En osaa lähestyä naisia tai keskustella naisille. Olen sosiaalisesti passiivinen ja etäinen. Vaikutan kylmältä ja vaikeasti lähestyttävältä.
Olen INTJ ja siksi sinkku
46
2008
Vastaukset
- yök!
Olet sinkku koska INTJ:t ovat ylimielisiä narsisteja
- .....
Eikä kun me ollaan kunnon miehiä.
- Olen INTJ
En ole ylimielinen, mutta saatan vaikuttaa sellaiselta, koska olen passiivinen ja itsevarma.
Töissä puhun vain asiaa. Kokouksissa jne. sanon mielipiteeni rohkeasti ja perustellen, mutta lounaskeskusteluissa olen mieluummin kuuntelijana. En ole luontaisesti kiinnostunut ihmisistä vaan ilmiöistä, joten en kysele muiden ihmisten asioista. En myöskään pidä siitä, että ihmiset utelevat asioistani, joten vastaan aina lyhyesti ja ympäripyöreästi.
En ole kovin hauska, enkä naura samoille asioille kuin muut. Harva ihminen ymmärtää huumoriani, joka perustuu itseni pilkkaamiseen. - Juu ei kiitos
Olen INTJ kirjoitti:
En ole ylimielinen, mutta saatan vaikuttaa sellaiselta, koska olen passiivinen ja itsevarma.
Töissä puhun vain asiaa. Kokouksissa jne. sanon mielipiteeni rohkeasti ja perustellen, mutta lounaskeskusteluissa olen mieluummin kuuntelijana. En ole luontaisesti kiinnostunut ihmisistä vaan ilmiöistä, joten en kysele muiden ihmisten asioista. En myöskään pidä siitä, että ihmiset utelevat asioistani, joten vastaan aina lyhyesti ja ympäripyöreästi.
En ole kovin hauska, enkä naura samoille asioille kuin muut. Harva ihminen ymmärtää huumoriani, joka perustuu itseni pilkkaamiseen.No tuon perusteella en kyllä ihmettele yhtään että olet sinkku. Kovin moni ei varmaan tuollaisen tyypin kanssa halua viettää vapaa-aikaansa. Jatkuva itsensä pilkkaaminen kuulostaa lähinnä typerältä.
- Olen INTJ
Juu ei kiitos kirjoitti:
No tuon perusteella en kyllä ihmettele yhtään että olet sinkku. Kovin moni ei varmaan tuollaisen tyypin kanssa halua viettää vapaa-aikaansa. Jatkuva itsensä pilkkaaminen kuulostaa lähinnä typerältä.
Minusta taas itselleen nauraminen on viehättävä luonteenpiirre, joka suurelta osalta ihmisiä puuttuu.
- Hybrid
EI helvetti kiinnosta oletko sinkku, homo vai pässi.
Asia ymmärretty? Mikä in INTJ?
- sitä se on.
Intti jäänyt käymättä.
- Yhtä hyvä perustelu
Olen vasenkätinen, siksi olen sinkku.
- Noinhan se on
Jos aloituksesi on tarkoitettu toteamukseksi, ei siinä ole mitään vikaa. Noinhan se on: jollei osaa keskustella ja on etäinen ja kylmä, ei moni viitsi vaivautua tutustumaan eikä varsinkaan ruveta viettämään enempää aikaa kanssasi.
Jos ilmassa kuitenkin on valituksen kaikua, kummastuttaa. Millaisia kommentteja haluat saada? - 12
Jep, meillä on töissä yksi INTJ eikä se ole ihminen vaan kone.
- .-4/5
Tuollaisesta ihmisestä saa sen vaikutelman, että hänellä on Aspergerin syndrooma tai joku vastaava lievän autismin tms. muoto, jolloin hän on kykenemätön normaaliin kanssakäymisiin työyhteisössä, kaveripiirissä ja parisuhteessa. Tai että vaihtoehtoisesti hän on narsisti, joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle alentumatta keskustelemaan tavallisista ei-niin-tärkeistä asioista muiden kanssa.
