Ollaanko me oikeasti ees olemassa?
onko palstalaiset tavanneet koskaan?
39
207
Vastaukset
- ◀▶◀▶◀▶◀▶◀
mua haukutaan h.uoraksi täällä melkein joka päivä koska satun vaan olee nainen. tiedän et jos nää mulkerot livenä näkis mut ne ois ku kissanpentuja. Nuolis sormesta ja kiehnäis ja koittais niin niiin miellyttää.
- ht palstavisiitillä
Nyt oli muutama asiavirhe.
- H*oraksi haukkuminen... En minä ainakaan ole ketään naista täällä sellaiseksi haukkunut. (Toki muutamalla palstalaisella on vähän karkeaa kielenkäyttöä ja kummallisia ajatuksia.)
- En ole mulkero. Luultavasti ainakaan. :)
- En tykkää nuolla toisten sormia.. Hyh. epähygieenistä.
Mutta... Siinä olet oikeassa että luultavasti kiehnäisin ympärilläsi kuin kissanpentu jos livenä tavattaisiin. Paitsi jos luonteesi on sen mukainen kuin tekstistä voisi päätellä, eli haukkuisit muita ihmisiä mulkeroiksi, yms. Sitten kyllä varmaan vaan sanoisin että heippa ja hyvää loppuelämää sinulle.
Ja joo. Ei täältä palstalta kyllä koskaan pystyisi ketään oikeasti tapaamaan. Koska a) oikeat naiset ei ikinä haluaisi tavata b) trollien takia tulisi vaan turhaa juoksua tapaamisiin minne ei koskaan tulisi naista paikalle. Harmillisesti siis täytyy etsiä niitä mielenkiintoisia naisia muualta vaikka palstalla sellaisia ehkä olisikin. - ◀▶◀▶◀▶◀▶◀
ht palstavisiitillä kirjoitti:
Nyt oli muutama asiavirhe.
- H*oraksi haukkuminen... En minä ainakaan ole ketään naista täällä sellaiseksi haukkunut. (Toki muutamalla palstalaisella on vähän karkeaa kielenkäyttöä ja kummallisia ajatuksia.)
- En ole mulkero. Luultavasti ainakaan. :)
- En tykkää nuolla toisten sormia.. Hyh. epähygieenistä.
Mutta... Siinä olet oikeassa että luultavasti kiehnäisin ympärilläsi kuin kissanpentu jos livenä tavattaisiin. Paitsi jos luonteesi on sen mukainen kuin tekstistä voisi päätellä, eli haukkuisit muita ihmisiä mulkeroiksi, yms. Sitten kyllä varmaan vaan sanoisin että heippa ja hyvää loppuelämää sinulle.
Ja joo. Ei täältä palstalta kyllä koskaan pystyisi ketään oikeasti tapaamaan. Koska a) oikeat naiset ei ikinä haluaisi tavata b) trollien takia tulisi vaan turhaa juoksua tapaamisiin minne ei koskaan tulisi naista paikalle. Harmillisesti siis täytyy etsiä niitä mielenkiintoisia naisia muualta vaikka palstalla sellaisia ehkä olisikin.En tarkoittanut sinua. Naisasialuuseri taitaa pahin ulvova mulkero olla ja muitakin väärällä lääkityksellä eläviä mukaan mahtuu.... :-(
Olen tavannut yhden ihmisen palstalta. Varsin asiallinen ja mukava ihminen. Sovimme, ettemme paljasta toistemme henkilöllisyyttä eikä ole tarvetta edes kertoa nimimerkkiä.
Positiivinen yllätys, kun täällä nyt tosiaan puhutaan vaikka mitä... tuolla taustalla piilee siis ihan kunnollisiakin ihmisiä :)- katkeruus on perseestä
OLIKO SE NAISASIALUUSERI? PUHKOITKO SILTÄ IMMENKALVON PERSEREIÄSTÄ?
- ht palstavisiitillä
Oho...? Oliko kyse kenties palstanaisten tapaamisesta? Et kai ketään palstan miestä uskaltautunut tapamaan.
- Ikisinkku M
ht palstavisiitillä kirjoitti:
Oho...? Oliko kyse kenties palstanaisten tapaamisesta? Et kai ketään palstan miestä uskaltautunut tapamaan.
Niin tai jos mies niin sehän on voinut olla joku ovela ytm-pleijeri joka on tekeytynyt valheellisesti palsta-ätmiksi ja mennyt tekemään hyvän vaikutuksen ilman lupaa.
