Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Siis neiti ruiskukalle oli tämä vastaus tarkoituettu, mitenkäs se nyt meni hullusti vain tähän perään?
Sitä vielä piti sanomani, että itse en viihdy lasten kanssa niin mahdottoman hyvin, että viitsisin niitä miesten iskemistarkoituksessa jostain lainata, ja eipä tosin kovin realistisia mahdollisuuksia siihen olisikaan.
23.06.2014 23:54
Ennen kaikkea, jos olet liikkeellä lasten kanssa, niin sinkkumiehet kuvittelevat niiden olevan sinun lapsiasi, eivätkä siis pidä sinua lähtökohtaisesti mitenkään kiinnostavana parisuhdemielessä, jolloin he eivät ole niin varuillaan seurassasi. Voisi tietty olla ihan toimivakin juoni saada sinkkumiehiä puheväleihin itsensä kanssa; voisihan sitä siinä keskustelussa selvittää, ettei ne lapset omia ole.
23.06.2014 23:49
No en minä ainakaan jankutuksia tule tänne lukemaan, vaan skippaan ne jo aika sujuvasti, niin eivät edes pahemmin häiritse. Tulen tänne etsiäkseni ja osallistuakseni niihin itseäni kiinnostaviin keskusteluihin joita täällä myös esiintyy.
23.06.2014 23:46
"enpä tiedä mitä naiset ajattelevat yksin grillaavista miehistä"
Minähän muuten näinkin rannalla yksin grillaavan miehen viimeksi juuri eilen. Ajattelin, että miehen tyttöystävä on varmasti juuri käymässä vessassa tai jotain, ja jatkoin eteenpäin maastopyörälläni.
23.06.2014 21:35
Sitä minäkin tässä vähän ihmettelen.
”Yhtenä viikonloppuna teatteriin ja hienoon ravintolaan, toisena elokuviin, kolmantena ulos patikoimaan luonnopuistoon, neljäntenä järjestämään kekkereitä kaveriporukalle, viidentenä grillijuhlat, päälle vielä arki-iltaisin leffojen katselua, muuta pientä puuhaa yhdessä, satunnaista shoppailua, yms."
Siinähän on laaja kirjo erilaisia aktiviteetteja laidasta laitaan, ja jos mikään noista ei yhtään innosta, niin herää kysymys, että kiinnostaako sitten yhtään mikään.
23.06.2014 19:40
No olihan tuossa nyt mainittuna aika paljon muutakin kuin grillipartyja ja shoppailua.
Erityisesti ihmetyttää, että miksi tuo patikointi koetaan vastenmielisenä, se kun minun mielestäni edustaa täysin vastakkaista kategoriaa noihin muihin mainittuihin nähden. Kyllä minä ainakin pidän vaeltamisesta nimenomaan siitä syystä, että siinä pääsee lomalle kaikesta hälinästä ja liiasta väenpaljoudesta rentouttavaan hiljaisuuteen ja yksinkertaiseen elämään. Suorittamista siitä tulee vain, jos päivämatkat ylimitoitetaan osallistujien kuntotasoon nähden. Muutama päivä metsässä on minulle paras lääke satunnaisiin epäsosiaalisuuskohtauksiini, ja olisi enemmän kuin hienoa, jos se mieskin pystyisi sellaisesta nauttimaan.
23.06.2014 19:29
No en mää nyt välttämättä mitään ituhippejä tarkoittanut, vaan esim. tuommoisia otuksia:
http://www.randonneurs.bc.ca/Resources/misc/why-bike-shorts-should-be-black.jpg
22.06.2014 22:08
En ole tähän ikään mennessä kokenut sekoavani asian takia juuri lainkaan, enkä näe semmoiselle tarvetta jatkossakaan. Kun on elämässä kaikkea muutakin tekemistä, niin eipä tuota jouda niin mahdottomasti murehtimaan. On sitä aika monet ihmiset menneet hautaan ilman ensimmäistäkään suhdetta ja siitä huolimatta eläneet ainakin ulkoisesti ihan mukavan oloisen elämän. Jos minä en siis tunne itseäni erityisen epätoivoiseksi asian takia, niin miksi siitä seota pitäisi?
