Kokemattomuuskysely!

mielenkiinnnosta

Kukahan on palstan vanhin täysin kokematon henkilö. Eli ei seksiä eikä seurustelusuhteita takana.

Itse olen 38 enkä koskaan seurustellut enkä harrastanut seksiä.

78

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 29vneitsyt

Kohta on 30 mittarissa ja en ole koskaan edes halannut naista. Minkäs sille aidosti rumalle naamalle mahtaa.

• atm atm

Lasketaanko se jos on halannut jotain tutun mummoa?

• 29vneitsyt
        atm atm kirjoitti:

Lasketaan vaikka oma äiti.

• ap.
        atm atm kirjoitti:

No ei tietenkään lasketa!

• lllllllll

No mitäs sen jälkeen kun kerran saatte seksiä?
      Työpaikka vaihtuu duunarista toimariks ja nätit tytöt kattoo sua kielipitkällä etkä tiedä mitä teet näille kaikille naisille? Lottovoittokin osuu jne?
      Ei siinä mikään muutu, älkää stressatko..

• Meinisikö pikemminkin suunnilleen toisin päin...? Vaihtuu toimarista työttömäksi, kun tekee mieli saada lisää ja pitää käyttää kaikki aika siihen. :D

No ei nyt sentään. Eihän siinä mikään muutu. Pelkässä seksin saamisessa siis. Siksi sitä ei viitsi maksullisilta ostaakaan. Oikea parisuhde olisikin eri asia ja muuttaisi hieman jokaista arkipäivää.

• ap.

Olen nainen.
        En uskokaan että mikään muuttuisi noin radikaalisti. Olisi vaan mukavaa jos olisi juttuseuraa ja toinen ihminen jonka kanssa jakaa arki, ilot ja surut sekä muutama harrastuskin. Ei tarttis aina yksin mennä tapahtumiin yms. Ja olishan se hellyyskin ja lähelläolokin kivaa.

• ap. kirjoitti:

Olen nainen.
        En uskokaan että mikään muuttuisi noin radikaalisti. Olisi vaan mukavaa jos olisi juttuseuraa ja toinen ihminen jonka kanssa jakaa arki, ilot ja surut sekä muutama harrastuskin. Ei tarttis aina yksin mennä tapahtumiin yms. Ja olishan se hellyyskin ja lähelläolokin kivaa.

Nyt on jo taas nähty että täällä on lähinnä miehiä vastaamassa. On ne ujot hiljaiset hissukat tai muut sellaiset miehet, jotka ei osaa sytyttää naisia. Palstan termein ollaan yleensä niitä beta-uroksia, eikä niitä itsevarmoja dominoivia alfa-uroksia. Ja jollei ole edes super-komea, niin toi sitten riittääkin totaaliseen kokemattomuuteen naisten kanssa.

Mutta... Kyllä se on vaan aina niin vaikeaa miehelle käsittää miten sama voi käydä myös naisille... AP, kysyn nyt suoraan että mitkä on ne syyt miksei ole miestä löytynyt? Ujous ehkä? Ulkonäkö? Vai jokin muu syy?

• ap.
        hullutiedemies kirjoitti:

Nyt on jo taas nähty että täällä on lähinnä miehiä vastaamassa. On ne ujot hiljaiset hissukat tai muut sellaiset miehet, jotka ei osaa sytyttää naisia. Palstan termein ollaan yleensä niitä beta-uroksia, eikä niitä itsevarmoja dominoivia alfa-uroksia. Ja jollei ole edes super-komea, niin toi sitten riittääkin totaaliseen kokemattomuuteen naisten kanssa.

Mutta... Kyllä se on vaan aina niin vaikeaa miehelle käsittää miten sama voi käydä myös naisille... AP, kysyn nyt suoraan että mitkä on ne syyt miksei ole miestä löytynyt? Ujous ehkä? Ulkonäkö? Vai jokin muu syy?

En tiedä. En koe olevani ruma, mutta myönnän etten ole niin kaunis mitä pitäisi olla päästäkseen suhteeseen. Olen nähnyt minkä näköisillä naisilla on eniten vientiä, enkä todellakaan kuuu heihin, en kuulunut edes nuorena.
        Pelkkä seksi ei ole kiinnostanut, ehkä olisin patjaksi kelvannut jollekin mutta onko se nyt meriitti edes? Ihan yhtä lailla kokemattomat miehet saisivat seksikokemuksen kun kelpuuttaisivat ihan mitä tahansa, esim kymmeniä vuosia vanhempia juoppolalleja. Tai kävisivät vaikka maksullisilla.

Tiedän muutaman muun naisen myös jotka ovat totaalikokemattomia. Ihan tavallisia mielestäni, normipainoisia ja näköisiä. Ikää päälle kolmenkympin. Kyllä se ikisinkkuus on ihan mahdollista naisellekin. Aika pieni osa naisista saa miesten lähestymiset sekä ylipäätään miesten kiinnostuksen heräämään. tavisnaisilla on jo haastavampaa.

• Ytajhs
        ap. kirjoitti:

En tiedä. En koe olevani ruma, mutta myönnän etten ole niin kaunis mitä pitäisi olla päästäkseen suhteeseen. Olen nähnyt minkä näköisillä naisilla on eniten vientiä, enkä todellakaan kuuu heihin, en kuulunut edes nuorena.
        Pelkkä seksi ei ole kiinnostanut, ehkä olisin patjaksi kelvannut jollekin mutta onko se nyt meriitti edes? Ihan yhtä lailla kokemattomat miehet saisivat seksikokemuksen kun kelpuuttaisivat ihan mitä tahansa, esim kymmeniä vuosia vanhempia juoppolalleja. Tai kävisivät vaikka maksullisilla.

