Osa saa huomiota päivittäin, mutta silti kirjoittelette tänne. Mikä saa teidät silti kirjoittelemaan tänne? Haluatteko lisää huomiota, vai mitä haluatte? Kysyn tätä siksi, koska palsta vaikuttaa baarin toisinnolta. Suositut naiset keskustelevat vähemmän suosittujen miesten kesken vain sen takia, että saavat...???
Naiset: Miksi kirjoittelette tälle palstalle?
59
336
Vastaukset
- anonyymi kurppa
En ole tiennyt, että täältä kuuluu hakea huomiota. No sain sitä tänään siis eilen: Peris käski "vanhan huoran taustaa paskan". En kyllä tunnistanut itseäni tuosta.
Ja kirjoittelen yleensä jos ei ole muutakaan järjellistä tekemistä.- anon kurppa
Lumia kirjoittelee taas omiaan...
taustaa=haistaa - Totuus.
anon kurppa kirjoitti:
Lumia kirjoittelee taas omiaan...
taustaa=haistaaEikös lumia tarkoita huoraa jossain kielessä?
- anonyymi kurppa
Totuus. kirjoitti:
Eikös lumia tarkoita huoraa jossain kielessä?
Taitaa se tarkoittaa..Mutta se on kyllä Nokialle suurempi ongelma kuin minulle.
- Kympin Nainen
No pääasiassa tämä on vain ajankulua ja hupia, esim. töiden lomassa, jossain odotellessa (esim. työmatkoilla) tai samalla kun kuuntelee musaa tai katselee toisella silmällä telkkua. Ihmissuhdeasiat ja -kiemurat kyllä kiinnostaa, joten niistä on hauska keskustella ja kuulla toisten näkemyksiä, mutta enemmän palstan anti menee tuolle ajantappo & hupi -osastolle.
- Naisasialooseri.
Älä uskottele itsellesi, että tämä palsta on sinulla muka jotain kevyttä ajanvietettä ja hupia. Oikeasti luet palstaa tuskanhiki otsallasi kun saat täältä nähdä mitä mieltä miehet ovat lutkista, myös ne miehet joille olet alentunut reikääsi antamaan.
- Kympin Nainen
Naisasialooseri. kirjoitti:
Älä uskottele itsellesi, että tämä palsta on sinulla muka jotain kevyttä ajanvietettä ja hupia. Oikeasti luet palstaa tuskanhiki otsallasi kun saat täältä nähdä mitä mieltä miehet ovat lutkista, myös ne miehet joille olet alentunut reikääsi antamaan.
No voi sentään. Tuleeko sinulle tuskanhiki kun näet, että juttusi täällä valuvat kuin vesi hanhen selästä?
Jos haluat tulla oikeasti kuulluksi, niin nyt sinulla on siihen mahdollisuus: kerrohan, mitä pahaa sinulle on lapsena tapahtunut vai synnyitkö tuollaisena? (ja huom. kauniin, tiineen teinineitsyen saamattomuus ei kelpaa vastaukseksi, koska syy on jossain paljon aikaisemmin) - Naisasialooseri.
Kympin Nainen kirjoitti:
No voi sentään. Tuleeko sinulle tuskanhiki kun näet, että juttusi täällä valuvat kuin vesi hanhen selästä?
Jos haluat tulla oikeasti kuulluksi, niin nyt sinulla on siihen mahdollisuus: kerrohan, mitä pahaa sinulle on lapsena tapahtunut vai synnyitkö tuollaisena? (ja huom. kauniin, tiineen teinineitsyen saamattomuus ei kelpaa vastaukseksi, koska syy on jossain paljon aikaisemmin)Eivät valu. Sinuakin kiinnostaa niin kovasti, että vaivauduit vastaamaan.
- Kympin Nainen
Naisasialooseri. kirjoitti:
Eivät valu. Sinuakin kiinnostaa niin kovasti, että vaivauduit vastaamaan.
Kyllä ne valuu, vaikka mitä itsellesi vakuuttelisit.
Halusin vain antaa sinulle mahdollisuuden tulla kuulluksi ja kertoa täällä jotain uutta.
Mutta minua ei ollenkaan yllätä se, ettet halua, tai pysty, kysymykseeni vastaamaan. Huomattavasti helpompaa on sinun ilmeisesti elää kuplassasi? Niin kauan kuin sinulla ei ole muuta kerrottavaa, niin ei meidän keskustelua kannata jatkaa. Tsau ja hyvää loppuelämää.
Lähinnä ajanvietettä.
En muista miten eksyin tänne näitä lueskelemaan ja jossain vaiheessa halusin itsekin osallistua keskusteluun.
Täällä on saanut uusia näkökulmia asioihin ja tietty kiinnostaa, että millaista sinkkuelämää muut viettää ja miten muut kokee yksinäisyyden ja muut sinkkuuteen liittyvät ilmiöt.- miehillä sairaat halut
Näitä kirjoituksia lukiessa muistaa, miksi parisuhteeseen ei edes kannata jahkailla. Miesten jutut on niin sairaita ja pinnallisia. Enpähän haaskaa aikaani enää turhaan yhtään mieheen.