Kyllä minä tavallaan ymmärrän, että miesten tilanne on jollakin tapaa hankalampi kuin naisten, sillä halusimme tai emme, niin jonkinmoinen normi se miesten aloitteellisuus edelleen on, eli miehen odotetaan näyttävän kiinnostuksensa ensimmäisenä. Näin ollen lähes kuka tahansa nainen saanee miehiltä edes jonkinlaista seksuaalista huomiota (ei tosin niiltä sopivan ikäisiltä sinkkumiehiltä, vaan enempi vanhoilta ja varatuilta), mikä ehkä kohottaa itsetuntoa sen verran, että jaksaa pitää toivoa yllä pitempään. Poikkeuksia toki miehissäkin löytyy, mutta luulisin, että miehistä vähän suurempi osa on sitä tyyppiä joille ei sitä näkyvää huomiota erityisemmin jaeta. Tällöin voi tulla itsetunto-ongelmia niille miehille, jotka eivät kykene ymmärtämään että tämä naisten harrastama näennäinen ignooraus (joka voi olla myös kiinnostusta) on täysin eri asia kuin naisten vastenmielisyys näitä miehiä kohtaan.
22.06.2014 19:36
Jaa, minusta taas semmoiset suunnattomat lihastissit muuten melko hintelässä kropassa näyttää aika koomisilta. Tykkään enämpi semmoisesta tasapuolisemmin treenatusta kropasta, ja luulisi semmoisen olevan toimivampi käytännössäkin. Mutta makuja on monia.
22.06.2014 18:54
Enpä tiedä, että onko sillä treenaamisella välttämättä niin kauhean suurta vaikutusta ulkonäköön, ellei sitten hurahda siihen aivan totaalisesti ja tee lihaksen kasvattamisesta elämäntehtäväänsä. Tunnen nimittäin aika monta miestä, jotka ovat käyneet salilla jo vuosia, ja jotka eivät ole yhtään tuota lihaksikkaampia, eikä minuun itseenikään sitä lihasta tartu niin että se oikeastaan lepotilassa näkyisi mitenkään. Olen vain ehkä himpun verran kiinteämpi kuin ennen saliharjoittelua, mutta eipä kauheasti muuta ulkoista eroa aiempaan. Liian pienet painot ja epäkurinalainen treeni, tiedetään, mutta kun ei ole mitään erityistä kiinnostusta näyttää bodarilta tai edes sellaiselta ”fittnesspimulta”, ja tämäntyyppinen treenaus tuntuu minulle sopivan sekä aikataulujen että muiden harrastusten puolesta.
Kyllä minustakin oikeasti ne saliharjoittelun hyödyt ovat muissa asioissa kuin ulkonäössä, sillä voiman karttumisen huomaa arkielämän helpottumisena (raskaiden taakkojen kanto) ja esim. vaelluksessa/maastopyöräilyssä hallinnan paranemisena sekä loukkaantumisten vähenemisenä. Varsinkin vanhetessa niistä lihaksista on kaikenlaista hyötyä vaivojen ehkäisyssä, joten nykyäänhän eläkeläisetkin pistetään punttisalille treenaamaan.
22.06.2014 18:52
Pakko nyt vielä huomauttaa tähän, että onhan tällä palstalla ollut aivan samantasoista keskustelua monta kertaa ennenkin. Tuolla aloitusviestilläsi annoit ymmärtää, että myös tämäntyyppinen keskustelu on sinun mielestäsi ollut sitä älyvapaata sontaa, kunnes juuri nyt yhtäkkiä jotenkin mystisesti muuttuikin asialliseksi keskusteluksi. Jos et siis oikeasti ole lainkaan seurannut palstaa tarkemmin, niin en ymmärrä, että miksi pitää tulla tänne vain kitisemään palstan tasosta ja haukkumaan kaikki keskustelijat idiooteiksi, ilman että itse tekee mitään konkreettista asiaankuuluvan keskustelun edistämiseksi.
