mitään. Osa blokkasi myös varmuuden vuoksi profiilini. Vaikka en olisi viestejä lähetellyt tai ollut edes online :D Nyt tietenkin huudetaan, että sika! kullin kuvia oot lähetellyt! En muuten lähetellyt... Mun komeus vaan on aika vahvasti makuasia. Jotkut tykkää kuin hullut puurosta. Useimmat putoo tuolilta ja painaa kauhuissaan torju nappia. :D
Viestieni perinteinen kaava oli: Kyselin miten ilta/ aamu / päivä siellä paikassa X on sujunut? Heitin jotain ympäri pyöreää omasta päivästäni, kuten treenien kulusta tai kotihommista, ja jatkoin että ootko pitkään harrastanut lajia Y, oliko paikka Z sinusta kiva mesta? Ja mainitsin vaikka omia kokemuksiani kyseisistä lajeista ja paikoista jos sattui olemaan yhteisiä sellaisia. Tää tietenkin tapauskohtaisesti muokaten. Loppuun vielä että päivän jatkoja ja olisi mukava tutustua lisääkin T: Omanimi
Aika huono menestys oli tuolla tyylillä. Ehkä parhaiten vastattiin joihinkin muka nokkellin onlinereihin, jotka olin liittänyt jollain tavalla tytön profiiliin. Mutta harvemmin nuokaan tapaamisasteelle jaksoivat kirjoitella.
Mä ole kovin nirso ulkonäön / iän suhteen, joten kirjoittelin aika laajalla skaalalla mimmeille joilla oli kiva profiili ja ulkonäkö jollain tasolla kiinnosti yhteisiä mielenkiinnoin kohteita. Ne mimmit taas jotka itse ottivat yhteyttä tuntuivat sitten olevan ihan tosissaan seuraa hakemassa.
- M48
Eli toimiiko tämä 10% systeemi live-maailmassa eli silloinhan tässä maassa olisi pareja aika vähän ja ehken haaremeja olisi.
Miehethän lähestyy 50% naisia.
Kyllä se kuule helka taitaa olla toisinpäin kun naisilla on ne uskomattomat toiveet ja kriteerit.Sen verran tuli profiileja selailtua, että voin sanoa tavallisten 40 miestenkin profiilien olevan aika uskomattomia. Suuri osa niistä karsiutui pois jo pelkkien ikäkriteerien vuoksi; saman ikäinen nainen ei joko kelvannut ollenkaan tai ainakin toiveissa oli huomattavasti nuorempi. Alaikäraja saattoi olla jopa 18.
Mutta oli miten oli: jos homma ei pelitä niin pakkoko sitä on tahkota vuodesta toiseen? Joka helvatan viikko, välillä joka päivä, täällä aloittaa joku uuden keskustelun siitä, kuinka nirsoja naiset ovat. Jos netin "suomi lehmät" (jotka siis ovat rumia, ylipainoisia ja kaikkea mahdollista epämiellyttävää kirjoittajien mielestä) ovat vastenmielisiä ja nirsoja, niin mitä järkeä siellä netissä on olla? :o Itse pidin viimeisellä kerralla profiiliani alle viikon, se riitti muistuttamaan, että tavallisen 40 naisen on turha hakea netin kautta seuraa.- komea mies
helka kirjoitti:
Sen verran tuli profiileja selailtua, että voin sanoa tavallisten 40 miestenkin profiilien olevan aika uskomattomia. Suuri osa niistä karsiutui pois jo pelkkien ikäkriteerien vuoksi; saman ikäinen nainen ei joko kelvannut ollenkaan tai ainakin toiveissa oli huomattavasti nuorempi. Alaikäraja saattoi olla jopa 18.
Mutta oli miten oli: jos homma ei pelitä niin pakkoko sitä on tahkota vuodesta toiseen? Joka helvatan viikko, välillä joka päivä, täällä aloittaa joku uuden keskustelun siitä, kuinka nirsoja naiset ovat. Jos netin "suomi lehmät" (jotka siis ovat rumia, ylipainoisia ja kaikkea mahdollista epämiellyttävää kirjoittajien mielestä) ovat vastenmielisiä ja nirsoja, niin mitä järkeä siellä netissä on olla? :o Itse pidin viimeisellä kerralla profiiliani alle viikon, se riitti muistuttamaan, että tavallisen 40 naisen on turha hakea netin kautta seuraa.40 naisella vaan toi parasta ennen-leima on mennyt. Vaihdevuotinen isoäiti.
komea mies kirjoitti:
40 naisella vaan toi parasta ennen-leima on mennyt. Vaihdevuotinen isoäiti.