Tiedän muutaman muun naisen myös jotka ovat totaalikokemattomia. Ihan tavallisia mielestäni, normipainoisia ja näköisiä. Ikää päälle kolmenkympin. Kyllä se ikisinkkuus on ihan mahdollista naisellekin. Aika pieni osa naisista saa miesten lähestymiset sekä ylipäätään miesten kiinnostuksen heräämään. tavisnaisilla on jo haastavampaa.

Tunnistatko itsesi näistä?
        ▪ Vaatimustasoni on liian korkea, kukaan ei kelpaa minulle.
        ▪ Hylätyksi tulon pelosta minusta tuntuisi turvalli- semmalta, etten sitoudu emotionaalisesti, eten- kin aiempiin pettymyskokemuksiin vedoten.
        ▪ Lähestymistapani on liian riippuvainen ja taker- tuva, se karkottaa mahdollisia ehdokkaita.
        ▪ Läheisyyden pelosta suhtaudun kielteisesti ruumiillisuuteen ja seksuaalisuuteen.
        ▪ Kontrolloin ja järkeilen liikaa. En uskalla heittäy- tyä rakastumisen tuntemattomuuteen.
        ▪ Pelkään, ettei minulla ole oikeutta katkaista suhdetta, jos se ei tunnu hyvältä.
        ▪ Minulla on uskomus siitä, etten saa elää omaa elämää, jos olen parisuhteessa.
        ▪ Vältän katsekontaktia, enkä edes yritä olla puoleensavetävä. Vältän seksuaalisia ilmaisuja.
        ▪ Juutun kaavaan, jossa ihastun sellaisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta, enkä pysty kiin- nostumaan niistä, jotka ovat ihastuneita minuun.
        ▪ Tapaan valita mahdottomia rakkauden kohteita. He ovat joko varattuja tai asuvat hyvin kaukana.
        ▪ Sitoutuminen arveluttaa, koska silloin pitäisi luo- pua kaikista muista mahdollisista kumppaneista.
        ▪ Pelkään paljastua: jos joku oppii tuntemaan minut täysin, hän ei voi haluta minua.

Miten tämä YTHS:n lista kolahtaa?

• ???
        Ytajhs kirjoitti:

▪ Hylätyksi tulon pelosta minusta tuntuisi turvalli- semmalta, etten sitoudu emotionaalisesti, eten- kin aiempiin pettymyskokemuksiin vedoten.
        ▪ Lähestymistapani on liian riippuvainen ja taker- tuva, se karkottaa mahdollisia ehdokkaita.
        ▪ Läheisyyden pelosta suhtaudun kielteisesti ruumiillisuuteen ja seksuaalisuuteen.
        ▪ Kontrolloin ja järkeilen liikaa. En uskalla heittäy- tyä rakastumisen tuntemattomuuteen.
        ▪ Pelkään, ettei minulla ole oikeutta katkaista suhdetta, jos se ei tunnu hyvältä.
        ▪ Vältän katsekontaktia, enkä edes yritä olla puoleensavetävä. Vältän seksuaalisia ilmaisuja.
        ▪ Juutun kaavaan, jossa ihastun sellaisiin, jotka eivät ole kiinnostuneita minusta, enkä pysty kiin- nostumaan niistä, jotka ovat ihastuneita minuun.
        ▪ Tapaan valita mahdottomia rakkauden kohteita. He ovat joko varattuja tai asuvat hyvin kaukana.
        ▪ Sitoutuminen arveluttaa, koska silloin pitäisi luo- pua kaikista muista mahdollisista kumppaneista.
        ▪ Pelkään paljastua: jos joku oppii tuntemaan minut täysin, hän ei voi haluta minua.

Mikä on diagnoosi tämän lista täyttävälle?

• ap.
        Ytajhs kirjoitti:

Kun ajattelen asiaa, muutama kohta sopii nykyisin minuun. Aika tekee tehtävänsä. Aiemmin olin reippaampi ja ulospäinsuuntautuneempi nyt olen muuttunut ja hiukan erakoitunut. Pakko myöntää.

▪ Hylätyksi tulon pelosta minusta tuntuisi turvallisemmalta, etten sitoudu emotionaalisesti, etenkin aiempiin pettymyskokemuksiin vedoten.
        ▪ Kontrolloin ja järkeilen liikaa. En uskalla heittäytyä rakastumisen tuntemattomuuteen

No tämä ainakin sopii ihan täysin minuun:

Ja varmaan tämäkin jossakin määrin sopii nykyisin kun asiaa oikein kunnolla ajattelin:

Mutta miksi ihmeessä flirttailisin kevyesti ja antaisin ymmärtää, kun en kuitenkaan hae kevyitä irtosuhteita? En tahdo antaa itsestäni väärää kuvaa enkä herätellä turhia toiveita enkä vetää puoleeni ns.vääränlaisia miehiä.
        Miten ihmeessä voisin edes heittää seksuaalissävytteistä läppää kun en osaa yhtään mitään tositilanteessa kuitenkaan. Mikään ei ole niin typerää kuin luvata jotakin mitä ei voi pitää tai feikata ihan täysin erilaista kuin oikeasti on.

• ap.

Nettideiteillä olen itsekin joskus treffaillut miehiä. Tulin siihen tulokseen että heillä oli liian kiire ja ns. liian monta rautaa tulessa. Niin siinä usein käy kun on liikaa valikoimaa, ei osata pysähtyä ja valita sitä yhtä kun aina voi olla nurkan takana jotain parempaa tarjolla.

En osaa neuvoa missä ikisinkkunaisia tapaisi. Uskonkin että moni ikisinkkunainen on hyvin pitkälti luovuttanut etsimisen ja kun ikää alkaa olla lähempänä neljäkymmentä, on väistämätöntä ettei jaksa enää elätellä toiveita. Nuoremmat ikisinkkunaiset saattavat olla vielä aktiivisemmin liikkeellä.

Itse käyn konserteissa, festareilla ja teatterissa, muttei siellä ketään tapaa. Jengi liikkuu porukoissa ja niillä on omat jutut, vähän vaikea on porukkaan ängetä. En enää edes odota tapaavani ketään, uskon että olisin jo tavannut jonkun jos se olisi ihmisten ilmoilla liikkumisesta kiinni.
        Olin menevämpi nuorena, nykyisin on kiva vaan olla kotosalla ja puuhastella omia juttuja. Harrastan luonnossa liikuskelua ja valokuvaamista, pidän rauhasta. Entisöin huonekaluja ja maalaan, piirrän, kirjoitan runoja, käyn kuntosalilla ja tanssiharjoituksissa. Luen paljon ja katselen luontodokumentteja. Aika tylsä tyyppi taidan olla, loppujen lopuksi.

• ap.

Jäi mainitsematta etten ymmärrä mitään ns.kemiasta. Enkä osaa juurikaan lukea miehistä kiinnostumisen merkkejä.

Vaikeitahan kaikki suhdeviritelmät sun muut treffailemiset on kun ei tiedä vastakkaisesta sukupuolesta hölkäsen pöläystä.

Sen mitä olen tapaamistani miehistä päätellyt ja yrittänyt lukea käytöksestään on se että nihkeää on ollut. Eli en mitä ilmeisimmin ole ollut mieleinen treffikumppani. Vaikeita juttuja.

• ...
        ap. kirjoitti:

Kun ajattelen asiaa, muutama kohta sopii nykyisin minuun. Aika tekee tehtävänsä. Aiemmin olin reippaampi ja ulospäinsuuntautuneempi nyt olen muuttunut ja hiukan erakoitunut. Pakko myöntää.

▪ Hylätyksi tulon pelosta minusta tuntuisi turvallisemmalta, etten sitoudu emotionaalisesti, etenkin aiempiin pettymyskokemuksiin vedoten.
        ▪ Kontrolloin ja järkeilen liikaa. En uskalla heittäytyä rakastumisen tuntemattomuuteen

No tämä ainakin sopii ihan täysin minuun:

Ja varmaan tämäkin jossakin määrin sopii nykyisin kun asiaa oikein kunnolla ajattelin:

Mutta miksi ihmeessä flirttailisin kevyesti ja antaisin ymmärtää, kun en kuitenkaan hae kevyitä irtosuhteita? En tahdo antaa itsestäni väärää kuvaa enkä herätellä turhia toiveita enkä vetää puoleeni ns.vääränlaisia miehiä.
        Miten ihmeessä voisin edes heittää seksuaalissävytteistä läppää kun en osaa yhtään mitään tositilanteessa kuitenkaan. Mikään ei ole niin typerää kuin luvata jotakin mitä ei voi pitää tai feikata ihan täysin erilaista kuin oikeasti on.

Ei flirttailu ole sänkyynkutsu. Pientä seksuaalista jännitettä saa ja pitää olla ilmassa, että olisi mitään toivoa kohtaamisen johtavan suhteeseen ylipäätään millään aikavälillä. Ihan vaikka olisi hakemassa pitkää suhdettakin.

Silloin ei flirttailla jos se toinen ei sytytä. Jos sytyttää, niin miksi koet että flirttailu olisi feikkausta?

• ap.
        ... kirjoitti:

Ei flirttailu ole sänkyynkutsu. Pientä seksuaalista jännitettä saa ja pitää olla ilmassa, että olisi mitään toivoa kohtaamisen johtavan suhteeseen ylipäätään millään aikavälillä. Ihan vaikka olisi hakemassa pitkää suhdettakin.

Silloin ei flirttailla jos se toinen ei sytytä. Jos sytyttää, niin miksi koet että flirttailu olisi feikkausta?

Olen havainnoinut elämäni aikana ettei flirttiin suhtauduta Suomessa kovin kevyesti. Miehet suuttuvat ja monasti jopa huorittelevat jos "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Flirtti ravintolaympäristössä tuntemattomalle miehelle ei aina "mene niin kevyenä huomionosoituksena kuin strömsössä".

Olisi mukavaa kun miehetkin ymmärtäisivät ettei flirtti tarkoita välttämättä sen enempää kuin että vastapuoli on viehättävä. Olen kuitenkin kokenut että asialinja on parempi ja turvallisempi. Jos tuntee paremmin toisen voi flirtatakin. En taida kyllä olla kummoinen flirttaaja muutenkaan :) harjoituksen puutetta..

• joku artikkeli

Joskus luin artikkelin jonka mukaan säännöllinen seksielämä lisää onnellisuutta saman verran kuin 100 000 euron vuositulot. Seksi on tärkeä asia elämän mielekkääksi kokemisessa.

• ap.

Kiitos huomiostasi :)
        Olen kyllä aika arka tutustumaan tätä kautta kehenkään.

Oikeastaan sinkut-palstan tulisikin olla enemmän seuranhakutyyppinen eikä mikään vihapalsta, jollaiseksi tämä on ikävä kyllä muodostunut.

• Ikisinkku M

Kieltäytymällä jo noin pitkään seksistä olet hyvää vauhtia matkalla kohti Buddha-tilaa, täydellistä viisautta. Ei tuossa vaiheessa kannata enää seksinnälkäisten naisten antaa pilata hommaa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Buddhalaisuus

• ap.

Olen nainen.
        Entäpä masturbointi, vaikuttaako sekin negatiivisesti tuohon tilaan pääsemiseen? Luulen niin, joten taitaa olla menetetty tuokin tsäänssi ;)

• Ikisinkku M
        ap. kirjoitti:

Olen nainen.
        Entäpä masturbointi, vaikuttaako sekin negatiivisesti tuohon tilaan pääsemiseen? Luulen niin, joten taitaa olla menetetty tuokin tsäänssi ;)

No kai se täydellinen viisaus on mahdollista naisellekin :D Älä ole huolissasi, kyllä ne munkitkin siellä kammionsa hiljaisuudessa varmaan toisinaan r..kailee aikansa kuluksi :)

• ap.
        Ikisinkku M kirjoitti:

No kai se täydellinen viisaus on mahdollista naisellekin :D Älä ole huolissasi, kyllä ne munkitkin siellä kammionsa hiljaisuudessa varmaan toisinaan r..kailee aikansa kuluksi :)

Ok :D En todellakaan ole penaalin tylsin kynä ;) Nyt löytyi siihenkin syy ;D

• nöösi_poika

Olen 35 v.

- en ole koskaan seurustellut
      - en ole koskaan harrastanut seksiä naisen enkä miehen kanssa
      - en ole koskaan suudellut naisen tai miehen kanssa

• toimi hyvä mies

Itsellä on viimeisenä takarajana tuo 35 vuotta. Jos ei siihen mennessä onnistu normaalia kautta niin pakko mennä maksulliselle. Tavoittelen parisuhdetta ja aitoa rakkautta mutta jossain vaiheessa on ehkä pakko ottaa radikaalimmat keinot käyttöön. Ei vaan voi odottaa loputtomiin. En kestäisi olla 35-vuotias poika. Noh, onhan tässä vielä useampi vuosi aikaa kääntää kelkka.

• nöösi_poika

Aloittaja, onko sinulla vakaumusta syynä?

Sittenhän tuossa ei ole mitään "ihmeellistä" jos olet esim. uskovainen.

Minulla puolestani ei ole mitään uskonnollista tai muuta vakaumusta, jonka takia en voisi harrastaa seksiä. Siksi 35 v. on jo aika kova juttu!

• ap.

En ole ns. uskovainen. Uskon kyllä johonkin suuempaan, mutta mitään lahkoja en siihen tarvitse.

Tahtoisin kunnolliseen, molemminpuoliseen kunnioitukseen ja arvostukseen perustuvaan parisuhteeseen, pelkkä tunteeton seksi ei ole koskaan kiinnostanut. Hyvin vaikeaa on tässä pinnallisessa pikasuhteiden ajassa löytää mitään aitoa.

• nöösi_poika
        ap. kirjoitti:

En ole ns. uskovainen. Uskon kyllä johonkin suuempaan, mutta mitään lahkoja en siihen tarvitse.

Tahtoisin kunnolliseen, molemminpuoliseen kunnioitukseen ja arvostukseen perustuvaan parisuhteeseen, pelkkä tunteeton seksi ei ole koskaan kiinnostanut. Hyvin vaikeaa on tässä pinnallisessa pikasuhteiden ajassa löytää mitään aitoa.

"Tahtoisin kunnolliseen, molemminpuoliseen kunnioitukseen ja arvostukseen perustuvaan parisuhteeseen, pelkkä tunteeton seksi ei ole koskaan kiinnostanut. Hyvin vaikeaa on tässä pinnallisessa pikasuhteiden ajassa löytää mitään aitoa. "

Niin minäkin. Kaikki tapaamani naiset, joiden kanssa on ollut aitoa kemiaa ovat osoittautuneet lopulta enemmän tai vähemmän varatuiksi. Yksi osoittautui uskovaiseksi (Jehovan todistaja) ja antoi siksi pakit.

• Edelleenkin ihmettelen, että mitä vatun tekemistä uskovaisuudella pitäisi olla kokemattomuuden kanssa? Tunnen aika monta uskovaista, eikä kukaan heistä käsittääkseni ole neitsyt, tai ainakin ovat seurustelleet jo useamman kerran eri henkilöiden kanssa, vaikka eivät naimisissa olekaan olleet. Sen sijaan muutaman matematiikkaa/luonnontieteitä opiskelleen yli kolmekymppisen henkilön (joilla ei varmastikaan ole mitään uskonnollista vakaumusta) voisin hyvin kuvitella täysin kokemattomiksi, vaikka satavarma en tietenkään voi olla.

• nöösi_poika
        stellaria81 kirjoitti:

Edelleenkin ihmettelen, että mitä vatun tekemistä uskovaisuudella pitäisi olla kokemattomuuden kanssa? Tunnen aika monta uskovaista, eikä kukaan heistä käsittääkseni ole neitsyt, tai ainakin ovat seurustelleet jo useamman kerran eri henkilöiden kanssa, vaikka eivät naimisissa olekaan olleet. Sen sijaan muutaman matematiikkaa/luonnontieteitä opiskelleen yli kolmekymppisen henkilön (joilla ei varmastikaan ole mitään uskonnollista vakaumusta) voisin hyvin kuvitella täysin kokemattomiksi, vaikka satavarma en tietenkään voi olla.