- joku vaan
vai löytysitkö itse miehillä sairaat jutut hyvä että tulit kaapista ulos hyvä että tuhlaat aikasi naisiin jos heistä pidät näöllisesti ja jutullisesti toivottavasti löydät iki oman naisesi pian helpottiko kun pääsi kaapista ulos olemme samanlaisia meitä kumpaakin kiinnostaa naiset ja pimpit
- pientä ylitulkintaa?
Naiset on kieltämättä Suomessa paremmannäköiset kuin miehet, mutta luonteeltaan yhtä karseita kuin miehetkin. Muualla Euroopassa miehet näyttää huomattavasti paremmilta eikä ole niitä mielenterveysongelmiakaan kuten täällä vähintään joka toisella, joten jos sieltä joku löytyy, sellaisen kyllä kelpuutan.
- -----------
pientä ylitulkintaa? kirjoitti:
Naiset on kieltämättä Suomessa paremmannäköiset kuin miehet, mutta luonteeltaan yhtä karseita kuin miehetkin. Muualla Euroopassa miehet näyttää huomattavasti paremmilta eikä ole niitä mielenterveysongelmiakaan kuten täällä vähintään joka toisella, joten jos sieltä joku löytyy, sellaisen kyllä kelpuutan.
Ei ole paremman näköiset naiset, samanlaisia lyhytjalkaisia rotevia pienisilmäisiä taikinanaamoja kuin miehetkin. Ainakin miehille rotevuus ja pienet silmät vielä jotenkin sopii ja lyhyet jalatkaan ei niin paha kuin naisilla.
- Voin kertoa, ettei
----------- kirjoitti:
Ei ole paremman näköiset naiset, samanlaisia lyhytjalkaisia rotevia pienisilmäisiä taikinanaamoja kuin miehetkin. Ainakin miehille rotevuus ja pienet silmät vielä jotenkin sopii ja lyhyet jalatkaan ei niin paha kuin naisilla.
todellakaan sovi pienet silmät ja lyhyet jalat miehillekään. Noita miesten lyhyitä jalkoja olen juuri ihmetellyt. Miten 180 cm:lla miehellä voi olla vain 80 sentin jalat? Mikään ei ole itselleni miehen kropassa enemmän turn off kaljamahan lisäksi kuin lyhyet jalat! Hyh.
- joku vaan
pientä ylätulkintaa vai haluatko sittenkään jos naisena on naiset paremman näköisiä haluttavia ja seksikkäitä mutta hetero naiset luonteeltaan karseita kun eivät rakastu sinuun tule reilusti ulos kaapista niin ei tarvitse keksiä juttuja kyllä mongoliassa voi olla miehiä josta voisi ehkä kiinnostua mutta naiset ovat mielessä vaan ymmärrän sinua naiset on kauniita ja seksikkäitä en ole myöskään minä nähnyt yhtäkään miestä joka olisi ihmisen näköinen paitsi peilistä neuvo kerro ensin täällä ja sen jälkeen vanhemmillesi että olet lesbo ja olet sen jälkeen onnellinen kyllä lesbonaisia luulisi olevan muitakin minäkin haluaisin olla lesbo saisi pussailla sitä
- joku vaan
pientä ylätulkintaa olisi kiva tietää naismakusi olisiko meillä samanlainen ketä suomalainen tai set naiset ovat makuusi
- pilkunnuzzija
Jollekin vaan vinkkinä
-lauserakenteet ja jäsentely
-isot alkukirjaimet
-pisteet ja pilkut
- joku vaan
minun kirjoitustaitoni on mitätön juttu eikä vedetä asiaa mitättömyyksiin vaan olennaiseen rakkaus on ihanaa jos toinen avautuu ja haluaa tulla kaapista ulos niin se on hieno juttu ainoa mikä harmittaa on sain kilpailijan mutta toivottavasti emme yritä iskeä samaa naista haluaisin itsekkin nyt pussailla naisen peppua ja naista pitkin vartaloa ja rakastella kurjaa olla sinkku mutta oikeasti pientä ylitulkintaa mene tänään iskemään naisen iki omaksi muuten pidätkö iso tissisistä kurvikkaista naisista itse pidän mutta rakkaus on kummaa se ei katso muotoja voikin rakastua pikku tissiseen naiseen
- hilpeää
Joo joo, ei taas mitään kykyä lukea vastakkaisen sukupuolen motiiveja (kuten aina tuntuu olevan, varsinkin jos on palstakävijä). Ei en ole koskaan halunnut kenenkään huomiota täällä. Oikeassa elämässä olen varattu ja silti miehet juoksee perässä, jos et ymmärrä (niinkuin et), se on helv.. ahdistavaa. Oletko kenties kuunnellut liikaa Anna Abreuta. En kerro syytä miksi olen täällä ja voin vannoa, ettei kukaan täällä arvaisi sitä.
- ätmi
Naiset tykkäävät tulla kaltoinkohdelluiksi. Ensin he hakeutuvat YTM:ien hakattavaksi ja tulevat sitten tänne ATM:ien haukuttavaksi.
- ATM-aisurille jämät
Mielenkiintoinen teoria.
Ehkä naiset haluavat tosiaan tulla alistetuksi. Ensin nuorena koulukiusaaja YTM:n alistamaksi sängyssä ja sitten kurppana ATM-aisurin lutkiteltavana netissä.
