Kaupassa kun antoi 10 euroa liian vähän vaihtorahaa takaisin. Aika törkeetä mutta en ihmettele kun varmaan tiesi että olen ätmi.
Nainen meinasi varastaa rahani
56
272
Vastaukset
- Näin on marjat
Joo. Jos olisit YTM, hän olisi antanut kympin ylimääräistä. Lisäksi siihen kymppiin olisi ollut kirjoitettuna hänen puhelinnumeronsa.
- ätmi
Juuri tämän takia minäkin maksan ostokseni aina kortilla.
- Yritti narrata ATNiä
Minulla miespuolinen kassa vetaisi kaksi kertaa 1,11 € tomaattipussin. Eihän kukaan voi, kykene, osaa laittaa grammalleen saman verran tomaatteja kahteen pussiin. Yleensä tarkistan heti kassakuitin. Varsinkin, jos on mieskassa.
Mutten nyt sitä tehnyt kuin vasta kotona. Kiukutti. Huomasi tietysti, että olen ATN ja että minua voi juksata ja pistää omaan taskuunsa 1,11 €,
Lähdin heti takaisin kauppaan ja neuvonnassa sanoin, ettei kukaan voi grammalleen kahta tomaattipussia onnistua saamaan. Olivat neuvonnassa samaa mieltä ja sain kaksinkertaisena 1.11 €. Heh, ATN sai 2.20 €. Siitäs sait ilkeä kassapoika.- Yritti narrata ATNiä
Maksoin sirukortilla, jossa on lähimaksuominaisuus.
Etttei kortin käyttö auta, kun ATNiä yritetään juksata. - ätmi
Yritti narrata ATNiä kirjoitti:
Maksoin sirukortilla, jossa on lähimaksuominaisuus.
Etttei kortin käyttö auta, kun ATNiä yritetään juksata.Käytän itsepalvelukassaa, jolloin saan itse vetäistä omat tomaatti- ja muutkin pussit.
- Oma apu paras apu
ätmi kirjoitti:
Käytän itsepalvelukassaa, jolloin saan itse vetäistä omat tomaatti- ja muutkin pussit.
Et kai sie ny kaikkia pussejas itsepalvelussa vetäise :D
- 8+6q
En kyllä ymmärrä miks naiset viittii valittaa jostain yhdestä eurosta, itse en jaksais edes kävellä kauppaan yhden euron takia. Pitää kyllä aikamoinen bitch olla että tommosesta menee narisemaan.
- Yritti narrata ATNiä
8+6q kirjoitti:
En kyllä ymmärrä miks naiset viittii valittaa jostain yhdestä eurosta, itse en jaksais edes kävellä kauppaan yhden euron takia. Pitää kyllä aikamoinen bitch olla että tommosesta menee narisemaan.
"aikamoinen bitch" haukutaan, kun on tarkka ja säästäväinen.
Kaikki kiusaa ATNia - 1+14
"aikamoinen bitch" haukutaan, kun on tarkka ja säästäväinen.
Kaikki kiusaa ATNiaNo jos nätisti esitit että "anteeksi tässä sattui pieni virhe, tuli tuo tomaatti kahteen kertaan" niin kai se on ihan ok, mutta yleensä just sitä tullaan vielä just samaan tyyliin kuin se eilinen video mitä joku linkkas täältä siit yhest WT koirapuistossa.
- 19+4
1+14 kirjoitti:
No jos nätisti esitit että "anteeksi tässä sattui pieni virhe, tuli tuo tomaatti kahteen kertaan" niin kai se on ihan ok, mutta yleensä just sitä tullaan vielä just samaan tyyliin kuin se eilinen video mitä joku linkkas täältä siit yhest WT koirapuistossa.
https://www.youtube.com/watch?v=zd_Ts7ql6PY
Tää, yleensä just tolleen mennään valittamaan siit yhestä eurosta mitä toiki nainen tossa valittaa. - Yritti narrata ATNiä
1+14 kirjoitti:
No jos nätisti esitit että "anteeksi tässä sattui pieni virhe, tuli tuo tomaatti kahteen kertaan" niin kai se on ihan ok, mutta yleensä just sitä tullaan vielä just samaan tyyliin kuin se eilinen video mitä joku linkkas täältä siit yhest WT koirapuistossa.