Monessa lahkossa esiaviollinen seksi on kielletty. Jopa masturbointi on kielletty!

On helppo ymmärtää, että lahkolainen on tietysti neitsyt, jos ei ole naimisissa. Vaikka olisi 40-vuotias. Eikä siinä ole silloin mitään ihmeellistä, kun seksittömyys ei ole ollut oma valinta vaan ulkopuolelta annettu sääntöön perustuva kielto!

• newsflash...
        nöösi_poika kirjoitti:

Monessa lahkossa esiaviollinen seksi on kielletty. Jopa masturbointi on kielletty!

On helppo ymmärtää, että lahkolainen on tietysti neitsyt, jos ei ole naimisissa. Vaikka olisi 40-vuotias. Eikä siinä ole silloin mitään ihmeellistä, kun seksittömyys ei ole ollut oma valinta vaan ulkopuolelta annettu sääntöön perustuva kielto!

Sääntöjä voi rikkoa.

• Jysld
        stellaria81 kirjoitti:

Edelleenkin ihmettelen, että mitä vatun tekemistä uskovaisuudella pitäisi olla kokemattomuuden kanssa? Tunnen aika monta uskovaista, eikä kukaan heistä käsittääkseni ole neitsyt, tai ainakin ovat seurustelleet jo useamman kerran eri henkilöiden kanssa, vaikka eivät naimisissa olekaan olleet. Sen sijaan muutaman matematiikkaa/luonnontieteitä opiskelleen yli kolmekymppisen henkilön (joilla ei varmastikaan ole mitään uskonnollista vakaumusta) voisin hyvin kuvitella täysin kokemattomiksi, vaikka satavarma en tietenkään voi olla.

Itsekin oon tavannut lahkolaisia, joilla on todella hyvät pickup-taidot. Vaikka esiaviollinen seksi on kiellettyä, niin ilmeisesti tytön voi viedä sänkyyn ja saada sen kiihottumaan hulluuden partaalle. Sitten jos jotain tapahtuu voi pistää tytön syyksi, että mitäs viettelit minut.

Jos hyväily vaatteiden läpi on sallittua niin kaipa kondomikin tarpeen tullen vaatteesta käy.

Tietysti ne uskovaiset , joille esiaviollinen seksi on kiellettyä ja sen vuoksi oikeasti välttelevät kaikenlaisia naiskontakteja, käy sääliksi.

• Monien uskonlahkojen
        stellaria81 kirjoitti:

mielestä avioliiton ulkopuolella seksiä harrastanut joutuu helvettiin

• nöösi_poika
        Jysld kirjoitti:

Itsekin oon tavannut lahkolaisia, joilla on todella hyvät pickup-taidot. Vaikka esiaviollinen seksi on kiellettyä, niin ilmeisesti tytön voi viedä sänkyyn ja saada sen kiihottumaan hulluuden partaalle. Sitten jos jotain tapahtuu voi pistää tytön syyksi, että mitäs viettelit minut.

Jos hyväily vaatteiden läpi on sallittua niin kaipa kondomikin tarpeen tullen vaatteesta käy.

Tietysti ne uskovaiset , joille esiaviollinen seksi on kiellettyä ja sen vuoksi oikeasti välttelevät kaikenlaisia naiskontakteja, käy sääliksi.

"Tietysti ne uskovaiset , joille esiaviollinen seksi on kiellettyä ja sen vuoksi oikeasti välttelevät kaikenlaisia naiskontakteja, käy sääliksi."

Vain tuollaisiin olen törmännyt. Säännöt kieltävät jopa vapaa-ajan vieton lahkon ulkopuolisen kanssa eli eihän Jehovan todistajaa saa edes 15 minuutiksi kahville! Saati sitten että puhuttaisiin jostain intiimistä meiningistä...

Ehkä olen törmännyt vain niihin oikeasti tiukkapipoisimpiin tapauksiin, oikeasti yli 25-vuotiaisiin neitsytnaisiin, jotka harrastavat seksiä vasta avioliitossa. (Tai sitten jo seurusteluaikana, mutta seurustelunhan pitää johtaa avioliittoon, joten seurustelevat pari on jo käytännössä naimisissa. Normaali tahti on 6 kuukautta seurustelun aloittamisesta avioon. Siinä ehtii hyvin tutustua tulevaan loppuelämän kumppaniin...

• kaikki kielletty
        Monien uskonlahkojen kirjoitti:

mielestä avioliiton ulkopuolella seksiä harrastanut joutuu helvettiin

Siksipä esim Jehovan todistajilla esiaviollinen seksi on kielletty. Jopa masturbointi on kielletty!

• ...
        newsflash... kirjoitti:

Sääntöjä voi rikkoa.

Yritäpä vaan sitä noissa lahkoissa.

• HC-ATM

Olen 26v, eli en läheskään vanhin, mutta varmasti ainakin kokemattomin. En osallistunut lukiossa edes vanhojen tansseihin! Olen pitänyt tyttöä kädestä pari kertaa peruskoulun pakollisilla tanssitunneilla, muuta ei tule mieleen.

• vanhin

39v, tänä vuonna tulee 40v täyteen. Ei ensimmäistäkään tyttöystävää, ei suudelmaa eikä seksiä.
      Kesäloma on tosin tässä vielä edessä, vielä kerkeäisi kolmosella alkavalla iällä hankkia edes ensisuudelman... epäilempä että ei onnistu koskaan tässä elämässä...

• nöösi_poika

Saakeli, aina jollain on enemmän rahaa, naisia, kokemattomuutta tai ikää kuin minulla!