Juuri niin näyttää netin logiikka toimivan. Onneksi lakkasin lyömästä päätäni seinään ja löysin livenä miehen, jolle kelpasi ikäisensä nainen :)
- anders 1
helka kirjoitti:
Juuri niin näyttää netin logiikka toimivan. Onneksi lakkasin lyömästä päätäni seinään ja löysin livenä miehen, jolle kelpasi ikäisensä nainen :)
Joku voittaa lotossakin.
- Pata kattilaa soimaa
anders 1 kirjoitti:
Joku voittaa lotossakin.
Kommenteillanne arvon herrat juuri todistitte sen asian toteen mistä helka puhuikin, osaatte te miehetkin olla aika nirsoja, joten ennen kuin marmatatte naisten nirsoudesta niin kannattaisi katsoa peiliin.
- BEM
helka kirjoitti:
Sen verran tuli profiileja selailtua, että voin sanoa tavallisten 40 miestenkin profiilien olevan aika uskomattomia. Suuri osa niistä karsiutui pois jo pelkkien ikäkriteerien vuoksi; saman ikäinen nainen ei joko kelvannut ollenkaan tai ainakin toiveissa oli huomattavasti nuorempi. Alaikäraja saattoi olla jopa 18.
Mutta oli miten oli: jos homma ei pelitä niin pakkoko sitä on tahkota vuodesta toiseen? Joka helvatan viikko, välillä joka päivä, täällä aloittaa joku uuden keskustelun siitä, kuinka nirsoja naiset ovat. Jos netin "suomi lehmät" (jotka siis ovat rumia, ylipainoisia ja kaikkea mahdollista epämiellyttävää kirjoittajien mielestä) ovat vastenmielisiä ja nirsoja, niin mitä järkeä siellä netissä on olla? :o Itse pidin viimeisellä kerralla profiiliani alle viikon, se riitti muistuttamaan, että tavallisen 40 naisen on turha hakea netin kautta seuraa.Tuosssa miesten laajassa ikähaarukassa on takana varmaan ainakin osittain se, että ei haluta sulkea pois.
Etsitään samaan aikaan sekä kumppania että seksiä. Tiedostetaan, että todennäköisesti se uusi elämänkumppani löytyy suurin piirtein omanikäisestä naisesta, mutta jos nyt joku nuori hottis haluaisi seksiä vanhemman miehen kanssa, niin miksi rajatA se mahdollisuus jo lähtökohtaisesti pois. - 18 + 8
helka kirjoitti:
Mutta oli miten oli: jos homma ei pelitä niin pakkoko sitä on tahkota vuodesta toiseen? Joka helvatan viikko, välillä joka päivä, täällä aloittaa joku uuden keskustelun siitä, kuinka nirsoja naiset ovat. Jos netin "suomi lehmät" (jotka siis ovat rumia, ylipainoisia ja kaikkea mahdollista epämiellyttävää kirjoittajien mielestä) ovat vastenmielisiä ja nirsoja, niin mitä järkeä siellä netissä on olla? :o Itse pidin viimeisellä kerralla profiiliani alle viikon, se riitti muistuttamaan, että tavallisen 40 naisen on turha hakea netin kautta seuraa.Mitä se teitä rassaa, jos mies hakee vaikka haarukalla 18-45? Eihän se tarkoita että vain se 18-vuotias kelpaisi? Tuskinpa nuoret naiset siitä edes kiinnostuvat. Taitaa vaan ottaa egon päälle, kun pitäisi olla se ainoa prinsessa maan päällä jonka kanssa tämä mies näkee suhteen mahdollisena. Pitäisi vissiin hakea vain juuri sillä ikävuodella mikä osuu oikeaan, ettei vaan tule paha mieli.
- kyl ne vastaa
Kyllä naiset vastaavat saamiinsa viesteihin nimittäin niihin jotka ovat tarpeeksi kiinnostavia ja kriteerit täyttäviltä miehiltä. Sinä olet ilmeisesti ottanut yhteyttä vain vääriin naisiin.
