Sinkut-palstan miitti Helsingissä Iguanassa (lähellä rautatieasemaa) 25.5 lauantaina klo 18.00. Onko ideaa?
Sinkku-miitti
226
1317
Vastaukset
- singlegirl
24.5 siis, lauantaina.
- epätoivoinen atm
Saako sieltä pillua??
- .....
Aivan varmasti noin hurmaava persoonallisuus saa ihan mistä vaan!
- ätmi-sinkku
Tulen jos annat minulle ensin?
- sinkkuM.
Niin siis Keskuskadun Iguanassa? Rautiksen lähellä on muistaakseni toinenkin Iguana...
- singlegirl
Keskuskadun juu. :)
- -OTK-
Tulen sillä ehdolla, jos naiset eivät pidä minua minään munan kantotelineenä, vaan tuntevana ihmisenä, joka haluaa vain jutella.
- ätmi
Aivan, meitä ATM:iä ei saa pitää pelkkinä lihanpaloina, tai muutenkaan esineellistää.
- Reunaehto
Minä tulen vain sillä ehdolla, että naiset eivät suhtaudu minuun tuntevana ihmisenä vaan munatelineenä ja eläimellisenä jyystärikarjuna, jolta he vaativat seksuaalisia palveluita.
- perusATM
Mä tuun jos sinne tulee naisia jotka antavat myös ätmeille, muussa tapauksessa se on pelkkää ajanhukkaa minulle.
- erkki-täti
Kannattaa antaa heti yhteystiedot tähän, jotta sopimus voidaan tehdä kirjallisena.
Ethän halua tulla huijatuksi, jos joku vain sanallisesti lupaa?
- singlegirl
Onko hölmö ajatus, jos vanhanaikaisesti laitetaan joku ruusukkeen tyylinen tuntomerkki, josta tunnistaa toisen sinkun? Esimerkiksi vihreä rannerengas/lanka/tms?
- 17+18
Vähän liian vanhanaikainen on, parempi ois kun laittais rintaan kyltin jossa lukee ATM / KTM / YTM jne ja naisille ATN / KTN / YTN.
- mies25.
Tulen paikalle jos saan viedä sinut kotiini rakastelemaan hellästi?
- ....
Ei tunnu normaali sosiaalisuus olevan tuttua tämän palstan kaappirunkkareille.
- .....
.... kirjoitti:
Ei tunnu normaali sosiaalisuus olevan tuttua tämän palstan kaappirunkkareille.
Laitetaan tähän nyt tämä vielä ennen kuin joku ikisinkku ätmi keksii: "normaali sosiaalisuus = ähkijäkarjujen panoringeissä pyöriminen"
- Ikisinkku M
..... kirjoitti:
Laitetaan tähän nyt tämä vielä ennen kuin joku ikisinkku ätmi keksii: "normaali sosiaalisuus = ähkijäkarjujen panoringeissä pyöriminen"
Niin tosiaankin, pitäisihän siellä joku kantava teemakin olla tai muuten ohjelmaa, olisiko semmoinen hyvä että meetingin naiset harjoittaisivat siellä vähän epänormaalia sosiaalisuutta = keräisivät itselleen ähkijäkarjujen sijaan ätmien panoringit. Siinä tapauksessa tuskin ainakaan olisi pulaa osanottajista kun kaikki kynnelle kykenevät ätmit saapuisivat sankoin joukoin paikalle.
- ...
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin tosiaankin, pitäisihän siellä joku kantava teemakin olla tai muuten ohjelmaa, olisiko semmoinen hyvä että meetingin naiset harjoittaisivat siellä vähän epänormaalia sosiaalisuutta = keräisivät itselleen ähkijäkarjujen sijaan ätmien panoringit. Siinä tapauksessa tuskin ainakaan olisi pulaa osanottajista kun kaikki kynnelle kykenevät ätmit saapuisivat sankoin joukoin paikalle.
Jonossa 300 ätmiä jortikka tanassa odottamassa vuoroaan päästäkseen mälläämään saman YT-nartun.
- ei kai sentään
... kirjoitti:
Jonossa 300 ätmiä jortikka tanassa odottamassa vuoroaan päästäkseen mälläämään saman YT-nartun.
YT:llä tarkoitat varmaan YH:ta. :DDD
- singlegirl
... kirjoitti:
Niin, miittiä tässä ajattelin, en orgioita.... Tutustua ihmisiin ja sellaista.
- 5+4
singlegirl kirjoitti:
Muuten ihan hyvä idea, mutta en ala mitään 400km matkustelemaan miitteihin.
- Ikisinkku M
... kirjoitti:
Olisi siinä vaarassa jäädä burger kingin jonokin toiseksi:
http://is13.snstatic.fi/img/978/1288635741350.jpg - Ikisinkku M
singlegirl kirjoitti:
Eihän siellä mitään orgioita mutta naiset voisi kerätä vaikka hakemuksia halukkailta ätmeiltä ja sitten jälkeenpäin huvitella lähettämällä kirjeitä "Valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun mutta olet ensimmäisellä varasijalla".
- höhöhöö
Ikisinkku M kirjoitti:
Eihän siellä mitään orgioita mutta naiset voisi kerätä vaikka hakemuksia halukkailta ätmeiltä ja sitten jälkeenpäin huvitella lähettämällä kirjeitä "Valitettavasti valinta ei tällä kertaa kohdistunut sinuun mutta olet ensimmäisellä varasijalla".
Kylläpä tuottaa taas vaikeuksia ätmeille olla minkäänlaisessa kommunikaatiossa naisten kanssa. Eipä ihme, että ovat jääneet naisetta.
- ei rekisteröitynyt m
Voisin tulla kun asun melko lähellä eikä taida tuohon aikaan illasta olla muutakaan puuhaa.
Onkos ketään muita innokkaita? - anonyymi ätmi
Tämähän on oikeasti jonkun trollin vitsi.. Ajatellu varmaan katsella tona iltana jostain webcamista sipsejä syöden ja naureskellen että "tossa menee taas yksi ilmiselvä ätmi sinne mittiin".
Mutta ei se mitään. Kyllä minä voin ainakin sinne paikalle tulla jos ei parempaa tekemistä ilmaannu (hah, ätmilläkö muka koskaan hyvää tekemistä lauantaisin).
Ihan sama vaikka sinne paikalle tulisi vaan läjä epätoivoisia ätmimiehiä ja muutama ytm metsästämään niitä paria paikalla olevaa sinkkunaista. Voidaan sit ätmit keskenämme jutella ja kirota että kun taas jännäjyystärit vei kaikki naiset. :P- nainen____1
Toihan on hyvä idea! Toivon tietty, että naisia tulee myös, mutta mahtavaa että kerrankin pientä positiivisuutta palsta-ajattelussa! Hyvä sinä! :)
- Ruunebergi
Sinne kannattaa mennä ihan vain jo kahvinkin vuoksi. Ihan paras kahvi.
- naiset jäävät yksin
ätmit tulisi tosi hyvin toimeen keskenään ja voisi käydä niinkin että löytävät rakkauden toisistaan ja kaksi onnellista ätmiä lähteekin käsi kädessä yhdessä rakkauden onneen
- ätmi
Noin voi käydä vain homoille. Alemman tason miehet ovat ilmiselvästi heteroita.
- kumpi olet
nyt valehtelet eikö juuri joku sanonut että haluaa vain jutella mutta ei pussailla ja vaikka saisi pimperoa niin ei seiso ei naiset kiihota mutta heidän seuralaisensa kiihottaa ja se jurppii kun nainen saa munaa mutta naiselle kateellinen ätmi ei mutta nyt kävi onni jommasta kummasta ätmistä tulee jyystäri ja toisesta elina ikävää kun jyystäri ei ole tumma partainen ja tatuoitu vaan on suomalainen puppeli poika
- hcatmi
Minä en hardcore ätminä enää tulee noihin miitinkeihin kun jatkuvasti saa hätistellä vonkaavia naisia kauemmas. Itse etsin romanttisia kynttiläillallisia naisen kanssa, siksi ei ole mukavaa kun nainen tulee hetimiten ehdotamaan seksiä. Tunnen itseni pelkäksi lihanpalaksi.
- epäreilua
Asun liian kaukana. :( Tästä lähtien haaveilen sinkkumiitistä Helsingissä kuin DarkFear ruotsinristeilystä.
Jonain päivänä tulevaisuudessa lähden junalla sinkkumiittiin Helsinkiin, ja meillä on niin hauskaa. Tapaan kaikki palstan hassut tyypit ja saan uusi ystäviä. Matkasta tulee elämäni suurin seikkailu. Koko elämäni muuttuu ja minullakin on sitten kavereita.
http://www.youtube.com/watch?v=tybugI5CkIs - elina vai jyystäri
mutta eihän niitä ole vielä edes ollutkaan miksi valehtelet päin naamaa ja yrität kieltää sen mikä oikeasti olet
Ei sinne kehtaa tulla kukaan kuitenkaan, se on ihan varma. Onhan näitä yritetty pitää aiemminkin, tuloksetta.
- Muissa ympyröissä
varmaan ideaa olisi, mutta kuten näkyy tämän palstan vakkarimiehet haluavat vain huudella "viisauksiaan" turvallisiksi tuntemista kolosistaan, muu maailma ei kuulu mukavuusalueisiinsa :)
- ujo sinkkumies
En uskalla tulla. Olen liian ujo.
- nainen23v
Voisin tullakin! Voidaanhan me naisporukalla tavata jos miehet eivät uskalla ;)
- hcatmi
kyllä me uskallataan mutta me saastaisen rumat hc-atmit ei kuule ihan noin vain anneta seksiä kauniille hoikille nuorille naisille =)
- nainen23v
hcatmi kirjoitti:
kyllä me uskallataan mutta me saastaisen rumat hc-atmit ei kuule ihan noin vain anneta seksiä kauniille hoikille nuorille naisille =)
Mistä päättelit että naiet ovat kauniita ja hoikkia:D?
- entinen-atm
nainen23v kirjoitti:
Mistä päättelit että naiet ovat kauniita ja hoikkia:D?
atmille riittää että pimpero ja tissit löytyy, parempi että nainen on ruma ja lihava niin ätmikin saattaa kestää yli 30 sekuntia jos oikein yrittää
- Minusta
oli hyvä idea. Siis ennenkuin luin kaikki palautteet. Lasten menot taitaa vain haitata mun menoja kyseisenä viikonloppuna. Tuntuu välillä että on ollut yksin liian kauan ja kevyt hanky-panky piristäisi kummasti. Ajatuksena muiden sinkkujen tapaaminen on hauska. Mun aloitekyky hipoo nykyään nollaa koska "kaikki" mua kiinnostavat naiset ovat varattuja... - No, palstalaiset eivät välttämättä ole kovin maltillisia kirjoitusten perusteella, saattaisi olla mielenkiintoisia keskusteluja....tai täysi fiasko :) Ajatuksena sinkku miitti on hyvä. Kysyn vielä Femnerdiltä että millä tavalla nää on aikaisemmin mennyt puihin tai epäonnistunut. ? Lopuksi ehdotan että varataan messukeskus, sisään pääsee vain sinkut ( meitähän riittää ) ja loppu onkin helppoa, ...ehkä... -oho, kello on rutosti, tulee hauska herätys aamulla :)
Miitit ovat epäonnistuneet, koska paikalle tulivat vain miitin järjestäjät.
Sitä en tiedä montako miittiä on yritetty järjestää, mutta yhden sovitun miitin tiedän ja siihen ei tullut siis kuin miitin järjestäjät, jotka olivat vielä palstan tunnettuja vakkareita.
En itse ole hirveän innostunut miitistä, aiemmin olisin ollutkin mutten niinkään enää. Jos tulisin, niin missään nimessä en suostuisi paljastamaan kuka olen palstalla.- Oletkin kaunis?
femnerd kirjoitti:
Sitä en tiedä montako miittiä on yritetty järjestää, mutta yhden sovitun miitin tiedän ja siihen ei tullut siis kuin miitin järjestäjät, jotka olivat vielä palstan tunnettuja vakkareita.
En itse ole hirveän innostunut miitistä, aiemmin olisin ollutkin mutten niinkään enää. Jos tulisin, niin missään nimessä en suostuisi paljastamaan kuka olen palstalla.Emmekö tunnistaisi sinua, kuka hoikkavartaloinen ja urheilullinen neito olisit?
- sisäpiiri tietoa
Oletkin kaunis? kirjoitti:
Emmekö tunnistaisi sinua, kuka hoikkavartaloinen ja urheilullinen neito olisit?
Femnerd on vähän sen uusimman miss suomen näköinen.
Oletkin kaunis? kirjoitti:
Emmekö tunnistaisi sinua, kuka hoikkavartaloinen ja urheilullinen neito olisit?
No just joo. Heko heko.
femnerd kirjoitti:
En itse ole hirveän innostunut miitistä, aiemmin olisin ollutkin mutten niinkään enää. Jos tulisin, niin missään nimessä en suostuisi paljastamaan kuka olen palstalla.Joko on yleisesti tiedossa keitä nuo vakkarit olivat tai ketään ei kiinnosta. Mielenkiintoista.
Vastaus löytyy kyllä tekemällä keskusteluhaun.- Kaippa...
femnerd kirjoitti:
Joko on yleisesti tiedossa keitä nuo vakkarit olivat tai ketään ei kiinnosta. Mielenkiintoista.