• ap.

Sä oot voitossa kii!
        Luulin voittavani tän..

Toivon sulle mukavaa kesää!

• Naisasialooseri.

Setähän on vielä sitten varhaisteini. Teini-iässähän nuo ensisuudelmat, ensimmäiset seurustelusuhteet ja seksikokemukset hankitaan.

• melkein vanhin
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Setähän on vielä sitten varhaisteini. Teini-iässähän nuo ensisuudelmat, ensimmäiset seurustelusuhteet ja seksikokemukset hankitaan.

En näköjään sitten voittanutkaan kun tuolla alempana on nelosella alkavia ikiä mutta teini-ikä, yläasteajat meni koulukiusattuna hylkiönä kärvistelemiseen mikä on vaikuttanut pitkälle aikuisikäänikin alemmuudentunteena ja yläasteen kiusaamiskokemukset kyllä syrjäyttivät tehokkaasti minut sosiaalisesti niin että se haittasi työelämään pääsyäkin 90-luvun laman lisäksi. Huonolla itsetunnolla ei tehdä vaikutusta naisiin eikä työnantajiin.

• Taksua

Haepa wimeo -nettisivuilta "The PickupArtist" -niminen sarja. Löytyy kahdeksan jaksoa. Siellä oli hiukan sinua vanhempi kaveri Mysteryn opissa.

• ap.
        melkein vanhin kirjoitti:

En näköjään sitten voittanutkaan kun tuolla alempana on nelosella alkavia ikiä mutta teini-ikä, yläasteajat meni koulukiusattuna hylkiönä kärvistelemiseen mikä on vaikuttanut pitkälle aikuisikäänikin alemmuudentunteena ja yläasteen kiusaamiskokemukset kyllä syrjäyttivät tehokkaasti minut sosiaalisesti niin että se haittasi työelämään pääsyäkin 90-luvun laman lisäksi. Huonolla itsetunnolla ei tehdä vaikutusta naisiin eikä työnantajiin.

Kiusaaminen on ikävä juttu :( se vaikuttaa vielä pitkälle elämään, tiedän sen omasta kokemuksesta. Pojat haukkuivat minua yhdeksän vuotta ja turpiinikin sain pojilta. Ehkä sekin on vaikuttanut tähän miehettömyyteen.

Kun yläaste loppui päätin että hakeudun naisvaltaiselle alalle töihin. Jatko-opiskelu oli kivaa kun ei ollut yhtään miespuolista luokassa ja harjoittelupaikatkin oli miesvapaita :) Nykyisin miehiä on enempi hoiva-alalla mutta enää se ei häiritse. En enää pelkää kiusattavaksi joutumista. Olen oppinut puolustamaan itseäni. Olen paljon kovempi kuin ennen.

• 37v ätmi

Hävisin voivoi

• Naisasialooseri.

ATM kaverini, joka on siis dippainssi, on "vasta"29 vuotias, joten hän ei tätä kisaa voita vaikka ei ole edes pitänyt naista kädestä vanhojen tanssien jälkeen.

Mutta pistän pääni pantiksi, että hän on samassa tilanteessa vielä 50 vuotiaanakin.

• TalhaX

Kehota häntä lukemaan "mystery method - how to get beautiful women into bed" ja raportoi tähän miten hän vastasi.

• Jaakobin p

Enpä voittanut minäkään, koska ikää on vasta 36.
      Ainoat kokemukset vastakkaisesta sukupuolesta on joskus kymmenen vuotta sitten testatut nettitreffit. Kahden naisen kanssa kävin treffeillä, enkä edes keksinyt juteltavaa..
      Mutta en tosiaan ole koskaan edes suudellut naista, seksistä puhettakaan.

Ymmärtäisin kyllä yksinjäämisen, jos olisin esim. ruma tai lyhyt, käyttäytyisin tai pukeutuisin huonosti, mutta kun ainoat "huonot" puoleni ovat hiljainen luonne ja jonkinasteinen epäsosiaalisuus, niin voi vain ihmetellä, kuinka helppoa se totaalinen yksinjääminen suomalaismiehelle on!

• Niinhän se on

Kyllä, noi epäsosiaalisuus ja hiljaisuus on todellakin hardcore-yksinjäämisen piirteitä.

• ap.

Nettitreffit on aika hankalia totaalikokemattomille. Pahimmillaan nolaa itsensä aivan kympillä ja olo on suoraan sanottuna jälkeenpäin tosi paska. Nettitreffit on enemmän ekstroverttien juttuja. Kaamea jännitys pilaa hyvän ensivaikutelman teon satavarmasti.

Suomessa on ikävää kuinka pariutumiskulttuuri pyörii baarikulttuurin ympärillä. Minua ei juottolat voisi vähempää kiinnostaa. Joskus kavereiden kanssa tulee käytyä mutta toivottuun tulokseen ei muutama kerta vuodessa ole koskaan johtanut eikä tulisi mieleenikään roikkua baarissa joka viikonloppu. EI ole energiaa, ei rahaa eikä hermoja moiseen känniääliöiden seassa oleiluun :D

• neitsyt setä
        ap. kirjoitti:

Nettitreffit on aika hankalia totaalikokemattomille. Pahimmillaan nolaa itsensä aivan kympillä ja olo on suoraan sanottuna jälkeenpäin tosi paska. Nettitreffit on enemmän ekstroverttien juttuja. Kaamea jännitys pilaa hyvän ensivaikutelman teon satavarmasti.