Huomioitavaa on myös se että epätasaisen sukupuolijakauman takia naiset saavat lukemattoman paljon yhteydenottoja vääriltä miehiltä eli sellaisilta jotka eivät mahdu heidän asettamiinsa kriteereihin mm. iän tai paikkakunnan suhteen. Eikä naisen tarvitse tehdä kuin se yksi ainoa aloite ja PAM, hän on poissa nettideittilistoilta.- tässä ratkaisu
No mutta kun naiset eivät älyä kertoa itsestään ja hakukriteereistään, niin miehet eivät voi tietää kenelle kannattaisi kirjoittaa. Naisten pitäisi panostaa profiileihinsa, niin kaikki voittaisivat. Miesten olisi helpompi valita, tulisi vähemmän massaviestejä, naisilla olisi vähemmän luettavaa ja vastattavaa, tulisi vähemmän turhautumisia ja pareja syntyisi tehokkaammin. Toki miestenkin pitäisi panostaa, mutta sillä ei ole niin paljon väliä, koska naiset eivät kuitenkaan tee aloitteita.
- 2+9
Ei se sukupuolijakauma ole koko syy tuohon viestien määrään. Juuri testasin, niin noin 17000 miestä ja 11000 naista oli uudeltamaalta seuran haussa.
Miehet nyt vaan yrittää kaikkia kanoista tikapuihuin, joten niitä viestejä sataa sitten sen mukaisesti.
- ikuinen nuoruus
Kummaa kyllä, viisikymppiset naiset lapset jo tehneet kelpuuttavat ne nuoremmat tavalliset nöhverö nörttimiehet kaveriksi mitä tämän ite hakijan ikäluokan naiset useammin ei huoli.
- 17+11
Buustaa itsetuntoa kun näkee että on vientiä? Ja vastaa ne naiset joillekkin miehille... ;) Testattu homma
- djjknt
Tein aikanaan profiilin, johon tulikin vastauksia. Näistä ehdottomasti enemmistö oli selkeästi vanhemmilta miehiltä kuin mitä hain. Olen vähän yli 20, ilmoitin hakevani omanikäistä tai maximissaan 10 vuotta vanhempaa, silti eniten sateli vastauksia yli nelikymppisiltä jotka sanoivat olevansa nuorekkaita. Vanhin oli 56!!!! Isääni vanhempi siis. Oikeanikäisiin otin yhteyttä melkein kaikkiin, paitsi sellaisiin jotka selkeästi eivät olleet lukeneet profiilia, vaan oli tullut sellainen yleisluontoinen juttu joka selkeästi oli lähetetty usealle naiselle eikä vaivauduttu millään osoittamaan että oli kiinnitetty edes huomiota siihen mitä profiilissa sanottiin. Sitten näistä joihin otin yhteyttä oli pelkkää seksiä vonkaamassa noin puolet, mikä selvisi heti mm. siitä että tuli kuvia sukuelimistä, yksi joka kysyi olinko kiinnostunut kimppaseksistä, sekä yksi webbikamerakutsu jossa jo heti hierottiin paljasta heppiä. Eräs tosin tyytyi heti ensimmäisessä keskustelussa "vain" kysymään rintojen kokoa. Siitä otanko suuhun tai anaaliin oltiin erityisen kiinnostuneita. Just.
Niistä jotka sanoivat hakevansa tosiseuraa selvisi että kaksi oli jo naimisissa/ parisuhteessa, selvisi kun vähän haki webistä. Yksi oli yh-isä jolla oli pienet lapset, joten ei ehkä välttämättä natsannut, koska en halua ryhtyä äitipuoleksi. Kaksi ei sopinut kuvan perusteella, koska etsin sporttista miestä joka jaksaisi lenkkeillä kanssani, käydä salilla ym, ja kuvissa oli sitten sohvaperuna isolla lenkkimakkaramahalla. Kävin monillakin treffillä. Yksi päättyi siihen että mies joka ilmestyi treffeille olikin lähettänyt vanhan kuvan, ikää oli tullut vähintään 10 vuotta lisää ja kilojakin, jopa ylimääräinen leukakin oli sattunut miehelle mukaan (ja minä edelleen etsin omanikäistä sporttimiestä). Toinen meni ihan mukavasti kunnes ukko alkoi kourimaan treffien lopuksi ja alkoi huorittelemaan ja huutamaan kun en päästänyt "yökylään". Kolmas oli ihan mukavantuntuinen mutta ei oikein ollut mitään puhuttavaa, vaivaantunut tunnelma ja sitten mies alkoi kallistelemaan kolmatta kaljalasillista niin ne treffit jäivätkin siihen. Muutamalla muulla selvisi ihan viestittelyn aikana ettei ollut oikein yhteistä kosketuspintaa, koska oli mm. raivokasta aktiivirasistia (mitä en tosiaan ole), oli sovinistia, ja joitakin jotka olivat selkeästi sitä mieltä että nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin ja mies on pomo. Ja aika moneen kertaan kun sanoin että sori, ei me sovita yhteen, sorry mutta onnea jatkossa, tuli huorittelua ja läskinartuttelua.
