Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Entäpä jos ei järkättäisikään tapaamista baariin, vaan johonkin semmoiseen paikkaan, missä ei normaalisti ihmisiä niin kovin paljoa liiku. Esim. johonkin laavulle tai vastaavalle?
20.05.2014 22:15
Niin, tuohan se itsellänikin on se pahin miittiä vastaan oleva seikka. Uskon kyllä että suurin osa palstalaisista on mukavia ja rehellisiä sinkkuihmisiä, mutta näiden muutaman hiukan pelottavan oloisen tapauksen takia tunnen tarvetta varovaisuuteen asian kanssa.
20.05.2014 22:13
Voispa kelvatakin, mikäli opettelisi kirjoittamaan järkevää tekstiä välimerkkien kera.
20.05.2014 21:51
Onkohan ap:n ajatus se, että siltä h**ralta saisi paljousalennusta, jos voisi hoidella useamman asiakkaan samaan aikaan?
20.05.2014 21:09
Hä, onko tuo nyt taas sitä kuuluisaa miehen logiikkaa? Eipä olisi minukaan kännyssäni ainoankaan miehen numeroa, jos tuolla perusteella alkaisin niitä sieltä pois karsimaan.
20.05.2014 20:38
No joo, en nyt ole ihan varma miten tuo kommenttini ymmärrettiin, mutta pohjimmiltaan se oli tarkoitettu pienen pieneksi piikiksi aloittajalle, onhan se nääs aika kova vaatimus velvoittaa joku toinen naurattamaan itseään.
Ymmärrän toki sen, että eihän aloittaja oikeasti asiaa ihan näin tarkoittanut tulkittavaksi, vaan yksinkertaisesti sitä, että toivoisi viihtyvänsä miehen kanssa. Mutta luulen, että tuollainen sanavalinta saattaa oikeasti antaa joillekin miehille sen kuvan että naisen vaatimukset olisivat kovempia kuin oikeasti ovatkaan.
Eli ei, en todellakaan oikeasti ole sitä mieltä että miesten aloitteet mielenkiintoiselle naiselle olisivat säälittäviä, vaan päinvastoin, erittäin rohkeita ja kunnioitettavia tapauksia.
20.05.2014 20:34
No voi morjens. Hyväpä on teidän siinä moralisoida naisten käytöstä.
20.05.2014 20:03
Onhan noita miesten numeroita kännyssä: Suurin osa varattuja kamumiehiä, ja niitä jotka ovat ehkä yhden kerran olleet samassa retkiseurueessa. mutta joista ei ole mitään sen tarkempaa tietoa, ja asuvat yleensä kauempana. Loput onkin sitten sukulaismiehiä.
Kyllä tässä nyt siis on varsinainen runsauden pula, että ketähän sitä pyytäisikään uimaranta- tai panoseurakseen?
20.05.2014 20:02
Jos aloittaja nauraa tälle säälittävälle treffiehdotuksellesi, niin olet vahvoilla. :)
20.05.2014 19:51
1. Mikä on suosikkikotityösi? Ruuanlaitto
2. Mikä on inhokkikotityösi? Siivoaminen
3. Pesetkö ikkunat keväisin? En välttämättä juuri keväällä, vaan silloin kun sattuu tulemaan se äkillinen ja väliaikainen ikkunoidenpesukohtaus.
4. Laitatko parvekkeelle/pihaan kukkia? Mitä? Olen harkinnut laittavani jotain tänä vuonna, mutta pitäisi olla jotain mitä ei saa kovin helposti hengiltä.
5. Onko kotisi yleensä järjestyksessä vai sotkuinen? Kaaoksen määrä on suoraan verrannollinen edellisestä siivouksesta kuluneeseen aikaan. En ole kovin hyvä pitämään järjestystä yllä.
6. Onko sinulla - astianpesukone - pyykinpesukone - silitysrauta? Vain silitysrauta, eikä sitäkään tule käytettyä juuri muulloin kuin ommellessa.
7. Kuinka usein luuttuat/moppaat lattiat? Muutaman kerran vuodessa.
19.05.2014 20:49
Varmaankin vaihtelee yksilöstä toiseen. Itse pitäisin ehkä vähän outona jos ihan eka treffeillä jo tuohon menisi (tosin eipä ole koskaan semmoista sattunutkaan), mutta jos kuukausikaupalla kuluu aikaa, eikä mies tee elettäkään tuohon suuntaan, niin kyllähän se homma on vaarassa kuihtua kasaan.
Parhaiten ainakin minuun tehoaa se, että saa minut uskomaan olevansa tosissaan ihastunut minuun, eikä vain piparin toivossa imartele. Nainen, joka on tuohon valmis, varmaankin yrittää näyttää jonkinlaista vihreää valoa miehelle. Eri asia sitten miten hyvin se valon näyttäminen käytännössä menee perille. Omasta vihreästä lampustani saattaa olla patterit vähän lopussa, tai jotain muuta häikkää, kun miehet ei tunnu oikein aina ymmärtävän…
19.05.2014 20:37
Jotenki tuli itsellekin tuo Prince mieleen tästä baarimenosta, tarkemmin sanottuna tätä biisiä piti ihan käydä mieleen muistuttelemassa youtubessa:
https://www.youtube.com/watch?v=hXpsOylosV0
Ja siinähän sitä pyllyn pyöritystäkin on tarjolla, olkaa hyvät. :)
16.05.2014 23:23
Hmm, taitaa olla ätmille tyypillinen reaktio tuo jäätyminen tuppisuuksi, kun nainen yrittää lähestyä…
Parasta lienee sinunkin siirtyä vain suosiolla seuraavaan mieheen.
16.05.2014 23:08
no oho, joku sentään huomasi asian :)
16.05.2014 23:06
Hö, ei kukaan hae ees tanssimaan. Pitäisköhän lähtee jo tästä kotiin murjottamaan?
16.05.2014 23:05
Lienet sitten uusi tällä palstalla, mikäli et ole herran juttuihin tarkemmin vielä tutustunut? Tunnen itsekin kyllä tavallaan myötätuntoa tätä kaveria kohtaan, ja ymmärrän osan hänen ongelmistaan, mutta parisuhdemielenkiintoa en kyllä pysty tuntemaan, sen verran erikoista tekstiä toisinaan nimittäin näppikseltään tänne suoltaa.
16.05.2014 21:54
Oho, joku oli näköjään kuvannut salaa minun ja ystävättäreni valmistautumista baari-iltaan, ja onhan tuolle videolle myös näitä baari-illan tapahtumia tarttunut. No, tämmöistähän tää baareilu aina on…
https://www.youtube.com/watch?v=NN2EUZ2iuKY
16.05.2014 21:40
Muutaman jakson olen nähnyt. Hyvin sympaattisia ihmisiähän he ovat sinänsä, mutta että pitäisi alkaa parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, oi voi.
16.05.2014 21:19
En ole mies, ja luulisin että aika monikin sellainen nainen joka on huono tekemään itse aloitteita miehille ymmärtää tilanteen oikein hyvin. Kontaktia ottavat ne ja vain ne miehet, joista ei ole itse tippaakaan kiinnostunut, ja joista tietää jo etukäteen ettei se kiinnostus edes tule koskaan heräämään. Lääkkeeksihän tähän meille naisille perinteisesti tarjotaan sitä ”tee itse aloitteita tai tyydy siihen mitä on tarjolla” –mantraa, mutta eiköhän miehille voisi sanoa ihan samat sanat.
16.05.2014 21:16
Niin, ja minä voisin ottaa juotavaksi vaikkapa yrttiteetä.
16.05.2014 21:03
93 / 137