Olen reilu parikymppinen nainen mukavalla ja iloisella luonteella, positiivisella asenteella, normaalilla muodokkaalla vartalolla ja mukiinmenevällä naamalla. Olen avoin uusille ihmisille, nautin keskusteluista ja uusista tilanteista. Mutta mistä ihmeestä se johtuu että miehet ei lähesty tai jos lähestyn itse, homma tyssää alkuunsa. Tai sitten jos lähestytään puolin tai toisin, homma ei ikinä johda mihinkään. Onko se siksi etten ole niin helppo että lähtisin ekana iltana mukaan? Tai sitten miehiä pelottaa oikeasti tutustua naiseen.
Edes kauniilla naisella ei siis aina ole helppoa. Tuntuu että pitää olla se timmi fitnesspeppu, törröhuulet, pitkät blondit hiukset ja täydellinen rusketus. Onko näin, eikö normaali mukava kaunis nainen enää kelpaa miehille?
En syyllistä, haluan vaan ymmärtää. Alan olla jo epätoivoinen että missä sitä mukavan miehen tapaisi. En koe että kriteerit olisi korkealla; kunhan on rehellinen, elämänarvot kohdillaan ja saa minut nauramaan.
Ei sinkkunaisellakaan ole helppoa
61
591
Vastaukset
- ätmi
Koska tavataan?
- ätmi
stellaria81 kirjoitti:
Jos aloittaja nauraa tälle säälittävälle treffiehdotuksellesi, niin olet vahvoilla. :)
Olin kuullut, että ATM:ien tulisi tehdä enemmän aloitteita, mutta ilmeisesti sekin on naisten mielestä säälittävää. T___T
ätmi kirjoitti:
Olin kuullut, että ATM:ien tulisi tehdä enemmän aloitteita, mutta ilmeisesti sekin on naisten mielestä säälittävää. T___T
No joo, en nyt ole ihan varma miten tuo kommenttini ymmärrettiin, mutta pohjimmiltaan se oli tarkoitettu pienen pieneksi piikiksi aloittajalle, onhan se nääs aika kova vaatimus velvoittaa joku toinen naurattamaan itseään.
Ymmärrän toki sen, että eihän aloittaja oikeasti asiaa ihan näin tarkoittanut tulkittavaksi, vaan yksinkertaisesti sitä, että toivoisi viihtyvänsä miehen kanssa. Mutta luulen, että tuollainen sanavalinta saattaa oikeasti antaa joillekin miehille sen kuvan että naisen vaatimukset olisivat kovempia kuin oikeasti ovatkaan.
Eli ei, en todellakaan oikeasti ole sitä mieltä että miesten aloitteet mielenkiintoiselle naiselle olisivat säälittäviä, vaan päinvastoin, erittäin rohkeita ja kunnioitettavia tapauksia.- 8+1
stellaria81 kirjoitti:
No joo, en nyt ole ihan varma miten tuo kommenttini ymmärrettiin, mutta pohjimmiltaan se oli tarkoitettu pienen pieneksi piikiksi aloittajalle, onhan se nääs aika kova vaatimus velvoittaa joku toinen naurattamaan itseään.
Ymmärrän toki sen, että eihän aloittaja oikeasti asiaa ihan näin tarkoittanut tulkittavaksi, vaan yksinkertaisesti sitä, että toivoisi viihtyvänsä miehen kanssa. Mutta luulen, että tuollainen sanavalinta saattaa oikeasti antaa joillekin miehille sen kuvan että naisen vaatimukset olisivat kovempia kuin oikeasti ovatkaan.
Eli ei, en todellakaan oikeasti ole sitä mieltä että miesten aloitteet mielenkiintoiselle naiselle olisivat säälittäviä, vaan päinvastoin, erittäin rohkeita ja kunnioitettavia tapauksia.Toi on ihan normaali jokaisen naisten vaatimus että haluaa miehen naurattavan itseään. Harvoin vaan suoraan ääneen sanottuna.
Löytyy esim. noista nettideittiprofiileista yleensä sanalla "huumorintajuinen".(Käytännössä kuitenkin tarkoittaa tuota samaa että saa naisen nauramaan)
Tuon kyvyn 95-prosenttiseen puuttumiseen se minun naisten saanti yleensä kaatuukin, ja siksi olenkin hc-ätmi.
