Ottaisitteko sinkku naiset miehen jolla on edellisesti avioliitosta 3 pientä lasta ex-vaimonsa kanssa?
Mies on iältään 27-vuotias ja käy töissä.
Mutta lapset eivät asu hänen luonaan.
ottaisitteko miehen jolla lapsia?
33
3662
Vastaukset
No itselleni miehen lapset eivät ole ongelma.
Jos mies pitää huolen lapsistaan, viettää aikaa niiden kanssa niin kertoohan se vastuuntuntoisesta tyypistä ja sehän on hyvä asia! :)
Jos mies (omasta tahdostaan) ei tapaisi lapsiaan kovinkaan usein eikä viettäisi mielellään aikaa niiden kanssa, niin se olisi kyllä outoa.
Meinasin kirjoittaa tähän vielä jotain nuoresta iästäsi ja hätiköinnistä, mutta totesin itselleni, että ehkä jätän sen pois. Itse kun olen ollut arka ja hidas noiden asioiden suhteen (yhteen muuttaminen, avioliitto, lapset) ja siksi en ehkä osaa ihan arvioida sitä asiaa subjektiivisesti... :)- karu totuus..
Tarkoitat objektiivisesti? Sinä et ehdi enää mukuloita saada, liian vanha ensisynnyttäjäksi.
karu totuus.. kirjoitti:
Tarkoitat objektiivisesti? Sinä et ehdi enää mukuloita saada, liian vanha ensisynnyttäjäksi.
Juurikin objektiivisesti, sori tässä sängyssä vielä unenpöpperössä kirjoittelen...
En kai ole missään väittänytkään, että lapsia tarvis saada...
Siksi miehen lapset on mulle ok :)
Jos miehellä on lapsia aiemmista suhteista, se on suorastaan toivottava asia ja viriiilin panomiehen merkki.
Jos naisella on lapsia aiemmista suhteista, se on merkki siitä että nainen on ajatellut kiimavitullaan ja on poikinut lutka.- novoivoi
Menee vähän ristiin nuo ajatukset. Tekeekö nuo viriilit ukot kakaroita keskenään vai miten lisääntyvät kun kakarat on toivottuja kuitenkin ukoilla? Panee perseeseen toista ukkoa ja siitä syntyy kakara? NAISTA ei tarvita hommaan?
novoivoi kirjoitti:
Menee vähän ristiin nuo ajatukset. Tekeekö nuo viriilit ukot kakaroita keskenään vai miten lisääntyvät kun kakarat on toivottuja kuitenkin ukoilla? Panee perseeseen toista ukkoa ja siitä syntyy kakara? NAISTA ei tarvita hommaan?
Tottakai siihen lapsentekoon nainenkin tarvitaan.
Otetaan esimerkiksi suomalainen white trash pariskunta, jonka osapuolilla on ikää noin 22 vuotta. Pariskunnalle syntyy lapsi. Alle vuoden kuluttua lapsen syntymästä pari eroaa ja lapsi jää äidille mutta isä saa tavata lasta säännöllisesti. Kummalla vanhemmista on parempi markkina-arvo nyt? Aivan totta, isällä. Naiset ajattelevat että onpa tuossa kykenevä penetraattori kun on oikein lapsikin ja vieläpä sopivan renttumainen mies kun on jättänyt perheensä ja jatkaa kukasta kukkaan hyppimistä ja panemista. YH-äitiä sen sijaan ei kukaan itseään kunnioittava mies kelpuuta suhteeseen.- novoivoi
periaatteen__mies kirjoitti:
Tottakai siihen lapsentekoon nainenkin tarvitaan.
Otetaan esimerkiksi suomalainen white trash pariskunta, jonka osapuolilla on ikää noin 22 vuotta. Pariskunnalle syntyy lapsi. Alle vuoden kuluttua lapsen syntymästä pari eroaa ja lapsi jää äidille mutta isä saa tavata lasta säännöllisesti. Kummalla vanhemmista on parempi markkina-arvo nyt? Aivan totta, isällä. Naiset ajattelevat että onpa tuossa kykenevä penetraattori kun on oikein lapsikin ja vieläpä sopivan renttumainen mies kun on jättänyt perheensä ja jatkaa kukasta kukkaan hyppimistä ja panemista. YH-äitiä sen sijaan ei kukaan itseään kunnioittava mies kelpuuta suhteeseen.Markkina-arvo.. :D markkina-arvo.. :D
Että osaa ukot olla lapsellisia. Heidän markkina-arvonsa laskee heti pohjaan kun paljastavat junttiutensa puhumalla markkina-arvosta.
Mies pystyy useimmiten siittämään mutta nainen se on joka lapsen maailmaan saattaa ja sisällään kasvattaa. Siihen ei mies KYKENE. Lapsen saa alulle ilman miehen kosketusta mutta keinokohtua ei vielä olla keksitty.
Miksi miehet ulisevat puutetta? Onko naisia kuitenkin tarjolla liian vähän? Vai onko miesten markkina-arvossa jotain häikkää? novoivoi kirjoitti:
Markkina-arvo.. :D markkina-arvo.. :D
Että osaa ukot olla lapsellisia. Heidän markkina-arvonsa laskee heti pohjaan kun paljastavat junttiutensa puhumalla markkina-arvosta.
Mies pystyy useimmiten siittämään mutta nainen se on joka lapsen maailmaan saattaa ja sisällään kasvattaa. Siihen ei mies KYKENE. Lapsen saa alulle ilman miehen kosketusta mutta keinokohtua ei vielä olla keksitty.
Miksi miehet ulisevat puutetta? Onko naisia kuitenkin tarjolla liian vähän? Vai onko miesten markkina-arvossa jotain häikkää?Kyllä nyt alkaa olla jo niin vihaista selittelyä, että veikkaanpa sinun olevan vähintään yhden lapsen poikinut venynyt vittuinen kurppa.
- novoivoi
periaatteen__mies kirjoitti:
Kyllä nyt alkaa olla jo niin vihaista selittelyä, että veikkaanpa sinun olevan vähintään yhden lapsen poikinut venynyt vittuinen kurppa.
No ei teinipoikien jutut tee ketään vihaiseksi. :)) Totuushan tuossa viestissäni vaan tuli julki muutenkin.
Jos se sinut saa hyvälle tuulelle niin voin olla mieliksesi venynyt vittuinen kurppa. Tosin aika erikoinen kuvaus.. venynyt vittuinen kurppa. Sovitaan sitten niin.
- nainenhelsinki
En ottaisi. Aluksikin...en olisi ikinä ykkönen vaan lapset (tai ex vaimo) määräisivät joulunvietot, kesälomat ym ja oisin aina vasta kakkonen eikä minulla olisi sananvaltaa.
Toiseksi, aina, ihan aina on tunteita ex pariskunnan välillä ja kun he tapaavat lasten takia, tunnesota pysyt yllä. Tiedän lukuisia tapauksia missä ex vaimo sabotoi miehensä elämää mitä hirveämmillä tavoilla.
Kolmanneksi en tykkäisi siitä että exä pyörisi lopun elämää nurkissa, vaikkei aina fyysisesti niin sitten puhelimen päässä. Olet itse kasvanut uusioperheessä ja se meno on todella sairasta kun lapsisra tapellaan ja ennenkaikkea lapset menevät aina ykköseksi. Muistan päivän kun vietin vappua yksin. Vain siksi että miehelläni oli lapsi. En ole seksuaalisessakaan mielessä kiinnostunut lapsista ja jos tekisimme omia, nämä meidän ja exän lapset alkaisivat mahdollisesti seurustella keskenään.
Pidän kaikkia miehiä varattuina joilla on lapsia. Siihen asti kunnes lapset ovat 18v.- erkki-täti
Vai vappuna yksin...
Luultavasti teisit kuitenkin etukäteen, että lapsi/lapset viettävät vappua isänsä kanssa? Miksi ette viettäneet vappua lasten ehdoilla yhdessä?
