Tämä palsta pitää lopettaa

asiallinen ihminen

On korkea aika lopettaa tämä tyhjänpäiväinen ns. keskustelupalsta. Suomessa on monia herkkiä ja tietämättömiä, jotka lukevat palstaa ja ahdistuvat entisestään. Palstalla ei juurikaan asiallisia kirjoituksia, enemmän täyttä soopaa ja väärää tietoa monista asioista.

18

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii007

On vaan hyvä, että nämä herkät ja tietämättömät saavat kuulla totuuden tätä kautta ennen kuin on liian myöhäistä.
      Jos se totuus täytyy jotain kautta kuulla niin mikäs se parempi vaihtoehto kuin kuulla se kaltaiseltaan ätmiltä.

• lukijamies

Tottahan se on että tämä on p.aska palsta pääosin sisällöltään. Siitä en ole samaa mieltä että täällä olisi paljon väärää tietoa. Täällähän nimenomaan kirjoitetaan paljon niistä asioista joita valtamedia ei halua käsitellä tai esittää ne ns. kaunistellulla versiolla.

On täällä esim. paljon aiheellistakin kritiikkiä mm. naisia kohtaan, mutta mediassa siitä ei voida kirjoittaa koska feministit hyökkäisivät heti ja haastaisivat oikeuteen jne. Ongelma palstalla on ehkä sanavalinnat, joilla tämä kritiikki tuodaan esiin.

• totuutta lähellä

Olet oikeassa että palstalla vaaditaan kriittisen lukemisen taitoa. Jos se on hallussa, tältä foorumilta irtoaa kuitenkin ehkä eniten todellisuutta oleva kuva naisista, kun jättää liioittelut huomiotta.

Nimenomaan valtamediasta ei saa edes kolumnien muodossa lukea kritiikkiä naisista. Se on mielestäni pelottavampaa kuin se että täällä ammutaan väilllä yli. Se että jokin keskusteluaihe tukahdutetaan kuoliaaksi, aiheuttaa näitä koulumurhaajia. Asiaa korostaa se että julkisuudessa on vallassa miehiä alistava feministinen keskustelutapa. Se on sairasta.

Itse harkitsen vakavissani maastamuuttoa koska liian monen naisen mielen on naistenlehdet myrkyttäneet.

• lukijamies

Mielestäni tähän on hyvä verrokki vaikka taannoinen kolumni hesarista, jossa naisfeministikolumnisti kirjoitti, että miehet kuvittelevat saavansa seksiä vain hyvällä käytöksellä tjsp. Mitä jos mieskolumnisti olisi kirjoittanut, että naiset luulevat olevansa vaivan arvoisia vaan sen takia kun omistavat pimpin?

Kolumnin kirjoittaja olisi lynkattu syvimpään helvettiin ja feministit olisivat loukkaantuneet, että miten voi valtakunnan yksi merkittävimmistä lehdistä julkaista noin naisvihamielisen kirjoituksen.

• Hyvä vaan

jos herkät ja tietämättömät, joutuvat kohtaamaan karun todellisuuden.

• ätmi

Tämä on hyvä paikka purkautua

• Beds are burning

Palsta voidaan lopettaa mutta naiset ei lopeta jännämiesten ja rikollisten kanssa olemista. Täällä sentään varoitellaan ja annetaan vinkkejä naisille kenen kans kannattais seurustella kun ne ei muuten tajua.

• Äädämi

Mitä ihmeen väärää tietoa? Tämä on tieteellisen objektiivinen palsta täynnä pelkkiä faktoja. Ja ainoa paikka missä pillua vaille jääneiden miesten mielipiteet pääsevät esiin. Valtamedia on tulvillaan yksipuolista feministipropagandaa ja kaikki naiskritiikki sensuroidaan.

• Palstalla on kyllä kakkaa suuri osa postauksista. Mutta välillä seassa on asiaakin. Yleensä se on kyllä todella kärjistynyttä, mutta kunhan niitä postauksia lukee kriittisesti ja käyttää hieman omia aivojaan, niin siitä voi saada ihan hyvää asiaa.