Itse en ainakaan jaksaisi miestä, joka ei olisi kiinnostunut muista ihmisistä. Sellaisen miehen kanssa yhteiselämä olisi todennäköisesti vain sitä, että mies tarvitsee naista ainoastaan seksuaalisten himojensa tyydyttämiseen. Itse ainakin tarvitsen miestä myös ystäväksi, kuuntelijaksi ja tukijaksi vaikeina hetkinä. Tuntisin tuollaisen miehen kanssa oloni tosi yksinäiseksi enkä oppisi tuntemaan miestä, kun hän ei haluaisi kertoa mitään itsestään. Noi on 50% paskaa. Ellei enemmän. Vastaajasta riippuen 30-70% paskaa luulen... Ehkä enemmän.
Minä saisin nyt ihan erituloksen, kuin viime kerralla... En muista mikä se oli, mutta saisin. Niin on kiveen hakattu tuo persoonallisuuteni.
No tein sitten pikaisen testin... ESTJ... Jos en nyt väärin muista, niin jo ensimmäinen kirjain oli eri viimeksi...
hahmotelma kirjoitti:
No tein sitten pikaisen testin... ESTJ... Jos en nyt väärin muista, niin jo ensimmäinen kirjain oli eri viimeksi...
Joo löysin sen edellisen. ISTJ.
Ja se oli siis 1.8.2011.
Tuo nyt tekemäni testi näytti jonkinlaisen asteikonkin noille kirjaimille. Tuo E-I jako oli lievästi E:n puolella. Kaksi seuraavaa olivat selvemmin ja ja viimeinen Lievästi J:n puolella.
Ja yksi asia jota aloin miettimään tuloksia katsellessani, on omat ihanteeni. Mä olen vähän liiankin tunteva ihminen hetkittäin, siis jos otetaan tämmönen silmien kostumisasteikko elokuvissa käyttöön. Ja pistää miettimään kuin harkitseva, laskelmoiva jne. todellisuudessa olen ja kuinka paljon vedän tunteella päätöksiäni. Myös estot sun muut ovat hallineet minua aika paljon.
Olenko oikeasti T, vai haluanko vaan olla? Ehkä olen ehkä en... Mutta testaus menetelmähän on surkea.
No ennustan E-I linjan jatkavan liukuaan E:n suuntaan, mitä paremmin ja tasapainoisemmin mun elämäni sujuu.
Mutta pointtia vaan siinä siis, että nää kirjainyhdistelmät muuttuu. Omat ihanteet ja mahdolliset käsitykset siitä, että tämmönen mun ny pitäs olla, vaikuttaa varmasti aika paljon. No onhan näistä kiva hakea selitystä varmaan omille ongelmilleen. Tällainen olen enkä mahda sille mitään.hahmotelma kirjoitti:
Joo löysin sen edellisen. ISTJ.
Ja se oli siis 1.8.2011.
Tuo nyt tekemäni testi näytti jonkinlaisen asteikonkin noille kirjaimille. Tuo E-I jako oli lievästi E:n puolella. Kaksi seuraavaa olivat selvemmin ja ja viimeinen Lievästi J:n puolella.
Ja yksi asia jota aloin miettimään tuloksia katsellessani, on omat ihanteeni. Mä olen vähän liiankin tunteva ihminen hetkittäin, siis jos otetaan tämmönen silmien kostumisasteikko elokuvissa käyttöön. Ja pistää miettimään kuin harkitseva, laskelmoiva jne. todellisuudessa olen ja kuinka paljon vedän tunteella päätöksiäni. Myös estot sun muut ovat hallineet minua aika paljon.
Olenko oikeasti T, vai haluanko vaan olla? Ehkä olen ehkä en... Mutta testaus menetelmähän on surkea.
No ennustan E-I linjan jatkavan liukuaan E:n suuntaan, mitä paremmin ja tasapainoisemmin mun elämäni sujuu.
Mutta pointtia vaan siinä siis, että nää kirjainyhdistelmät muuttuu. Omat ihanteet ja mahdolliset käsitykset siitä, että tämmönen mun ny pitäs olla, vaikuttaa varmasti aika paljon. No onhan näistä kiva hakea selitystä varmaan omille ongelmilleen. Tällainen olen enkä mahda sille mitään.Eli ehkä oonkii ISFP vaikka testi muuta väittää... Ihan jees taiteilija kuulostaa vartijaa kivemmalta. Tai ESFP ... Oon mä oppinu olemaan yleisönkin eessä vähä... Damn. Rajattomat ovat mahdollisuuteni !