Jos sinulla mielestäsi on mielenkiintoisia keskustelunaiheita, niin siitä vain avaamaan topikkeja ja edistämään sitä asiallisuutta. Ei tämän palstan yksinomainen tarkoitus ole se, että muiden pitäisi osata tarjota sinulle mieleistäsi viihdykettä ilman että itse pistät tikkua ristiin.
22.06.2014 18:28
Aika hemmetin rumat ja pahasti vammaisetkin ihmiset kyllä ovat parisuhteeseen päässeet. Jos sinun ulkonäkösi siis on todella esteenä parisuhteeseen pääsemiselle, niin en uskalla edes kuvitella miten järkyttävän epämuodostunut sinun täytyy olla. Luultavasti sinulla kasvaa käsivarsi keskeltä otsaa, tai jotain vastaavaa…
22.06.2014 17:39
Olisiko aivan mahdotonta pistää linkkiä uutiseen tai jotain? Aika paha olla asiasta yhtään mitään mieltä tuon avauksen selostuksen perusteella.
22.06.2014 17:22
"farmarivolvomies = YTM"
Juu, mutta voi olla että se farmariauton tuoma ytm-status katoaa heti kunhan olen saanut tavarani siirrettyä eikä autolle ole enää käyttöä. Sen jälkeen alkaisin todennäköisesti kuolaamaan autottomien ja tiukkapeppuisten pyöräilijämiesten perään. :)
22.06.2014 16:39
Hmm, eipä kauheasti näy naisten vastauksia tässä ketjussa, eikä itseänikään suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa sen vertaa että viitsisin edes noita linkkejä aukaista. Jonkinlainen vaikutelma toki saattaa auton perusteella syntyä, mutta se kyllä todennäköisesti muuttuu täysin toiseksi heti kun mies astuu sieltä autostaan ulos.
Miehen auto liikuttaa minua lähinnä siinä tapauksessa, että minulla jostain syystä sattuisi olemaan mukanani aivan järjetön määrä tavaraa, joka pitäisi saada siinä miehen autossa johonkin kuskattua. Tällaisessa tilanteessa luultavasti pitäisin viehättävämpänä sitä miestä jonka autossa on enemmän tilaa, mikäli siis valinnanvaraa asian suhteen olisi tarjolla.
22.06.2014 16:21
Yritäpäs nyt itse ymmärtää lukemasi. Enhän minä viestissäni missään kohtaa väittänyt että sinä olisit vaatinut sanavapauden rajoittamista, vaan totesin, etten itse olisi sitä keneltäkään ihan heppoisin perustein rajoittamassa.
Kyllähän täällä joitakin älyvapaita aloituksia on, mutta tuosta sinun aloituspostauksestasi saa sen kuvan, että mielestäsi kaikki tällä palstalla on vajakkien kirjoittamaa täyttä p*skaa. Kelaappas näitä palstan aiheita vaikka muutaman sivu taaksepäin, niin ainakin minun mielestäni löytyy kaikin puolin asiallistakin keskustelua. Oletko näihin keskusteluihin sitten omalla panoksellasi osallistunut ja rakentavia mielipiteitä esittänyt?
Minusta nimenomaan tämän tyyppiset aloitukset ovat juuri niitä turhimpia ja tylsimpiä, sekä lisäksi sinkkuaiheeseen kuulumattomia. Sen takia pitää välillä itsekin alkaa kitisemään, kun näitä esiintyy täällä valitettavan usein järkevän keskustelun sijaan.
22.06.2014 00:20
Eiköhän kaikkia noita esittämiäsi kysymyksiä ole täällä jo vaikka kuinka moneen kertaan pohdittu. Ei sitä aina jaksa samoista asioista jauhaa, varsinkin kun se jauhaminen on aika hedelmätöntä, sillä eihän noihin kysymyksiin mitään lopullista vastausta olekaan (tai jos sinulla kerta jotain erinomaisen nerokasta ja mullistavaa kerrottavaa noihin asioihin liittyen on, niin anna toki kuulua).