- tuco.
Saa sinut nauramaan. Voi ny vittu. Eikähän sulle joku spede löydy.
Saatko sina miehen nauramaan? Tuskin minua ainakaan. - ätmi-sinkku
Lähdetkö treffeille? Missä asut?
- ätmi-sinkku
Saan sut nauramaan kun tavataan niin naurat mun rumuudelleni varmasti.
- Sinun0
Minä en ainakaa kiukusii namarutus kulkevii naisii lähesty.
- 4+26
Oletko varma, että "normaali muodokas vartalo" on myös miesten käsitys vartalostasi? Vaikuttaisi siltä, että olet enemmän tai vähemmän pullea, jolloin painon pudotus on yksinkertaisin ja tehokkain tapa tehdä vaikutus miehiin.
- lottamari<3
Ne ukot katsoo lätkää kotisohvalla, ei kannata silloin ajatellakaan että niitä naurattaisi tai kerkeäisi naurattamaan ketään blondia.
- Mies-1989
Aikamoinen stereotypia että naisista pitää puhua aina blondeina. Itse sytyn tummaveriköistä.
- MäTykkäänSusta
Itse olen aika hyvän näköinen, suhteellisen hyvä kroppainen. Mutta sen verran fiksu, että en katsokaan näihin lihaksiaan pullisteliviin muna pystyssä kulkeviin puolijumaliin.
Katseeni hakeutuu usein ihan laihoihin, erilaisesti pukeutuviin, pulskeisiin ja muihin miehiin, mitä naiset harvoin kuvailevat ihannemiehikseen.
Mutta olen sen verran arka ja haavoittuvainen miesten suhteen etten uskalla heillekään mennä sanomaan sanaakaan! Olen siis Todella huono tekemään aloitetta. Yritän kyllä joskus luoda katsekontaktia, mutta eivät nämä minun suuntaani edes katso. Ajaakohan rokahtava pukeutumistyylinikin heitä pois päin? Haittaako se miehiä?
Tämä viesti ei ollut siksi, että haluaisin ohjeita, lähestymisyrityksiä tai mitään. Yritän kerätä rohkeuteni kasaan ja joskus mennä jonkun viereen ja moikata.
Tämä viesti tuli siksi, että te miehet jotka pidätte itseänne täysin luusereina ja ulkonäöllisesti rumina, on meitä naisia jotka teistä kiinnostuu.- luuserimies.
Oi kun ihanasti sanottu, pusi pusi vaan sulle.
- sinkkumies.
Itse en halua että nainen näytäää Andy mccoyltä vaan naisen pitää käyttää kukkamekkoja, olla naisellinen ja hymyilevä persoona. Persoona kuitenkin ratkaisee ja kerran juttelin baarissa 18 kesäisen tytön kanssa jolla oli ainakin 10-12 lävistystä.
Niitä oli naamassa, pillussa, nänneissä ja muuallakin vielä. Oli kuitenkin tosi mukava ja ihana persoona mutta valitettavasti sillä oli poikaystävä ja minusta se yritti vinkata minua sänkyyn mutta en lähtenyt varatun matkaan. Myöhemmin kadutti kun en lähetynyt sen mukaan. - MäTykkäänSusta
sinkkumies. kirjoitti:
Itse en halua että nainen näytäää Andy mccoyltä vaan naisen pitää käyttää kukkamekkoja, olla naisellinen ja hymyilevä persoona. Persoona kuitenkin ratkaisee ja kerran juttelin baarissa 18 kesäisen tytön kanssa jolla oli ainakin 10-12 lävistystä.
Niitä oli naamassa, pillussa, nänneissä ja muuallakin vielä. Oli kuitenkin tosi mukava ja ihana persoona mutta valitettavasti sillä oli poikaystävä ja minusta se yritti vinkata minua sänkyyn mutta en lähtenyt varatun matkaan. Myöhemmin kadutti kun en lähetynyt sen mukaan.Olen huomannut tuon piirteen miehissä "Itse en halua että nainen näytäää Andy mccoyltä vaan naisen pitää käyttää kukkamekkoja, olla naisellinen ja hymyilevä persoona.".
Olen yrittänytkin usein käyttää näitä värikkäitä kukallisia asusteita, mutta jo ovesta ulos astuessa naama lehahtaa kirkkaanpunaiseksi noloudesta enkä tunne itseäni enää ollenaakn itsekseni. Häpeän sillä hetkellä kaikkea itsessäni, enkä voi muuta kuin tuijottaa kengänkärkiä.