Ok en ole uskonnollista humanismia edustava aasi, joka hokee jotain matraa siitä, kuinka kaikki voi olla mitä vaan ja se on vain ulkoisista tekijöistä kiinni mitä me voidaan saavuttaa. Se on hevonpaskaa... Vaan sitä mieltä olen, että jättäkää nää kirjainyhdistelmät omaan arvoonsa ja olkaa muuta jos haluutte.- -----
hahmotelma kirjoitti:
Eli ehkä oonkii ISFP vaikka testi muuta väittää... Ihan jees taiteilija kuulostaa vartijaa kivemmalta. Tai ESFP ... Oon mä oppinu olemaan yleisönkin eessä vähä... Damn. Rajattomat ovat mahdollisuuteni !
Ok en ole uskonnollista humanismia edustava aasi, joka hokee jotain matraa siitä, kuinka kaikki voi olla mitä vaan ja se on vain ulkoisista tekijöistä kiinni mitä me voidaan saavuttaa. Se on hevonpaskaa... Vaan sitä mieltä olen, että jättäkää nää kirjainyhdistelmät omaan arvoonsa ja olkaa muuta jos haluutte.Hoh hoijaa. Ei jaksa alkaa purkamaan noita sun väärinkäsityksiäsi, mutta kannattaisi varmaan tutustua aiheeseen muuallakin kuin jollain random-nettitesteillä ja sinkut-palstan kirjoitusten perusteella ennen kuin alat väläyttelemään lisää noita oivalluksiasi.
----- kirjoitti:
Hoh hoijaa. Ei jaksa alkaa purkamaan noita sun väärinkäsityksiäsi, mutta kannattaisi varmaan tutustua aiheeseen muuallakin kuin jollain random-nettitesteillä ja sinkut-palstan kirjoitusten perusteella ennen kuin alat väläyttelemään lisää noita oivalluksiasi.
Onko sinulla mitään kritiikkiä kyseistä systeemiä kohtaan. Mitään epäilystä sen tarkkuudesta, paikkaansapitävyydestä jne. Vai onko se kultaa?! Hoh... hoijaa vaan.
----- kirjoitti:
Hoh hoijaa. Ei jaksa alkaa purkamaan noita sun väärinkäsityksiäsi, mutta kannattaisi varmaan tutustua aiheeseen muuallakin kuin jollain random-nettitesteillä ja sinkut-palstan kirjoitusten perusteella ennen kuin alat väläyttelemään lisää noita oivalluksiasi.
Väläyttele jooko oivalluksiasi.
- ei-INTJ
hahmotelma kirjoitti:
Onko sinulla mitään kritiikkiä kyseistä systeemiä kohtaan. Mitään epäilystä sen tarkkuudesta, paikkaansapitävyydestä jne. Vai onko se kultaa?! Hoh... hoijaa vaan.
Ei kai tuollainen "testattavan" omiin vastailuihin perustuva systeemi voi mitään kovinkaan eksaktia olla.
Toinen juttu on, että vaikka persoonallisuustyyppi oikeasti olisikin jokin tietty, siellä tyypin sisällä on liikkumavaraa aika monenlaiseksi ihmiseksi, ja sen perusteella esim. työpaikkojen jakaminen on rankasti kyseenalaista. ei-INTJ kirjoitti:
Ei kai tuollainen "testattavan" omiin vastailuihin perustuva systeemi voi mitään kovinkaan eksaktia olla.
Toinen juttu on, että vaikka persoonallisuustyyppi oikeasti olisikin jokin tietty, siellä tyypin sisällä on liikkumavaraa aika monenlaiseksi ihmiseksi, ja sen perusteella esim. työpaikkojen jakaminen on rankasti kyseenalaista.En ole ikinä päätynyt persoonallisuustestiin työhön tai kouluun hakiessa. Ei noita kai Suomessa onneksi käytetä. En tiedä laillisuudesta, mutta laittomia saisivat olla esim. työntekijää hakiessa. Onhan noista joskus juttua maailmalta ollut, että niitä joissain paikoissa käytetään. Miettii vaan millaisia imbesillejä firman rekrytoinnissa mahtaa olla...