Vastaus löytyy kyllä tekemällä keskusteluhaun.joku jo palstaan tympääntynyt. Palstalaisilla synkkaa keskenään vain anonyymeinä vertaisina (virka- tai valitusveljinä), henk.koht ovat arkoja olemukseltaan
Sikäli kun on käsitys palstan historiasta, hapanimelä voisi olla yksi :) - Minusta2
femnerd kirjoitti:
En itse ole hirveän innostunut miitistä, aiemmin olisin ollutkin mutten niinkään enää. Jos tulisin, niin missään nimessä en suostuisi paljastamaan kuka olen palstalla.taidat FN valitettavasti olla oikeassa. Lyhytnäköisesti hurrasin kyllä sinkkumiitin perään, mutta mielessä ei todellakaan käynyt että haluaisin henkilökohtaisesti tutustua palstalaisiin vain sinkkuihin yleisesti ottaen. Onhan täällä joukossa muutama fiksu kirjoittaja, paljon on mielipiteiltään "pelottavaa" porukkaa...ei järjestetä juu
- Kympin Nainen
Minusta2 kirjoitti:
taidat FN valitettavasti olla oikeassa. Lyhytnäköisesti hurrasin kyllä sinkkumiitin perään, mutta mielessä ei todellakaan käynyt että haluaisin henkilökohtaisesti tutustua palstalaisiin vain sinkkuihin yleisesti ottaen. Onhan täällä joukossa muutama fiksu kirjoittaja, paljon on mielipiteiltään "pelottavaa" porukkaa...ei järjestetä juu
Samaa mietin, että toisaalta voisi olla kivakin idea (ja utelias toki olen), mutten sitten taitaisi kuitenkaan "uskaltaa".
femnerd kirjoitti:
Joko on yleisesti tiedossa keitä nuo vakkarit olivat tai ketään ei kiinnosta. Mielenkiintoista.
Vastaus löytyy kyllä tekemällä keskusteluhaun.Ja minähän en yhtään taas ihmettele miinuksia, en, en ollenkaan.
- tulkitsija
femnerd kirjoitti:
Vastaus löytyy kyllä tekemällä keskusteluhaun.Onko unohtunut femnerdiltä palstan ja erityisesti peukkujen olemus :) ?
Aikanaan kun joku keksi tai levitti tiedon peukkujen manipulonnista, ilmestyi joka paikkaan noin 150 plussaa tai miinusta. Mutta sitten joku hoksasi, että kuka noihin uskoo vaan manipuloijat opastivat toisiaan että kannattaa laittaa luokkaa 10 niin ei näytä niin läpinäkyvältä, ja tätä hommaa muutamat ätmit tekevät tätä nykyä ihan osana päivätyötään.
Huomaamattomimmin "peukutus" tapahtuu siten, että ätmi käy tarkastaa ketjuja läpi, ja nollaa säännöllisesti aidoiksi tulkitsemansa mutta hänelle vastenmieliset plussat, mutta ei laita miinustakaan. Hänelle mieluisia miinuksia laittaa kerrallaan luokkaa noin 10, ja nyt Sinä olet saanut tuon "kympin" tässä itsellesi. Myös ätmille mieluisia plussia tulee kerrallaan eri paikkoihin luokkaa 10-15.
Eli jos joku haluaa tulkita noita peukkuja jotenkin, niin tässä pienet pikaohjeet :) - riski piilee
Kympin Nainen kirjoitti:
Samaa mietin, että toisaalta voisi olla kivakin idea (ja utelias toki olen), mutten sitten taitaisi kuitenkaan "uskaltaa".
Jokuhan saattaa huomata, että oletkin vain kasi puolikas.
- anonyymi ätmi
Kympin Nainen kirjoitti:
Höh. Voi teitä naisia. Kerrankin olisi mahdollisuus tyydyttää sitä omaa uteliaisuutta ja käydä katsomassa minkälaista porukkaa täällä palstalla meuhkaa. Eikä se vaadi kuin sen pari tuntia elämästä. Toista tilaisuutta ei tule ehkä vuosiin - tai ikinä.
Ei sen pitäisi olla uskalluksesta kiinni, koska mitäänhän siinä ei menetä. Ei siellä tarvitse kenellekään antaa puhelinnumeroaan tai edes nimeään. Eikä ole pakko paljastaa sitä palsta-identiteettiäänkään. En minä ainakaan oleta kenenkään puhelinumeroa saavani sieltä, tms. En ole minnekään deiteille sinne lähdössä (nettideittailu on erikseen).
Kyllä minä ainakin aion käydä paikalla ihan vaan mielenkiinnosta katsomassa. Vaikka voikin olla että ei siellä ketään muuta näy ja joudun vaan yksin juomaan siellä sen yhden oluen. Mutta, so what... Ei mene montaa tuntia elämästä hukkaan. Olisihan se silti kiva jos siellä pääsisi hetkeksi jonkun kanssa juttelemaan ja ajatuksia vaihtamaan. - Kympin Nainen
anonyymi ätmi kirjoitti:
Höh. Voi teitä naisia. Kerrankin olisi mahdollisuus tyydyttää sitä omaa uteliaisuutta ja käydä katsomassa minkälaista porukkaa täällä palstalla meuhkaa. Eikä se vaadi kuin sen pari tuntia elämästä. Toista tilaisuutta ei tule ehkä vuosiin - tai ikinä.
Ei sen pitäisi olla uskalluksesta kiinni, koska mitäänhän siinä ei menetä. Ei siellä tarvitse kenellekään antaa puhelinnumeroaan tai edes nimeään. Eikä ole pakko paljastaa sitä palsta-identiteettiäänkään. En minä ainakaan oleta kenenkään puhelinumeroa saavani sieltä, tms. En ole minnekään deiteille sinne lähdössä (nettideittailu on erikseen).
Kyllä minä ainakin aion käydä paikalla ihan vaan mielenkiinnosta katsomassa. Vaikka voikin olla että ei siellä ketään muuta näy ja joudun vaan yksin juomaan siellä sen yhden oluen. Mutta, so what... Ei mene montaa tuntia elämästä hukkaan. Olisihan se silti kiva jos siellä pääsisi hetkeksi jonkun kanssa juttelemaan ja ajatuksia vaihtamaan.Aika hyvä suostuttelupuhe :)
Kyllä minä ihan oikeasti harkitsen, mutta luultavimmin en ehdi, koska aiemmin iltapäivällä joudun olemaan ihan toisaalla ja aikataulu menisi luultavimmin turhan tiukille (ellen sitten tule autolla).
Eikä tietenkään ole pakko paljastaa palstaidentiteettiään, mutta itserakkaalta kuulostamisen riskin uhallakin on sanottava, että minun tapauksessani sitä voisi olla vaikea salata..
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka). - Kympin Nainen
riski piilee kirjoitti:
Jokuhan saattaa huomata, että oletkin vain kasi puolikas.
Ai peräti 8,5? Palstateesien mukaan korkeintaan nelonen, koska olen jo 30 ;)
Jos tuota pelkäisin (tai siitä välittäisin), niin sitten tuskin edes harkitsisin tulemista? - Tromeo ja Julia
Kympin Nainen kirjoitti:
Aika hyvä suostuttelupuhe :)
Kyllä minä ihan oikeasti harkitsen, mutta luultavimmin en ehdi, koska aiemmin iltapäivällä joudun olemaan ihan toisaalla ja aikataulu menisi luultavimmin turhan tiukille (ellen sitten tule autolla).
Eikä tietenkään ole pakko paljastaa palstaidentiteettiään, mutta itserakkaalta kuulostamisen riskin uhallakin on sanottava, että minun tapauksessani sitä voisi olla vaikea salata..
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka).Pelkäät vaan että rakastut johonkin ätmiin ja koko elämä menee pilalle sen vuoksi, kun suku ja kaverit alkaa hyljeksimään.
- hehe..
Tromeo ja Julia kirjoitti:
Pelkäät vaan että rakastut johonkin ätmiin ja koko elämä menee pilalle sen vuoksi, kun suku ja kaverit alkaa hyljeksimään.
ätmilogiikkaa....
- anonyymi ätmi
Kympin Nainen kirjoitti:
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka).No ei täällä nyt oikeasti voi olla niin kahjoja stalkkereita... Luultavasti... Vai olisko sittenkin muutama? :D
Noi kännykällä räpsityt kuvat on kyllä nykyään jonkinlainen kirous. Ei voi minnekään mennä ilman että joku voi ottaa kuvan. Toisaalta, ainahan sinne voi paikalle tulla ihan vaan "normaalina helsinkiläisenä joka piipahti töiden jälkeen ohimennen kaljalle". ;) Onhan siellä nyt kuitenkin muitakin ihmisiä kuin palstalaisia. Sit voi paljastaa sen oman identiteettinsä vasta kun tuntuu ettei paikalla ole ketään stalkkereita.
Tai kun ei kerro kenellekään kuka on, niin ei ne tunnista. Tai jos joku tunnistaa, niin sittenhän se naamasi on jo ennestään yleisessä tiedossa.
Ja toi itserakkaalta kuulostamisen uhalla sanominen... Tuotanoin.
Jollet ole se tuorein Miss Suomi, niin sori nyt vaan... mutta vaikka olisit se kaunein nainen siellä baarissa, niin en nyt tiedä vetäiskö kukaan sitä johtopäätöstä että olet tämän palstan kympin nainen. Ensinnäkin suurin osa ei edes usko että noi nimimerkit oikeasti kuvaa ihmistä. Olettavat että kympin nainen tarkoittaa oikeasti jotain kymmentä ylimääräistä kiloa. :P
No juu. Jokainen tehköön oman päätöksensä. Luulen että suurin osa ihmisistä päättää ettei sinne vaivaudu, joten voi olla kovin autiota. Samapa se minulle. Enemmän niitä nurkkapöytiä vapaana mistä valita. :D - Kympin Nainen
Tromeo ja Julia kirjoitti:
Pelkäät vaan että rakastut johonkin ätmiin ja koko elämä menee pilalle sen vuoksi, kun suku ja kaverit alkaa hyljeksimään.
Hehe, minähän nimenomaan haluaisin rakastua, joten ei tuo ole mikään pelko :)
Sitä paitsi testasin välit läheisiini jo tuoreena yo:na. Siitä lähtien ovat luottaneet arvostelukykyyni. - Varma merkki
anonyymi ätmi kirjoitti:
No ei täällä nyt oikeasti voi olla niin kahjoja stalkkereita... Luultavasti... Vai olisko sittenkin muutama? :D
Noi kännykällä räpsityt kuvat on kyllä nykyään jonkinlainen kirous. Ei voi minnekään mennä ilman että joku voi ottaa kuvan. Toisaalta, ainahan sinne voi paikalle tulla ihan vaan "normaalina helsinkiläisenä joka piipahti töiden jälkeen ohimennen kaljalle". ;) Onhan siellä nyt kuitenkin muitakin ihmisiä kuin palstalaisia. Sit voi paljastaa sen oman identiteettinsä vasta kun tuntuu ettei paikalla ole ketään stalkkereita.
Tai kun ei kerro kenellekään kuka on, niin ei ne tunnista. Tai jos joku tunnistaa, niin sittenhän se naamasi on jo ennestään yleisessä tiedossa.
Jollet ole se tuorein Miss Suomi, niin sori nyt vaan... mutta vaikka olisit se kaunein nainen siellä baarissa, niin en nyt tiedä vetäiskö kukaan sitä johtopäätöstä että olet tämän palstan kympin nainen. Ensinnäkin suurin osa ei edes usko että noi nimimerkit oikeasti kuvaa ihmistä. Olettavat että kympin nainen tarkoittaa oikeasti jotain kymmentä ylimääräistä kiloa. :P
No juu. Jokainen tehköön oman päätöksensä. Luulen että suurin osa ihmisistä päättää ettei sinne vaivaudu, joten voi olla kovin autiota. Samapa se minulle. Enemmän niitä nurkkapöytiä vapaana mistä valita. :DKympin Naisen tunnistaa siitä, että se muodostaa flirttailutornin jonkun kanssa keskelle muiden keskustelua.
- Kympin Nainen
anonyymi ätmi kirjoitti:
No ei täällä nyt oikeasti voi olla niin kahjoja stalkkereita... Luultavasti... Vai olisko sittenkin muutama? :D
No juu. Jokainen tehköön oman päätöksensä. Luulen että suurin osa ihmisistä päättää ettei sinne vaivaudu, joten voi olla kovin autiota. Samapa se minulle. Enemmän niitä nurkkapöytiä vapaana mistä valita. :DJos kaikki tulevat paikalla ikään kuin ohikulkijoina eivätkä paljasta tulleensa miittiin, niin mikä ihmeen miitti se sellainen on? Sittenhän siellä on vaan lauma ihmisiä, jotka ovat kaikki yksin baarissa :D
- Kympin Nainen
Varma merkki kirjoitti:
Kympin Naisen tunnistaa siitä, että se muodostaa flirttailutornin jonkun kanssa keskelle muiden keskustelua.
:D Minkälainen on flirttailutorni?
- Varma merkki
Kympin Nainen kirjoitti:
:D Minkälainen on flirttailutorni?
Se on sellainen alaspäin kapeneva pilari, joka sojottaa keskellä ihan muita aiheita.
- Kympin Nainen
Varma merkki kirjoitti:
Se on sellainen alaspäin kapeneva pilari, joka sojottaa keskellä ihan muita aiheita.
Touché!
- anonyymi ätmi
Kympin Nainen kirjoitti:
Jos kaikki tulevat paikalla ikään kuin ohikulkijoina eivätkä paljasta tulleensa miittiin, niin mikä ihmeen miitti se sellainen on? Sittenhän siellä on vaan lauma ihmisiä, jotka ovat kaikki yksin baarissa :D
No mut sitten siellä voidaan testata näitä palstan teorioita...
Eli, voivatko naiset tehdä aloitteen? Jos se on aina miesten tehtävä, niin sitten jää se naisen lähestyminen niiden paikalla saapuneiden ätmien harteille.
Ja toisalta ovatko kaikki ätmit niin ujoja etteivät uskalla lähestyä baarissa olevia naisia, vaikka epäilisivätkin että kyseinen nainen on siellä baarissa samasta syystä, samassa miitissä?
Ja sitten jos osoittautuu että nämä palstan kliseet ovat todellakin totta, niin sitten siellä on vaan lauma ihmisiä, jotka kaikki ovat yksin baarissa. :D
Mikä olisikaan hauskempi puheenaihe seuraavana päivänä palstalla kuin se, että paikalle on tullut kymmeniä sinkkuja, ja kaikki sitten kilpaa kovaan ääneen ihmettelee täällä palstalla että kun ei nähneet ketään muita siellä miitissä. :D
Mutta... Jos käykin niin että nämä palstatotuudet osoittautuvat vääriksi, maailma mullistuu, ja joku siellä uskaltaa lähestyä toista tuntematonta ihmistä, niin siitä se sinkkumiitti pikkuhiljaa sitten aukeaa... Kyllä ne muutkin sinkut siellä sitten huomaa että jonnekin päin baaria alkaa kertymään sinkkuklusteri. Ehkä.