Rohkahtava tyylini ei kuitenkaan liiku sitä karuinta äärilaitaa, vaan siinä on paljon naisellisiakin piirtetä. Ainakin toivon miestenkin mielestä niiden olevan...
Ja kyllä minä hymyilläkin yritän kovasti... En halua kuitenkaan itsestäni mitään jääkuningattaren kuvaa, koska olen tosi mukava ja empaattinen persoona. - näinn
MäTykkäänSusta kirjoitti:
Olen huomannut tuon piirteen miehissä "Itse en halua että nainen näytäää Andy mccoyltä vaan naisen pitää käyttää kukkamekkoja, olla naisellinen ja hymyilevä persoona.".
Olen yrittänytkin usein käyttää näitä värikkäitä kukallisia asusteita, mutta jo ovesta ulos astuessa naama lehahtaa kirkkaanpunaiseksi noloudesta enkä tunne itseäni enää ollenaakn itsekseni. Häpeän sillä hetkellä kaikkea itsessäni, enkä voi muuta kuin tuijottaa kengänkärkiä.
Rohkahtava tyylini ei kuitenkaan liiku sitä karuinta äärilaitaa, vaan siinä on paljon naisellisiakin piirtetä. Ainakin toivon miestenkin mielestä niiden olevan...
Ja kyllä minä hymyilläkin yritän kovasti... En halua kuitenkaan itsestäni mitään jääkuningattaren kuvaa, koska olen tosi mukava ja empaattinen persoona.itselläni tulee ihan samankaltainen reaktio näin kesän alussa, kun pitää ruveta kulkemaan vähemmissä vaatteissa. Se ihmisten reaktio, kun he huomaavat kuinka lihaksikas vartaloni onkaan, niin se pistää aluksi minut hiukan hermostumaan, mutta siihenkin tottuu näyttäytymällä vaan niissä vetimissä.
- -----
MäTykkäänSusta kirjoitti:
Olen huomannut tuon piirteen miehissä "Itse en halua että nainen näytäää Andy mccoyltä vaan naisen pitää käyttää kukkamekkoja, olla naisellinen ja hymyilevä persoona.".
Ja kyllä minä hymyilläkin yritän kovasti... En halua kuitenkaan itsestäni mitään jääkuningattaren kuvaa, koska olen tosi mukava ja empaattinen persoona.Kyllä minä ainakin tykkään vähän rokahtavista mimmeistä. Makuja on monia.
- ------------
Tuo on kyllä salitreenissä paha, että monet kivat naiset tuomitsevat lihaksikkaat miehet heti nuijapäiksi. Olen nyt käynyt vuoden salilla ihan vain oman terveyteni vuoksi, enkä oikein tunne oloani kotoisaksi tässä vartalossa, vaikka vuodessa nyt ei lihakset hirveästi kasvakaan. Ahdistaa silti lähteä ulos nyt kesällä, varsinkin kun ei ole varaa ostaa uusia paitoja ja vanhat kiristää vähän hartioista. Olisi kiva jos voimaa tulisi, mutta lihakset jäisi kasvamatta.
- kynäniska
------------ kirjoitti:
Tuo on kyllä salitreenissä paha, että monet kivat naiset tuomitsevat lihaksikkaat miehet heti nuijapäiksi. Olen nyt käynyt vuoden salilla ihan vain oman terveyteni vuoksi, enkä oikein tunne oloani kotoisaksi tässä vartalossa, vaikka vuodessa nyt ei lihakset hirveästi kasvakaan. Ahdistaa silti lähteä ulos nyt kesällä, varsinkin kun ei ole varaa ostaa uusia paitoja ja vanhat kiristää vähän hartioista. Olisi kiva jos voimaa tulisi, mutta lihakset jäisi kasvamatta.
Tuohon on helppo ratkaisu. Syöt vähän ja varsinkin vähän proteiiniä. Lihakset ja läski ei kasva. Sitten vielä jos sitä voimaa kaipaa kovasti niin tekee lyhyitä sarjoja raskaita liikkeitä.
- ....
------------ kirjoitti:
- vaikeeta on
Kuulostat oikein kivalta ja mukavan näköiseltä. Rokkimimmit on monesti södejä, ottaisin.
