Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja mitenkähän suuri oli tämän tutkimuksesi otos, jos saa kysyä?
Vaikea kuvitella, että kukaan täysjärkinen ihminen jättäisi mitään ilmoittamatta saapumatta paikalle sovittuun tapaamiseen. Jos siis tuollaista muka tapahtuu toistuvasti, niin kannattaisi ehkä deittailla muitakin kuin niitä mt-ongelmaisia naisia.
17.06.2014 22:40
Niinpä, huonosti suunniteltu testi. Mutta pistä siihen se ”Ei sitä oikein voi seurusteluksi kutsua”-vaihtoehto, joka on lähimpänä.
17.06.2014 17:28
Tulokseni:
”Olet ikisinkku ja nautit siitä! Sinä, jos kuka, viihdyt yksiksesi. Et kaipaa ketään rinnallesi, sillä kumppani vain hidastaisi tahtia. Nautit, kun saat mennä ja tulla oman pääsi mukaan, varata äkkilähdön, jos siltä tuntuu eikä kukaan kysele perääsi. Hienoa, että elämäntyylisi sopii sinulle. Pidä kuitenkin silmät avoinna. Koskaan ei tiedä, milloin vastaan kävelee sellainen ihminen, joka saa sinutkin pyörtämään päätöksesi ikuisesta sinkkuudesta.”
Ja paskat. Ihan humpuukitesti, jonka tulos ei todellakaan pidä paikkaansa.
17.06.2014 17:27
Naisen näkökulmasta kyse on kyllä puhtaasti siitä, etteivät ne kunnolliset miehet yksinkertaisesti osoita sitä kiinnostusta niin, että se olisi naisen havaittavissa. Emme me naiset nyt hyvänen aika mitään ajatuksenlukijoita ole. Jos ne pelkän panon perässä olevat jännämiehet meitä piirittävät jatkuvasti ja kunnolliset ”ätmit” vain kulkevat ohi nokka pystyssä ja EVVVK-ilme naamallaan, niin on aika selvää että kumpi miestyyppi saa todennäköisemmin naisten huomiota.
17.06.2014 17:18
No juu, pitäisi yrittää ottaa kontaktia enempi niihin kiinnostaviin miehiin. Jotenkin sitä vain automaattisesti olettaa kaikkien komeiden miesten olevan varattuja, ja sitten tuntusi itsensä ihan tyhmäksi, jos olisi sellaisesta mennyt kiinnostumaan, ja vielä jotenkin osoittamaan sen kiinnostuksensa.
Olen minä kyllä joskus pyytänyt jossain pikkujutussa apua nimenomaan siltä minua kiinnostavalta mieheltä, mutta eipä noista jutuista ole koskaan mitään vastakaikua saanut, niin olen sitten lopettanut moisen ”kieroilun”.
16.06.2014 23:18
No kyllähän tämä iankaikkinen ruikutus tällä palstalla kertoo siitä että johonkin sitä toista sukupuolta tarvitaan. Mutta vaikeampi sitten perustella sitä tarvetta mitenkään rationaalisesti, kun mitään elintärkeää ei kuitenkaan sinkultakaan puutu.
Kaipa minä haluaisin vain, että olisin jollekin tärkeä henkilö, ja että se sama henkilö olisi tärkeä minulle.
16.06.2014 23:14
Jaa’a. Kyllähän sitä nyt oikeastaan haluaa ja yrittää olla mahdollisimman itsenäinen ja opetella tekemään itse kaiken mahdollisen. Syynä tähän näen paitsi oman elämäni helpottamisen, niin tavallaan myös sen, ettei mahdollinen kumppaniehdokas ajattelisi, että haluan miehen vain hyötyäkseen hänen osaamisestaan.
Olen ylipäätään huono pyytämään apua keneltäkään. Jos on sellainen tilanne, että apua on kertakaikkisen pakko pyytää, niin kysyn kyllä aina ekana naisihmiselta, tai jos ei sellaista ole lähettyvillä, niin sitten joltakin vanhalta äijänkäppänältä. Kaikkein viimeiseksi rohkenisin jotakin komeaa miestä häiritä turhanpäiväisillä ongelmillani, tai tunnustaa sellaiselle etten pärjää aivan kaikessa yksin.
16.06.2014 22:23
”Toisaalta viimeksi olin treffeillä naisen kanssa, jonka oli vaikeampi katsoa minua silmiin kuin minun häntä, koska häntä jännitti niin kovasti (jopa minuun verrattuna). “
No mitenkäs noissa treffeissä sitten kävi? Jos nainen vaikuttaa epävarmalta, niin silloin hän ainakin on sinusta aidosti kiinnostunut. Tuollaisessa tilanteessa pitäisi miehen (mikäli hänkin siis on edes hiukan kiinnostunut) ottaa yhteyttä treffien jälkeen ja pyytää uusintaa, sillä muuten nainen vain päättelee ettei ollut itse riittävän kiinnostava ja yrittää unohtaa koko jutun mahdollisimman pian.
