Kannattaako naisen lähestyä itse miehiä

9+3

Millaisia kokemuksia naisilla on? Saako tällä metodilla parhaiten niiden itseään kiinnostavien miesten huomion?

Itse vähän kaavailin profiilin tekoa nettideitteihin. Katsoisin itse kiinnostavan oloisia profiileja ja ottaisin heihin yhteyttä. Jotenkin ku tuntuu, että miehet jotka lähestyy ei oo yhtään mun tyyppisiä, saattaa olla aivan väärän ikäisiä eikä muutenkaan yhtään samantyyppisiä kuin minä.

14

197

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • free yourself

Pitääkö tuohon kysyä lupaa sisarkomitealta? Katkaise kahleesi ja ole vapaa, nainen.

• ap.

En kysy lupaa vaan haluan kuulla kokemuksia.

• Ehdottomasti kannattaa lähestyä itse miehiä. Netissä ja myös livenä.
      Netissä lähestyjien kirjo on ihan laidasta laitaan, ihan sama mitä kriteereitä sä sinne laitat, kaikki vastaa. Vapaat ja varatut, läheltä ja kaukaa, tupakoivat ja tupakoimattomat...jne. suurin osa ilmeisesti siis lukutaidottomia.
      Mutta jos et välitä niistä, vaan etsit itse sopivia profiileja ja teet itse aloitteita, niin tulos on tarkempi.
      Netissä kannattaa myös olla aika joustava. Tarkoitan, ettei niitä kriteereitä kannata hirveän tarkasti tuijottaa. Voi kokeilla vaikka pikkasen muuttaakin niitä ja kokeilla mitä tulee vastaan. Esim. noi pituus- ja painoasiat kannattaa pitää ihan suuntaa antavina vaan.

Miehiä on helppo lähestyä ja ovat tosi kohteliaita ja kiitollisia lähestymisestä, vaikka ei olisikaan kiinnostunut naisesta. Ikinä en ole kuullut, että kukaan nainen olisi saanut tylyjä pakkeja mieheltä. Naiset on sellaisia narttuja välillä...

Onnea miehen metsästykseen!

• ap.

Mullakin on nettideiteistä sellasia kokemuksia, että vähän kaikenlaiset miehet vastaa ja ne sopivatkin vaihtoehdot hukkuu sinne joukkoon. Joo en ajatellutkaan laittaa mitään kovin yksityiskohtaisia vaatimuksia esim. pituuden, painon tai hiustenvärin suhteen. Vaan ne tärkeimmät asiat laitan sinne kriteereiksi.

Itse oon tähän asti aikalailla jättäytynyt niiden miesten lähestymisten varaan, mutta ajattelin että itse lähestymällä vois suuremmalla todennäköisyydellä oikeasti löytää sen itselle sopivan ja kiinnostavan miehen. Kiva kuulla, että miehet suhtautuu positiivisesti lähestymisiin.

Miten muuten odottaako ne miehet, joita nainen on lähestynyt, että se vetovastuu on koko ajan naisella? Sovitko itse lähestyessäsi myös itse tapaamisen? Onko nuo sinun lähestymiset usein johtanut treffeihin ja kiinnostukseen miehen puolelta? Suositko nopeasti tapaamista vai pidempään kirjoittelua ennen treffejä?

Kiva kun vastasit, sun kokemuksia tänne eniten odottelinki :) Toivotaan, että tärppää paremmin kuin tähän asti.

• mies..
        ap. kirjoitti:

Mullakin on nettideiteistä sellasia kokemuksia, että vähän kaikenlaiset miehet vastaa ja ne sopivatkin vaihtoehdot hukkuu sinne joukkoon. Joo en ajatellutkaan laittaa mitään kovin yksityiskohtaisia vaatimuksia esim. pituuden, painon tai hiustenvärin suhteen. Vaan ne tärkeimmät asiat laitan sinne kriteereiksi.

Itse oon tähän asti aikalailla jättäytynyt niiden miesten lähestymisten varaan, mutta ajattelin että itse lähestymällä vois suuremmalla todennäköisyydellä oikeasti löytää sen itselle sopivan ja kiinnostavan miehen. Kiva kuulla, että miehet suhtautuu positiivisesti lähestymisiin.

Miten muuten odottaako ne miehet, joita nainen on lähestynyt, että se vetovastuu on koko ajan naisella? Sovitko itse lähestyessäsi myös itse tapaamisen? Onko nuo sinun lähestymiset usein johtanut treffeihin ja kiinnostukseen miehen puolelta? Suositko nopeasti tapaamista vai pidempään kirjoittelua ennen treffejä?

