Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No minut tunnistavat ATN:ksi kassakoneetkin, kun kerran se viivakoodin laserlukija oli ihan silkkaa ilkeyttään tulkinnut viilipurkin kahvipaketiksi, jotta olisi saanut kiskottua minulta isomman hinnan. Kyllä tuntuu siltä kuin koko maailma olisi sodassa juuri minua vastaan siitä syystä etten ole löytänyt miestä itselleni.
31.07.2014 12:41
Ihan ok kesä. On tullut reissattua riittävästi, mutta treffailemaan en ole oikein ehtinyt, eikä toisaalta ole juuri tilaisuuksiakaan ollut. Sen sijaan sinkkupalstalla roikkumistavoitteeni ovat toteutuneet suorastaan yli odotusten.
31.07.2014 11:49
Joo, loistoidis. Voisinkin alkaa linkkailemaan tänne niiden miesten profiileja, joilta olen saanut nettideitissä viestejä, niin voisitte antaa minulle asiantuntija-apua tässä suuressa valinnan vaikeudessa. :D
31.07.2014 11:38
Jaa, no minä ainakin olisin taipuvainen tulkitsemaan tuon siten, ettei miestä kiinnosta seurustella vakavasti juuri minun kanssani, mutta ehkäpä jonkun toisen kanssa kiinnostaisikin. En siis hakisi syytä siitä ettei mies ole aiemmin seurustellut, vaan siitä, etteivät tunteet nyt vain sattuneet olemaan molemminpuoliset.
23.07.2014 21:18
No ei mulle olisi mikään turn-off, kun itsekin olen samassa jamassa.
Tiedostan kyllä tavallaan sen, että koskaan aiemmin seurustelematon kumppani voi olla vähän haastavampi (varmaankin riippumatta siitä onko sillä toisella osapuolella suhteita takanaan vai ei) siitä syystä, että ikisinkulla saattaa olla se toisen sukupuolen ymmärtäminen ja empatiakyky ainakin alkuun vähän hakusessa, sekä muutenkin parisuhdetaidot aika nollatasolla. Siksi vaatii ehkä hidun verran enemän kärsivällisyyttä saada suhde toimimaan tällaisen henkilön kanssa.
Parhaat mahdollisuudet onnistua voisi siis olla suhteella, jonka toinen osapuoli on joko myöskin kokematon (ja jossa molemmat tietävät toistensa kokemattomuuden) tai sitten hyvin viisas ja kärsivällinen henkilö.
23.07.2014 21:14
Sori, mutta en kyllä nyt oikein tajunnut, että millä logiikalla se, että noilla miehillä olisi ollut pitempi suhde takana, olisi mielestäsi johtanut siihen että he olisivat halunneet seurustella kanssasi? Kyllä minun käsitykseni mukaan kyse on enemmänkin henkilökemiasta kuin siitä montako ja miten pitkiä suhteita kenelläkin on takana.
23.07.2014 21:03
No en minä nyt kaikkeani ole vielä tehnyt. Ainakin se pitkä ja väsyttävä baarimaraton on vielä kokeilematta, sekä myöskin rautalangasta väännetyt aloitteet miehille. Nettideittailua on kyllä tullut harrastettua, mutta sen perusteella näyttää sille, että tässä iässä omantasoisensa miehen haluaminen on jo aikamoista nirsoilua.
Nuorempana keskityin aivan liiaksi opiskeluun ja työntekoon ajatellen naiivisti, että kyllä se oikea vielä jossain vastaan tulee. Olisi vain silloin pitänyt tajuta, ettei mitään tapahdu, ellei oikeasti näe vaivaa asian eteen. Nyt kun suurin osa hyvistä miehistä on jo poissa markkinoilta, joutuu sitä vaivaa näkemään vielä moninkertaisesti enemmän.