Jumlauta, rahani varastetaan ja neuvot nätisti esittämään "anteeksi tässä sattui pieni virhe".
Esittämään tosiaan, näyttelemään.
Kaikki kiusaa ATNia - 17+20
Jumlauta, rahani varastetaan ja neuvot nätisti esittämään "anteeksi tässä sattui pieni virhe".
Esittämään tosiaan, näyttelemään.
Kaikki kiusaa ATNiaNo arvasinhan, eli just samallainen bitch ku tossa koiravideossa. Kassalla sattunut pieni virhe ja meet rähjäämään kuin viimeistä päivää yhen euron takia.
- Yritti narrata ATNiä
17+20 kirjoitti:
No arvasinhan, eli just samallainen bitch ku tossa koiravideossa. Kassalla sattunut pieni virhe ja meet rähjäämään kuin viimeistä päivää yhen euron takia.
Joo, just ATNn pitää pyytää anteeksi, jos häneltä varastetaan.
Sinusta tulisi hyvä opetteja poliisikouluun: Voron kiinniotto: nätisti esittää "anteeksi tässä sattui pieni virhe".
Kaikki kiusaa ATNia - 14+2
Joo, just ATNn pitää pyytää anteeksi, jos häneltä varastetaan.
Sinusta tulisi hyvä opetteja poliisikouluun: Voron kiinniotto: nätisti esittää "anteeksi tässä sattui pieni virhe".
Kaikki kiusaa ATNiaEi se ole anteeksi pyytämistä vaan normaali kohtelias tapa aloittaa keskustelu. Joo tosiaan pitäis siihenki varmaan poliisi soittaa, sama ku tossa koirapuistossa toine koira puri leikkiessä, niin siihenki poliisi paikalle. Ettet ois vielä ihan sama henkilökin, eikai näitä nyt noin kamalasti pysty olemaan olemassa?
- ...
Hehheh.
- ...
19+4 kirjoitti:
Tää, yleensä just tolleen mennään valittamaan siit yhestä eurosta mitä toiki nainen tossa valittaa.Onko muuten ihan laillista kuvata vieraita ihmisiä noin ja uploadata video nettiin?
- Yritti narrata ATNiä
14+2 kirjoitti:
Ei se ole anteeksi pyytämistä vaan normaali kohtelias tapa aloittaa keskustelu. Joo tosiaan pitäis siihenki varmaan poliisi soittaa, sama ku tossa koirapuistossa toine koira puri leikkiessä, niin siihenki poliisi paikalle. Ettet ois vielä ihan sama henkilökin, eikai näitä nyt noin kamalasti pysty olemaan olemassa?
Anteeks, kun vastaan sulle. Oliko nyt normaali kohtelias tapa aloittaa keskustelu?
Mikset sinä itse aloita noin keskustelua? Tietysti siksi, kun kerroin, että olen ATN. Kaikki kiusaa ATNia.
Eikä ollut yhdestä eurosta kysymys vaan sain 2 € 20 senttiä ja vielä neuvonnassa pahoitteli tapahtunutta. Se johtui siitä, ettei haistanut niinkuin se kassapoika - se varas - ATN-hajua. Kävin suihkussa ennen kuin lähdin varkaudesta valittamaan. Puin päälleni puhtaan pehmeästi laskeutuvan ja rintojani korostavan savunharmaa-tummansinisen Nanson paidan ja sävyyn sopivat harmaat farkut ja Eccon kalliit sandaalit. Punerretut kiharat hiukseni tarvitsi vain käsillä muotoilla. Nätisti esitin neuvosi mukaan mutten anteeksi pyydellyt vaan noli toiset, jotka pyyteli.
Tuollaista se olisi YTNnänä elää.
Kaikki kiusaa ATNia - 6+13
... kirjoitti:
Onko muuten ihan laillista kuvata vieraita ihmisiä noin ja uploadata video nettiin?