Kiva kun vastasit, sun kokemuksia tänne eniten odottelinki :) Toivotaan, että tärppää paremmin kuin tähän asti.

Sain vähän aika sitten kiinnostavalta naiselta treffipyynnön s24treffeissä ja tavattiin. Se mikä oli tosi kiva juttu oli että nainen laittoi heti treffien jälkeen viestin jossa kertoi tuntemuksiaan ja että haluaisi nähdä uudestaan. Oli nimittäin epävarma olo heti treffien jälkeen. Vastasin myönteisesti ja vähän ajan päästä se olin minä joka oli ehdottamassa uutta tapaamista.

Todella positiivinen tapaus kaikin puolin, hyvä että nainen laittoi itse viestiä koska todennäköisimmin en olisi itse laittanut viestiä hänelle.

• ap. kirjoitti:

No mä en tykkää harrastaa mitään "pelejä", enkä noudata mitään "sääntöjä" deittailussa. Etenen asioissa niinkuin parhaalta tuntuu.
        Mun mielestä se ehdottaa, jolle se asia tulee mieleen. Nykyään on vähän "mummoo" ajatella, että mies tekis kaikessa aloitteen ja nainen vaan odottelee.
        Onneks nainenkin voi tehdä aloitteita. Ja laitan aina treffien jälkeen heti viestin (en odota päiväkausia) ja kiitän seurasta. Jatkosuunnitelmista sovitaan sitten tarpeen mukaan.

Miehet on ollu tosi otettuja kun olin ottanut yhteyttä. Moni kertoi kyllä katselleensa profiiliani, mutta ei ollut uskaltanut vastata. Kaikki mun itseni aloittamat yhteydenotot kohti treffeihin ja kiinnostukseen miehen puolelta. Aikanaan seurustelinkin hetken yhden kanssa, mutta homma kaatui välimatkaan.

Itse kannatan kohtuu nopeaa toimintaa, eli kirjoittelulla perusasiat selville ja sitten tapaamiseen. Liian pitkällä kirjoittelulla luo ihmisestä tietynlaisen mielikuvan, joka harvoin vastaa todellisuutta. Eleet, ilmeet, olemus, ääni, tuoksu... jne. kaikki kuitenkin vaikuttaa kokonaisuuteen ja on hyvä selvittää heti alkuunsa.

• aika turhaa touhua

Jos katsoo naisten profiileja ja omat tiedot sopii ja sitten vastaa naisille niin ei naiset vastaa. Varmaan mies vastaa naiselle jos nainen tekee aloitteen koska se on aika harvinaista että nainen vastaa ensin.

• aika turha touhua

Miehen pitää myös laittaa ainakin 400 vastausta naisille eikä välttämättä saa yhtään vastausta takas.

• Viljo Pirtelökeihäs
        aika turha touhua kirjoitti:

Miehen pitää myös laittaa ainakin 400 vastausta naisille eikä välttämättä saa yhtään vastausta takas.

Turhaa lemmentouhua.

• No eivät kaikki miehet vastaa, jos nainen ei ole heidän mielestään kiinnostava. Riippuu ihan miehen käytöstavoista. Toisaalta kyllä minä ainakin vastasin kaikille nettitreffeissä viestiä laittaneille jotain, vaikka kuinka olisi ollut hakukriteerieni ulkopuolella.

• Kysy reilusti.

Kyllä se taitaa olla hyvä konsti. Muuan neito tuli esimerkiksi raitiovaunussa reilusti juttelemaan ja kuinka ollakkaan, hän sai numeroni.

• Epäilemättä sukupuolesta riippumatta saa todennäköisemmin mieleisensä kumppanin, mikäli tekee niitä aloitteita mieleisilleen ehdokkaille. En kyllä sinänsä usko, että naisten aloitteet toimisivat yhtään sen useammin kuin miestenkään, vaan luultavasti onnistumisprosentit ovat molemmilla aika tasoissa. Ihmisellä taitaa olla jotenkin luontainen mieltymys vain niitä itseään tasokkaampia kumppaniehdokkaita kohtaan, joten suurin osa aloitteista epäonnistuu joka tapauksessa, sille ei vain voi mitään.

• Virkistävää tervejärkisyyttä! ;-)

Tähän saakka on saanut lukea vain naisten epäilyjä, että pakkien syynä ei olisikaan nainen vaan ennemminkin aloitteellisuus.

• ap.

No näinhän se varmaan on. Ehkä oon saanu nyt suurinpirtein psyykattua itseni. Sitä pitää vaan uskaltaa laittaa itsensä likoon jos joskus haluaa saadakin jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe