ESS: Joka viides miehistä on neitsyitä vielä 21-vuotiaana

neitsytmies

23

334

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a.t.m

Itse olin vielä lähemmäs 24-vuotiaana neitsyt kunnes pääsin poikuudesta eroon huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Suomessa on varmaan ennätysmäärä korkeaan ikään ehtineitä neitsytmiehiä. Naiset taas yleisimmin luopuvat impeydestään jo siinä 14-16 vuoden iässä ja siitä alkaa jatkuva irtosuhteiden harrastaminen jännämiesten kanssa.

Hassua onkin se että naisilla kokemattomuutta arvostetaan yli kaiken mutta silti naiset alkavat huoraamaan jo todella nuorina. Miehillä taas kokemattomuutta halveksutaan yli kaiken mutta siitä tulee ylitsepääsemättömän suuri taakka monelle miehelle.

• ikisinkku m30+

Kokemattomia miehiä on tosiaan Suomessa aika paljon, johtunee osittain myös kulttuuristamme. Suomalaisilla on keskimäärin hyvin heikot sosiaaliset taidot. Itse olin nuorena nörtti ja mitään mahdollisuuksia tai uskallusta naisiin tutustumiseen ei ollut. Seurauksena luonnollisesti totaalikokemattomuus vaikka ikää on jo yli 30v.

Vaikea kuvitella että tilanne muuttuisi tulevaisuudessa. Minun pitäisi luottaa naiseen 100% että suostuisin mihinkään fyysiseen kanssakäymiseen, muussa tapauksessa riski kasvojen menetykseen on liian suuri. En osaa myöskään kuvitella tilannetta jossa nainen olisi minusta aidosti kiinnostunut. Olen hyvin itsekriittinen ja en näe olevani oikein millään osa-alueella niin ylivertainen, että ns. markkinoilta ei löytyisi tasokkaampaa seuraa.

• glupglupklaani

Miksi sinulla on käsitys, että voisit menettää kasvosi fyysisessä kanssakäymisessä?

Toinen asia: oletko muita kohtaan yhtä ylikriittinen kuin itseäsi?

• ...
        glupglupklaani kirjoitti:

Miksi sinulla on käsitys, että voisit menettää kasvosi fyysisessä kanssakäymisessä?

Minä ainakin olen erittäin kriittinen itseäni kohtaan, mutta hyvin suvaitsevainen muita kohtaan.

• ikisinkku m30+
        glupglupklaani kirjoitti:

Epäluotettava nainen voisi alkaa levittämään huhuja jos fyysinen toimitus ei vaikka sujuisi oppikirjan mukaan. Tästä syystä nainen pitäisi oppia tuntemaan ensin hyvin ihmisenä, vasta sen jälkeen voisi harkita mitään fyysistä kanssakäymistä. Pienessä maassa jopa pk-seudulla huhut voisivat helposti levitä esim. työkollegoiden mutta en suhtaudu mitenkään negatiivisesti namutmutta en suhtaudu mitenkään negatiivisesti nata en suhtaudu mitenkään negatiivisesti natuttavapiiriin asti, mikä tuhoaisi sosiaalisen statukseni. Ulkoisesti tietysti esitän olevani ns. normaali, kokemattomuutta ei missään tapauksessa voi tuoda julkisesti esille. Työelämässä lähes kaikki tapaamani miehet ovat naimisissa tai seurustelevat.

En ole muita kohtaan kriittinen, pidän monenlaisista ihmisistä ja tulen yleensäkin hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa. Minulla on kyllä hyvin tarkka naismaku, mutta en näe sitä mitenkään ongelmana, varsinkaan kun en kuitenkaan ole ns. markkinoilla.

• ikisinkku m30+
        ikisinkku m30+ kirjoitti:

Epäluotettava nainen voisi alkaa levittämään huhuja jos fyysinen toimitus ei vaikka sujuisi oppikirjan mukaan. Tästä syystä nainen pitäisi oppia tuntemaan ensin hyvin ihmisenä, vasta sen jälkeen voisi harkita mitään fyysistä kanssakäymistä. Pienessä maassa jopa pk-seudulla huhut voisivat helposti levitä esim. työkollegoiden mutta en suhtaudu mitenkään negatiivisesti namutmutta en suhtaudu mitenkään negatiivisesti nata en suhtaudu mitenkään negatiivisesti natuttavapiiriin asti, mikä tuhoaisi sosiaalisen statukseni. Ulkoisesti tietysti esitän olevani ns. normaali, kokemattomuutta ei missään tapauksessa voi tuoda julkisesti esille. Työelämässä lähes kaikki tapaamani miehet ovat naimisissa tai seurustelevat.

En ole muita kohtaan kriittinen, pidän monenlaisista ihmisistä ja tulen yleensäkin hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa. Minulla on kyllä hyvin tarkka naismaku, mutta en näe sitä mitenkään ongelmana, varsinkaan kun en kuitenkaan ole ns. markkinoilla.

Kylläpäs kone sekoili hienosti viestiä lähettäessä, no, eiköhän tuosta kuitenkin saa selvää. :)

• ikisinkku m30+ kirjoitti:

”Epäluotettava nainen voisi alkaa levittämään huhuja jos fyysinen toimitus ei vaikka sujuisi oppikirjan mukaan.”

