Sokkotreffeillä mies saapuu kahvilan parkkikselle. Millaisen vaikutelman hän tekee jos auto on:
1)
http://thechronicleherald.ca/sites/default/files/imagecache/ch_article_main_image/articles/B97271323Z.120140116092604000GM34I74V.11.jpg
2)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Ford_Ka_front_20071011.jpg
3)
http://i161.photobucket.com/albums/t222/adebisi_photo/adebisicorolla1.jpg
4)
http://static.cargurus.com/images/site/2013/02/15/18/08/1994_volvo_940_4_dr_std_wagon-pic-6489619921995247996.jpeg
5)
http://www.americancarcuba.com/images/slide/001.jpg
6)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/Land_Rover_Defender_front_20070518.jpg
7)
http://bringatrailer.com/wp-content/plugins/PostviaEmail/images/1988_BMW_E30_M3_For_Sale_Race_Car_Project_Henna_Red_Front_0_resize.jpg
Vastausta "en välitä miehen autosta" ei hyväksytä koska ainahan sitä jonkinlainen vaikutelma syntyy.
Gallup - millaisista autoista naiset pitävät?
85
1764
Vastaukset
- Mister X
Itsellä ei ole edes ajokorttia joten en saapuisi autolla. En ole koskaan oikeastaan kaivannut autoa ja sen hankkiminen ei ole ollut rahasta kiinni..silti naisia riittää ihan tarpeeksi:) Eihän se auto ole miehen mitta.
- HC-ATM
Minullakaan ei ole autoa, sillä en helsinkiläisenä koe sellaista tarvitsevani. Naisseuraa ei ole eikä tule, mutta autottomuus tuskin on ainakaan ainoa syy siihen.
Sitä olen joskus miettinyt, että kumpikohan on pahempi virhe treffeille menevältä perusjampalta, jolla ei ole jännämiehen supliikkitaitoja eikä jyystärikarjun lihaksia/tatuointeja: tulla "huonolla" autolla vai tulla ilman autoa? Tarkoitan "huonolla" autolla tässä siis mitä hyvänsä mikä ei naisen mielessä assosioidu toimitusjohtajiin ym. tasokkaampiin miehiin.
Itse en autojen päälle juurikaan ymmärrä, vaikkapa kuvan 4) kaara näyttää silmääni ihan asialliselta, vaikka se ilmeisesti(?) oli tarkoitettu esimerkiksi AT-autosta. - Auto on miehen mitta
Millainen mies on autoton mies? Sanotaanpa nyt kaikki yhdessä: HOO OO ÄM OO! HOMO HOMO HOMO!
- Law0fNature
Auto on miehen mitta kirjoitti:
Millainen mies on autoton mies? Sanotaanpa nyt kaikki yhdessä: HOO OO ÄM OO! HOMO HOMO HOMO!
ntimies voi tulla treffeille skootterilla. tai äitin vanhalla jopolla.
- Minä ajan
Ykkönen on ruma, 2-4 en viitsinyt edes avata, koska linkistä lukee jo tarpeeksi, ja seiska on kamala.
Vitonen on hieno ja tekee ehdottomasti hyvän vaikutuksen, jos mies siis on joko ostanut sen uutena ja pitänyt sitä hyvin (olisi kyllä jo aika vanha tyyppi) tai entisöinyt sen itse.
Kutosesta tulisi vain kamalasti erimielisyyksiä, koska minä haluaisin olla ratissa koko ajan. Hmm, eipä kauheasti näy naisten vastauksia tässä ketjussa, eikä itseänikään suoraan sanottuna jaksa kiinnostaa sen vertaa että viitsisin edes noita linkkejä aukaista. Jonkinlainen vaikutelma toki saattaa auton perusteella syntyä, mutta se kyllä todennäköisesti muuttuu täysin toiseksi heti kun mies astuu sieltä autostaan ulos.
Miehen auto liikuttaa minua lähinnä siinä tapauksessa, että minulla jostain syystä sattuisi olemaan mukanani aivan järjetön määrä tavaraa, joka pitäisi saada siinä miehen autossa johonkin kuskattua. Tällaisessa tilanteessa luultavasti pitäisin viehättävämpänä sitä miestä jonka autossa on enemmän tilaa, mikäli siis valinnanvaraa asian suhteen olisi tarjolla.- Automies1987
"Miehen auto liikuttaa minua lähinnä siinä tapauksessa, että minulla jostain syystä sattuisi olemaan mukanani aivan järjetön määrä tavaraa, joka pitäisi saada siinä miehen autossa johonkin kuskattua. Tällaisessa tilanteessa luultavasti pitäisin viehättävämpänä sitä miestä jonka autossa on enemmän tilaa, mikäli siis valinnanvaraa asian suhteen olisi tarjolla."
Ai jai...luitko HC-ATM tämän? farmarivolvomies = YTM :))) Automies1987 kirjoitti:
"Miehen auto liikuttaa minua lähinnä siinä tapauksessa, että minulla jostain syystä sattuisi olemaan mukanani aivan järjetön määrä tavaraa, joka pitäisi saada siinä miehen autossa johonkin kuskattua. Tällaisessa tilanteessa luultavasti pitäisin viehättävämpänä sitä miestä jonka autossa on enemmän tilaa, mikäli siis valinnanvaraa asian suhteen olisi tarjolla."
Ai jai...luitko HC-ATM tämän? farmarivolvomies = YTM :)))"farmarivolvomies = YTM"
Juu, mutta voi olla että se farmariauton tuoma ytm-status katoaa heti kunhan olen saanut tavarani siirrettyä eikä autolle ole enää käyttöä. Sen jälkeen alkaisin todennäköisesti kuolaamaan autottomien ja tiukkapeppuisten pyöräilijämiesten perään. :)- Tämä kommentti
stellaria81 kirjoitti:
"farmarivolvomies = YTM"
Juu, mutta voi olla että se farmariauton tuoma ytm-status katoaa heti kunhan olen saanut tavarani siirrettyä eikä autolle ole enää käyttöä. Sen jälkeen alkaisin todennäköisesti kuolaamaan autottomien ja tiukkapeppuisten pyöräilijämiesten perään. :)ilmentää selvästi aitoa naista, ja samalla vanhahtavan tyyliset autolla iskijät saavat pitkän nenän :)
- Gentle Man
Tämä kommentti kirjoitti:
ilmentää selvästi aitoa naista, ja samalla vanhahtavan tyyliset autolla iskijät saavat pitkän nenän :)
stellaria81 mursi farmarivolvomiesten sydämet :(
Juuri kun pappavolvolla ajelevat sedät ajattelivat löytävänsä elämänsä rakkauden auttamalla tätä kaunista neitokaista kuskaamaan tavaraa käytännöllisellä ja turvallisella vm. 92 menopelillään, paljastui että nämä ritarit olisivatkin naiselle pelkkiä käytännöllisiä hyötyöesineitä...aivan kuten isomummolta ostettu autokin.