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin tai jos mies niin sehän on voinut olla joku ovela ytm-pleijeri joka on tekeytynyt valheellisesti palsta-ätmiksi ja mennyt tekemään hyvän vaikutuksen ilman lupaa.
:D
Kyllä se mies oli, eikä kai oikein noista tasoista hirveämmin perustanut.
Ei ollut pleijeri.- atm.
Annoitko sille pimppii?
- Totuuden paljastaja
Ikisinkku M kirjoitti:
"Niin tai jos mies niin sehän on voinut olla joku ovela ytm-pleijeri joka on tekeytynyt valheellisesti palsta-ätmiksi ja mennyt tekemään hyvän vaikutuksen ilman lupaa."
Juuri näin. Luultavasti kyseessä oli Gentle Man tai hullutiedemies. atm. kirjoitti:
Annoitko sille pimppii?
No en luonnollisestikaan antanut.
Tapaaminen oli hyvin asialinjalla- Ikisinkku M
Totuuden paljastaja kirjoitti:
"Niin tai jos mies niin sehän on voinut olla joku ovela ytm-pleijeri joka on tekeytynyt valheellisesti palsta-ätmiksi ja mennyt tekemään hyvän vaikutuksen ilman lupaa."
Juuri näin. Luultavasti kyseessä oli Gentle Man tai hullutiedemies.Se oli varmaan hootee kun heti looran poaljastettua asian yritti heti muka ovelana kääntää sen palstanaisten tapaamiseksi, onneksemme pimppis on rehdimpi ja paljasti asioiden oikean laidan. On se aika ketku tuo hootee, tekee mitä vain silmänkääntötemppuja vain pimppaa saadakseen, niinkuin se palstalakkokin muka :D
- ht palstavisiitillä
Ikisinkku M kirjoitti:
Se oli varmaan hootee kun heti looran poaljastettua asian yritti heti muka ovelana kääntää sen palstanaisten tapaamiseksi, onneksemme pimppis on rehdimpi ja paljasti asioiden oikean laidan. On se aika ketku tuo hootee, tekee mitä vain silmänkääntötemppuja vain pimppaa saadakseen, niinkuin se palstalakkokin muka :D
Hah. Ei kyllä ole pimppaloora ainakaan minua tavannut.
Ei sillä, etteikö minua tosiaan kyllä kiinnostaisi tavata palstan naisia - jos ei muussa mielessä niin ainakin siinä mielessä, että näkisi millaiset henkilöt niiden mielipiteiden ja kirjoitusten takana oikein on. Onhan se aika mielenkiintoa herättävää että ketkä täällä oikein kirjoittelee.
Mutta valitettavasti ihan tarpeeksi trollit innostui jo aiemmasta sähköpostiosoitteeni paljastamisesta, joten totesin että parempi unohtaa ainakin kaikki s24 palstan naisten kanssa tapaamiset tai muutkin henkilökohtaiset viestittelyt. Ja oikeasti minun olisi paras unohtaa koko palsta. Täytyy etsiä niitä naisia vain baareista tai jostain muista nettideitti-palveluista (s24:sen treffeihin en enää itse uskaltaudu - jossain muissa nettideiteissä minut saattaa joskus tulevina kuukausina ehkä tavata ;)
Baareistakaan en oikeastaan enää halua pimppaa saada. Sen verran noi yhden yön säädöt meinasi karata käsistä ja totesin ne täysin turhiksi ja sellaisiksi jutuiksi, joista seuraa vaan morkkis... Joten nyt aion keskittyä vain sen oikean suhteen etsimiseen ja päätyä sänkyyn vain sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa olisin valmis myös suhteeseen.
Mielenkiintoista kuitenkin kuulla että pimppaloora on uskaltautunut jonkun tapaamaan ja todennut miehen asialliseksi ja mukavaksi.
Uskoisin että palstan miehistä ja naisista suuri osa saattaisi tehdä yllättävän "normaalin" vaikutelman oikeassa elämässä ja palstan anonymiteetin ulkopuolella. Päättelen tuon siitä että ainakin oikeassa elämässä suurin osa tuntemistani ihmisistä ei varmaan ikinä osaisi kuvitella että olen tällä palstalla itseäni "ätmiksi" nimittämässä. Luulen että sama pätee moneen muuhunkin palstalaiseen. - pimppi(r)asiaa
pimppaloora kirjoitti:
No en luonnollisestikaan antanut.
