Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Niinpä, huonosti suunniteltu testi. Mutta pistä siihen se ”Ei sitä oikein voi seurusteluksi kutsua”-vaihtoehto, joka on lähimpänä.
  2. Täytyy kyllä ihmetellä, että mitä sinä sinne profiiliisi oikein olet kirjoitellut, jos ilman kuvaakin pelkkää seksiehdotusta on tarjolla. Itsellä oli s24:ssä ilmo kuvan kanssa, enkä tasan kertaakaan saanut mitään suoraa seksiehdotukseen viittaavaa (minulla homma tökkäsi siihen, että sain kriteereihini sopimattomilta miehiltä yhteydenottoja kyllästymiseen asti). Yritä tutkia sitä ilmoitustasi miehen silmin, ja pohtia millaisia mielikuvia se voi herättää. Jos muuttaa profiilitekstin tyylin täysin, niin kannattaa ehkä vaihtaa myös koko profiili nimimerkkeineen uudeksi, sillä miehet jotka ovat jo nähneet sen entisen profiilisi, eivätkä ole siihen vastanneet, eivät todennäköisesti tule sitä tsekkaamaan uudelleen.

Harkitse myös, että millä sivustolla sitä ilmoasi pidät. Joillakin deittisivuilla taitaa olla vähän semmoinen maine, ettei niistä yleisesti olla mitään vakavampaa etsimässäkään. Itse en ole koskaan varsinaisesti asiattomalla deittisivulla ollut, joten en kovin hyvin osaa nimetä vältettäviä, mutta tosiaan kannattaa kokeilla vaihtaa mestaa, jos ongelma ei profiilitekstin muokkaamisen jälkeen poistu.

”Kävin jopa uskovaisten deittisivuilla ja sain kuulla että sielläkin miehet haluavat seksiä heti.”

Erikoinen sanamuotoilu. Viittaatko siis siihen, että olet vain kuullut huhuja, että noilla sivuilla on seksinvonkaajia, mutta et ole itse varsinaisesti kokeillut? Ota huomioon, että noiden huhujen alullepanijat voivat olla juuri niitä herutuskuvia profiilissaan viljeleviä naisia, jotka varmasti saavat seksiehdotuksia. Tai jos olet itse asian todennut, niin syy voi olla siinä omassa profiilitekstissäsi, kuten muillakin sivustoilla.

Sitten noista kuvista vielä, niin et kai vain itse ylitulkitse jokaista kuvan pyytämistä seksinvonkaamiseksi? Useimmat ihmiset haluaisivat varmaankin nähdä sen keskustelukumppaninsa kuvan ihan vain siksi, että se lisää luottamusta siihen, ettei toinen ole feikki. Myös seurustelua ajatellen se ulkonäkö lienee useimmille ihmisille melko tärkeä, joten kuvattomien kanssa keskustelu voi tuntua ajantuhlaukselta. Miehet ovat yleensä vielä visuaalisempia kuin naiset, joten paljon parempi metodi olisi luultavasti pistää se nassu kiltisti siihen profiiliin, ja osoittaa älykkyytensä profiilitekstissä ja muussa viestittelyssä.
  3. No eivät kaikki miehet vastaa, jos nainen ei ole heidän mielestään kiinnostava. Riippuu ihan miehen käytöstavoista. Toisaalta kyllä minä ainakin vastasin kaikille nettitreffeissä viestiä laittaneille jotain, vaikka kuinka olisi ollut hakukriteerieni ulkopuolella.