Ehkä kyseessä on sama asia miksi mielistelyyn ja pokkurointiin tottuneet toimitusjohtajat ovat domina-palvelujen suurkuluttajia. Toimitusjohtajat ja naiset kuitenkin sisällään tuntevat miten nämä mielistelijät sisimmään inhoavat heitä ja haluavat edes hetken rehellisyyttä. - ätmien ryhmäseksi
'Minä olen oikeassa'-lapsosena, et tätä tule ymmärtämään, mutta ytm on kiva juttu, mutta lentää pihalle jos hakkaa tai paljastuu mulkuksi ja teidän atm:ien haukut on niin huvittavan sekavia, itsesääliä ja kateutta niissä vain taustalla, eihän teidän haukkuja ota tosissaan kuin darkkis ja mitä sekin todistaa...en tiedä..
- Ikisinkku M
Naisilta et totuutta tästa asiasta saa varmaankaan kiskottua ulos mutta minä voin kertoa mikä niitä pitää täällä. Naiset itsekin ymmärtävät että ne niitä piirittävät casanovat terasseilla, tindereissä, treffipalveluissa jne. vaan makeilee ja myötäilee, niiden kehumisia on kiva kuulla ja boostattaa itsetuntoa mutta ne ei ole oikeaa asiaa, ne on vaan panoeinareiden sanahelinää. Täältä sinkut-palstalta sensijaan nainen tietää kuulevansa rehellisen ja kaunistelemattoman totuuden itsestään ja kanssasisaristaan rehtien kunnon miesten kertomana, sellaisten miesten joiden mielipiteiden nainen tietää olevan totta mutta eihän sitä tietenkään voi oikopäätä myöntää, siksi naiset muodon vuoksi yrittää täällä kiistää kaikenlaista. Tuossa kiistämisessä lienee vähän sama ilmiö kyseessä kuin esineiden rikkomisessa, eihän siinä mitään järkeä ole mutta tuntuu vain hyvältä tehdä niin:
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/07/13/nainen-riiteli-miehen-kanssa-kavi-sen-jalkeen-auton-kimppuun Hupia, ajankulua, silloin kun on muutenkin oltava koneella. Virtuaalihenkilön saama huomio toisilta virtuaalihenkilöiltä ei todellakaan ole Se Juttu.
Kirjoittelen (täysin eri nickillä) myös harrastukseeni/mielenkiinnon kohteeseeni liittyvillä palstoilla ja ne ovat ihan eri asia, siellä olen ihan "oikea ihminen", käyn myös yksityiskeskusteluja ja tapaan ihmisiä, joihin niiden keskustelujen kautta tutustun. Tämän palstan kirjoittajien kanssa en todellakaan vaihtaisi yksäreitä saati tapaisi heitä :DDD- Äädämi
Virtuaalihenkilön saama huomio tosiaankin on SE JUTTU! Vielä kun olisi jotkut virtuaaliseksivermeet mitkä voisi liittää koneeseen ja sekstata virtuaalihenkilöiden kanssa on-line. Kunhan siellä toisessa päässä ei vaan ole mikään inhottava karvapallinen VIRTUAALIHOMO joka esittää naista.
- dreamgirl.
Kirjottelen koska tykkään miehistä. Ei yksikään nainen ole täällä saanut mua nauramaan mutta miehet saa jutuillaan joka päivä hymyn mun huulille. Ja toisinaan veinaan tukehtua nauruun. :-D
I love you all!!! ♥♥♥♥- Isä Timppa
Olen täysin tosissani kirjoitusteni suhteen. Vaimoni ja tyttäreni etnokiima ei ole naurun asia.
- dreamgirl.
Isä Timppa kirjoitti:
Olen täysin tosissani kirjoitusteni suhteen. Vaimoni ja tyttäreni etnokiima ei ole naurun asia.
Anteeksi etten osaa kantaa tuskaa kanssasi.
- Isä Timppa
dreamgirl. kirjoitti:
Anteeksi etten osaa kantaa tuskaa kanssasi.
Harvempi osaa. Minä ja poikani yleensä jaemme surun keskenämme.
- dreamgirl.
Isä Timppa kirjoitti:
Harvempi osaa. Minä ja poikani yleensä jaemme surun keskenämme.
Pienimunaiseksi syntymimen on hirvittävin tragedia minkä tiedän. Ihminen ei voi edes mitään sille. Tietysti voisi olla ystävällinen ja olla tekemättä jälkeläisiä ettei muutkin joudu kärsimään pienimunaisuudesta. Minkälainen vehje pojallasi on? Onko omena pudonnut kauas puusta?
- Isä Timppa
dreamgirl. kirjoitti:
Pienimunaiseksi syntymimen on hirvittävin tragedia minkä tiedän. Ihminen ei voi edes mitään sille. Tietysti voisi olla ystävällinen ja olla tekemättä jälkeläisiä ettei muutkin joudu kärsimään pienimunaisuudesta. Minkälainen vehje pojallasi on? Onko omena pudonnut kauas puusta?
Kiitos myötätunnosta. Toivottavasti oma seksielämäsi on tyydyttävämpi.