Itse ne on ton kuvannut ja en ole minä uploadannut. Joten eipä ole minun ongelma, kannattaa kysellä varmaan tuolta youtubelataajalta, joka sen sinne on pistänyt.
- ...
19+4 kirjoitti:
Tää, yleensä just tolleen mennään valittamaan siit yhestä eurosta mitä toiki nainen tossa valittaa."Mullaonoikeus" - blondista tulee varmaan tällainen mummo (:
http://www.youtube.com/watch?v=kR5ZoTRxu7M - ...
6+13 kirjoitti:
Itse ne on ton kuvannut ja en ole minä uploadannut. Joten eipä ole minun ongelma, kannattaa kysellä varmaan tuolta youtubelataajalta, joka sen sinne on pistänyt.
Videolla on vieraita ja ulkopuolisia ihmisiä, jotka eivät varmasti ole antaneet lupaa kuvaamiseen. Idioottia porukkaa toi kuvaajan sakki on kyllä anyway...
- 11+4
Anteeks, kun vastaan sulle. Oliko nyt normaali kohtelias tapa aloittaa keskustelu?
Mikset sinä itse aloita noin keskustelua? Tietysti siksi, kun kerroin, että olen ATN. Kaikki kiusaa ATNia.
Eikä ollut yhdestä eurosta kysymys vaan sain 2 € 20 senttiä ja vielä neuvonnassa pahoitteli tapahtunutta. Se johtui siitä, ettei haistanut niinkuin se kassapoika - se varas - ATN-hajua. Kävin suihkussa ennen kuin lähdin varkaudesta valittamaan. Puin päälleni puhtaan pehmeästi laskeutuvan ja rintojani korostavan savunharmaa-tummansinisen Nanson paidan ja sävyyn sopivat harmaat farkut ja Eccon kalliit sandaalit. Punerretut kiharat hiukseni tarvitsi vain käsillä muotoilla. Nätisti esitin neuvosi mukaan mutten anteeksi pyydellyt vaan noli toiset, jotka pyyteli.
Tuollaista se olisi YTNnänä elää.
Kaikki kiusaa ATNiahttps://translate.google.fi/#en/fi/excuse me
Varmaan ihan vieras käsite sinulle?
Noh miten vaan, kuulostaa että tosiaan olet ATN, sen verran harhoissa elät kuten palstan pojutkin joilla poikuus tallella.
Mutta kysytään nyt kuiteskin vielä, miksi kukaan kaupaskassapoju vaivautuisi yrittämään varastaa sinulta 2euroa ja saisiko hän itse sen 2 euroa, vai varastiko hän sen kaupan tuloihin? - ...
11+4 kirjoitti:
https://translate.google.fi/#en/fi/excuse me
Noh miten vaan, kuulostaa että tosiaan olet ATN, sen verran harhoissa elät kuten palstan pojutkin joilla poikuus tallella.
Mutta kysytään nyt kuiteskin vielä, miksi kukaan kaupaskassapoju vaivautuisi yrittämään varastaa sinulta 2euroa ja saisiko hän itse sen 2 euroa, vai varastiko hän sen kaupan tuloihin?Eiköhän "Yritti narrata ATNia" ole vain aloitusta parodioiva trolli.
- 2+20
... kirjoitti:
Eiköhän "Yritti narrata ATNia" ole vain aloitusta parodioiva trolli.
Joo, vähän vaikea kuvitella, että tälläisiä ihmisiä olisi kovin montaa edes olemassa, mutta kyllä niitä joitain on.
- Yritti narrata ATNiä
11+4 kirjoitti:
https://translate.google.fi/#en/fi/excuse me
Mutta kysytään nyt kuiteskin vielä, miksi kukaan kaupaskassapoju vaivautuisi yrittämään varastaa sinulta 2euroa ja saisiko hän itse sen 2 euroa, vai varastiko hän sen kaupan tuloihin?On tuttu käsite. Exä kusetti. Kaikki kiusaa ATNia.
Anteeksi mutta kassamies yritti varastaa 1 € 11 senttiä. Se oli neuvonnassa, kun antoivat minulle 2 € 20 senttiä, kun eivät tunnustaneet ATNäksi.