En tiedä miten se homma hoituu, mutta onko sillä väliä. Se on samalla mielenkiintoinen koe ihmisten baarikäyttäytymisestä. Sitähän täällä joka toisessa ketjussa ruoditaan muutenkin. :) tulkitsija kirjoitti:
Onko unohtunut femnerdiltä palstan ja erityisesti peukkujen olemus :) ?
Aikanaan kun joku keksi tai levitti tiedon peukkujen manipulonnista, ilmestyi joka paikkaan noin 150 plussaa tai miinusta. Mutta sitten joku hoksasi, että kuka noihin uskoo vaan manipuloijat opastivat toisiaan että kannattaa laittaa luokkaa 10 niin ei näytä niin läpinäkyvältä, ja tätä hommaa muutamat ätmit tekevät tätä nykyä ihan osana päivätyötään.
Huomaamattomimmin "peukutus" tapahtuu siten, että ätmi käy tarkastaa ketjuja läpi, ja nollaa säännöllisesti aidoiksi tulkitsemansa mutta hänelle vastenmieliset plussat, mutta ei laita miinustakaan. Hänelle mieluisia miinuksia laittaa kerrallaan luokkaa noin 10, ja nyt Sinä olet saanut tuon "kympin" tässä itsellesi. Myös ätmille mieluisia plussia tulee kerrallaan eri paikkoihin luokkaa 10-15.
Eli jos joku haluaa tulkita noita peukkuja jotenkin, niin tässä pienet pikaohjeet :)Ei ole unohtunut palstan peukutussäännöt: viesti naiselta -> runsasta miinustelua.
En vaan ymmärrä tuota, kun miinusteluissa ei ole mitään logiikkaa.
En varmaankaan olisi "saanut" viitata palstavakkareihin?- -OTK-
Kympin Nainen kirjoitti:
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka)."Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka)."
Voisin tulla suojelevaksi ritariksi, jos en asuisi täällä huitsin nevadassa. Pitäisi myös löytää batman viitta komeron perukoilta, jota olen aina käyttänyt kun olen ritarina. Minut olisikin helppo tunnistaa siitä viitasta. - Kympin Nainen
anonyymi ätmi kirjoitti:
No mut sitten siellä voidaan testata näitä palstan teorioita...
Eli, voivatko naiset tehdä aloitteen? Jos se on aina miesten tehtävä, niin sitten jää se naisen lähestyminen niiden paikalla saapuneiden ätmien harteille.
Ja toisalta ovatko kaikki ätmit niin ujoja etteivät uskalla lähestyä baarissa olevia naisia, vaikka epäilisivätkin että kyseinen nainen on siellä baarissa samasta syystä, samassa miitissä?
Ja sitten jos osoittautuu että nämä palstan kliseet ovat todellakin totta, niin sitten siellä on vaan lauma ihmisiä, jotka kaikki ovat yksin baarissa. :D
Mikä olisikaan hauskempi puheenaihe seuraavana päivänä palstalla kuin se, että paikalle on tullut kymmeniä sinkkuja, ja kaikki sitten kilpaa kovaan ääneen ihmettelee täällä palstalla että kun ei nähneet ketään muita siellä miitissä. :D
Mutta... Jos käykin niin että nämä palstatotuudet osoittautuvat vääriksi, maailma mullistuu, ja joku siellä uskaltaa lähestyä toista tuntematonta ihmistä, niin siitä se sinkkumiitti pikkuhiljaa sitten aukeaa... Kyllä ne muutkin sinkut siellä sitten huomaa että jonnekin päin baaria alkaa kertymään sinkkuklusteri. Ehkä.
En tiedä miten se homma hoituu, mutta onko sillä väliä. Se on samalla mielenkiintoinen koe ihmisten baarikäyttäytymisestä. Sitähän täällä joka toisessa ketjussa ruoditaan muutenkin. :)Totta, asiaan kannattaa suhtautua juuri noin, eli avoimella mielenkiinnolla.
Luulen, että normaalin ryhmäkäyttäytymisen lainalaisuudet toimivat tuollakin, ts. aktiiviset ovat aktiivisia, osa tarkkailijoita, jotka saattavat rohkaistua osallistumaan ja ujoimmat ehkä eivät rohkaistu osallistumaan ollenkaan, ellei tilanne sitten ole jollakin tapaa otollinen tai joku siihen rohkaise.
Pakkaa tietysti sekoittaa myös se, ettei tiedä kuka on palstalainen ja kuka ei. Siinähän voi käydä esim. niin, että sosiaalisempi tapaus lähestyy jotakuta tietämättä (ja välittämättä) onko lähestyttävä tullut miittiin vai ei. Eli saattaa tapahtua sekoittumista ei-palstalaisiin! :) - 10 nainen,
Kympin Nainen kirjoitti:
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka).tulkitsit pelon lainausmerkeissä aivan oikein t. Minusta2 kirjoittaja...
Kympin Nainen kirjoitti:
Ja tuo ”uskaltaa” oli nimenomaan lainausmerkeissä, koska ei se uskaltamisesta ole niinkään kiinni kuin järkisyistä. En tihku innosta jos esim. kännyllä räpsityt kuvat leviävät nettiin ja ne yhdistetään kirjoituksiini. Lainausmerkit myös koska ed. kirjoittaja mainitsi ”pelkäävänsä”. Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka).Niin, tuohan se itsellänikin on se pahin miittiä vastaan oleva seikka. Uskon kyllä että suurin osa palstalaisista on mukavia ja rehellisiä sinkkuihmisiä, mutta näiden muutaman hiukan pelottavan oloisen tapauksen takia tunnen tarvetta varovaisuuteen asian kanssa.
Kympin Nainen kirjoitti:
Totta, asiaan kannattaa suhtautua juuri noin, eli avoimella mielenkiinnolla.
Luulen, että normaalin ryhmäkäyttäytymisen lainalaisuudet toimivat tuollakin, ts. aktiiviset ovat aktiivisia, osa tarkkailijoita, jotka saattavat rohkaistua osallistumaan ja ujoimmat ehkä eivät rohkaistu osallistumaan ollenkaan, ellei tilanne sitten ole jollakin tapaa otollinen tai joku siihen rohkaise.
Pakkaa tietysti sekoittaa myös se, ettei tiedä kuka on palstalainen ja kuka ei. Siinähän voi käydä esim. niin, että sosiaalisempi tapaus lähestyy jotakuta tietämättä (ja välittämättä) onko lähestyttävä tullut miittiin vai ei. Eli saattaa tapahtua sekoittumista ei-palstalaisiin! :)Entäpä jos ei järkättäisikään tapaamista baariin, vaan johonkin semmoiseen paikkaan, missä ei normaalisti ihmisiä niin kovin paljoa liiku. Esim. johonkin laavulle tai vastaavalle?
- Kympin Nainen
-OTK- kirjoitti:
"Suurin osa on siis ”pelkoa”, mutta pieni osa ihan aitoa pelkoa, että joku NAL:n tyyppinen kahjo ryhtyisi minua stalkkaamaan toteuttaakseen sairaita fantasioitaan (olenhan hänen mukaansa halpa lutka)."
Voisin tulla suojelevaksi ritariksi, jos en asuisi täällä huitsin nevadassa. Pitäisi myös löytää batman viitta komeron perukoilta, jota olen aina käyttänyt kun olen ritarina. Minut olisikin helppo tunnistaa siitä viitasta.Kiitos. Minua ei ollenkaan yllätä, että juuri sinä sanoisit noin :)
Toivottavasti kovin vaativia tilanteita ei ole tullut eteen ritarina? - Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
Entäpä jos ei järkättäisikään tapaamista baariin, vaan johonkin semmoiseen paikkaan, missä ei normaalisti ihmisiä niin kovin paljoa liiku. Esim. johonkin laavulle tai vastaavalle?
Ai johonkin syrjäiselle laavulle?
ööh, ehkä sittenkin mieluummin julkiselle paikalle :D - Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Entäpä jos ei järkättäisikään tapaamista baariin, vaan johonkin semmoiseen paikkaan, missä ei normaalisti ihmisiä niin kovin paljoa liiku. Esim. johonkin laavulle tai vastaavalle?
stellarian ja kympin istuskelevat pimenevässä illassa laavulla, nuotion valo luo laavunn seinään jännittäviä varjoja. Metsässä rasahtaa, kymppi hätkähtää ja tarraa stellarian käteen "Mikä se oli?", "Nuotio vaan paukahti" yrittää stellaria rauhoitella vaikka häntäkin pelottaa, ihan selvästikin tuolla metsässä häilähtelee varjoja joita sinne ei kuuluisi. Yhtään atmia ei ole tapaamiseen vielä ilmaantunut mutta stellaria tietää että siellä ne ovat, vaanimassa...
Ikisinkku M kirjoitti:
stellarian ja kympin istuskelevat pimenevässä illassa laavulla, nuotion valo luo laavunn seinään jännittäviä varjoja. Metsässä rasahtaa, kymppi hätkähtää ja tarraa stellarian käteen "Mikä se oli?", "Nuotio vaan paukahti" yrittää stellaria rauhoitella vaikka häntäkin pelottaa, ihan selvästikin tuolla metsässä häilähtelee varjoja joita sinne ei kuuluisi. Yhtään atmia ei ole tapaamiseen vielä ilmaantunut mutta stellaria tietää että siellä ne ovat, vaanimassa...
Höö, monta kertaa ollut ihan ypöyksinkin metsässä yötä eikä ole kertaakaan tullut yhtään ätmiä vastaan. :D
stellaria81 kirjoitti:
Höö, monta kertaa ollut ihan ypöyksinkin metsässä yötä eikä ole kertaakaan tullut yhtään ätmiä vastaan. :D
Tai no, mistäs minä oikeastaan tiedän onko niitä tullutkin vastaan, kun ei ole vieläkään nuo ätmiotuksen ulkoiset tunnusmerkit itselleni täysin selviä.
- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Joo mutta tässähän oli oletuksena että siellä on jullkinen sinkkupalstamiitti niin on vähän eri juttu mutta voithan kokeilla, seuraavan kerran kun menet metsään yöpymään niin julkaise vaan tänne koordinaatit, et uskalla :D
- Kympin Nainen
stellaria81 kirjoitti:
Joo, sama juttu, ettei metsä/luonto pelota, mutta karhuihin, leijoniin ja muihin petoihin pitää olla varautunut.
Ikiksen kuvaamassa tilanteessa pitäisin todennäköisimpänä että rasahdukset metsässä johtuvat siitä, että siellä on Ikis ja Gentle Man jotka ovat eksyneet pissireissullaan ja kohta joutuvat huhuilemaan laavulta näytettäväksi valoa jotta löytäisivät takaisin laavun turvaan. - -OTK-
Kympin Nainen kirjoitti:
Kiitos. Minua ei ollenkaan yllätä, että juuri sinä sanoisit noin :)
Toivottavasti kovin vaativia tilanteita ei ole tullut eteen ritarina?Ei mitään vaativaa, mitä nyt pariskuntien riitelyä olen mennyt rauhoittelemaan. Halusin vain varmistaa, että naisella on kaikki ok. Silloin ei kyllä ollut viitta mukana, niin luultavasti en vaikuttanut kovinkaan vakavasti otettavalta, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Joo, sama juttu, ettei metsä/luonto pelota, mutta karhuihin, leijoniin ja muihin petoihin pitää olla varautunut.
Ikiksen kuvaamassa tilanteessa pitäisin todennäköisimpänä että rasahdukset metsässä johtuvat siitä, että siellä on Ikis ja Gentle Man jotka ovat eksyneet pissireissullaan ja kohta joutuvat huhuilemaan laavulta näytettäväksi valoa jotta löytäisivät takaisin laavun turvaan.Kyllä me ainakin alkuillasta taidettaisiin siellä pusikossa hiippailla ihan vaan tarkkailemassa tilannetta niin kuin muutkin miitin ätmit, ehkä sitten jossain vaiheessa kun olisi taskumasasta otettu riittävästi rohkaisua uskaltauduttaisiin laavulle. Ottaisi varmaan vähän aikaa ja pari promillea ennen kuin laavu voittaisi kisassa pelottavat palstanaiset livenä vs. laavun turva :)
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Ikiksen kuvaamassa tilanteessa pitäisin todennäköisimpänä että rasahdukset metsässä johtuvat siitä, että siellä on Ikis ja Gentle Man jotka ovat eksyneet pissireissullaan ja kohta joutuvat huhuilemaan laavulta näytettäväksi valoa jotta löytäisivät takaisin laavun turvaan.Miten varaudut nallukoihin?
Itse olen pitänyt sellaisen kohtaamista ja kohtaamisen kehittymistä vaaralliseksi niin epätodennäköisenä, etten ole jaksanut siihen mitenkään varautua. Melkein ainoa mieleen tuleva suojakeino olisikin pyssy, enkä nyt kuitenkaan tuon takia viitsi aselupia hankkia, city-kokkare kun olen. Karhunpainilla mentävä siis. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Miten varaudut nallukoihin?
Itse olen pitänyt sellaisen kohtaamista ja kohtaamisen kehittymistä vaaralliseksi niin epätodennäköisenä, etten ole jaksanut siihen mitenkään varautua. Melkein ainoa mieleen tuleva suojakeino olisikin pyssy, enkä nyt kuitenkaan tuon takia viitsi aselupia hankkia, city-kokkare kun olen. Karhunpainilla mentävä siis.Nallukoihin varaudutaan parhaiten siten että herkut on piilossa. Ja jos sattuu kasvotusten, niin sitten perääntyy vaan hissuksiin. Ase hankitaan vasta erityisen riskialttiita tilanteita varten.