En jaksa enempää, tuollaisia ne kaikki olivat. Onneksi salilla olen juuri tainnut tavata "sen oikean" viereiseltä juoksumatolta.- djjknt
Ai niin ja ihan olin kyllä kirjoittanut paljon itsestäni, harrastuksista ja oleelliset seikat tulivat ilmi. Olisin silloinkin hakenut ihan tositarkotuksella hyvää suhdetta mutta ei kiinnostanut ryhtyä kotivaimoksi sovinistille tai sohvaperunalle, ilmaiseksi panopuuksi tai äitipuoleksi. Eikä pikkupimpiksi isääni reippaasti vanhemmalle miehelle, mitä kaikkein eniten toivottiin (hyi helvetti). jotkut vielä erikseen sitä toki anteeksipyytelivät mutta väittivät niin "ihastuneensa" profiilikuvaani ja olemukseeni.
Mutta kai näitten miesten mielestä on naisen velvollisuus hyväksyä mikä hyvänsä ensimmäiseksi esiin tyrkyttäytyvä vanha kurppakin, ja levittää jalkansa suosiolla koska he sattuvat sitä pyytämään. Tai jos ei niin sitten on huora. - Munchen
djjknt kirjoitti:
Ai niin ja ihan olin kyllä kirjoittanut paljon itsestäni, harrastuksista ja oleelliset seikat tulivat ilmi. Olisin silloinkin hakenut ihan tositarkotuksella hyvää suhdetta mutta ei kiinnostanut ryhtyä kotivaimoksi sovinistille tai sohvaperunalle, ilmaiseksi panopuuksi tai äitipuoleksi. Eikä pikkupimpiksi isääni reippaasti vanhemmalle miehelle, mitä kaikkein eniten toivottiin (hyi helvetti). jotkut vielä erikseen sitä toki anteeksipyytelivät mutta väittivät niin "ihastuneensa" profiilikuvaani ja olemukseeni.
Mutta kai näitten miesten mielestä on naisen velvollisuus hyväksyä mikä hyvänsä ensimmäiseksi esiin tyrkyttäytyvä vanha kurppakin, ja levittää jalkansa suosiolla koska he sattuvat sitä pyytämään. Tai jos ei niin sitten on huora.Kuulostaa tyypilliseltä ruman ja luonteeltaan äkkiväärän naisen kohtalolta.
- miesvm_1967x
djjknt kirjoitti:
Mutta kai näitten miesten mielestä on naisen velvollisuus hyväksyä mikä hyvänsä ensimmäiseksi esiin tyrkyttäytyvä vanha kurppakin, ja levittää jalkansa suosiolla koska he sattuvat sitä pyytämään. Tai jos ei niin sitten on huora.No, henkilökohtaisesti en edes voisi kuvitella suhdetta parikymppiseen likkaan. Parisuhdetta jossa toisella ei ole juuri mitään elämänkokemusta ja joka olisi lapsen tasolla minun kannaltani katsottuna. Tuntuisi hyväksikäytöltä. Äläkä nyt loukkaannu "lapsen tasosta" mutta totuus on ettei sinulla voi juurikaan olla elämänkokemusta, et ole kypsynyt aikuiseksi vielä läheskään. Vuodet tuovat sitä ja tätä mutta myös vuosien normielämä ja elämän näkeminen ympärillään kypsyttävät ihmistä. Yleensä. Ei ilmeisesti päde näiden houkkien kohdalla jotka kuvittelevat että parikymppinen nuori nainen, liki lapsi vielä, innostuu elämänsä puolivälissä hiipuvasta miehestä :D
No, sairaita ja epätoivoisia on paljon, pidä pintasi. Vaikutat fiksulta nuorelta naiselta joten sulle on hyvät kortit jaettu, löytänet kyllä vielä sen mitä etsit :) - HihhuliheiN
Munchen kirjoitti:
Kuulostaa tyypilliseltä ruman ja luonteeltaan äkkiväärän naisen kohtalolta.