Itse vaan taidan kuulua ulkoisesti mainitsemiisi puolijumaliin, tosin en pullistele, elvistele tai uhoa, vain olen. Ja olen hieman epävarma ja melko tunteellinen mies sisältä.
Hassua vaan on kun kun meen baariin, niin konservatiivisemmissa vaatteissa tuntuu ettei kukaan ei huomaa, tiukassa t-paidassa saan aloitteita vasemmalta ja oikeelta... seksiin. Haluan parisuhteen, en pikapanoa. - jethro klooni
Jos nainen lähestyy miestä niin siitä ei seuraa mitään pahaa, uskaltaisin väittää. Olen varma että se onnekas mies jota lähestyt on siitä otettu, joten ei muuta kun tuumasta toimeen.
- priya1
173 cm/60kg, eli hoikka olen, mutta ikävä kyllä pään kokosia reisiä ja abseja ei löydy.
Miehet joita elämässäni on ollut ei tosiaankaan ole tulleet elämääni ulkonäön perusteella. Kun tutustuu luonteeseen ja päästää ihmisen elämäänsä, toisesta voi yhtäkkiä tulla hyvinkin komea - niin kliseetä kun se onkin, tämän takana on sisäinen kauneus.
MäTykkäänSusta, loistavasti kiteytetty. :) Harmi että täällä niin moni mies kuvittelee että naisille, myös "rumille" ja "lihaville" kelpaisi vain salskeat urokset.- 8+1
"Miehet joita elämässäni on ollut ..."
Tuo lause jo paljastaa kaiken. Eihän sinulla siis ole ollut ongelmia löytää miehiä. Tuon lauseen voi siis lukea niin että niitä on ollut suhteita ainakin kaksi tai mahdollisesti useampia. Jos olet vielä parikymppinen niin sehän on hyvä saavutus. (Ellei kyse ole ollut vain yhden tai kahden yön suhteista)
Ehkä parempi kysymys itsellesi on että mihin ne aiemmat suhteesi kaatuivat? Turha hakea sitä seuraavaa jos et tiedä oikeasti mitä siltä mieheltäsi todella haluat.
Jos valittaisit että et ole vielä löytänyt yhtäkään kumppania, niin sitten voisin jotenkin ymmärtää tuskailusi. Kun en ole sitä yhtäkään naista koskaan saanut suhteeseen, tuntuu tuo valittaminen että sinä olet saanut vain muutaman miehen suhteeseen pelkältä nirsoilulta. - priya1
8+1 kirjoitti:
"Miehet joita elämässäni on ollut ..."
Tuo lause jo paljastaa kaiken. Eihän sinulla siis ole ollut ongelmia löytää miehiä. Tuon lauseen voi siis lukea niin että niitä on ollut suhteita ainakin kaksi tai mahdollisesti useampia. Jos olet vielä parikymppinen niin sehän on hyvä saavutus. (Ellei kyse ole ollut vain yhden tai kahden yön suhteista)
Ehkä parempi kysymys itsellesi on että mihin ne aiemmat suhteesi kaatuivat? Turha hakea sitä seuraavaa jos et tiedä oikeasti mitä siltä mieheltäsi todella haluat.
Jos valittaisit että et ole vielä löytänyt yhtäkään kumppania, niin sitten voisin jotenkin ymmärtää tuskailusi. Kun en ole sitä yhtäkään naista koskaan saanut suhteeseen, tuntuu tuo valittaminen että sinä olet saanut vain muutaman miehen suhteeseen pelkältä nirsoilulta.Puhuinko jotain seurustelusuhteesta?
- ätmi
priya1 kirjoitti:
Puhuinko jotain seurustelusuhteesta?
Lutkailusuhteitako ne sitten olivat? Hyi helvetti!
- 8+1
priya1 kirjoitti:
Puhuinko jotain seurustelusuhteesta?
No mutta jos elämässäsi on miehiä (kavereita sitten kenties?), ja jos nuo miehet eivät ole jo varattuja, niin mikset sitten tee aloitetta niiden suuntaan?
Ilmeisesti kuitenkin pidät heidän luonteestaan tuon kuvailun perusteella (jos ei kerran ulkonäöstä ole ollut kyse). Vai onko kyse siitä että heidän ulkonäkönsä ei sitten sytytä sinua.
