Kun pääsee treffeille niin voiko halata reilusti tai pitää kädestä ja kehua kauniiksi ja ihanaksi? Milloin naista voi suudella vai pitää odottaa monia treffejä.
Milloin naista voi kosketella
18
334
Vastaukset
- mies.
Kahvin jälkeen voi jo suudella kun muuten nainen pitää itseään rumana ja luulee että mies ei halua sitä.
- suomihuora=15nussima
Ekoilla treffillä pitää koskettaa edes hipaisulla ja viimeistään kolmansila pitää päästä pukille. Muuten tippuu friend-zoneen.
- ------
Ytmit heti kuin mahdollista, ätmit ei koskaan. Ketmit voivat varovasti koskea kädestä kolmansilla treffeillä, mutta ihan turha odottaa mitään seksijuttuja ennen kuin on ainakin pari kuukautta tutustuttu.
- Lemmenkipeä atm
Tässä olis treffi tulossa ja ajattelin että pitäis vaikuttaa silleen kiinnostuneelta heti ja laittaa kaikki munat samaan koriin.
Varmaankin vaihtelee yksilöstä toiseen. Itse pitäisin ehkä vähän outona jos ihan eka treffeillä jo tuohon menisi (tosin eipä ole koskaan semmoista sattunutkaan), mutta jos kuukausikaupalla kuluu aikaa, eikä mies tee elettäkään tuohon suuntaan, niin kyllähän se homma on vaarassa kuihtua kasaan.
Parhaiten ainakin minuun tehoaa se, että saa minut uskomaan olevansa tosissaan ihastunut minuun, eikä vain piparin toivossa imartele. Nainen, joka on tuohon valmis, varmaankin yrittää näyttää jonkinlaista vihreää valoa miehelle. Eri asia sitten miten hyvin se valon näyttäminen käytännössä menee perille. Omasta vihreästä lampustani saattaa olla patterit vähän lopussa, tai jotain muuta häikkää, kun miehet ei tunnu oikein aina ymmärtävän…- Pelimiehet tietää
Googlaa kino escalation
- 1+12
Heti ekana kannattaa kokeilla persettä ja tissejä ja kehua niitä kamalasti, eli vähän ennenkuin sanot esim moi.
- kateellinen ätmi
Muista kumeja ostaa.
- varoitus vaan
Ei kannata tehdä niin, että jos nainen pyytää tullessaan tuomaan kortsuja, niin jättää ostamatta koska kuvittelee seksistä kieltäytymisen lujittavan suhdetta ja osoittavan miehen oleva todellinen kultasydäminen ritari, johon voi luottaa.
- ----------
Ole kusipää silloin kun naisella on ovulaatio ja halailija ja kehuja kuukautisten aikaan.
- ---
Eivät naiset mitään hinttarimaisia nysväreitä katsele. Eli heti ensreheveillä kaivat kyrpäsi esiin housuistas siellä missä tapaattekin ja karjaiset Miehekkäällä möreällä äänellä: lutkuta lumppu!
- Ajattelin vaan
Nainen kannattaa viedä rannalle koska silloin näkee naisen bikineissä. Voi myös harrastaa vesileikkejä ja sitten lähestyä naista vedessä. Mikäs olis ihanampaa kun halata naista jolla ei ole kuin ohuet bikinit päällä.
- think again
niin mut sitten on itelläkin vaan ohuet uikkarit ja muna pistää heti teltan pystyyn uikkareissa...
- Ikisinkku M
Jos ei viimeistään kolmansiin treffeihin mennessä ole ollut koskettelua ja suukottelua niin sehän on selvä peli, ei kipinää eikä siis jatkoon.
- ketmi
Se riippuu... Henkilöstä, olosuhteista ja siitä mitä haetaan. On ollut tapauksia, että muutaman tunnin sisällä tapaamisesta on edetty suuteluun, joskus jopa seksiin. Mutta sen kummempaa näistä ei ole seurannut.
Edellinen suhteeni alkoi halauksella ekan treffien päätteeksi ja seksiin päädyttiin kolmanilla treffeilla. Asuimme eri pakkakunnilla, joten "treffit" kestivät aina vähintään päivän.
Nykyinen suhteeni, joka vaikuttaa lupaavalta alkoi ystävyydellä, eli kahvitteluilla ja ajan viettämisellä ilman koskemista. Tätä jatkui toista kuukautta, jolloin sanoin haluavani muutakin kuin ystävyyttä. Tästä alkoi läheisyys/koskettelu/ suutelukausi joka kesti parisen kuukautta ennenkuin päädyimme seksiin. Nyt olemme olleet pari kuukautta "pariskunta". Toivottavasti tämä nyt kestäisi. - oikee taktiikka
No kyllöhän se niin on että miehen se aloite pitää tehdä, muuten jäät ilman. Tietty se on vaikeaa suoraan pamauttaa että saako suudella. Itse tein ensimmäisen peliliikkeen kun olin leffassa naisen kanssa kolmansilla treffeillä.
Vein ensin köden olkapäälle ja otin naisen kainaloon. Siitä sitten siirryin hieromaan polvia ja hellösti hieman pimperoa farkkujen päältä. Tuli sanoma selväksi ja leffan aikana sitten suukoteltiin jo. Pitää vaan olla rohkea- .......
Juuri tällä tavalla. Naiset tykkää siitä kun mies vaan ottaa haluamansa, ei kuitenkaan raiskaten, mutta tolleen määrätietoisesti vähän pimppiä hieroo sopivan tilaisuuden tullen. Se on kuules poijjaat naisesta ihanata semmonen!
- HelppoaKunOsaa
Yleensä pitäisi ensitreffeillä päästä sänkypuuhiin, joskus tosin naiset ovat poikkeuksellisen häveliäitä ja on parempi odottaa toista tapaamista. Pari kertaa on toisellakin tapaamisella ollut jätettävä olosuhteiden pakosta seksi vieläkin laskuista muttei muistaakseni kertaakaan enää kolmannella.
Kun olet sopivan itsevarma ja käyttäydyt niin että saat naisen haluamaan sinua, ei petipuuhat ensitreffeilläkään ole mikään harvinaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706754
- 594562
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323618- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171630
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271626Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471360