Tapaaminen oli hyvin asialinjallaPimpin antaminen olisi ollut erittäin asiallista.
- dvjoöjk
Ketään en ole tavannut, mutta olen jutellut yhden tyypin kanssa puhelimessa, eli todennäköisesti hän ainakin on olemassa :).
- tält pualen jokkee
Olen tavannut tämän palstan kautta yhden tyypin ja hän oli juuri niin mukava kuin olin ajatellutkin. Erään toisenkin palstalaisen haluaisin nähdä, mutta sen asian toteutuminen ei ole ollenkaan varmaa.
- Vucker
Varmasti ainakin palstan naispuoliset on olemassa. Sen verran tylyjä ja typeriä kirjoituksia ettei voi erehtyä. Vitun huorat.
- yksN..
no voi.. :) yritä piristyä, jörrikkä..
- Vucker
yksN.. kirjoitti:
no voi.. :) yritä piristyä, jörrikkä..
Ja heti ensimmäinen lehmä vittuilee - voi voi.
- erkki-täti
Vucker kirjoitti:
Ja heti ensimmäinen lehmä vittuilee - voi voi.
Sonnia kuikuttaa. Voi kun saisi videolle.
- Ei videolle
erkki-täti kirjoitti:
Sonnia kuikuttaa. Voi kun saisi videolle.
Ja passiivisaggressiivinen nauta ammuu heti perään.
- AT-analyysit
Haaveilen tapaavani Periaatteen miehen sekä DarkFearin, voisimme sitten yhdessä juoda laadukkaita belgialaisia oluita ja keskustella heidän näkemyksistään
Haluaisitko muka ihan oikeasti mut tavata?
Hieman vaan ihmettelin tätä, kun oot ollut aina mulle kaikesta niin kovasti vittuilemassa, että miksi ihmeessä sä muka mut haluaisit tavata?
Kahden palstamiehen kanssa olen muutaman sp-viestin vaihtanut, en muuta.
Palstamiehet on helposti jaoteltavissa kahteen kategoriaan, eli järkevän oloisiin ja keskustelutaitoisiin sekä omia kummallisia periaatteitaan jankkaaviin vajakkeihin. Ekasta kategoiriasta tapaisin kyllä kenet vaan ihan mielelläni, mikäli se ei aiheuttaisi kovin suuria kustannuksia matkustelujen yms. takia.- 7+19
Kyllä mäki mielellää voisin käydä stellariaa halaamassa, mutta oot vissiin ihan toisella puolella Suomea.
- strange cat lady
"Palstamiehet on helposti jaoteltavissa kahteen kategoriaan, eli järkevän oloisiin ja keskustelutaitoisiin sekä omia kummallisia periaatteitaan jankkaaviin vajakkeihin. Ekasta kategoiriasta tapaisin kyllä kenet vaan ihan mielelläni, mikäli se ei aiheuttaisi kovin suuria kustannuksia matkustelujen yms. takia."
Missähän täällä on muka ensimmäiseen kategoriaan sopivia miehiä?
Luettele vaikka ensi alkuun kolme niin saat kultatähden palkinnoksi :)- 67737377737
Eiköhän täällä ole vain kakkosluokkaan kuuluvia miehiä, mutta heistä skarpimmat saattavat tilapäisesti pystyä skarppaamaan pillun saannin toivossa :D
Kultatähti oli kyllä aikamoinen houkutus, mutta en mää nyt kuitenkaan viitsi alkaa nimeämään tässä ketään, ettei jollekin tulisi paha mieli, kun unohtuu mainitsematta.
Kyllä noita asiallisia mieskirjoittajia on minusta palstalla aika paljonkin. Makuni palstamiesten suhteen on itseasiassa niinkin vaatimaton, että aika korkealle tasoluokituksessani pääsee, mikäli ei aloita joka päivä uutta ketjua siitä aiheesta kuinka haluaisi pistää jonkun kylmään veteen ja sitten hitaasti nostaa lämpötilaa kiehumispisteeseen, ei MAANISEN kirjoituskohtauksen YLLÄTTÄESSÄ täytä KOKO palstaa TYHJÄNPÄIVÄISILLÄ kilometrin pituisilla JANKKAUKSILLA, ei postaa palstalle päivittäin videota belgialaisesta vauvanpotkijasta ja keksii edes joskus johonkin ketjuun jotain muutakin kommentoitavaa kuin ”naiset tykkäävät vain tatuoiduista pas.koista, kiltit miehet eivät kelpaa”.- Hamis Lewilton
stellaria81 kirjoitti:
Kultatähti oli kyllä aikamoinen houkutus, mutta en mää nyt kuitenkaan viitsi alkaa nimeämään tässä ketään, ettei jollekin tulisi paha mieli, kun unohtuu mainitsematta.