Elämä on julmaa :) - 2+1
Gentle Man kirjoitti:
stellaria81 mursi farmarivolvomiesten sydämet :(
Juuri kun pappavolvolla ajelevat sedät ajattelivat löytävänsä elämänsä rakkauden auttamalla tätä kaunista neitokaista kuskaamaan tavaraa käytännöllisellä ja turvallisella vm. 92 menopelillään, paljastui että nämä ritarit olisivatkin naiselle pelkkiä käytännöllisiä hyötyöesineitä...aivan kuten isomummolta ostettu autokin.
Elämä on julmaa :)Eämä tilapäisesti julmaakin, mutta muodilla on tapana toistaa itseään. Pappa-Tuntureiden kokoontumisajoja on nähty jo 10 vuotta, joten voi vain odottaa, kun pappavolvojen uusi tuleminen on kova sana taas, ja sedät voivat muistella miten oli vientiä ennen, naisten etupäässä siis, sinne tänne ja pensaakin paloi....
oi niitä aikoja...... - niin varmaan joo
Tämä kommentti kirjoitti:
ilmentää selvästi aitoa naista, ja samalla vanhahtavan tyyliset autolla iskijät saavat pitkän nenän :)
Höpö höpö. Kun jännämies saapuu rikkinäisellä pakoputkella varustetulla bemarillaan niin kyllä siinä naisten, stellaria mukaanlukien, pöksyt valahtavat märiksi ja polkupyöräänsä polkeva ituhippi saa taas polkea yksin kotiin
niin varmaan joo kirjoitti:
Höpö höpö. Kun jännämies saapuu rikkinäisellä pakoputkella varustetulla bemarillaan niin kyllä siinä naisten, stellaria mukaanlukien, pöksyt valahtavat märiksi ja polkupyöräänsä polkeva ituhippi saa taas polkea yksin kotiin
No en mää nyt välttämättä mitään ituhippejä tarkoittanut, vaan esim. tuommoisia otuksia:
http://www.randonneurs.bc.ca/Resources/misc/why-bike-shorts-should-be-black.jpg- Mitä vaivaiset
stellaria81 kirjoitti:
No en mää nyt välttämättä mitään ituhippejä tarkoittanut, vaan esim. tuommoisia otuksia:
http://www.randonneurs.bc.ca/Resources/misc/why-bike-shorts-should-be-black.jpgpalstaa ylläpitävät vaikertajat tähän sanoo :)
- Nirso
Audi tt on ainut mikä kelpaa.
- neitinäpsä
Hauska kysely, tässä viehättävän sinkkuneidon ensivaikutelmat!
1. Hyvä vaikutelma, varteenotettava mies parisuhteeseen
2. Nössö, tavallinen, käytännöllinen, ei-miehekäs
3. Varmaan ihan kiva ja persoonallinen kundi, mutta olemme auttamattomasti eri maailmoista.
4. Pervo-setä, vanhanaikainen
5. Hauska, persoonallinen, klassinen, älykäs, lennokas, humoristinen
6. Pelottava, dominoiva, armeijamainen könsikäs- ei sovi minulle
7. Eiiii- out of this world.- neitinäpsä
Eli toisin sanoen, äinoastaan ykkönen ja vitonen tekevät hyvän vaikutelman.
Ykkönen herättää enemmän luottamusta, ja vitonen herättää enemmän kiinnostusta/viehätystä. - V70T5
neitinäpsä kirjoitti:
Eli toisin sanoen, äinoastaan ykkönen ja vitonen tekevät hyvän vaikutelman.
Ykkönen herättää enemmän luottamusta, ja vitonen herättää enemmän kiinnostusta/viehätystä.Jesh!
Olen päässyt pervot sedät luokkaan!
- Viivi-Anni
Seiska on söpön punainen, mutta pisteet romahdutti tuo poikkipuolinen takasiipi, vai mikä sen nimi miesten sanastossa lieneekään.
Viitonen on myös punainen, vanhan ajan jenkkiretroo, mutta tänä aikana täysi ympäristökatastroofi, vähän kuluneena vienee ainakin 25 l satasella :/
Oikestaan punainen rättisitikka olisi ihan jees, tuunattuna omiin tarpeisiin, voisi viedä vaikka kaikki mökkikamat katiskoineen päivineen samalla kertaa... ja varmaankin yhden pysähdyksen taktiikalla :) Millaisia ajatuksia tällainen herättää naisissa? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/Mercedes_W202_front_20080302.jpg
- neitsyttyty
Grrr, tuollaisen takapenkille kun pääsis poksautettavaksi ;)
- manne-mese
Mersutakki, pussihousut ja nahkasaappaat.
- ensi vaikutelma
Tulee mieleen aikamiespoika, joka asuu peräkamarissa ja silittää farkkuihin prässit.
- nauruntirskaus
Noin 60v pappa. Vaikea kuvitella että tuollaisella ajaisi joku 20-35v viriili mies.
- Kulkuneuvo
En tajua mitään autoista, en edes sitä minkä merkkinen auto on tai onko se hieno vai ei. Ladan ja Saabin tunnistan.
Tämä on taas tätä miesten logiikkaa, luulette että naiset ovat kiinnostuneita autoista. - Ikisinkku M
Enimmäkseen ketjun vastaukset todistavat naisten kaksinaamaisuutta, edessäpäin ne kyllä vannoo ettei voisi vähempää kiinnostaa miehen auto mutta totuus on lienee kuitenkin se että jos on kaksi muuten suunnilleen samantasoista miestä kyllä ne sen kyytiin lähtee jonka autossa raha puhuu, ei varmaan edes väliä vaikka sillä "köyhemmällä" mallilla ajavalla on velaton auto kuten asuntokin ja varakkaamman näköisellä ajeleva asuu vuokralla.
- Tööt.
Miehet ei helpolla pääse irti luutuneista käsityksistään ja puupäisestä miehen logiikastaan: ei auto (vääränvärinenkään) sinänsä estä kiinnostusta jos miehessä on muuten munaa (auto käytännön syistä tms.), mutta jos auto millainen hyvänsä on munanjatke niin no thanks.
Toki voi löytyä joku nainen kun lähtee velka-auton kruisailuun, mutta puupäisyyttä on, että yksikin esimerkki riittää näyttämään, että naiset yleensä olisivat jo geeneissään ja automaattisesti kaksinaamaisia, Palstalaisten mielestä näin tietenkin on. - Ikisinkku M
Tööt. kirjoitti:
Miehet ei helpolla pääse irti luutuneista käsityksistään ja puupäisestä miehen logiikastaan: ei auto (vääränvärinenkään) sinänsä estä kiinnostusta jos miehessä on muuten munaa (auto käytännön syistä tms.), mutta jos auto millainen hyvänsä on munanjatke niin no thanks.
Toki voi löytyä joku nainen kun lähtee velka-auton kruisailuun, mutta puupäisyyttä on, että yksikin esimerkki riittää näyttämään, että naiset yleensä olisivat jo geeneissään ja automaattisesti kaksinaamaisia, Palstalaisten mielestä näin tietenkin on.No siis kyllähän ne on kaksinaamaisia, missä tahansa kun kysytään naiset väittää ettei sillä auton merkillä/mallilla ole juuri väliä vaikka sillä on paljonkin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan ei miehen tarvitse tienata paljon, tarvitseepas, rahaa pitää tulla ovista ja ikkunoista. Tässä linkki niistä autoista, naiset tahtoo sen audin:
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/09/20/vaihtoautomyyja-kertoo-naiset-juoksevat-taman-merkin-peraan
"..ja varsinkin naiset ovat Audin perään, kertoo vaihtoautomyyjä Kim Laakso Autotalo Laakkoselta Lahdesta"
Että se niistä luutuneista käsistyksistä :) Naiset ei tajua hevonv..ua autoista ja niiden tekniikasta mutta audi pitää saada kun se on pimppaa kostuttavan premium, näin se vaan menee. Velattomat miehet harmaissa toyotissaan jäävät ilman lempeä kun taas samaan aikaan osamaksu-ossi audissaan saa enemmän kuin ehtii ottamaan. - marianne89...
Ikisinkku M kirjoitti:
No siis kyllähän ne on kaksinaamaisia, missä tahansa kun kysytään naiset väittää ettei sillä auton merkillä/mallilla ole juuri väliä vaikka sillä on paljonkin. Sama pätee moneen muuhunkin asiaan ei miehen tarvitse tienata paljon, tarvitseepas, rahaa pitää tulla ovista ja ikkunoista. Tässä linkki niistä autoista, naiset tahtoo sen audin:
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/09/20/vaihtoautomyyja-kertoo-naiset-juoksevat-taman-merkin-peraan
"..ja varsinkin naiset ovat Audin perään, kertoo vaihtoautomyyjä Kim Laakso Autotalo Laakkoselta Lahdesta"
Että se niistä luutuneista käsistyksistä :) Naiset ei tajua hevonv..ua autoista ja niiden tekniikasta mutta audi pitää saada kun se on pimppaa kostuttavan premium, näin se vaan menee. Velattomat miehet harmaissa toyotissaan jäävät ilman lempeä kun taas samaan aikaan osamaksu-ossi audissaan saa enemmän kuin ehtii ottamaan.Omaan makuun Audi ei kauheasti iske, toki sellaisen voisi ottaa kun mulla on se käsitys että on autona kuitenkin toimiva, muttei kuulu todellakaan suosikkeihini. Jos on varaa Audiin, valitsen ennemmin jonkun muun saman hintaluokan auton mutta sellaisen josta tykkään enemmän.
Miehellä sitten saa edelleenkin olla se Audi tai mikä tahansa sellainen, mikä ei nyt vaan keskelle tietä hajoa. - Ikisinkku M
marianne89... kirjoitti:
Omaan makuun Audi ei kauheasti iske, toki sellaisen voisi ottaa kun mulla on se käsitys että on autona kuitenkin toimiva, muttei kuulu todellakaan suosikkeihini. Jos on varaa Audiin, valitsen ennemmin jonkun muun saman hintaluokan auton mutta sellaisen josta tykkään enemmän.
Miehellä sitten saa edelleenkin olla se Audi tai mikä tahansa sellainen, mikä ei nyt vaan keskelle tietä hajoa.Audi ei autona ole välttämättä kovinkaan toimiva, ainoastaan hyvä ajaa mutta aika vikaherkkö ja h..in kallis korjata. Mikäs siinä jos on paljon rahaa muttta kyllä statusmerkin käyttäjillä ne marmoritiskit maksatetaan sitten huolto- ym. hinnoissa. . Oikeastaan jos haluaa audin tekniikkaa joka toimii ettei tarvitse maksaa siitä lisähintaa voisi joku seta exeo olla ihan hyvä, siinä kun on vanhemman audi a4:sen tekiniikka josta lienee lastentaudit jo karsittu, muotoilultaan se ei ole kyllä ihan onnistunein mahdollinen.
- Kartanovolvo
Naiset preferoi miesvalinnoissaan varakkaita miehiä. Ja varakkailla miehillä on usein myös hyvä auto. Joten lopputulos on se, että hyvällä autolla ajava mies saa yleensä mieleisensä naisen. Mutta mikä merkki tai malli tuo auto sitten onkaan on aika toissijaista -erityisesti melkein kaikille naisille. Ja kyllä sillekin on naisella merkitystä, että millainen tuo mies muuten on varakkuutensa lisäksi. Ei ihan kaikki hyvätuloiset ja/tai varakkaatkaan miehet saa kuitenkaan naista. Edellisestä esimerkkinä jotkut 60 000 euroa vuodessa parhaimmillaan tienaavat paperimies- ja ahtaajajuntit.
Jotkut naiset perustelevat sitä ettei miehen varakkuus muka ole heille tärkeää sen faktan takia, että he ainakin alitajuisesti tiedostavat että ei niitä varakkaita ja samalla hienolla autolla ajavia miehiä vaan riitä kaikille. - TimmiMimmi81
Noista esimerkeistä ei mikään. Pidän isoista ja korkeista, maasturit, jenkkipakut.
http://images.autospeed.pics/automobile/wallaadoo.com/wp-content/uploads/2014/06/gmc-suv-models.jpg
http://www.starcraftparts.com/gallery/product_2788/GFX_on_GMC.gif
Mitkään tuunatut, ja varsinkaan teinibemarit ei todellakaan sytytä. Miehen pitää olla Mies, eikä mikään keskenkasvuinen subbari/takaspoileri-kakara.- marianne89...
"Mitkään tuunatut, ja varsinkaan teinibemarit ei todellakaan sytytä. Miehen pitää olla Mies, eikä mikään keskenkasvuinen subbari/takaspoileri-kakara."
Nää autostereotypiat on kyllä aina yhtä hauskoja :D Onhan se totta joo, että vanhat Bemarit ovat esim. suosittuja tietyissä piireissä, mutta ei se auton merkki nyt kuskista vielä mitään kerro. Se, että kusipäät tuppaavat hankkimaan tietynmerkkisiä autoja mulkunjatkeeksi ei poista sitä faktaa että samanlaisen auton voi haluta myös toisenlainen ihminen ihan muistakin syistä kuin näyttämisenhalusta.
Itse voin sanoa sen verran, etten tuota autoa itse valinnut vaan se on mulle päätynyt. Mutta nyt kun sillä on ajanut, niin ei toinen samanmerkkinen enää olekaan ihan mahdoton ajatus jos raha sallii koska tuo on ihan autonakin hyvä ja toimiva (kuten moni muukin saksalainen auto) eikä pelkkä turhanpäiväinen koriste, mutta säästösyistä (mm. bensankulutus) seuraava auto tulee kuitenkin varmaan olemaan se Ford.
Ja jos automerkki vaikuttaa miehen miehisyyteen, niin vähäistäpä on sen miehen miehisyys muutenkin. :D Huumorintajuinen ja sopivan rento mies on valttia, ajoipa se Mersulla tai Skodalla.
- SekaSikiö
Hauska kysely kerrankin :D Pakko vastata.
Pieni huomio, en tajua autoista tuon taivaallista, joten älkää kiinnittäkö huomiota liiaksi jos kommentoin jotenkin typerästi.
1) "Ei perse ku kalliin näkönen auto. Mieski varmaa tulee puku päällä ulos! Vieläkö ehtis karkuun? Minä en varmasti riitä tuolle äijälle! Nolaisin vaan itteni!"
2) "Söpö pieni punainen koppakuoriainen! Ei ehkä unelmieni auto, mutta kelpaa!"
3) "Onkohan tuolla kaverilla oikeesti joskus aineksia olla isä vai onko jummittunu teini-tasolle? Valehtelikohan ikänsä?"
4) ... Ihan neutraali-fiilis ois, jos tollanen pihaan tulis. Ainakin tilava?
5) "Kaunis täytyy myöntää, mutta ranskalaisia ei uskaltaisi ton kyydissä syödä."
6) "Ton kyytiin ehdottomasti haluan! Aivan törkeen hieno"
7) "Noh, pojat on poikia. Kait tää villitys jossain vaiheessa menee ohi." - 17+17
Kolmonen heti pois laskuista, vitonen sympppis, muut ovat vain kulkuneuvoja, ihan sama.
Pahin oli deitti, jolla oli pakettiauto. Minulla kapea hame, en edes päässyt ylös. - Gammaromeo
Eräänlainen yleissääntö mikä nostaa naisella miehen auton merkityksellisyyttä - vaikka tavallaan voisi ajatella päinvastoinkin - on se että onko naisella itsellään auto. Autolliset naiset ovat keskimäärin kiinnostuneempia autoista kuin autottomat, mikä ei sinänsä ollenkaan yllätä. Siltikin osalle autollisista naisista auto on vain liikkumisväline -pakollinen paha. Ns. sokkotreffeillä on tullut vuosien saatossa käytyä, mutta hyvin harvoin nainen on autoani nähnyt. Kerran kuitenkin teimme naisen kanssa treffit parkkipaikalle. Nainen kuului tilastolliseen vähemmistöön, koska oli alle 30-v, asui isossa kaupungissa ja oli lapseton, mutta kuitenkin oli autollinen. Hän kehaisi autoani, joka oli kyllä hänen autoaan uudempi ja arvokkaampi.
Sikäli autottomalle naiselle voi miehen autolla olla merkitystä, että hän itse haluaisi auton, mutta ei koe että siihen olisi hänellä varaa. Myös yhteisen liikkumisen kannalta auto on kätevä ja suurimmalla osalla lapsiperheitä puolipakko. Mutta otaksun useimmiten sellaisille naisille, jotka pitävät miehen autollisuutta hyvänä olevan olennaisempaa, että miehellä ylipäätään on auto, eikä se millainen tuo auto on. - on sillä väliä
Onpas mitättömiä autoja tarjolla...mistä romuttamosta :)
Mulla on oma auto, bmw 325, e92. Miehellä pitää olla hieno auto, muuten saa kyllä kuulla omasta romustaan jatkuvasti pilkaa.- Sulle kommentti
vähän ylempänä nimimerkillä "Tööt." :)
- on sillä väliä
Sulle kommentti kirjoitti:
vähän ylempänä nimimerkillä "Tööt." :)
Ei siellä ollut mitään mulle :)
- marianne89...
1) Auto ei hetkauta suuntaan eikä toiseen ja tuskin kiinnittäisin siihen mitään huomiota (tai panisin sen merkkiäkään merkille), omasta näkökulmastani tavallinen perusauto johon ei liity sen kummemmin negatiivisiakaan viboja
2) Ei henkilökohtaisesti makuuni enkä varmaan itselleni ostaisi (Fordia olen kyllä kovasti seuraavaksi autoksi miettinyt, mutta vähän erilaista mallia), mutta jos olisi miehen auto niin ei vaikuttaisi kyllä siihen nähtäisiinkö toiste vai ei. Esimerkiksi toinen eksäni vaihtoi aika tapailumme alkuvaiheessa Bemarinsa vähän vastaavannäköiseen pikkuautoon kuin tuo, ja en todellakaan ajatellut että se olisi ollut joku virhe jonka takia suhdetta ei voisi jatkaa...