Jos pitävät sinusta jo kaverina ja olet omien sanojesi mukaan hyvän näköinenkin, niin luulisi että suostuvat suhteeseen kun vaan annat ymmärtää että olisit heistä kiinnostunut.
Jos tarkoitit taas että ne miehet olivat vain yhden yön juttuja eikä mistään kavereitasi, niin sitten voisi tietysti kysyä että jos olit niistä miehistä kiinnostunut, niin miksi suostuit heti seksisuhteeseen etkä mieluumin vaan pyrkinyt tapailemaan/deittailemaan ja katsastamaan olisiko niistä miehistä ollut ihan oikeaan suhteeseen vai ei.
Et nyt oikein anna tarpeeksi info siitä että mikä se tilanteesi on. Annat ymmärtää että ainakin jollain tavalla tulet juttuun miesten kanssa, ja että olet kauniskin, mutta että miestä ei löydy. Onko kyse nyt sinun liian korkeista kriteereistäsi vai siitä että sinä et tunnu kelpaavan miehille. (Veikkaan itse tuota ensimmäistä). - kerropa mikä sinussa vik
8+1 kirjoitti:
No mutta jos elämässäsi on miehiä (kavereita sitten kenties?), ja jos nuo miehet eivät ole jo varattuja, niin mikset sitten tee aloitetta niiden suuntaan?
Ilmeisesti kuitenkin pidät heidän luonteestaan tuon kuvailun perusteella (jos ei kerran ulkonäöstä ole ollut kyse). Vai onko kyse siitä että heidän ulkonäkönsä ei sitten sytytä sinua.
Jos pitävät sinusta jo kaverina ja olet omien sanojesi mukaan hyvän näköinenkin, niin luulisi että suostuvat suhteeseen kun vaan annat ymmärtää että olisit heistä kiinnostunut.
Jos tarkoitit taas että ne miehet olivat vain yhden yön juttuja eikä mistään kavereitasi, niin sitten voisi tietysti kysyä että jos olit niistä miehistä kiinnostunut, niin miksi suostuit heti seksisuhteeseen etkä mieluumin vaan pyrkinyt tapailemaan/deittailemaan ja katsastamaan olisiko niistä miehistä ollut ihan oikeaan suhteeseen vai ei.
Et nyt oikein anna tarpeeksi info siitä että mikä se tilanteesi on. Annat ymmärtää että ainakin jollain tavalla tulet juttuun miesten kanssa, ja että olet kauniskin, mutta että miestä ei löydy. Onko kyse nyt sinun liian korkeista kriteereistäsi vai siitä että sinä et tunnu kelpaavan miehille. (Veikkaan itse tuota ensimmäistä).Vai infoa sinulle. Jättäähän ätmitkin kertomatta aina ne huonot puolensa. Lyhyys ja kaljuus esim. vaivaa Nallia mutta eipä puhu niistä ominaisuuksista.
- 8+1
kerropa mikä sinussa vik kirjoitti:
Vai infoa sinulle. Jättäähän ätmitkin kertomatta aina ne huonot puolensa. Lyhyys ja kaljuus esim. vaivaa Nallia mutta eipä puhu niistä ominaisuuksista.
Niin. No minä en ole NAL. Eikä tämä ketju ollut hänen huonoista puolista puhumista. Tiedän myös miksi en itse kelpaa naisille, mutta eipä tämä ketju ole siitäkään aiheesta, joten en nyt ala sitä selittämään. Olen kyllä kertonut ne asiat muissa ketjuissa jotka ovat olleet siihen liittyviä.
Mutta miksi kysyä täällä julkisesti sitä että "miksi ei kelpaa miehille?", mutta ei sitten ole valmis rehellisesti kertomaan millainen on, tai mistä uskoo itse sen asian johtuvan.
Jos AP:lla on vaikeuksia löytää miestä, niin eiköhän se syy sitten jotenkin AP:hen itseensä liity. Aivan kuten minulla on vaikeuksia löytää naista, ja kyllä se vaikeus ihan minuun sitten liittyy.
Eli... Joko voi vain provoilla ja syyttää vastakkaista sukupuolta ongelmistaan ja kieltää että itsessä olisi yhtään mitään vikaa... Tai sitten voi rehellisesti kertoa millainen on, ja mistä luulee ongelman johtuvan, ja sitä voi sitten joku ehkä jopa järkevästi kommentoidakin. Tietysti, onhan se pelkkä turha provoilukin ihan kivaa.
- älä valita
Nirso nainen valittaa ettei miestä muka löydy. Nainen saa kyllä miehen kun menee baariin tekemään alotteita
- mies 86
Mistäpäin olet? Täältä Turun suunnalta yksi tällainen mukava jäbä kirjoittelee...
- MäTykkäänSusta
Entä jos ei tykkää kulkea baareissa? Entä jos ei halua iskeä miestä itselleen paikasta, jossa tuntuu ihmiset etsivät itselleen sänkyseuraa eikä halua huoran leimaa otsaansa? Eikö enää mistään muualta itselleen miestä löydä? Entä jos ei halua itselleen vakioryyppääjää?
- 1+12
Netistä ja ilmoitat ettet sitten ole mitään pelkkää seksiä vailla, sitten katsot niistä sadoista vastauksista semmoisen mikä on eniten mieleen.
- priya1
NIMENOMAAN! Kyllä sieltä baarista seuraa löytää, mutta ei ihan sellasita kun tässä vaiheessa haluaa. Miehet on siellä pelkän seksin perässä. Vaikka eivät saisi seksiä ekana iltana, vaihdetaan numeroita ja ollaan kivoja niin kauan että jalat aukee.
- ratkaisu
priya1 kirjoitti:
NIMENOMAAN! Kyllä sieltä baarista seuraa löytää, mutta ei ihan sellasita kun tässä vaiheessa haluaa. Miehet on siellä pelkän seksin perässä. Vaikka eivät saisi seksiä ekana iltana, vaihdetaan numeroita ja ollaan kivoja niin kauan että jalat aukee.
Kiltit ätmit eivät ole pelkän seksin perässä vaan etsivät naista parisuhteeseen.
- priya1
älä valita, mitä kohtaa tästä lauseesta et ymmättä
"... tai jos lähestyn itse, homma tyssää alkuunsa. Tai sitten jos lähestytään puolin tai toisin, homma ei ikinä johda mihinkään. Onko se siksi etten ole niin helppo että lähtisin ekana iltana mukaan?"
mies 86, turhan kaukana, tämä likka on Pirkanmaalta- mies 86
Ok. No, onnea etsintään :)
- laitelan ipi
Joo, voin uskoa jollain tasolla tuon kirjoituksesi, mutta hankala se vaan on sitte kuitenkaan uskoa. Tunnen ihan helvetisti naisia ja ei niillä ikinä mitään ongelmaa ole seuran saannissa. Ei niillä rumillakaan. Yleensä lihavat ja rumatkin saa kohtuu tasokkaan miehen halutessaan.
Pointti on se, että en tiedä yhtään naista joka ei saa miestä ellei ole todella nirso.- Seppo Taalasmaa.
Kallea ja Miiaakin mukiloit mennen tullen. Et ees yhtään HÄPEE!!
- Laitelan Ismo
Seppo Taalasmaa. kirjoitti:
Kallea ja Miiaakin mukiloit mennen tullen. Et ees yhtään HÄPEE!!
Sinä turpa kiinni NYT!
- ätmi-sinkku
"Kiltit ätmit eivät ole pelkän seksin perässä vaan etsivät naista parisuhteeseen."
Ainakin minä haluan sen parisuhteen. Enkä ole vonkaamassa pimppiä heti koska ei niitä tilaisuuksia tutustua naiseen tule kovin usein niin en halua menettää maihista vonkaamalla heti. - ytmi
Muista mitä Jari Sillanpää kertoi.. "suhde alkaa seksillä". Eli, jos et pääse suht nopeasti panemaan, homma on ohi. Jos viimeistään kolmansilla treffeillä ei harrasteta seksiä, voi todeta että homma ohi. Näin on. Tosin, itse odottaisin seksiä viimeistään toisilla treffeillä. Jos ei seksiä, ei suhdetta. Jari on guru näissä hommissa.
- Suohirviö
Jari onkin homo ja homot ei odota edes baarista lähtemiseen asti, vaan panevat jo baarin vessassa tai jossain hiukankaan hiljaisemmassa paikassa.
- mieshuora899
Suohirviö kirjoitti:
Jari onkin homo ja homot ei odota edes baarista lähtemiseen asti, vaan panevat jo baarin vessassa tai jossain hiukankaan hiljaisemmassa paikassa.
Jari on likainen persehessu joka nai jo detarin vessassa ja ampuu spermat suoleen. Se ei tiedä mitään heterosuihteiden muodostumisesta.
- Suohirviö
mieshuora899 kirjoitti:
Jari on likainen persehessu joka nai jo detarin vessassa ja ampuu spermat suoleen. Se ei tiedä mitään heterosuihteiden muodostumisesta.
Ytmitkään ei tiedä, ei ainakaan pelurit, suhteiden muodustumisesta mitään.
- Hmmmm?
Niin paljonko sitä normaalia muodokasta ylipainoa nyt tarkalleen ottaen olikaan?
- seinäkukka
Huoh. Entäpä jos aloittajalla kuitenkin on normaali muodokas kroppa ilman ylipainoa? On ihan mahdollista ettei flaksi käy vaikka ulkoiset puitteet ihan kunnossa olisivatkin.
Omalla kohdallani on muutaman kerran käynyt niin, että koska olen kokemuksen puutteesta vähän epäluonteva miesten seurassa, on minusta tehty vääriä olettamuksia. Jotkut ovat pitäneet vähän yksinkertaisena kilttinä tyttönä, jotkut kylmänä pikku prinsessana. Enkä ole kumpaakaan. Pitäisi jotenkin kai osata/uskaltaa olla paremmin oma itsensä, ettei tulisi niitä huteja niin paljon. - KLfmewklmfkelfwewef
seinäkukka kirjoitti:
Huoh. Entäpä jos aloittajalla kuitenkin on normaali muodokas kroppa ilman ylipainoa? On ihan mahdollista ettei flaksi käy vaikka ulkoiset puitteet ihan kunnossa olisivatkin.
Omalla kohdallani on muutaman kerran käynyt niin, että koska olen kokemuksen puutteesta vähän epäluonteva miesten seurassa, on minusta tehty vääriä olettamuksia. Jotkut ovat pitäneet vähän yksinkertaisena kilttinä tyttönä, jotkut kylmänä pikku prinsessana. Enkä ole kumpaakaan. Pitäisi jotenkin kai osata/uskaltaa olla paremmin oma itsensä, ettei tulisi niitä huteja niin paljon.Onhan se mahdollista, mutta kun kolmen lyhyen kappaleen artikkelissa mainittu "normaali muodokkuus" sekä antipatiat fitness-tyttöjä kohtaan niin ainakin minun rivienvälistälukemisvaistoni sanoo että jonkinsortin Miss Piggy siellä luuraa. Luultavasti ei pahimmasta päästä, mutta riittävästi käsissä kinkkua ettei miehiä juurikaan kiinnosta.
Ei tarvi olla fitness, mutta ennen alhaisia rasvaprosentteja on myös se BMI alue jossa ollaan "normaalipainoisia".
- sinkkumies.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014042618244440_vi.shtml
Ei ole vai. Saavat miehen tosta vaan heti uuden ja pääsevät lehtiin kehuskelemaan siitä.- niks naks
sinkkumies. kirjoitti:
Oho väärä linkki, täs on oikea:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014052118321547_vi.shtmlJoulukuussa ero, toukokuussa AVOsuhteessa. Juu, siin ei oo paljo aikaa hukattu, vaikka on lapsikin. Naisille ihan tyypillistä. Itse erosin 1,5v ja yksi nainen on TAVANNUT lapseni tänä aikana, tapaillut olen monia.
sinkkumies. kirjoitti:
Oho väärä linkki, täs on oikea:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2014052118321547_vi.shtmlAivan. Tuossa linkissä onkin täysin vedenpitävä todistus sille, ettei yhdellekään naiselle voi koskaan tuottaa ongelmia löytää itselleen sopivaa miestä heti kun sellaisen haluaa.
- 2+20
stellaria81 kirjoitti:
Aivan. Tuossa linkissä onkin täysin vedenpitävä todistus sille, ettei yhdellekään naiselle voi koskaan tuottaa ongelmia löytää itselleen sopivaa miestä heti kun sellaisen haluaa.
Sinäkin voisit valita useista atmeista vaikka kenet, jos vaan haluaisit.
- Hmmm....
stellaria81 kirjoitti:
Aivan. Tuossa linkissä onkin täysin vedenpitävä todistus sille, ettei yhdellekään naiselle voi koskaan tuottaa ongelmia löytää itselleen sopivaa miestä heti kun sellaisen haluaa.
No ei naisen kuten ei miehenkään yleensä ole helppoa löytää sopivaa.
Kyse onkin siitä mikä on sopiva mies? Jos nainen kokee, että miehen tulee olla älykäs kuin Einstein ja komea kuin Brad Pitt, niin hän ei ehkä koskaan löydä sopivaa.
Samoin palstan ATM kokee, että pornotähden näköinen neitsyt on hänelle sopiva. - nauti siitä
2+20 kirjoitti:
Kuka vaan nainen voisi valita ätmeistä kenet vaan mutta kun eivät valitse. Siksi ätmit ovat ja pysyvät. For ever.
- nauti siitä
2+20 kirjoitti:
Kuka vaan nainen voisi valita ätmeistä kenet vaan mutta kun eivät valitse. Siksi ätmit ovat ja pysyvät. For ever.
- Tasoissa ollaan
Hmmm.... kirjoitti:
Kyse onkin siitä mikä on sopiva mies? Jos nainen kokee, että miehen tulee olla älykäs kuin Einstein ja komea kuin Brad Pitt, niin hän ei ehkä koskaan löydä sopivaa.
Samoin palstan ATM kokee, että pornotähden näköinen neitsyt on hänelle sopiva.Eli kummallakin sukupuolella on epärealistiset kriteerit kumppanin suhteen.
- 8+1
Hmmm.... kirjoitti:
Samoin palstan ATM kokee, että pornotähden näköinen neitsyt on hänelle sopiva.Tämä palstan ATM kyllä kokee että...
Pornotähden näköinen jakorasia, huora tai oikea pornotähti on minulle sopiva.
Tai se siiderivalaan näköinen neitsyt on minulle sopiva.
Tai jos ei ole enää se neitsyt, muttei ihan se huorakaan, niin sitten saisi olla vaikka taviksen näköinen.
Kas kun se sisäinen kauneus voi kompensoida ulkoisen kauneuden puutetta, mutta jos ei naisella ole tallella kumpaakaan, niin sitten voi koko jutun unohtaa.
Se siiderivalaan näköinen lähipubin jakorasia ei siis kelpaa. - Mr. Who
8+1 kirjoitti:
Tämä palstan ATM kyllä kokee että...
Pornotähden näköinen jakorasia, huora tai oikea pornotähti on minulle sopiva.
Tai se siiderivalaan näköinen neitsyt on minulle sopiva.
Tai jos ei ole enää se neitsyt, muttei ihan se huorakaan, niin sitten saisi olla vaikka taviksen näköinen.
Kas kun se sisäinen kauneus voi kompensoida ulkoisen kauneuden puutetta, mutta jos ei naisella ole tallella kumpaakaan, niin sitten voi koko jutun unohtaa.
Se siiderivalaan näköinen lähipubin jakorasia ei siis kelpaa."
Se siiderivalaan näköinen lähipubin jakorasia ei siis kelpaa."
Jotenkin hyvin kiteytetty.
- Setä vastaa
Jos sinua ei haittaa miehen ikä niin tuollaisissa 35 miehissä voi olla jo pahimmat nuoruuden oireet kaikonneet. Suosittelen välttämään ukkoontuneet ja oudot, jos pää ei ole selkiytynyt tai ihminen on latistunut tässä iässä hän tuskin tokenee siitä - mutta meissä on myös vetreitä tapauksia.
Itse olen 39v ja vaimoni on 26v ja oikein loistavasti menee. Tutustuimme kaikessa rauhassa 4 vuotta sitten ja tykästyimme toisiimme, sen ihmeempiä oireita minulla ei ollut ihan jo elämänkokemuksen myötä kuin jännitys siitä että olisiko "vaarin" kanssa hengaaminen nuorelle naiselle vain hetken oikku. Ei ollut ja tämä ihana nainen vakuutti minut että tämä tulee toimimaan ja oikein tyytyväisiä ollaan :)
Ja siis, muistan myös millaista oli olla parikymppinen mies, en olisi pystynyt tähän silloin jo ihan silloista silkkaa omaa sekoiluani ja epävarmuuttani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360