Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Seuraan palstaa oppiakseni hyödyllisiä asioita, kuten sen, että naiset haluavat vain tatuoituja ja rikollisia jännämiehiä, eivätkä kunnon miehet kelpaa…
No, oikeasti tulee hengattua täällä, sattuu olemaan jonkin verran ylimääräistä aikaa, tai kun ei muuten vain huvita tehdä mitään hyödyllisempää. Kyllähän tämä myös paikkaa tällä hetkellä aikamoisen niukkaa sosiaalista elämääni, sekä antaa välillä myös mielenkiintoista tietoa vastakkaisen sukupuolen sielunmaisemasta. Tiedän jo aika hyvin ne nimimerkit, joiden juttuja on omasta mielestäni turha lukea, joten ei tarvitse palstan tasostakaan kauheasti valittaa.
14.07.2014 20:28
Jos noin kerta fanitat, niin voisitko tehdä meille palveluksen ja korjata siitä itsellesi hienon miehen pois kuleksimasta? :)
14.07.2014 19:29
Aika monta kertaa on ihan Suomessa tapahtunut niin, että kaupan kassa on alkanut puhua minulle englantia ennen kuin olen mitään ehtinyt itse sanoa. Kerran sain selitykseksi tälle, että näytän jollain lailla britiltä tai saksalaiselta, vaikka en kyllä itse oikein tajua että miksi.
14.07.2014 19:23
Löytyipä sieltä vielä lista saman tyypin julkkiksista:
U.S. Presidents:
• Zachary Taylor
Sir Edmund Hillary, the first man to climb Mt. Everest
Charles Bronson
Tom Cruise
James Dean
Clint Eastwood
Burt Reynolds
Keith Richards
Charlie Yeager
Frank Zappa
14.07.2014 13:25
Teinpä itsekin tuon Briggs-Myers –testin taas pitkästä aikaa, edellisen kerran tulosta kun en ihan tarkkaan enää muista. (Esim. tuolta http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp löytyy semmoinen suht. nopea 72 kysymyksen testi, ja tuolta http://fi.wikipedia.org/wiki/Myers%E2%80%93Briggsin_tyyppi-indikaattori selityksiä suomeksi.) Tulos oli tämä, eli Wikipedian luonnehtimana asentaja tai käytännöllinen analysoija:
ISTP
Introvert(78%) Sensing(1%) Thinking(12%) Perceiving(89%)
• You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
• You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%)
• You have slight preference of Thinking over Feeling (12%)
• You have strong preference of Perceiving over Judging (89%)
14.07.2014 13:22
Voipi olla, että olen sitten joidenkin mielestä kelvoton emäntä. Kyllä minä nyt kuitenkin kämppäni jokseenkin asiallisessa kunnossa pidän, enkä itsekään syö valmisruokia juuri koskaan, mutta teen vain sen kunnollisen ruuanlaiton itselleni mahdollisimman helpoksi, mikä voi jonkun mielestä vaikuttaa hutiloinnilta.
On tosin mahdollista, että perheen perustamisen jälkeen elämäntyylini muuttuisi vähän enemmän kotiorientoituneemmaksi, mutta tuskinpa kuitenkaan täysin hellan ja nyrkin välissä kovin pitkään viihtyisin.
05.07.2014 10:45
Harmillista minustakin, että viimeaikojen mielenkiintoisin palstapersoona poistuu. En minäkään nyt noita hulluntiedemiehen ”sekoiluja” kovin pahana syntinä pidä, kun päämääränä kuitenkin oli vain tehdä edes jotain sen ikuisen yksinäisyyden lopettamiseksi. Pitäisi kai sitä itsekin jotain asialle tehdä, mutta kun sitä on vain niin laiska tai jotain.
Kyllähän tässä on joskus itseänikin vähän huolestuttanut anonymiteettini puolesta, kun ainakaan minun tietääkseni omaa nimeään ei saa profiilin kautta lähetetyistä sähköposteista pois (ennen lienee jotenkin saanut, mutta nykyään en ainakaan minä keksi että miten se tapahtuisi). Onneksi ne pari ihmistä joiden kanssa olen tämän profiilini kautta viestitellyt, ovat olleet sitä järkevämpää lajia, jotka ymmärtävät, ettei toisen elämää tarvitse pilata sen takia ettei jostain syystä synkkaakaan. Mutta kyllähän tällä palstalla on henkilöitä joiden tietoon en nimeäni missään tapauksessa haluaisi, ja sen takia profiilin kautta viestittely yksityisesti ei kauheasti houkuttele.
05.07.2014 10:28
Eli haluat siis naisen, jonka kanssa voit harrastaa seksiä vain kerran, minkä jälkeen voit elää onnellisesti selibaatissa elämäsi loppuun asti?
04.07.2014 20:51
Heh, siihen kehumisketjuun kehdannut kunnolla vastata, joten pistit sitten ne itsekehusi tänne. :)
04.07.2014 20:09
No joo, minäkin voisin omia listalleni tuon hitaan lämpiämisen, eli saatan vaikuttaa turhan välinpitämättömältä, jolloin mies luulee etten ole kiinnostunut ja lähtee yrittämään seuraavaa. Mikähän olisi tehokkain tapa kehittyä semmoiseen enemmän tunteitaan näyttävämpään suuntaan?
04.07.2014 20:07
Ei kauheasti houkuttele alkaa missään uusperhekuvioissa säätämään. En ole mitenkään erityisen lapsirakas, enkä muutenkaan usko että se keskinäinen ymmärtämys olisi parhaimmillaan suhteessa, jossa toisella on aiempia lapsia.