Ootko sinä alkanut taas juomaan, kun sekoilet? - Yritti narrata ATNiä
On tuttu käsite. Exä kusetti. Kaikki kiusaa ATNia.
Anteeksi mutta kassamies yritti varastaa 1 € 11 senttiä. Se oli neuvonnassa, kun antoivat minulle 2 € 20 senttiä, kun eivät tunnustaneet ATNäksi.
Ootko sinä alkanut taas juomaan, kun sekoilet?Tämä tapahtumasarja on totta ja just mulle tapahtunut :)
(Siis kaikki muu paitsi se ATNn kiusaamisluuleminen, se luulotauti on täällä puhjennut.)
- Iuehiifjekjfkejfkejf
En tiedä, mikä on ätmi tai atn, mutta tiedän, että kassalla työskentelevä henkilö ei hyödy siitä mitään, että tomaatit tulee rahastettiin kaksi kertaa. Raha menee kaupalle. Jos kassa ottaisi rahan itselleen, kassalippaassa olisi vähemmän rahaa kuin kassakoneen mukaan tulisi olla. On äärimmäisen epätodennäköistä, että hinta on otettu tahallaan kahteen kertaan. Mitä todennäköisimmin tämänkaltaiset virheet - myös rahasta väärin takaisin antaminen - on tahatonta. Kaikille sattuu joskus huolimattomuus virheitä ja se, että virhe on sattunut juuri teidän kohdallanne on todennäköisesti sattumaa tarkoittivatpa nuo kirjainyhdistelmät mitä hyvänsä.
No minut tunnistavat ATN:ksi kassakoneetkin, kun kerran se viivakoodin laserlukija oli ihan silkkaa ilkeyttään tulkinnut viilipurkin kahvipaketiksi, jotta olisi saanut kiskottua minulta isomman hinnan. Kyllä tuntuu siltä kuin koko maailma olisi sodassa juuri minua vastaan siitä syystä etten ole löytänyt miestä itselleni.
- Näin on marjat
Varmaan joku palstan ATM sinut ottaisi mielellään. Eivät ne kaikki ole neitsyiden perässä.
Sitten yhdessä kuljette käsi kädessä, linnut laulavat ja kassalla rahastetaan oikein. - Gentle Man
Olet vainoharhainen.
Todennäköisemmin olin juuri poistumassa samasta kaupasta ja olisin tullut kysymään sinulta mitä kello on, mutta kaupan myyjä huomasi että olet vaarassa joutua vaihtamaan usemmankin sanan ätmin kanssa, ja viivytti lähtöäsi ratkaisevien sekuntien ajan.
Yleensä asioihin löytyy järkevä selitys, ei kaiken tarvitse olla suurta salaliittoa. - firjiigirjgirjgirjgi
Gentle Man kirjoitti:
Olet vainoharhainen.
Todennäköisemmin olin juuri poistumassa samasta kaupasta ja olisin tullut kysymään sinulta mitä kello on, mutta kaupan myyjä huomasi että olet vaarassa joutua vaihtamaan usemmankin sanan ätmin kanssa, ja viivytti lähtöäsi ratkaisevien sekuntien ajan.
Yleensä asioihin löytyy järkevä selitys, ei kaiken tarvitse olla suurta salaliittoa.Kyllä, ja jos kassalla oleva tupakka-automaatti ei heti anna teille haluamaanne tupakka-askia, kyse on siitä, että kassa suhtautuu teihin ja teidän tupakointiinne kielteisesti. Siitäkin huolimatta, että kassa näyttää keskittyvän edelläolevan asiakkaan ostosten käsittelyyn ja kassakoneeseen, tupakka-automaatin toiminta heijastaa hänen ajatuksiaan teitä kohtaan.