- Kympin Nainen
-OTK- kirjoitti:
Ei mitään vaativaa, mitä nyt pariskuntien riitelyä olen mennyt rauhoittelemaan. Halusin vain varmistaa, että naisella on kaikki ok. Silloin ei kyllä ollut viitta mukana, niin luultavasti en vaikuttanut kovinkaan vakavasti otettavalta, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.
No millaisissa tilanteissa olet viittaa sitten tarvinnut/käyttänyt? ;)
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä me ainakin alkuillasta taidettaisiin siellä pusikossa hiippailla ihan vaan tarkkailemassa tilannetta niin kuin muutkin miitin ätmit, ehkä sitten jossain vaiheessa kun olisi taskumasasta otettu riittävästi rohkaisua uskaltauduttaisiin laavulle. Ottaisi varmaan vähän aikaa ja pari promillea ennen kuin laavu voittaisi kisassa pelottavat palstanaiset livenä vs. laavun turva :)
Niin, se taskumasa selittää ryskettä tietysti myös :)
Siinä voisi vaan käydä niin, että kun vihdoin uskaltautuisitte laavulle, oltaisiin me Stellan kanssa hiivitty pois hiljaa kuin kissat. - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Nallukoihin varaudutaan parhaiten siten että herkut on piilossa. Ja jos sattuu kasvotusten, niin sitten perääntyy vaan hissuksiin. Ase hankitaan vasta erityisen riskialttiita tilanteita varten.
Eikös koko laavuilun idea kärsi, jos pitää herkut piilossa?
- -OTK-
Kympin Nainen kirjoitti:
No millaisissa tilanteissa olet viittaa sitten tarvinnut/käyttänyt? ;)
No, kun piti pelastaa yksi kissa paleltumiselta. Otin sen viitan suojiin, ja annoin/annan ruokaa sille.
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Eikös koko laavuilun idea kärsi, jos pitää herkut piilossa?
No ei niitä eväitä nyt heti retken alussa syödä, höh.
- Kympin Nainen
-OTK- kirjoitti:
No, kun piti pelastaa yksi kissa paleltumiselta. Otin sen viitan suojiin, ja annoin/annan ruokaa sille.
Siellä komerossako se kissakin nyt majailee?
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Nallukoihin varaudutaan parhaiten siten että herkut on piilossa. Ja jos sattuu kasvotusten, niin sitten perääntyy vaan hissuksiin. Ase hankitaan vasta erityisen riskialttiita tilanteita varten.
Noinhan se varmaankin suurinpiirtein, tuolla tarkemmat ohjeet:
http://www.suurpedot.fi/www/fi/suurpedot_ja_me/kohtaaminen/karhu.php
Itse lisäisin noihin vielä sen että luultavasti kannattaa jonkinverran pitää ääntä metsässä liikkuessaan niin karhu tietää lymytä piiloon eikä tule vahingossa yllätetyksi, äkkitilanteessahan se voisi säikähtää ja hyökätä puolustukseksi. - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
No ei niitä eväitä nyt heti retken alussa syödä, höh.
Parempi kai olisi syödä heti, niin ei nallukka saisi vainua.
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Niin, se taskumasa selittää ryskettä tietysti myös :)
Siinä voisi vaan käydä niin, että kun vihdoin uskaltautuisitte laavulle, oltaisiin me Stellan kanssa hiivitty pois hiljaa kuin kissat.Niin kun teiltä olisi viiipullot tyhjentyneet niin päättäisitte sitten hurauttaa taksilla maalikylille "ku ei tänne mettään kettää tuu". Ätmit voisi sitten hiillokselle kokoontua makkaranpaistoon poikien iltaa viettämään ja manaamaan naisia :)
- -OTK-
Kympin Nainen kirjoitti:
Siellä komerossako se kissakin nyt majailee?
Tuossahan tuo sängyllä makaa. Siis oikea kissa :)
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Parempi kai olisi syödä heti, niin ei nallukka saisi vainua.
Kyllä sen verran hyvä jemma pitää olla että eväät pysyy tallessa ainakin kunnes laavu on saatu mukavaksi, nuotio roihuamaan jne. Muuten voi tulla vilu ja nälkä jo heti retken alkumetreillä eikä se ole kivaa.
- Kympin Nainen
-OTK- kirjoitti:
Tuossahan tuo sängyllä makaa. Siis oikea kissa :)
Niin, niin - ihan oikea kissa :)
- Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin kun teiltä olisi viiipullot tyhjentyneet niin päättäisitte sitten hurauttaa taksilla maalikylille "ku ei tänne mettään kettää tuu". Ätmit voisi sitten hiillokselle kokoontua makkaranpaistoon poikien iltaa viettämään ja manaamaan naisia :)
Luulen - mitä nyt Stellariankin juttuja olen lukenut - että meillä olisi luultavasti yksi pullo yhteisesti ja sen voimilla kikateltaisiin aika pitkään. Jos seura antaisi odotuttaa itseään ja metsä kovasti taskumasan voimasta ryskäisi, niin joo, sitten luultavasti lähtisimme, mutta voipi olla että me tekisimmekin yövaelluksen ja höpöttäisimme tyttöjen kesken eikä mentäis kylille ollenkaan vaan aamun sarastaessa kotio nukkumaan kun olisi vaelluksella parannettu maailmaa (ja ihmetelty miesten saamattomuutta).
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Kyllä sen verran hyvä jemma pitää olla että eväät pysyy tallessa ainakin kunnes laavu on saatu mukavaksi, nuotio roihuamaan jne. Muuten voi tulla vilu ja nälkä jo heti retken alkumetreillä eikä se ole kivaa.
Pitäisi nyt sen verran osata nauttia elämästä ilman herkkujakin, ettei heti ala kiukuttamaan, jos yhden illan keskittyy vain tähtitaivaan ihasteluun.
- Ikisinkku M
Kympin Nainen kirjoitti:
Luulen - mitä nyt Stellariankin juttuja olen lukenut - että meillä olisi luultavasti yksi pullo yhteisesti ja sen voimilla kikateltaisiin aika pitkään. Jos seura antaisi odotuttaa itseään ja metsä kovasti taskumasan voimasta ryskäisi, niin joo, sitten luultavasti lähtisimme, mutta voipi olla että me tekisimmekin yövaelluksen ja höpöttäisimme tyttöjen kesken eikä mentäis kylille ollenkaan vaan aamun sarastaessa kotio nukkumaan kun olisi vaelluksella parannettu maailmaa (ja ihmetelty miesten saamattomuutta).
On se yksi vinkkupullo kyllä liian vähän jos koko yön meinaa vaeltaa, johan siinä nestehukka ehtii tulla, tosin kyllä muuten arvostan maltillista nauttimista. No me miehet ny ollaan vähän semmoisia saamattomia yleensä :) No ny pitää ruveta nukkuu kai, hyviä öitä :)
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Pitäisi nyt sen verran osata nauttia elämästä ilman herkkujakin, ettei heti ala kiukuttamaan, jos yhden illan keskittyy vain tähtitaivaan ihasteluun.
Toki toki, joku fiksu onkin sanonut, ettei pitäisi valittaa, että elämässä ei ole valopilkkuja jos tähtitaivaan alla seisoo.
Mutta herkuistahan (ja niiden piilottamisesta nallelta) tämä lähti liikkeelle. Sinun mielestä siis herkut syödään heti tai ei ollenkaan? Entä jos laavulla meinaa tovin levähtää ja vaellus on ollut pitkä? Kyllä silloin on mielestäni mukava vähän myöhemmäksikin eväitä säästellä. - Kympin Nainen
Ikisinkku M kirjoitti:
On se yksi vinkkupullo kyllä liian vähän jos koko yön meinaa vaeltaa, johan siinä nestehukka ehtii tulla, tosin kyllä muuten arvostan maltillista nauttimista. No me miehet ny ollaan vähän semmoisia saamattomia yleensä :) No ny pitää ruveta nukkuu kai, hyviä öitä :)
Öitä sinne myös!
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Toki toki, joku fiksu onkin sanonut, ettei pitäisi valittaa, että elämässä ei ole valopilkkuja jos tähtitaivaan alla seisoo.
Mutta herkuistahan (ja niiden piilottamisesta nallelta) tämä lähti liikkeelle. Sinun mielestä siis herkut syödään heti tai ei ollenkaan? Entä jos laavulla meinaa tovin levähtää ja vaellus on ollut pitkä? Kyllä silloin on mielestäni mukava vähän myöhemmäksikin eväitä säästellä.Olisihan niitä kiva säästellä leirinuotiolle, mutta kun se nallukka.. mutta jos retki menee hyvin ja pääsee ehjänä kotiin, niin kai sielläkin ehtii herkuttelemaan?
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Olisihan niitä kiva säästellä leirinuotiolle, mutta kun se nallukka.. mutta jos retki menee hyvin ja pääsee ehjänä kotiin, niin kai sielläkin ehtii herkuttelemaan?
Ehtii kotonakin herkuttelemaan, moni retki on ihan parasta kotona. Jos se nallukka kovasti pelottaa, niin sitten ei ehkä metsään kannata lähteä tai ainakaan ottaa herkkuja mukaan. Tai - kuten Ikis tuossa asiallisesti neuvoi - pitää kovaa ääntä (sitä painia en itse ainakaan uskaltaisi kokeilla). Vaihtoehtoisesti voi mennä retkelle omaan kotipihaan / partsille, tai jos keli on huono, niin mikseipä nauttia retkieväät olkkarin lattialla?
- Joopa.
femnerd kirjoitti:
Ei ole unohtunut palstan peukutussäännöt: viesti naiselta -> runsasta miinustelua.
En vaan ymmärrä tuota, kun miinusteluissa ei ole mitään logiikkaa.
En varmaankaan olisi "saanut" viitata palstavakkareihin?Ei olekaan mitään logiikkaa, riittää että viesti on naisen :)
Miten ajattelet "runsasta"? Koska yksi ätmi voi laittaa siihen kerralla vaikka 500 miinusta, niin sehän on oikeastaan vain se ätmin yksi miinus :)
Sellaista logiikkaa on, että vakkariätmi laittaa yleensä omaan aloitukseensa automaattisesti 5-10 plussaa heti kärkeen ja plussaa "runsaasti" toisten vastaavia, joissa esiintyy sanoja lutka, puhkinus sittu, kurppa, 13-15 v neitsyt, jne. Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä me ainakin alkuillasta taidettaisiin siellä pusikossa hiippailla ihan vaan tarkkailemassa tilannetta niin kuin muutkin miitin ätmit, ehkä sitten jossain vaiheessa kun olisi taskumasasta otettu riittävästi rohkaisua uskaltauduttaisiin laavulle. Ottaisi varmaan vähän aikaa ja pari promillea ennen kuin laavu voittaisi kisassa pelottavat palstanaiset livenä vs. laavun turva :)
No onhan noita taskumattiretkeilijöitä tosiaan vaelluksella vastaan tullut useampaankin otteeseen. Enpäs arvannut että palstalaisia olivat. :D
- pissispoju 34
Kympin Nainen kirjoitti:
Ehtii kotonakin herkuttelemaan, moni retki on ihan parasta kotona. Jos se nallukka kovasti pelottaa, niin sitten ei ehkä metsään kannata lähteä tai ainakaan ottaa herkkuja mukaan. Tai - kuten Ikis tuossa asiallisesti neuvoi - pitää kovaa ääntä (sitä painia en itse ainakaan uskaltaisi kokeilla). Vaihtoehtoisesti voi mennä retkelle omaan kotipihaan / partsille, tai jos keli on huono, niin mikseipä nauttia retkieväät olkkarin lattialla?
Jotkut pitävät painiessakin kovaa ääntä. Se on tuplakarkoitus nallukalle.
- Kympin Nainen
pissispoju 34 kirjoitti:
Jotkut pitävät painiessakin kovaa ääntä. Se on tuplakarkoitus nallukalle.
Talking about living on the edge?
Vaikea kuvitella että peto enää siinä vaiheessa perääntyisi. - Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
No onhan noita taskumattiretkeilijöitä tosiaan vaelluksella vastaan tullut useampaankin otteeseen. Enpäs arvannut että palstalaisia olivat. :D
Niin mutta vaikka kaikki palstalaiset metsässä ovat taskumasamiehiä välttämättä kaikki taskumasamiehet metsässä eivät ole palstalaisia :)
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Talking about living on the edge?
Vaikea kuvitella että peto enää siinä vaiheessa perääntyisi.No höh. Meidän on kai sitten pystytettävä teltta olkkariin.
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
No höh. Meidän on kai sitten pystytettävä teltta olkkariin.
Saathan sinä painia jos välttämättä haluat :). Mutta entä jos häviät?
Mutta jos ei ole mahdollista oikeaa tähtitaivasta katsella, niin ehkä telttaan voisi ottaa tähtilampun?
http://www.youtube.com/watch?v=5Fz69QUZ_qA - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Saathan sinä painia jos välttämättä haluat :). Mutta entä jos häviät?
Mutta jos ei ole mahdollista oikeaa tähtitaivasta katsella, niin ehkä telttaan voisi ottaa tähtilampun?
http://www.youtube.com/watch?v=5Fz69QUZ_qAJos häviän, niin karhu vie herkut:/
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Jos häviän, niin karhu vie herkut:/
Sepä se. Haluatko ottaa riskin?
Mahdollista on tietysti myös, että sinun painiessa karhun kanssa, joku muu karkaa herkkujen kera. - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Sepä se. Haluatko ottaa riskin?
Mahdollista on tietysti myös, että sinun painiessa karhun kanssa, joku muu karkaa herkkujen kera.Alan kääntyä sille linjalle, että herkut on paras pitää lukkojen takana kotona. Ulkotiloissa vain välttämättömät käynnit ja erityisen hyvin piilotettuna.
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Alan kääntyä sille linjalle, että herkut on paras pitää lukkojen takana kotona. Ulkotiloissa vain välttämättömät käynnit ja erityisen hyvin piilotettuna.
No eikö sekin olisi tylsää ainakin pidemmän päälle? Saakohan sellaisen lamauttimen helpommin kuin aseen(kantoluvan)? Ihan siis vain niiden kaikista kiperimpien tilanteiden varalta.