Paljon parempi niiden tietämättömien ja herkkien ymmärtää faktat ja toimia niiden pohjalta kuin kehitellä omassa päässään jotain vielä villimpiä virheellisiä teorioita. (Niitä joidenkin omia villejä ajatuksia täälläkin palstalla kyllä näkee) ;)

• Minusta tämän palstan omituisin piirre on tämä säännöllisesti toistuva kitinä siitä että palsta pitäisi lopettaa. Miten idiootti pitää olla ihmisen, joka tällä palstalla roikkuu vaikka ei saa täältä muuta kuin ahdistusta itselleen? Täysipäiselle, medialukutaitoiselle ihmiselle ei todellakaan pitäisi tulla nettikeskustelusta mitään ahdistusoireita, mutta jos oikeasti niin huonosti on jollakulla asiat, niin parempi olisi hankkiutua mielenterveyskuntoutukseen päästäkseen tuhoavasta riippuvuudestaan irti.

Palstalla on toki välillä vähän puuduttavaa jankkausta (päällimmäisenä ehkä juuri nuo joidenkin naisten käytöksen perusteella tehdyt naurettavat yleistykset), mutta on myös paljon asiallista keskustelua. Minun syyni seurata palstaa on paitsi tylsyyden tappaminen, niin myös se, että tämä on oikeastaan ainoa paikka, jossa voi keskustella (sinkku-)miesten kanssa jotenkin avoimesti kaikista suhdeasioista. Ei tällaiseen reaalielämässä ole ainakaan minulla mitään mahdollisuutta.

Kun seuraa palstaa muutaman viikon, niin luulisi jo tyhmemmänkin osaavan jättää avaamatta ne ketjut, joista ei todennäköisesti mitään järkevää löydy, ja bongaamaan ne potentiaalisesti järkevämmät ketjut.

• Vierailija.

Kiitos tästä järkevästä viestistä. Juuri näin.

Miksi millään tavoin hermostua jostain Internet-palstasta?

Jos tahtoo järkevämpää keskustelua niin keskustelee järkevästi järkevistä aiheista ITSE.

Täällä on ollut monia avauksia joihin kukaan ei reagoi lähes mitenkään, mutta joihinkin provoketjuihin jopa ne järkevältä vaikuttavat ihmiset jaksavat heittää kommenttia.

En ymmärrä sitä logiikkaa.

• Mies31v.

Höpöhöpö. Älykkyysosamäärällä about 110 ovat just niitä joita on kiva kiusata. Haukkua, pilkata ja saattaa naurunalaisiksi. Ovat niiiiin tietäjää, että on pakko hiekoittaa polkua lisää ja lopuksi haukkua aivan mitättömäksi paskaksi. Hah.

Mun silmissä se ei ole kiusaamista. Se on tapa erottaa jyvät akanoista. Heikot sortuu, käy huorissa ja tappaa itsensä. Vahvat taistelevat läpi kaltaiseni kusipään ja antavat lopuksi nuoletuttaa vaimonsa pillua minulla. Mieheltä löytyy ballseja.

Mitä enemmän plussaa=sitä huonompi juttu.

Ali-ihmiset nyt on mitä on. Nyrkeillä tulet kamppailuun, vaikka sanan säilä on miekkaa vahvempi.

Weak.

• Näin on.

Ei palstaa tarvitse lopettaa. Ätmit pitää lopettaa.

• ätämit

ovat fiktiota

• Näin on.
        ätämit kirjoitti:

ovat fiktiota

Ätämit ovat totisinta totta omasta mielestään, joten kyllä heidät pitää lopettaa.

• Akat vex, ukot homox
        Näin on. kirjoitti:

Ätämit ovat totisinta totta omasta mielestään, joten kyllä heidät pitää lopettaa.

Naiset pitää lopettaa. Aletaan me pojat kaikki homoiksi ja lisäännytään copy-paste-menetelmällä.

• kummitus

Minun mielestäni palstan voisi jakaa kahdeksi erilliseksi palstaksi, joista toinen olisi tavallisten ihmisten sinkkupalsta jossa keskustelu pidettäisiin asiallisena ja asiattomat viestit poistetaan. Toinen olisi ätmien oma palsta, jonne voi kirjoittaa mitä hyvänsä joka ei nyt ole suoraan laitonta.

Vaikka olen kyllä samaa mieltä siitä, ettei aikuisen ihmisen pitäisi ottaa näitä juttuja liian tosissaan. Sitäpaitsi itse luultavasti eksyisin kuitenkin sinne ätmipalstalle vänkäämään juuri kaikkein urpoimpien trollien kanssa. :D

• kahteen jako

ätmit=ei saa pillua
        ytmit=saa pillua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      405
      8879
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3308
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1774
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1146
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1068
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1055
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1011
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      985
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      973
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65