Suomessa on ikävää kuinka pariutumiskulttuuri pyörii baarikulttuurin ympärillä. Minua ei juottolat voisi vähempää kiinnostaa. Joskus kavereiden kanssa tulee käytyä mutta toivottuun tulokseen ei muutama kerta vuodessa ole koskaan johtanut eikä tulisi mieleenikään roikkua baarissa joka viikonloppu. EI ole energiaa, ei rahaa eikä hermoja moiseen känniääliöiden seassa oleiluun :D

Hei! Mennäänkö teatteriin?

Voitaisiin panna sen jälkeen kondoomilla tai ilman?

• Markus Ekholm.

Olen 42 ja luulin vielä jokin aika sitten saavani Lauralta pillua mutta kaverini jännä-Aki vetikin pidemmän korren.

• ätmi-tale

Salkkareissa tale taitaa olla myös ätminkäinen ja Janne taas YTM ja jännäpoika josta naiset aina kiinnostuvat.

• Myötähäpeä 100/5

• aika noloo....

• Jshka
        Myötähäpeä 100/5 kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=uk8wXDhaYGo

Tuo kaveri ei vissiin oo lukenu ainaskaa tota Pelimies-kirjaa XD

• Taaaja

• mies 86
        Taaaja kirjoitti:

Fiksu mies ei oo oppinu vielä sosialisten tilanteiden sääntöjä. Kyllä kiukuttaa kattoa.

Vanha jakso. En ole paljoa katsellut salkkareita viime vuosien aikana, mutta tuntuu että Talesta on tehty siinä sarjassa yleinen kommeltaja, varsinainen Mr. Bean (vähän samannäköinenhän se muutenkin on Rowan Atkinsonin kanssa).

Myös Talen hipsteri/katu-uskottavuus aiheiset pätkät ovat aika surkuhupaisia.

http://www.youtube.com/watch?v=gmXZcth2DUc

http://www.youtube.com/watch?v=hq_RZVrowAY

http://www.youtube.com/watch?v=AJW_ouGh8ls

• Poikasetä43

Olen 43v enkä ole koskaan nussinut. Ja ai vittu miten se vituttaa. Vituttaa niin vitun vitusti! Perkeleen huorat kun ette voi sitä vitun limareikää antaa! Minä täällä vittu runkkaan ja runkkaan ja runkkaan. Runk runk runk! Vitun nussittuvitut huorrrrrraaaaaat! Perkeleen perrrrrrkele runk runk runk runk!

• toimi näinnnn

Itse olin 42 asti nussimaton ja kävin huorissa 2 kertaa .. kummallakin kertaa annoin 100 euroa ja huomasin että ei tuo nussiminen ole mitään kovin kummoista touhua .. käy sinäkin toteamassa sama kun minä, niin sen jälkeen ei vituta.

• Setä on vielä teini

Entäs kun haluaa päästä korkkaamaan? Ei ole oikein että kokematon aikuinen mies pakotetaan ähkimään satojen maksavien asiakkaiden nussiman huoran päällä, eikä hän saa koskaan kokea normaaliin elämään kuuluvaa teinirakkautta ja pääse poksauttamaan neitseellisen teininaisen immenkalvoa.

• Setä on vielä teini kirjoitti:

Entäs kun haluaa päästä korkkaamaan? Ei ole oikein että kokematon aikuinen mies pakotetaan ähkimään satojen maksavien asiakkaiden nussiman huoran päällä, eikä hän saa koskaan kokea normaaliin elämään kuuluvaa teinirakkautta ja pääse poksauttamaan neitseellisen teininaisen immenkalvoa.

Shit happens. Sellaista se elämä on. Ei se ole reilua. Siltikin paremmin sinulla menee kuin vaikka jollain nälkää näkevällä vankileirille joutuneella Pohjois-Korealaisella miehellä. Ne miehet eivät saa kuin päivittäistä pieksentää ja voivat vain haaveilla edes maksullisesta naisesta.

• ap.
        hullutiedemies kirjoitti:

Shit happens. Sellaista se elämä on. Ei se ole reilua. Siltikin paremmin sinulla menee kuin vaikka jollain nälkää näkevällä vankileirille joutuneella Pohjois-Korealaisella miehellä. Ne miehet eivät saa kuin päivittäistä pieksentää ja voivat vain haaveilla edes maksullisesta naisesta.

Samaa mieltä siitä, ettei tämä länsimainen sinkkuus ole niitä kauheimpia juttuja. Toki yksinäisyys on ikävää ja masentavaakin, mutta väkivallan uhka ei onneksi meillä ole samanlaista kuin monessa muussa maassa.

Naiselle Suomi on ihan lottovoitto, on itsemääräämisoikeus omaan kehoon ja omiin tekemisiin. Suomessa on hienoja miehiä jotka ovat mahdollistaneet naisille tämän. Olen aidosti kiitollinen.

• Naisasialooseri.
        ap. kirjoitti:

Samaa mieltä siitä, ettei tämä länsimainen sinkkuus ole niitä kauheimpia juttuja. Toki yksinäisyys on ikävää ja masentavaakin, mutta väkivallan uhka ei onneksi meillä ole samanlaista kuin monessa muussa maassa.

Naiselle Suomi on ihan lottovoitto, on itsemääräämisoikeus omaan kehoon ja omiin tekemisiin. Suomessa on hienoja miehiä jotka ovat mahdollistaneet naisille tämän. Olen aidosti kiitollinen.

Suomessa nainen saa lutkata kiimavittunsa vietävänä, sivistysvaltioissa siitä on rangaistuksena tuskallinen kuolema ja niin pitäisi ehdottomasti olla myös täällä.