Miksi et hommannut itsellesi muuta vappuseuraa, jos miehen lasten seura ei miellyttänyt?
Kauhea trauma varmaan sinulle jäi.
Me, myself and I, siinä monien mietteet onnellisen elämän ehdoksi. - ......
erkki-täti kirjoitti:
Vai vappuna yksin...
Luultavasti teisit kuitenkin etukäteen, että lapsi/lapset viettävät vappua isänsä kanssa? Miksi ette viettäneet vappua lasten ehdoilla yhdessä?
Miksi et hommannut itsellesi muuta vappuseuraa, jos miehen lasten seura ei miellyttänyt?
Me, myself and I, siinä monien mietteet onnellisen elämän ehdoksi.Lapsi ei asunu samalla paikkakunnalla niin mies matkusti sinne junalla n. 300 km. Sehän ois joka pyhä sama juttu eli minä yksin. Vaikka mies ja lapsi ovatkin ihania en kutsusi sitä parisuhteeksi. Sellaisiakin miehiä on jotka ovat LÄSNÄ.
- ......
erkki-täti kirjoitti:
Vai vappuna yksin...
Me, myself and I, siinä monien mietteet onnellisen elämän ehdoksi.Ennen suhteeseen ryhtymistä en tiennyt että mies viettäisi tärkeät lomapäivät lapsensa kanssa. Tuo Vappu siis siksi koska jätin hänet enkä ollut enää juhannuksena yksin. :-)
- saa olla itsekäs
erkki-täti kirjoitti:
Vai vappuna yksin...
Me, myself and I, siinä monien mietteet onnellisen elämän ehdoksi.Itseään varten täällä eletään, ei muita.
Se jos itse menee lapsia hankkimaan niin niistä olisi toki syytä pitää huolta. Mutta en näe mitään tarvetta tehdä elämästään hankalampaa menemällä mukaan johonkin uusioperhekuvioon. Ihan turhaa säätämistä vaan luvassa, helpompi ja mukavampi elää yksikseen. - kuule nainenhelsinki
pakko korjata tohon sun väittämään että ex pariskunnan välillä olisi muka jotain tunteita, paskapuhetta. Vittu kun naiset on nykyään niin saatanan itsekkäitä, minä, minä, minä...
Monet naiset on nykyään todella tunneköyhiä ja kaikesta pitää vääntää...pysy ihan sinkkuna vaan ja hemmottele itseäsi kaikin keinoin. Miehet on sulle jotain hyödykkeitä mutta itse et ole valmis joustamaan tai tulemaan missään vastaan. Nykynaisissa on liikaa mieshormonia ja lopputulos on nähtävissä. Naisella tuollainen itsekkyys on fyysisesti todella rumentava seikka
- resurssikilpailu
Tunnen erään arvostetussa ammatissa olevan ok-näköisen miehen joka valitti, etteivät naiset kiinnostu enää sen jälkeen kun selviää hänen olevan kahden lapsen yksinhuoltajaleski.
Eli kun (yh)naiset aina valittavat kun aisureille ei kelpaa yh-porsinut, niin sama kyllä koskee yh-miehiäkin. - resurssikilpailu
Luulen, että se riippuu siitä asuvatko miehen lapset hänen luonaan.
Jos eivät asu niin ok ja lähinnä todiste miehen suorituskyvystä ja hyvä CV-merkintä kuten entiset suhteet, mutta tuskin kukaan nainen haluaa äitipuoleksi toisen naisen lapsien sekaan.
Nainen taas kuluu synnyttäessa joten miehet varmasti kavahtavat vaikka vieraan miehen siittämät lapsit olisivat muuallakin. - minkkinen M
Olen yrittänyt valitettavasti tutustua naisiin mutta moni nainen karttaa minua kun on saanut tietää että olen isä 3 lapselle.
Alle 30-vuotiaat naiset eivät ole kiinnostuneet minusta.