23.07.2014 20:30
Näinhän se on. Lisäksi kadulla liikkuessaan näkee yleensä vain niitä kadulla hengaavia nuoria, joiden käytös voi keskimäärin olla porukan paineesta karkeampaa, kuin niitä kotona koneella istuvia tai opiskelevia nuoria. Pitäisi siis tehdä hieman kattavampaa tutkimusta noiden huonosti/ hyvin käyttäytyvien nuorten prosenttiosuuksista ennen kuin julistaa nuoret yleisesti huonokäytöksisiksi.
23.07.2014 19:55
Kyllä minun mielestäni tuollainen käytös mieheltä on sen verran outoa että jättäisin moisen friikin haaveilemaan niistä alastonkuvista. Onhan se nyt hyvänen aika muutenkin selvää, että mies haluaisi nähdä minut alasti, mutta jos ei ole kärsivällisyyttä sen vertaa, että voisi sitä tilaisuutta hetken aikaa odottaa, niin ei kyllä ole kärsivällisyyttä myöskään seurusteluun minun kanssani.
23.07.2014 19:42
Niin, olihan siinä selvästi joka kuvassa semmoinen siropiirteinen ja jykevämpi versio samasta naamasta, ja kyllä minä mielestäni aika vaivatta löysin jokaisesta sen miellyttävämmän. Mulla taisi valinta mennä keskimäärin siihen jykevämpään suuntaan, mutta joissakin kuvissa homma oli vedetty överiksi ja piti valita se sirompi.
Ja mainittakoon, että mulla on varmaankin ovulaatio juuri lopuillaan, kun ainakin aiemmin olen muistaakseni nähnyt semmoisia tutkimustuloksia, että ovulaation aikaan naiset viehättyvät jotenkin maskuliinisemmista piirteistä kuin muulloin.
23.07.2014 19:34
Ihan kelpo ruokaahan sienet ovat, jos vain osaa niitä laittaa. Metsästä poimitut herkkutatit, kanttarellit ja mustatorvisienet peittoaa kyllä mennen tullen ne kaupan olmiherkkusienet.
Sienestämisessä on tosin se ongelma, että hyvän sienipaikan löytäessään niitä innostuu helposti poimimaan vähän turhan paljon, ja sitten ärsyttää, kun pitää koko ilta käyttää niiden säilömiseen jotenkin, vaikka haluaisi tehdä muuta (= hengata sinkkupalstalla).
23.07.2014 19:02
Miten illan viilenemättömyys liittyy varsinaisesti aiheeseen?
En minä ainakaan ole ikinä kuvitellut, että minulle olisi olemassa se yksi ja ainoa oikea, vaan ihmiskunnassa niitä minulle oikeita on kokonainen joukko, ja suuri missioni olisi löytää edes yksi näistä miehistä. Tai no, on kai niitä oikeita mahdollisesti jo vastaan tullutkin, mutta syystä tai toisesta on vain se kriittinen tutustumisvaihe mennyt pieleen, eikä suhdetta ole syntynyt.
Jonkun vaan kelpuuttaminen tarkoittaisi, että ottaisin sen läskimahaisen viidenkympin villitystään elävän kolmen aikuisen lapsen isän, joka minulle tuolla nettitreffeissä seuraansa kovasti on tyrkyttämässä, ja se ei valitettavasti käy päinsä.