Mitä poikaani tulee, niin voin kyllä hyvällä omatunnolla sanoa että hänellä on sama geeniperimä kuin minullakin. Tosin hänen oma itsetuntonsa alkoi sortua jo neljännen luokan terveytarkastuksessa kun koulun terveydenhoitaja purskahti nauruun poikani riisuessa housunsa, ja siitä se laskukierre se sitten alkoi. - dreamgirl.
Isä Timppa kirjoitti:
Kiitos myötätunnosta. Toivottavasti oma seksielämäsi on tyydyttävämpi.
Mitä poikaani tulee, niin voin kyllä hyvällä omatunnolla sanoa että hänellä on sama geeniperimä kuin minullakin. Tosin hänen oma itsetuntonsa alkoi sortua jo neljännen luokan terveytarkastuksessa kun koulun terveydenhoitaja purskahti nauruun poikani riisuessa housunsa, ja siitä se laskukierre se sitten alkoi.No voivoi. Onneksi pojallasi kuitenkin hyvä positiivinen isä.
Ei minulla järin hyvin mene. Löysä vittu ja seksiä harrastettu 1.11.2012 viimeksi. Onneksi vittuni ei valita..On lämmin ja tyytyväinen..
- joku vaan
mitä helkakin uhoaa ettei muka haluaisi tavata kun tapaisi ja saisi suukon ja kaksi rakastunutta sydäntä löytää toisensa ja vuosisadan rakkaus tarina saa alkunsa kyllä se tapaaminen sitten kannatti helkalle lento suukko
- Black Lace
Koska tämä on SINKKU-palsta, ei ätmi-palsta. Perustakaa miehet sellainen itsellenne, jos on ongelmana sinkkunaisten kommentointi keskusteluihin.
- 96,0
Ja ätmit eivät ole sinkkuja?
Yllätys että täällä nähdään taas kuinka femakko tulee napisemaan siitä miten miesten pitää muuttua, silloinkin kun naiset ovat niitä jotka pilaavat asiat.
Miehet on sinkkuja naisten takia, naiset taas omista idioottimaisista ja pinnallisista syistään.
Naiset tulevat tänne vaikka tietävät ensiksi mainitun jutun, ja syytä siihen tässä haetaan. - Black Lace
96,0 kirjoitti:
Ja ätmit eivät ole sinkkuja?
Yllätys että täällä nähdään taas kuinka femakko tulee napisemaan siitä miten miesten pitää muuttua, silloinkin kun naiset ovat niitä jotka pilaavat asiat.
Miehet on sinkkuja naisten takia, naiset taas omista idioottimaisista ja pinnallisista syistään.
Naiset tulevat tänne vaikka tietävät ensiksi mainitun jutun, ja syytä siihen tässä haetaan.Kukaan ei että ätmit ei ois sinkkuja. Ap vaan näköjään ei hyväksyisi naisia palsatalle, vaikka sinkkuja olisivatkin. Jos naisia ei keskusteluihin haluta, niin pitää kuule perustaa oma ätmi-pätmi-palsta jolloin käy ilmi etteivät naiset ole tervetulleita.
Femakko? Onpa rajua. Onko olo nyt miehekäs?
Tuli napisemaan että pitäis muuttua? Lueppa mun kommentti uudestaa.
Ja pitipä taas puhua paskaa siitä ettei nainen seurustele sun kanssa vaikka aivan selvästi ansaitsisit sen.
Ja se ei ollut edes ap kysymys/pohdinta alun perinkää vaan kysyi mitä naiset täällä tekevät. Ja minä vastasin miksi. - 96.0
Black Lace kirjoitti:
Kukaan ei että ätmit ei ois sinkkuja. Ap vaan näköjään ei hyväksyisi naisia palsatalle, vaikka sinkkuja olisivatkin. Jos naisia ei keskusteluihin haluta, niin pitää kuule perustaa oma ätmi-pätmi-palsta jolloin käy ilmi etteivät naiset ole tervetulleita.
Femakko? Onpa rajua. Onko olo nyt miehekäs?
Tuli napisemaan että pitäis muuttua? Lueppa mun kommentti uudestaa.
Ja pitipä taas puhua paskaa siitä ettei nainen seurustele sun kanssa vaikka aivan selvästi ansaitsisit sen.
Ja se ei ollut edes ap kysymys/pohdinta alun perinkää vaan kysyi mitä naiset täällä tekevät. Ja minä vastasin miksi."Kukaan ei että ätmit ei ois sinkkuja. Ap vaan näköjään ei hyväksyisi naisia palsatalle, vaikka sinkkuja olisivatkin. Jos naisia ei keskusteluihin haluta, niin pitää kuule perustaa oma ätmi-pätmi-palsta jolloin käy ilmi etteivät naiset ole tervetulleita."
Sinähän tässä olet se jolla ei ole varaa vinkua aloittajalle, kun itse kerran sanoit että tästä pitää tehdä teidän ämmien valittamiskerho, missä ei saa olla miehiä (tai ainakaan ätmejä, mutta me tiedämme että sinkkumiehet etenkin täällä on käytännössä vain niitä - vai odotitko että tänne tulee joku ytmi jolle voit jakaa persettä tai ketmi josta voit muuttaa aisurin itsellesi? haH!).