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
No eikö sekin olisi tylsää ainakin pidemmän päälle? Saakohan sellaisen lamauttimen helpommin kuin aseen(kantoluvan)? Ihan siis vain niiden kaikista kiperimpien tilanteiden varalta.
Onhan niitä sumutteitakin, joita jotkut käyttävät herkkujaan turvaamaan. Mutta jonkun luvan nekin kai vaativat.
Vähän hankalalta tuntuu. Vaikka kyllä poliisisetä varmaan ymmärtäisi tarpeen. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Onhan niitä sumutteitakin, joita jotkut käyttävät herkkujaan turvaamaan. Mutta jonkun luvan nekin kai vaativat.
Vähän hankalalta tuntuu. Vaikka kyllä poliisisetä varmaan ymmärtäisi tarpeen.Käsittääkseni suurpetoja se sumute vain ärsyttää ja voi jopa pahentaa tilannetta. Ehkä sitä vaan täytyy valita ne vaellusreitit tarkoin. Jos on tähän asti hyvin pärjännyt, niin miksei tästedeskin.
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Käsittääkseni suurpetoja se sumute vain ärsyttää ja voi jopa pahentaa tilannetta. Ehkä sitä vaan täytyy valita ne vaellusreitit tarkoin. Jos on tähän asti hyvin pärjännyt, niin miksei tästedeskin.
Tähän asti olen pärjännyt vain urbaanivaelluksilla, mutta korpivaelluksista ei ole armeijan jälkeen kokemuksia, eikä siellä ollut herkkuja.
Toisaalta olisihan se kivakin nähdä luonnossa karhu. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Tähän asti olen pärjännyt vain urbaanivaelluksilla, mutta korpivaelluksista ei ole armeijan jälkeen kokemuksia, eikä siellä ollut herkkuja.
Toisaalta olisihan se kivakin nähdä luonnossa karhu.Ainakin siinä ehkä oppisi taas jotain itsestään. Menisikö täysin puihin, juoksisiko karkuun päättömästi kaikkia ohjeita vastoin vai pystyisikö toimimaan järkevästi?
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Ainakin siinä ehkä oppisi taas jotain itsestään. Menisikö täysin puihin, juoksisiko karkuun päättömästi kaikkia ohjeita vastoin vai pystyisikö toimimaan järkevästi?
En usko, että ainakaan kangistuisin kauhusta paikalleni, mutta eipä tuota tiedä ennen kuin kohdalle osuu.
Näin ilman paniikkia katselisin varmaan jostain sopivaa kiveä ja kaivelisin puukkoa esiin, että olisi reilumpi paini. Ja sitten toivoisin, että nallukka lähtee tiehensä ja ehkä vähän hiippailisin kauemmas. Muistaakseni ohje oli, että pitäisi välttää tuijottamasta, ettei karhu koe uhkaa. Toisaalta mitenkäs karhu säikähtää, jos ihminen luimistelee? Toisaalta 2 ehkä sellainen karhu, jonka näkee, ei vaan osaa pelätä ihmisiä, muutenhan sitä ei todennäköisesti pääsisi näkemäänkään. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
En usko, että ainakaan kangistuisin kauhusta paikalleni, mutta eipä tuota tiedä ennen kuin kohdalle osuu.
Näin ilman paniikkia katselisin varmaan jostain sopivaa kiveä ja kaivelisin puukkoa esiin, että olisi reilumpi paini. Ja sitten toivoisin, että nallukka lähtee tiehensä ja ehkä vähän hiippailisin kauemmas. Muistaakseni ohje oli, että pitäisi välttää tuijottamasta, ettei karhu koe uhkaa. Toisaalta mitenkäs karhu säikähtää, jos ihminen luimistelee? Toisaalta 2 ehkä sellainen karhu, jonka näkee, ei vaan osaa pelätä ihmisiä, muutenhan sitä ei todennäköisesti pääsisi näkemäänkään.Ihmiset saattaa reagoida yllättävällä tavalla ääriolosuhteissa, olen itse nähnyt sen (joskaan tuossa tilanteessa ei karhu osallisena ollut).
Eipä kai se karhu kovin herkästi hyökkää, ellei tosiaan ole herkuista kiinni tai koe muutoin uhkaa, esim. lähellä olevien pentujensa puolesta. Miksi puhumme vielä karhuista? ;) - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Ihmiset saattaa reagoida yllättävällä tavalla ääriolosuhteissa, olen itse nähnyt sen (joskaan tuossa tilanteessa ei karhu osallisena ollut).
Eipä kai se karhu kovin herkästi hyökkää, ellei tosiaan ole herkuista kiinni tai koe muutoin uhkaa, esim. lähellä olevien pentujensa puolesta. Miksi puhumme vielä karhuista? ;)Joissain ääritilanteissa olen kai ollut ja toimintakyky säilynyt, joten siksi uskon karhujen kanssakin toimivani oikein tai väärin.
Toisaalta herkut voivat jäädyttää paljon pahemmin. Mutta ei niistäkään vielä viitsisi enempää puhua, vaikka helteinen viikonloppu alkoi ja terassillekin jo ehdin.. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Joissain ääritilanteissa olen kai ollut ja toimintakyky säilynyt, joten siksi uskon karhujen kanssakin toimivani oikein tai väärin.
Toisaalta herkut voivat jäädyttää paljon pahemmin. Mutta ei niistäkään vielä viitsisi enempää puhua, vaikka helteinen viikonloppu alkoi ja terassillekin jo ehdin..Mahtavaa :) Millaiset prosenttiosuudet olet saanut oikein/väärin -akselilla?
Helteissä on aina se ”ongelma” että herkut meinaa suorastaan sulaa käsiin. Että sikäli se jäätyminen - tai ainakin vilvoittelu - voi hyvinkin olla tervetullutta. - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Mahtavaa :) Millaiset prosenttiosuudet olet saanut oikein/väärin -akselilla?
Helteissä on aina se ”ongelma” että herkut meinaa suorastaan sulaa käsiin. Että sikäli se jäätyminen - tai ainakin vilvoittelu - voi hyvinkin olla tervetullutta.Vaikea tietenkään arvioida oman toiminnan prosenttiosuuksia, mutta taitaa olla aika lähelle 50-50. Väärät eivät tosin ole menneet väärin niinkään sen takia, että paniikki olisi sekoittanut pään, vaan nuoruuden typeryyden takia. Silloin olisin toiminut samoin ilman paniikkiakin. Eikä se sinänsä moraalisesti väärin ole ollut, mutta fiksu vaan pääsee vähemmällä.
Sulattelin itseäni kahden oluen verran kahdella eri terassilla ja tulin huppeliin. Aika halvat humalat, painoa kuitenkin se 95, enkä mikään absolutisti ole ollut viime aikoinakaan. Saldona yksi tyttö lähtiessään heilutteli kättään. En tiedä tarkkaan kenelle ja miksi, mutta paras laskea flirtiksi, niin pysyy itsetunto kohdillaan. - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Vaikea tietenkään arvioida oman toiminnan prosenttiosuuksia, mutta taitaa olla aika lähelle 50-50. Väärät eivät tosin ole menneet väärin niinkään sen takia, että paniikki olisi sekoittanut pään, vaan nuoruuden typeryyden takia. Silloin olisin toiminut samoin ilman paniikkiakin. Eikä se sinänsä moraalisesti väärin ole ollut, mutta fiksu vaan pääsee vähemmällä.
Sulattelin itseäni kahden oluen verran kahdella eri terassilla ja tulin huppeliin. Aika halvat humalat, painoa kuitenkin se 95, enkä mikään absolutisti ole ollut viime aikoinakaan. Saldona yksi tyttö lähtiessään heilutteli kättään. En tiedä tarkkaan kenelle ja miksi, mutta paras laskea flirtiksi, niin pysyy itsetunto kohdillaan.Suunta lienee oikea, kun ”oikein” -prosenttiosuus kasvaa ikävuosien myötä, vaikka toisaalta niillä väärilläkin on monesti tarkoituksensa (tai se täytyy näin järkeillä oikein jatkaakseen..)
Minä olen juonut vasta puoli lasia valkoviiniä ja tuntuu, että se jo nousee päähän. Ilmeisesti helle vaikuttaa humaltumiseenkin? - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Suunta lienee oikea, kun ”oikein” -prosenttiosuus kasvaa ikävuosien myötä, vaikka toisaalta niillä väärilläkin on monesti tarkoituksensa (tai se täytyy näin järkeillä oikein jatkaakseen..)
Minä olen juonut vasta puoli lasia valkoviiniä ja tuntuu, että se jo nousee päähän. Ilmeisesti helle vaikuttaa humaltumiseenkin?Sinun mitoillasi olisin jo konttauskunnossa. Vähän ajattelin vielä lähteä katsomaan mieskauneutta illemmalla, joten täytynee nyt ottaa iisimmin vähän aikaa, vaikka saunakalja lieneekin pakollinen.
Kyllä jokaisesta kokemuksesta varmaan jotain voi oppia tai ainakin saa hauskoja tarinoita illanistujaisiin:) - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Sinun mitoillasi olisin jo konttauskunnossa. Vähän ajattelin vielä lähteä katsomaan mieskauneutta illemmalla, joten täytynee nyt ottaa iisimmin vähän aikaa, vaikka saunakalja lieneekin pakollinen.
Kyllä jokaisesta kokemuksesta varmaan jotain voi oppia tai ainakin saa hauskoja tarinoita illanistujaisiin:)Hmm, vai mieskauneutta. Saitko kutsun tapahtumaan vai onko kyseessä avoimempi ”foorumi”?
- pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Hmm, vai mieskauneutta. Saitko kutsun tapahtumaan vai onko kyseessä avoimempi ”foorumi”?
On se ihan avoin. Alkoiko sinuakin kiinnostaa? Onko helle sekoittanut pään vai ihan vaan kevättä herkuissa?
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
On se ihan avoin. Alkoiko sinuakin kiinnostaa? Onko helle sekoittanut pään vai ihan vaan kevättä herkuissa?
No milloin minua ei olisi mieskauneus – tai ehkä paremminkin -komeus - kiinnostanut :)
No ei vaiskaan - lähinnä mietin, että olitko saanut kutsun samaan paikkaan kuin minä. Kutsun, jota en ole vielä päättänyt että hyödynnänkö vai en..
Niin, ja onko se nyt niin vaarallista, jos vaikka hieman sekaisin olisikin? Kunhan ei mihinkään väärään syyllisty? Mutta mikäs sinun "tekosyysi" on? - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
No milloin minua ei olisi mieskauneus – tai ehkä paremminkin -komeus - kiinnostanut :)
No ei vaiskaan - lähinnä mietin, että olitko saanut kutsun samaan paikkaan kuin minä. Kutsun, jota en ole vielä päättänyt että hyödynnänkö vai en..
Niin, ja onko se nyt niin vaarallista, jos vaikka hieman sekaisin olisikin? Kunhan ei mihinkään väärään syyllisty? Mutta mikäs sinun "tekosyysi" on?Eipä siinä mitään pahaa, olen vaan aistinut, että leikkisyytesi noussut ehkä uusiin ennätyksiin.
Eipä minulla muuta tekosyytä kuin sattuu tapahtuma olemaan kotinurkilla ja seuruetta menossa myös. Ja säälihän se olisi hyvä huppeli haaskata..
Harmi, ettei osunut kohdalle sama action :( - Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Eipä siinä mitään pahaa, olen vaan aistinut, että leikkisyytesi noussut ehkä uusiin ennätyksiin.
Eipä minulla muuta tekosyytä kuin sattuu tapahtuma olemaan kotinurkilla ja seuruetta menossa myös. Ja säälihän se olisi hyvä huppeli haaskata..
Harmi, ettei osunut kohdalle sama action :(Vai leikkisyyteni noussut uusiin ennätyksiin? Minä kun luulin himmailevani kovastikin…
Ehkä se on ihan hyväkin jos ei samoihin pippaloihin osuta? - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Vai leikkisyyteni noussut uusiin ennätyksiin? Minä kun luulin himmailevani kovastikin…
Ehkä se on ihan hyväkin jos ei samoihin pippaloihin osuta?Toisaalta hyvä, toisaalta ei. Olisi helpottavaa nähdä kuinka tiukkanutturainen kuivakka KTMN olisit. Mutta jos et olisikaan, niin saisinpa ainakin lämpimiä fantasioita mielikuviini..
- Kympin Nainen
pissispoju34 kirjoitti:
Toisaalta hyvä, toisaalta ei. Olisi helpottavaa nähdä kuinka tiukkanutturainen kuivakka KTMN olisit. Mutta jos et olisikaan, niin saisinpa ainakin lämpimiä fantasioita mielikuviini..
Tuolla viimeistään vahvistit olevasi pleijeri.;)
Mutta minua tullaan kohta hakemaan, joten toivotan tässä kohtaa oikein hauskaa illan jatkoa! - pissispoju34
Kympin Nainen kirjoitti:
Tuolla viimeistään vahvistit olevasi pleijeri.;)
Mutta minua tullaan kohta hakemaan, joten toivotan tässä kohtaa oikein hauskaa illan jatkoa!Noh niin noh. Yritänhän minä oppia pelaamaan sinua, mutta ei tässä kyllä muuten ole panorinkiä näkynyt, kuten pleijereillä kai pitäisi. Vaikka kyllä minä tuon viruksen itsestäni silti tunnistan, vaikkei se käytännössä toteudukaan.
Oikein silmänpilkkeistä Iltaa sinnekin!
- AT-Professor Chaos
Saanko minäkin tulla?
http://www.youtube.com/watch?v=1Ocaztxj87E
Muahahahaaa!- 3+2
Et saa sun tilalle otetaan tweek
- pitäkää tunkkinne
3+2 kirjoitti:
Et saa sun tilalle otetaan tweek
Tweek on yhtä ärsyttävä kuin DarkFear. Ei laisinkaan sympaattinen, vain rasittava.
- ätmi
pitäkää tunkkinne kirjoitti:
Tweek on yhtä ärsyttävä kuin DarkFear. Ei laisinkaan sympaattinen, vain rasittava.