16.06.2014 20:57
Minä olen kyllä sitä mieltä, että nuo yllä ehdotetut kävelylenkkitreffit olisivat loistoidea. Kahvilla käyminen on monella tapaa hankalampaa, kun pitää miettiä että kumpi maksaa, ja miten kalliiseen paikkaan kehtaa mennä, eikä muutenkaan oikein tekisi tuollaisessa tilanteessa mieli kahvia, kun jännityksestä voi muutenkin mennä maha sekaisin. Uskoisin siis, että monikin nainen lähtisi mielellään tuollaisille kävelytreffeille, jos vain mies sellaisia ehdottaisi.
16.06.2014 20:11
Siis miehet haluavat tavata sinut nähtyäsi kuvasi. Mitä ihmettä sitten oikein tuolla aiemmin horisit jostain seksinvonkauksesta? Ja mikä nyt ylipäätään on se varsinainen ongelmasi, sekö ettet ole järjeltäsi yhtä terävä kuin ulkonäöltäsi kaunis?
15.06.2014 22:03
”Epäluotettava nainen voisi alkaa levittämään huhuja jos fyysinen toimitus ei vaikka sujuisi oppikirjan mukaan.”
Varmaankin aika harvassa ovat tuollaiset mielenvikaiset ja täysin empatiakyvyttömät naiset. Useimpien naisten mielestä olisi varmasti hienoa, jos miehelläkin riittäisi sitä kärsivällisyyttä tutustua kunnolla ennen sänkypuuhiin ryhtymistä.
Jos keskityt liikaa tuohon naisten epäluotettavuuden vatvomiseen, niin jämähdät helposti siihen tilaan, ettet uskalla tehdä suhteen löytymisen eteen yhtään mitään. Muista ettei kukaan nainen voi pakottaa sinua seksiin kanssaan, jos et koe riittävää luottamusta häntä kohtaan, ja toisaalta kyllä nainenkin sitä luottamuksen syntyä jaksaa oikean tuntuisen henkilön kanssa odotella vähän pitempäänkin.
15.06.2014 21:50
Täytyy kyllä ihmetellä, että mitä sinä sinne profiiliisi oikein olet kirjoitellut, jos ilman kuvaakin pelkkää seksiehdotusta on tarjolla. Itsellä oli s24:ssä ilmo kuvan kanssa, enkä tasan kertaakaan saanut mitään suoraa seksiehdotukseen viittaavaa (minulla homma tökkäsi siihen, että sain kriteereihini sopimattomilta miehiltä yhteydenottoja kyllästymiseen asti). Yritä tutkia sitä ilmoitustasi miehen silmin, ja pohtia millaisia mielikuvia se voi herättää. Jos muuttaa profiilitekstin tyylin täysin, niin kannattaa ehkä vaihtaa myös koko profiili nimimerkkeineen uudeksi, sillä miehet jotka ovat jo nähneet sen entisen profiilisi, eivätkä ole siihen vastanneet, eivät todennäköisesti tule sitä tsekkaamaan uudelleen.
Harkitse myös, että millä sivustolla sitä ilmoasi pidät. Joillakin deittisivuilla taitaa olla vähän semmoinen maine, ettei niistä yleisesti olla mitään vakavampaa etsimässäkään. Itse en ole koskaan varsinaisesti asiattomalla deittisivulla ollut, joten en kovin hyvin osaa nimetä vältettäviä, mutta tosiaan kannattaa kokeilla vaihtaa mestaa, jos ongelma ei profiilitekstin muokkaamisen jälkeen poistu.
”Kävin jopa uskovaisten deittisivuilla ja sain kuulla että sielläkin miehet haluavat seksiä heti.”
Erikoinen sanamuotoilu. Viittaatko siis siihen, että olet vain kuullut huhuja, että noilla sivuilla on seksinvonkaajia, mutta et ole itse varsinaisesti kokeillut? Ota huomioon, että noiden huhujen alullepanijat voivat olla juuri niitä herutuskuvia profiilissaan viljeleviä naisia, jotka varmasti saavat seksiehdotuksia. Tai jos olet itse asian todennut, niin syy voi olla siinä omassa profiilitekstissäsi, kuten muillakin sivustoilla.
Sitten noista kuvista vielä, niin et kai vain itse ylitulkitse jokaista kuvan pyytämistä seksinvonkaamiseksi? Useimmat ihmiset haluaisivat varmaankin nähdä sen keskustelukumppaninsa kuvan ihan vain siksi, että se lisää luottamusta siihen, ettei toinen ole feikki. Myös seurustelua ajatellen se ulkonäkö lienee useimmille ihmisille melko tärkeä, joten kuvattomien kanssa keskustelu voi tuntua ajantuhlaukselta. Miehet ovat yleensä vielä visuaalisempia kuin naiset, joten paljon parempi metodi olisi luultavasti pistää se nassu kiltisti siihen profiiliin, ja osoittaa älykkyytensä profiilitekstissä ja muussa viestittelyssä.