Sillä femakkomaisella miesvihaheitolla menetit varasi valittaa, et voi valittaa naisten syrjinnästä, kun itse olet valmis tekemään sen miehille (tiedän, femakot eivät voi ymmärtää reiluuden tai tasa-arvon periaatteita, mutta opetan sinua nyt).
Kuitenkin syy miksi naiset saavat täällä sapiskaa, on siinä että miehillä täällä on oikea tarve olla, sillä heille sinkkuus ei ole valinta, tosin kuin huomiohuorille jotka vinkuvat sitä miten paljon taas tänäänkin on tullut iskuyrityksiä, mutta kun ei vaan kukaan kelvannut.
Eli jos jotkut täältä pitäisi lähettää pois, on ne ämmät jotka taas kerran pilaavat kaiken. Mitä hyötyä teistä on täällä kenellekään? Ketä te autatte? Ätmit nyt edes auttaa teitä naisia muuttumaan paremmiksi ihmisiksi, rajullakin mutta takuulla teidän kavaluutenne herättämällä kritiikillä.
"Femakko? Onpa rajua. Onko olo nyt miehekäs?"
On. Femakko.
"Ja pitipä taas puhua paskaa siitä ettei nainen seurustele sun kanssa vaikka aivan selvästi ansaitsisit sen."
Ja ämmän tapaan alat keksiä sanoja toisen suuhun.
Missä sanoin ettei nainen seurustele minun kanssa vaikka selvästi ansaitsisin sen?
Kokeile joskus katsoa maailmaa siltä kantilta, että siellä saa elää ja olla niitäkin jotka sanovat sinulle ikävän totuuden, jopa siitä huolimatta ettet voi riistää heitä naimalla ylöspäin.
- ärsyke N
Olen sinkku, joten on kai oikeutettua olla tällä palstalla. Olen myös ruma YH-kurppa, joten onhan se mukavaa, että aikaa voi tappaa täällä esim. töiden lomassa ja olla piikkinä lihassa. En hauku ketään, vaan olen asialinjalla. Uskon sen ärsyttävän joitakin inttäjämiehiä enemmän kuin lapsellinen alatyylinen haukkuminen.
En ole koskaan ollut väkivaltaisessa suhteessa. En harrasta yhden yön juttuja. En ole koskaan ollut sängyssä tai parisuhteessa tatuoidun miehen kanssa. Tosin kun olen ollut parisuhteessa, niin seksiä on harrastettu paljon, joten ehkä he ovat sitten olleet sellaisia jyystärikarjuja? Nämä muutama mies, joiden kanssa olen seurustellut vakavasti tai asunut saman katon alla, ovat olleet normaalituloisia ja aivan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, kuten mitä minä itsekin olen.
Tämän takia on mukava olla täällä ja lukea näitä satuja, joissa väitetään, että naiset antavat seksiä vain jännämiehille ja että parisuhteeseen ryhdytään vain raha mielessä. Ensimmäisestä seurustelusuhteestani on aikaa noin 30 vuotta, joten uskon tietäväni miehistä, seksistä, deittailusta ja seurustelusta paljon enemmän kuin moni muu. Elämänarvot ovat seksi- ja seurusteluasioissa samat kuin silloinkin. - supikoiran raato
Millaiseksi voisi sanoa sellaista ihmistä, joka kuvittelee voivansa nimettömä kirjoitettavan keskustelupalstan kautta saavansa huomiota ja sitten vielä kuvittelee, että kaikki muut siellä ovat samasta syystä? Ahdasmielinen???
- Shelby_snake
Kun on tylsää niin huvittava lukea tuota sontaa ja miettiä itsekseen kuinka sairaita yksilöitä yhteiskunnassamme kasvaa )) Osaa sitten varautua kaikenlaisiin ihmisiin mikään ei tuu enää yllätyksenä sinkku-palstn jälkeen. Lukee muiden näkökulmia. , miettii omia asenteita ja tarkoituksia. Ihminen kehittyy aina.Toisaalta ihan vaan pirutta ärsyttää provosoi muita ja katselee miten reahoivat ;)
- Joskus vastailen
harvakseltaan sinne tänne eri palstoille ihan opastus- ja avustusmielessä, esim.matematiikka palstallekin koululaisten kysymyksiin, parisuhdejuttuihin ym., huuhaahaankin jos niin sattuu.......
Tämä palsta lähinnä hupimielessä, mutta olen huomannut, että osa ns.ätminkäisistä noteeraakin asiallisesti sanotun, vaikka pintapuolisesti jatkavatkin hokujaan....
Usein näkee siitäkin, että asiallisesti sanottu kommentti jää sillä kertaa ja siihen paikkaan viimeiseksi, koska vakimelskaajalla ei olisi mitään lisättävää (paitsi tietenkin "monenko käyttämä olet.." tai muuta omaksumaansa persoonallista :)
ps. ätminkäisillä tarkoitan näitä alaspäin vertaistukea hakevia ainakin palstailmentyminä luuserityyppejä kaiketi miehiä kaikki, toisenlaisiakin enemmän vastaanottavaisia (palstan sisäisin termein) atm:iä näyttää kyllä olevan. - chandellier
Tulin tänne alunperin koska sinkkuunnuin ja halusin tietää mitä muut sinkut ajattelee elämästä ja toisistaan, ja eritoten mitä miesten päässä liikku.