23.07.2014 18:50
Voi miten nostalginen olo tuli tuosta tunnarista. :)
Tulihan tuota aina penskana katsottua, vaikka ei silloin tietenkään ymmärtänyt miten kovat panokset tuossa ihmisillä on pelissä, ja miten tuskaiselta sen kelpaamattomuuden on täytynyt tuntua. Ja selvää tietysti on, että joskus sen voittajakin on saattanut olla aika pettynyt palkinnon nähdessään…
Sinänsähän tuo ohjelmakonsepti oli sentään jotenkin ihmismäinen, kun ratkaisu tehtiin vain niiden saatujen vastausten perusteella, näkemättä ehdokasta ensin, ja sinne matkalle luultavasti lähdettiin joka tapauksessa, vaikkein se kumppanin ulkonäkö olisi niin kauheasti miellyttänytkään. Lisäksi luusereita oli aina kaksi, jolloin kenenkään ei tarvinnut tuntea olevansa yksinään se kaikista hyljeksityin ihminen. Kuitenkin jokunen vuosi sitten taisi olla lehdissäkin juttua siitä kuinka jotkut Napakympissä hävinneet miehet olivat masentuneet ja ajautuneet jopa itsemurhiin. Eli kauniilla ajatuksella oli murheellinen kääntöpuoli. :(
22.07.2014 21:24
Kiitoksia vain hienosta palkinnosta. Voit toimittaa sen kotiovelleni, mikäli onnistut arvaamaan osoitteeni oikein. Muussa tapauksessa voit lähettää palkinnon sähköpostilla s24 osoitteeseeni. Muista kuitenkin, että jos se on ihan hirmu iso pusu, niin sähköposti voi mennä siitä tukkoon. :)
22.07.2014 21:01
Paljolta tuo kyllä minun mielestäni kuulostaa, itse asiassa jo hiukkasen epäterveeltä, jos rehellisiä ollaan. joskus luin joltain luontaisterveyssivuilta, että esim. soijan sisältämät kasviestrogeenit voivat aiheuttaa joillekin ihmisille hormonimyrskyjä, jotka voivat johtaa jatkuvaan ja pakonomaiseen itsetyydytyksen tarpeeseen. Mutta voihan tuollaisen takana olla varmasti miljoona muutakin syytä.
Toki on mahdollista, ettei kyse ole mistään sairauden kaltaisesta, vaan yksinkertaisesti epätavallisen voimakkaasta libidosta. Oletko aina ollut samanlainen, vai onko tilanne muuttunut jossain vaiheessa pahemmaksi?
Itsekin elän toki miehen puutteessa, ja yleensä pari kertaa kuussa on muutaman päivän jakso, jolloin tilanteelle täytyy tehdä jotakin ihan omilla pikku kätösillä. Mutta ei tämä nyt mitenkään elämääni hallitse tai muutenkaan suuri vaiva ole.
22.07.2014 20:14
Minun mielestäni niin miehissä kuin naisissakin se ”laatu” (siis ulkonäöllisessä mielessä) alkaa erottumaan vasta siinä 3-4 –kymppisenä. Jotkut eivät pidä itsestään huolta ja plösähtävät, mutta ne jotka viitsivät pitää itsensä kunnossa ovatkin sitten laatukamaa, joka säilyy todennäköisesti hyvänä koko loppuelämänsä. Senpä takia itselleni ainakin olisi oikea lottovoitto löytää sellainen hyväkuntoinen 30-40v mies. Parikymppiset pojat on kyllä tuolla nettideitin puolella kovastikin minulle seuraansa tyrkyttämässä, mutta itseni ikäiset ei juurikaan. Liekö sitten niin paljon vientiä muutenkin, ettei tarvitse vaivautua.
22.07.2014 10:25
Miksi se, ettei jaksa salilla ottaa kontaktia muihin ihmisiin tekisi miehestä atm:n? Ehkäpä he ovatkin ytmejä, jotka ovat työssään niin paljon tekemisissä ihmisten kanssa, että haluavat ottaa salitreenin omana aikanaan, eivätkä ole kiinnostuneita pulisemaan koko ajan jonkun (varsinkaan toisten miesten) kanssa.
22.07.2014 10:13
Ihan hyvä kysymys, jota piti ihan alkaa miettimään.