Mikäli kaupasta, jossa on muutamia kymmeniä tuhansia tuotteita tarjolla, löytyy kolmen merkkisiä nenäliinoja, mutta ei juuri sitä teidän etsimäänne nenäliinapakettia, kyse on henkilökohtaisesta loukkauksesta juuri teitä kohtaan. Onnkesi voitte mennä kertomaan kanssalle, että hänen työpaikkansa on kiinni siitä, että juuri te käytte tässä kaupassa ja, että ette enää asioi ko kaupassa, jos sitä nenäliinapakettia ei löydy ensi kerralla. - 5+13
Näin on marjat kirjoitti:
Varmaan joku palstan ATM sinut ottaisi mielellään. Eivät ne kaikki ole neitsyiden perässä.
Sitten yhdessä kuljette käsi kädessä, linnut laulavat ja kassalla rahastetaan oikein.No tietysti ottais heti stellarian jos sellainen ois mahdollista.
firjiigirjgirjgirjgi kirjoitti:
Kyllä, ja jos kassalla oleva tupakka-automaatti ei heti anna teille haluamaanne tupakka-askia, kyse on siitä, että kassa suhtautuu teihin ja teidän tupakointiinne kielteisesti. Siitäkin huolimatta, että kassa näyttää keskittyvän edelläolevan asiakkaan ostosten käsittelyyn ja kassakoneeseen, tupakka-automaatin toiminta heijastaa hänen ajatuksiaan teitä kohtaan.
Mikäli kaupasta, jossa on muutamia kymmeniä tuhansia tuotteita tarjolla, löytyy kolmen merkkisiä nenäliinoja, mutta ei juuri sitä teidän etsimäänne nenäliinapakettia, kyse on henkilökohtaisesta loukkauksesta juuri teitä kohtaan. Onnkesi voitte mennä kertomaan kanssalle, että hänen työpaikkansa on kiinni siitä, että juuri te käytte tässä kaupassa ja, että ette enää asioi ko kaupassa, jos sitä nenäliinapakettia ei löydy ensi kerralla.Juu, tätä määkin vähän tuossa edellä ajoin takaa, että kaikki vastoinkäymiset kannattaa aina tulkita itseensä kohdistuvina loukkauksina kanssaihmisten taholta. Näin kun toimii, niin jaksaa iloisesti vuodesta toiseen kökkiä täällä palstalla valittamassa joka asiasta. :)
- mies.
Kerran s-marketissa sain vaihtorahaa 173 euroa vaikka olis pitänyt saada n 13 euroa. Otin rahat ja juoksin.
No en kyllä oikeen usko, että tuommoinen moka menisi väsyneimmältäkään kassahenkilöltä ohitse huomaamatta.
Itse tarkistan hintojen oikeellisuuden aina heti siinä kassalla, ja kyllähän niitä virheitä aika usein esiintyy. Jos virhe koituu minun voitokseni, niin en tietty ole huomaavinani mitään, mutta jos se koituu tappiokseni, niin vaadin aina korjausta.stellaria81 kirjoitti:
No en kyllä oikeen usko, että tuommoinen moka menisi väsyneimmältäkään kassahenkilöltä ohitse huomaamatta.
Itse tarkistan hintojen oikeellisuuden aina heti siinä kassalla, ja kyllähän niitä virheitä aika usein esiintyy. Jos virhe koituu minun voitokseni, niin en tietty ole huomaavinani mitään, mutta jos se koituu tappiokseni, niin vaadin aina korjausta.Tähän liittyen, yksi juttu, mikä ottaa Lidlissä (jossa siis vihannekset punnitaan kassalla) asioidessa päähän on se, että silloin kun niillä on samanaikaisesti myynnissä sekä kotimaisia että ulkomaisia kurkkuja tai tomaatteja, niin oletusarvoisesti kassahenkilö ottaa niistä sen korkeamman hinnan, ellei itse sano, että vihannekset ovat ulkomaisia.
Kerran eräs kiukkuisen oloinen kassaneiti kieltäytyi kertakaikkiaan uskomasta, että ostamani tomaatit olivat ulkomaisia, ja kutsui siihen jonkun toisenkin työntekijän arvioimaan niitä tomaattejani. Lopulta sain vääntämisen jälkeen tomaatit halvemmalla hinnalla, mutta siihenkin tämä kiukkuämmä vielä tokaisi olevansa varma, että tomaatit olivat kotimaisia. Kyllä alkoi ihan oikeasti sieppaamaan tuollainen käytös, jossa joku asiasta oikeasti mitään tietämätön yrittää aiheettomasti syyttää valehtelusta. Harmitti pitkän aikaa.