Osa ihan asiallisiakin keskusteluja, mutta varmaan pitää jättää palsta, koska liikaa sitä samaa ätmi-lutka-kurppa- provoilua mikä jo kyllästyttää eikä tuota mitään uutta, tai muutenkaan mielenkiintoista... Se on ainoa asia mikä pilaa palstan, ilkeä ja turhanpäiväinen provoilu, mikä vielä on sitä samaa ennalta arvattavaa laulua kokoajan kaiken lisäksi...- niinpä...
Se, miten jotkut jaksavat käydä täällä lukemassa samaa virttä joka päivä vuosikausia, ihmetyttää itseäni eniten. Ehkä jollain tasolla ymmärrän, että työttömät, sosiaalisesti syrjäytyneet jne. niin tekevät, mutta miten työlliset, harrastuksia ja ystäviä omaavat ihmiset näkevät tämän mitenkään mielekkäänä? Eikö se saman toiston lukeminen kyllästytä? Puhelinluettelon lukeminenkin on kehittävämpää, hauskempaa ja mielenkiintoisempaa! Ehkä kysymyksessä on aivojen, persoonallisuuden etc. erilaisuudesta. Samasta syystä jotkut kokevat rutiiniduunit mielekkäinä ja toisille se olisi kidutusta?
- niinpä...
Se, miten jotkut jaksavat käydä täällä lukemassa samaa virttä joka päivä vuosikausia, ihmetyttää itseäni eniten. Ehkä jollain tasolla ymmärrän, että työttömät, sosiaalisesti syrjäytyneet jne. niin tekevät, mutta miten työlliset, harrastuksia ja ystäviä omaavat ihmiset näkevät tämän mitenkään mielekkäänä? Eikö se saman toiston lukeminen kyllästytä? Puhelinluettelon lukeminenkin on kehittävämpää, hauskempaa ja mielenkiintoisempaa! Ehkä kysymyksessä on aivojen, persoonallisuuden etc. erilaisuudesta. Samasta syystä jotkut kokevat rutiiniduunit mielekkäinä ja toisille se olisi kidutusta?
- Shelby_snake
Joo, eksyin palstalle 3 päivää sitten mutta kuvio tuli jo selväksi. Ei täällä mitään järkevää sinkuille ole, vaan niille katkeille naisvihaajille hyvä paikka esittää mitättömyytään. Yritin jotenkin jopa keskustella mutta kun naiset ovat vain lutkia-horoja, niin mistä edes puhuisi tuon tason miehille.
Ihmetyttää kuitenkin että nä niin itensä mainostavan kiltit miehet ovat äklön vastenmielisiä ajatuksistaan ja kielenkäytössä. Kilttimies on mun mielestä jotain aivan muuta kuin sen mitä täällä lueskelen.
Mielenkiintoista myös todeta että nä miehet vinkkuu ettei pillua saa, mutta mikä tahansa nainen ei kelpaa. Jos kerran sitä pillua etsii niin miksi haukkuu huoriksi juuri niitä helposti pilluja antavia...eikös se ole sitä mitä hakevat? Kunnon naisen ja pelkää pillua antavan naikkosen välillä on suuri ero....ja suurin osahan täällä halua vain sitä jälkimäistä, kun heidän arvot ovatkin naama, raha, status, jännäelämä. Ei kunnon naiselle moinen kelpaa ilman sisäistä kauneutta
No joo, taisi olla tän palstan saanti tuossa. Lähdenkin muualle, kun tuota kaatopaikkaa ei huvita tutkia enempää.. - Ikisinkku M
Shelby_snake kirjoitti:
Joo, eksyin palstalle 3 päivää sitten mutta kuvio tuli jo selväksi. Ei täällä mitään järkevää sinkuille ole, vaan niille katkeille naisvihaajille hyvä paikka esittää mitättömyytään. Yritin jotenkin jopa keskustella mutta kun naiset ovat vain lutkia-horoja, niin mistä edes puhuisi tuon tason miehille.
Ihmetyttää kuitenkin että nä niin itensä mainostavan kiltit miehet ovat äklön vastenmielisiä ajatuksistaan ja kielenkäytössä. Kilttimies on mun mielestä jotain aivan muuta kuin sen mitä täällä lueskelen.
Mielenkiintoista myös todeta että nä miehet vinkkuu ettei pillua saa, mutta mikä tahansa nainen ei kelpaa. Jos kerran sitä pillua etsii niin miksi haukkuu huoriksi juuri niitä helposti pilluja antavia...eikös se ole sitä mitä hakevat? Kunnon naisen ja pelkää pillua antavan naikkosen välillä on suuri ero....ja suurin osahan täällä halua vain sitä jälkimäistä, kun heidän arvot ovatkin naama, raha, status, jännäelämä. Ei kunnon naiselle moinen kelpaa ilman sisäistä kauneutta
No joo, taisi olla tän palstan saanti tuossa. Lähdenkin muualle, kun tuota kaatopaikkaa ei huvita tutkia enempää..Olet käväissyt täällä niin pintapuolisesti että sinulle ei ole ehtinyt muodostua kunnolllista kuvaa ja onko tuo sinun kilttien miesten haukkuminen muka yhtään parempaa ja tasokkaampaa keskustelua kuin ne lutkittelut ja horottelut, väitänpä että se on jopa julmempaa koska palstan kiltit miehet sentään usein teksteissään arvostaa kunnollisia p..ua jakamattomia naisia mutta sinä et arvosta yhtään kilttiä miesta vaan niputat kaikki samaan kategoriaan.