3) Tuossa se ei ole niinkään merkki (ajoin korttini Toyotalla ja oli mielestäni paremman tuntuinen ajaa kuin nykyinen auto, ja vaikken itse ensimmäisenä ehkä Toyotaa ostaisi niin en todellakaan ajattelisi että välttämättä huono auto, tuohan on se ns. "kansan auto"...) vaan vuosimalli, joka tökkii. Turvallisuus voisi alkaa arveluttaa jos on kauhean vanha. Ja sanotaan nyt etten tiedä onko tuo esim. jo 20 vuotta vanha vai vähän nuorempi, mutta jos miehellä on 20 vuotta vanha auto tai vanhempi niin kyllä ne turvallisuuskysymykset nousisivat mieleen, varsinkin jos auto ulkoisesti näyttäisi vielä huonokuntoiseltakin (tuo ei kuvan auto ei näytä). Ja tiedän, että ajetut kilometrit vaikuttavat enemmän kuin vuosimalli, mutta puhun nyt vaan mielikuvasta jonka todella vanha auto toisi. Esimerkiksi eräällä tuntemallani miehellä on 20 vuotta vanha ruostunut ja selvästi parhaat päivänsä nähnyt japanikaara, eikä edes se "japanilainen teknologia" pelasta sitä, että välillä mietityttää että kuinka turvallinen se enää on. Pluspuoli noissa vanhoissa autoissa tietty onkin sitten nostalgia, ja kieltämättä jos olisi riittävästi rahaa saattaisin hankita vanhan 60-70-luvun Cadillacin (riittävän vähän ajetun) ostamista.
4) Menee taas näihin mitä en välttämättä itse ostaisi, mutta joka ei miehen autona vaikuta suuntaan tai toiseen. Tuosta ei kyllä ensimmäisenä edes tullut mieleen että onhan tuokin jo sen 20 vuotta vanha, huomasin vasta linkin tekstistä sen asian.
5) Itse en ostaisi, mutta miehen autona ok ja mielestäni nostalgiakaarana ihan omiaan luomaan romanttisen tunnelman kahden kesken tehdyn matkan aikana.
6) Ei tämäkään herätä oikein kumpaankaan suuntaan, tietysti jos alkaa erikseen ajatella plussia ja miinuksia niin onhan tuossa enemmän tilaa kuin pienemmissä autoissa.
7) Tästä tulisi tuttu olo koska itselläkin on, eri mallia vain, ja muistankin sen tunteen kun eksän kanssa kuljettiin ensikerran sen silloiselle autolle ennen sitä vaihtoa. Kyllähän se aina jotain huvittavia "kylläpäs sattui" -ajatuksia herättää jos tapailemallasi tyypillä sattuu olemaan kanssasi samanmerkkinen auto.
Ja vaikka aloitus kielsi tätä sanomasta, niin aika yks ja hailee se lopulta on minkä merkkisellä autolla mies ajaa. Molemmat eksät hyviä esimerkkejä tästä, koska ekalla ei ollut autoa ollenkaan (oli värisokea) ja tokalla tosiaan ensin se Bemari mutta vaihtoi omasta mielestäni vähän huvittavankin näköiseen pikkuautoon. Miehellä, johon rakastuin vahvemmin kuin kumpaankaan noista oli "vain" Peugeot ja se tunne tuli ihan sen jälkeen kun olin ko. auton jo nähnyt ja kyydissä ollut (ettei tästäkin aleta sanoa, että en olisi huolinut ellei tunteita olisi ollut ennen auton näkemistä...). Lisäksi pelkkien lyhytaikaisten deittikumppaneiden kohdalla on käynyt usein niin, etten ole edes kiinnittänyt autojen merkkeihin mitään huomiota koska en muista niistä yhtäkään vaikka itse tyypit ja treffien kulun noin muuten yhä aika hyvin muistankin ja olen kuitenkin osan kanssa ihan itsekin ollut kyydeissä noissa autossa kun ollaan matkattu treffipaikalle.
Ainoana poikkeuksena tosiaan se "liian vanha" ja varsinkin selvästi myös ruosteisessa ja "rämässä" kunnossa oleva auto, ja ei sekään syy erota olisi mutta varmasti pyörisi mielessä että vaihtaako tyyppi vähän uudempaan ennen kuin jotain sattuu. - Mielipiteeni
Tuo viimeinen bemu ja se musta liekkiviritelmä on sellaiset että en kyytiin nousisi. Ford Ka miehellä? Naismainen.
Vanha ruumisarkkuvolvo? Hirveä kapistus, ehkä joku Stig-tyylinen mies voisi sillä ajellakin, mutta minä en olisi kyydissä.
Jenkkiautot on oikein jees. Audi antaa kuvan liiallisesta yrittämisestä. Kun ei miehessä ole mitään, niin ostetaan vähän rekvisiittaa.- ChevyVanMies
Itsellä (Mies) ollut kakkosautona ja kaupoissakäyntejä varten käyttöautona Ford KA. Chevrolet Van LX kun ei mahdu parkkihalleissa korkeutensa puolesta edes halliin, eikä Chevroletille löydy Helsingin keskustassakaan juuri KOSKAAN parkkipaikkaa. Parkkiruudutkin maalattu liian pieniksi, joten oikealla autolla ei niihin mahdu.
Taskuparkkeerausta varten ei myöskään ole olemassa riittävän pitkää tyhjää väliä Helsingin keskustassa juuri KOSKAAN .
- antaa kunnon kyydit
mutta jos haluaa laatua ja hyvän miehen niin se on porilainen mies ja citroen c5
- on mul auto
Kateelliset ihmiset yleensä leimaakin sen hienon auton rekvisiitaksi. Jos mulla on rahaa miksi romulla ajaisin enkä ostaisin sen jolla on parhaan ajo-ominaisuudet. Vain tyhmä sanoisi että vanhalla toyotalla on parempi ajaa kuin uudella mersulla.
Itselleni auto on sellainen väline jolla pääse paikasto toiseen, eikä sen koskaan mee ihmisen edellä, jos tutustun ihanaan mieheen ja hän ajaakin joku päivä parkeille vanhalla toyotalla, so what. Auto on mulle kuitenkin myös sellainen väline joista välitän ja olen kiinnostunut, laitan rahaa. Joten jos se mies alkais mulle valittamaan että kaikki menee autoon, sais pitää turpaansa kiinni :)
Ap:n linkeistä kävis kaikki paitsi se Ford Ka, liian pieni ja tehoton.- Ikisinkku M
"Ap:n linkeistä kävis kaikki paitsi se Ford Ka, liian pieni ja tehoton."