- Super ATM
Välillä stellaria vaikuttaa hieman assburgerimaiselta. Siis vähän niin kuin Rain Manin naispuolinen versio, mutta söpöllä ja hauskalla tavalla.
- Gentle Man
Joskus muuten sattuu niitä hyviäkin asioita.
Viikko sitten asioin kaupassa ja sellainen oikein sporttisen oloinen ehkä 20 myyjä huomasi että ostamassani kahvipaketissa oli isompi kolhu. Pahoitteli asiaa, vaikkei virhe toki ollut hänen. Sitten tyttö kysyi tykkäänkö syödä Omega 3-valmisteita, ja vastattuani hetken epäröinnin jälkeen myöntävästi ojensi minulle hymyillen tämmöisen:
https://www.toknet.fi/productresources/pic1_big/70112474.jpg
ATM-voimaa! ;)No tsekkaappas huviksesi, että mikä on tuon tuotteen parasta ennen päiväys. Mää vähän epäilen, että vanhaksi menossa olevia tuotteita onnettomalle ätmille tyrkyttivät, kun eivät jaksa kaatopaikallekaan raahata. Tosin jos haluat säilyttää hyvän mielesi edes vähän aikaa, niin ei ehkä kannata sitä päiväystä ikinä katsoakaan. :)
- ...
Siksi että purkki lupaa että "ei röyhtäytä". Henkesi siis haisi röyhylle.
- Gentle Man
stellaria81 kirjoitti:
No tsekkaappas huviksesi, että mikä on tuon tuotteen parasta ennen päiväys. Mää vähän epäilen, että vanhaksi menossa olevia tuotteita onnettomalle ätmille tyrkyttivät, kun eivät jaksa kaatopaikallekaan raahata. Tosin jos haluat säilyttää hyvän mielesi edes vähän aikaa, niin ei ehkä kannata sitä päiväystä ikinä katsoakaan. :)
HAH! Kävin tsekkaamassa, parasta ennen päiväys on vasta 2015 puolella.
Pitäisikö tästä rohkaistua niin paljon että pyytäisin ystävällistä myyjää ulos? Olisi kunnon iskurepliikin paikka. Miltä kuulostaisi "haluaisikko sää tulla mun kans syömään Omega 3-tabletteja? Suositeltu annos olis 2 kpl päivässä. Mä voin herrasmiehenä tarjota". - ätmitesti
Gentle Man kirjoitti:
Pitäisikö tästä rohkaistua niin paljon että pyytäisin ystävällistä myyjää ulos? Olisi kunnon iskurepliikin paikka. Miltä kuulostaisi "haluaisikko sää tulla mun kans syömään Omega 3-tabletteja? Suositeltu annos olis 2 kpl päivässä. Mä voin herrasmiehenä tarjota".Jos olet ATM, nainen olisi vain kohteliaasti naurahtanut.
Jos olet jotain muuta, hän olisi nauranut ja suostunut. Gentle Man kirjoitti:
Pitäisikö tästä rohkaistua niin paljon että pyytäisin ystävällistä myyjää ulos? Olisi kunnon iskurepliikin paikka. Miltä kuulostaisi "haluaisikko sää tulla mun kans syömään Omega 3-tabletteja? Suositeltu annos olis 2 kpl päivässä. Mä voin herrasmiehenä tarjota".Häh, minkä ihmeen takia se muka sinulle olisi ihan myytävässä kunnossa olevan tuotteen antanut? Minä kun olen aina saanut vain niitä myyntikelvottomia jämiä, joita saa kaikki muutkin. Ja mites sen kahvipaketin kanssa oikein kävi, saitko siis muka vielä ehjän kahvipaketinkin sen rikkinäisen tilalle?