- ei-INTJ
hahmotelma kirjoitti:
En ole ikinä päätynyt persoonallisuustestiin työhön tai kouluun hakiessa. Ei noita kai Suomessa onneksi käytetä. En tiedä laillisuudesta, mutta laittomia saisivat olla esim. työntekijää hakiessa. Onhan noista joskus juttua maailmalta ollut, että niitä joissain paikoissa käytetään. Miettii vaan millaisia imbesillejä firman rekrytoinnissa mahtaa olla...
En osaa sanoa rekrytoinneista, mutta joissain suomalaisissa yrityksissä näitä tehdään kyllä työntekijöille. Testillä voi kai olla jotain merkitystäkin kun hakee muihin tehtäviin firman sisällä.
ei-INTJ kirjoitti:
En osaa sanoa rekrytoinneista, mutta joissain suomalaisissa yrityksissä näitä tehdään kyllä työntekijöille. Testillä voi kai olla jotain merkitystäkin kun hakee muihin tehtäviin firman sisällä.
Ongelmahan tulee siinä, että tämän ja muun sorttisissa testeissä on todella helppoa valehdella. Aika kattavaa testiä saa tehdä, ennen kuin saa ammattilainenkaan selville millainen ihminen joku on.
Eiku olihan lähihoitajakouluun hakiessa psykologiset testit. Tiedostin olevani testattavana, joten tottakai piirtelin hymynaamoja sun muita :D
- ei-INTJ
Pari hyvää kaveriani on kertonut olevansa INTJ, vaikuttavat myös siltä, ja ovat saaneet seksiä ja tyttöystäviä ihan kiitettävästi.
--> eli et ole ehkä jaksanut panostaa, tai ongelma on joku ihan muu.Näin on, kaikki INTJ:t eivät ole samanlaisia. MBTI-testi ei muuten ota kantaa persoonallisuushäiriöihin, ujouteen, renttuluonteisiin, aspergerin oireyhtymään tai muihin vastaaviin. Se on sanottava että esim. aspergerit testaavat melko usein INTJ:ksi, koska ovat määritelmän mukaan älykkäitä, mutta tietenkään kaikki INTJ:t eivät ole aspergereita. Myös jotkut juopot ja rentut voivat olla INTJ-luonteisia (Itse en ole juoppo, renttu tai asperger).
- Lotta77
m36-intj kirjoitti:
Näin on, kaikki INTJ:t eivät ole samanlaisia. MBTI-testi ei muuten ota kantaa persoonallisuushäiriöihin, ujouteen, renttuluonteisiin, aspergerin oireyhtymään tai muihin vastaaviin. Se on sanottava että esim. aspergerit testaavat melko usein INTJ:ksi, koska ovat määritelmän mukaan älykkäitä, mutta tietenkään kaikki INTJ:t eivät ole aspergereita. Myös jotkut juopot ja rentut voivat olla INTJ-luonteisia (Itse en ole juoppo, renttu tai asperger).
Sä ainakin m36-intj vaikutat persoonana sellaiselta, että pahemmaksi ei pääse ainakaan helpolla. Voi luoja miten jaksat täällä mainostaa "älyäsi", ottaen aina mukaan erilaiset testit äo:t mukaanlukien; itsesi nostat muiden yläpuolelle halveksien muita. Itse taidan kuulua potentiaaalisesti hyväksyttyjen listallesi, löytyyhän tohtorispaperit luonnontieteelliseltä alalta- paitsi että löytyy myös laakärinpaperit ja sehän tais olla sulle nounou- mutta ennemmin ottaisin vaikka kehitysvammaisen kuin tollaisen persoonallisuusvirheellisen. Elävästi tulee mun ex-mies mieleen, sekin oli DI (teknillinen fysiikka) ja osasihan se laskea mutta ei sillä pitkälle päästä jos on elämässä muuten törttö.
Tätä olen sulta pitkään halunnut kysyä: oletkos koskaan elänyt pitkässä, vastavuoroisessa ja arvostavassa parisuhteessa? - Bamse.