Hehehehee... anteeksi, mutta täällä on omasta mielestään kaikkea muuta kuin "missitasoa" oleva nainen ja luonteeltani hiukan ns.äkkiväärä ja kas kummaa, mun käy ihan sääliksi nämä ilmeisesti tavalliset, normaalit ja monen silmiin takuulla kauniit naiset, ikään katsomatta. :D
Sillä itse en moisia tyyppejä ole kohdannut, pari ehkä viestien perusteella olisi ollut kamalia treffikamuja mutta ne väistinkin kohteliaasti..
Muutoin todella fiksuja herrasmiehiä vain osui kohdalle ja eipä ollut heidän ulkoisessakaan habituksessa vikaa!
Löysinkin sitten omani, hiukan omituisen ja äkkiväärän, ihanan huomioivan mieheni sitten. :)
Ehkä näiden tavallisten naisten pitäisi laittaa jotain "vikaa" profiiliinsa niin välttyis niiltä ääliöiltä? ;) Mulla se toimi näemmä erittäin hyvin, kun hiukan liioittelinkin ns.vikojani..
- 2+6
Vastaa naiset viesteihin mutta kannattaahan se miehen nyt ensin miettiä riittääkö oma taso naiseen jolle laittaa viestiä. Ja itse olen oppinut minkälaiset aloitteet ja profiilitekstit uppoaa. Puoli vuotta minäkin tuskailin kun en saanut aloitteita tai vastauksia. Mutta kun hioin profiili tekstiä esim lisäämällä lauseisiini ja esittelyyni ihana , tykkään, pidän jnn sanoja . Eli näillä kun korostaa lauseita niin toimii.
Ja aloituksissa ja alkuviestittelyssä toimii yllättävän hyvin kun sinne lisäilee vaikka mitä on tehnyt päivän aikana ja seuraavia suunnitelmia ja vaikka säästä kirjoittaa.
Loppupeleissä nainen on aika yksinkertainen, pitää vaan tietää tapauskohtaisesti mistä naruista vetää.- 20+14
No eipä tuolla juuri ollut merkitystä kun itse viestittelin Mimmeille. Suurin osa ei vaan vastannut mitään. Osa blokkasi myös varmuuden vuoksi profiilini. Vaikka en olisi viestejä lähetellyt tai ollut edes online :D Nyt tietenkin huudetaan, että sika! kullin kuvia oot lähetellyt! En muuten lähetellyt... Mun komeus vaan on aika vahvasti makuasia. Jotkut tykkää kuin hullut puurosta. Useimmat putoo tuolilta ja painaa kauhuissaan torju nappia. :D
Viestieni perinteinen kaava oli: Kyselin miten ilta/ aamu / päivä siellä paikassa X on sujunut? Heitin jotain ympäri pyöreää omasta päivästäni, kuten treenien kulusta tai kotihommista, ja jatkoin että ootko pitkään harrastanut lajia Y, oliko paikka Z sinusta kiva mesta? Ja mainitsin vaikka omia kokemuksiani kyseisistä lajeista ja paikoista jos sattui olemaan yhteisiä sellaisia. Tää tietenkin tapauskohtaisesti muokaten. Loppuun vielä että päivän jatkoja ja olisi mukava tutustua lisääkin T: Omanimi
Aika huono menestys oli tuolla tyylillä. Ehkä parhaiten vastattiin joihinkin muka nokkellin onlinereihin, jotka olin liittänyt jollain tavalla tytön profiiliin. Mutta harvemmin nuokaan tapaamisasteelle jaksoivat kirjoitella.
Mä ole kovin nirso ulkonäön / iän suhteen, joten kirjoittelin aika laajalla skaalalla mimmeille joilla oli kiva profiili ja ulkonäkö jollain tasolla kiinnosti yhteisiä mielenkiinnoin kohteita. Ne mimmit taas jotka itse ottivat yhteyttä tuntuivat sitten olevan ihan tosissaan seuraa hakemassa. - miesvm_1967x
"aloituksissa ja alkuviestittelyssä toimii yllättävän hyvin kun sinne lisäilee vaikka mitä on tehnyt päivän aikana ja seuraavia suunnitelmia ja vaikka säästä kirjoittaa"
- Hei, tänään olen taas harrastanut nettipornoa ja runkannut.