Ja eihän kukaan voi oikeasti olla niin tosikko, että pitäisi noita tähän ketjuun ilmestyneitä ”monenko nussima”-viestejä minään muuna kuin mustana sisäpiirihuumorina? Sellaiseksi ajanvietenaljailuksi minä ainakin automaattisesti miellän muutenkin suuren osan tuollaisesta palstakitinästä. Toki täällä hengaa jokunen ihan oikea latvakakkonen, joita käy vähän sääliksi, mutta en minä nyt heiltäkään olisi sananvapautta poistamassa sen takia, että joku täysin vapaaehtoisesti palstalla roikkuva saattaisi niistä mielensä pahoittaa. Sananvapauden rajoittaminen on nääs aika vakava juttu, jos se sattuukin omalle kohdalle sen takia ettei ole mielin kielin asioista päättävien tahojen kanssa.
21.06.2014 23:24
No ei minulle siis koskaan ole salilla kukaan mies oikeasti flirttaillut, ainakaan niin selkeästi että olisin sen itse tajunnut. Se eilinenkin mies vain jotenki luimisteli ja vältteli katsekontaktia parhaansa mukaan.
Sitä en tosin tiedä, että miten kauheasti miehiä salilla ahdistellaan, kun olihan täällä palstallakin joskus se ketju, jossa joku mies oli aivan poissa tolaltaan, kun naiset kuulemma salilla kyyläsivät hänen takapuoltaan aina kun hän oli heihin selin kääntyneenä. Että jos kovasti järkyttää semmoinen, että joku toinen saattaa joskus ihan vahingossa sinuun vilkaista, niin sitten se saliharrastus ei ehkä ole paras mahdollinen idea.
21.06.2014 22:25
Minusta tämän palstan omituisin piirre on tämä säännöllisesti toistuva kitinä siitä että palsta pitäisi lopettaa. Miten idiootti pitää olla ihmisen, joka tällä palstalla roikkuu vaikka ei saa täältä muuta kuin ahdistusta itselleen? Täysipäiselle, medialukutaitoiselle ihmiselle ei todellakaan pitäisi tulla nettikeskustelusta mitään ahdistusoireita, mutta jos oikeasti niin huonosti on jollakulla asiat, niin parempi olisi hankkiutua mielenterveyskuntoutukseen päästäkseen tuhoavasta riippuvuudestaan irti.
Palstalla on toki välillä vähän puuduttavaa jankkausta (päällimmäisenä ehkä juuri nuo joidenkin naisten käytöksen perusteella tehdyt naurettavat yleistykset), mutta on myös paljon asiallista keskustelua. Minun syyni seurata palstaa on paitsi tylsyyden tappaminen, niin myös se, että tämä on oikeastaan ainoa paikka, jossa voi keskustella (sinkku-)miesten kanssa jotenkin avoimesti kaikista suhdeasioista. Ei tällaiseen reaalielämässä ole ainakaan minulla mitään mahdollisuutta.
Kun seuraa palstaa muutaman viikon, niin luulisi jo tyhmemmänkin osaavan jättää avaamatta ne ketjut, joista ei todennäköisesti mitään järkevää löydy, ja bongaamaan ne potentiaalisesti järkevämmät ketjut.
21.06.2014 19:52
Niinpä, minäkin otan monesti tämmöiset juhlat ihan vain rentoutumisen kannalta ja teen kaikkea semmoista mikä sattuu huvittamaan ja mihin ei muulloin ole aikaa. Paheksuntaahan tämä tuntuu herättävän eräissä, joiden mielestä kaikki tällainen vapaa-aika pitäisi käyttää baarissa ryyppäämiseen ja miesten iskemiseen, vaikka ei pitäisi sellaisesta puuhasta lainkaan.
20.06.2014 23:37
85 / 137