Lotta77 kirjoitti:
Sä ainakin m36-intj vaikutat persoonana sellaiselta, että pahemmaksi ei pääse ainakaan helpolla. Voi luoja miten jaksat täällä mainostaa "älyäsi", ottaen aina mukaan erilaiset testit äo:t mukaanlukien; itsesi nostat muiden yläpuolelle halveksien muita. Itse taidan kuulua potentiaaalisesti hyväksyttyjen listallesi, löytyyhän tohtorispaperit luonnontieteelliseltä alalta- paitsi että löytyy myös laakärinpaperit ja sehän tais olla sulle nounou- mutta ennemmin ottaisin vaikka kehitysvammaisen kuin tollaisen persoonallisuusvirheellisen. Elävästi tulee mun ex-mies mieleen, sekin oli DI (teknillinen fysiikka) ja osasihan se laskea mutta ei sillä pitkälle päästä jos on elämässä muuten törttö.
Tätä olen sulta pitkään halunnut kysyä: oletkos koskaan elänyt pitkässä, vastavuoroisessa ja arvostavassa parisuhteessa?Muutkin ovat huomanneet, että m36-intj:n suurin ongelma on pakahtuminen omaan täydellisyyteensä.
- ..........
Bamse. kirjoitti:
Muutkin ovat huomanneet, että m36-intj:n suurin ongelma on pakahtuminen omaan täydellisyyteensä.
"They are often acutely aware of their own knowledge and abilities—as well as their limitations and what they don't know (a quality that tends to distinguish them from INTPs). INTJs thus develop a strong confidence in their ability and talents, making them natural leaders."
http://en.wikipedia.org/wiki/INTJ
m36-intj haluaa vain provosoida. Teidän reaktionne ovat varmasti hänelle mitä suurinta hupia. - yök!
Lotta77 kirjoitti:
Tätä olen sulta pitkään halunnut kysyä: oletkos koskaan elänyt pitkässä, vastavuoroisessa ja arvostavassa parisuhteessa?m36 tyyppi vain todistaa sen että intj:t ovat ylimielisiä narsisteja
- .........
yök! kirjoitti:
m36 tyyppi vain todistaa sen että intj:t ovat ylimielisiä narsisteja
m36 todistaa vain sen, että m36 on ylimielinen narsisti.
- Dr Obvious
Bamse. kirjoitti:
Muutkin ovat huomanneet, että m36-intj:n suurin ongelma on pakahtuminen omaan täydellisyyteensä.
On hän silti fiksu tyyppi, jolla on valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä mikä on aina kunnioitettavaa, kuten myos teeskentelemättomyys. Miinuspuolelta loytyy turha usko absoluuttisiin totuuksiin ja yksiselitteisiin ratkaisumalleihin joita loytyy lähinnä matematiikan saralta. Reaalimaailman ongelmat tuppavat olemaan monisäikeisiä eivätkä yhdellä konstilla ratkaistavissa. Luulen, että joku toinen vastaavanlainen intj-tyyppi ymmärtää häntä normipalstalaista paremmin.
Lotta77 kirjoitti:
Tätä olen sulta pitkään halunnut kysyä: oletkos koskaan elänyt pitkässä, vastavuoroisessa ja arvostavassa parisuhteessa?"Voi luoja miten jaksat täällä mainostaa "älyäsi", ottaen aina mukaan erilaiset testit äo:t mukaanlukien; itsesi nostat muiden yläpuolelle halveksien muita."
Voi voi. Tietääkseni en ole mainostanut älykkyysosamäärääni, en ole edes Mensan jäsen. Demoan lähinnä taitojani erilaisilla aiheilla, ja täytyy sanoa, että kaikki tohtorinaiset ovat ainakin tällä palstalla tuottaneet pettymyksen osaamisellaan.
"Elävästi tulee mun ex-mies mieleen, sekin oli DI (teknillinen fysiikka) ja osasihan se laskea mutta ei sillä pitkälle päästä jos on elämässä muuten törttö."