Varmaankin aika harvassa ovat tuollaiset mielenvikaiset ja täysin empatiakyvyttömät naiset. Useimpien naisten mielestä olisi varmasti hienoa, jos miehelläkin riittäisi sitä kärsivällisyyttä tutustua kunnolla ennen sänkypuuhiin ryhtymistä.

Jos keskityt liikaa tuohon naisten epäluotettavuuden vatvomiseen, niin jämähdät helposti siihen tilaan, ettet uskalla tehdä suhteen löytymisen eteen yhtään mitään. Muista ettei kukaan nainen voi pakottaa sinua seksiin kanssaan, jos et koe riittävää luottamusta häntä kohtaan, ja toisaalta kyllä nainenkin sitä luottamuksen syntyä jaksaa oikean tuntuisen henkilön kanssa odotella vähän pitempäänkin.

• jotta
        ikisinkku m30+ kirjoitti:

Spekuloidaan, että yli 30-vuotias kokematon mies pääsisi tutustumaan livenä/netissä naiseen. Luottamuksen hankkiminen veisi aikaa todella paljon. Koko sen ajan mies joutuisi järjestelmällisesti valehtelemaan omasta kokemattomuudestaan. Jos kokemattomuus paljastuisi, niin pakit tulisivat 99-prosenttisesti heti kättelyssä. Vaikka mies ei koskaan oma-aloitteisesti puhuisi aikaisemmista (olemattomista) suhteistaan, niin silti keskustelu jossain vaiheessa tulee ohjautumaan niihin.

(Bonuksena vielä se, että mm. HS-Nyt-yleistäjä-täti kolumnissaan laittaa yhtäläisyysmerkkejä kokemattoman miehen ja mielisairaan joukkomurhaajan välille.)

• Naisasialooseri.

Yli 21-vuotias neitsyt alkaa olemaan epänormaali friikki

• Missä tasa-arvo?

Aika mielenkiintoista kun ottaa huomioon, että naisista 16-vuotiaana 90% on immenkalvo puhkipantu.

• Nöff Nöff

Mitä välii vaik olis viel 30 vuotiaana neitsyt?

• Naiset ei anna

pillua vanhemmalle kokemattomalle miehelle

• Huorat antaa
        Naiset ei anna kirjoitti:

pillua vanhemmalle kokemattomalle miehelle

Kyllä pillua saa, kun lyö eurot tiskiin

• Ei huolta hätää

Itse menetin poikuuteni 26-vuotiaana aivan ihanan 19-vuotiaan neidon kanssa, joka oli myös neitsyt. Seurustelimme viisi vuotta, jonka jälkeen valitettavasti erosimme, kun tyttö halusi muuttaa ulkomaille, mutta minä en. Rakastan häntä vähän vieläkin : )

• Nyt kaikki neitsyet soittamaan auttavaan puhelimeen.

• Lopettaja

Vit-tu sinä olet idiootti-palikka.

Sua vois soitella.

• Vedä.....
        Lopettaja kirjoitti:

Sua vois soitella.

....kätees!

• ei , vaan7
        Lopettaja kirjoitti:

Sua vois soitella.

Yksi harvoista järkevistä tyypeistä palstalla.

• ei, vaan
        ei , vaan7 kirjoitti:

Yksi harvoista järkevistä tyypeistä palstalla.

Juoppo joka humalassa kuvittelee olevansa nero. Mitä järkeä yllämainitussa auttava puhelin -tölväisyssäkin oli, ei mitään.

• Oli siinä
        ei, vaan kirjoitti:

Juoppo joka humalassa kuvittelee olevansa nero. Mitä järkeä yllämainitussa auttava puhelin -tölväisyssäkin oli, ei mitään.

näemmä aika paljonkin järkeä, kun noin provosoiduit.

• mies 86

Ehkä Elliot Rodgerkin olisi voinut luopua aikeistaan jos ei olisi ottanut niin kovia paineita poikuutensa menettämisestä päälle parikymppisenä.

• milf nainen..

juttelin juuri netissä 19-vuotiaan nuoren miehen kanssa joka käy tällä hetkellä armeijaa ja asuu viellä vanhemmillaan.
      Tämä mies osottautui hyvin seksuaaliseksi tapaukseksi ja halusi päästä harrastamaan seksiä vanhemman naisen kanssa.
      Minä olen lähemmäs 30-vuotta oleva nainen ja hyvin imarreltu tästä.
      Jää nähtäväksi viekö nuorempi mies vanhempaa naista miten sängyssä..
      Mutta toivon mukaan pääsen kokemaan 19v inttipojan kiiman.

• tukallinen mies

Itse taisin olla 21-vuotias, kun poikuus meni. Ja ihan oikeaan aikaan. Kyllä sen jälkeen on ollut ihan aikaa harrastaa seksiä riittävästi. Kauheaa, jos olisi aiemmin alkanut säheltämään. On tullut harrastettua enimmäkseen vain harkitusti seksiä harkittujen naisten kanssa, eikä ole jäänyt pahemmin morkkisia mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      375
      8275
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      162
      2616
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      948
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      863
    5. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      850
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      836
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      833
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      786
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      69
      725
    Aihe