Kyllä minä ainakin kunnollisessa naisessa arvostan sitä sisäistä kauneutta vähintäänkin yhtä paljon kuin ulkoista, siksihän juuri sellaisia naisia ylistän kun tiedä olevan harvinaisuuksia tämän päivän maailmassa. - se joku vaan
Ikisinkku M kirjoitti:
Olet käväissyt täällä niin pintapuolisesti että sinulle ei ole ehtinyt muodostua kunnolllista kuvaa ja onko tuo sinun kilttien miesten haukkuminen muka yhtään parempaa ja tasokkaampaa keskustelua kuin ne lutkittelut ja horottelut, väitänpä että se on jopa julmempaa koska palstan kiltit miehet sentään usein teksteissään arvostaa kunnollisia p..ua jakamattomia naisia mutta sinä et arvosta yhtään kilttiä miesta vaan niputat kaikki samaan kategoriaan.
Kyllä minä ainakin kunnollisessa naisessa arvostan sitä sisäistä kauneutta vähintäänkin yhtä paljon kuin ulkoista, siksihän juuri sellaisia naisia ylistän kun tiedä olevan harvinaisuuksia tämän päivän maailmassa.Jäikö sinulta ymmärtämättä se fakta ettei tällä palstalla ole kilttejä miehiä (paria poikkeusta lukuunottamatta). Joten kommenttisi oli limbo.
- Shelby_snake
Ikisinkku M kirjoitti:
Olet käväissyt täällä niin pintapuolisesti että sinulle ei ole ehtinyt muodostua kunnolllista kuvaa ja onko tuo sinun kilttien miesten haukkuminen muka yhtään parempaa ja tasokkaampaa keskustelua kuin ne lutkittelut ja horottelut, väitänpä että se on jopa julmempaa koska palstan kiltit miehet sentään usein teksteissään arvostaa kunnollisia p..ua jakamattomia naisia mutta sinä et arvosta yhtään kilttiä miesta vaan niputat kaikki samaan kategoriaan.
Kyllä minä ainakin kunnollisessa naisessa arvostan sitä sisäistä kauneutta vähintäänkin yhtä paljon kuin ulkoista, siksihän juuri sellaisia naisia ylistän kun tiedä olevan harvinaisuuksia tämän päivän maailmassa.Jos et koe kuuluvasi niihin miehiin joista kirjoitin miksi sen itseensä otat?
En jaksa täällä kaivaa syvempää koska noin lyhyessäkin ajassakin sain lukea niin paljon likaista juttua ettei enempä kiinnosta.
Kunnon miehiä on varmasti täälläkin mutta kun he hukkuvat näihin muihin lutka-horo tason naisvihaajiin, Harmi se, kyllä.
Kun uusi keskustelu avataan niin heti eka vastaus on jo naisia halveksuva haukkuva ...vaikka kysymys ei edes naisia koskisi.
Joten mitä täällä on sinkuille? Ei mitään, ja ne kunnon miehet eivät tässä ympäristössä kauan kilteinä pysyy. Jos jatkuvasti lukee että naiset ovat *** naiset ovat *** naiset ovat ***... alkaa siihen uskoakin.
Hyvät jatkot.
- neiti ruiskukka
Ootte kaikki vaan niin ihania etten voi pysyä poissa
- kesämekossa reikä
En todellakaan kirjoittele tänne hakeakseni huomiota. Mitä minä sillä huomoilla tekisin? Joskus olisi kiva saada aikaan asiallista keskustelua. Sitä odotellessa....
- Kіs-kіsu
Jotta muistaisin pysyäkin sinkkuna.
- fjkutegkbvy
Minusta on niin kiva kiusata tyhmiä vajukkeja.
- -OTK-
Pitää kyllä selventää sen verran, että en missään nimessä tarkoittanut sitä, että sinkkunaiset eivät saisi kirjoittaa tänne. Sehän olisi järjenvastaista, jos sinkkupalstalle ei saisi sinkkunaiset kirjoittaa. Sinkkunaisten tänne pitääkin kirjoittaa!
Olin kirjoitushetkellä sen verran turhautunut ja ihmettelin vain naisten motiiveja kirjoittaa tänne, koska kukaan ei halua tavata ketään reaalissa (mitä rivien välistä on luettavissa), vaikka olemme sinkkupalstalla.
Itselleni tässä virtuaalielämässä ei ole mitään järkeä, jos välillä ei pääse elämään myös oikeaa elämää. Virtuaalielämään turhautuminen voi johtua myös siitä kun en osaa ilmaista itseäni kirjoittamalla.