Kyllä tässä nyt on jotain tosi outoa. Parasta että heti huomenna menet kysymään kassatytöltä tiukkaan sävyyn, että mistä ihmeen pelleilystä tässä oikein on kysymys, ja mitä hän oikein kuvittelee hyötyvänsä tuollaisesta lahjonnasta.- Gentle Man
stellaria81 kirjoitti:
Häh, minkä ihmeen takia se muka sinulle olisi ihan myytävässä kunnossa olevan tuotteen antanut? Minä kun olen aina saanut vain niitä myyntikelvottomia jämiä, joita saa kaikki muutkin. Ja mites sen kahvipaketin kanssa oikein kävi, saitko siis muka vielä ehjän kahvipaketinkin sen rikkinäisen tilalle?
Kyllä tässä nyt on jotain tosi outoa. Parasta että heti huomenna menet kysymään kassatytöltä tiukkaan sävyyn, että mistä ihmeen pelleilystä tässä oikein on kysymys, ja mitä hän oikein kuvittelee hyötyvänsä tuollaisesta lahjonnasta.Sain kyllä ehjän kahvipaketin, itse asiassa toinen myyjä kävi hakemassa sen minulle.
En rehellisesti sanottuna ole varma miksi sain noin ystävällistä palvelua osakseni? Jos olisin 10-15 vuotta nuorempi, komea ja sporttisten tyttöjen mieleen oleva atleettinen mies...olisin alkanut epäillä jotain taka-ajatuksia. Sen olen huomannut että jos vaikka tulee kokouksesta eikä viitsi heittää arkisempaa vaatetta päälle, nuoret myyjät ovat usein ystävällisiä. Mutta nyt olin pukeutunut ihan arkisesti, eli tuskin kuvittelivat minua salavisiitillä olevaksi myymälän omistajaksi.
Täytyy mennä kysymään huomenna. Tunnen kyllä tyttöjen esimiehen, haluan vaativana asiakkaan tietää mikä salajuoni tässä on kyseessä. Tiedän kyllä että parikymppisillä opiskelijatytöillä on pakko olla ketunhäntä kainalossa kun ovat ystävällisiä ätmille! - ...
Gentle Man kirjoitti:
Sain kyllä ehjän kahvipaketin, itse asiassa toinen myyjä kävi hakemassa sen minulle.
En rehellisesti sanottuna ole varma miksi sain noin ystävällistä palvelua osakseni? Jos olisin 10-15 vuotta nuorempi, komea ja sporttisten tyttöjen mieleen oleva atleettinen mies...olisin alkanut epäillä jotain taka-ajatuksia. Sen olen huomannut että jos vaikka tulee kokouksesta eikä viitsi heittää arkisempaa vaatetta päälle, nuoret myyjät ovat usein ystävällisiä. Mutta nyt olin pukeutunut ihan arkisesti, eli tuskin kuvittelivat minua salavisiitillä olevaksi myymälän omistajaksi.
Täytyy mennä kysymään huomenna. Tunnen kyllä tyttöjen esimiehen, haluan vaativana asiakkaan tietää mikä salajuoni tässä on kyseessä. Tiedän kyllä että parikymppisillä opiskelijatytöillä on pakko olla ketunhäntä kainalossa kun ovat ystävällisiä ätmille!Vanhempia herrasmiehiä kohtaan ollaan yleensä ystävällisiä.
Paitsi että sinun tapauksessasi kyse taitaa olla jostain muustakin, kun kerrat tunnet tyttöjen esimiehen... - Gentle Man
... kirjoitti:
Vanhempia herrasmiehiä kohtaan ollaan yleensä ystävällisiä.
Paitsi että sinun tapauksessasi kyse taitaa olla jostain muustakin, kun kerrat tunnet tyttöjen esimiehen...Kävi mielessä. Mutta tytöt eivät voineet tietää sitä, tuntemani esimies ei ollut töissä sinä päivänä ja tytöt olivat uusia ko. liikkeessä.
Ehkä vanhoille papoille vain ollaan ystävällisiä. - ...
Gentle Man kirjoitti:
Kävi mielessä. Mutta tytöt eivät voineet tietää sitä, tuntemani esimies ei ollut töissä sinä päivänä ja tytöt olivat uusia ko. liikkeessä.