Tweek = tuleva ADHD-klovni jonka kanssa ei aika käy pitkäksi.
Butters = tuleva pullea kaveripoika jolle friendzonekin on saavutus. - ei tule mitään
ätmi kirjoitti:
Butters = tuleva pullea kaveripoika jolle friendzonekin on saavutus.Voin samaistua Buttersiin, mutta en ole pullea kamupoika, vaan psyykkinen atm ja loveshy.
- erkki-täti
ätmi kirjoitti:
Butters = tuleva pullea kaveripoika jolle friendzonekin on saavutus.Butters on vanhempien taholta rangaistuksilla osittain lannistettu lapsi, joka on perusluonteeltaan hyvin kiltti ja rehellinen sekä oikeudenmukainen.
Vanhemmat eivät valitettavasti ole mitään noista. Siksi Buttersista kasvaakin läheisriippuvainen mies, joka sietää liikaa huonoa kohtelua kumppaneiltaan. Niin paljon, että sairastuu lopulta itse.
Ei siis ole kaveripoika(aina löytyy ottajia liian kiltille) vaan mies joka menettää paljon. - Butters on paras
erkki-täti kirjoitti:
Butters on vanhempien taholta rangaistuksilla osittain lannistettu lapsi, joka on perusluonteeltaan hyvin kiltti ja rehellinen sekä oikeudenmukainen.
Vanhemmat eivät valitettavasti ole mitään noista. Siksi Buttersista kasvaakin läheisriippuvainen mies, joka sietää liikaa huonoa kohtelua kumppaneiltaan. Niin paljon, että sairastuu lopulta itse.
Ei siis ole kaveripoika(aina löytyy ottajia liian kiltille) vaan mies joka menettää paljon.Isäni oli ylidominoiva kotityranni. Rangaistukset olivat täysin mielivaltaisia, vaikka olin kiltti enkä rangaistuksia ansainnut. Siksipä Buttersiin on helppo samaistua. Lähesriippuvaisuudesta en tiedä. Loveshyness vaivaa, en uskalla lähestyä tai päästää lähelle. Kukaan ei ansaitse rakkauttani, enkä minä kenenkään toisen. Siispä olen yhteiskunna hylkiö Professor Chaos alias Butters.
- Rationalisti1977
Ainakaan tämän palstan sinkuille ei kannata mitään miittiä järjestää. Kirjoituksien perusteella jos arvioi, niin todellisuuskäsitykset täällä ovat niin kieroutuneet ja täynnä aivojen vajaatoiminnasta ja pornon suurkuluttamisesta johtuvia harhakäsityksiä naisista ja seksuaalisuudesta, että miitti voisi olla jopa vaarallista.
Parempi miitti voisi olla suljetulla osastolla ryhmäterapiassa useiden vartijoiden ja psykologien kanssa...siltä vaikuttaa kun täällä lukee kirjoituksia. En sitten tiedä onko suurin osa kirjoituksia täällä puhtaasti provoa ja herjaa vai moniko ihan tosissaan on sitä mieltä kuin kirjoitukset sanovat.
Mut tsemppiä ja voimia sinkuille ja yksinäisille.- .z.
Parasta varmaan olisi että ÄTM porukka järjestäisi oman kokoontumisen niin ei tarvitsisi surkutella mistään aiheesta. Mutta joo jos heitä loppujen lopuksi on palstalla alle 10 kpl niin tietäväthän he itse ettei ne omat trollaushahmot koskaan saavu.
- sinkku 30.
En ole ryhmä tapaamissa mikään hyvä ja jään muiden puheliaiden varjoon joten ei kukaan varmaan haluaisi minuun tutustua.
- eimiitingille
Mä olen niin ruma HC-ATM etten pääse edes saman sateen alla naisten kanssa, hittoako mä meen mihinkää miitinkii ahdistumaan ku kukaan nainen ei edes puhu mulle saatikka että antaisi römpsää
Joo, ei kiitos:( - kiltti atm.
Ei kannata tuhlata aikaa koska naiset kuitenkin ottaa ne tatuoidut jännä rikolliset ja antavat niille pil.lua heti. Ei tuollaisiin miitteihin edes tule kunnollisia naisia koska niitä ei yksinkertaisesti ole edes.
- Äädämi
Jos sinne tulee anteliaassa mielentilassa olevia kauniita ja neitseellisiä teininaisia, niin sitten on ideaa, muuten ei. Minkään lihavien yh-raakkien takia ei paikalle kannata vaivautua.
Muutenkin kuulostaa epäilyttävältä, että joku nainen haluaisi tavata AT-miehiä. Tämä on taatusti ansa. Tunnusta! Oletko "pedofiilejä" jahtaava poliisi tai ATM:n joukkomurhaa suunnitteleva feministi? - mies 86
Ei taida ap tuntea kovin hyvin kaikkia palstalaisia... tuskinpa tulisit juttuun noiden vihanlietsojien kanssa.
- Cheers!
Tapaaminen on hyvä alku pois sinkkuudesta. Jätän väliin kun en ole kiinnostunut näkemään palstalaisia livenä. Parhaat ehdokkaat erottuu jo täällä joukosta.
- lottamari<3
Lähibaarissani voin tavata sinkkuja ihan tarpeeksi, ei tarvitse lähteä Hesaan asti niitä katsomaan.
- Mieti vielä
Lähibaarissa on vain puhkinussittuja gigoloja. Ei käytetyillä miehillä tee mitään. Ajattele nyt sitä ku sadat muut naiset on nuollu sitä samaa munaa. Kaikki mehut on jo imetty siitä pelistä. Nyt olis hyvä aika tulla korkkailemaan nuoria neitsytmiehiä omistukseesi ja tehdä heistä ikuisia orjia.
- irkkukirkku
Mieti vielä kirjoitti:
Lähibaarissa on vain puhkinussittuja gigoloja. Ei käytetyillä miehillä tee mitään. Ajattele nyt sitä ku sadat muut naiset on nuollu sitä samaa munaa. Kaikki mehut on jo imetty siitä pelistä. Nyt olis hyvä aika tulla korkkailemaan nuoria neitsytmiehiä omistukseesi ja tehdä heistä ikuisia orjia.
Niin ja siinä hepissä on ne satojen naisten pillulimat lillumassa hajusteena. Hyi helvetti!
- lottamari<3
Mieti vielä kirjoitti:
Kuulostaa kamalalta, parempi kun ei lähde yhtään mihinkään.
- Khgfds
Voisin tullakin. Ja varmaan näillä puheilla tulenkin, salaa ja anonyymisti katsomaan onko siellä ketään. Ja melkein arvaisin, että on joku toinenkin samalla strategialla liikenteessä :)
Vähän arveluttava ajankohta vaan kun.. jos hellettä pukkaa vielä viikonloppuna, niin terassit kyllä täyttyy. Mielellään tuollaiseen järjestettyyn tapaamiseen tulisi selvinpäin, eikä kolmen tuopin pienessä päiväkännissä. Sen verran on jo vihjailtu lauantaille terassikierrosta, että eiköhän se ole menoa. - Fewkfmewklmefkfwe
Olen käynyt nettimiiteissä aikaisemmin paljonkin. Hommahan menee niin että väkeä tulee yleensä paikalle ihan kiitettävästi, lauma valjuja nuoria miehiä/poikia, muutama "the man" ja sitten pullanaisia ja muutama ihan kiva tytsy.
Koko nettimiitin idea onkin kuinka valjut nuoret miehet/pojat koittavat mainostaa itseään noille muutamalle naiselle ja kuinka nuo "the manit" lopulta korjaavat joviaalisti potin ja osoittavat kaikin tavoin hyviä piirteitään. Ketään ei kiusata mutta kuvio on selvä alusta saakka.
The manit korjaavat potit ennemmin tai myöhemmin. Sosiaaliset symposiumit toimivat heidän leikkikenttänään ja kytkeytymisensä alustana.- anonyymi ätmi
Niin. Siis ei eroa mitenkään muista sosiaalisista kuvioista. Baarit ja nettideitit toimivat ihan samalla logiikalla. (Olettaisin myös että kaikki "speed dating" jutut samaten vaikkei kokemusta olekaan.)
Eli ATM:t pyörii siellä miitissä samoina turhakkeina kuin baareissa yleensäkin, ja muutamat YTM:t ja pelimiehet käy hakemassa sieltä miitistä itselleen ne kauneimmat naiset.
Kuulostaa siltä että tuonnehan kannattaa tulla, koska siellä on tuttu ja turvallinen baaritunnelma! Voi rauhassa hörppiä omaa kaljaansa jossain nurkkapöydässä ja painua sitten illan päätteeksi yksin kotiin. Tää on just hyvä järjestely! Osaan tuon kuvion jo niin hyvin ulkoa ettei edes yhtään jännitä se miitti. :D - 18+13
Itse en ole koskaan vaivautunut, jos menen miittiin joskus, niin en todellakaan mene sinne mitään naista edes yrittämään saada, vaan ihan huvikseni katsomaan ihmisiä. En muutenkaan tykkää mistään "kilpa-asetteluista", vaan minusta tilanne pitää olla ihan selvä kahden henkilön välinen kontakti, eikä mikään kukkotappelu :P
- 1wwwq
Palstalla on kyllä sellasia sankareita, jotka ihan oikeasti haluaisin tavata livenä. Ei voi uskoa mitä settiä osa näistä "trolleista" suoltaa ja ois hauska nähdä niiden kirjoittajat. Sitten taas vaikka tämä DarkFear joka vaikuttaa henkisesti vammaiselta.
Harmi kun en asu pk-seudulla jää miitit välistä. - ätmi
Nettisankarit ovat aina tylsiä livenä. Turha miitti.
- näinhän se menee
Ätmit on varmaankin aika nöyrää poikaa kasvotusten, kun netin suojista on helppo ärhennellä.
- SinkutFear
En kyllä kehtais minnekään miittiin tulla, kun en halua, että kukaan tietää, että seuraan tätä palstaa, kun siitä kuitenkin ajateltaisiin kaikkea negatiivista.
- kiltti atm.
Tuun iskemään kaikki naiset. Tai jäänkin kotiin koska ei naiset minusta tykkää.
- AtmiPuutteessa
Onko näissä miiteissä atmeilla mahdollisuus saada palstan naisvakkareilta ihan aidosti paljasta pimpsaa illan päätteeksi?
Rehellinen arvio, kiitos =)- tä?
naisvakkareita ookkaan, mitä nyt puolivakkareita noin kolme...
Ja mitä luulet, kuka nyt ätmin mulkerosta sinällään kiinnostunut olisi, jotain muutakin älliä löytyä pitäisi.... - monen summa
Riippuu onko sinulla vakituista työpaikkaa 4500 euron kuukausituloilla?
- 5+11
Rehellinen arvio: Ei mitään mahdollisuuksia jos olet atm.
- Niin,
monen summa kirjoitti:
Riippuu onko sinulla vakituista työpaikkaa 4500 euron kuukausituloilla?
logiikkahan menee niin, että ym.asia on seuraus ehkä jostain kyvykkyydestä; luuserius (vanhalla suomella irtolaisuus) eivät ehkä ole seurausta mistään kyvykkyydestä....
- random herra
Voithan sä mennä sinne sinkkutapaamiseen, muttei se eroa muista sosiaalisista kohtaamisista mitenkään. Samalla tavalla naiset ovat siellä kiinnostuneita vain niistä komeista, pitkistä, korkean statuksen omaavista, sosiaalisista, rikkaista ja isokaluisista miehistä. Niistä samoista miehistä, jotka saavat JATKUVASTI aloitteita naisilta joka paikassa missä liikkuvat, myös sinkkumiitingissä. Voit tuurilla saada jonkun naisen, mutta sekään ei ole susta kiinnostunut oikeesti, vaaan ajattelee vain niitä kaikkein korkeimman tason miehiä. Tietäkää se, runkkarit!
- skjfj
random herra kirjoitti:
Voithan sä mennä sinne sinkkutapaamiseen, muttei se eroa muista sosiaalisista kohtaamisista mitenkään. Samalla tavalla naiset ovat siellä kiinnostuneita vain niistä komeista, pitkistä, korkean statuksen omaavista, sosiaalisista, rikkaista ja isokaluisista miehistä. Niistä samoista miehistä, jotka saavat JATKUVASTI aloitteita naisilta joka paikassa missä liikkuvat, myös sinkkumiitingissä. Voit tuurilla saada jonkun naisen, mutta sekään ei ole susta kiinnostunut oikeesti, vaaan ajattelee vain niitä kaikkein korkeimman tason miehiä. Tietäkää se, runkkarit!
Ilman mitään näyttöä 'substanssiarvostaan' työnhakijakin on heikoilla, se vaan on laki. Jotkut herrat vaan eivät haluaisi suostua mihinkään tuon substanssinsa kohennukseen vaan luuserius kutsuu. Sääliseksiäkään (ilmaista) harvemmin tippuu, senkin voisitte tietää...
Voishan tollanen tapaaminen olla ihan mielenkiintoinen:)
- Mietitään...
Voisin kyllä tullakin vaikkein enää niin usein tällä palstalla vierailekaan, aikoinaan olin kyllä ihan vakijokävijä rekatulla nimimerkilläkin.
Toistaalta näissä pitäisi aina olla joku luotettavampikin kokooja kuin "anonyymi sinkkutyttö"...- anonyymi ätmi
Mitäs väliä sillä on kuka sen kokoaa. Oleellista on vaan että paikalle tulee täältä edes joku.
Tietysti nyt on täysin mahdollista että sinne ei tule yhtään ketään, jos aloittajakin on vaan joku trolli ja ketään muuta ei kiinnosta.
Ja voi tietysti käydä ilmi että tämä tosiaan on joku trollaus ja että se kyseinen paikka on remontissa ja suljettuna juuri tuona päivänä. Tai jotain muuta vastaavaa.