Mitä ihmeen merkitystä noilla tehoilla ja koolla on jos se treffikumppani sillä kuitenkin ajaa. Sinullahan kertomasi mukaan on oma auto niin ei sen toisen auton tehoilla luulisi olevan mitään väliä jos hän itse kokee sillä paikasta toiseen pääsevänsä ja ihan varmasti tuolla ka:llakin saa sakot ajettua eikä tee tiukkaakaan. En itsekään ehkä noin pienitehoista itselle ottaisi mutta jos se olisi toisen auto ihan sama mulle jos hän itse tykkää.
- Mr Cynical
"Jos mulla on rahaa miksi romulla ajaisin enkä ostaisin sen jolla on parhaan ajo-ominaisuudet."
No miksipä ei, jos rahaa kerran on.
"Joten jos se mies alkais mulle valittamaan että kaikki menee autoon, sais pitää turpaansa kiinni :)"
Mutta päätellen tästä, sitä rahaa ei kuitenkaan taida olla ;)- 3+8
Mistä niin päättelit? Ihan omista rahoistani puhun, ja kallin auton omistaminen maksaa ;)
- ATMaisteri
3+8 kirjoitti:
Mistä niin päättelit? Ihan omista rahoistani puhun, ja kallin auton omistaminen maksaa ;)
"Mistä niin päättelit? Ihan omista rahoistani puhun, ja kallin auton omistaminen maksaa ;)"
Et sitten tajunnut? Jos rahaa on, auto ei ole uutta sohvaa ihmeellisempi kuluerä.
- Kartanovolvo
"Kateelliset ihmiset yleensä leimaakin sen hienon auton rekvisiitaksi."
Kyseessä voi olla kateus, mutta myös muu syy. Melkein kaikki autoilijat valitsisivat, jos vapaasti voisivat sen tehdä, mieluummin uuden auton kuin 20 vuotta vanhan auton. Sitä ettei ole ostanut uutta autoa vaikka rahakin olisi riittänyt selitetään sillä, että auto on huono sijoitus. Pitää paikkansa sijoituksellisessa mielessä kyllä, mutta samaan aikaan ollaan kuitenkin kateellisia esim. sille muuten yhtä hyvin toimeentulevalle naapurille, jolla on ollut kanttia ostaa uusi ja hieno auto kun itsellä on joku 5-20 vuotta vanha käytetty auto.- Gentle Man
Melkoinen pelkuri saa olla jos pitää autoliikkeessä asioimista kanttia vaativana tapahtumana :D
Aika hyvä nyrkkisääntö on että jos katsoo tavallisen auton kateutta herättäväksi statussymboliksi, kalliin auton hankkiminen on useimmilla hölmöä puuhaa. Jos tuloja on sen verran ettei auto ei ole ihmeellinen juttu, voi ajella ässämersulla tai vanhalla kuplalla - väliäkö sillä jos parin miljoonan osingot kilahtaa vuosittain tilille.
Yhtä lailla auton sijasta voisi hankkia 5 000 euron puvun tai muutaman 10 000 euron lomamatkan. Olisiko se fiksua?
- Autoton nainen
1. Rikas snobi
2. Viherhippi
3. Renttu, kotoisin tuppukylästä, tuleva juoppo ja vaimonhakkaaja
4. Hyvä perheenisä, aviomiesmateriaalia
5. Keski-iänkriisi
6. Wannabe tosimies, mutta ei ole. Ehkä vaimonhakkaaja.
7. Nuori ja trendikäs. Yrittää vähän liikaa.- Autoton nainen
Jos minulla olisi varaa, ostaisin turkoosinvärisen mini cooperin.
Ehdoton suosikkini.
http://m.nettiauto.com/mini/cooper-s/6645209 - Ikisinkku M
Autoton nainen kirjoitti:
Jos minulla olisi varaa, ostaisin turkoosinvärisen mini cooperin.
Ehdoton suosikkini.
http://m.nettiauto.com/mini/cooper-s/6645209Mini on ihan nätti, voisin itsekin harkita kun vaikka ei olekaan ihan lujimmasta päästä merkkejä minun ajot tuommoisella kyllä hoitaisi. Itse ottaisin tosin 5-ovisena kun kolmiovisessa ärsyttäisi se ettei saa helposti kauppakassia takapankille kun en tuollaisessa pystyperäisessä halua myöskään käsiä sotkea kuraiseen takaoveen.
- klllöpo
Tavallinen Audi rikkaan snopin auto? :) auton voi ostaa myös velaksi tai aina se ei ole edes oma auto, tiesitkö?
- kaunis n
Ap:n esimerkeistä kaikkia muita lähtisin pakoon, paitsi Audin ja Buickin omistajia.
- Dodge Man
Dodge Ram on ainakin itsellä ollut hyvä! Vetää naiset märäksi V8:sin murinalla ja olen poistanut vaimentimet, joten murina on mielekästä.
- dososo
Tai herättää sääliä
- havainnoiva mies
Eipä sillä autolla itsessään niin ole väliä. En kuitenkaan ole helsingissä nähnyt ainuttakaan Porschella ajavaa miestä, jolla ei olisi kaunista vaimoa tai tyttöystävää. Hassu sattuma.
- Aapo2
Nojaa, jos se on 911, niin uskotaan. Parturikampaaja-Boxsterit ja muut halpismallit eivät vielä kaunista naista takaa.
- _Sinkkunelli_
Mielenkiintoisia valintoja vertailuun. Voisin väittää, että hieman tarkoitushakuinen valinta noista autoista. Kaikki muut jotenkin erikoisempia tai huomattavasti halvempia kuin tuo Audi. Oliko aloittajan tarkoitus osoittaa, että naisille kelpaa vain Audi-miehet?
Noista vaihtoehdoista kavahtaisin kolmosta ja vitosta, siksi että jotenkin koen niiden edustavan sellaista elämäntyyliä, minkä koen itselleni hyvin vieraaksi.