Ehkä vanhoille papoille vain ollaan ystävällisiä.Vanhoille herrasmiehille kyllä ollaan ystävällisiä, kun ovat sitä itsekin :)
- Super ATM
... kirjoitti:
Vanhoille herrasmiehille kyllä ollaan ystävällisiä, kun ovat sitä itsekin :)
Jos Gentle Man ei käyttäytyisi nimimerkkinsä mukaisesti, veikkaan että hän voisi helposti pokailla niitä parikymppisiä.
Niin minä tekisin, jos vain mahdollisuus olisi. Mutta ei tietysti ole, koska ulkonäkö on luokkaa 5-. - Gentle Man
Super ATM kirjoitti:
Jos Gentle Man ei käyttäytyisi nimimerkkinsä mukaisesti, veikkaan että hän voisi helposti pokailla niitä parikymppisiä.
Niin minä tekisin, jos vain mahdollisuus olisi. Mutta ei tietysti ole, koska ulkonäkö on luokkaa 5-.No eipä minunkaan ulkonäkö mikään 10 ole. Jos tuossa olisi yrittänyt pokailla niin voi hyvin olla että tytöt olisivat saaneet hyvät naurut kahvihuoneessa :) Minulla on aina ollut naispuolisia kavereita, ja siksi osaan käyttäytyä normaalisti naisseurassa...mutta kaveruus ja pokaaminen ovat kaksi eri asiaa.
"Vanhoille herrasmiehille kyllä ollaan ystävällisiä, kun ovat sitä itsekin :)"
Kyllä...ja on niinkin että vanhemmalle miehelle ei välttämättä uskalleta kiukutella niin kuin oman ikäisille pojuille, joita tuollainen nätti parikymppinen tyttö voi halutessaan pompottaa mielensä mukaan.
- Super ATM
Et ole ATM jos sinulle sattuu tuollaista.
- ...
Totta. ATMit eivät uskalla edes käydä kaupassa, vaan tilaavat ruokaostoksensakin netistä, ettei tartte kohdata naisia tai jyystärikarjuja.
- Super ATM
... kirjoitti:
Totta. ATMit eivät uskalla edes käydä kaupassa, vaan tilaavat ruokaostoksensakin netistä, ettei tartte kohdata naisia tai jyystärikarjuja.
Aivan totta. Nettimyynti on ätmishoppailijan pelastus. Esim. nuorten miesten vaatekauppaan ei viitsisi mennä, koska siellä on vain niitä kauneimpia parikymppisiä myyjätyttöjä ja jyystärikarjuja poseeraamassa hihattomissa t-paidoissa. Koska olen hoikka, muualta ei meinaa löytyä istuvia vaatteita.
- kiltti atm
Käyn usein samassa kaupassa ja siellä on aina yks nätti myyjä jonka kassalla ei usein ole jonoa. Valitsen kuitenkin aina eri kassan, sellasen jossa on jonoa. Nainen varmaan ihmettelee että miksi en mene sen kassalle, katsoo minua jotenkin kummasti.
- Gentle Man
Laita ensi kerralla elämä risaiseksi oikein kunnolla: menet nätin myyjän kassalle, hymyilet ja sanot vielä "kiitos". Sitten vaan omaa ketjua palstalle.
Super ATM: elän toivossa että asia on niin kuin kirjoitit ;) - 2476556178191827
Tai sitten se kassa kertaa mielessään sisäkorvan rakennetta ja toimintaa seuraavan päivän tenttiä varten, eikä ajattele yhtään mitään kaupassa kulkevista ihmisistä.
- Ujo mies
Minulta taas yksi naiskassa otti neljästä oluesta vain 1,90 euroa kun oikea hinta olisi ollut 7,60 euroa. En tietenkään mennyt sanomaan asiasta kun kerran virhe tapahtui oikeinpäin minun kannaltani.
- ....
Itse en kehtaisi olla huomauttamatta. Olen ollut siinä uskossa, että se on kassojen tilistä pois, mutta tiedä sitten että pitääkö enää tänä päivänä paikkansa. Ei ehkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242637
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562077Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241691- 1291518
- 681283
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641278Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711200- 891055
- 90969
- 127920