Itse en voisi vähempää välittää. Ainakaan vielä ei ole tullut parempaa tekemistä lauantaille, joten aion vaivautua paikalle. Jos siellä ei ole ketään muuta täältä, niin sitten painun loppuillaksi jonnekin läheiseen baariin metsästämään puumaa, tms. (Saattaa olla että ne puumat vain tylyttävät ja repivät tällaisen ätmin rääpäleen palasiksi heti alkuillasta.) :P - singlegirl AP
anonyymi ätmi kirjoitti:
Mitäs väliä sillä on kuka sen kokoaa. Oleellista on vaan että paikalle tulee täältä edes joku.
Tietysti nyt on täysin mahdollista että sinne ei tule yhtään ketään, jos aloittajakin on vaan joku trolli ja ketään muuta ei kiinnosta.
Ja voi tietysti käydä ilmi että tämä tosiaan on joku trollaus ja että se kyseinen paikka on remontissa ja suljettuna juuri tuona päivänä. Tai jotain muuta vastaavaa.
Itse en voisi vähempää välittää. Ainakaan vielä ei ole tullut parempaa tekemistä lauantaille, joten aion vaivautua paikalle. Jos siellä ei ole ketään muuta täältä, niin sitten painun loppuillaksi jonnekin läheiseen baariin metsästämään puumaa, tms. (Saattaa olla että ne puumat vain tylyttävät ja repivät tällaisen ätmin rääpäleen palasiksi heti alkuillasta.) :PEi ole trollaus, vaan ehdotus. Paikan valitsin siksi, että pidän sen rentoudesta ja se on lähellä kaikenlaisia kulkuvälineitä. Myös kauempaa tulevien on helppo löytää perille. Mukava huomata, että ihmisillä on kiinnostusta. Hieman alkoi itseäkin arveluttamaan koko miitti kun luin näiden tiettyjen vakkarityyppien kirjoituksia enemmän... Toisaalta, en oikein usko että kukaan näistä sekopäistä/trollaajista paikalle vaivautuu. Toisaalta taas, olisi kyllä nastaa saada viimein selvyys onko NAL tosiaan sellainen ihmis-Daavid kuin "kuuluisassa" kuvassaan antaa ymmärtää.. Hehe. :D Ois myös hauskaa viljellä näitä palstalaisten "insider"-juttuja keskenämme.
Mutta vakavasti puhuen, ihan järkeviä normaaleja sinkkuja toivon paikalle. Itsellä ei ole mitään odotuksia. Jos sitä tutustuu ihmisiin niin se on plussaa.
Aion mennä paikalle pälyilemään ja ujona likkana saatan ottaa kaverin mukaan. - anonyymi ätmi
singlegirl AP kirjoitti:
Ei ole trollaus, vaan ehdotus. Paikan valitsin siksi, että pidän sen rentoudesta ja se on lähellä kaikenlaisia kulkuvälineitä. Myös kauempaa tulevien on helppo löytää perille. Mukava huomata, että ihmisillä on kiinnostusta. Hieman alkoi itseäkin arveluttamaan koko miitti kun luin näiden tiettyjen vakkarityyppien kirjoituksia enemmän... Toisaalta, en oikein usko että kukaan näistä sekopäistä/trollaajista paikalle vaivautuu. Toisaalta taas, olisi kyllä nastaa saada viimein selvyys onko NAL tosiaan sellainen ihmis-Daavid kuin "kuuluisassa" kuvassaan antaa ymmärtää.. Hehe. :D Ois myös hauskaa viljellä näitä palstalaisten "insider"-juttuja keskenämme.
Mutta vakavasti puhuen, ihan järkeviä normaaleja sinkkuja toivon paikalle. Itsellä ei ole mitään odotuksia. Jos sitä tutustuu ihmisiin niin se on plussaa.
Aion mennä paikalle pälyilemään ja ujona likkana saatan ottaa kaverin mukaan.Okei. Hyvä siis jos paikalle tulee edes joku. Menee kyllä ehkä haastavaksi löytää oikeat henkilöt jos paikalla on paljon muitakin ihmisiä ja kaikki tulee sinne kavereidensa kanssa omiin pöytiinsä istumaan... mutta ei kai auta kuin yrittää. :)
Ja itse en kyllä tule tonne paikalle millään suurilla odotuksilla - enkä ainakaan deitin etsintä mielellä. Sain ihan tarpeekseni siitä puuhasta tuolla s24 treffeillä. Tulen siis paikalle pelkästä mielenkiinnosta. Että näkee hieman kasvoja niille mielekiintoisille persoonille ketkä täällä kirjoittelee.
- 20+1
Eli Kaisaniemenkatu 3. Paikka ja aika olis aika hyvät mutta onkohan paikalle oikeesti tulossa ketään?
- singlegirl AP
Keskuskadun Iguana (Keskuskatu 4) mulla on kokoajan ollut mielessä. En ihan kaikkia tänne tulleita viestejä jaksanut lukea, eli onko porukka päättänyt kaisaniemenkadun paikaksi?
- 20+1
singlegirl AP kirjoitti:
Keskuskadun Iguana (Keskuskatu 4) mulla on kokoajan ollut mielessä. En ihan kaikkia tänne tulleita viestejä jaksanut lukea, eli onko porukka päättänyt kaisaniemenkadun paikaksi?
Keskuskatu kelpaa varmaan ihan yhtä hyvin kuin Kaisaniemenkatu.
- singlegirl AP
Kaikille tiedoksi, että miitin paikan, Iguanan, tarkka osoite on Keskuskatu 4! Paikasta saa myös kunnon sapuskaa jos nestemäinen leipä ei täytä tarpeeksi. :) Keittiö on auki valomerkkiin asti.
- näkymätön
kertokaa mulleki jos saatta jotain aikaan... siis tämä miitti, ite ku en mitään voi tehdä, ku asun täällä keski lapissa -.-
helppo se on siellä HESASSA tehä kaikkea miittejä etc etc. No sopikaa jokin tunnusmerkki, vaikka se joskus spekuloitu nippuside ranteeseen, että tunnistatte toisenne siellä. Eihän muuten hommassa ole mitään järkeä, kun kukan ei kuitenkaan uskalla sanoa kenellekään mitään.
Itsekään en jaksa alkaa matkustelemaan yhden miitin takia sinne stadiin asti, mutta olisi hauskaa jos kertoisitte tapahtumista sitten tällä palstalla. Ehkäpä onnistunut miitti innoittaisi järkkäämään noita muuallekin Suomeen.- anuskarva
liimaa tekokyrpä otsaan. Tunnistetaan sinkut näin toisemme.
- minkku siitti
Ihanaa! Tuskin maltan odottaa, että näen teidät kaikki livenä. Kestänköhän tätä jännitystä?
- ätmi
femnerd kirjoitti:
Jännityksen kestät varmasti, mutta kestätkö pettymyksen kun muita ei tule?
Kestätkö sinä ätmien jylhänkarhean komeuden?
- Palsta yllättää
ätmi kirjoitti:
takuuvarmasti aina. Päivän naurut jo ennen puolta päivää :D
ätmi kirjoitti:
En kestä, vaan pyörryn ihastuksesta :-D
Sitä pyörtymistä kannattaakin sitten varoa ja pysyä kaukana, ellei halua musertua ja katkoa luitaan. Turvallisuussyistä onkin parasta huutaa riittävän turvallisen välimatkan päästä Timber! ja pitää korvista kiinni jysäyksen äänenvoimakkuuden takia ja varoa paineaaltoa, joka seuraa maahan mätkähtämisestäni.
- ........
Raporttia sitten tänne. Tuleekohan poliisit paikalle niin kuin viime kerralla?
- Kympin Nainen
Mistä syystä poliisit piti paikalle kutsua?
- anonyymi ätmi
Kympin Nainen kirjoitti:
Olisikohan vain trollausta tuo väite. Joku ätmi haluaa pitää kaikki naiset poissa paikalta.
Tai ehkä ei... Onhan täällä palstalla luultavasti näitä vähän epätasapainoisiakin. Voi tulla hieman jännä mitti. :D - .....
Kympin Nainen kirjoitti:
Ei ole trollausta. Vanha ketju varmaan löytyy jos kaivelee. Poliisit tuli tsekkaamaan ätmien miitin. Varmaan seuraavat tätä palstaa ja päättivät tarkistaa ääriainesten kokouksen tai sitten kävivät vaan sattumalta pyörähtämässä.
- hummustuokio
..... kirjoitti:
Ei ole trollausta. Vanha ketju varmaan löytyy jos kaivelee. Poliisit tuli tsekkaamaan ätmien miitin. Varmaan seuraavat tätä palstaa ja päättivät tarkistaa ääriainesten kokouksen tai sitten kävivät vaan sattumalta pyörähtämässä.
Erh? Mitä vi tun väliä jos poliisit tulee? Onko sinkkuus joku rikos? Yritätkö nyt vaan heittää kapuloita rattaisiin, koska et itse uskalla tulla? Vai suojeletko miittiä, jotta NAL ja muut trollit ei uskalla tulla pilaamaan aikuisten sinkkujen iltaa?
- .......
hummustuokio kirjoitti:
Erh? Mitä vi tun väliä jos poliisit tulee? Onko sinkkuus joku rikos? Yritätkö nyt vaan heittää kapuloita rattaisiin, koska et itse uskalla tulla? Vai suojeletko miittiä, jotta NAL ja muut trollit ei uskalla tulla pilaamaan aikuisten sinkkujen iltaa?
En kumpaakaan. Kunhan mainitsin hauskan anekdootin.
- hummustuokio
....... kirjoitti:
En kumpaakaan. Kunhan mainitsin hauskan anekdootin.
Mainostit "anekdoottiasi" ikäväsävytteisenä totuutena. Onko viime miitissä jengi riehunut kännissä tai järjestänyt laittomat reivit vai miksi poliisit "tulivat-hehe-paikalle"?
- asdfasdfc
hummustuokio kirjoitti:
Mainostit "anekdoottiasi" ikäväsävytteisenä totuutena. Onko viime miitissä jengi riehunut kännissä tai järjestänyt laittomat reivit vai miksi poliisit "tulivat-hehe-paikalle"?
Sehän on hyvä vaan jos olis poliisit paikalla. Uskaltais sit naisetkin tulla paikalle kun ei tarvitsis pelätä ketään sekopäitä. :) Vähän epäilen että eivät vaivaudu paikalle. Kun tajuavat että se sinkkumiitti on vaan pari ihmistä lisää muutenkin ihmisiä täynnä olevassa baarissa.
- On yksi ehto
Pildee tai en tule!
- Kgandddj
Suomi - Tsekki lauantaina klo 19.
Miitti on todella huonoon aikaan ja paikassa, jossa kiekkoa ei käsittääkseni näytetä.
Mielellään tulisin palstalaisia tapaamaan, mutta nyt taitaa kiekkohuuma viedä voiton....
Onkonpläni vielä voimassa? Aika ja paikka? - minkku siitti
Ihquu. Kohta tuo tapaaminen siis ihan sillai niinkuin nurkan takana. ja vitsi, vielä on jäkismatsikin samaan aikaan. vauu, mä en siis meinaa kestää nähdä teitä kaikkii siis sillai ihan livenä
- Megasuxee
Onkohan riittävän tilava tuo paikka sittenkään, kun näyttää niin suositulta tämä ketju, että olis ehkä kannattanut vuokrata joku halli tai iso kerhotila tätä varten?
- Ätmi-kulkue
Olen tosissani tulossa, mutta kaksi asiaa huolestuttaa: tilan pienuus ja jääkiekko. Matsia ei kyllä pysty missaamaan.
Mutta ehkä miitti klo 18 ja siirrytään sitten konseksuksen mukaan muualle jos jompikumpi feilaa. Tuleepahan miittiläiset karjaeroteltua muista samalla.- anonyymi ätmi
Lähistöltähän löytyy sporttibaari, sinne sitten vaan jos miitissä ei näy ketään. Tosin se paikka voi olla kyllä tupaten täynnä.
Mutta joo. Olen kyllä kiinnostunut näkemään tuleeko paikalle ketään. Aiempia miitti-ketjuja selanneena en ole kovin optimistinen, mutta hällä väliä. Käyn paikalla ainakin kääntymässä. Riittää jos paikalle vaivautuu edes joku.
Käsi ylös kaikki jotka aikoo oikeasti tulla paikalle! :) - Kis-kisu
anonyymi ätmi kirjoitti:
Lähistöltähän löytyy sporttibaari, sinne sitten vaan jos miitissä ei näy ketään. Tosin se paikka voi olla kyllä tupaten täynnä.
Mutta joo. Olen kyllä kiinnostunut näkemään tuleeko paikalle ketään. Aiempia miitti-ketjuja selanneena en ole kovin optimistinen, mutta hällä väliä. Käyn paikalla ainakin kääntymässä. Riittää jos paikalle vaivautuu edes joku.
Käsi ylös kaikki jotka aikoo oikeasti tulla paikalle! :)Sport Academyssa oli eilen tiivis tunnelma. Mut joo, huomenna en pääse kun samaan aikaan on panorinki.
- SekaSikiö
Vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta kyllä tää miitti, mut miksi juuri lätkäpelin aikaan?! Sitä en aio kyl missata.
- Typy Tipunen
Samaa mieltä.
- ----
Tekosyitä.
- ???????????????????
No kävikö kukaan palstalainen täällä pyörähtämässä tänään?
- tarkista kellosi
Kello ei ole vielä 18.
Laittakaa sitten raporttia tänne miitistä! :-)
- anonyymi ätmi
Alustava raportti kun kaikkia ääniä ei ole vielä laskettu...
90% todennäköisyydellä AP oli trolli.
5% todennäköisyydellä AP:lla itsellä meni pupu pöksyyn eikä tullut paikalle.
5% todennäköisyydellä AP:lla oli paikalla mutta oli huono huomiokyky ja täysi aloitekyvyn puute.
:D
Muista palstalaisista en osaa sanoa varmuudella. Paikalla saattoi käydä piipahtamassa ehkä yksi ätmi(?). En tiedä kun en jutellut hänen kanssaan.
Perustan tuon raportin siihen että itse olin paikalla. Saavuin noin klo 18. Istuskelin itsekseni baarin keskipaikkeilla olevassa pöydässä. Olin paikalla hieman yli tunnin, jonka jälkeen päätin että oli aika poistua.