15.06.2014 21:32
Tai no, ehkä vähän tuosa liioittelin. Ovathan minua kyllä nettideitissä lähestyneet niiden lukuisten kylähullujen lisäksi myös aivan itseni tasoiset miehet, ja oikeastaan jotkut paremmatkin. Mutta sitten useamman treffin perusteella on vain tullut semmoinen tunne (uskoakseni molemmilla), ettei homma tulisi toimimaan pitemmän päälle.
13.06.2014 00:20
No jaa, vaikea sanoa onko vääristynyt vai ei. Faktahan on se, että iskemään tulevat ainoastaan kehitysvammaiset ja kylähullut, mutta on minuun kuitenkin monta kertaa elämäni aikana ollut ihastunut täysin itseni tasoinen mies, josta olen myös itse ollut kiinnostunut (en todellakaan ole niin puusilmä ettenkö miehen kiinnostusta huomaisi). Joka kerta vain on käynyt niin, ettei mies ole tehnyt aloitetta, ja ennen kuin itsekään olen ehtinyt oikein mitenkään asiaa edistää, niin miehellä onkin joku toinen nainen kainalossa. Ne on aina olleet näitä kärsimättömiä tapauksia, joiden pitää saada pesää heti ja tekemättä mitään itse asian eteen, tai muuten vaihdetaan naista.
13.06.2014 00:16
Edelleenkin ihmettelen, että mitä vatun tekemistä uskovaisuudella pitäisi olla kokemattomuuden kanssa? Tunnen aika monta uskovaista, eikä kukaan heistä käsittääkseni ole neitsyt, tai ainakin ovat seurustelleet jo useamman kerran eri henkilöiden kanssa, vaikka eivät naimisissa olekaan olleet. Sen sijaan muutaman matematiikkaa/luonnontieteitä opiskelleen yli kolmekymppisen henkilön (joilla ei varmastikaan ole mitään uskonnollista vakaumusta) voisin hyvin kuvitella täysin kokemattomiksi, vaikka satavarma en tietenkään voi olla.
12.06.2014 23:36
Jos tuolla ”paukulla” tarkoitetaan väkeviä alkoholijuomia, niin sitten en valitettavasti taida kelvata. Myöskään hippiyden aste ei ehkä ole kovin korkea, vaikka luomua suosinkin. Ja jos anteliaisuus tarkoittaa lähes kaikkiin mahdollisiin rahankeräyksiin osallistumista, tai miehen omien menojen kustantamista, niin eipä natsaa siinäkään kohti. Muut kohdat kyllä mielestäni osuu ihan hyvin.
12.06.2014 19:39
No eivät kaikki miehet vastaa, jos nainen ei ole heidän mielestään kiinnostava. Riippuu ihan miehen käytöstavoista. Toisaalta kyllä minä ainakin vastasin kaikille nettitreffeissä viestiä laittaneille jotain, vaikka kuinka olisi ollut hakukriteerieni ulkopuolella.
12.06.2014 19:32
Epäilemättä sukupuolesta riippumatta saa todennäköisemmin mieleisensä kumppanin, mikäli tekee niitä aloitteita mieleisilleen ehdokkaille. En kyllä sinänsä usko, että naisten aloitteet toimisivat yhtään sen useammin kuin miestenkään, vaan luultavasti onnistumisprosentit ovat molemmilla aika tasoissa. Ihmisellä taitaa olla jotenkin luontainen mieltymys vain niitä itseään tasokkaampia kumppaniehdokkaita kohtaan, joten suurin osa aloitteista epäonnistuu joka tapauksessa, sille ei vain voi mitään.
12.06.2014 19:25
Voihan se alkuun vaatia vähän salapoliisityötä, ja riippua asuinpaikastakin, että mitenkä paljon tuollaisia yhdistyksiä on lähialueella tarjolla. Mutta onneksi nykyään on netti keksitty, eli aloita googlaamalla samalla kertaa jokin mieleisesi harrastus ja asuinkuntasi nimi. Jos ei tärppää, niin yritä varioida termejä, ja kokeilla muitakin harrastuksia.
Urheiluseuroja ja partiolippukuntia nyt lienee vähän joka paikkakunnalla, jos semmoisesta on yhtään kiinnostunut. Eikä myöskään seurakuntien järjestämää tarjontaa kannata ehkä pelkkään uskonnottomuuteensa vedoten täysin tyrmätä. Minun kaupungissani seurakunta järjesti joskus jotain semmoisia sinkkuiltojakin. Itse olen pesunkestävänä ateistina ollut mukana NNKY:n tapahtumissa, ja hyvin tulee juttuun, kunhan pystyy kunnioittamaan muiden uskoa, vaikka ei sitä itse jakaisikaan.
12.06.2014 19:14
Eikös sillä meikillä voi itsensä myös mahdollisimman rumaksi naamioida, jos nyt noinkin kauhea ongelma sinulla on, että miehiä liikaa kimpussa.
12.06.2014 18:59
87 / 137