- Ajattelin huomenna jatkaa tätä kuntoiluharrastustani eli masturboin lisää, se on terveellistä.
- Jaa, nyt tuli pimeä ulkona ja alkoi satamaan, taidanpa mennä kattelemaan nettipornoisaitteja ja vaikka hiukan runksaista kepeästi, sitten katon uutiset ja sään.
- Nii mitä sulle kuuluu?
XD XD
- fjoutcv
Voi voi voi ja vai vai vai. Jos et kelpaa kellekään niin ei ole muiden syy.
Pitänee minunkin ripittäytyä ja tunnustaa että olen syyllistynyt vastaamatta jättämiseen seuraavanlaisissa tilanteissa:
Törkyviestit:
Siis mitä te arvoisat miehet oikein haluatte näihin vastaukseksi? Jotain tällaistako: ”Ei, en aio istua naamallesi, mutta vaikutat mukavalta mieheltä ja haluaisin tutustua sinuun paremmin. Mitä harrastat?”
Feikeiksi epäilemäni profiilit:
Jos profiili on selvästi tehty ilman minkäänlaista tositarkoitusta (minkä huomaa esim. sisäisistä ristiriitaisuuksista: politiikka yhdentekevää, ja samalla äärioikeistolainen tms.), niin en vastaa koska en jaksa tuhlata aikaani siihen että selvittäisin yhteensopivuuttani spämmibotin kanssa.
Useasta profiilista pommittavat miehet:
Useammin kuin kerran minulle on käynyt niin että sama mies on laittanut viestiä kahdesta eri profiilista, ja vielä luonut profiilitkin niin identtisiksi, ettei tuota mitenkään voi olla huomaamatta. Kyllä todellakin loppuu viestittely ilman mitään selityksiä siihen paikkaan, jos tuollainen pelleily on miehen mielestä hauskaakin ajanvietettä.
Piiloutujat:
Varmaankin n. viisi kertaa on tapahtunut niin että mies laittaa minulle viestiä, ja ennen kuin ehdin edes lukea viestiä niin mies on piilottanut profiilinsa niin etten voi vastata hänelle (aikaa tuosta viestin lähettämisestä oli siis näissä tapauksissa kulunut yhdestä päivästä ehkä viikkoon, jos olen ollut reissussa). Okei, onhan se kai mahdollista että siinä yhden vuorokauden aikana löytääkin jonkun toisen naisen, jonka kanssa alkaa seurustelu ja sovitaan profiilien poistosta…
Mistään muusta syystä en ole vielä toistaiseksi jättänyt viestiin vastaamatta, vaan vastaan myös totaali-turn-offeille ja kriteereistäni valovuosien päässä oleville miehille mikäli viestit ovat asiallisia ja profiili älylliseltä vaikuttavan olennon tekemä.- stellaria
Käyttäjä on piilottanut profiilinsa
Etsimäsi käyttäjä on piilottanut profiilinsa, jolloin et
näe hänen tietojaan etkä voi lähettää hänelle viestejä. stellaria kirjoitti:
Käyttäjä on piilottanut profiilinsa
Etsimäsi käyttäjä on piilottanut profiilinsa, jolloin et
näe hänen tietojaan etkä voi lähettää hänelle viestejä.Tämä ei ole minun treffiprofiilini, vaan tällaista yleistä kakanjauhantaa varten tehty sivuprofiili, josta en muistaakseni ole mitään aloiteviestejä kenellekään laitellut. Ja sp:llä voi kyllä viestejä laittaa, vaikka profiili onkin piilossa.
- 11+10
"Miksi naiset tekevät deitti-ilmoituksen, kun he eivät kuitenkaan vastaa miesten lähettämiin viesteihin yhtään mitään. Aloitteitahan naiset eivät tee ikinä.