Paikalla oli aika paljon englantia puhuvia ryhmiä. Oletin että kukaan palstalainen ei ole tullut paikalle englantilaisten kavereidensa kanssa.
Lisäksi oli pari mies nais paria joista osa ei edes ollut paikalla kauaa. Oletan että palstalaiset eivät olleet tulleet vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa paikalle. Jotenkin vaikutti epäsopivalta sinkuille. :)
Lisäksi paikalla oli aika monta kahden naisen paria ja kaksi yksin olevaa miestä.
Aloitin heti klo 18 aikaa kysymällä silloin paikalla olevalta yksittäiseltä mieheltä oliko tullut miittiin. Ei ollut omien sanojensa mukaan. (Tai oli trolli joka oli tullut tarkastamaan suunnitelmansa toimivuutta.)
Sitten kyselin siinä pitkin tuota paikallaoloaikaani niiltä kahden naisen pareilta samaa. Kysyin yhteensä 4 eri naisparilta asiaa. Ei ollut kukaan tullut miittiin.
Sitten totesinkin että olen enemmän kuin täyttänyt ätmiltä vaadittavan aloitteellisuuden kysymällä yhteensä 5 eri henkilöltä/parilta asiaa. Paikalle jäi lisäksi ainakin pari naisparia, joilta en kysynyt. Jos paikalla oli AP tai muita palstalaisia ja tuo sinkoiluni baarissa kyselemään ihmisiltä asiasta herättänyt mitään huomiota, niin sitten ei kyllä voi syyttää kuin niitä henkilöitä täydestä huomiokyvyn ja aloitteellisuuden puutteesta. :)
Ei näyttäneet ketkään noista lopuista naispareista edes missään vaiheessa katselevan ympärilleen. Eli oletan että eivät olleet siellä odottamassa ketään muita ihmisiä.
Siis... Keskimmäisessä pöydässä yksin istuva mies joka käy kyselemässä jotain muilta baarissa olijoilta... Olisi lienee pitänyt olla aika selvää miksi olen siellä paikalla jos oikeasti olisi ollut joku muu miittiläinen paikalla. Jos ei kykene tekemään sitä aloitetta sen verran että tulee kysymään asiasta minulta tuon jälkeen, niin se on sitten siinä. :)
Noh, ei mennyt ihan hukkaan. Katselin suomen ensimmäisen erän ja maalin siellä tv:stä kylmien virvokkeiden kanssa. Oli hyvää. :)
Mitä tuli todistettua...
Joko: a) Palstatrollaus on kiva harrastus. Pointsit AP:lle onnistumisesta. :)
Tai: b) Ei ollut trollausta, jolloin sinkkunaisten ongelmista löytää baarista seuraa voi syyttää vain naisten oman aloitekyvyn puutetta, ei ätmien. :D
Nyt hieman rentoutumista ja suomen pelin lopun katselua, ja kun on hyvä putkin päällä niin illalla voisinkin painua oikeasti jonnekin nightclubiin etsimään niitä oikeita sinkkuja. :D Ellei tämä helle vie kaikkia voimia.Voit jatkossa käyttää mielestäni nikkiä rohkea ätmi!
No tämä oli arvattavissa jo etukäteen, ettei tällainen onnistu.- ätmi
Naisia oli varmaan ollut tulossa miittiin, mutta sitten heidät oli iskenyt joku komistus jo ennen kuin he pääsivät perille asti. Sinkkunaisilla on näet niin helppoa.
- hummustuokio
Todellakin, tästä lähtien olet rohkea-ätmi! Ja mun suosikkipalstalainen! Harmi ettei ketään löytynyt, mutta aivan mahtava suoritus! I salute you, sir! :)
- 6+19
No lupautuiko täältä edes kukaan tulemaan, itse tuossa ylempänä jo totesinkin että vähän turhan kaukana on miitit sielä pk-seudulla.
- ......
hummustuokio kirjoitti:
Todellakin, tästä lähtien olet rohkea-ätmi! Ja mun suosikkipalstalainen! Harmi ettei ketään löytynyt, mutta aivan mahtava suoritus! I salute you, sir! :)
Mahtavia nimiä. Nyt meillä on rohkea-ätmi, sitten on ujo-ätmi, lystikäs-ätmi, nuhanenä-ätmi ja vilkas-ätmi, vain Lumikki puuttuu.
- anonyymi ätmi
6+19 kirjoitti:
No lupautuiko täältä edes kukaan tulemaan, itse tuossa ylempänä jo totesinkin että vähän turhan kaukana on miitit sielä pk-seudulla.
Totta. Teoriassa ei AP:kaan sanonut ihan suoraan tulevansa paikalle. En siis voi täydellä varmuudella ja puhtaasti trolliksi väittää. Ja moni muukin vain pohdiskeli asiaa. Kukaan ei tainnu varmuudella luvata tulevansa.
Onneksi ei tarvinnut hirveästi pohtia mahtaako paikalle tulla ketään. Olin kuitenkin jo lukenut aiemmista miiteistä postaukset, joten tiesin että ei kannata odottaa paljoa.
Oli oikeastaan kaikesta turhuudestaan huolimatta ihan mielenkiintoinen kokemus tuokin. Eipä ole tarvinnut ennen baarissa käydä arpomassa ja kyselemässä ihmisiltä että ovatko paikalla jostain samasta syystä. :)
Ois tietysti olla paljon kiinnostavampaa päästä juttelemaan vaikka tämän palstan aiheista jonkun kanssa livenä. Erityisesti palstanaisten näkemykset ois varmasti ollu kiinnostavia. Pelkkien ätmien parissa menisi varmaan pelkäksi myötäilyksi, ei tulis mitään uutta näkökulmaa keskusteluun.
Ehkä joku toinen kerta... Jos ei kaikki ole jo oppinu miten näiden miittien kanssa käy. ;) - PUA-scoretus
anonyymi ätmi kirjoitti:
Totta. Teoriassa ei AP:kaan sanonut ihan suoraan tulevansa paikalle. En siis voi täydellä varmuudella ja puhtaasti trolliksi väittää. Ja moni muukin vain pohdiskeli asiaa. Kukaan ei tainnu varmuudella luvata tulevansa.
Onneksi ei tarvinnut hirveästi pohtia mahtaako paikalle tulla ketään. Olin kuitenkin jo lukenut aiemmista miiteistä postaukset, joten tiesin että ei kannata odottaa paljoa.
Oli oikeastaan kaikesta turhuudestaan huolimatta ihan mielenkiintoinen kokemus tuokin. Eipä ole tarvinnut ennen baarissa käydä arpomassa ja kyselemässä ihmisiltä että ovatko paikalla jostain samasta syystä. :)
Ois tietysti olla paljon kiinnostavampaa päästä juttelemaan vaikka tämän palstan aiheista jonkun kanssa livenä. Erityisesti palstanaisten näkemykset ois varmasti ollu kiinnostavia. Pelkkien ätmien parissa menisi varmaan pelkäksi myötäilyksi, ei tulis mitään uutta näkökulmaa keskusteluun.
Ehkä joku toinen kerta... Jos ei kaikki ole jo oppinu miten näiden miittien kanssa käy. ;)Siinä olis nyt ollut hyviä pokausmahdollisuuksia jos olisit käyttänyt tilaisuutta hyväksesi. Hyvä syy lähestyä tuntemattomia naisia ja vaikka eivät miittiin olleet tulossakaan, niin juttuahan voi jatkaa siitä sitten kun ei kerran muitakaan ole näkösällä jne. Loppuillasta sitten hikistä sekstailua vuokrayksiössä. 10/10 Paras miitti ikinä.
- laiska ätmi
anonyymi ätmi kirjoitti:
Ehkä joku toinen kerta... Jos ei kaikki ole jo oppinu miten näiden miittien kanssa käy. ;)En jaksanut tulla.
- 9+17
anonyymi ätmi kirjoitti:
Ehkä joku toinen kerta... Jos ei kaikki ole jo oppinu miten näiden miittien kanssa käy. ;)Musta tuntuu että AP ei sitten viitsinytkään mennä, koska ei täällä palstalla juuri kukaan tuntunut olevan sinne tulossa ja sama varmaan vähän muihinkin. Olisihan se ihan eri asia, jos sinne olisi ihmiset jo entuudestaan luvanneet tulla.
Oot kuitenkin ollut rohkea, kun olet uskaltanut mennä paikalle ja vielä ihmisille mennä asiasta puhumaan, ettei sinun kohdalla ainakaan ujoudesta varmaan sinkkuus johdu. - singlegirl AP
anonyymi ätmi kirjoitti:
Ehkä joku toinen kerta... Jos ei kaikki ole jo oppinu miten näiden miittien kanssa käy. ;)Iso hatunnosto rohkea-ätmille! Oot ihan oikeassa, mulla meni pupu pöksyyn. Aattelin, että se on sitten varmaan noloa mennä yksin paikalle, kun täällä puhuttiin poliisien paikalle tulosta ja jotenkin torpattiin koko miitti... Mentiin kaverin kanssa siihen viereiseen sporttibaariin lätkää katsomaan, mutta ei sieltä(kään) bongattu sattumalta suomi24:sia. Ei kyllä kyseltykkään sen puoleen, mutta joku täällä puhui että siellä saattais meikäläisiä olla.
singlegirl AP kirjoitti:
Iso hatunnosto rohkea-ätmille! Oot ihan oikeassa, mulla meni pupu pöksyyn. Aattelin, että se on sitten varmaan noloa mennä yksin paikalle, kun täällä puhuttiin poliisien paikalle tulosta ja jotenkin torpattiin koko miitti... Mentiin kaverin kanssa siihen viereiseen sporttibaariin lätkää katsomaan, mutta ei sieltä(kään) bongattu sattumalta suomi24:sia. Ei kyllä kyseltykkään sen puoleen, mutta joku täällä puhui että siellä saattais meikäläisiä olla.
No mitä h*vettiä sitten ehdottelet mitään miittejä jos olet niin nyhverö ettet edes itse uskalla mennä paikalle. Olisit edes ilmoittanut peruuntumisesta ajoissa ettei toisten olisi tarvinnut siellä turhaan ihmetellä. Ala-arvoista toimintaa, häpeän että olen samaa sukupuolta.
- Reipas Mies
PUA-scoretus kirjoitti:
Siinä olis nyt ollut hyviä pokausmahdollisuuksia jos olisit käyttänyt tilaisuutta hyväksesi. Hyvä syy lähestyä tuntemattomia naisia ja vaikka eivät miittiin olleet tulossakaan, niin juttuahan voi jatkaa siitä sitten kun ei kerran muitakaan ole näkösällä jne. Loppuillasta sitten hikistä sekstailua vuokrayksiössä. 10/10 Paras miitti ikinä.
Nimenomaan tuossa olisi pitänyt kiertää kloriittifarkut ja karvahattu päässä kultakeju kaulassa naispareja läpi, hyvää läppää smootheja moowsseja. Isketyn Sinkku naisen kämpällä olisi hyvä ottaa piriä ja heittää telkkari ikkunasta pihalle. Loppu yö menisi putkassa liivihemmon krapulasta selviämistä ihmetellen.
Voi toki lohduttautua ajatuksella että tuskin noilla muijilla oli satojen eurojen upeita alusvaatteita tai korkokenkiäkään.
Luultavasti old-school palstalaisten miitti olisi yhä hyvin eeppinen, tosin parhaita nimimerkkejä takavuosilta tuskin sinne enää saakkaan. Perinteinen ollaan kamuja "naamaillaan" baarissa ei vaan toimi. Korottakaa panoksia. Joku primus motor vetämään tapahtuma jonnekkin, ehkä jokin tapahtuma jossain jossa voi sikailla ehkä tilata naisia..... siitä se lähtee. - ätmi-puupää
stellaria81 kirjoitti:
No mitä h*vettiä sitten ehdottelet mitään miittejä jos olet niin nyhverö ettet edes itse uskalla mennä paikalle. Olisit edes ilmoittanut peruuntumisesta ajoissa ettei toisten olisi tarvinnut siellä turhaan ihmetellä. Ala-arvoista toimintaa, häpeän että olen samaa sukupuolta.
Stellaria on aika ärhäkkä täti. Siitä saa vielä joku ätmi hyvän justiinan itselleen.
- mies 86
stellaria81 kirjoitti:
Itsekin aika ajoin häpeilen tällä palstalla omaa sukupuoltani...
Ensimmäinen kerta kun huomaan sinun kiroilevan. ätmi-puupää kirjoitti:
Stellaria on aika ärhäkkä täti. Siitä saa vielä joku ätmi hyvän justiinan itselleen.
No voipi olla että kiukuttaa hieman tavanomaista enempi juuri tänään, kun pitäisi saada tehtyä yksi juttu, mutta en vain osaa enkä jaksa. Ja tämä erittäin tärkeä palstapäivystysvelvollisuus tietysti vielä tässä painaa päälle, kyllä elämä on rankkaa…
stellaria81 kirjoitti:
No voipi olla että kiukuttaa hieman tavanomaista enempi juuri tänään, kun pitäisi saada tehtyä yksi juttu, mutta en vain osaa enkä jaksa. Ja tämä erittäin tärkeä palstapäivystysvelvollisuus tietysti vielä tässä painaa päälle, kyllä elämä on rankkaa…
:-D :-D
"tämä erittäin tärkeä palstapäivystysvelvollisuus tietysti vielä tässä painaa päälle"
Tuo oli hyvä! :-D
- voi nyhveröitä
ätmi-rohkealle nostan hattua, muilta pk-seudun palstalaisilta ison lampaan perseen arvoinen suoritus. Säälittävää!
- Lammasvarmari
The Bold Atminkainen.
- ktmaisuri
No mitä oletatte kun trollipalstalla tollasia sovitaan. Ei onnistu.
Rekisteröidyllä palstalla vois toimiakkin. Hatunnosto silti paikalle menneelle ätmille.- paranoid android
Jospa sekin on trolli eikä oikeasti käynyt siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303