Hyväksyisi normaalin ulkonäön ja olisi tasaarvoinen. Antaisi tilaa suhteessa eikä olisi liian riippuvainen.
Olisi miellyttävä ja rento.
paukut silloin tällöin ja hieman hippi.
Antelias ja ymmärtäväinen.
avarakatseinen ja tietäväinen.
Rakkaudessa lojaali.
Periksiantamaton ja sitkeä.
Kiitos kyllä.
Tälläisen naisen haluaisin.
8
154
Vastaukset
- erkki-täti
Tarkoittaako "paukut silloin tällöin" jotain kannabiksen polttamista?
Vaiko alkoholia silloin tällöin?- vkk4
Mulla tuli mieleen piereskely silloin tällöin :D
Jos tuolla ”paukulla” tarkoitetaan väkeviä alkoholijuomia, niin sitten en valitettavasti taida kelvata. Myöskään hippiyden aste ei ehkä ole kovin korkea, vaikka luomua suosinkin. Ja jos anteliaisuus tarkoittaa lähes kaikkiin mahdollisiin rahankeräyksiin osallistumista, tai miehen omien menojen kustantamista, niin eipä natsaa siinäkään kohti. Muut kohdat kyllä mielestäni osuu ihan hyvin.
- Olen sinun
En minä mitään idioottimiestä etsikään, tollo.
- Herää kysymys
Mitäs aloittajalla on vastalahjaksi toivomansa laiselle naiselle?
- nainen saa
Mustaa kullia ja nyrkkiä
- Typy Tipunen
Muuten kaikki stemma, mutta nämä kohdat epäilyttävät:
Normaali ulkonäkö: pidän itseäni taviksena, mutta kolme miestä kehui minua tänään spontaanisti kauniiksi, ja yksi seksikkääksi. Haittaakse?
Mitä tarkoitat paukuilla? Shotin voin ottaa.
Annan tilaa aluksi pitkänkin aikaa ja paljon, mutta loppupeleissä toivon jonkinlaista symbioosia - omat elämät mutta kykeneväisyyttä / halua tehdä kompromisseja yhteiselle ajalle.. - ai jai jai, ei näin
Et sitten halua naiselta suuseksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725