Mikä tässä nettideittailussa on se idea? Oikeasti"
Varmaan riippuu ihan henkilöstä / naisesta. Jotkut hakee seksiä, jotkut parisuhdetta ( joka sekin yleensä sisältää seksiä ja sen lisäksi vähän rakkautta ja läheisyyttäkin. Nettitreffeillä on tarjolla kumppaneiden koko kirjo. Siitä sitten nainen valitsee mieluisat JOILLE HÄN VASTAA. Harmittaako? - NN40
Lukeekohan miehet koskaan profiiliani loppuun asti? Olen selvästi ilmoittanut minkä ikäisistä miehistä olen kiinnostunut. Etsin miehiä ikähaarukalla minua 5 v. nuorempi tai vanhempi, mutta yli puolet viesteistä on 20 v. vanhemmilta miehiltä. Toinen oleellinen kriteeri on tupakoimattomuus. Vastasin kerran kohteliaasti, että en astmani takia voi tavata tupakanpolttajaa. Sain vastaukseksi kirosanoilla höystetyn viestin, että olen rasisti. Sen jälkeen en ole vastannut kenellekään, joka ei sovi yllä mainittuihin kriteereihin. En myöskään vastaa törkyviesteihin tai yhden sanan "alatsäolee" viesteihin.
Yksillä treffeillä kävin. Mies oli mukava, mutta kävi ilmi, että hän ei ollut vapaa. Toisen miehen kanssa sovin treffit, mutta hän ei koskaan ilmestynyt paikalle, vaan poisti profiilinsa. Kyllästyin tähän kaikkeen nettideittailuun liittyvään pelleilyyn, tällä hetkellä minulla ei ole nettideittiprofiilia ja olen edelleen sinkku. Ehkä seuraa löytyy jostain muualta. - 14+4
Särkyneen sydämen / pettymyksen korjaamiseksi laitoin deittiprofiilin ja se taitaa olla nyt viikossa korjaantunut ihan hyvin. Tosin se sydän on tainnut korjaantua ihan muuta kautta kuin nettideitin eli varmasti ystävien ja sukulaisten kautta.
- 40+
nimimerkki 20 14 kirjoitti tuossa yllä hyvin sen, minkä olen itsekin nettitreffeissä vuosien varrella huomannut. Naisten huomion saaminen on työn ja tuskan takana ns. normaalein keinoin. Itse olenkin jo aikaa sitten antanut naisten itse tehdä aloitteet. Silloin tiedän, että minusta ja profiilistani ollaan oikeasti jollain tasolla kiinnostuneita. Harmi vaan, että tähän asti itselleni vääränlaiset tyypit ovat ottaneet yhteyttä. Yritystä on ollut kovasti, mutta kun sitä molemminpuolista kiinnostusta pitäisi olla. Tässä iässä en halua enää ryhtyä suhteeseen vain suhteen vuoksi, vaan pitää olla myös tunteita ja vetovoimaa.
Monen naisen käytöksestä on ollut havaittavissa, että silloin kun he vaivautuvat ottamaan kontaktia, niin miehen pitäisi heti siltä istumalta olla se oikea ja heistä kiinnostunut. Ikäänkuin naiset eivät haluaisi jakaa arvokasta huomiotaan kaiken maailman miehille liian hövelisti, vaan ainoastaan sille yhdelle, josta he ovat kiinnostuneita ja sen pitäisi sitten natsata kerrasta. Monet itkut on vuodatettu, kun se ei sitten olekaan onnistunut. Yleensä tästä on seurannut blokkaamista ja jopa naisen oman profiilin sulkemista ja uuden perustamista. - ProfiiliX
Toisinaan tulee yhden päivän aikana niin monta viestiä ettei niihin kaikkiin voi vastata kun on se viiden kanssa viestittelyrajoitus. Tietysti asia erikseen ovat mitäänsanomattomat tai epäasialliset viestit joihin minä ainakaan en vastaa.
Viestejä tulee muutenkin kaikenikäisiltä miehiltä vaikka etsin suunnilleen omanikäistäni miestä (olen 46v nainen). Ikähaitari on 21-65v.
Olen kyllä itsekin tehnyt muutaman aloitteen, ne eivät ole johtaneet oikeastaan mihinkään esim. pitkän välimatkan takia (mies on ilmoittanut vain maakunnan eikä paikkakuntaa). - ...
Itte olen hyvännäkönen nainen ja en koe tarvetta edes vastata epäviehättäville tai muuten vaan kiinnostavattomille miehille. Tasoa on jopa helpompi pitää yllä kun vastaa vaan itseä miellyttäville miehille. Taitaa olla niissä miehissä itsessään vikaa jos ei vastauksia saa :p
- Tasoa juu juu
"kiinnostavattomille"
Aina voi näköjään oppia uusia sanoja..........
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725