Ainakin minun ikäluokassani on vielä lapsettomiakin miehiä ihan jonkin verran, joten en näe mitään järkeä preferoida miehiä joilla on ne lapset jo tehtynä, koska silloin menettäisi joku lapseton mies mahdollisuutensa lapsettomaan naiseen.
04.07.2014 20:00
Ei kyllä kauhean positiiviselta kuulosta tuo, että aloittajan tapauksessa kaikki hänestä kiinnostuneet ja aloitteen tehneet naiset ovat epäonnistuneet surkeasti oman tasonsa arvioimisessa, ja yrittäneet saada saavuttamatonta. Toivoisin, että edes ne miehet joilla tämä tasoteoria on suvereenisti hallussa, ja jotka jatkuvasti saavat kärsiä meidän tyhmien alempitasoisten naisten ahdistelua, lopettaisivat sen valittamisen ja alkaisivat tehdä niitä aloitteita itse niille oikean tasoisille naisille. Tämä säästäisi paljon aikaa ja vaivaa itse kultakin.
04.07.2014 19:53
Vakuutan, että minä se soittaja en ainakaan ollut. :)
Kyllähän noita mysteeripuheluita tulee aika useinkin, mutta eipä ole tullut mieleenkään, että siellä joku salainen ihailija voisi olla. Lähinnä ajattelen, että joku v*ttupää puhelinmyyjä siellä joko piruuttaan pilareita kilauttelee työnantajan laskuun, tai sitten on oikeasti niin saapas, ettei tule mieleen, että puhelimen kaivamiseen repusta voi joskus kulua hiukan yli se 2 sekuntia, jonka ajan puhelin soi. En ole koskaan soittanut takaisin, mikä on luultavasti hyvä, sillä eipä minulla olisi muuta sanottavaa ollut, kuin haukkua soittaja pataluhaksi idiootin puhelinkäytöksensä takia, olkootpa minkälainen adonis tahansa.
03.07.2014 21:42
No mää olisin varmaan ainakin
- uskollinen
- luotettava
- avoin
- ymmärtäväinen
- nopea leppymään ja pyytämään anteeksi, jos joskus turhan päiten tulee kilahdettua
- hyvä keksimään kaikkea hauskaa tekemistä viikonlopuiksi (siis hauskaa siinä tapauksessa, että mieskin tykkäisi ulkoilusta ja pienimuotoisesta seikkailusta)
- aika kätevä käpälistäni, sekä melko kekseliäs
- tottunut elämään täysipainoista elämää pienellä budjetilla
- läheisyydestä nauttiva, mutta myös omaa tilaa tarvitseva ja antava
03.07.2014 21:23
Ai niin, se WT on white trash, elikkä valkoinen roskasakki.
02.07.2014 23:16
Tai siis vastasin (kai) sinulle tuossa yhdessä kohti, mutta en tuossa alemmassa viestissä, jossa paheksuin irtopanoja harrastavia _miehiä_. Käytä järkeäsi, jos et mitenkään muuten keksi mikä vastaus on sinulle tarkoitettu.
02.07.2014 23:15
No enhän mää sulle edes vastannut, vaan hullulle tiedemiehelle (ehkä vähän turhan piikikkäästi, mutta kuitenkin totuudenmukaisesti). Pitäisi tämmöisessä polveilevassa keskustelussa yrittää indikoida tarkemmin vastauksensa kohde, ettei mene sekaisin, mutta kun ei ikinä muista.
Olen vastikään lukenut Jari Tervon romaanin Layla ja voi olla että sillä on vielä positiivista vaikutusta mielipiteeseeni prostituoituja kohtaan. Mutta en kyllä ole koskaan kyennyt pitämään omaehtoista prostituutiota mitenkään erityisen suurena paheena. Tuskin se nyt useimpien mielestä mikään mukava työ on, mutta onpahan edes itsensä elättämistä. Jos ei tosiaan olisi tätä tiettyä vastenmielisyyttä itse toimitusta kohtaa randomimiesten kanssa, taikka näitä jo mainittuja sosiaalisia ongelmia, niin oitis vaihtaisin työttömyyspäivärahalta yksityisyrittäjäksi.
02.07.2014 23:10
Ei kyllä pysty. Sittenhän kaverit saisivat tietää, että roikun tällä palstalla, mikä olisi ihan hemmetin noloa. :D
02.07.2014 21:56
Ei nyt millään pahalla, mutta vaikutat kyllä itse olevan aika sekaisin päästäsi. Mistä ihmeestä olet tuon kansallissosialistisuuden oikein keksinyt, tai tiedät, että maksulliset naiset olisivat jotenkin päästään vialla? Kyllähän minäkin voisin tiukassa paikassa tuolla tavoin rahaa tehdä, jos en välittäisi siitä mitä sukulaiset ja potentiaaliset kumppaniehdokkaat moisesta ajattelisivat, tai jos olisin riittävän hyvä valehtelija pitääkseni asian salassa.
02.07.2014 21:52
Aika lailla sanasta sanaan sama vastaus kuin Pimppalooralla tuossa yllä. Eli periaatteessa haluaisi sitoutua heti kun vain löytäisi jonkun siihen sopivan miehen, mutta kyllähän tämä vakityön puuttuminen ja uuden alan opintojen keskeneräisyys vaikuttaa ainakin alitajuisesti sen verran, ettei jotenkin kykene olemaan ihan täysillä haku päällä. Treffeille kyllä pääsisin, jos pistäisin profiilin nettideittiin, mutta on siitä deittailustakin mukava pitää välillä lomaa.
-nainen, 33v.
02.07.2014 21:15
81 / 137