Itselleni seksi nyt vain on sen verran henkilökohtainen asia, ettei siitä tulisi kertakaikkisen mitään ellen kokisi partneriani kohtaan riittävää luottamusta, ja tätä luottamusta ei minun tapauksessani oikein yhdessä illassa vielä rakenneta riittävälle tasolle. Eli ihan aidon oikeasti, ei vain kiinnosta pelkkä tunteeton seksi, niin vaikeata kuin se voikin ehkä joillekin olla käsittää. (Ja ihan pesunkestävä ateisti olen myös, eli ei mistään uskonnollisesta periaatteestakaan ole kysymys.)
Että miksikö sitten tulee välillä arvosteltua muiden ihmisten harrastamia irtosuhteita? No miesten kohdalla varmaankin siitä syystä, että irtosuhteilu osoittaa jonkinlaista eroa arvomaailmoissamme, eli miehelle panot ovat vain huvia, kun minulle taas kyse olisi jonkinmoisesta luottamuksen osoituksesta. En siis pitäisi irtosuhteita harrastavaa/harrastanutta miestä riittävän luotettavana omaksi kumppanikseni, jolloin harmitus syntyy siitä, että maailmassa on niin vähän parisuhdekelpoisia miehiä. Irtosuhteita harrastavat naiset taas kismittävät varmaankin siitä syystä, että heidän mukanaan tavallaan ”menee pilalle” joukko miehiä, jotka muuten olisivat voineet ollakin parisuhdemateriaalia.
Eli lyhyesti sanottuna: irtosuhteet ottaa päähän sen takia etten pysty niistä itse nauttimaan, ja koska ne vähentävät omia mahdollisuuksiani saada kunnollisena pitämäni mies.
Siis pohjimmiltaan on kysymys ihan puhtaasta itsekkyydestä. Loppupeleissä irtosuhteiden vastustajat eivät kai ole moraaliltaan sen korkeammalla kuin niiden harrastajatkaan, mutta vain ihmisinä erityyppisiä.
22.07.2014 10:08
Kultatähti oli kyllä aikamoinen houkutus, mutta en mää nyt kuitenkaan viitsi alkaa nimeämään tässä ketään, ettei jollekin tulisi paha mieli, kun unohtuu mainitsematta.
Kyllä noita asiallisia mieskirjoittajia on minusta palstalla aika paljonkin. Makuni palstamiesten suhteen on itseasiassa niinkin vaatimaton, että aika korkealle tasoluokituksessani pääsee, mikäli ei aloita joka päivä uutta ketjua siitä aiheesta kuinka haluaisi pistää jonkun kylmään veteen ja sitten hitaasti nostaa lämpötilaa kiehumispisteeseen, ei MAANISEN kirjoituskohtauksen YLLÄTTÄESSÄ täytä KOKO palstaa TYHJÄNPÄIVÄISILLÄ kilometrin pituisilla JANKKAUKSILLA, ei postaa palstalle päivittäin videota belgialaisesta vauvanpotkijasta ja keksii edes joskus johonkin ketjuun jotain muutakin kommentoitavaa kuin ”naiset tykkäävät vain tatuoiduista pas.koista, kiltit miehet eivät kelpaa”.
21.07.2014 23:14
En ole kyllä aiemmin tullut ajatelleeksi että miehen hankintaa varten pitäisi ottaa yhteyttä miehiä kasvattaviin tahoihin, vaan olen tietysti tehnyt kaiken ihan väärin, kun olen vain yrittänyt saada kiinni työpaikalla, harrastuksissa tms. yhteyksissä tapaamiani miehiä jotka ovat mielestäni näyttäneet olevan omistajaa vailla. Mutta onhan tuossa nyt toki järkeä, että mies hankitaan suoraan kasvattajalta, sillä muutenhan ei koskaan voi olla varma siitä onko mies todellisuudessa jo jonkun omistama, karkumatkalla oleva yksilö.
Näyttelymiestä en halua, sillä en viitsi kuluttaa elämääni miesnäyttelyissä ravaamiseen. Ihan semmoinen tavallinen. liikunnasta pitävä suomen pystyk**pä olisi jees.
21.07.2014 22:26
78 / 137