Tai sitten voi olla syynä se, että ei mielistele muita, ja lähde mukaan kaikenlaisiin typeriin juttuihin, kuten monet naiset säännönmukaisesti tekevät. Muita mielistelemällä pääsee varmaan pitkälle. Mutta nyt meillä on helvetillinen sotku edessämme siivottavaksi, kun kaikki ovat vain mielistelleet toisiaan, ja huijarit ovat lisäksi kuorineet kermat kakun päältä, sekä taloudessa että terveys"tieteissä", eikä kukaan ole edes yrittänyt tehdä asioita oikein.
"Tätä olen sulta pitkään halunnut kysyä: oletkos koskaan elänyt pitkässä, vastavuoroisessa ja arvostavassa parisuhteessa? "
Ei kuulu sinulle. Kyllähän teillä naisilla niitä epäonnistumisia riittää tällä palstalla, kaikesta erinomaisuudestanne huolimatta.Dr Obvious kirjoitti:
On hän silti fiksu tyyppi, jolla on valtavirrasta poikkeavia mielipiteitä mikä on aina kunnioitettavaa, kuten myos teeskentelemättomyys. Miinuspuolelta loytyy turha usko absoluuttisiin totuuksiin ja yksiselitteisiin ratkaisumalleihin joita loytyy lähinnä matematiikan saralta. Reaalimaailman ongelmat tuppavat olemaan monisäikeisiä eivätkä yhdellä konstilla ratkaistavissa. Luulen, että joku toinen vastaavanlainen intj-tyyppi ymmärtää häntä normipalstalaista paremmin.
En tiedä mihin viittaat reaalimaailman ongelmista, mutta ratkaisut näihinkin ovat usein, -jos ei aina- hämmästyttävän yksinkertaisia. Ongelmat tuntuvat monimutkaisilta usein vain siksi, ettei ymmärrä edes perusteita. Ja silloin rupeavat sekä selitykset että ratkaisuyrityksetkin helposti rönsyilemään suuntaan jos toiseenkin.
- Dr Obvious
m36-intj kirjoitti:
En tiedä mihin viittaat reaalimaailman ongelmista, mutta ratkaisut näihinkin ovat usein, -jos ei aina- hämmästyttävän yksinkertaisia. Ongelmat tuntuvat monimutkaisilta usein vain siksi, ettei ymmärrä edes perusteita. Ja silloin rupeavat sekä selitykset että ratkaisuyrityksetkin helposti rönsyilemään suuntaan jos toiseenkin.
Tarkoitan sitä, ettei moniin ongelmiin (esim. sydänsairaudet) ole yhtä ja ainoaa (yksinkertaista tai monimutkaista, ei liity asiaan) syytä jolloin niiden tehokas ehkäisy tai hoitokaan ei käy aina samalla tavalla. Sama ongelma voi juontaa juurensa eri syistä tai jopa useasta eri syystä samanaikaisesti. Monella on ikävä kyllä lempiteoriansa johon ankkuroituminen estää näkemästä laajempaa kuvaa koska tarve oman teorian selitysvoimaan uskomiseen on liian voimakas. Vasaran omistajalle kaikki näyttää naulalta. Itsekin usein kehittelen teorioita eri asioista, vaihtelevalla menestyksellä, mutta ammattitutkijana joudun seulomaan kaiken voimakkaan itsekritiikin läpi koska väärä (johto)päätos väärään aikaan saattaa johtaa vuosiksi hakoteille. Itsekritiikki on kaikista vaikeinta kritiikkiä ja ylpeys ja jääräpäisyys tutkijan pahimpia vihollisia.
Kyllähän sinussa potentiaalia on mutta neuvoisin välttämään ongelmien redusointia yhteen ainoaan asiaan tai teoriaan. Ei se itsellekään ole ollut helppoa oppia ja monet eivät koskaan opi.
- INFPI
Itsehän olen INFP, persoonallisuustyyppi harvinaisemmasta päästä, olen aivan liian herkkä taivaanrannanmaalari ja tarkkanäköinen ja syvämietteinen idealisti n. 90 prosentille kylmistä ja materialistista suorittajista vastakkaisessa sukupuolessa.