Kyllä minulle ainakin jonkin verran miehen autolla on merkitystä, mutta se ei todellakaan ole mikään deal breaker, jos mies itse on muuten kaikin puolin sopiva. Auto kertoo melko paljon arvovalinnoista, mutta sen voi myös tilanteiden muuttuessa vaihtaa.
Siitä miten mies autoa ajaa ja käyttäytyy ratissa ollessaan voi päätellä yllättävän paljon olisiko hänestä hyvää parisuhdemateriaalia juuri minulle. Jos hidas hissukka ja rattien raivopää pistävät hynttyyt yhteen niin sanomistahan siitä ennen pitkää tulee, muuallakin kuin tien päällä.- 26+62
Sinkkunelli tosiaan lähtisi treffeille SINKKUmiehen kanssa joka ajaa setämiesvolvolla? Eihän tuommoista omista kuin trenssitakeissa kulkevat pervot vanhat miehet.
- _Sinkkunelli_
26+62 kirjoitti:
Sinkkunelli tosiaan lähtisi treffeille SINKKUmiehen kanssa joka ajaa setämiesvolvolla? Eihän tuommoista omista kuin trenssitakeissa kulkevat pervot vanhat miehet.
No kyllä mä ne treffit läpi katsoisin, oli auto noista mikä tahansa. :) Kuten sanottua, ei auto ole deal breaker, vaikka se kertookin tiettyjä asioita omistajastaan.
Aloittajahan ei nimenomaan sanonut, että auton _omistaa_ se sokkotreffeille tuleva tyyppi. Voihan olla, että oma auto on huollossa ja mies on lainannut isänsä tai pikkuveljensä autoa tms. Kuinka tyhmää olisi pelkän auton perusteella heti ilmoittaa, ettei tästä mitään tule, heippa?! Ja muutenkin, jos kaikki muu kolahtaa, mutta auto on vääränlainen ja sen perusteella tulisi hylky, niin come on hei... Kuinka pinnallista se nyt olisi? Ainahan sen auton voi jossain vaiheessa vaihtaakin.
- vdjfndfgjdmf
Ei se auto valintaa päätä mutta kyllä sillä pieni vaikutus on. Vanhempi Mese vs uus Toyo :D Kyllä vie vanhempi Mese voiton. Ei se auto äijää tee. Tosimies ajaa vaikka fillarilla, tuo naisen ritsalla rinta rottinkilla.
- Tylyolin
Hyvässä asemassa oleva mies tuli nissan micralla treffeille.
Kuvitelkaa näky; Nousi autosta puku päällä. Mies oli ihan jees mut asenne ei. Jos tienaa 5500€ kuussa ja ajaa 500€ rottelolla niin pitäs ilmoitta saiturit ohjelmaan. Liian nuuka ja tarkka. Valitti palvelusta kahvilassa ja siinä ei ollut mitään vikaa. Haukkui minun saksalaisen laatuautoni ekoilla treffeillä. Mä nostin kytkintä.
En voisi kuvitella ajelevani nissan micralla. Rumin auto ikinä.- jookosvaieikös
Aika köyhä mies jos joutuu ajamaan itse autolla, varakkaammat istuvat vain takapenkeillä kyydissä, luulisin?
- flllds
Näit kai micramiehen palkkakuititkin sitten myös? Ei käynyt mielessä että esitti vain hyvätuloista? Manasi mielessään kun huomasit auton millä tuli..
- Tylyolin
jookosvaieikös kirjoitti:
Aika köyhä mies jos joutuu ajamaan itse autolla, varakkaammat istuvat vain takapenkeillä kyydissä, luulisin?
Ei tarpeeksi varakas omaan kuljettajaan. Se olisikin ollut jo liikaa.
- Tylyolin
flllds kirjoitti:
Näit kai micramiehen palkkakuititkin sitten myös? Ei käynyt mielessä että esitti vain hyvätuloista? Manasi mielessään kun huomasit auton millä tuli..
Ei vaan esittänyt vaan oli ihan oikeasti hyvätuloisessa työssä. Sen pystyin netistä tarkistamaan ennen treffejä. Se on kuin ampuisi itseään jalkaan jos ei tarkista ennen treffejä toisen taustoja googlesta. Jos ei löydy mitään niin ei tule treffejä. Jos löytyy paskaa niin saa minun puolesta hukkua siihen, yksinään.
- fheuiigiyaa
Tylyolin kirjoitti:
Ei vaan esittänyt vaan oli ihan oikeasti hyvätuloisessa työssä. Sen pystyin netistä tarkistamaan ennen treffejä. Se on kuin ampuisi itseään jalkaan jos ei tarkista ennen treffejä toisen taustoja googlesta. Jos ei löydy mitään niin ei tule treffejä. Jos löytyy paskaa niin saa minun puolesta hukkua siihen, yksinään.
Ne jotka todella ovat jotakin, välttelevät nettiä, ja tavoite on ettei sieltä mitään löydy. sama periaate itsellä, ja voin sanoa että olen huomattavasti perseaukisista ylempänä.
Kapealla katsantokannallasi saata menettää ihan hyviä mahdollisuuksia. Mutta etsi vain niitä tympeitä egoisteja nousukkaita jotka kaiken nettiin itsestään rääpivät, ja ego on ettei ovista mahdu sisään.
- KokemustaTästäLuuserista
Farmarivolvomiehet kannattaa kiertää kaukaa.
Lapsia monen muijan kanssa. Sekalaista seurakuntaa siis.
Iso maha, juovat kaljaa, syövät lihistä ja makkaraa, nortti palaa.
Käsite nämä volvomiehet. Useimmiten rekkahommissa. Omistajia tai kuskeja. Jos on ajanut euroopassa omistaa kaikki mahdolliset taudit, huorilta saatu. Älkää uskoko sitä että " en ole koskaan käynyt huorissa, mutta kaverit kyllä". Jokainen näistä jotka on käyneet rekalla Saksassa tai etelämpänä on ollut siellä likaisissa huorissa.
Lähtekää siis karkuun, jos parkkipaikalla on farkkuvolvo.- Stadinfriidu1
Mielenkiintosta! Vanha ketju .. mutta vastaan naisena.
Minulla on V70 2,5T olenko minä sitten: kaljamahainen , huoraava , roskaruokaa syövä ja röökaava "rekkalesbo""??
En todellakaan vaan juuurikin täysin erilainen.