Tuon ikäisille naisille lapset näyttävät olevan tun-off- wt alert big time
Miksi ylipäätään teitte noin monta lasta selvästikin heikoissa kantimissa olleeseen suhteeseen? Peiliinkatsomisen paikka todella vahvasti.
Meinaatko jatkaa vielä noiden lapsien tehtailua jos uuden naisen itsellesi löydät? - kluij,ljuiliu
Monet alle 30 v naiset ehkä karttavat miestä, jolla on lapsia, sen ikäiset haluavat vielä perustaa ydinperheen, jos haluavat lapsia vielä ollenkaan. Tilanne muuttuu vähän vanhempana, kun useammat ovat itsekin toisella kierroksella. Ehkä voisit katsella n 35 v naisia, jotka ovat eronneet lastensa ollessa pieniä? Tosin heitä ei ehkä löydy baarista eikä netistä, koska pienen lapsen yksinhuoltajalla ei ole paljon omaa aikaa ja kaikki energia menee arjen pyörittämiseen. Siksi joku leikkipuisto tai lapsiharrastus tms voisi olla oikea paikka.
- penttipoikaaaa
Itselläni on 1 lapsi (silloin 1,5v), joka avioeron jälkeen on ollut minulla ja äidillään vuoro viikoin. En kuitenkaan kokenut, että eron jälkeen olisi lapsi mitenkään haitannut naisia. Ehkä itsellä oli toisin päin, eikä mieleeni tullut edes aloittaa vakavaa seurustelua. Niinä viikkoina, kun lapsi ei ollut minulla, niin tein mitä lystäsi.
Kohtuullisen pian kuitenkin ihastuin yhteen lapsettomaan naiseen ja pitkän tapailun jälkeen aloitimme seurustelun. Tälle naiselle ei kyllä lapsi ollut miinusta, vaan enemmänkin plussaa kun näki kuinka läheinen olen lapseni kanssa ja kuinka paljon häntä erosta huolimatta pidän. Hänen mukaansa naisille on äärettömän tärkeää, että mies osaa myös olla hyvä isä. Eli tässä tapauksessa taisi olla lapsi plussaa? Nyt meillä on siis myös yhteisiäkin lapsia. Ja tämä siis omakohtainen kokemukseni. Jokaisella on tietty omat kokemukset ja mielipiteet. - juuliastar
Minua eivät ainakaan ne lapset varsinaisesti haittaa, mutta haluaisin ehkä vähän tarkemmin tietää mikä perheen tilanne on: asuvatko lapset isänsä vai äitinsä luona, kuinka usein lapsia tavataan, minkälaiset välit miehellä on lapsien äitiin jne. Minä haluan ainakin tietää mihin soppaan itseni laitan. Tiedän niin monta eroperhettä, jossa tapellaan koko ajan tapaamisista, hankinnoista ja rahoista, etten ehkä suhteen alussa haluaisi sekoittaa itseäni näihin riitoihin. Haluaisin kuitenkin tutustua mieheen ihan rauhassa ensin kahdestaan ja vasta myöhemmin lapsiin kun tiedän suhteesta kehittyvän jotain vakavampaa.
Jos mies tulee hyvin toimeen exänsä kanssa, mutta mitään tunteita heidän välillään ei ole ja lapset ovat mukavia ja tulen heidän kanssaan toimeen, miksipä en voisi valita miestä, jolla on jo lapsia.
Olen kuitenkin itse jo sen ikäinen että osaan arvostaa miestä miehenä, eivätkä lapset pelota, mutta ymmärrän myös niitä reilusti alle kolmikymppisiä naisia (tyttöjä?), jotka eivät ehkä valitsisi perheellistä miestä. He eivät ehkä itse ole valmiita hankkimaan lapsia ja miehen kautta niitä voi yhtäkkiä tulla elämääsi kourallinen, ja se voi pelottaa. He voivat myös tuntea mustasukkaisuutta miehen exää kohtaan.- Mieheltä kehut
-harvinaisen fiksut mielipiteet, arvostan !