Onneksi INFP:nä viihdyn aivan mielettömän hyvin irti perinteisistä parisuhdeleikeistä ja siitä naurettavan ontosta pätemisestä ja itsekorostuksesta! Parhaat bileet on oman pään sisällä! =) - dfeack meddfö
Olen ENTJ tai INTJ. Kuulemma hauska ja sarkastinen, mutta en ole oikein tästä maailmasta.
Nörtti parhaasta, mutta erikoisimmasta päästä.
Suurin osa, jotka vetää ENTJ:n testistä eivät sitä ole nähneetkään. Se ei ole mikään mulkun mitta vaan melko erikoislaatuinen persoona.
Tyyppi joka tykkäää järjestyksestä, mutta ei siedä rutiinia. Kasaa aina erikummallisia teorioita ja puraisee syanidikapselia, kun joku aloittaa smalltalkin. Ihmiset innostuvat, kun avaan suuni, mutta harvemmin saan vastakaikua. Kovin yksipuolinen olo tällä maapallolla. Olen kuin Richard Feynmanin tai Dr. Housen kopio tai BBC Sherlock... Siinä teille kolme tyypillistä ENTJ:tä. Ei mitään typpillisiä uraohjuksia tai mahtipontisia pomoja, kuten heidät yleensä esitetään. Oma systeemini on sisäinen monimutkainen yhteyksien verkko, joka on täysin irti tosimaailmasta.
Vaikea löytää ketään, joka osaa arvostaa tällaista epätavallista nörttiä, että voi olla oma erikoinen itsensä.
Osaanottoni INTJ-persoonille:
https://www.youtube.com/watch?v=H0tkaBXfcuQ
Olette oikeasti hauskoja ellette oikeasti ole ISTJ-robotteja. - Äädämi
Olen INTP. Se selittääkin miksi en saa pillua. Luulenpa että miespuolinen INT? on useimmiten myös ATM. Naisten tapauksessa sillä ei ole väliä, niillähän on se reikä.
Teinpä itsekin tuon Briggs-Myers –testin taas pitkästä aikaa, edellisen kerran tulosta kun en ihan tarkkaan enää muista. (Esim. tuolta http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp löytyy semmoinen suht. nopea 72 kysymyksen testi, ja tuolta http://fi.wikipedia.org/wiki/Myers%E2%80%93Briggsin_tyyppi-indikaattori selityksiä suomeksi.) Tulos oli tämä, eli Wikipedian luonnehtimana asentaja tai käytännöllinen analysoija:
ISTP
Introvert(78%) Sensing(1%) Thinking(12%) Perceiving(89%)
• You have strong preference of Introversion over Extraversion (78%)
• You have marginal or no preference of Sensing over Intuition (1%)
• You have slight preference of Thinking over Feeling (12%)
• You have strong preference of Perceiving over Judging (89%)Löytyipä sieltä vielä lista saman tyypin julkkiksista:
U.S. Presidents:
• Zachary Taylor
Sir Edmund Hillary, the first man to climb Mt. Everest
Charles Bronson
Tom Cruise
James Dean
Clint Eastwood
Burt Reynolds
Keith Richards
Charlie Yeager
Frank Zappa
- Mies 31v
Olen INTJ, ja uskon, että pitkäaikainen sinkkuuteni ei ole pysyvä ja lopullinen tila, vaan että pystyn kehittymään niillä osa-alueilla, joilla se on tarpeen, saadakseni sellaisen parisuhteen jota kaipaan. Helppoa se ei välttämättä ole tai ainakaan ole ollut, mutta eihän elämä aina ole.
"INTJs have a tremendous amount of ability to accomplish great things. ... On a personal level, the INTJ who practices tolerances and puts effort into effectively communicating their insights to others has everything in his or her power to lead a rich and rewarding life." "INTP
Introvert(89%) iNtuitive(88%) Thinking(38%) Perceiving(11%)
You have strong preference of Introversion over Extraversion (89%)
You have strong preference of Intuition over Sensing (88%)
You have moderate preference of Thinking over Feeling (38%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (11%)"
No joo, kovin tarkkoja nämä tuskin ovat. Moni kysymys on turhan epämääräinen ja vastaus riippuu tilanteesta. Muutenkaan MBI:tä ei pidetä mitenkään kovin eksaktina tieteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027