Helka sanoikin sen mitä arvelinkin, että hänellä on myös muuta elämää kuin virtuaalista (eivät naiset tyytyisi pelkkään virtuaalielämään, jos heillä ei olisi muutakin elämää).
Luulisin, että monella miehellä saattaa olla pelkästään virtuaalielämää ja sen takia kirjoittelee tänne, että mahdollisesti saisi myös netin ulkopuolista elämää.
Itselleni ainakin sinkkupalsta, treffipalsta ja baari ovat umpikujia.- Shelby_snake
Palstan alkuperäinen ajatushan olikin varmasti sitä että täällä saattaa löytyä se ihminen jonka kanssa sitten lähtisi reaalielämässä tutustumaan. Itsekin tulin tänne siinä ajatuksessa ... muttä tämä on jotain aivan muuta. Naiset ei tällä palstalla kauan tosissaan jaksaisi ketään katsoa, ja niin kuin selvisikin, suuri osa naisista vain viettää täällä tyhjää aikaa, samalla kun yrittää siellä tosielämässä järjestää sitä oikea elämää. Ehkä ensivaikutelmani palstasta on täysin väärä mutta hämmentynyt olen sen verran että täällä pysyminen on epämielyttävää.
- ätmi
Shelby_snake kirjoitti:
Palstan alkuperäinen ajatushan olikin varmasti sitä että täällä saattaa löytyä se ihminen jonka kanssa sitten lähtisi reaalielämässä tutustumaan. Itsekin tulin tänne siinä ajatuksessa ... muttä tämä on jotain aivan muuta. Naiset ei tällä palstalla kauan tosissaan jaksaisi ketään katsoa, ja niin kuin selvisikin, suuri osa naisista vain viettää täällä tyhjää aikaa, samalla kun yrittää siellä tosielämässä järjestää sitä oikea elämää. Ehkä ensivaikutelmani palstasta on täysin väärä mutta hämmentynyt olen sen verran että täällä pysyminen on epämielyttävää.
Palstan alkuperäinen ajatus oli todennäköisesti olla paikka, jossa menevät sinkut puhuvat seksihurjasteluistaan ja sinkkukorinsa sisällöstä, mutta sitten todellisuus täyttikin palstan.
- Motzarella
Shelby_snake kirjoitti:
Valitettavaa palstan nykytila. Mikäli muistan, moderaattoria palstalla ei ole ollut yli puoleen vuoteen, ja se on tuonut idiotismifaneja palstalle lisää.
Miten lie jatkossa tarkoitus: kaupallinen kanava kun ei toisaalta kovin välitä sisällön laadusta, vaan mittaa palstan "tuottavuutta" kirjoitetuilla palstametreillä.
Kääntöpuoli näyttää sitten olevan palstan avohoidollinen merkitys. Voi olla, että on kovin vähän muita vastaavia paikkoja tällä hetkellä, joilla on selvä häiriösisältö palstan alkuperäiseen tarkoitukseen nähden, ja joita ei kuitenkaan hevin siistitä. Tälläkin foorumilla varmaan on tuolla terveyspuolella, mutta syrjäytyvät/syrjäytyneet eivät saisi siellä samaa häiriövaikutusta aikaan vaan "rientävät kilvan tänne " :)
Nyt kun suomi24 uudistuu, niin voisi ehkä toivomuksia sinne lähetää, tiedä sitten miten kaupallisuuden puristuksessa siistimis- ym parannustoiveet menevät läpi juurikin, koska ne olisivat teknisesti ristiriidassa noihin potentiaalisiin palstametreihin nähden :/ - dvkopbhy
Ymmärtääkseni aiemmin miiteissä irl kävi palstan naisetkin. Nythän täällä äänekkäimpänä ja aktiivisimpana tuntuu olevan aloituksessa mainittu "saan aina ja kaikkialla huomioo, olen über-haluttu"-nainen. Sikäli ymmärrän aloituksen idean ja sen, että vaikuttaa hieman ristiriitaiselta naistyypiltä tyyppi, joka vaan kehuu täällä itseään ja menestystään, roikkuu palstalla 24/7, ja jonka kauneutta ja menestystä ei kukaan tunne irl ja joka ei missään nimessä lähtisi upeudestaan ja sosiaalisuudestaan huolimatta miittiin. Toisinaan on hyvä jättää tarinankertojien sadut niiden ansaitsemaan arvoon ja säilyttää realistinen arvionsa satujen todenperäisyydestä.
Seuraan palstaa oppiakseni hyödyllisiä asioita, kuten sen, että naiset haluavat vain tatuoituja ja rikollisia jännämiehiä, eivätkä kunnon miehet kelpaa…
No, oikeasti tulee hengattua täällä, sattuu olemaan jonkin verran ylimääräistä aikaa, tai kun ei muuten vain huvita tehdä mitään hyödyllisempää. Kyllähän tämä myös paikkaa tällä hetkellä aikamoisen niukkaa sosiaalista elämääni, sekä antaa välillä myös mielenkiintoista tietoa vastakkaisen sukupuolen sielunmaisemasta. Tiedän jo aika hyvin ne nimimerkit, joiden juttuja on omasta mielestäni turha lukea, joten ei tarvitse palstan tasostakaan kauheasti valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302845
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371244- 761165
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251064- 53972
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil221924Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall112875