Kyllä noita asiallisia mieskirjoittajia on minusta palstalla aika paljonkin. Makuni palstamiesten suhteen on itseasiassa niinkin vaatimaton, että aika korkealle tasoluokituksessani pääsee, mikäli ei aloita joka päivä uutta ketjua siitä aiheesta kuinka haluaisi pistää jonkun kylmään veteen ja sitten hitaasti nostaa lämpötilaa kiehumispisteeseen, ei MAANISEN kirjoituskohtauksen YLLÄTTÄESSÄ täytä KOKO palstaa TYHJÄNPÄIVÄISILLÄ kilometrin pituisilla JANKKAUKSILLA, ei postaa palstalle päivittäin videota belgialaisesta vauvanpotkijasta ja keksii edes joskus johonkin ketjuun jotain muutakin kommentoitavaa kuin ”naiset tykkäävät vain tatuoiduista pas.koista, kiltit miehet eivät kelpaa”.Entäs mitä stellaria tykkäät formulaennakoista?
Minusta ne ovat hauskoja, ehkä jopa palstan parasta antia! - mitä järkeä olisi?
stellaria81 kirjoitti:
Kyllä noita asiallisia mieskirjoittajia on minusta palstalla aika paljonkin. Makuni palstamiesten suhteen on itseasiassa niinkin vaatimaton, että aika korkealle tasoluokituksessani pääsee, mikäli ei aloita joka päivä uutta ketjua siitä aiheesta kuinka haluaisi pistää jonkun kylmään veteen ja sitten hitaasti nostaa lämpötilaa kiehumispisteeseen, ei MAANISEN kirjoituskohtauksen YLLÄTTÄESSÄ täytä KOKO palstaa TYHJÄNPÄIVÄISILLÄ kilometrin pituisilla JANKKAUKSILLA, ei postaa palstalle päivittäin videota belgialaisesta vauvanpotkijasta ja keksii edes joskus johonkin ketjuun jotain muutakin kommentoitavaa kuin ”naiset tykkäävät vain tatuoiduista pas.koista, kiltit miehet eivät kelpaa”.Ei tuo vastaa kysymykseen siitä että miksi sinä "Ekasta kategoiriasta tapaisit kyllä kenet vaan ihan mielelläsi".
- Hyvä idea!
Vain vähän aikaa tänne kirjoitelleena niin olisihan se aika huvittavaa jos moinen tapaaminen järjestettäisiin ja siellä osa aloittaisi sitten yksinpuheluja tyyliin "janica" jne. :D
Ne keskustelut pitäisi ehkä kuvata youtubeen. - Hamis Lewilton
Miltä kuulostais live-väittely youtubessa: jokuvaan vs se pleijerityyppi (playthegame?)
- kiltti atm
Olen varma että kukaan ei minua halua tavata koskaan. En tuolla live elämässäkään pääse naisen kanssa treffeille.
- nettituttavuudet
Voithan sä silti olla mukava tyyppi vaikka jonkun toisen miehen mielestä? Ite oon netin kautta tavannut toisia miehiäkin ihan kaverimielellä. Missäspäin asut? :)
- Hämärän rajoilta
Entisiä tai nykyisiä palstalaisia olen livenä tavannut kolme. Näiden lisäksi yhden kanssa olen viestitellyt sähköpostitse ja yhden kanssa keskustellut Messengerissä (mikä paljastaa tästä olevan aikaa jo useamman vuoden verran).
Yhteensä siis viiden kanssa olen ollut jollakin tavalla tekemisissä palstan ulkopuolella. Ja ennen kuin joku alkaa höpistä levottomia, niin tästä joukosta enemmistö on miehiä.- Parrakas FM Turusta
Oli ilo asioida kanssanne.
- 17+8
Ei oo ketään palstalaista täältä savosta.
- Etninensavolainen
En asu Savossa, mutta elämäni 20 ekaa vuotta kylläkin asunut Savossa.
- 13+2
Juuh, on käsittääkseni useampikin ollut matkanvarrella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6322732Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232170Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4252144- 881894
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201769Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671570- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231240Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251114