Niin auton värikin on musta. Hyvä peli on mutta kaikki "paska" näkyy bilikassa hyvin. - Audimies
Stadinfriidu1 kirjoitti:
Mielenkiintosta! Vanha ketju .. mutta vastaan naisena.
Minulla on V70 2,5T olenko minä sitten: kaljamahainen , huoraava , roskaruokaa syövä ja röökaava "rekkalesbo""??
En todellakaan vaan juuurikin täysin erilainen.
Niin auton värikin on musta. Hyvä peli on mutta kaikki "paska" näkyy bilikassa hyvin.Tämä koski miehiä. Ongelmia luetunymmärtämisessä?
Volvonaiset ovat aivan ihania!
Allekirjoitan tuon farkkuvolvomies-stereotypian täysin. Ei tarvitse kuin katsella puolituttuja kuljetusyrittäjä... - Stadinfriidu1
Hih, Audimies! Ei luetunymmärtämisessä mitään vikaa, siksi kirjotin, että vastaan naisesa:) hei haloo itselles vaan!!
Juu u, tiedän olen ihana. Osaatkos itse katsoa nopeusmittaria, kun nuo Audi- kuskit kans useimmiten sakkoja ylinopeudesta.. onkos sulla kans taipumusta?
Tuohon vielä, ei mulla huonoja kokemuksia noista kuljetusyrittäjistäkään, jotka Farkku-Volvolla.
Tapauskohtaisia kaiten ovat..
- Nainen39vee
Tuskin treffeillä huomaisi, millä autolla mies tulee. Ei kai nyt nimittäin treffeille valita sellaista kahvilaa, jossa on ikkunan alla tympeä parkkipaikka. Ja jos kyseessä on ekat treffit, ei jostain kauempaa parkkikselta edes erota sitä treffikumppania.
En avannut kaikkia kuvia, mutta noin yleisesti ottaen, jostain katumaastureista yms tulisi varmaan sellainen olo, ettei ehkä olla ihan samantyyppisiä. Amerikanraudoista tulisi varmaan vähän samanlainen mielikuva - kun niitä kai hankkivat nimenomaan autoharrastajat, mutta jos toinen muuten olisi mukava ja samanhenkinen, en antaisi jonkun auton häiritä. Muista autoista tuli vaan yksityisautoilumielikuva, joten jos kyseessä on joku Helsingin keskustan kahvila, on mielikuva kyllä vähän negatiivinen - miksi ajaa autolla, kun ratikallakin pääsee? Poikkeuksena toki, jos autolla tuloon on hyvä syy, kuten että tullaan suoraan töistä, joka on kauempana tms.
Mutta yleisesti ottaen parhaan vaikutelman kaupunkiolosuhteissa tekee ihminen, joka tulee julkisilla, pyörällä tai kävellen. Riippuu keneltä naiselta kysytään. Joten lakatkaa yleistämästä (tämänkin asian suhteen).
Mutta siis tietenkin on (tai voisi olla) parempi, jos sulla olisi vaikka uutuuttaan kiiltävä F458 Italia kuin paskainen ja ruosteinen Nissan Sunny, josta yksi pölykapseli on irronnut ja jäljellä olevat ovat kaikki eri setistä.
Ymmärrättekö? On sillä autolla siis jotain väliä joo. Riittää, kun sulla on jotain noiden kahden ääripään välistä.- dlllr
Jaa sekö riittää että olisi sunny mutta kaikki kapselit samanlaisia, sitten olis hyvä?
dlllr kirjoitti:
Jaa sekö riittää että olisi sunny mutta kaikki kapselit samanlaisia, sitten olis hyvä?
Olishan se bonusta. Vielä parempi olisi, jos se olis myös puhdas ja ruosteeton ja muutenkin hyväkuntoinen yksilö.
Jaa, yhdelläkään ei ole ollut edes tuon tasoisia autoja. Niinpä on pakko sanoa, että ei se miehen auto sitä vaikutusta tee, mies on se mitä kyylätään. :)
- MoneyTalksBSWalks
Niin siellä alaluokassa varmaan onkin asian laita.
MoneyTalksBSWalks kirjoitti:
Sanovat että premium-autoilla ajavat paremmat ihmiset.
Se ei ole totta, heillä on vain enemmän rahaa tai lainaa.MoneyTalksBSWalks kirjoitti:
On mulla ollut pari varakastakin mies kanditaattia, jotka ei autoilla koreilleet. Ne oli semmosia sijoittaja henkisiä ja auto on huono sijoitus.
- Käyttäjätutkimus
Nicitönnä kirjoitti:
On mulla ollut pari varakastakin mies kanditaattia, jotka ei autoilla koreilleet. Ne oli semmosia sijoittaja henkisiä ja auto on huono sijoitus.
Monenko miehen nussima olet?
Käyttäjätutkimus kirjoitti:
Monenko miehen nussima olet?
Seitsemän plus melkeen yksi. Mihin tilastoit?
- asdf
1)
http://thechronicleherald.ca/sites/default/files/imagecache/ch_article_main_image/articles/B97271323Z.120140116092604000GM34I74V.11.jpg
- Tylsä massaan sulautuja. Kenties jopa perheellinen?
2)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/Ford_Ka_front_20071011.jpg
- Ehkä vähän nörttimäinen? Ei varaa vielä parempaan autoon tai sitten haluaa säästää kuluissa.
3)
http://i161.photobucket.com/albums/t222/adebisi_photo/adebisicorolla1.jpg
- Tatuoitu extreme kaljupää, kova ulkoa, mutta sisältä aikuistumaton pikkupoika
4)
http://static.cargurus.com/images/site/2013/02/15/18/08/1994_volvo_940_4_dr_std_wagon-pic-6489619921995247996.jpeg
- Laatua ja kestävyyttä arvostava mies, tyylistä viis
5)
http://www.americancarcuba.com/images/slide/001.jpg
- Miehekäs ja klassinen mies, romantikko
6)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/Land_Rover_Defender_front_20070518.jpg
- Urheilullinen joka paikan höylä, sosiaalinen, kerää katseita
7)
http://bringatrailer.com/wp-content/plugins/PostviaEmail/images/1988_BMW_E30_M3_For_Sale_Race_Car_Project_Henna_Red_Front_0_resize.jpg
- Amis
Näiden arvioiden perusteella voisin sanoa, että numero 4 on parhaimman vaikutelman tekevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436