Ei kauheasti houkuttele alkaa missään uusperhekuvioissa säätämään. En ole mitenkään erityisen lapsirakas, enkä muutenkaan usko että se keskinäinen ymmärtämys olisi parhaimmillaan suhteessa, jossa toisella on aiempia lapsia.
Ainakin minun ikäluokassani on vielä lapsettomiakin miehiä ihan jonkin verran, joten en näe mitään järkeä preferoida miehiä joilla on ne lapset jo tehtynä, koska silloin menettäisi joku lapseton mies mahdollisuutensa lapsettomaan naiseen.- Jarna80
Nii eiole viellä lapsii. Kiirus tulee jos meinaa saada sellasen naisen joka niit tahtois.
- sommoro
Minusta olisi ihan OK että miehellä olisi lapsia entuudestaan. En halua itse lapsia, mutta pidän niistä. Ehkä enemmän ratkaisee se, että montako niitä lapsia on ja minkä ikäisiä ovat ja ennen kaikkea se, että miten hyvin heidät on kasvatettu. En jaksaisi välttämättä ryhtyä suhteeseen, jos mies olisi yksinhuoltajaisä (lapset koko ajan läsnä), lapset olisivat ns. kasvaneet pellossa ja lapset olisivat esim. isän uudelle puolisolle vihamielisiä esiteinejä, joilla on vielä monta vuotta teini-ikää edessä.
Oman kokemukseni mukaan yksinhuoltajaisillä on elämänkokemusta ja osaavat ottaa toisen ihmisen tarpeet paremmin huomioon kuin sinkkumies. Tietysti poikkeuksiakin on. - nainen äiti
Minulla onkin mies, jolla eo ennestään pieniä' lapsia, ns viikonloppulapsia jotka käyvät meillä harvemmin ja asuvat hänen ex-vaimonsa luona. Sopii hyvin, minulla on lapsia itsellänikin ja mies on hyvä ja huolehtivainen isä. Sen sijaan jos miehellä olisi lapsia, mutta olisi hylännyt ne eikä välittäisi heistä, niin se olisi ehdoton turn off, veikkaan että 100%:lle naisista.
- eieiei ja ei
En ottaisi. Ei muiden taakkoja minulle, kiitos.
- Tästä lähtien
en taida tapaamilleni naisille mainostaa että olen myös isä. Lukemani perusteella ei isyydestä saa irtopisteitä.
Kuvittelin että saisi arvostusta osakseen kun hoitaa kunniallisesti isyyteen liittyvät velvollisuudet ja että se kertoo jo jotakin ihmisen luonteesta.
Ymmärrän toki että kaikki naiset ei halua lapsia, mutta minusta on hämmästyttävää että monet teistä hyvät naiset pitävät lapsia suurena rasitteena. Ei ne lapset ole mitään kilpailijoita mutta tietenkin ne vaativat huomiota osakseen.
Ymmärrän hyvin että uusioperheen perustaminen ei aina houkuttele mutta eikö sitä voi seurustella ja elää täysipainoista elämää vaikkakin olisi kirjoilla eri osoitteessa ?
Nuoremmille voi kynnys olla korkeampi mutta tällaisen keskiikäisen miehen ja hänen samanikäisillä kavereilla on lähes kaikilla lapsia, ja heistä suurimmalla osalla eronneista on ollut onni löytää ymmärtäväinen nainen ja ainakin ulkopuolisen silmin nähden homma näyttää toimivan hyvin. - sdfsdfsdf
En. Lapsellinen mies on hyväksikäytetty luuseri.
- tyhmät,,,
Jos ei nai niin kukaan ei käytä hyväksi. Kai jokainen mies tietää riskit.
En ottaisi miestä, jolla olisi lapsia aikaisemmasta suhteesta. En kokisi olevani valmis ryhtymään kenenkään äitipuoleksi. Haluan ehkä omia lapsia tulevaisuudessa, mutta en vielä vähään aikaan enkä halua lapsia vielä kuvioon tässä iässä. Vaikka lapset eivät asuisi isän luona niin isällä on kuitenkin vastuu lapsistaan ja siksi lapset kuuluvat pakettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875