• mies 86

Suomessa nainen saa lutkata kiimavittunsa vietävänä, sivistysvaltioissa siitä on rangaistuksena tuskallinen kuolema ja niin pitäisi ehdottomasti olla myös täällä.

Mikä siinä helvetin korkkaamisessa on niin jumalattoman tärkeätä? Jos molemmat ovat esimerkiksi reilusti yli parinkympin niin pitääkö välttämättä lähteä siitä ettei kummallakaan ole ollut aikaisempia kumppaneita? Eikö riitä että pitää ja välittää aidosti toisistaan?

• 20+2
        mies 86 kirjoitti:

Mikä siinä helvetin korkkaamisessa on niin jumalattoman tärkeätä? Jos molemmat ovat esimerkiksi reilusti yli parinkympin niin pitääkö välttämättä lähteä siitä ettei kummallakaan ole ollut aikaisempia kumppaneita? Eikö riitä että pitää ja välittää aidosti toisistaan?

Samaa ihmettelen.

• Dr. Love

Have you ever been in love?

• Incel, vet.

47v. mittarissa eikä päiväkään seurustelua, "Seksiäkin" kerran alastoman pimpim verran nähneenä ja maistaneena.

Aavistelen että tuolla puskissa on vanhempiakin (60 ) mutta et varmaan heiltä kysynytkään.

"Voittaja" siis minä \o/

• Naisasialooseri.

Onneksi olkoon voitosta!

Puskissa todellakin on sinuakin vanhempia kokemattomia miehiä, itsekin tiedän yhden yli 70 vuotiaan koskaan seurustelemattoman miehen, jolla veikkaan poikuudenkin olevan tallella.

• 77766666667777777777

Olen 38-v mies ja ensimmäisen kerran panin jotain 32-33 vuotiaana ja nyt takana yksi kahden vuoden suhde.

• 36v eka kerta

Olin 36v kun päätin käydä maksullisella

• ikisinkku #385722

Itsellä ikää vasta 33v, koskaan ei ole ollut mitään fyysistä kanssakäymistä naisten kanssa. Pidän erittäin epätodennäköisenä että tilanne muuttuisi tulevaisuudessakaan ja ikä alkaa olla myös esteenä. Kokemattomuus johtuu käytännössä aina ulkonäöstä, ulkonäkökomplekseista ja/tai sosiaalisten taitojen puutteesta, näin myös omalla kohdalla.

• Ei tärkeätä

Ei se touhuaminen nyt niin kaksista ole, ei kannata surra vaikka ei koskaan saisi, suudelmatkin etenkin kieli- sellaiset ällöttää.
      Turhan paljon korostetaan em. asioita nykymediassa ja otetaan paineita kokemattomuudesta, pitäisin kyllä kumppanina muuten oloa tärkeämpänä ettei yksin tarvitsisi aina aina ja aina... olla, näin elämästä oppineena kohta 11v eron jälkeen.

• Naisasialooseri.

Ei se käveleminenkään nyt niin kaksista ole, mutta mietihän jos menettäisit sen kyvyn.

• Juupa juu

Ei se käveleminenkään nyt niin kaksista ole, mutta mietihän jos menettäisit sen kyvyn.

Mikäs on kävelemisen korvike? ed. mainittu touhuaminen on helposti korvattu muuten... :-))))) kun vaan mielikuvitusta ja omia mietymyksiä soveltaa... :-))))

• Turhautunu

Samaa mieltä, ei se touhuaminen niin kaksista ole. Itselläni on takana muutamakin suhde, yksi niistä useamman vuoden ajan. Voin sanoa, että koskaan en ole saanut seksistä irti oikeastaan mitään, se vain ei anna sitä tyydytystä mikä kai kuuluisi tulla. En varmaan silti ole outo, luulen että meitä on muitakin, ihan tavallisia muuten mutta suostuvat jonkun siedettävän tavattuaan seksiin vain jotta ei tarvitse olla yksin. Miehet luulevat tekevänsä suurenkin palveluksen vaikka voisin aivan hyvin olla ilmankin.

Siltä pohjalta olen oikeastaan kokematon, ja tulen varmaan aina olemaan, ikävä kyllä.

• Ei tärkeätä
        Turhautunu kirjoitti:

Samaa mieltä, ei se touhuaminen niin kaksista ole. Itselläni on takana muutamakin suhde, yksi niistä useamman vuoden ajan. Voin sanoa, että koskaan en ole saanut seksistä irti oikeastaan mitään, se vain ei anna sitä tyydytystä mikä kai kuuluisi tulla. En varmaan silti ole outo, luulen että meitä on muitakin, ihan tavallisia muuten mutta suostuvat jonkun siedettävän tavattuaan seksiin vain jotta ei tarvitse olla yksin. Miehet luulevat tekevänsä suurenkin palveluksen vaikka voisin aivan hyvin olla ilmankin.

Siltä pohjalta olen oikeastaan kokematon, ja tulen varmaan aina olemaan, ikävä kyllä.

Mukava kuulla että joku on joskus samaakin mieltä asioista.
        (tosin miehen näkökulmasta tuli kommenttini :-) )

• ap.
        Turhautunu kirjoitti:

Esitit hyvän pointin, samanlaista olen muutamalta tuttavalta kuullut.

Ei kai se seksi loppujen lopuksi ilman tunteita ole kuin mekaaninen suoritus. Ehkä siis tunteet ovat ensisijaisen tärkeitä oikeanlaisen yhteyden ja sitä kautta tyydyttävän "seksuaalimagian" luomiseksi.

Tuumailua kerrakseen :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe